google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY خارجی
>

خارجی

17

دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

 

دانلود AI Video FaceSwap

| ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو |

 

AI Video FaceSwap 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی جابه‌جایی چهره در ویدیو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از این تجربه فان و جذاب لذت برده و خروجی‌ها را در فضای مجازی با دوستان ود به‌آشتراک بگذارند. همانطور که می‌دانید، این روزها ازارهای هوش مصنوعی کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران داشته و افراد بسیاری از این سرویس‌ها برای امور روزمره، سرگرمی و … استفاده می‌کنند. یکی از زمینه‌های کاربردی هوش مصنوعی که این روزها نمونه آن را در برنامه‌های نمایش خانگی، فضای مجازی و … شاهد هستیم، تغییر دادن چهره افراد در ویدیوها است.

نرم افزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزاری است که در مایکروسافت استور با مبلغی در حدود 80 دلار به فروش می‌رسد و اکنون شما عزیزان می‌توانید آن را به رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید. برای کار با این برنامه هیچ پیچیدگی خاصی پیش روی شما نیست و تنها بایست تصویر مورد نظر خود را برای جابه‌جایی به برنامه بدهید تا این برنامه صورت سوژه را فیلم تشخیص داده و چهره‌ها را با هم عوض کند؛ گویی که چهره تصویر مورد نظر شما در فیلم نقش‌آفرینی کرده باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Investment Account Manager را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

45

دانلود Nobe OmniScope 1.10.123 - نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس

 

دانلود Nobe OmniScope

| نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس |

 

Nobe OmniScope 1.10.123 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی تنظیمات رنگ و روشنایی در عکس و فیلم است که افراد حرفه‌ای در حوزه عکاسی، طراحی و تدوین فیلم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی حرفه‌ای، خصوصیات رنگ و نور در عکس و فیلم‌ها را تغییر داده و به این آثار جلوه‌ای تازه بدهید. با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از محصولات نرم افزاری در کنار حرفه عکاسی و فیلمبرداری به یک امر ثابت بدل شده است؛ به گونه‌ای که ویرایش و تدوین عکس و فیلم پس از ثبت عکس یا ویدیو یک بخش جدایی‌ناپذیر بوده و قسمت مهمی از کل فرآیند را شامل می‌شود.

این محصول نرم افزاری به منظور کار با رنگ و تنظیمات نور در تصاویر و فیلم‌ها ساخته شده و از GPU Acceleration, HDR, StreamDeck و … هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به صورت حرفه‌ای و دقیق، تنظیمات رنگ و روشنایی را در عکس‌ها و فیلم‌ها بهبود بخشید. این نرم افزار ابزارهای پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات دقیقی را درباره رنگ‌ها، کنتراست، روشنایی و… را به سادگی در عکس و فیلم‌ها تغییر داده و نتایجی فوق‌العاده را خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Nobe OmniScope را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

39 Airy Pro 2.14.329 Win/Mac نرم افزار دانلود ویدیو از یوتوب

نرم افزاری برای دانلود ویدیو از یوتوب در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش میباشد. با استفاده از برنامه Airy می‌توانید فرمت‌های صوتی و تصویری مختلفی را مانند FLV، MP4، 3GP و MP3 دانلود کنید. این نرم‌افزار ابزار ساده برای دانلود و تبدیل سریع فایل‌های ویدئویی به فرمت‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود. کافیست لینک ویدیو از یوتوب را به نرم‌افزار Airy بدهید، کیفیت ویدئو را انتخاب و دانلود را آغاز کنید. ویدیوهای MP4 را می‌توان با کیفیت‌های 144p، 240p، 360p، 480p، 720p، 1080p و در صورت وجود حتی 4K دانلود کرد. ذخیرۀ ویدیو با کیفیت پایین FLV به‌صورت 240p یا MP3 برای اضافه کردن به پلی‌لیست iTunes نیز امکان‌پذیر است. نرم افزار Airy می‌تواند با مرورگر هماهنگ و تلفیق شود تا قابلیت ارسال مستقیم لینک ویدئو به نرم‌افزار با یک کلیک فراهم شود. مرورگرهایی مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و اپرا از جمله مرورگرهایی هستند که این نرم افزار از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

30

دانلود east-tec ColorVeil 4.0.0.175 - نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر

 

دانلود east-tec ColorVeil

| نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر |

 

east-tec ColorVeil 4.0.0.175 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر است. مشکلی که اغلب افرادی که بیشتر از چند ساعت در روز با کامپیوتر کار می‌کنند با آن مواجه هستند، فشار چشم و خستگی چشم است. خیره شدن به صفحه کامپیوتر بدون استراحت مناسب می‌تواند منجر به این مشکلات شود. فشار چشم به عنوان یک وضعیت ناراحت کننده و معمولاً موقتی، شامل علایمی مانند خشکی، سوزش، خارش، تاری دید و سردرد است. یکی از عوامل اصلی فشار چشم کاربران کامپیوتر، عدم پلک زدن کافی است. پلک زدن کردن، عملی است که به وسیله آن چشم‌ها رطوبت کافی را به دست می‌آورند. پلک نزدن، منجر به تبخیر سریع‌تر اشک‌ها و خشک شدن چشم می‌شود. همچنین، نور زیاد صفحه کامپیوتر و نور محیط، تمرکز بر صفحه با دید بلند مدت، فاصله نزدیک چشم‌ها تا صفحه کامپیوتر و ناکافی بودن استراحت چشم‌ها نیز می‌تواند تحت عنوان عوامل موثر در فشار چشم محسوب شوند.

