google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY PS5
>

PS5

19
دانلود بازی Silent Hill The Short Message برای PS5 

دانلود بازی Silent Hill The Short Message برای پلی استیشن 5

بازی Silent Hill The Short Message یک عنوان ترسناک روان‌شناختی است که یک تجربه روایی فشرده و خلاصه را ارائه می‌دهد. این جدیدترین نسخه در سری مشهور Silent Hill بوده که با تمرکز بر یک داستان کوتاه و تأثیرگذار به جای یک کمپین طولانی، از نسخه‌های قبلی خود فاصله می‌گیرد. این بازی به دلیل تنش جوی و کاوش در موضوعات سنگین، از جمله قلدری، تأثیرات رسانه‌های اجتماعی و پیامدهای غم انگیز خودکشی مورد توجه قرار گرفته است. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی این فرنچایز موفق شده تا حس و حال ترس را با داستان‌های بسیار تاریک انسانی ترکیب کند که نتیجه نهایی بسیار جذاب است.

داستان سرایی احساسی

شخصیت اصلی Silent Hill The Short Message آنیتا است. وی نوجوانی بوده که پس از دریافت پیام‌های مرموز از دوست متوفی خود، مایا، درگیر یک تحقیق ترسناک می‌شود. این پیام‌ها آنیتا را به یک مجتمع آپارتمانی متروکه در آلمان هدایت می‌کند که مکانی مملو از سکوت وهم انگیز و حسی از نگرانی است. زمانی که آنیتا عمیق‌تر در این مکان کاوش می‌کند، تاریخ تاریک زندگی مایا و وقایعی که منجر به مرگ او می‌شود را کشف خواهد کرد. آنیتا در طول سفرش توسط یک هیولای وحشتناک و غیر قابل کشتن به نام Sakura Head تعقیب می‌شود و لایه‌ای از ترس و فرار بی امان را به کاوش او برای یافت حقیقت‌ها اضافه می‌شود.

پازل‌های چالش برانگیز

بازی از دید اول شخص انجام می‌شود و بازیکنان را مستقیماً در سفر دلخراش آنیتا غرق می‌کند. این دیدگاه احساس آسیب پذیری و نزدیکی به وحشت‌های آشکار را افزایش می‌دهد. مطابق با ژانر ترسناک روان‌شناختی، در Silent Hill The Short Message از مبارزات خبری نیست. در عوض، بازیکنان باید به مخفی کاری، حل پازل و مشاهده دقیق تکیه کنند تا در مجتمع آپارتمانی حرکت کرده و از Sakura Head مرگبار اجتناب کنند. فقدان مبارزه تمرکز را به بقا و تنش روانی تغییر می‌دهد و هر رویارویی با Sakura Head را به یک مصیبت اعصاب خردکن تبدیل می‌کند. شما باید همیشه همه نقاط را قبل از ورود، بررسی کنید.

محیط‌های خیره کننده

محیط بازی با دقت طراحی شده تا ترس و ناراحتی را برانگیزد. مجتمع آپارتمانی متروکه مملو از فضاهای داخلی دقیق و پوسیده، چراغ‌های سوسوزن و صداهای ناراحت‌کننده است که بازیکنان را سرپا نگه می‌دارد. طراحی بصری و صوتی در کنار هم کار می‌کنند تا فضایی ناراحت کننده را ایجاد کنند که یادآور دموی مشهور PT است. PT پروژه ترسناک روان‌شناختی دیگری بود که توسط Konami منتشر شد و مخاطبان را با رویکرد مینیمالیستی و در عین حال عمیقاً وحشتناک، مجذوب خود کرد. Silent Hill The Short Message در ژانر ترسناک به دلیل داستان پر احساس، فضای فراگیر و رویکرد نوآورانه در گیم پلی متمایز است.


نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 24 خرداد 1403 بازی PS5
ادامه
72

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.002.000

Dragons Dogma 2 ps5

Dragons Dogma 2 PS5 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن آینده‌نگاری است که توسط کپکام توسعه داده و منتشر خواهد شد. این بازی، ادامه‌ای برای دراگونز داگما (۲۰۱۲) می‌باشد و برای پلی‌استیشن ۵، ویندوز و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Dragons Dogma 2 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که از دید سوم بازی می‌شود. در این بازی، بازیکن نقش یک شخصیت به نام “آرایزن” را بر عهده دارد، یک قهرمان که توسط اژدها نشان‌گذاری شده و باید او را شکست دهد. بازیکن جهانی که در آن زندگی می‌کنند را کاوش می‌کنند، مأموریت‌ها را به عهده می‌گیرند و با هیولاها مبارزه می‌کنند، در حالی که در یک تضاد سیاسی بین دو پادشاهی گرفتار می‌شوند. برای کمک به این مأموریت، آرایزن بر ازدواجی به نام “پان” اعتماد می‌کند، شخصیت‌های غیرقابل بازی کنترل که به تیم بازیکن می‌پیوندند. این شخصیت‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، اما مانند آواتارهای کنترل شده توسط بازیکن، قادر به کمک در مبارزات، ارائه اطلاعات درباره دشمنان، و راهنمایی در مأموریت‌های فعال هستند. بازیکنان می‌توانند هر یک آواتار خود و شخصیت پان خود را با جنسیت‌ها، ظاهر و نژادهای مختلف ایجاد و سفارشی‌سازی کنند. به علاوه، بازیکنان می‌توانند دو پان اضافی را که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده‌اند، استخدام کنند.

دراگونز داگما ۲ توسط هیدیاکی ایتسونو کارگردانی شده است. یکی از اهداف اصلی تیم برای این بازی، معرفی بهبودهایی در مکانیک‌های بازی نسل قبلی خود بود و اضافه کردن ویژگی‌هایی که به دلیل عدم دسترسی آسان به فناوری در زمان عرضه بازی اول حذف شده بودند. به عبارت دیگر، ایتسونو افزود: “ممکن است در این دنباله تعداد زیادی از اموری که به طور کاملاً جدید یا متفاوت احساس می‌شوند، وجود نداشته باشد، اما بیشتر تمیز و بهبود یافته شده است تا تجربه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی اکشن برای بازیکن را فراهم کند”. به عنوان مثال، تیم برای پاسخ به بازخوردهای بازیکنان بازی اول، بیشتر صحبت‌ها را برای پان‌ها در بازی نوشته بود. جهان بازی بسیار الهام گرفته شده از اروپای جنوبی مدیترانه‌ای در دوران قرون وسطی، به‌ویژه سیسیل بین دنیای غربی کلاسیک و مدیون برای انسان‌ها؛ دنیای گربه‌ای در شمال آفریقا و شامل تونس با فرهنگ عرب بربر. به گفته ایتسونو، تیم الهام گرفته از بازی Grand Theft Auto V بوده‌اند در حال ایجاد جهان بازی و گیم‌پلی ظاهری.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 02 فروردین 1403 بازی PS5
ادامه
118

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.001.001

rise of the ronin ps5

بازی Rise of the Ronin PS5 یک گیم ویدیویی اکشن-نقش‌آفرینی آینده‌نگرانه است که توسط تیم نینجای کوئی تکمو توسعه یافته و توسط سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر می‌شود. صعود رونین به بازیکنان امکان ایجاد یک شخصیت سفارشی را می‌دهد. درگیری‌ها شامل یک آرایه گسترده از اسلحه‌های متداول در جنگ بوشین مانند کاتاناها و انواع مختلف اسلحه‌های آتش‌بازی جنگ بوشین است.

این بازی دارای انتخاب‌های داستانی در لحظات کلیدی است که به بازیکنان امکان انتخاب طرف با یا مبارزه با شخصیت‌های غیر بازیکن را می‌دهد که بر داستان تأثیر می‌گذارد. شهرهای تاریخی یوکوهاما، کیوتو و ادو و همچنین مناطق روستایی قابل اکتشاف است. بازیکن می‌تواند با ابزارهای مختلفی مانند اسب، قلاب گره‌بر، یا چرخشی حرکت کند. این بازی همچنین امکان تعویض بین سه سطح دشواری و همچنین حالت چندنفره همکاری چند نفره را دارد.

صعود رونین در دوران بکوماتسو در قرن نوزدهم در ادو رخ داده است، آخرین سال‌های دوره ادو را نشان می‌دهد. بازی نبرد بوشین بین شوگونات توکوگاوا و انواع گروه‌های ضد شوگونات که پس از بازگشایی اجباری ژاپن پس از دوره ساکوکو از تأثیرات غربی ناراضی بودند را به تصویر می‌کشد.

توسعه بازی صعود رونین از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و با همکاری استودیوهای پلی‌استیشن XDev انجام شد. طبق گفته رئیس تیم نینجا، فومیهیکو یاسودا، آن‌ها قصد داشتند یک بازی ایجاد کنند که ژاپن را در زمان‌های تاریکش نشان دهد و دوره بکوماتسو را به عنوان یک دوره‌ای که بازی‌های ویدیویی از آن “خجالت می‌کشند” نقل قول کنند. محیط بازی همچنین به تجربه آن‌ها مناسب است، به دلیل تجربه آن‌ها در ساخت بازی‌های متمرکز بر نینجا و سامورایی مانند نینجا گایدن و نیوه. طبق یاسودا، صعود رونین پروژه جسورانه‌ترینی است که تیم نینجا تا کنون توسعه داده است. ایجاد یک عنوان جهان باز چالش خاصی برای تیم نینجا بوده است، زیرا تا کنون تنها بازی‌های خطی مبتنی بر سطح بوده‌اند. یاسودا ایجاد کردن شخصیت‌های غیر فعال غیر بازیکن را “اثرگذار” و “چالش برانگیز” خواند، زیرا در عناوین قبلی آن‌ها همه چیز روی صفحه برای بازیکن برای شکست دادن بود.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 29 اسفند 1402 بازی PS5
ادامه
36
دانلود Street Outlaws 2: Winner Takes All PS5 - بازی قانون شکنان خیابانی 2 برای پلی استیشن 5 + نسخه
Console support PS5 icon

