google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY استقلال
>

استقلال

30 دانلود مستند Beckham 2023 دیوید بکهام بادوبله فارسی

مستند‌هایی که درباره‌ی زندگی افراد معروف هستند همیشه جذابیت خاصی دارند و مستند Beckham هم از این قاعده مستثنی نیست. دیوید بکهام، بازیکن فوتبال انگلیسی و همچنین یکی از نمادهای فرهنگی و شخصیت‌های محبوب در سطح جهان است. او در زمان بازی حرفه‌ای و حتی پس از بازنشستگی، با استعداد، استقامت، و البته سبک زندگی لوکس خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

یکی از جنبه‌های جالب مستند دیوید بکهام، تمرکز روی مسیر حرفه‌ای زندگی او است. شروع زندگی فوتبالی در تیم محلی تا رسیدن به قله موفقیت در باشگاه‌های معروف مانند منچستر یونایتد و رئال مادرید، داستان حرکت او در جهت تحقق آرزوها و رویایی که داشته، از جذابیت‌های این مستند به شمار می‌روند.

علاوه بر این، مستند دیوید بکهام به شکلی جذاب و روان، به زندگی شخصی او نیز می‌پردازد. از روابط خانوادگی تا روابط عاطفی و دوران موفقیت‌هایش، تماشاگران به دنیای شخصی و خصوصیات انسانی پشت پرده‌‌ی یکی از مهم‌ترین افراد جهان فوتبال وارد می‌شوند.

مستند Beckham به چالش‌ها و مواجهه با موانع در زندگی و حرفه او نیز پرداخته و نشان می‌دهد که موفقیت‌های بزرگ همیشه با شکست‌ها و پشتکارهایی همراه هستند.

به طور کلی، مستند دیوید بکهام یک سفر جذاب و الهام‌بخش است که علاوه بر تحلیل موفقیت‌های ورزشی، به جوانب مختلف شخصیت و زندگی این اسطوره فوتبالی نیز می‌پردازد و برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به دنیای ورزش و موفقیت هستند، تجربه‌ای خاص ایجاد می‌کند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 اردیبهشت 1403 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
46
دانلود eFootball 2024 - بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای 2024

بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای 2024 برای کامپیوتر

eFootball 2024 یک بازی ویدئویی در سبک ورزشی و شبیه سازی است که توسط شرکت Konami توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در اکتبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از مجموعه بازیه ای محبوب و دوست داشتنی PES است که با نام جدید eFootball منتشر گردیده است. نسخه 2024 بازی دارای آخرین داده های تیم ها از سراسر جهان، از جمله باشگاه های بزرگ از اروپا و تیم های ملی است که از طریق گیم پلی بهبود یافته و کاربران می توانند پیشرفت گسترده ای در واقع گرایی بازی های حمله و دفاع را تجربه کنند. این عنوان در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از بازی سال قبل به همراه اطلاعات بروزرسانی شده از بازیکنان و باشگاه‌ها است که به بر اساس سال 2021 بروزرسانی شده است. در این عنوان همانند گذشته شما می‌توانید باشگاه رویایی خود را ساخته و یک فصل جذاب از رقابت‌های لیگ دلخواه خود را شروع کنید و در تورنومنت های مختلف پیروزی شوید. طیف گسترده ای از انواع بازیکنان برای کمک به ایجاد یک منظره فوتبالی همه جانبه تر معرفی خواهند شد.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 15 مهر 1402 فوتبالی استقلال رونالدو مسی
ادامه
36
جانلوئیجی بوفون

جانلوئیجی بوفون سنگربان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا با انتشار توییتی به صورت رسمی خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد.

پس از اعلام رسانه‌های ایتالیایی، امروز جانلوئیجی بوفون هم با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به صورت رسمی اعلام کرد در ۴۵ سالگی دستکش‌هایش را آویخته است.

بوفون که بی‌شک یکی از برترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال است، ۹۷۵ مرتبه در رده باشگاهی برای پارما، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن بزای کرد و ۱۷۶ مرتبه هم درون دروازه تیم ملی ایتالیا ایستاد.

جی‌جی ۲۸ جام مختلف هم کسب کرد که ماندگارترین آن‌ها قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۰۶ با آتزوری بود. اگرچه او سه مرتبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و یکی از بازیکنانی‌ست که حسرت بالا بردن جام گوش‌بزرگ را برای همیشه خواهد داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 مرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
138

گل‌های لحظه آخری احساسی (سال ۲۰۲۳)

کلیپ-Emotional-Last-Minute-Goals-2023

 

در این کلیپ می‌توانید با گل‌های احساسی لحظه آخری در بازی فوتبال سال ۲۰۲۳ همراه شوید. این گل‌ها حساسیت مسابقه را بالا برده و سبب خیره شدن چشمان بینندگان به مسابقه شده است. این مسابقات کم نبوده و بارها شاهد عوض شدن نتایج بازی بوده‌ایم.

Emotional Last Minute Goals 2023

87

بازیکن اسبق بارسلونا در دیداری دوستانه مقابل این تیم، از ویسل کوبه خداحافظی کرد.

جی پلاس؛ آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در جریان دیداری دوستانه بین ویسل کوبه و بارسلونا که با شکست دو برصفر کوبه همراه بود، از این تیم ژاپنی خداحافظی کرد.