برای محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، می‌توان از برنامه‌ها و راهکارهای مختلف استفاده کرد. این برنامه‌ها اغلب شامل یادآوری‌های منظم برای استراحت کردن چشم‌ها هستند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید از خستگی چشم و آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم جلوگیری کنید

36 دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

سایبرلینک پاوردایرکتور ۲۰۲۴ / Cyberlink PowerDirector 2024

CyberLink PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی كه کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملاً حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.
اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ آموزش ترفند كامپيوتر
ادامه
48

هابیت The Hobbit فیلمی سه گانه در سبک حماسه‌ای، فانتزی و ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته ج. ر. ر. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد. گیرمو دل تورو به عنوان کارگردان نزدیک به دو سال با جکسون در مرحلهٔ پیش تولید همکاری کرد اما در می۲۰۱۰ پروژه را ترک کرد و در ژوئیه اعلام شد جکسون برای کارگردانی هر دو قسمت قرارداد امضا کرده‌است. ایان مک‌کلن، اندی سرکیس و هوگو ویوینگ که در سه گانهٔ ارباب حلقه‌ها حضور داشتند نقش‌های خود را در هابیت تکرار می‌کنند. هاوارد شور آهنگساز سه گانهٔ اریاب حلقه‌ها آهنگسازی ای فیلم رو بر عهده دارد. اگرچه در ابتدا قرار بود این فیلم دو قسمتی باشد ولی پیتر جکسون و مترو گلدوین مایر از داشتن برنامه‌هایی برای ساخت فیلم سوم صحبت کرده‌اند. نام قسمت اول این فیلم هم‌اکنون هابیت:سفر غیر منتظره است. فیلم دوم در ابتدا آنجا و بازگشت دوباره نام گذاری شده بود ولی پس از اینکه سه قسمتی شدن این فیلم تایید شد نامش به هابیت:برهوت ِ اسماگ تغییر یافت. همچنین نام قسمت سوم را هابیت: آنجا و بازگشت دوباره گذاردند که که بعد ها به هابیت: نبرد پنج سپاه تغییر یافت. دو قسمت اول فیلم بصورت یک‌جا در نیوزلند فیلم‌برداری شده و هم‌اکنون در مرحلهٔ پس‌تولید هستند. فیلمبرداری صحنه‌ها در ۲۱ مارس ۲۰۱۱ آغاز و در ۶ ژوئیه ۲۰۱۲ اتمام یافت. قسمت اول و دوم فیلم در تاریخ‌های ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ و ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ و قسمت سوم نیز در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ بر روی پرده سینما رفتند. برای دانلود مجموعه فیلم های هابیت با دوبله فارسی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 24 دی 1402 فیلم خارجی
ادامه
64

دانلود کالکشن فیلم های Harry Potter هری پاتر دوبله فارسی

Harry Potter هری پاتر  نام مجموعه‌ای هفت‌گانه از رمان های سبک خیال پردازی است که توسط نویسنده انگلیسی، جوآن رولینگ نوشته شده‌است. این کتاب‌ها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرماینی گرنجر، در مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی که در مقابل او ایستاده‌اند است که از جمله آن اشخاص هری پاتر است. اولین رمان از این سری کتاب در تاریخ 30 ژوئن 1997 با عنوان هری پاتر و سنگ جادو منتشر شد، کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرد. این مجموعه همچنین برخی از انتقاداتی ازجمله نگرانی به طور فزاینده درباره لحنی تیره و تار را سهیم شده است. تا ژوئن 2011، کتاب‌ها درحدود 450 میلیون نسخه فروش داشته و به 67 زبان دنیا ترجمه شده است. و چهار کتاب پایانی این مجموعه به طور متوالی رکورد فروش سریعترین کتاب‌های جهان را دارد. این کالکشن زیبا و دیدنی را هم اکنون میتوانید به صورت دوبله فارسی و زبان اصلی از سرور های دریافت کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 20 دی 1402 فیلم خارجی
ادامه
42

در دوره آموزشی ChatGPT for Auditors یاد می‌گیرید که چگونه باید از چت جی پی تی در رشته حسابداری استفاده کنید. چت جی پی تی (ChatGPT) به عنوان یک مدل زبانی توانمند، می‌تواند در حوزه حسابداری نیز به عنوان یک ابزار مفید مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از چت جی پی تی برای پرسش و درخواست توضیحات درباره مفاهیم حسابداری استفاده کنید، از جمله توضیحات در مورد کدهای حسابداری، انواع حساب‌ها، گزارش‌های مالی، و دیگر مسائل مرتبط کاربرد دارد.

ChatGPT for Auditors

آموزش استفاده از چت جی پی تی برای حسابداران

دوره-آموزشی-ChatGPT-for-Auditors

82

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود Subtitle Workshop Classic 6.2.7 - ساخت و ویرایش زیرنویس ها

Subtitle Workshop Classic ابزاری بسیار ویژه، کارآمد و بسیار مفید جهت ویرایش و ساخت زیرنویس ها میباشد، موقعی که مشغول دیدن یک فیلم بر روی کامپیوتر خود هستید، زیرنویس ها میتوانند یک تجربه مثبت، یا حتی منفی به شما بدهند، تجربه منفی معمولا به علت ترجمه نادرست و یا اینکه ناهماهنگی زیرنویس با ویدئو بوده که در اکثریت موارد قابل رفع است.

 

197

دانلود برنامه Design DaVinci Resolve

پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزار تصحیح رنگ بندی تصاویر می باشد. اکنون شما با استفاده از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio می توانید به ویرایش و تصحیح رنگ در یک سیستم بپردازید . نرم افزار داوینچی ریزالو استودیو ابزار های بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با این ابزار ها می توانید فیلم های خود را فریم به فریم ویرایش تخصصی کنید.

در نرم افزار تدوین فیلم Davinci Resolve شما بیش از 400 گزینه برای اصلاح رنگ و نویز در اختیار دارید که سرعت کار شما را افزایش خواهند داد . برای مثال یکی از گزینه ها برای اصلاح رنگ چشم بوده که به سرعت و بدون نیاز به انتخاب چشم، میتوانید رنگ چشم را به راحتی تغییر دهید . از دیگر خصوصیات مهم Davinci Resolve این است که این برنامه Node-based می باشد . یعنی میتوانید پروژه های خود را به راحتی بسط داده و از یک ترکیب در هزاران پروژه دیگر استفاده نمایید.