بازی قانون شکنان خیابانی 2

Street Outlaws 2: Winner Takes All یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و مسابقه ای است که توسط شرکت Team6 Game Studios توسعه یافته و به وسیله GameMill Entertainment در دسامبر 2021 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از سری بازی های Street Outlaws است که در آن خطرات جاده افزایش یافته است و شما باید توانایی خود را در برخی از خشن ترین و نابخشودنی ترین مسابقات درگ و خیابانی در سراسر ایالات متحده ثابت کنید. موفقیت شما بستگی به عملکرد شما، استراتژی شما در اصلاح ماشین خود و میزان شهرت شما در این مسیر دارد. در بازی شاهد جلوه های بصری با بهبود نور، بافت‌ها و ... خواهید بود و در آن شما می توانید ماشین خود را سفارشی سازی کنید و با استفاده از گاراژ تیم خود را نیز سفارشی کنید تا بتوانید مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارید. از ویژگی های بازی می توان به 26 وسیله نقلیه درگ به اضافه 5 ماشین چالش برانگیز، 36 مکان منحصر به فرد، بیش از 250 قطعه برای سفارشی سازی از جمله رینگ، چتر نجات، لاستیک، رنگ پنجره، رنگ دود لاستیک و همچنین سفارشی سازی گاراژ شخصی اشاره کرد.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 03 اسفند 1402 بازی PS5
ادامه
88

دانلود Cobra Kai 2: Dojos Rising PS5, XBOX ONE X/S - بازی کبرا کای 2: ظهور دوجو برای پلی استیشن 5 و
Console support Xbox One X-S icon PS5 icon

بازی کبرا کای 2: ظهور دوجو

Cobra Kai 2: Dojos Rising یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط شرکت Flux Games توسعه یافته و به وسیله GameMill Entertainment در نوامبر 2022 برای پلفترم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و پلی استیشن 5 منتشر شده است. در این بازی شما راهی سفری خواهید شد که باید به تیم های گوناگون بپردازید و سعی کنید تا قدرتمند ترین دوجو ها را انتخاب کرده و استخدام کنید. در گیم پلی بازی "کبرا کای 2: ظهور دوجو" شما باید تلاش کنید تا بر سبک مبارزه خود مسلط شوید و در راه استحکام بخشیدن به میراث دوجو خود به عنوان قهرمان بزرگ مسابقات کاراته بجنگید. در بازی شما باید به حالت داستانی بروید و خود را در یک خط داستانی جدید هیجان‌انگیز غوطه‌ور کنید که باعث می‌شود راه خود را به مسابقات All Valley بجنگید، یا بازی کبرا کلاسیک را انجام دهید و لحظات حماسی را از نمایش زنده کنید. در بازی 28 شخصیت قابل بازی وجود دارد که می توانید به عنوان یکی از شخصیت های مورد علاقه خود از فهرستی بزرگ انتخاب کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 01 اسفند 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one PS5
ادامه
56
دانلود Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion PS4, PS5, XBOX ONE X/S - بازی هسته بحران: فاینال فانتز
Console support Xbox One X-S icon PS4 icon PS5 icon
(1402/11/14) تغییرات:

نسخه XBOX ONE X/S اضافه شد!

بازی هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Square Enix با همکاری TOSE CO., LTD توسعه یافته و به وسیله Square Enix در دسامبر 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی در واقع یک نسخه بازسازی شده HD از عنوان Final Fantasy VII است. علاوه بر این که تمامی گرافیک‌ها با کیفیت HD بازسازی شده‌اند، دیالوگ‌های کاملاً صدادار و موسیقی متن بازی نیز بازخوانی شده است. بازی "هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار" داستان زک فیر، جنگجوی جوانی است که مورد تحسین پسری قرار می گیرد که قرار است جهان را نجات دهد، مردانی که به عنوان قهرمانان افسانه ای مشهور هستند مورد اعتماد قرار می گیرد و دختری که سرنوشت این سیاره را در دست دارد دوستش دارد. سیستم نبرد بازی نیز بهبود یافته که تجربه گیم پلی بسیار روان تری را ارائه می دهد و ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 بهمن 1402 بازی بازی Xbox 360 PS4 xbox one PS5
ادامه
21
Console support PS5 icon
(1402/11/14) تغییرات:

نسخه جدید PS5 جایگزین شد!

بازی آخرین بازمانده از ما قسمت 2 ریمستر

The Last of Us Part II یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی، تیراندازی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Naughty Dog توسعه یافته و به وسیله Sony Interactive Entertainment به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن منتشر شده است. نسخه Remastered در واقع یک نسخه بازسازی شده و بهینه شده برای کنسول نسل نهم پلی استیشن 5 می باشد. بازی دومین شماره از سری محبوب و فوق العاده جذاب The Last of Us است که داستان آن نیز در ادامه نسخه قبلی روایت می شود. داستان بازی حدوداً پنج سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و همانند گذشته شما کنترل شخصیت Ellie را به عهده خواهید گرفت، که با یک فرقه مرموز در ایالات متحده به سبک پسارستاخیزی درگیر جنگ می‌شود. در گیم پلی بازی "آخرین بازمانده از ما قسمت 2" شاهد شخصیت های جدیدی خواهید بود که هریک در روند بازی تاثیر بسیار زیادی دارند و به نوعی گیم پلی بازی بر اساس رفتار های شما با این شخصیت ها شکل می گیرد. در تمام مراحل و روند بازی با دشمنان مختلفی روبه‌رو خواهید شد و مبارزات بازی نیز در شدیدترین حالت خود دنبال می‌شوند. دشمنان شما در این بازی از انسان ها گرفته تا زامبی های آلوده هوشمندتر شده اند و باید برای مبارزه با آنها از حالت مخفی کاری استفاده کنید تا درصد شکست خود را کاهش دهید. در واقع پنهان شدن زیر خودرو، پشت درخت و داخل کمدها و ... باعث زنده ماندن شما می شود.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 بهمن 1402 بازی PS5
ادامه
34

نسخه هک شده ورژن v1.001.000

Maneater ps5

Maneater PS5 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که توسط Tripwire Interactive توسعه داده و منتشر شده است. در این بازی، بازیکن کنترل یک کوسه‌ ماده‌ نره‌ای را برعهده می‌گیرد که باید در یک دنیای باز رشد کند و زنده بماند تا انتقام بگیرد از یک ماهیگیر که او را در دوران کوچکی زخمی کرده و مادرش را کشته است.

گیمپلی بازی Maneater PS5

بازی Maneater، یک گیم نقش‌آفرینی اکشن است که از دید شخص سوم اجرا می‌شود. در بازی، بازیکن کنترل یک کوسه‌ نره‌ی نوزاد را برعهده می‌گیرد که باید از یک شکارچی کوسه به نام پیت “پولک‌دار” انتقام بگیرد، که مادرش را کشته و به او آسیب زده است. کوسه قابلیت‌های حمله پایه‌ای متفاوتی دارد، از جمله شارژ کردن به دشمنان، پرش از آب و استفاده از دم برای فلج کردن دشمنان. همچنین می‌تواند از محیط اطراف برای مزیت در نبرد استفاده کند، مثلاً استفاده از یک ماهی‌شمشیر به عنوان نیزه. کوسه باید به شکار و مصرف حیات‌وحش آبزی دیگر مثل ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها بپردازد تا مواد مغذی مورد نیازش از قبیل پروتئین‌ها، چربی‌ها، مواد معدنی و جهش‌زاهای نادر را به دست آورد. بازیکنان می‌توانند به همین منظور به حمله به انسان‌ها و ایجاد وحشت در ساحل، نابودی قایق‌ها و کشتی‌ها، و انداختن مردم از روی جت اسکی‌ها پردازند. وقتی بازیکن مواد مغذی کافی به دست آورد، کوسه باید وارد غارهای زیرآب شود تا توانایی‌های جدیدی را فرا گرفته و اندازه خود را افزایش دهد، که این امر به کوسه اجازه می‌دهد با موجودات بزرگ‌تر و کشنده‌تر روبرو شود. کوسه به تدریج به یک کوسه “مگا” بالغ تکامل پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند پیشرفت‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌ای مانند صفحات استخوانی خارجی، زره سایه‌ای، و میخ‌های الکترومغناطیسی را به دست آورند تا قابلیت‌های نبرد کوسه را بیشتر افزایش دهند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 20 دی 1402 بازی PS5
ادامه
23

آموزش ویدیویی هک کردن کپیخور پلی استیشن PS5

ps5 jailbreak

سر انجام پس از ماه ها انتظار Jailbreak کپی خور کنسول Playstation 5 منتشر شد و از همه مهمتر پایداری بالای این Exploit است که گامی بلند جهت کپی خور شدن کامل PS5 برداشته است.  در این بخش قصد داریم تا روش جلبریک و کپی خور کردن کنسول پلی استیشن 5 از FW 4.03 تا FW 4.51 را با استفاده از Exploit و هاست اختصاصی پی سی دی آموزش بدیم.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 07 دی 1402 بازی PS5
ادامه
251

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.003.000

Avatar Frontiers of Pandora Ps5

دانلود بازی Avatar Frontiers of Pandora برای PS5 یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی‌سازی Lightstorm Entertainment ساخته شده و شرکت Ubisoft آن را منتشر کرده است. این بازی بر اساس فیلم محبوب سینمایی “آواتار” ساخته شده و داستان آن در سیاره پاندورا اتفاق می‌افتد.

بازیکنان در نقش یک نائووی به نام اکتر قرار می‌گیرند که با هدف کمک به مردم قبیله اوماتیکایا به سیاره پاندورا سفر می‌کند. در طول بازی بازیکنان می‌توانند پاندورای زیبا را کشف کنند، با موجودات وحشی آن مبارزه کنند و از فرهنگ غنی و بومی ساکنان آن بیاموزند.

داستان و روند بازی

زمانی که اکتر به پاندورا می‌رسد، متوجه می‌شود که نیروهای نظامی انسان RDA دوباره برای بهره‌برداری از منابع طبیعی آن به سیاره بازگشته‌اند. او باید به قبیله اوماتیکایا کمک کند تا در برابر نیروهای مهاجم مقاومت کنند.

