google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY بازی موبایل
>

بازی موبایل

36

دانلود AetherSX2 1.4-3064 - اجرای بازی های پلی استیشن 2 در اندروید

 

دانلود نرم افزار AetherSX2 برای اندروید

| اجرای بازی های پلی استیشن 2 در اندروید |

 

AetherSX2 (May 2024) نام یک اپ جدید، کاربردی و مفید است که کاربر می تواند به کمک آن بازی های پلی استیشن 2 را بر روی اندروید اجرا کند. این نرم افزار در واقع یک امولاتور جدید و کاربردی برای پلتفرم اندروید است که از طریق آن شما می توانید بازی های کنسول محبوب و نوستالژی پی اس 2 را روی گوشی اندروید خود اجرا کنید. از آنجا که کنسول پلی استیشن 2 تعداد بسیاری بازی انحصاری دارد و کاربران بسیاری به دنبال راهی برای اجرای این بازی ها در دستگاه های اندرویدی خود هستند، در این مطلب یک اپ قابل اعتماد و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد که با آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن 2 را با کیفیت و گرافیک مطلوب بر روی گوشی های خود اجرا کنید.

به منظور اجرای بازی ها با کیفیت بالا نیاز به دستگاهی با توان گرافیکی بالا دارید. توصیه شده که برای تجربه بهتر، دستگاهی با Snapdragon 845 به بالا داشته باشید. اگر که دوست دارید بازی هایی نظیر GTA San Andreas, God of War 1 & 2 و انواع دیگر بازی های موجود برای پلی استیشن 2 را بر روی گوشی اندروید خود تجربه کنید، این اپ به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به شکلی ساده و سریع، انواع بازی ها را از اینترنت دانلود و روی گوشی اندروید خود اجرا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AetherSX2 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار موبایل اینترنت بازی بازی موبایل
ادامه
20  دانلود بازی Rally Horizon v2.4.4 برای اندروید

دانلود بازی Rally Horizon برای اندروید

دانلود بازی Rally Horizon برای اندروید “رالی هورایزن”

دانلود بازی اندروید Rally Horizon

بازی Rally Horizon عنوانی هیجان انگیز و جهان باز در سبک مسابقات اتومبیل رانی می باشد که توسط شرکت GRAYPOW در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی هم اکنون بر روی گوگل پلی دارای تعداد دانلود بیش از 1 میلیون نسخه است. در بازی Rally Horizon شما به مهمانی دعوت شده اید، پس به ما بپیوندید و در مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی شرکت کنید!

توضیحات و ویژگی‌ های بازی Rally Horizon

خودتان را آماده کنید که ماجراجویی Rally Horizon شما از همین حالا آغاز می شود! از مسابقه با ده ها خودروی سوپر اسپورت جدید و شگفت انگیز در پیست های سراسر دنیا لذت ببرید. هر خودرو به طور ویژه برای شما طراحی شده است، از صداهای آن گرفته تا تغییرات آن. لحظه ای که ماشین تان را انتخاب می کنید، راهی مسابقه ای بزرگ می شوید. با سرعت کامل به پیش بروید، سر پیچ ها دریفت کنید یا با عبور از وسط گل و لای با خودروی باگی از هیجان بالای بازی لذت ببرید. در حالت Stunt، به اوج لذت خواهید رسید! برای انجام مسابقات مختلف با ماشین‌ های خاص روی ده‌ ها نقشه منحصر به‌ فرد آماده شوید، جایی که می‌توانید قدرت خود را در رقابت های بزرگ نشان دهید. شما با جشنواره موسیقی وارد جاده خواهید شد. توجه بفرمایید که بازی Rally Horizon پس از نصب نیازی به اتصال اینترنت ندارد! زنده باد بازی مسابقه ای آفلاین جهان باز!

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 اردیبهشت 1403 بازی بازی موبایل
ادامه
28

دانلود  بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز)
Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 

بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز) - Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 


بازی Call of Duty Mobile یک اثر بسیار پرطرفدار در دنیای بازی‌های اندرویدی است که توسط شرکت Tencent Games و تحت لیسانس Activision منتشر شده است. این بازی یک تجربه چندنفره‌ی جذاب از سری معروف بازی‌های Call of Duty را بر روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌کند. بازیکنان در Call of Duty Mobile به سرعت به جنگ می‌پردازند و در مقابل دشمنان خود به مبارزه می‌پردازند، همچنین می‌توانند در مکان‌های مختلفی از جهان به تجربه‌ی جذاب میدان‌های نبرد مختلف بپردازند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Call of Duty Mobile، گرافیک بسیار باکیفیت و محیط‌های زیبا و جذاب آن است که تجربه‌ی واقعی‌گرایانه‌ای از جنگ را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این بازی از انواع مختلف حالت‌های بازی مانند تیمی، بقا، ویژه‌ترین مودهای دورانه، و ... پشتیبانی می‌کند که بازیکنان را به یک تجربه‌ی متنوع و شگفت‌انگیز در دنیای جنگ مجازی می‌کشاند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 دانلود موبایل اینترنت بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
36  دانلود نسخه نهایی نرم افزار DriverPack Solution