Davinci Resolve از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکند از دوربین های RED گرفته تا فایل های Raw از دوربین های SLR ، فرمت فایل های دوربین های Canon , Nikon , Phantom , GoPro در  اندازه های HD , Full HD , 2K , 4K و 5K را میتوانید در این نرم افزار استفاده نمایید . نرم افزار DaVinci Resolve Studio نرم افزاری مورد استفاده در هالیوود می باشد که اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

28

در سه نسخه 720p - 1080p - 4K

Planet Earth 3

Planet Earth 3 یکی از بی‌نظیرترین مستندهای طبیعت است که تا به امروز ساخته شده است. این مجموعه، که ادامه‌ای بر سری‌های قبلی سیاره زمین محسوب می‌شود، با به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های فیلم‌برداری، تصاویری خیره‌کننده و بی‌سابقه‌ای را از طبیعت و ساکنان آن به نمایش می‌گذارد.

در این مجموعه، تماشاگران شاهد صحنه‌هایی هستند که شاید هرگز تصور وقوع آن‌ها را نداشته باشند. صحنه‌هایی از مهاجرت غول‌آسای پرندگان، شکارهای غافلگیر‌کننده در دنیای حیوانات و مناظری به زیبایی خلقت که تنها با پرواز بر فراز سرزمین‌های دست‌نخورده قابل ثبت است.

صداپیشگی این مجموعه را دیوید اتنبرو انجام می‌دهد که با صدای گرم و پر احساس خود، عمق بیشتری به تصاویر می‌افزاید. نحوه روایت اتنبرو، مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت می‌برد که هر لحظه آن ممکن است حاوی کشفی جدید باشد.

فیلمبرداری این مستند بیش از پنج سال به طول انجامیده و تیم سازنده موفق شده‌اند تصاویری منحصربه‌فرد از بیابان‌ها، جنگل‌های بارانی، اعماق اقیانوس‌ها و حتی شهرهای بزرگ ضبط کنند. آن‌ها با استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر دوربین‌های پیشرفته هوابرد، دوربین‌های اولترا HD و حتی دوربین‌های شب‌بین، مرزهای دانش ما را در مورد دنیای طبیعت گسترش داده‌اند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 08 دی 1402 فیلم خارجی کلیپ تصویر عکس طبيعت و حيوانات
ادامه
127

دانلود Boom 3D 1.0.3 - پلیر حرفه ای صداهای سه بعدی

 

دانلود Boom 3D

| پلیر حرفه ای صداهای سه بعدی |

 

Boom 3D 1.5.9000 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه پخش صداهای سه بعدی است که با استفاده از آن می‌توانید کیفیت صوت‌های سه بعدی را دو چندان کنید! احتمالا شما هم تاکنون صوتی به صورت سه بعدی را گوش داده‌اید؛ اگر نه، احتمالا برایتان کمی عجیب است که یک فایل صوتی چگونه می‌تواند دارای سه بعد مخلتف باشد؟! خدمت شما عرض خواهیم کرد: زمانی که یک صدا به نحوی ضبط شده باشد که حین گوش دادن به آن، حس کنید که گوینده در محیط اطراف شما مستقر است، در واقع شما با سومین بعد صوت سر و کار دارید! فایل‌های صوتی مختلفی با این سبک ضبط و منتشر شده‌اند که معروف‌ترین آن، حضور مجازی در یک فضای آرایشگری است. این فایل صوتی را با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید یافت؛ زمانی که با هندزفری به آن گوش می‌کنید، گویی که واقعا در یک آرایشگاه حضور یافته و منتظر اصلاح موهای خود هستید!

علاوه بر کیفیت فایل صوتی، پلیر نیز در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب ازس ایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، قادر است صداهای سه بعدی را به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن برایتان پخش کند. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید بهترین کیفیت ممکن از فایل سه بعدی را آن‌طور که باید و شاید تجربه کنید؛ گویی که واقعا در حال تجربه آن فضای خاص باشید. این نرم افزار دارای امکانات متعددی در زمینه کنترل و تنظیم عمق صداست و با کمی تغییر در پارامترهای آن، به نتایج جالبی دست خواهید یافت. هم اکنون می توانید نرم افزار Boom 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

26

دانلود Cisdem DVD Burner 2.6.0 - نرم افزار رایت دیسک‌های DVD

 

دانلود Cisdem DVD Burner

| نرم افزار رایت دیسک‌های DVD |

 

Cisdem DVD Burner 2.6.0 نام یکی از بهترین ابزارهای موجود برای رایت کردن محتوا بر روی دیسک‌های DVD است که امکاناتی جامع در این زمینه را به اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. با این برنامه شما می‌توانید دیسک‌های DVD را با محتوای دلخواه خود در سیستم، ایمیج‌های ISO و … بر روی دیسک خام رایت کنید. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که بتوانید فیلم‌های مختلف در فرمت‌های MP4, AVI, MOV, MKV, WMV, MPEG, 3GP, VOB, FLV, M2TS, MTS, TS, SWF, MPG, MPA, DAT, DV, NSV, QT, RMVB, DivX, DV را به طور مستقیم بر روی DVD رایت و در پخش‌کننده‌های خانگی به تماشای آن بپردازید.

هرچند که این روزها تقریبا استفاده از دیسک‌های CD/DVD بسیار کمتر از قبل شده، ولی هنوز هم برای تماشای فیلم، رایت محتوای تحقیقات دانشگاهی و … بر روی دیسک‌های دی‌وی‌دی انجام می‌گیرد. در کنار این امکانات اولیه، نرم افزار فوق همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فیلم‌های دانلود شده از یوتیوب، فیسبوک، توییتر و همینطور فیلم‌های ضبط شده با دوربین گوشی تلفن همراه و انواع دیوایس‌ها را نیز بر روی DVD رایت و در پخش‌کننده‌ی خود آن را تماشا کنید. در کنار این‌ها از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت ساخت دیسک‌های DVD با افکت‌های فانتزی و همینطور امکان ساخت منوهای گرافیکی جذاب برای دیسک‌ها اشاره کرد.