اینیستا سال 2018 با جدایی از بارسلونا، به ویسل کوبه ژاپن پیوست و حالا پس از 5 سال، از این تیم جدا شد.

 

155

کریم بنزما شاگرد فرهاد مجیدی در الاتحاد شد

1883905

اکنون از دقایقی پیش بازیکنان و کادر فنی رئال و همچنین تعدادی از اسطوره‌های باشگاه در محل کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کردند تا با مهاجمی وداع کنند که در یک دهه گذشته نقش پررنگی در موفقیت‌های رئال مادرید داشته است:

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 16 خرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
688
فرش قرمز، غرور و اشک/ 10 دقیقه از مراسم خداحافظی زلاتان با فوتبال + فیلم

رکنا: ستاره 41 ساله دنیای فوتبال که لقب تمام نشدنی را یدک می کشید، بالاخره تمام شد. بالاخره زمان خداحافظی از فوتبال برای زلاتان هم فرا رسید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 16 خرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
354
پله

پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی سرانجام پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با سرطان دار فانی را وداع گفت.

پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان روده بزرگ، پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی درگذشت.

«ادسون آرانتیمس دو ناسیمنتو» ملقب به «پله» بیست‌وسوم اکتبر ۱۹۴۰ در شهر «ترس کورایسوس» از ایالت «میناس ژرایس» متولد شد و در ۱۳ سالگی با ملحق شدن به باشگاه بائورو فوتبالش را آغاز کرد. او ۱۶ ساله بود که به سانتوس پیوست و ۱۸ سال پیراهن این تیم را پوشید. پله که در دوران فوتبالش برای سانتوس و نیویورک کاسموس بازی کرد، در ۹۲ بازی ملی برای برزیل ۷۷ گل به ثمر رساند.

360
ایران در جام جهانی

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی ایران یکی از 32 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی قطر 2022 است که در گروه B رقابت ها به مصاف با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز خواهد رفت. شاگردان کی روش که شانس صعود از گروه خود را دارند، در تاریخ و زمان ذکر شده در این بخش از نمناک به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم مسابقات جام جهانی 2022 با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت خواهد کرد. برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر به قرار زیر است:

تاریخ و زمان بازی ایران – انگلیس در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز دوم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی انگلستان خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

دوشنبه 30 آبان 1401 شمسی --- 21 / 11 / 2022 میلادی ---- 26 ربیع الثانی سال 1444 قمری

ساعت 16:30

ورزشگاه بین‌المللی خلیفه الریان

ایران در جام جهانی

تاریخ و زمان بازی ایران - ولز در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز ششم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

جمعه - 4 آذر 1401 شمسی ---- 25 / 11 / 2022 میلادی ---- 30 ربیع الثانی سال 1444 قمری

ساعت 13:30

ورزشگاه احمد بن علی

تاریخ و زمان بازی ایران - آمریکا در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز دهم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

سه‌شنبه - 8 آذر 1401 شمسی ---- 29 / 11 / 2022 میلادی ----- 30 جمادی الاولی سال 1444 قمری

ساعت 22:30

ورزشگاه الثمامه

ایران در جام جهانی قطر

گروه بندی کشورهای راه یافته به جام جهانی 2022 قطر

64 دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال 2022 مشخص شود. کشورهای راه یافته به جام جهانی 2022 قطر عبارتند از:

  • گروه A:قطر - اکوادور - سنگال - هلند
  • گروه B:انگلیس - ایران - آمریکا - ولز
  • گروه C:آرژانتین - عربستان - مکزیک - لهستان
  • گروه D:فرانسه - استرالیا - دانمارک - تونس
  • گروه E:- اسپانیا - کاستاریکا - آلمان - ژاپن
  • گروه F:بلژیک - کانادا - مراکش - کرواسی
  • گروه G:برزیل - صربستان - سوئیس - کامرون
  • گروه H:پرتغال - غنا - اروگوئه -کره جنوبی

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 18 آبان 1401 فوتبالی استقلال اخبار فوتبالی
60

غفوری جام قهرمانی استقلال را بالای سر برد

غفوری جام قهرمانی استقلال را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار با نفت مسجد سلیمان، جام قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر بردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرهاد مجیدی با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، با کسب 68 امتیاز به کار خود به عنوان قهرمان لیگ برتر پایان دادند.

پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال، جام قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر بردند.

نکته جالب غیبت وزیر ورزش و جوانان بود و به جای حمید سجادی، معاون وی محمد پولادگر در مراسم حضور داشت.

این چهارمین قهرمانی استقلال در تاریخ لیگ برتر است. ادامه مطلب....

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 09 خرداد 1401 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
87

دانلود مجموعه کامل برنامه فوتبال 360 - بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و علی دایی

 

دانلود فوتبال 360

| عادل فردوسی‌پور؛ پس از مدت‌ها جلوی دوربین |

 

بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و علی دایی اضافه شد…

فوتبال 360 نام یک برنامه جدید و بسیار پرطرفدار با اجرای عادل فردوسی‌پور به عنوان میزبان برنامه است که از طریق پلتفرم فوتبال 360 پخش می‌شود. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، باری دیگر عادل فردوسی‌پور به جلوی دوربین بازگشت. مدتی پیش بود که برای اولین بار، خبر بازگشت عادل فردوسی‌پور منتشر شد. همانطور که می‌دانیم، او یک گزارشگر و مجری حرفه‌ای در حوزه ورزش فوتبال است که دو دهه سابقه در زمینه اجرای برنامه 90 در شبکه 3 سیما داشت. برنامه نود، هر دوشنبه شب، مهمان خانه‌های دوست‌داران فوتبال بود و تا بامداد روز بعد، محتوای جذاب و گاها جنجالی این برنامه محبوب ادامه داشت. سرانجام، در بیستم اسفند ماه 1398 آخرین قسمت از این برنامه پخش و نهایتا پروژه‌ی برنامه 90 و پخش تلویزیونی آن از شبکه سوم صدا و سیما خاتمه پیدا کرد.