DriverPack Solution نرم افزار فوق العاده برای نصب تمامی پیش نیازهای کامپیوتر شما و همچنین درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد. این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایورهای کامپیوتر موردنظر شما را پیدا کرده و آن را نصب می کند. همچنین همه نرم افزار های پیش نیاز برای بازی ها را نیز دارا می باشد.

کامل‌ترین نسخه (شامل تمامی درایورهای مورد نیاز برای اجرا صحیح بازی)

 

| DriverPack Solution  – v17.10.14.24000 + DriverPack Online x86 VS x69 |

| جدیدترین نسخه به صورت ۶۴ و ۳۲ بیتی و با حجم ۴۳٫۱ گیگابایت |

 قیمت : رایگان

مشخصات 
تاریخ انتشار 03 فوریه 2024
حجم 43.1 گیگابایت
دسته کاربردی
فرمت RAR.
نظرات بدون دیدگاه
نویسنده dlfox128 dlfox128
نسخه DRIVERPACK
29  دانلود نرم افزار ساخت فایل ستاپ Indigo Rose Setup Factory 9.5.3.0 + Portable

دانلود نرم افزار ساخت برنامه نصب (برای ویندوز)

Setup Factory 9.5.1.0 Windows

 

 

نرم افزار ساخت برنامه نصب (برای ویندوز) - Indigo Rose Setup Factory 9.5.1.0 Windows

 

 ساخت فایل های Setup که معمولا پسوند Exe و یا Msi دارند در شرایط خاصی صورت می گیرد، این گونه فایل ها همیشه برای آماده شدن به صورتی که ما از آن ها بهره می بریم مستلزم استفاده از نرم افزارهایی هستند که در آن ها نحوه اجرا و توضیحات در آن ها به طور کامل توسط سازنده فایل Setup تعریف می شود. برای مثال بسیاری از فایل های Setup شرکت مایکروسافت با نرم افزار Winrar قابل بازگشایی نیز می باشند چرا که با نرم افزاری طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را از حالت فشرده خارج نمود، گاهی هم نرم افزارهایی هستند که به هیچ وجه نمی توان آن ها را Decode کرد و تنها راه استفاده از آن ها اجرا در محیط ویندوز است. 

یکی از ساده ترین نرم افزار های ایجاد فایل های نصبی در ویندوز، Setup Factory میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی فایل های نصبی EXE را ایجاد کنید.

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت کشیدن و رها کردن اشاره کرد که میتوانید فایل های خود را به داخل نرم افزار بکشید و سپس اقدام به ایجاد فایل نصبی کنید. برای کار کردن با این نرم افزار نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و کارایی بسیار ساده این نرم افزار از علل محبوبیت آن در میان کاربران به حساب میاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت دریافت کنید.

28

دانلود بازی GTA Trilogy Definitive Edition برای اندروید و آیفون


دانلود بازی GTA Trilogy – Definitive Edition برای اندروید

به تازگی از سوی منابع داخلی بازی تایید شده که قرار است این بسته برای گوشی‌های هوشمند عرضه شود که محتویات آن شامل Grand Theft Auto 3، Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas می‌شود. این بازی در سال 2021 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد که توانست سودآوری بسیار خوبی را برای راک استار به همراه داشته باشد. حال با گذشت 2 سال قرار است که این بسته جذاب برای اندروید و آیفون نیز منتشر شود.

اطلاعات بدست آمده نشان دهنده آن بوده که قرار است بازی در 23 آذر 1402 منتشر شود که انتشار آن از طریق گوگل پلی و اپ استور و شبکه نتفلیکس انجام خواهد گرفت. وال استریت همچنین اعلام کرده که شرکت نتفلیکس تصمیم دارد با غول‌های بازی سازی قرار جدیدی را راه‌اندازی کند که برپایه آن بازی‌ها برگرفته از فیلم و سریال باشند که از محبوب ترین آنها می‌توان به Squid Game و Wednesday اشاره داشت. همچنین به این موضوع اشاره شد که این شرکت در حال بررسی بازی‌های مبتنی بر Extraction ،Black Mirror و Sherlock Holmes است. از دیگر گزینه‌های مشابه می‌توان به دانلود جی تی ای سن اندرس اندروید و دانلود جی تی ای وی اندروید اشاره داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 28 آذر 1402 بازی بازی موبایل
ادامه
50