در ابتدای بازی

در ابتدای بازی، بازیکنان کنترل اکتر را به دست می‌گیرند و قادر خواهند بود پاندورای زیبا و حیات وحش گوناگون آن را کشف کنند. آنها می‌توانند آزادانه در جنگل‌های انبوه پاندورا پرسه بزنند، با جانورانی مانند دایرولف‌ها آشنا شوند و مناظر زیبایی مانند آبشارها و رودخانه‌ها را تماشا کنند.

نبرد با RDA

سپس با پیشروی نیروهای RDA، بازیکنان مجبور می‌شوند برای محافظت از قبیله اوماتیکایا علیه آنها بجنگند. آنها باید با استفاده از تیر و کمان، در نبردهای تن به تن شرکت کنند، استراتژی‌های نظامی را هدایت نمایند و تا حد امکان به نیروهای انسان ضربه بزنند.

مراحل پایانی بازی شامل نبردهای حماسی بزرگ با RDA است که بازیکنان باید برای آزادسازی پاندورا تلاش کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 17 آذر 1402 بازی PS5
ادامه
39
دانلود Call of Duty: Modern Warfare III 2023 PS4, PS5 - بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3 برای پلی است
Console support PS4 icon PS5 icon
(1402/9/3) تغییرات:

آپدیت 133 برای PS4 اضافه شد!
نسخه جدید PS5 جایگزین شد!

بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3

Call of Duty: Modern Warfare III 2023 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Sledgehammer Games توسعه یافته و به وسیله Activision در نوامبر 2023 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3، سومین بازی سری Modern Warfare و هشتمین بازی از سری بازی‌های ندای وظیفه به‌شمار می‌رود که در این نسخه بازسازی شده و با گرافیکی جدید منتشر گردیده است. داستان این نسخه بازسازی شده در سال 2023 اتفاق می افتد، زمانی که جهان در آستانه جنگ جهانی سوم قرار دارد. بازی داستان گروه ضربت 141 را دنبال می کند که در تلاش هستند تا ولادیمیر ماکاروف، تروریست مسئول حمله به نیویورک در Modern Warfare II را متوقف کنند. در این نسخه از بازی بازیکنان در نقش یکی از سرباز در میدان جنگ قرار می گیرند و باید با استفاده از سلاح های مختلف و تاکتیک های جنگی، دشمنان را در محیط های مختلف شکست دهند. بازی دارای سه حالت مختلف Campaign، Multiplayer و Spec Ops است که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا بوده و ساعت ها شما را درگیر مبارزاتی خونین و تیراندازی می کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 04 آذر 1402 بازی PS4 PS5
ادامه
50

مجله-Tabletop-Gaming

شماره‌ی جدید مجله Tabletop Gaming به یکسری بازی‌های مهم رومیزی خواهد پرداخت و قرار است که این بار ژانر ماجراجویی را مورد توجه قرار دهیم. بازی‌هایی در این سری هستند که اکثرا آن‌ها را می‌شناسیم و برندهای بزرگی آسیایی آن‌ها را توسعه داده‌اند. علاقه‌مندان آثار فانتزی می‌توانند از این شماره از مجله لذت کافی را ببرند.

241
دانلود بازی Marvel's Spider Man 2 برای PS5 

، دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده Marvels Spider Man از استودیو Insomniac Games، تجربه‌ای حماسی از ژانر بازی‌های ابرقهرمانی را ارائه می‌دهد. این بازی بر اساس پایه قوی و مستحکمی که توسط قسمت اول گذاشته شده، روایتی پیچیده، گرافیکی نفس‌گیر و مکانیک‌های مبارزه هیجان‌انگیزی ارائه می‌کند که روح و قدرت واقعی مرد عنکبوتی در صنعت گیم را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. این بازی ترکیبی از مأموریت‌های جانبی متقاعدکننده و مراحل داستانی بسیار عظیم است. برخی از داستان‌های جانبی زمینه را برای بازی‌های آینده فراهم کرده و به روایت کلی این اثر می‌افزایند.

قدم گذاشتن مجدد در لباس مرد عنکبوتی

در Marvels Spider Man 2، بازیکنان به جای پیتر پارکر و مایلز مورالس که اکنون با هم برای محافظت از شهر نیویورک کار می‌کنند، قدم می‌گذارند. این رویکرد شخصیت دوگانه نه تنها داستان سرایی را غنی کرده، بلکه گیم پلی را نیز متنوع می‌کند. روایت عمیق و جذاب بوده که پر از موضوعات حل نشده از بازی قبلی است؛ مانند بازگشت دوست دوران کودکی پیتر، هری آزبورن که بهبودی او از یک بیماری لاعلاج با یک موجود مرموز مرتبط است. در همین حال، کریون شکارچی بی امان نیویورک را هدف قرار داده و تهدیدی قابل توجه برای ساکنان آن خلق کرده است. این داستان‌ها در قالب یک گیم پلی عالی و خاص ارائه شده‌اند.


بازی Marvel’s Spider Man 2 توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider Man 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2
12:20:26

مبارزه با شخصیت‌های شرور محبوب

این بازی با باس‌های حماسی خود می‌درخشد که شامل برخوردهای چند مرحله‌ای با شخصیت‌های شرور معروف دنیای مرد عنکبوتی است. بازیکنان می‌توانند انتظار رویارویی‌های هیجان‌انگیز با دشمنانی مانند ونوم و کریون را داشته باشند. این بازی همچنین توانایی‌ها و ابزارهای جدیدی را برای پیتر و مایلز معرفی می‌کند و به مبارزه عمق و تنوع می‌بخشد. استفاده از حس عنکبوتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نبردهای سینمایی و سریع، جاخالی‌ها و ضربه‌های به‌موقع انجام دهند و تجربه‌ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کنند. شما توانایی به دست آوردن ده‌ها لباس خاص مرد عنکبوتی از فیلم ها، کمیک ها و غیره را خواهید داشت.

شهری بزرگ و عمیق برای گشت و گذار

شهر نیویورک جهان باز که به دقت جان گرفته است، به عنوان زمین بازی عالی برای مرد عنکبوتی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند بدون دردسر شهر را با استفاده از چرخش تارهایشان طی کنند، اما اضافه شدن Web Wings بُعد جدیدی را به کاوش معرفی کرده و آن را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند. سفر سریع یک گزینه همیشگی است، اما منظره شهر دقیق بازیکنان را تشویق می‌کند تا به صورت دستی حرکت کنند و همچنین درگیر فعالیت‌های جانبی و شکار آیتم‌های پنهان در طول مسیر شوند. یکی از ویژگی‌های بارز بازی کیفیت بصری خیره کننده آن است. همچنین با درگیر شدن در نبردها، دنیای بازی با واکنش، به صورت پویا تغییر می‌کند.

یکی از بهترین بازی‌های سال جاری

Marvels Spider Man 2 اثری فوق‌العاده در دنیای فرنچایز مرد عنکبوتی از استودیوی Insomniac است. این بازی نوید یک تجربه ابرقهرمانی واقعی، داستان‌سرایی جذاب، مبارزات هیجان‌انگیز و شهر نیویورک با فضایی باز و خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. چه از طرف‌داران پروپا قرص مرد عنکبوتی باشید و چه تازه وارد به این سری، این بازی یک عنوان ضروری و یک رقیب قدرتمند برای جایزه بهترین بازی سال است. این اثر همچنین تجربه متعادلی را ارائه می‌کند و بازیکنان خط داستانی اصلی را در حدود 10 تا 15 ساعت کامل می‌کنند. پس اگر از عاشقان مرد عنکبوتی هستید، توصیه می‌کنیم که این شاهکار را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Spider Man Miles Morales و Gotham Knights را نیز بررسی کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 05 آبان 1402 بازی PS5
ادامه
81

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.001.000

Assassins Creed Mirage ps5

اگر به دنبال یک تجربه‌ی فوق‌العاده از بازی‌های ویدئویی هستید که هم زمان با گرافیک بی‌نظیر و داستانی گیرا، دنیای Assassins Creed Mirage برای PS5 به شما ارائه می‌دهد. این بازی توانسته است با ترکیب عناصر مختلف، شما را به دنیای مهیج و پر از اکشن نینجاهای مخفی بکشاند. در این مقاله، با دانلود بازی Assassins Creed Mirage برای PS5 آشنا خواهیم شد و در مورد چرخه‌ی گیم‌پلی و داستان جذاب این بازی به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

دانلود بازی Assassins Creed Mirage برای PS5

اگر به دنبال یک تجربه‌ی بازی متفاوت و مهیج برای کنسول PS5 هستید، دانلود بازی Assassins Creed Mirage برای PS5 یک گزینه عالی است. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا وارد دنیایی پر از رازها و اسرار باشید و نقش یک نینجای ماهر و مخفی را بازی کنید. با گیم‌پلی جذاب و داستان پر از اکشن، شما تا آخرین لحظه درگیر بازی خواهید بود.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 09 مهر 1402 بازی PS5
ادامه
67 دانلود بازی Lies of P برای PS5

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.001.000

Lies of P ps5

در دنیای بازی‌های ویدئویی، هر چند وقت یکبار، یک عنوان بی‌نظیر به بازار عرضه می‌شود که توانایی به خود جلب توجه گیمرها را دارد. دانلود بازی Lies of P برای PS5 یکی از این عناوین است که با داستان جذاب، گرافیک بی‌نظیر و گیم‌پلی مهیج، توانسته است دقایقی خوش‌گذرانی را برای گیمرها ایجاد کند. در این مقاله، با این بازی فوق‌العاده آشنا می‌شویم و همراه با یک سفر به دنیای تاریک و مهیب آن، تمام جزئیات مهم را بررسی می‌کنیم.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 26 شهریور 1402 بازی PS5
ادامه
51

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v01.002.000

The Crew Motorfest Ps5

بازی‌های مسابقات خودرویی همواره جذابیت خاص خود را داشته‌اند و توانسته‌اند انسان‌ها را به دنیای سرعت و هیجان بکشانند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی واقعی از مسابقات خودرو هستید، دانلود بازی The Crew Motorfest برای PS5 یک انتخاب عالی است. در این مقاله، با شما به بررسی این بازی پرهیجان خواهیم پرداخت و تمام جزئیات مهم را به شما خواهیم گفت.