همه ما با اجراهای عادل فردوسی‌پور خاطره داریم. از برنامه 90 گرفته تا گزارش رقابت‌های مهم و حساس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی، گزارش جذاب عادل فردوسی‌پور همیشه محبوبیت خاصی در بین علاقه‌مندان فوتبال داشت. اکنون در آستانه‌ی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، برنامه عادل فردوسی‌پور در قالب پلتفرم اینترنتی فوتبال 360 شروع به پخش کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی خواهیم کرد که جدیدترین قسمت‌های فوتبال 360 را با بالاترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در واقع شما می‌توانید هر بار با پخش قسمت‌های جدید این برنامه به این صفحه مراجعه کرده و قسمت جدید آن را دانلود و بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین آن را تماشا کنید

75
پولدارترین فرد جهان

اسم و دارایی پولدارترین فرد جهان لو رفت

اگر شما هم دوست دارید پولدارترین فرد جهان در سال 2022 را بشناسید و بدانید این شخص چه میزان ثروت و دارایی دارد، میتوانید با ما همراه شوید.

لیست پولدارترین افراد جهان در سال 2022

اکثر مردم؛ افراد زیادی مثل بیل گیتس را نماد ثروت می‌دانند اما نمی دانند به جز او کارآفرینان زیادی هستند که پول شان از پارو بالا می رود. احتمالا قبلا نام هایی به گوش تان خورده است؛ اما ما در این قسمت از نمناک نام 15 نفر برتر به همراه مقدار دارایی شان را به صورت یک لیست در اختیارتان قرار داده ایم که البته مثل روال همیشگی این دسته مطالب در نمناک، رتبه ها از آخر به اول مشخص شده اند و شما پولدارترین فرد جهان را در انتهای لیست خواهید شناخت.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 دانلود اینترنت تصویر عکس گوناگون بازی بازی کامپیوتر PS5 فوتبالی استقلال
ادامه
145

تقویم کامل مسابقات جام جهانی 2022 به همراه اطلاعات بازی‌های ایران

پایگاه خبری فوتبالی - یک ماه هیجان و لذت در مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی جهان؛ جام جهانی 2022 از آخر آبان تا اواخر آذر در قطر در جریان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی جام جهانی 2022 برگزار شد و تیم‌های حاضر در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا، حریفان خود را شناختند. با گذشت ساعاتی از مراسم قرعه‌کشی، فیفا روزها و ساعات دقیق برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرده است. اکنون نگاهی داریم به تقویم کامل مسابقات جام جهانی 2022 به همراه اطلاعات بازی‌های ایران.

107

دانلود پچ PES 2021 SmokePatch21 آپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات تیم‌ها در PES 2021

 

دانلود پچ PES 2021 SmokePatch21 برای PES 2021

| آپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات تیم‌ها در eFootball PES 2021 |

| به همراه آموزش نصب |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/10/10: نسخه جدید PES 2021 SmokePatch21 v4 21.4.3b به همراه راهنمای نصب قرار گرفت…

PES 2021 SmokePatch21 v4 21.4.3b نسخه جدید پچ محبوب پی‌اس اسموک برای دوست‌داران این بازی محبوب کامپیوتری است که با نصب آن بر روی بازی می‌توانید شاهد تغییراتی چشم‌گیر در رابطه با چهره بازیکنان، نقل و انتقالات و کیت باشگاه‌ها باشید. هر ساله کاربران بسیاری به علت ضعف در طراحی چهره‌ها و لایسنز نشدن برخی تیم‌های باشگاهی گله‌مند هستند. PES 2021 هم از این قاعده مستثنی نبود و بعد از نصب کردن آن، احتمالا شاهد برخی ضعف‌ها در این زمینه شده باشید. اما خبر خوب این است که با نصب کردن پچ بر روی بازی خود می‌توانید بسیاری از این اشکالات را از بین ببرید و از تجربه بازی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

سیاست‌های پش پرده طراحی دو بازی معروف در این سبک یعنی FIFA و PES، سبب شده که هر تیم باشگاهی تنها قادر باشد با یکی از این دو استودیوی بازی‌سازی قرارداد ثبت کند و به همین دلیل است که برخی تیم‌ها در PES و برخی صرفا در FIFA لایسنز اصلی دارند. این لایسنز به معنی طراحی واقعی چهره بازیکنان، کیت‌های باشگاهی و … است. در صورتی که باشگاه مورد علاقه شما در پی‌اس 2021 مشکلاتی از این قبیل دارد، هم‌اکنون این مژده را به شما می‌دهیم که با نصب پچ محبوب و معتبر اسموک می‌توانید بسیاری از ایرادات رایج در این زمینه را برطرف کنید و بتوانید از تجربه این بازی جذاب لذت ببرید