133  دانلود نرم افزار CapCut

برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش ویدیو برای اندروید میباشد. برنامه CapCut شامل تایم لاین میباشد که به راحتی میتوانید ,ویدیو بیشتر، موزیک و افکت ها را به ابتدا و انتهای فایل ویدیویی خود اضافه کنید و یک فریم از ویدیو را بعنوان کاور انتخاب کنید. برنامه CapCut ابزارهای ویرایش متنوعی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید ویدیو را برش دهید، صدا را تنظیم کنید، سرعت پخش را تغییر دهید، بکگراند را حذف کنید، از حالت Chroma Key ( پرده سبز ) استفاده کنید، لرزش تصویر را کم کنید و ... بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر که در نرم افزار CapCut گنجانده شده است. افکت ها و فیلترهای متنوعی داخل برنامه قرار داده شده است که به همراه فونت ها و استیکر های موجود میتواند ویدیو شما را جذاب تر کند. برنامه CapCut امکان تغییر رزولوشن با کیفیت های 720p ،480p و 1080p و امکان تغییر فریم ریت ویدیو از 24 تا 60 فریم در ثانیه را هنگام خروجی گرفتن از ویدیو در اختیار شما قرار میدهد.

175 دانلود فیلم A Beautiful Mind 2001 ذهن زیبا


دانلود فیلم A Beautiful Mind بدون سانسور

کیفیت 1080p و 720p BluRay اضافه شد

دانلود فیلم A Beautiful Mind

  • نام فیلم: ذهن زیبا A Beautiful Mind
  • سال انتشار: 2001
  • ژانر: زندگینامه , درام
  • مدت زمان: 135 دقیقه دقیقه
  • امتیاز IMDb: امتیاز 8.2 از 946,917 رای
  • زبان: انگلیسی
  • ستارگان: Russell Crowe, Ed Harris, Jennifer Connelly
  • کارگردان: Ron Howard
  • رده بندی سنی : این فیلم برای کودکان زیر ۱۳ سال مناسب نمیباشد (PG-13)

خلاصه داستان فیلم ذهن زیبا: ریاضی دان برجسته ( راسل کرو ) از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به سمت استادی برگزیده می شود. او توانایی خارق العاده ای در کشف رابطه بین اشکال و اعداد به هم ریخته دارد. ازدواج با آلیشیا ( جنیفر کونلی ) به زندگی او رنگ و لعابی دیگر می دهد تا اینکه ظاهرا ویلیام پارچر ( اد هریس ) مامور سیا به سراغش می رود و از او می خواهد با توجه به استعداد بی نظیرش در زمینه فعالیتهای رمز شکنی به سیا کمک کند اما …

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 29 آبان 1402 فیلم خارجی
ادامه
29
دانلود فیلم Oppenheimer 2023 اوپنهایمر

دانلود فیلم Oppenheimer 2023 اوپنهایمر

ژانر : - - سال انتشار : محصول : -

معرفی شخصیت ها در فیلم اوپنهایمر

کیلیان مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر
امیلی بلانت در نقش کاترین “کیتی” اوپنهایمر
مت دیمون در نقش لزلی گرووز
رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس
فلورانس پیو در نقش ژان تاتلاک
رامی ملک
بنی سافدی در نقش ادوارد تلر
جاش هارتنت در نقش ارنست لارنس
Dane DeHaan
جک کواید
متیو مودین
دیلن آرنولد در نقش فرانک اوپنهایمر
اولی هااسکویی

خلاصه داستان فیلم Oppenheimer

داستان فیلم اقتباسی اوپنهایمر راجع به یک دانشمند بسیار تأثیرگذار روی پروژه‌ی منهتن و جنگ جهانی دوم است. مورفی نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم را بازی می‌ کند و امیلی بلانت قرار است نقش همسر اوپنهایمر را داشته باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 29 آبان 1402 فیلم خارجی
ادامه
238

دانلود انیمیشن سوزومی دوبله فارسی Suzume 2022

دانلود انیمیشن Suzume 2022 دوبله فارسی – فیلم سوزومی دختری ۱۷ ساله به نام سوزومی در شهری آرام در جنوب غربی ژاپن زندگی می‌کند. دخترک جوان شخصیت جالبی دارد و در این میان سوزومی با مردی جوان و مرموز ملاقات می‌کند که قصد دارد درهایی را که در سراسر ژاپن در حال انتشار فاجعه هستند را ببندد و اکنون هر دوی آنان وارد این مسیر خواهند شد

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 27 آبان 1402 فیلم خارجی
ادامه
159

بروز شده به جدیدترین نسخه

Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 16

اگر میخواهید همانند طراح ها و دیزاینر های هالیوودی به تدوین فیلم و طراحی عکس و کاراکتر بپردازید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio استفاده کنید.Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قبلاً فقط توسط تدوینگر های سینمایی در هالیوود استفاده میشد و یکی از بهترین برنامه های تدوین,افکت گذاری,ویرایش و صدا گذاری ویدیو است.

یکی از مشکلات فیلم هایی که کاربران تولید می کنند مشکل رنگ هاست که در فیلم ها بسیار بد دیده می شوند. تصحیح رنگ ها طوری نیست که به راحتی و بدون ابزار قابل انجام باشد و این کار به راحتی از طریق نرم افزار کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

بسیاری از افراد از کم بودن کیفیت فیلم ها به دلیل مشکلات رنگ و کنتراست رنگ ها گلایه می کنند و بسیاری دیگر برای تولید فیلم های حرفه ای نیازمند رفع مشکلات مربوط به رنگ ها هستند که به راحتی از طریق استفاده از برنامه کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

بلک مجیک دارای سرعت بی نظیری در اجرای تغییرات می باشد. هیچ محدودیتی در سخت افزار نداشته و با هر سخت افزاری قابل اجراست. به صورت ریل تایم تغییرات را اعمال می کند و تصاویر سه بعدی را نیز پشتیبانی می کند.