داستان بازی The Crew Motorfest:

ماجراجویی در دنیای مسابقات:

در دانلود بازی The Crew Motorfest برای PS5، شما به دنیایی عظیم و باز از مسابقات خودرویی دعوت می‌شوید. داستان بازی درباره‌ی یک گروه مسابقه‌ای به نام “Motorfest” است که در سراسر کشورهای مختلف جهان مسابقاتی سرگرم‌کننده و خطرناک را برگزار می‌کند. شما وارد این دنیای جذاب می‌شوید و باید با مهارت‌های خود در مسابقات مختلف شهرت جلب کنید.

ارتقاء و سفر:

یکی از جذابیت‌های بازی The Crew Motorfest این است که شما می‌توانید انواع مختلفی از خودروها را تجربه کنید. از اتومبیل‌های سریع گرفته تا خودروهای آفرود و حتی موتورسیکلت‌ها، همه‌چیز در اختیار شماست. با جمع‌آوری پول و امتیازها در مسابقات، می‌توانید خودروهای جدید خریداری کنید و آن‌ها را ارتقاء دهید تا به مسابقات دشوارتر شرکت کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 25 شهریور 1402 بازی PS5
ادامه
82

دانلود بازی WWF SmackDown! Just Bring It - پلی استیشن 2

WWF SmackDown! Just Bring It PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی WWF SmackDown! Just Bring It در ژانر Wrestling بوده و در سال November 19, 2001 توسط THQ برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : WWF SmackDown! Just Bring It

تعداد بازیکن : 1 - 4 نفر

مناسب برای سنین : 15 سال و بیشتر

ژانر بازی : Wrestling

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : THQ

تاریخ انتشار : November 19, 2001

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS5
ادامه
398

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.000.002

STAR WARS Jedi Survivor deluxe edition ps5

بازی جنگ ستارگان STAR WARS Jedi Survivor PS5 یکی از گیم های جدید و هیجان انگیز کامپیوتری در دنیای ستاره های جنگی است. این بازی که توسط استودیو LucasArts توسعه یافته است، با گرافیک بالا و داستان جذاب خود، به یکی از برترین بازی های این سری تبدیل شده است.

گیم پلی بازی جنگ ستارگان پلی استیشن 5 بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز است. در این بازی، شما در نقش یک Jedi قدرتمند قرار می گیرید که برای بقا در یک سیاره خطرناک مبارزه می کند. شما باید با استفاده از تکنولوژی های جدید و سلاح های قدرتمند، به دنبال غلبه بر دشمنان خود باشید. در این بازی، شما به عنوان یک Jedi می توانید از قابلیت های خاصی مانند استفاده از نورپردازی، مبارزه با سلاح نوری و استفاده از نیروهای جادویی برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید. همچنین، شما می توانید با جمع آوری تجهیزات و ارتقا سلاح های خود، قدرت خود را افزایش دهید و به راحتی با دشمنان خود مبارزه کنید.

باید به دنبال ماجراجویی و جستجوی منابع در یک سیاره خطرناک باشید. بازیکنان می توانند به دنبال پاسخ های سوالاتی در مورد سیاره و شخصیت های داخل بازی باشند. به طور کلی، گیم پلی بازی STAR WARS Jedi: Survivor بسیار چالش برانگیز و متنوع است و باعث تجربه یک بازیکن در دنیای Star Wars می شود.

در بازی STAR WARS Jedi: Survivor، شما در نقش یک Jedi به نام Cal Kestis قرار می گیرید که در یک سیاره خطرناک به نام Mustafar گیر افتاده است. سیاره Mustafar معروف به یکی از سیارات پرخطر در دنیای Star Wars است و دشمنان زیادی در آنجا حضور دارند. Cal باید برای بقا در این سیاره، با دشمنان خود مبارزه کرده و به دنبال منابع و تجهیزات برای بقا خود بگردد. Cal در طول بازی با دشمنان مختلفی مانند Stormtroopers و Imperial Inquisitors مبارزه می کند. او همچنین با شخصیت های جدیدی مانند Merrin و Nightsister در ارتباط است که به او کمک می کنند تا در سیاره Mustafar زنده بماند. با گذراندن مراحل مختلف بازی، Cal به دنبال پاسخ هایی درباره ماجراهایی است که به او در گذشته اتفاق افتاده و به تلاش برای نابودی امپراتوری در دنیای Star Wars ادامه می دهد.

در نهایت، بازی STAR WARS Jedi: Survivor دارای داستانی جذاب و پر از تنش است که باعث تجربه یک دنیای خلاقانه و تخیلی است. بازیکنان می توانند از این داستان هیجان انگیز و جذاب لذت ببرند و به عنوان یک Jedi قدرتمند در دنیای Star Wars به مبارزه با دشمنان خود بپردازند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 08 اردیبهشت 1402 بازی PS5
ادامه
82

PC Gamer USA – مجله پی سی گیمر

| شماره ۳۶۹ اضافه شد |

مجله-PC-Gamer

مجله PC Gamer توسط وب سایتی با همین نام به‌صورت ماهیانه منتشر می‌شود و قدمت آن به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد. این مجله در انگلیس تولید شده و به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص پیدا کرده است. این مجله چندین نسخه مختلف منطقه‌ای دارد که در انگلیس و ایالات متحده به فروش می‌رسد. ما در این مطلب نسخه آمریکایی را به‌صورت ماهیانه برای شما آماده خواهیم کرد. مجله بهترین فروش را در بین مجلات بازی‌های رایانه‌ای داشته است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی به این صنعت، آن را مطالعه کرده و لذت ببرید. این مجله تصاویر بسیار جذابی هم دارد و در کنار آن، نقد و بررسی‌های بسیار خوبی از بازی‌های روز دنیا نیز خواهد داشت. بازی‌های مختلف در این مجله حضور خواهند داشت و در بخش نوستالژی نیز می‌توانید خطرات خوش خود را با بازی‌های قدیمی مرور کنید.

210

دانلود بازی GTA 6 برای کامپیوتر

مدل های ماشین در GTA 6

Table of Contents

احتمالاً مورد انتظارترین بازی در سال های اخیر، دانلود بازی GTA 6 یا GTA VI است که در حال حاضر، در حال توسعه است، با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از آخرین ورود به این سری می گذرد، جای تعجب ندارد.

سال‌ها است که صدای دانلود جی تی ای 6 را شنیده‌ایم و این امیدها در اوایل سال جاری تأیید شد و راک استار سرانجام نشان داد که واقعاً بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است. با این حال، مدت کوتاهی پس از اعلام، Rockstar با نشت خبر بزرگی در رابطه با بازی  GTA 6 مواجه شد که شامل فیلم‌های توسعه قبل از آلفا، با نگاهی اجمالی به محل قرارگیری بازی بود.

توجه: بازی GTA 6 یا GTA VI هنوز منتشر نشده است و این پست به حواشی و شایعات منتشر شده پرداخته است. به محض انتشار این بازی، لینک دانلود آن در انتهای این پست برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


با وجود حجم عظیمی از اطلاعات در مورد دانلود بازی GTA 6 که در خبرگذاری ها یافت می‌شود، باید دید چه زمانی این عنوان جذاب بصورت رسمی اعلام خواهد شد. هنوز کمی رمز و راز در اینجا وجود دارد، از جمله تاریخ انتشار احتمالی بازی GTA 6 در سال 2024.

در حالی که راک استار گیمز بالاخره اعلام کرد که روی بازی GTA 6 برای کامپیوتر کار می کند، اما در مورد زمان انتشار بازی چیزی نگفته است، چه رسد به اینکه تاریخ انتشار و دانلود بازی gta 6 را تایید کند. بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، کارکنان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است که نشان می دهد در سال 2024 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی gta 6 کی خواهد بود؟

با پیش‌بینی تام هندرسون سال 2024 تقریباً تاریخ انتشار GTA 6 خواهد بود. افشاکننده برجسته، که عمدتاً به خاطر پیش‌نمایش‌های دقیق خود از Battlefield و Call of Duty شناخته می‌شود، ویدیویی را منتشر کرد و مجموعه‌ای از جزئیات ادعایی GTA 6 را به اشتراک گذاشت.

دانلود بازی GTA 6

هندرسون بر اساس منابع خود پیش‌بینی می‌کند که GTA 6 بین سال‌های 2024 تا 2025 منتشر نخواهد شد. پیش‌بینی هندرسون از آن زمان توسط خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، تأیید شد. گزارش او در اوایل سال جاری تأیید کرد که Rockstar تلاش کرده است فرهنگ محل کار خود را اصلاح کند و قبلاً در توییتر گفته بود که ادعاهای هندرسون با آنچه من شنیده ام” مطابقت دارد.”

در مورد بازی Grand Theft Auto VI این بار Rockstar به هیچ وجه اطلاعیه ای منتشر نکرده، در عوض این اعلامیه را به عنوان بخشی از یک پست اجتماعی درج کرد و پیش بینی اینکه آیا به زودی تریلر وجود خواهد داشت یا خیر را دشوار می کند. شایان ذکر است که ما شاهد تصاویری از گیم پلی از یک لو رفتن اولیه ساخت در ماه سپتامبر بودیم، اگرچه این نشان دهنده محصول نهایی نیست.

Rockstar Games تأیید نکرده است که GTA 6 ما را به کجا خواهد برد، اما شایعات زیادی در اطراف وجود دارد که تنظیمات مختلفی را برای بازی پیشنهاد می کند. به نظر می رسد به احتمال زیاد GTA 6 در Vice City، نسخه خیالی Rockstar از میامی، یا حداقل یک نسخه خیالی از Miami تنظیم شود. موردی که بعد از دانلود بازی GTA V که در San Andreas بود، جالب توجه است.