606

این گل از میانه زمین توسط بازیکن برزیلی روبرتو کالوس زده شده وبه عنوان بهترین گل بازی pes انتخاب شده تهیه شده توسط :سید سعید مرادی

برای شما علاقه مندان فوتبال


455

نویسنده:سید سعید مرادی

با بازی eFootball 2022 دوران جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال کونامی را که از PES به eFootball تغییر نام داده است، شاهد خواهیم بود. سازندگان قول گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته را در این اثر داده‌اند و گویا قرار است که موتور جدیدی برای پیاده‌سازی بهتر فوتبال واقعی در این نسخه شاهد باشیم. کونامی برای رسیدن به این اهداف بلندپروازانه، ساختار کلی بازی خود را تغییر داده و امیدوار است که بتواند از این موتور جدید، به‌عنوان راهی برای نمایش انیمیشن‌های جدید، تمرکز کامل روی مسابقات یک در برابر یک و همچنین حمله و دفاع بهتر در فوتبال فراهم کند. با به‌روزرسانی‌های آینده، بازیکنان در هر پلتفرمی می‌توانند بازی را تجربه کنند و باشگاه‌های بیشتری هم به آن اضافه می‌شود.

eFootball 2022 PS4-UNLiMiTED

Update v1.01; ID: CUSA26996

دانلود-بازی-efootball-2022

بازی به‌صورت کامل رایگان عرضه شده است و به‌روزرسانی‌های بعدی هم به‌همین صورت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توانید بازیکنان و سرمربی‌های موردعلاقه خود را انتخاب کرده و تیم رویایی‌تان را بسازید. از مربیانی استفاده کنید که ترکیب و تاکتیک‌های موردعلاقه شما را به کار گرفته و آن‌ها را در بهترین حالت خود قرار دهد. تورنمنت‌های هفتگی متعددی در بازی وجود دارد که براساس مسابقات واقعی ساخته و پرداخته شده است و تجربه‌ای تازه و هیجان انگیز را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

89

فیفا ۲۲ یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که توسط الکترونیک آرتس به عنوان نسخه ۲۰۲۲ از سری فیفا منتشر شد. سازندگان بازی تلاش دارند بازی را با پیشرفت های اساسی گیم پلی و فصل جدیدی از نوآوری در همه بخش ها هر ساله، به واقعیت نزدیکتر شوند.

| Lost Judgment [Update.v1.15, Firm 9.0]  DUPLEX |

| نسخه فشرده و هک شده با حجم ۳۸٫۱ گیگابایت |

101

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از شروع صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

سرخیو آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شده و دو ماهه ابتدایی فصل جاری را نیز از دست داد. اما در ادامه و بعد از انجام تنها چند بازی برای بارسلونا، یک مشکل عجیب باعث دوری او از میادین شد.

252
مقایسه Dream League Soccer، FIFA Mobile و PES Mobile

فوتبال، کلمه‌ای است که با شنیدنش، ناخودآگاه هیجان عجیبی در بدنتان به‌وجود خواهد آمد. فارغ از این که به eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer بپردازیم، سالانه میلیون‌ها دلار برای این ورزش خرج می‌شود و میلیون‌ها طرفدار بی‌صبرانه پای بازی‌های تیم محبوبشان می‌نشینند تا رد شدن توپ از خط دروازه‌ها را شاهد باشند.

فوتبال فراتر از ورزش و یک سبک زندگی است. با این حجم از محبوبیت، بدیهی است که در هر صنعتی شاهد ردپایی از ورزش فوتبال باشیم و صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قائده مستثنا نیستند.

ما تقریبا در هر پلتفرمی در دنیای گیم، می‌توانیم عنوان یا عناوین متعددی که سعی بر شبیه‌سازی فوتبال دارند را ببینیم، گوشی‌های هوشمند نیز به همین منوال دارای بازی‌های مختلف فوتبالی هستند که در این مقاله به سراغ سه عدد از محبوب‌ترین آن‌ها رفته‌ایم، یعنی eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer.

قرار است در این مقاله به مقایسه این سه بازی بپردازیم و آن‌ها را در زمینه‌های مختلف شانه‌ به شانه یکدیگر قرار دهیم تا در نهایت عملکرد هرکدام از آن‌ها سنجیده شود.

80

گزارش تصویری/ مراسم توپ طلای سال 2021 و برنده شدن مسی برای بار هفتم

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در تالار دوشاتله در شهر پاریس فرانسه، مراسم توپ طلای سال 2021 برگزار شد و لیونل مسی برای هفتمین بار موفق شد جایزه توپ طلا را از آن خود کند.

106
اگر مسی و رونالدو وجود نداشتند چه کسانی برنده توپ طلا می‌شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی توپ طلای سال 2021 میلادی را به دست آورد تا بدین ترتیب با رسیدن به تعداد 7 توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود، در تاریخ جاودانه شود اما اگر مسی به طور کلی وارد فوتبال نمی‌شد و یا وجود نداشت چه بازیکنان دیگری می توانستند توپ طلا را به دست بیاورند؟

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد هم 5 توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود دارد و او در سال های گذشته رقابت بسیار نزدیکی با لیونل مسی داشته است. رونالدو پس از مسی، دومین بازیکن پر افتخار تاریخ از نظر تعداد توپ طلا هایی است که به دست آورده است.