264
دانلود Adobe Collection 2024 v17.10.2023 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۴

ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۴ / Adobe Collection 2024

Adobe Collection 2024 مجموعه‌ای است متشکل از نرم افزارهای Adobe که همواره از آن ها بعنوان جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره یاد می شوند. محصولات ادوبی همواره جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
هرچند دیگر مجموعه Adobe Collection بصورت رسمی ارائه نمی شود اما هربار نسخه های غیر رسمی از محصولات ادوبی با نام های Adobe Creative Cloud Collection و همچنین Adobe Master Collection ارائه میشود.
اگر شما نیز از کاربرانی هستید که از اکثر نرم افزارهای ادوبی برای طراحی و ویراش های گرافیکی خود استفاده می کنید، می توانید از این مجموعه ها استفاده کنید.

52  دانلود فیلم سوسک آبی دوبله فارسی Blue Beetle

دانلود فیلم سوسک آبی دوبله فارسی Blue Beetle

دانلود فیلم Blue Beetle دوبله فارسی – فیلم سوسک آبی در مورد بیگانه ای بوده که جیمی ریس را به عنوان همزیست خود که باید میزبان باشد انتخاب میکند. او به یک نوجوان قدرت های غیرقابل پیش بینی میدهد که با استفاده از آن میتواند به یک سوسک آبی قهرمان تبدیل شود. این قدرت ها سرنوشت او را برای همیشه تغییر میدهد. جهت دانلود فیلم جدید Blue Beetle باما همراه باشید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 10 شهریور 1402 فیلم خارجی
ادامه
196

دانلود-بازی-Atlas-Fallen

بازی Atlas Fallen یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکن‌ها را به سفری غیرمنتظره در دنیایی عظیم و پوشیده از شن می‌برد. در این بازی کنترل قهرمانی را در دست می‌گیرید که دربرابر God Thelos ظالم می‌ایستد و با موجودات وحشتناکی با نام Wraith مبارزه می‌کند. گیمرها پس از پوشیدن دستکش آهنی توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را به‌دست می‌آورند که می‌توان از آن‌ها و سلاح‌‌های تغییرشکل‌دهنده‌ برای مقابله با ریث‌ها استفاده کرد.

Atlas Fallen عنوانی نیست که ژانر اکشن نقش‌آفرینی را به جلو سوق دهد، اما بازی آنقدر سرگرم کننده است که این موضوع آن چنان مهم به نظر نرسد. حلقه گیم‌پلی راضی کننده است و مکانیک‌های جهش هوایی و ساندگلایدر به اندازه کافی روان هستند که حتی اگر در داستان اصلی را دنبال نکنید از کاوش در دنیای آن خوشحال خواهید شد. طراحی درهم و برهم دنیای بازی جذابیت خاصی دارد و مبارزات و پیمایش لذت‌بخش برای افرادی که به دنبال تجربه یک ماجراجویی سرگرم‌کننده هستند، به ارمغان می‌آورد.

255

دانلود همه کلیپ‌های رابرت لواندوفسکی – Robert Lewandowski

| کلیپ مهارت‌های ماورایی لواندوفسکی در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-رابرت-لواندوفسکی

در کلیپ لواندوفسکی می‌توانید بهترین لحظات و خاص‌ترین گل‌های وی را در تیم‌های مختلف نظاره کنید. لواندوفسکی که با بایرن مونیخ، موفق به کسب افتخارات زیادی شده است، به احتمال زیاد هم‌اکنون بهترین بازیکن جهان لقب کرده است و می‌تواند که این موفقیت‌های خود را همچنان ادامه دهد. این بازیکن ۳۲ ساله، برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند و با پوشیدن شماره ۹ تیم بایرن مونیخ، می‌تواند هچمنان به این درخشش ادامه دهد. این بازیکن مثل بازیکنان دیگر، از تیم دورتموند به شهرت رسیده و در نهایت مورد توجه باشگاه بزرگ بایرن مونیخ قرار گرفت. او در لیگ قهرمانان اروپا، گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رسانده است و در جام‌های دیگر نیز توانسته است که افتخار آفرینی کند.

136

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو آگوئرو – Sergio Aguero

| کلیپ ۱۰ گل برتر آگوئرو در پریمیر لیگ اضافه شد |

کلیپ آگوئرو

با کلیپ آگوئرو می‌توانید گلچینی از بهترین گل‌ها و مهارت‌های این بازیکن آرژانتینی را نظاره کرده و از آن‌ها لذت ببرید. سرخیو آگوئرو بازیکن ۲ ساله اهل بوینس آیرس آرژانتین است که روزگار خوشی را در تیم منچستر سیتی گذرانده است و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود. او بازی‌های بزرگی را در جام جهانی فوتبال تجربه کرده است و همواره یک زوح عالی برای لیونل مسی در رده‌ی ملی بوده است. همکاری وی با پپ گورادیولا بسیار عالی بوده است و چند قهرمانی ارزشمند نیز همراه با منچسترسیتی در پریمیر لیگ کسب کرده است.

126

دانلود همه کلیپ‌های لیونل مسی – Lionel Messi

| کلیپ ۱۰۰ دریبل جادویی لیونل مسی اضافه شد |

دانلود-کلیپ-مسی

لیونل مسی یکی از دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در عصر کنونی است که همه‌ی ما وی را به‌عنوان پادشاه فوتبال می‌شناسیم. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است و با کسب ۶ توپ طلا، پرافتخارترین بازیکن از این حیث است. لیونل مسی رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو است و در طول این سال‌ها توانسته است که همیشه کیفیت بالای فوتبال خودش را حفظ کند. او به‌عنوان مهره اصلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و افتخارات بسیار بزرگی همچون چندین دوره قهرمانی لالیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. مسی که شماره ۱۰ تیم بارسلونا است، با بازیکنان بزرگی همچون ژاوی، اینیستا و رونالدینیو هم‌بازی بوده است و همه‌ی ما لحظات شیرین و جذابی از وی را در بارسلونای گواردیولا به‌یاد می‌آوریم. حال در این مطلب قصد داریم که بهترین کلیپ‌ها و فیلم‌های بازی، گل‌ها و مهارت‌های وی را مشاهده کنیم.