پوستر بازی GTA 6

بازی GTA 6 در Vice City

گزارشگر بلومبرگ ادعا می‌کند که یک منبع نزدیک نشان می‌دهد که Vice City در GTA 6 ظاهر می‌شود، اگرچه برنامه‌های اولیه Rockstar ظاهرا بلندپروازانه‌تر بوده است. گزارش بلومبرگ ادعا می کند که در ابتدای توسعه، GTA 6 شامل مناطق بزرگی بود که از آمریکای شمالی و جنوبی الگوبرداری شده بودند.

با این حال، این محدوده ظاهرا برای تمرکز بر Vice City و منطقه اطراف آن کاهش یافته است، اگرچه “دنیای بازی همچنان بزرگ است و مکان های داخلی بیشتری نسبت به بازی های قبلی Grand Theft Auto دارد”. اما بر اساس این گزارش، نقشه ثابت نخواهد ماند. Rockstar قصد دارد پس از انتشار، GTA 6 را با شهرها و مکان های داخلی بیشتری به روز کند، با این به روز رسانی ها که قرار است به طور قابل توجهی بزرگتر از GTA 5 باشد.

ایده این است که به توسعه دهندگان فضای تنفس بیشتری برای ایجاد نقشه گسترده بازی و کاهش اضافه کاری استرس زا در طول توسعه داده شود. همچنین به این معنی است که پس از ورود بازی به قفسه ها، مناطق جدیدی برای کاوش خواهید داشت. طبق گفته بلومبرگ، راک استار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را «به‌طور منظم» به بازی اضافه کند و به ما مناطق جدیدی را برای کاوش بدهد.

افشاگر تام هندرسون به طور مشابه ادعا کرده است که اگرچه Vice City در برخی ظرفیت ها به GTA 6 می آید، نقشه بازی به اندازه شایعات قبلی بزرگ نیست. علاوه بر این، هندرسون ادعا می کند که GTA 6 در دهه 80 یا 90 روایت نخواهد شد، بلکه در عوض دارای یک محیط مدرن خواهد بود.

ظاهراً این اجازه می دهد تا بازی پایه با GTA Online “تطبیق” پیدا کند، زیرا توسعه دهندگان خواهان آزادی هرچه بیشتر برای انتشار هرچه بیشتر DLC هستند. این افشاکننده ادعا می‌کند که GTA Online، همراه با انتشار GTA 6، دارای نقشه‌ای در حال تکامل است که می‌تواند هر بار که یک DLC جدید GTA 6 منتشر می‌شود، تغییر کند.

مقایسه نقشه GTA 6 با بازی Fortnite

هندرسون این نقشه را با نقشه Fortnite مقایسه کرد و همچنین ادعا کرد که در انتشار GTA 6 شاهد اضافه شدن ویژگی هایی به نقشه «پیش‌فرض» GTA Online از جمله مناطق جدید و گسترش نقشه خواهیم بود.

Rockstar Games هنوز داستان یا شخصیت‌های GTA 6 را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها و شایعات ممکن است به آنچه می‌توانیم از داستان سرایی Grand Theft Auto 6 انتظار داشته باشیم اشاره کنند. طبق گزارش بلومبرگ، GTA 6 اولین قهرمان زن این سری را به نمایش می‌گذارد و حول یک جفت شخصیت به سبک دو نفره جنایتکار آمریکایی بانی و کلاید خواهد بود.

این توسط فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی قابل رویت است که دو قهرمان مختلف، هر دو مرد و زن را نشان می‌دهد. گزارش بلومبرگ به جزئیات تلاش های Rockstar برای تغییر فرهنگ محل کار خود می پردازد و اینکه چگونه توسعه دهنده “چهار سال گذشته را صرف بازنگری کلی فرهنگ خود کرده و برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و پیشرفته تر تلاش کرده است.”

به عنوان بخشی از تغییرات، “Grand Theft Auto VI یک قهرمان زن لاتین خواهد داشت – اولین زن قابل بازی در تاریخ مدرن Rockstar.” دومین شخصیت اصلی کیست و ماهیت رابطه آنها چگونه خواهد بود، مشخص نیست. این اولین باری نیست که گزارشی از یک شخصیت زن قابل بازی در GTA 6 می شنویم.

محیط بازی gta 6

افشاگر برجسته تام هندرسون قبلاً گزارش داده بود که این بازی دارای “چند شخصیت قابل بازی” است. نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است.

یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم.

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود.

در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

با توجه به اینکه Rockstar هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد گیم پلی منتشر نکرده است، در حال حاضر چیز کمی برای ارائه داریم. با توجه به فیلم‌های اولیه توسعه‌ای که امسال می‌گوییم، به نظر می‌رسد که Rockstar در حال آزمایش مکانیک‌های جدید برای GTA 6 است.

شباهت GTA 6 به GTA 5

از تصاویری که به بیرون درز کرده است، همه چیز بسیار شبیه به GTA 5 است، اما با برخی جنبه های اضافی و به روز شده مانند توانایی رفتن مستعد. البته، همه اینها به وضوح توسعه اولیه بود، بنابراین نمی توان گفت که گیم پلی GTA 6 در نهایت چگونه خواهد بود.

نقشه بازی gta 6

Rockstar و ناشر Take Two در حال حاضر در حال پاکسازی اطلاعات لو رفته اخیر GTA 6 هستند، اما طرفداران تلاش می کنند تا از برخی از فیلم های لو رفته استفاده کنند تا دنیای باز بازی را با هم ترکیب کنند.

وبسایت تحلیل بازی Kotaku با استفاده از فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی، که ظاهراً مختصات درون بازی قابل مشاهده است، گزارش می‌دهد که طرفداران در انجمن‌های GTA با هم کار می‌کنند تا نقشه‌ای با مکان‌های جدید بسازند. برای جلوگیری از انتشار تصاویر و فیلم های واقعی، طرفداران از ابزارهایی مانند Google Earth و Microsoft Paint در پروژه استفاده می کنند.

تصویر حدسی از ارم بازی gta 6

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.” ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی این بازی آماده شد، شما را به درستی با آن آشنا خواهیم کرد.

می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم. در 48 ساعتی که پس از اولین افشای GTA 6 گذشت، انجمن های GTA تلاش کرده اند تا تمام باقیمانده های اسکرین شات ها و ویدیوهای به دست آمده غیرقانونی را پاکسازی کنند تا از “محو شدن توسط Rockstar” جلوگیری کنند. از آن زمان، Rockstar و شرکت Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر GTA، Take-Two Interactive، در یک تماس گفته است این نوع حوادث را واقعاً جدی می‌گیریم و گفت که این افشاگری “بسیار ناگوار” بود.

توییت رپر معروف درباره GTA 6

اخیرا رپر معروف به نام 50 سنت (50 cent) توییتری را منتشر کرده است که در آن از لوگوی vice city استفاده کرده و نوشت که بعدا بیشتر توضیح خواهد داد. برخی از افراد، این توییت را بی ربط به بازی GTA 6 نمی دانند.

توییت 50 سنت درباره GTA 6

ویدئوهای بازی جی تی ای ۶

در این بخش برخی از ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی به بازی GTA 6 منتسب شده است را قرار می دهیم.

ویدئویی از منوی نقشه در بازی GTA 6

ویدئوی زیر در شبکه های اجتماعی خارجی بسیار مطرح شده است و به “منوی نقشه بازی GTA 6 ” معروف شده است و نشن می دهند که نحوه نمایش نقشه و دقت نمایش جزییات در آن بسیار زیاد است.

ویدئویی از محیط بازی GTA 6

اخیرا چند ویدئو در توییتر منتشر شده است که محیط شبیه سازی شده خیابان و اتوبان را در موتور بازی سازی آنریل انجین 5 نشان می دهد. کاربران با این ویدئوها به این نتیجه رسیده اند که بازی GTA 6 دارای گرافیک بسیار خیره کننده و نزدیک به واقعیتی دارد.


سوالات متداول:

آیا بازی GTA 6 نیاز به سیستم قوی دارد؟

با توجه به نسخه 5 این بازی، قطعا ورژن جدید بازی GTA نیز نیاز به سیستم قوی برای اجرا و نمایش بازی دارد.

GTA 6 در کدام شهر قرار گرفته است؟

طبق پیش بینی هایی که سایت های مرجع داشتند، احتمالا بازی GTA 6 در شهر Vice City که شهری خیالی و برگرفته از میامی است پیاده سازی شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 اسفند 1401 بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر PS4 xbox one PS5
375
دانلود SpeedTree Games v9.3 x64 Enterprise - نرم افزار شبیه سازی سه بعدی گیاهان در بازی های ویدئویی

اسپیدتری گیم ایندی

نام SpeedTree به گروهی از نرم افزارهای مدلسازی و برنامه نویسی پوشش گیاهی اطلاق می شود که توسط Interactive Data Visualization, Inc (IDV) ارائه شده است و برای ایجاد و شبیه‌سازی فضای سبز مجازی به صورت کاملا واقعی در پروژه های بازی سازی، پویانمایی و معماری و عمدتاً بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد.
SpeedTree Games یکی از نرم افزارهای این گروه است که بطور اختصاصی برای طراحان و توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری ارائه شده است. خروجی گرفتن FBX/OBJ، ابزارهای فتوگرامتری و امکان ادغام کامل با SpeedTree از جمله ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار استانداردهای صنعت بازی سازی و مدل سازی سه بعدی گیاهان در بازی را رعایت می کند و ابزارهایی مانند SpeedTree Modeler، کامپایلر و سورس کامل SDK را برای کارابنش فراهم می کند.

337

نسخه اورجینال | جدیدترین ورژن v01.000.003

Hogwarts Legacy ps5 

بازی PS5 میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy یک بازی اکشن نقش آفرینی آینده است که توسط Avalanche Software توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment تحت عنوان Portkey Games آن منتشر شده است. داستان بازی در دنیای جادویی، بر اساس رمان‌های هری پاتر و مجموعه فیلم‌هایی از جمله Fantastic Beasts می‌گذرد.