اگر مسی و رونالدو را به طور کلی از فوتبال کنار بگذاریم و نگاهی به سال 2013 به بعد بیندازیم می توانیم ببینیم که چه بازیکنان دیگری هم وجود داشته اند که در آن سال ها با عملکرد خوب خود می توانستند توپ طلا را به دست بیاورند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 10 آذر 1400 فوتبالی استقلال اخبار فوتبالی فرناندو تـوررس رونالدو مسی
ادامه
181

نویسنده:سید سعید مرادی

به مناسبت تولد علی کریمی/ جادوگری که قرار بود استقلالی شود

پایگاه خبری فوتبالی - امروز تولد علی کریمی ستاره محبوب سال‌های دور هواداران پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، علی کریمی که از اواخر دهه هفتاد پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد قبل از حضور در این تیم از استقلال پیشنهاد بسیار خوبی داشت ولی به خاطر اتفاقی که در بازی داخل سالن تیم های استقلال و فتح رخ داد، قید حضور در این تیم را زد.

در آن مقطع استقلالی‌ها از طریق کامران منزوی قائم مقام باشگاه با علی کریمی صحبت کرده بودند اما درگیری هواداران استقلال با علی کریمی در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی و حرکت کریمی که باعث تحریک آنها شد در نهایت جادوگر شماره ۸ را به سمت پرسپولیس فرستاد. هواداران استقلال در آن بازی‌ داخل سالن آن قدر از دست علی کریمی عصبانی بودند که بسیاری از صندلی ها را از جا کنده و به سمت او پرتاب کردند.

کریمی بعد از این فعل و انفعالات و بعد از گذشت چند هفته از طریق صادق درودگر به امیر عابدینی وصل و در نهایت پرسپولیسی شد تا سال های خاطره انگیزی را برای هواداران این تیم رقم بزند. هوادارانی که بعدها به او لقب جادوگر را دادند و هنوز هم دوستش دارند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 18 آبان 1400 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
147
 
نرم افزار اطلاع از نتایج مسابقات فوتبال (برای اندروید) FotMob 135.0.9274.20211006 Android
 
 

نسخه جدید نرم افزار FotMob برای اندروید منتشر شد. (135.0.9274.20211006)

 

FotMob یکی از برترین برنامه های اخبار ورزشی و اعلام نتایج زنده فوتبال برای اندروید می باشد. توسط FotMob می توانید از نتایج و اخبار تمام تیم ها و بازی های فوتبال سراسر دنیا مطلع شوید.
 
یکی از ویژگی های خوب FotMob پشتیبانی از لیگ برتر ایران می باشد. شما می توانید تمام نتایج بازی های لیگ برتر به همراه اخبار و حواشی بازی ها را به سادگی مشاهده کنید.
 
از دیگر ویژگی های FotMob می توان به تحلیل بازی و اتفاقات درون آن اشاره نمود. برای مثال پس از اتمام هر بازی تعداد شوت های درون چارچوب، پاس های هر دو تیم، تعداد کارت زرد و قرمز، و... را به شما نمایش می دهد.
114 ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس در طول دوران فوتبالش جثه کوچکی نداشت اما به هیکلی بودن هم شناخته نمی شد.

به گزارش فوتبالی، معمولا مدافعان میانی هیکلی در نبردهای تن به تن می توانستند از پس ستاره سابق چلسی و لیورپول بر بیایند و به طور مثال تورس به اندازه دروگبا قدرت بدنی نداشت. فرناندو اما پس از پایان فوتبالش در لیگ ژاپن تصمیم گرفته است که به بدنسازی روی بیاورد و تصاویری که از هیکل جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند به شدت مورد توجه قرار می گیرد.  در حقیقت ستاره سابق چلسی و لیورپول بخش زیادی از زمانش در دوران بعد از بازنشستگی را در سالن بدنسازی سپری می کند.

تورس 36 ساله حالا تصویر جدیدی از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده است که هیکلش عظیم تر از قبل شده است و خیلی از هواداران فوتبال می گویند که اگر چنین هیکلی را در دوران فوتبالش داشت می توانست مهاجمی مهارنشدنی برای مدافعان حریف باشد. برخی دیگر هم به شوخی می گویند که تورس شاید قصد حضور در ورزشهای رزمی را دارد و می خواهد رشته  ورزشی خود را عوض کند!

تورس اخیرا به دلیل مسائل شخصی از سمت خود به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم اتلتیکو مادرید بی کناره گیری کرد. البته نشریه آس در گزارشی عنوان کرد که مشکل وی جدی نیست و به زودی به اتلتیکو برمی گردد تا به تجربه اندوزی به عنوان مربی ادامه بدهد.

186 زندگینامه و عکس های “سردار آزمون” در تیپ های متفاوت

نویسنده:سید سعید مرادی

سردار آزمون

زندگینامه و عکس های سردار آزمون

سردار آزمون و بیوگرافی آزمون

  • نام:سردار
  • نام خانوادگی:آزمون
  • تاریخ تولد :11 دی 1373
  • محل تولد :گنبد کاووس
  • قد :1٫85 متر
  • رشته ورزشی :فوتبال
  • پُست :مهاجم
154  کریس رونالدو چند کلاس سواد داره؟ میزان تحصیلات شوکه کننده ستارگان فوتبال

نویسنده: سید سعید مرادی

تحصیلات رونالدوزمانی که صحبت از رونالدو، مسی یا دیگر ستاره های فوتبال می شود همگان از فوتبال آن ها صحبت می کنند، در حالی که کمتر کسی از میزان تحصیلات این ستاره ها مطلع است.