مجله-Tabletop-Gaming

شماره‌ی جدید مجله Tabletop Gaming به یکسری بازی‌های مهم رومیزی خواهد پرداخت و قرار است که این بار ژانر ماجراجویی را مورد توجه قرار دهیم. بازی‌هایی در این سری هستند که اکثرا آن‌ها را می‌شناسیم و برندهای بزرگی آسیایی آن‌ها را توسعه داده‌اند. علاقه‌مندان آثار فانتزی می‌توانند از این شماره از مجله لذت کافی را ببرند.

46

دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید

بازی GTA V اندروید در کمال ناباوری عرضه شده بود که بسیاری از گیمرها از این موضوع بی اطلاع بودند. در حال حاضر تصمیم داریم شمارا با آموزش و نحوه دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید آشنا کنیم که پیشنهاد میشود تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

دانلود بازی GTA V اندروید

از محبوب ترین سری بازی های جی تی ای میتوان به نسخه وی آن اشاره داشت که خوشبختانه این نسخه برای اندروید نیز در دسترس بوده است. امروزه این بازی با گیم پلی طولانی و جذابی که در اختیار داشته توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. در این راستا اگر به دنبال دانلود بازی gta v با حجم 500 مگابایت برای اندروید هستید میتوانید این محصول را به صورت تست شده از پارسی دانلود دریافت کنید.

مشخصات کلی بازی
نام : جی تی ای وی اندروید
حجم : 15 + 90 مگابایت
نسخه : نهایی
دیتا : دارد
قابلیت اجرای انلاین : خیر
امتیاز : 90 از 100
رده بندی سنی : 16 سال به بالا

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 28 مرداد 1402 دانلود اینترنت بازی بازی موبایل
ادامه
280

دانلود بازی Shadow of the Colossus (USA) PS2 ISO - پلی استیشن 2 + ویندوز

کمپانی سازنده : Team Ico, Sony Interactive Entertainment, SIE Japan Studio

منتشر کنندگان:Team Ico, Sony Interactive Entertainment, SIE Japan Studio

تاریخ انتشار : October 18, 2005

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 702 مگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
139

دانلود بازی Onimusha: Dawn of Dreams PS2 - برای پلی استیشن 20



یک بازی ماجراجویی که در سال 2005 توسط استدیو معروف Capcom برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد.

 

کمپانی سازنده : Capcom

منتشر کنندگان:Capcom

تاریخ انتشار : 2006

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
73

دانلود بازی کشتی کج  - WWE SmackDown vs. Raw  2010- PS2
0

WWE SmackDown vs. Raw 2010 (USA) PS2 ISO

WWE SmackDown vs. Raw 2010 (USA) PS2 ISO

 

کمپانی سازنده : THQ

منتشر کنندگان:THQ

تاریخ انتشار : 2009

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 2.8 گیگابایت

توجه : برای اجرای این بازی در اندروید و ویندوز نیاز به شبیه ساز دارید

که می توانید شبیه ساز pcsx2 دانلود کنید ما آخرین نسخه آن را برای شما آماداه کرده ایم.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
89

دانلود بازی Samurai Warriors: Xtreme Legends PS2

Samurai Warriors: Xtreme Legends (USA) PS2 ISO

Samurai Warriors: Xtreme Legends : یک بازی بزن بکش! که در سال 2004 توسط Koei برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد.

 

کمپانی سازنده : Koei

منتشر کنندگان:Koei

تاریخ انتشار : 2004

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 3.1 گیگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
57

دانلود بازی WWE Smackdown! vs. RAW 2011 - پلی استیشن 2
0

WWE Smackdown! vs. RAW 2011 (USA) PS2 ISO

WWE Smackdown! vs. RAW 2011 این بازی درژانر ورزشی و کشتی بوده و در سال 2010 توسط THQ برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد.