بازی میراث هاگوارتز یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن بازیکنان می توانند در کلاس های مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز شرکت کنند. مکان‌هایی از مجموعه دنیای جادوگران مانند جنگل ممنوعه، کوچه دیاگون و هاگزمید قابل کاوش خواهند بود. مناطق دیگری که هنوز به صورت بصری در رسانه های دیگر دیده نشده اند عبارتند از اتاق های مشترک هافلپاف و ریونکلا. با پیشرفت در بازی، فضای داخلی و بیرونی قلعه از نظر بصری تغییر می کند تا با فصول مطابقت داشته باشد.

در طول خلق شخصیت در بازی میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy، بازیکن می تواند ظاهر، خانه و جنسیت خود را انتخاب کند. بازیکنان می‌توانند صدای شخصیت، نوع بدن خود را سفارشی کنند و لوازم جانبی مانند عینک را در خلق شخصیت اضافه کنند. پیشرفت سطح به بازیکن این امکان را می دهد که به جادوها، استعدادها و توانایی های مختلف دسترسی داشته باشد و آن ها را ارتقا دهد. از طریق چالش های درون بازی، شخصیت بازیکن امتیاز تجربه برای کسب سطوح کسب می کند. این چالش‌ها به شکل‌های مبارزه، کوئست، اکتشاف، صفحات راهنمای میدانی و اتاق مورد نیاز هستند. در حالی که نقاط خانه برای چهار خانه هاگوارتز نقشی در طرح بازی ایفا می کنند، اینها مکانیک گیم پلی تحت تأثیر اقدامات بازیکن نیستند. این بازی دارای عناصر سفارشی سازی محیطی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند اتاق مورد نیاز را با بالا رفتن سطح بازی تغییر دهند.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 17 بهمن 1401 بازی PS5
ادامه
246

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.000.001

Forspoken ps5

بازی PS5 Forspoken یک گیم اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Luminous Productions توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است. گیم پلی بر روی سرعت پیمایش زمین و سیالیت متمرکز خواهد شد. اسکوئر انیکس نیز بازی را به عنوان یک “ماجراجویی روایت محور” توصیف کرد. این شخصیت در قالب بازی جهان باز وجود خواهد داشت که در آن بازیکنان می توانند در هر زمان به هر کجا سفر کنند.

شخصیت بازیکن، فری، به انواع طلسم های جادویی دسترسی دارد. پس از هر رویارویی رزمی، بازیکن امتیاز تجربه کسب می کند. شنل فری را می توان به منظور بهبود کارایی و آمار جنگی او ارتقا داد، در حالی که استفاده از لاک ناخن توانایی های خاصی را باز می کند. بازیکن همچنین می‌تواند آیتم‌های جدیدی بسازد یا در مکانی امن استراحت کند تا سلامتی را بازیابی کند. در حالی که بازیکن در حال کاوش در دنیای بازی است، ممکن است با یک “طوفان شکست” مواجه شود، سناریویی شبیه به حالت گروهی که در آن امواج موجودات اهریمنی تخم ریزی می کنند و به فری حمله می کنند. طوفان با ظاهر شدن یک شخصیت رئیس به پایان می رسد.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 01 بهمن 1401 بازی PS5
ادامه
442

مراسم بازی سال 2022

مراسم بازی سال ۲۰۲۲ تحت عنوان The Game Awards 2022 ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۸ (۸ دسامبر ۲۰۲۲) به میزبانی جف کیلی برگزار شد. مراسم امسال در تئاتر مایکروسافت واقع در لس آنجلس آمریکا جریان داشته و طی آن علاوه معرفی برندگان سال صنعت ویدیو گیم، تریلرهای زیادی هم از بازی‌های معرفی شده قبلی و بازی‌های جدید منتشر شدند. در رویداد امسال، هیدئو کوجیما بعد از سه سال در این مراسم حضور پیدا کرده و از بازی Dead Stranding 2 رونمایی کرد. یک تریلر سینماتیک از این بازی نمایش یافته و متوجه شدیم که نورمن ریداس باز هم در این اثر باز خواهد گشت. مراسم امسال سوپرایزهای ویژه دیگری هم داشته و بازی جدید استودیو فرام سافتور هم رونمایی شد.

494

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.004.000

the-callisto-protocol

بازی PS5 The Callisto Protocol یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که توسط استودیو Striking Distance توسعه یافته و توسط Krafton منتشر شده است. برای اکران در 2 دسامبر 2022 برنامه ریزی شده است و کارگردانی آن بر عهده گلن شوفیلد است که قبلاً مجموعه Dead Space را ساخته بود.

در این بازی ترسناک بقای سوم شخص با محوریت روایت، که در 300 سال آینده اتفاق می‌افتد، بازیکن نقش جیکوب لی را بازی می‌کند – قربانی سرنوشتی که به زندان آهن سیاه، یک ندامتگاه حداکثر امنیتی واقع در قمر مشتری، کالیستو، پرتاب شده است. هنگامی که زندانیان شروع به تبدیل شدن به موجودات هیولا می کنند، زندان در هرج و مرج پرتاب می شود. برای زنده ماندن، جیکوب باید راه خود را به سمت امن بجنگد تا از زندان آهن سیاه فرار کند، در حالی که اسرار تاریک و آزاردهنده مدفون در زیر سطح کالیستو را کشف می کند. با استفاده از ترکیب منحصربه‌فردی از تیراندازی و نبرد نزدیک، جیکوب باید تاکتیک‌های خود را برای مبارزه با موجودات به‌سرعت در حال تکامل تطبیق دهد، در حالی که برای باز کردن قفل سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های جدید برای پیشی گرفتن از تهدید رو به رشد و فرار از وحشت ماه مرده مشتری تلاش می‌کند.

مهندسی وحشت

پروتکل کالیستو برداشتی از نسل بعدی ترسناک بقا از ذهن گلن شوفیلد است. اتمسفر، تنش، و بی رحمی را با لحظات وحشتناک درماندگی و انسانیت ترکیب می کند، پروتکل کالیستو بازیکنان را در یک داستان تپنده ای غوطه ور می کند که در آن وحشت های غیرقابل بیانی در هر گوشه ای در کمین هستند.

رازهای شرکت متحد مشتری را کشف کنید

پروتکل کالیستو که در کالیستو قمر مرده مشتری در سال 2320 می گذرد، بازیکنان را در نقش جاکوب لی، زندانی در زندان آهن سیاه، انتخاب می کند. هنگامی که یک شیوع مرموز ماه را به هرج و مرج می‌اندازد، جیکوب باید با تاریک‌ترین ترس‌هایش روبرو شود تا بر موجودات تشنه‌ی خونی که او را تعقیب می‌کنند، در حالی که او رازهای تاریک را در قلب شرکت قدرتمند United Jupiter می‌پیوندد، روبرو شود.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 11 آذر 1401 بازی PS5
ادامه
1179

https://rozup.ir/view/3560215/Screenshot%20(54).pngبازی Gotham Knights بسیار زیبا است که در سال 2022 برای پلتفورم های  PC.PS5.PS4  به بازار امده وادامه بازی سری بتمن در جریان است ابتدای بازی به کشته شدن برس وین و ادمه راه بتمن توسط: رابین .رد هود.بتمن گرین. نایت وین  و آیا بتمن به راستی کشته شده است...

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 19 آبان 1401 دانلود اینترنت بازی بازی کامپیوتر PS4 PS5
ادامه
118

دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 

دانلود CapFrameX

| نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ |

 

CapFrameX 1.6.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست و آنالیز کردن پرفرمنس سیستم به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را در زمان اجرای بازی‌های دلخواه خود، از نظر قدرت و بهره‌وری مورد بررسی جامع قرار دهید. تست و مانیتور کردن پرفرمنس کامپیوتر، چیزی است که بسیاری از انجام آن لذت می‌برند. دانستن اینکه دستگاه شما در مقایسه با سیستم دوستان و آشنایان، چه پرفرمنسی داشته و آیا توان اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را دارد یا خیر، موضوعی است که می‌توانید آن را از طریق برنامه‌های تست و آنالیز سخت‌افزار بفهمید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکان آنالیز و بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم را می‌دهد تا بتوانید کلیه مولفه‌ها را با دقت مورد آزمون قرار دهید.

این برنامه یک ابزار آنالیز پرفرمنس است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از مشخصه‌های لازم و موثر در تجربه بازی‌های رایانه‌ای را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با نتایج سایر سخت‌افزار مورد قیاس قرار دهید. این برنامه در واقع همزمان با اجرای بازی کامپیوتری مورد نظر شما، قابلیت خود را نشان می‌دهد. به این صورت که همزمان با اجرای بازی، باید این نرم افزار را م اجرا کنید تا به طور دقیق مشخصه‌هایی همچون فریم‌ریت، فریم‌تایم، مصرف پردازنده و … برای شما آنالیز و بررسی شود. در ادامه شما می‌توانید به سایر خصوصیات سخت افزار سیستم، دمای قطعات و … نیز حین تجربه بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

377

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.02

دانلود بازی Saints Row برای PS5

Saints Row 2022 یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی و راه‌اندازی مجدد از سری قدیمی Saints Row است و توسط Volition توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. بازی Saints Row PS5 در شهر خیالی سانتو ایلسو، واقع در جنوب غربی آمریکا و بر اساس شهر لاس وگاس، نوادا، اتفاق می‌افتد. سانتو ایلسو در حال حاضر تحت کنترل سه باند جنایتکار است: لوس پانتروس، یک باند ماشین‌آلود و بدنسازی. بت ها، یک باند آنارشیست که بر کلوب ها و زندگی شبانه متمرکز شده است.