میزان تحصیلات شوکه کننده ستارگان فوتبال

بسیاری از ستارگان بزرگ فوتبال با وجود داشتن هوش فراوان در زمین بازی، تحصیلات اندکی دارند. سطح تحصیل ستارگان فوتبال نشان می دهد که مسیر موفقیت و پیشرفت تنها از درس و دانشگاه نمی گذرد بلکه حتی بدون تحصیلات آکادمیک با انتخاب مسیر درست و یافتن استعداد و با تلاش و انگیزه می توان پله های موفقیت را طی کرد، همچنان که برخی از ستارگان فوتبال این مسیر را پیموده اند. در ادامه این بخش از نمناک با سطح تحصیلات ستارگانی چون کریس رونالدو ، مسی و... آشنا خواهید شد.

301 دانلود بازی eFootball PES 2022 برای کامپیوتر

دانلود بازی eFootball PES 2022 برای کامپیوتر

نویسنده:سید سعید مرادی

نسخه نهایی و رایگان SteamBackup | جدیدترین ورژن 30 سپتامبر 2021

بازی کامپیوتر eFootball PES 2022 در سبک ورزشی و فوتبالی محصول Konami می باشد . همانطور که می دانید ، کونامی برای تغییر PES 2022 موتور را انتخاب کرده و به Epic’s Unreal منتقل شده است. در مصاحبه ای با Seitaro Kimura شرکت کونامی ، تهیه کننده مجموعه eFootball PES ، به چند نمونه از چگونگی کمک Unreal به روند توسعه این بازی جدید اشاره کرد.

یک مثال خاص این است که با استفاده از Unreal Engine ، طراحان می توانند بدون کمک برنامه نویسان با استفاده از Blueprint کارهای مختلفی را بر عهده بگیرند. با این کار ، ما معتقدیم که می توانیم سرعت تولید را بهبود بخشیم ، مهارت های طراحان فردی را بهبود بخشیم و مزایای بسیار دیگری را نیز دریافت کنیم. تصویراویر بازی نشان می دهد که مسی چگونه می تواند در PES 2022 با موتور Unreal به نظر برسد ، تقریباً همان چیزی که در زندگی واقعی وجود دارد.

به گفته کونامی PES 2022 برای PC پیشرفت های خیره کننده ای را ارائه داده است و ویژگی ها آن در تمام زمینه های بازی از جمله مدل های بازیکن و انیمیشن های واقعی تر ، فیزیک پیشرفته و تصاویر واقع گرایانه را بهبود پیدا کرده است . همچنین این بازی شامل به روزرسانی های بزرگی برای myClub و Master League است .

170

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله-Match

مجله Match یکی از معتبرترین هفته نامه‌های انگلیسی است که برای علاقه‌مندان فوتبال ارائه شده است. این مجله در ابتدا بازار نوجوانان را هدف قرار داده بود، اما کم کم حرفه‌ای تر شده و هم اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریه‌های فوتبالی شناخته می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شده و نسخه‌های بسیار متعددی از آن در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

102

نویسنده:سید سعید مرادی

 

مجله-World-Soccer

مجله World Soccer به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و توسط Kelsey Media تهیه می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شده است و قدیمی‌ترین مجله فوتبال محسوب می‌شود. این مجله از همان زمان به طور مداوم در کشور انگلیس منتشر می‌شود و جذابیت آن‌ها سال‌ها برای طرفداران اثبات شده است. این مجله به‌صورت اختصاصی به ورزش فوتبال پرداخته و هفته‌های مختلف لیگ‌های مختلف اروپایی را بررسی می‌کند. بازیکنان و مربیان مختلف در این مجله مصاحبه‌های جذابی خواهند داشت و می‌توانید لذت بالایی از مطالعه آن‌ها ببرید.

321

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود FIFA 22 XBOX ONE - بازی فیفا 22 برای ایکس باکس وان
Console support Xbox One icon

فیفا 22

FIFA 22 یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و ورزشی است که توسط شرکت Electronic Arts توسعه یافته و به وسیله EA Sports در اکتبر 2021 برای پلتفرم های پلی اسیتشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی جدیدترین و 29امین شماره از سری بازی های "فیفا" است که با ویژگی های جدیدی منتشر شده است. برای طراحی جلد این نسخه از کیلین ام‌باپه بازیکن بین‌المللی فرانسوی استفاده شده است. شبیه سازی ها در این نسخه به لطف فناوری "هایپرموشن" خارق العاده کار شده است که در آن داده‌های یک بازی واقعی یازده به یازده توسط یادگیری ماشینی شبیه سازی شده و تمامی حرکات بازیکنان اعم از حرکات پا، دست و صورت بر روی بازی بسیار واقعگرایانه طراحی شده اند. در گیم پلی بازی "فیفا 22" نیز شاهد اضافه شدن بیش از 400 انیمیشن جدید، کنترل دقیق تر توپ، حرکات جدید دروازه‌بانان و نبردهای نفر به نفر خواهید بود. همچنین در بازی تعداد 30 لیگ، بیش از 700 تیم و 125 استادیوم فوتبال از 17 کشور دنیا شبیه‌سازی شده‌ به صورت لایسنس وجود دارند. از دیگر بخش های بازی می توان به Ultimate اشاره کرد که در آن بازیکنان قابلیت سفارشی سازی در پیراهن، استادیوم، پرچم، موسیقی در حین پخش شدن گل و نام تیم که توسط گزارشگر عنوان می‌شود را خواهند داشت. در بخش proclub نیز می‌توانید دوستان خود را به راحتی به بازی اضافه کرده و همچنین می‌توانید بدون خروج از باشگاه فعلی با دیگر دوستان خود به بازی بپردازید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 09 شهریور 1400 بازی xbox one فوتبالی استقلال اخبار فوتبالی
ادامه
154