328

دانلود همه کلیپ‌های کیلیان امباپه – Kylian Mbappe

| کلیپ فصل باورنکردنی امباپه اضافه شد |

دانلود-کلیپ-امباپه

در کلیپ امباپه می‌توانید گلچینی از بهترین مهارت‌ها و گل‌های دیدنی این بازیکن را مشاهده کرده و لذت ببرید. این بازیکن فرانسوی با ۲۲ سال سن، هم اکنون یکی از استعدادهای بزرگ جهان فوتبال است که افتخارات بزرگی را در تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن کسب کرده است. او متولد آخرین ماه از سال ۱۹۹۸ است و یقینا آینده‌ی درخشانی در فوتبالش برای متصور شده‌اند. او ۱۷.۵ میلیون یورو تا آخرین برآورد سال ۲۰۱۸، درآمد سالیانه دارد و در آینده نیز تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان او خواهند بود.

در این کلیپ سعی خواهیم کرد که به مهارت‌های جذاب و دیوانه‌وار وی پرداخته و ببینیم که چرا این طور مورد توجه قرار گرفته است. او مهارت گلزنی بسیار بالایی دارد و همواره به دلیل سرعت بالا، قدرت دریبل زنی و مهارت فینیشینگ خود شناخته می‌شود. این بازی در همه‌ی زمین بازی دیده می‌شود و همواره یک فاکتور مهم در موفقیت هر باشگاهی بوده است.

151

دانلود همه کلیپ‌های نیمار – Neymar Jr

| کلیپ نیمار پادشاه دریبل در فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-نیمار

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بازیکن اهل کشور برزیل است که از همان کودکی موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۸ ساله با بازی برای تیم سانتوس موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و طی ۴ فصل حضور در این تیم، توانست که ۶۸ گل مهم برای این تیم به ثمر رسانده و مثلث هجومی خطرناکی را با همراهی لیونل مسی و لوئیس سوارز رقم بزند. این بازیکن هم‌اکنون در تیم پاری سن ژرمن فرانسه توپ می‌زند و عملکرد درخشان و بهتری نیز داشته است. بازی‌های وی برای تیم ملی برزیل نیز خالی از لطف نیست و همواره یکی از ارکان موفقیت تکنیکی‌های برزیلی بده است. نیمار یک بازیکن تکنیکی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توانست در کنار رونالدو و مسی از بهترین بازیکنان لقب بگیرد.

94

دانلود همه کلیپ‌های کریم بنزما – Karim Benzema

| کلیپ بهترین گل‌های بنزما برای رئال مادرید اضافه شد |

کلیپ-بنزما

کریم بنزما فوتبالیست شناخته شده‌ای است که سال‌ها برای رئال مادرید اسپانیا توپ زده و افتخارات بسیار زیادی را با این باشگاه کسب کرده است. این افتخارات به قدری بزرگ بوده است که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، بعد از مدت‌ها و به دلیل مشکلاتی که کشور فرانسه با بنزما داشت، بالاخره این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و از وی در یورو ۲۰۲۰ هم استفاده کرد که البته علیرغم عملکرد درخشان بنزما، فرانسه موفق به بالا رفتن به مراحل نهایی نشد. در این کلیپ‌ها قرار است که هنرنمایی‌های بنزما را در رده‌های مختلف مشاهده کرده و ببینیم که تا چه حدی برای تیم خود موثر بوده است. بنزما مدت‌ها در زیر سایه رونالدو هم عملکرد بالای خود را نشان داده بود و هم اکنون که به عنوان مهاجم اصلی رئال مادرید شناخته می‌شود، عملکردش بیش از پیش به چشم می‌خورد.

67

دانلود همه کلیپ‌های محمد صلاح – Mohamed Salah

| کلیپ عملکرد محمد صلاح در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-محمد-صلاح

محمد صلاح بازیکن اهل مصر و فعال در فوتبال اروپا است که در طول دوران حرفه‌ای بازی خود، همواره خوش درخشیده است و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، در تیم لیورپول بازی می‌کند. محمد صلاح سابقه بازی برای تیم‌های رم و چلسی را هم دارد و هم‌اکنون با ۲۸ سال سن، قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سابقه دارد. این بازیکن با یک و ۷۵ سانتی‌متر ق، فوروارد شماره یک تیم لیورپول است و گل‌های بسیار زیبا و حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. محمد صلاح بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی مصر هم است و در راه‌یابی این تیم به جام جهانی سال ۲۰۱۸ نقش مهمی داشته است.

در این پست قصد داریم که دوران بازی حرفه‌ای محمد صلاح را مرور کرده و فیلم گل‌ها و مهارت‌های وی را در به نظاره بنشینیم. بهترین کلیپ‌ها و پربازدیدترین آن‌ها از یوتیوب انتخاب شده و در این پست با بهترین کیفیت ممکن قرار داده خواهد شد. شما نیز می‌توانید با ما همراه بوده و این صحنه‌های زیبا را مشاهده کنید. علاقه‌مندان دنیای فوتبال یقینا از مشاهد‌ه‌ی این کلیپ‌ها لذت خواهند برد.