صنایع دفاعی مارشال، یک شرکت نظامی خصوصی بین‌المللی مستقر در سانتو ایلسو که به‌خاطر تسلیحات پیشرفته با فناوری پیشرفته شهرت دارد.شخصیت بازیکن، “رئیس”، یکی از اعضای سابق صنایع دفاع مارشال، یک باند جدید از اعضای ناراضی این باندها جمع می کند و قدرت را از آنها به دست می گیرد. این اعضای جدید عبارتند از: Neenah، مکانیک به طور رسمی با Los Panteros و به عنوان راننده باند خدمت می کند. کوین، یک دی جی که بخشی از آیدلز بود و اجرای دزدی های آنها را بر عهده دارد. و الی، یک کارآفرین تجاری با مدرک MBA که اکنون فعالیت های باند رئیس را برنامه ریزی می کند.

به‌عنوان رئیس آینده، با نینا، کوین و الی در کنارتان، The Saints را تشکیل می‌دهید و در حالی که امپراتوری خود را در خیابان‌های سانتو ایلسو می‌سازید و برای کنترل آن‌ها مبارزه می‌کنید، لوس پانتروس، بت‌ها و مارشال را می‌سازید. شهر. در نهایت Saints Row داستان یک شرکت نوپا است، فقط کسب‌وکاری که The Saints در آن قرار دارند جرم است.
بزرگترین و بهترین زمین بازی Saints Row را که تا کنون ایجاد شده است، تجربه کنید. دنیای پراکنده منحصر به فرد Santo Ileso پس زمینه ای است برای یک جعبه ماسه ای وحشی، بزرگتر از زندگی، از هیاهوهای جانبی هیجان انگیز، سرمایه گذاری های جنایی و ماموریت های پرفروش، در حالی که شما تیراندازی می کنید، رانندگی می کنید، و با لباس بال دار به سمت بالا می روید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 31 مرداد 1401 بازی PS5
ادامه
240

نسخه آزمایشی Closed BETA PSN

FIFA 23 ps5

بازی PS5 FIFA 23 که پایان همکاری بین EA Sports و FIFA است، تاریخ انتشار 30 سپتامبر برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC خواهد داشت. اگر نمی‌توانید آنقدر صبر کنید، گزارش جدید همچنین نشان می‌دهد که EA Sports به برخی از طرفداران این امکان را می‌دهد تا بازی را زودتر به عنوان بخشی از یک آزمایش بسته آینده انجام دهند.

طبق آخرین توییت‌های @ALumia_Italia، تاریخ انتشار بازی در 30 سپتامبر با یک نسخه بتا بسته خواهد بود که احتمالاً در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این سایت همچنین مدعی شده است که کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن بار دیگر روی جلد ظاهر خواهد شد. در حالی که تایید نشده است، برنامه EA برای برگزاری یک نسخه بتا بسته احتمالا به این معنی است که فیفا 23 یک نسخه DEMO رایگان نخواهد داشت. این چیزی است که شرکت در سال های اخیر از آن دور شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 مرداد 1401 بازی PS5
ادامه
317
دانلود فیلم Uncharted 2022 با دوبله فارسی "فیلم آنچارتد 2022"

دانلود فیلم Uncharted 2022 با دوبله فارسی “فیلم آنچارتد ۲۰۲۲”

دانلود فیلم Uncharted 2022 – دوبله فارسی فیلم سینمایی آنچارتد ۲۰۲۲ با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

درباره فیلم Uncharted 2022 :

Uncharted یک فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی روبن فلیشر بر اساس فیلمنامه ای از راف لی جادکینز، آرت مارکوم و مت هالووی است که بر اساس فرانچایز بازی Uncharted ساخته شده توسط Naughty Dog و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. تام هالند (که به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کند) در نقش ناتان دریک و مارک والبرگ در نقش مربی او ویکتور سالیوان و سوفیا علی، تاتی گابریل و آنتونیو باندراس در نقش های فرعی بازی می کنند. در این فیلم، دریک توسط سالیوان در مسابقه ای با میلیاردر فاسد سانتیاگو مونکادا (باندراس) و رهبر مزدور جو برادوک (گابریل) استخدام می شود تا گنج افسانه ای اکسپدیشن ماژلان را پیدا کند. Uncharted در سال ۲۰۰۸ با تهیه‌کننده آوی آراد وارد مرحله ساخت شد و گفت که با Sony Pictures برای توسعه یک فیلم اقتباسی از فرنچایز بازی‌های ویدیویی همکاری خواهد کرد. این فیلم با کارگردانان، فیلمنامه نویسان و بازیگران مختلف در نقاط مختلف وارد یک فرآیند تولید پیچیده شد. فیلمسازان دیوید او. راسل، نیل برگر، ست گوردون، شاون لوی، دن تراختنبرگ و تراویس نایت در ابتدا برای کارگردانی قرارداد امضا کردند در حالی که والبرگ قرار بود در مراحل اولیه بازی دریک را بازی کند. هلند در ماه مه ۲۰۱۷ برای نقش دریک انتخاب شد و فلیشر به عنوان کارگردان در اوایل سال ۲۰۲۰ استخدام شد. تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۰ آغاز شد، قبل از اینکه به سرعت متوقف شد، در ژوئیه از سر گرفته شد و در اکتبر آن به پایان رسید، با مکان‌های فیلمبرداری از جمله استودیو بابلزبرگ در برلین و محل فیلمبرداری. در سراسر اسپانیا و آسیای جنوب شرقی.برای دانلود فیلم Uncharted 2022 دانلود فیلم آنچارتد ۲۰۲۲ و یا تماشا با کیفیت بلوری ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰ با لینک مستقیم و رایگان زیرنویس فارسی و دوبله فارسی فیلم جدید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . 

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 06 خرداد 1401 فیلم خارجی بازی بازی PS3 بازی کامپیوتر PS4 PS5
ادامه
75
پولدارترین فرد جهان

اسم و دارایی پولدارترین فرد جهان لو رفت

اگر شما هم دوست دارید پولدارترین فرد جهان در سال 2022 را بشناسید و بدانید این شخص چه میزان ثروت و دارایی دارد، میتوانید با ما همراه شوید.

لیست پولدارترین افراد جهان در سال 2022

اکثر مردم؛ افراد زیادی مثل بیل گیتس را نماد ثروت می‌دانند اما نمی دانند به جز او کارآفرینان زیادی هستند که پول شان از پارو بالا می رود. احتمالا قبلا نام هایی به گوش تان خورده است؛ اما ما در این قسمت از نمناک نام 15 نفر برتر به همراه مقدار دارایی شان را به صورت یک لیست در اختیارتان قرار داده ایم که البته مثل روال همیشگی این دسته مطالب در نمناک، رتبه ها از آخر به اول مشخص شده اند و شما پولدارترین فرد جهان را در انتهای لیست خواهید شناخت.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 دانلود اینترنت تصویر عکس گوناگون بازی بازی کامپیوتر PS5 فوتبالی استقلال
ادامه
313

دانلود-Unreal-Engine-5

با کمک موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 می‌توانید دنیاهای بزرگ‌تری بسازید. باید بزرگ فکر کرده و از ابزارها و دارایی‌های خود برای ایجاد جهان‌های گسترده برای بازیکنان استفاده کنید. می‌توانید از محتواهایی استفاده کنید که مقیاس پذیر هستند و به‌راحتی کشف خواهند شد. از سیستم وفاداری در تغییر بازی‌های خود در آنریل انجین برخوردار شده و یک جهش نسلی به‌شدت خوب در بازی تجربه کنید. دنیاهای شما در بازی کاملا پویا بوده و به ایجاد تجربه‌های تعاملی فوق‌العاده عالی کمک خواهد کرد. سیستم متحرک‌سازی و انیمیشن‌سازی در این موتور بازی سازی بهینه‌سازی شده است و می‌توانید از مجموعه ابزارهای مدل سازی جدید استفاده کنید.

روند خلاقیت در این نسخه پیشرفت کرده است و کاملا سریع‌تر، آسان‌تر و کارآمدتر می‌توانید از آن استفاده کنید. با موتور بازی سازی آنریل انجین ۵ می‌توانید تغییر رابط کاربری را داشته باشید. این سیستم اکنون یکپارچه شده است و می‌توانید به کل کتابخانه دسترسی داشته باشید. این بخش از منوی جدید Create فراهم شده است و برای ایجاد کاراکترها و محتواهای جدید هم می‌توانید از آن بهره ببرید. آنریل انجین ۵ هم‌اکنون جزئیات بیشتری دارد و می‌توانید از سیستم هندسه میکرو چند ضلعی مجازی‌سازی شده استفاده کنید. سیستم جدید Virtual Shadow Map هم اضافه شده است که بازی‌ها و دنیاهایی را با مقادیر عظیمی از جزئیات هندسی می‌توانید ایجاد کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 27 فروردین 1401 دانلود نرم افزار بازی بازی کامپیوتر PS4 xbox one PS5
ادامه
264

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.01

دانلود بازی Stranger of Paradise برای PS5

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin PS5 در سبک اکشن محصولی از Square Enix LTD می باشد . این بازی دارای گیم پلی اکشن و نقش آفرینی است که چشم انداز جسورانه و جدیدی را برای سری FINAL FANTASY به ارمغان می آورد . بازیکنان باید محیط های اطراف را کاوش کرده و با هیولاهای سری Final Fantasy مبارزه کنند.  شخصیت اصلی بازی جک گارلند است ، مردی که نیاز به نابودی و هرج و مرج دارد. او با همراهان دیگری از جمله Ash تازه وارد و جد همراه است و در طول سفر با شوالیه ای روبرو می شود که نقش هرج و مرج را بر عهده گرفته است .

Stranger of Paradise پلی استیشن 5 در حالی که به نظر می رسد جنگجویان نور پیشگویی شده اند ، هر کدام در مورد نقش خود تردید دارند. مبارزات به شکل real-time هستند و با افزایش مهارت ها و توانایی ها اوج می گیرند ، جک می تواند بین دو کار تعیین شده جابجا شود و از حملات فیزیکی و جادویی استفاده کند. به محض اتمام شکست دشمن ، جک می تواند ضربه پایانی را انجام دهد که دشمن را متبلور می کند و به جک اجازه می دهد تا آنها را جمع آوری کرده و بخشی از جادوی خود را بازیابی کند. در نقش این قهرمانان بازی کرده و سرنوشت نهایی جهان را مشخص کنید .