نویسنده:سید سعید مرادی

FIFA Soccer 2021 یا همان فیفا ساکر 21 جدیدترین و یکی از کامل ترین بازی های ساخته شده در زمینه فوتبال است که توسط شرکت بزرگ و نام آشنای

خبر خوبی که باید به شما کاربران عزیز در مورد این بازی بدهیم این است که این بازی جز بازی های کم حجم است و می توانید به سادگی آن را دانلود کرده و سرگرم تجربه آن شوید. شما در این بازی تیم خود را خواهید ساخت و آن را مدیریت خواهید کرد.آن قدر این بازی در سبک خود موفق ظاهر شده است که حتی کسانی که به فوتبال علاقه ندارند نیز می توانند بازی را دانلود کرده و مدت ها با آن سرگرم شوند. شما در این بازی باید کارهای مختلفی نظیر مدیریت تیم ، ارتباط با بازیکنان، ارتباط با تماشاگران،ارائه تاکتیک های مختلف و … را انجام خواهید داد. در این بازی شاهد وجود بیش از 650 تیم و بیش از 30 لیگ مختلف هستیمو همین طور بازیکنان محبوب و نام آشنای فوتبال نیز در این بازی حضور دارند و نگرانی بابت این مورد نخواهید داشت. خیالتان راحت باشد چرا که این بازی تجربه استثنایی از فوتبال را به شما هدیه خواهد داد.

69
نویسنده:سید سعید مرادی
 
دانلود مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از ۲ هفته به صورت رسمی با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خودش خاتمه داد. در این دوره که با یک سال تأخیر به‌دلیل پاندمی کرونا برگزار شد، آمریکا با ۳۹ مدال طلا، ۴۱ نقره و ۳۳ برنز و مجموع ۱۱۳ مدال در رده نخست ایستاد و قهرمان شد.

در حالی که برگزار کنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرده بودند همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو، پرچم بزرگ المپیک ۲۰۲۴ را بر فراز برج ایفل نصب خواهند کرد، شرایط نامساعد جوی مانع از انجام این کار شد. در این قسمت می توانید مراسم اختتامیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به صورت کامل دانلود کنید.

 Download Closing Ceremony – Tokyo 2020 Olympics FHD 3 Gigabyte

دانلود اختتامیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ (۲۰۲۱) کیفیت ۱۰۸۰ حجم ۳ گیگ

پخش آنلاین

نمایشگر ویدیو
00:00
02:22:10

 

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ (۲۰۲۱)

 Download Opening Ceremony Tokyo 2020 Olympics

همچنین مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ با زیرنویس فارسی و اختصاصی تکفارس در تاریخ ۲۲ مرداد در همین قسمت قرار خواهد گرفت.

234

آموزش دریبل های رونالدو برای افراد مبتدی (فیلم آموزشی)

 

فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که توسط دو تیم یازده نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام میگیرد.

 

448
دانلود 365Scores : Sports Scores Live v11.0.7 - نرم افزار موبایل نمایش زنده نتایج فوتبال
OS support Android icon

(99/12/18) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 11.0.7
نسخه Lifetime Subscription | Ads Removed – پرمیوم و کامل + بدون تبلیغات

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و مفید در زمینه نمایش زنده نتایج فوتبال در سیستم عامل اندروید می باشید این برنامه میتواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمیتوانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم میخواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید. اکنون فقط کافیست این برنامه کاربردی را دانلود و نصب کنید تا از نتایج فوتبال در سریع ترین زمان اطلاع پیدا کنید. شما در این برنامه میتوانید تیم ها و لیگ مورد علاقه خود را برای ایجاد کانال های ورزشی خود را انتخاب کرده و تمام نتایج ، جدول رده بندی ، اخبار ورزشی ، سخنان برجسته مربوط به تیم ها و لیگ های انتخاب شده را همه و همه اطلاعات را در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد دنبال کنید.
493
دانلود FIFA Mobile Soccer 2021 v14.1.02 - بازی موبایل فوتبال فیفا 2021
OS support Android icon

(99/9/25) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 14.1.02

FIFA Mobile Soccer 2021 نام بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2021 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS - EA GAMES می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و ... ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی شامل بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی می باشد که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان بیاورند. همه چیز در بازی FIFA Soccer 2021 همانند دنیای واقعی است، لیگ های معتبر فوتبال، تیم های حاضر، بازیکن ها همه و همه چه از نظر نام و چه از نظر طراحی دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند. با ستاره های فوتبال همراه شوید و خود را در دنیای واقعی فوتبال غرق سازید. تیم مورد علاقه خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید و با انجام انواع کارهای مختلف مثل خرید و فروش بازیکن و تعیین ترکیب تیم تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید تیم اختصاصی تان را در صد برترین تیم ها جای دهید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی به همراه گیم پلی ای بسیار روان می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

توجه:
- بازی اینترنتی و آنلاین می باشد و بخش آفلاین ندارد.
- بازی دارای دیتا است اما تیم توسعه دهنده برای ان دیتای یکپارچه ای عرضه نکرده، دیتا با خود بازی دریافت می شود.
- برای مطلع شدن از اطلاعات سخت افزاری دستگاه خود برای انتخاب فایل نصبی بازی، برنامه CPU-Z را دانلود و نصب کنید.

FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 1 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 2 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 3 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 4

Build your Ultimate Team™ or play as your favorite for the first time as you take on your friends or other top teams in the heart-pounding football action of FIFA Mobile!
CHOOSE FROM THE BIGGEST LEAGUES, BEST TEAMS, & OVER 50,000 PLAYERS INCLUDING:
- Premier League - Trent Alexander-Arnold / Phil Foden
- LaLiga - João Félix/ Rodrygo
- MLS - Carlos Vela / Chicharito
- Serie A - Theo Hernández / Alessandro Bastoni
- Bundesliga - Erling Haaland / Gio Reyna
- Ligue 1 - Kylian Mbappé / Bruno Guimarães

549
دانلود eFootball PES 2021 v5.1.0 - بازی موبایل فوتبال پی اس 2021
Android icon

(99/9/13) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 5.1.0

eFootball PES 2021 نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های فوتبالی می باشد، این بازی یکی دیگر از نسخه های سری بازی های محبوب و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 و 2020 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورید. از ویژگی های بارز این بازی میتوان به طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و ... اشاره کرد.
394

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای PC

 

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر

| بازی پی‌اس 2021 |

| کرک معتبر CPY |

 

وضعیت: 99.07.24 – کرک معتبر CPY منتشر شد!

eFootball PES 2021 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2020 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مطابق با انتظارها و همانگونه که پیش‌تر وعده داده شده بود، در تاریخ 15 سپتامبر 2020 نسخه جدید بازی محبوب PES در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. همانطور که شاهد بوده‌اید، هر ساله عرضه نسخه جدید سری PES و FIFA شور و حال هیجان‌انگیزی را در بین گیمرها به راه می‌اندازد. امسال برخلاف همیشه، به دلیل شرایط خاص و همه‌گیری ویروس کرونا تیم KONAMI چندی پیش اعلام کرد که نسخه جدید بازی PES 2021، در قالب یک آپدیت فصلی ارائه خواهد شد. این بدان معناست که در این نسخه، تغییرات به مانند همیشه نخواهند بود و صرفا شاهد یک بروزرسانی برای اعمال تغییرات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌ها و بروزرسانی به فصل 2021-2020 رقابت‌های فوتبال خواهیم بود. با این حال، هواداران پی‌اس مثل هرسال سر از پای نمی‌شناسند و دوست دارند که نسخه جدید این بازی را زودتر از دوستان خود تجربه کنند. دراین مطلب از سایت یاس دانلود، مفتخریم که این بازی جدید را به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه کنیم تا شما هم بتوانید از تجربه این بازی جذاب و دوست‌داشتنی نهایت لذت را ببرید. زمین بازی منتظر شماست! eFootball PES 2021 Season Update همه آن‌ چیزی را که برای تجربه فوتبال امروزی احتیاج دارید را برای شما فراهم آورده است. سازندگان این بازی به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد تولد سری محبوب پی‌اس، این بار با ارائه آپدیت جدیدی به استقبال شما دوست‌داران مستطیل سبز رنگ و دنیای تماشایی فوتبال آمده‌اند که تجربه آن بدون شک همه شما را غافل‌گیر خواهد کرد.

نسخه جدید eFootball PES 2021 Season Update برای کنسول PS4, Xbox One, PC (Steam), Mobile در دسترس خواهد بود. نکته مهم در رابطه با نسخه جدید بازی این است که برای اجرا کردن آن، نیازی به ارتقای سیستم خود به نسبت سال قبل ندارید. در واقع اگر eFootball PES 2020 بر روی سیستم شما قابل اجرا بوده، برای نسخه 2021 بازی هیچ مشکلی نخواهید داشت. eFootball PES 2021، در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از بازی سال قبل به همراه اطلاعات بروزرسانی شده از بازیکنان و باشگاه‌ها است. در بازی پی‌اس 2021، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید با انتخاب باشگاه مورد علاقه خود در لیگ‌های معتبر اروپایی، به تجربه یک فصل شبیه‌سازی شده و داغ از رقابت‌های فوتبالی بپردازید. بزرگترین باشگاه‌های فوتبالی حال حاضر دنیا در eFootball PES 2021 با بالاترین دقت ممکن طراحی و آماده بازی کردن هستند. از بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، از اسپانیا، بارسلونای دوست‌داشتنی که امسال با حواشی بسیار توانسته فوق ستاره آرژانتینی خود را حفظ کرد، از انگلستان، منچستر یونایتد و نهایتا از سری آ در ایتالیا، یوونتوس با فوق ستاره پرتغالی خود که سعی دارد با سرمربی‌گری پیرلو، فاتح لیگ قهرمانان اروپا باشد. شما در eFootball PES 2021 می‌توانید باشگاه رویایی خود را بسازید و یک فصل داغ از رقابت‌های لیگ دلخواه خود را شروع کنید و با انجام بازی‌های هفتگی، قدم به قدم تیم خود را تا رسیدن به قهرمانی و موفقیت‌هایی بزرگ در سطح دنیا همراهی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی eFootball PES 2021 را با لینک مستقیم