95

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو راموس – Sergio Ramos

| کلیپ تکل‌ها و دفاع برتر سرجیو راموس اضافه شد |

کلیپ راموس

با کلیپ راموس می‌توانید مهارت‌های جذاب و حیرت انگیز این بازیکن اسپانیایی و کاپیتان سرنوشت ساز تیم رئال مادرید و اسپانیا را نظاره کرده و از آن لذت ببرید. سرخیو راموس همواره به‌عنوان مدافع کلیدی برای تیم باشگاهی و ملی خود محسوب می‌شود و به‌همین دلیل نبود وی همواره در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. این بازیکن در لالیگا رکوردهای ارزشمندی را برای خود ثبت کرده است و معمولا یک مدافع پیش تاخته و گلزن محسوب می‌شود که معروف‌ترین گل‌های وی نیز بعد از دقیقه ۹۰ به بعد زده شده است و نتیجه‌ی بازی را تعیین کرده است. این بازیکن ۳۵ ساله متولد ماه مارس است و در سال ۲۰۲۱ میزان حقوق سالیانه ۱۵ میلیون پوند برای وی ثبت شده است.

55

دانلود همه کلیپ‌های ارلینگ – Erling Haaland

| کلیپ تمام گل‌های هالند در لیگ انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

کلیپ-هالند

ارلینگ براوت هالند فوتبالیست اهل نروژ است که در باشگاه بورسیا دورتموند بازی کرده و به عنوان پدیده این روزهای دنیای فوتبال شناخته شده است. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در طی فصل‌های گذشته داشته است و حتی گل‌های زیبا و تاثیرگذاری هم در لیگ قهرمانان برای دورتمند داشته است. او در کنار جیدو سانچو به عنوان زوج حمله وحشتناک بوندسلیگا شناخته شده و امیدوار است که در آینده به تیم‌های مطرح‌تر اروپایی هم ترنسفر شود. او یکی از گلزنان پر کار دنیای فوتبال است و سرعت وی در جهان شناخته شده است. طرفداران به او لقب نابودگر داده‌اند و می‌توانیم در آینده خبرهای بسیار بیشتری از او بشنویم. ارلینگ هالند سرسعت بسیار بالایی به عنوان یک ورزشکار دارد و قدرت وی هم در زمین فوتبال اثبات شده است.

105

دانلود همه کلیپ‌های زلاتان ابراهیموویچ – Zlatan Ibrahimovic

| کلیپ لحظات خشونت آمیز ابراهیموویچ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-های-ابراهیموویچ

در این مطلب قصد داریم که کلیپ ابراهیموویچ همراه با تمامی گل‌ها، پاس گل‌ها و مهارت‌های وی را برای شما آماده کنیم. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن اهل سوئدی تیم‌های باشگاهی مختلف است که هم‌اکنون در تیم میلان ایتالیا بازی می‌کند. این بازیکن ۳۹ ساله، هنوز هم در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کند و به دلیل داشتن شخصیت جنگنده و خاص خود، در جهان فوتبال شناخته شده است. او یکی از بهترین مهاجمین سری آ است و توانسته است که در طول بازی خود، ۳۱ جام متنوع را کسب کند.

172 دانلود فیلم The Flash 2023   دوبله فارسی

دانلود فیلم دفلش دوبله فارسی The Flash

دانلود فیلم The Flash دوبله فارسی – فیلم دفلش طرح ناشناخته ای از سریال آن براساس ابرقهرمان و کتاب کیمیک فلش بوده است که Andy Muschietti آنرا کارگردانی خواهد نمود. هم اکنون میتوانید تریلر رسمی و جدید این فیلم دیدنی را مشاهده کنید که پیشنهاد میشود جهت دانلود فیلم جدید The Flash نیز باما همراه باشید.

مشخصات فیلم The Flash :

  • نام فیلم : The Flash
  • نام پارسی : دفلش
  • امتیاز از 10 : 7.4 از 23 هزار کاربر
  • امتیاز منتقدین از 100 :  56 
  • ژانر : فیلم اکشن | فیلم ماجراجویی | فیلم فانتزی
  • محصول : 2023 | آمریکا
  • بودجه :  100.000.000 دلار
  • مدت زمان : 2 ساعت و 24 دقیقه
  • کیفیت نمایش : 1080p + 720 بلوری
  • انکود : Unknown
  • حجم فایل : 2.59 + 1.36 مگابایت
  • زبان : دوبله فارسی
  • گویندگان : –
  •   رده سنی : این فیلم برای سنین 13+ سال مناسب میباشد.
  • کارگردان : Andy Muschietti
  • نویسنده : Christina Hodson ، Joby Harold
  • ستارگان : Michael Shannon ، Ben Affleck ، Ezra Miller

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 13 مرداد 1402 فیلم خارجی
ادامه
125
دانلود YT Downloader (Youtube Downloader) v9.0.0 - نرم افزار دانلود سریع فیلم از یوتیوب و سایر وبسای

نرم افزار YT Downloader (Youtube Downloader)

YTD Youtube Downloader نرم افزاری برای دانلود آسان و سریع فیلم از YouTube و سایر وبسایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند فیس بوک، ویمئو و ... می باشد. همچنین پس از دانلود می توانید ویدئو های ذخیره شده روی سیستم را به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید تا امکان پخش بر روی گوشی های آیفون، آی پد، دستگاه های اندرویدی و ... را داشته باشند. امکان استخراج و ذخیره سازی جداگانه صدای فیلم نیز با فرمت های صوتی mp3 ، wav ، wma ، ac3 و ... وجود دارد. به همراه این برنامه، MP Media Player نیز به عنوان یک پلیر ساده و کاربردی برای پخش فایل های ویدئویی/صوتی نصب می شود. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافیست لینک فیلم مورد نظر خود را در برنامه کپی کنید تا با سرعتی باورنکردنی دانلود شود.

330

دانلود فیلم مستند Lionel Messi Destiny

این مستند موفقیت لیونل مسی در رسیدن به جام جهانی، تنها جامی که در دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزش در رسیدن به آن ناکام مانده بود را روایت می کند.