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 17 اسفند 1400 بازی PS5
ادامه
71

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.01

دانلود بازی Theft Grand Auto V برای PS5

بازی GTA V برای PS5 جدیدترین سری بازی های Grand Theft Auto است که برای کنسول Playstation 4 منتشر شده است. در این مطلب نسخه هک شده بازی Grand Theft Auto 5 برای پلی استیشن 4 را جهت دانلود آماده کردیم.

Grand Theft Auto 5 برای Playstation 5 یا همان GTA V گیمرهای ایرانی در نسخه جدیدی که برای پلی استیشن منتشر شده است کولاک کرده و یک نسخه بی نظیر از این بازی را ارائه کرده است. در این بازی که قطعا با آشنا هستید ، باید به انجام ماموریت هایی که از سوی گروههای تبهکاران به شما محول می شود بپردازید و در ازای انجام این ماموریت ها که باید به درستی انجام شوند، دستمزد دریافت می کنید و این دستمزدها در طی بازی برای شما کارهای زیادی خواهد کرد.

ادغام بازی جنگی و ماشین سواری چیزی است که باعث شده سالیان سال ، گیمر های ایرانی طرفدار پرو پاقرص این بازی جذاب باشند. در این نسخه از بازی محبوب و معروف GTA که برای پلی استیشن ارائه شده است شما با سه کاراکتر روبرو هستید که می توانید هر کدام را که دلتان می خواهد انتخاب کرده و از آنها کار بکشید و ماموریت هایی که مختص آنهاست را انجام بدهید و دستمزدهای نجومی! بگیرید!

مایکل و فرانکلین و تروور سه شخصیت اصلی بازی هستند که هر کدام دارای داستانی جداگانه بوده و در یک اتفاق مجزا به بازی وارد می شوند. مایکل زخمی شده یک حمله تروریستی به بانک است که برای زنده ماندن و دستگیرنشدن خودش را به مردن زد و توانست از دست پلیس فرار کند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 17 اسفند 1400 بازی PS5
ادامه
296

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.02

دانلود بازی ELDEN RING برای PS5دانلود بازی ELDEN RING برای PS4 + هک شده

بازی ELDEN RING PS5 در سبک نقش آفرینی محصولی از BANDAI NAMCO Entertainment می باشد  و امکان بازی به صورت چننفره با دیگر بازیکنان را دارد . برخیزید و با فیض هدایت شوید تا قدرت حلقه ی الدن را به اهتزاز درآورید و در سرزمین های Between الدن لرد شوید . دنیایی وسیع که در آن زمین های باز با موقعیت های مختلف و سیاه چال های عظیم با طراحی های پیچیده و سه بعدی به طور یکپارچه به هم متصل شده اند. همانطور که کاوش می کنید، لذت کشف چالش های ناشناخته و طاقت فرسا در انتظار شماست که منجر به احساس موفقیت بالایی می شود و همواره بازیکنان را سرگرم نگه می دارد .

علاوه بر شخصی سازی ظاهر شخصیت خود، می توانید آزادانه سلاح ها، زره ها و جادویی را که استفاده می کنید ترکیب کنید. شما می توانید شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید، مانند افزایش قدرت عضلانی برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی، یا تسلط بر جادو . روند داستانی بازی به صورت چند لایه است که به صورت تکه تکه روایت می شود و چالش های مختلفی را برای بازیکنان به ازمغان می آورد . شخصیت خود را انتخاب کنید و آن را با توجه به سلیقه و استایل بازی خود ارتقا دهید و یه شخصیت دلخواهی درآورید .

ویِژگی های بازی PS5 ELDEN RING :

  • گیم پلی نقش آفرینی
  • دنیایی وسیع و متنوع
  • شخصی سازی کاراکتر
  • قدرت و مهارت های جادویی
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 05 اسفند 1400 بازی PS4 PS5
ادامه
65

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.06

دانلود بازی SIFU برای PS5

بازی PS5 سیفو SIFU جدیدترین نسخه از بازی های شرکت Sloclap سازنده بازی Absolver است و به سبک اکشن و مبارزه تن به تن کونگ فو است. این گیم به سبک سوم شخص است و شما در نقش یک شاگرد Kung-Fu هستید که باید از پس دشمنان خود بر بیایید تا به قدرت بالاتر دست پیدا کنید.

بازی Sifu در سبک اکشن و مبارزه ای محصولی از Sloclap می باشد . آیا یک زندگی برای داشتن کونگ فو کافی است؟ این بازی داستان یک دانش‌آموز جوان کونگ ‌فوکار است که در مسیر انتقام‌ جویی به دنبال قاتلان خانواده‌اش میگردد. یکی در برابر همه، او هیچ متحدی ندارد و دشمنان بیشماری دارد و باید به تسلط منحصر به فرد خود در کونگ فو و همچنین یک آویز مرموز برای پیروزی و حفظ میراث خانواده خود تکیه کند . شکار دشمنان شما را به گوشه های مخفی شهر می برد، از حومه شهر گرفته تا راهروهای سرد برج های شرکتی. شما یک روز فرصت دارید و دشمنان بیشماری در راه هستند .

برای هر اشتباه، زمان بهایی است که باید پرداخت کرد.  موقعیت یابی دقیق و استفاده هوشمندانه از محیط به نفع خود، کلید بقای شماست. از هر چیزی که در اختیار دارید استفاده کنید ، اشیاء قابل پرتاب، سلاح‌های موقت، پنجره‌ها و تاقچه‌ها .  همه چیز بر علیه شما شده‌ و به شما رحم نمی‌شود . کونگ فو تسلط از طریق تمرین است، مسیری هم برای بدن و هم برای ذهن. از اشتباهات خود بیاموزید، مهارت های منحصر به فرد خود را باز کنید و قدرت را در درون خود پیدا کنید تا بر تکنیک های ویرانگر Pak-Mei Kung-Fu تسلط پیدا کنید

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 04 اسفند 1400 بازی PS5
ادامه
74
دانلود Grid Legends PS5 - بازی افسانه‌های گرید برای پلی استیشن 5
Console support PS5 icon

افسانه‌های گرید

Grid Legends یک بازی ویدئویی در سبک مسابقه ای، رانندگی و شبیه سازی است که توسط شرکت Codemasters توسعه یافته و به شرکت Electronic Arts در فوریه 2022 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. این بازی پنجمین قسمت از سری بازی های گرید می‌باشد که با ویژگی های جدیدی منتشر شده است. در گیم پلی بازی "افسانه‌های گرید" شاهد بیش از 130 مسیر برای مسابقه خواهید بود که شامل مسابقات بین المللی و شهری می شود. مراحل بازی در کوه پانوراما، مسیرهای خیابانی در شهرهای مختلف مانند سانفرانسیسکو، پاریس. لندن و مسکو جریان دارد. بازی همچنین دارای بیش از 100 وسیله نقلیه، از جمله ماشین های تور، کامیون نیمه تریلر، ماشین چرخ باز، ماشین های دریفت و حتی وسایل نقلیه الکتریکی می باشد. برای اولین بار در این سری، بازیکنان می توانند مسابقات خود را ایجاد کنند و مسیرهای بازی را سفارشی کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 03 اسفند 1400 بازی PS5
ادامه
272
دانلود Horizon Forbidden West PS4, PS5 - بازی هورایزن غرب ممنوعه برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
Console support PS4 icon PS5 icon

هورایزن غرب ممنوعه

Horizon Forbidden West یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Guerrilla Games توسعه یافته و به وسیله Sony Interactive Entertainment در فوریه 2022 برای پلتفرم های پلی اسیتشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. این نسخه از بازی دنباله مستقیم عنوان هورایزن زیرو داون 2017 محسوب می‌شود که در همان دنیای آینده پسارستاخیزی جریان دارد. دنیای بازی همانند گذشته در یک جهان Open World جریان دارد که به صورت دید سوم شخص طراحی شده است. در گیم پلی بازی "هورایزن غرب ممنوعه" بازیکن باید راهی سفری چالش برانگیز شده و ماموریت‌ها را با استفاده از مهارت‌های بقا، سلاح‌های گوناگون و نبرد با موجودات ماشینی متخاصم انجام دهد. نقشه بازی در مقایسه با نسخه قبلی بزرگتر شده و مملو از رازهایی می باشد که در زیر خرابه های قدیمی نهفته است. همچنین بازی داستان آلوی، یک شکارچی جوان از قبیله نورا را به تصویر می کشد که در سفر خود در این سرزمین‌های ناشناخته با مناطق جدیدی مواجه می‌شود که توسط طوفان‌های عظیم و ماشین‌های مرگبار ویران شده‌اند. شما شاهد مجموعه وسیعی از محیط‌ها و اکوسیستم‌ها، از جمله دره‌های سرسبز، بیابان‌های خشک، کوه‌های برفی، سواحل گرمسیری، شهرهای ویران‌شده و مکان‌های زیر آب خواهید بود.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 03 اسفند 1400 بازی PS4 PS5
ادامه
115

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود آنریل انجین Unreal Engine 5 - نرم افزار موتور بازی سازی

Unreal Engine 5 را می توان یکی از قوی ترین موتور های گرافیکی در جهان دانست که با آن بازی های معروفی همچون Fortnite Battle Royale,Gears of War 4,Injustice 2,Tekken 7 و بسیاری از بازی های دیگر طراحی شدند. از Unreal Engine می توان برای ساخت بازی های کامپیوتری,کنسول و موبایل استفاده نمود.

نرم‌افزار آنریل انجین مجموعه‌ کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای توسعه بازی‌های کامپیوتری را در اختیار توسعه دهندگان این گونه بازی‌ها قرار می‌دهد. این برنامه پیشرفته از بازی‌های دو بعدی قابل اجرا در گوشی‌های همراه تا بازی‌های کنسولی فوق‌العاده و بازی‌‌های مربوط به سیستم واقعیت مجازی را پوشش می‌دهد و تمامی ابزارهای مورد نیاز را برای شما فراهم می‌سازد.