>
NFT

دانلود دوبله فارسی Special Edition + all DLC+ Devil May Cry 4 + نسخه کامل فشرده (دانلود بازی دویل می کرای ۴ برای کامپیوتر)

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای کامپیوتر و دانلود Devil May Cry 4 برای pc و دانلود بازی دویل می کرای 4

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Devil May Cry 4 برای کامپیوتر و دانلود Devil May Cry 4 برای pc و دانلود بازی دویل می کرای ۴ دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

در حقیقت نسخه ی بهبود یافته ی Devil May Cry 4 می باشد که توسط کمپانی کپکام برای کنسول های نسل هشتم و همینطور رایانه های شخصی بازسازی و منتشر شد.

همچون نسخه ی اصلی این عنوان نیز مورد توجه بسیار گیمرها و منتقدان قرار گرفت و با فروش بسیار بالایی که همراه شد توانست کپکام را به سودی بی نظیر برساند و از ورطه ی نابودی نجات دهد. با ما در ادامه مطلب با بررسی و دانلود بازی Devil May Cry 4 با ویجی دی ال بزرگترین مرجع گیم ایران همراه باشید. همراه باشید.

داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند. این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند.

که ناگهان دانته رهبر آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو (که برادر کیریه است) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعه فورچنا می‌رود.

داستان بازی Devil May Cry 4 Special Edition :

در قصری دیگر به نام فورچنا با اگنس روبه‌رو می‌شود که اگنس او را به قتل می‌رساند ولی او به شکل شیطان زنده می‌شود و شمشیر یاماتو که قبلاً متعلق به برادر دانته (ورژیل) ترمیم می‌کند و نرو در ادامه متوجه می‌شود که هدف رهبران فرقه شمشیر، بازکردن دروازه‌های جهنم و نابودی این دنیا برای ایجاد یک آرمان‌شهر است که برای این کار نیازمند خون نرو و شمشیر برادر دانته (ورژیل) به نام یاماتو هستند

(که این شمشیر یک کتانا است) که کیریه را گروگان می‌گیرند تا نرو به دنبال آنان بیاید و در انتهای مرحلهٔ یازدهم سانکتوس که به شکل شیطان زنده شده‌است شمشیر یاماتو را از نرو گرفته و قصد کشتن نرو را می‌کند که دستیار او یعنی کردو با فدا کردن خود از مرگ او جلوگیری می‌کند ولی نرو در مجسمهٔ غول‌پیکری با نام نجات‌بخش زندانی می‌شود.

در اینجا بازیکن در نقش دانته قرار می‌گیرد و بازی از قصر فرقه شمشیر شروع می‌شود و دانته با طی کردن مراحلی که قبلاً با نرو رد کرده‌است دوباره به محل اولیه بازی یعنی سالن اپرا می‌رسد و اگنس را به قتل می‌رساند و با مجسمه مبارزه می‌کند

و در نهایت نرو را نجات می‌دهد و نرو در داخل مجسمه می‌گردد تا سانکتوس را که قدرت جادویی بیشتری پیدا کرده و مسلح به شمشیر اسپاردا از بین می‌برد و کیریه را نجات می‌دهد. در انتها معلوم می‌شود که ابتدا دانته توسط لیدی که شخصیتی قدیمی در بازی است اجیر می‌شود تا از بازشدن دروازهٔ جهنم جلوگیری کند.

سیستم مورد نیاز بازی Devil May Cry 4 Special Edition

OS: Windows 7, Windows 8.1
Processor: Intel(R) Core(TM) 2 Duo 2.4GHz, AMD Athlon(TM) X2 2.8 GHz
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) 8800 GTS, AMD Radeon(TM) HD 3850 with 512MB RAM or better
DirectX: Version 10
Storage: ۲۷ GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® ۹٫۰c)
Additional Notes: Some high end integrated graphics and modern gaming laptops with a discrete GPU may work but have not been tested, nor are they officially supported by Capcom.

Wiki – Youtube – Steam


ویدیو تریلر بازی Devil May Cry 4 Special Edition

لینک دانلود بازی کامپیوتر Devil May Cry 4 Special Edition

نمایشگر ویدیو
00:00
02:31

خرید و دانلود نسخه دوبله فارسی حرفه ای

تمام حقوق این اثر متعلق به سایت ویجی دی ال و گیم دوبله بوده و تکثبر از آن به هر نحو پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام است

پسورد : vgdl.ir

دانلود نسخه Fitgirl با لینک مستقیم با حجم ۴٫۷ گیگابایت

دانلود نسخه corepack با لینک مستقیم حجم ۵ گیگابایت