فیلم سرنوشت لیونل مسی مستندی ورزشی محصول کشور انگلستان است که در سال ۲۰۲۳ میلادی تولید شد، در این مستند افرادی همچون لیونل مسی، لیونل اسکالونی، امیلیانو مارتینز، الکسیس مک الیستر، جولیان آلوارز، گری لینکر، مارسلا مورا آرائوخو، کلودیو فابیان تاپیا، گیلام بالاگوئه، پابلو زابالتا، جاناتان ویلسون، سوفی مارتینز، کریستین مارتین و غیره حضور دارند.

مستند لیونل مسی اولین بار در تاریخ 25 می سال 2023 میلادی از شبکه BBC One در کشور انگلستان پخش شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

مستند لیونل مسی Lionel Messi Destiny تاکنون با نقدهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبرو شده است به طوری که برای حضور شخصیت‌های شاخص، ارزش‌های تولید، مضامین مطرح شده و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شده است؛ لیونل آندرس مسی متولد 24 ژوئن 1987 که با نام لئو مسی نیز مشهور است، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند. او به‌ طور گسترده به‌ عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ دانسته می‌شود، وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که هفت بار برنده توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌ است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از 800 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (672) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد. مسی قبل از ترک بارسلونا در سال 2021 که تمام دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه گذرانده بود، 10 قهرمانی لالیگا، 7 قهرمانی کوپا دل ری، 7 قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا و 3 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در این تیم کسب کرده‌ است.

237

دانلود فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران دوبله فارسی Transformers: Rise Of The Beasts

دانلود فیلم Transformers: Rise Of The Beasts دوبله فارسی – فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران در مورد طرح ناشناخته ای بوده که براساس گزارش های اسپین آف ترانسفورمرز شکل گرفته است. جایی که در آن حیوانات تبدیل به ربات های پیشرفته ای میشوند که این مورد سبب بروز مشکلات متعددی شده است. جهت دانلود فیلم جدید باما همراه باشید.

 

مشخصات فیلم Transformers: Rise Of The Beasts :

  • نام فیلم : Transformers: Rise Of The Beasts
  • نام پارسی : تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران
  • امتیاز از 10 : 6.6 از 12 هزار کاربر
  • امتیاز منتقدین از 100 :  52  
  • ژانر : فیلم اکشن | فیلم ماجراجویی
  • محصول : 2023 | آمریکا
  • بودجه : 100.000.000 دلار
  • مدت زمان : 2 ساعت و 7 دقیقه
  • کیفیت نمایش : 1080 + 720
  • انکود : Unknown
  • حجم فایل : 3.45 گیگابایت
  • زبان : دوبله فارسی
  • گویندگان : پارسا کجوری، مرید رادپور، مهیار مهرتاش، ناهید حجت‌پناه، سعید داننده، محمدرضا رادمهر، محمدعلی جان‌پناه، مریم اعتضادی، همایون میرعبدالهی، زهرا سلیمی، مجید صیادی، مریم بنایی، علیرضا محسنی و…
  •   رده سنی : این فیلم برای سنین 13+ سال مناسب میباشد.
  • کارگردان : Steven Caple Jr.
  • نویسنده : Joby Harold ، Darnell Metayer ، Josh Peters
  • ستارگان : Michelle Yeoh ، Peter Dinklage ، Pete Davidson
نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 فیلم خارجی
ادامه
75

به روز شده به جدیدترین نسخه

Game-Collector

Game Collector Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و جالب به منظور دانلود کاور بازی انواع کنسول ها و به خصوص بازی های PC می باشد ، این نرم افزار توانایی دانلود کاور بازی های Wii, Xbox 360, PS3, PSP, DS و دیگر کنسول های قدیمی را داراست ، سرور دانلود این نرم افزار Collectorz.com می باشد که شما تنها با نوشتن نام بازی مورد نظر می توانید کاورهای اوریجینال آن را با کیفیت بسیار عالی دریافت کنید ، همچنین این نرم افزار تصاویر بند انگشتی را نیز با کاور برای شما نمایش می دهد تا هنگام جستجو در نرم افزار با سردرگمی مواجه نشوید ، این نرم افزار دارای ابزارهای جستجو بسیار عالی بوده و از پایگاه داده عالی برای دانلود کاور برخوردار می باشد

 

96

دانلود انیمیشن The Super Mario Bros. Movie دوبله فارسی – انیمیشن برادران سوپر ماریو در مورد یک لوله کش به نام ماریو بوده که قصد دارد به همراه برادرش لوئیجی در یک هزارتوی زیرزمینی بدنبال راهی برای نجات جان شاهزاده خانم اسیر شده باشد که در این میان با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. جهت دانلود انیمیشن باما همراه باشید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 28 فروردین 1402 فیلم خارجی
ادامه
69
ویدیوی اختصاصی: داستان سری Assassin's Creed (قسمت اول)؛ از اسرار عدن تا ملاقات با داریوش بزرگ -

در ویدیوی اختصاصی امروز قصد داریم به ریشه‌های سری Assassins’ Creed بپردازیم که احتمالاً بسیاری از گیمرها ابهاماتی در آن داشته باشند.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 فیلم خارجی کلیپ بازی بازی کامپیوتر PS4
ادامه
51
ویدیوی اختصاصی: داستان سری Assassin’s Creed (قسمت دوم)؛ تاسیس فرقه برادری -

در ویدیوی اختصاصی امروز قصد داریم به ادامۀ داستان ریشه‌‎ای Assassins’ Creed بپردازیم، داستانی که استقبال خوبی نسبت به قسمت اول آن نشان دادید.

قسمت دوم داستان ریشه‌‎های سری Assassin’s Creed، به اتفاقاتی خواهد پرداخت که سرانجام به تاسیس فرقۀ برادری منتهی می‌شود. بنابراین، در این قسمت، ابتدا به بسته‌های الحاقی نسخۀ Odyssey و کاراکتر داریوش پرداخته شده و سپس پای بازی Origins به میان می‌آید.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 فیلم خارجی کلیپ بازی بازی کامپیوتر PS4
ادامه