 

THQ : منتشرکنندگان

تاریخ انتشار : 2010

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 2.4 گیگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
55

دانلود بازی Twisted Metal: Black - پلی استیشن 2
0

Twisted Metal: Black (USA) PS2 ISO - اندروید + ویندوز

بازی Twisted Metal: Black در ژانر Vehicular Combat بوده و در سال 2001-06-18 توسط Incognito Entertainment, SCEA برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Twisted Metal: Black

ژانر بازی : Vehicular Combat

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Incognito Entertainment, SCEA

تاریخ انتشار : 2001-06-18

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
95

دانلود بازی Samurai Warriors 2: Empires - پلی استیشن 2
0

Samurai Warriors 2: Empires (USA) PS2 ISO - اندروید + ویندوز

بازی Samurai Warriors 2: Empires در ژانر Hack and Slash بوده و در سال 2007-02-27 توسط Koei برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Samurai Warriors 2: Empires

ژانر بازی : Hack and Slash

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Koei

تاریخ انتشار : 2007-02-27

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
40

دانلود بازی Spyro: Enter the Dragonfly - پلی استیشن 2

Spyro: Enter the Dragonfly (USA) PS2 ISO - اندروید + ویندوز

بازی Spyro: Enter the Dragonfly در ژانر Platformer 3D بوده و در سال 2002-11-05 توسط Universal Interactive برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Spyro: Enter the Dragonfly

ژانر بازی : Platformer 3D

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Universal Interactive

تاریخ انتشار : 2002-11-05

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
92

دانلود بازی Dark Angel - پلی استیشن 2

Dark Angel PS2 ISO - اندروید + ویندوز

بازی Dark Angel در ژانر Beat 'em up بوده و در سال November 18, 2002 توسط Sierra Entertainment برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Dark Angel

ژانر بازی : Beat 'em up

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Sierra Entertainment

تاریخ انتشار : November 18, 2002

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
59

دانلود بازی Suzuki TT Superbikes - پلی استیشن 2
0

Suzuki TT Superbikes PS2 - اندروید + ویندوز

بازی Suzuki TT Superbikes در ژانر Racing بوده و در سال April 29, 2005 توسط Valcon Games, Taito برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Suzuki TT Superbikes

ژانر بازی : Racing

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Valcon Games, Taito

تاریخ انتشار : April 29, 2005

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
52

دانلود بازی Pirates of the Caribbean - پلی استیشن 2

Pirates of the Caribbean The Legend of Jack Sparrow PS2 - اندروید + کامپیوتر

بازی Pirates of the Caribbean The Legend of Jack Sparrow در ژانر Third-Person Action بوده و در سال June 27, 2006 توسط Bethesda Softworks, Ubisoft برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Pirates of the Caribbean The Legend of Jack Sparrow

تعداد بازیکن : 1 تا 2 نفره

مناسب برای سنین : 16 سال به بالا

ژانر بازی : Third-Person Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Bethesda Softworks, Ubisoft

تاریخ انتشار : June 27, 2006

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
108

دانلود بازی Pirates of the Caribbean: At World's End - پلی استیشن 2
 

Pirates of the Caribbean: At World's End PS2 - اندروید + کامپیوتر

بازی Pirates of the Caribbean: At World's End در ژانر Action بوده و در سال May 22, 2007 توسط Disney Interactive Studios برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Pirates of the Caribbean: At World's End

تعداد بازیکن : 1 تا 2 نفره

مناسب برای سنین : 16 سال به بالا

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Disney Interactive Studios

تاریخ انتشار : May 22, 2007

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
76

دانلود بازی Demon Stone - پلی استیشن 2

Demon Stone PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Demon Stone در ژانر Third-Person Action بوده و در سال September 14, 2004 توسط Atari برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Demon Stone

تعداد بازیکن : 1 نفره

مناسب برای سنین : 15 سال و بیشتر

ژانر بازی : Third-Person Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Atari

تاریخ انتشار : September 14, 2004

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
337

دانلود بازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن 2 و ویندوز - Resident Evil 4

Resident Evil 4 2005 - PS2

Resident Evil 4 2005 : از سری با های محبوب رزیدنت اویل که اولین با برای پلی استیشن 1 معرفی شد و ما هم اکنون نسخه 4 آن که برای روی پلی استیشن 2 و ویندوز(با شبیه ساز) قابل اجرا است را آماده کرده ایم

 

کمپانی سازنده : Capcom, Capcom Production Studio 4

منتشر کنندگان:Capcom

تاریخ انتشار : January 11, 2005

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 3400 مگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
67

دانلود بازی Catwoman - پلی استیشن 2

Catwoman PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Catwoman در ژانر Action بوده و در سال July 20, 2004 توسط Electronic Arts برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Catwoman

مناسب برای سنین : 14 سال و بیشتر

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Electronic Arts

تاریخ انتشار : July 20, 2004

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
66
دانلود بازی Blade II - پلی استیشن 2

Blade II PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Blade II در ژانر Action بوده و در سال September 3, 2002 توسط Activision برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Blade II

تعداد بازیکن : یک نفر

مناسب برای سنین : 16 سال و بیشتر

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Activision

تاریخ انتشار : September 3, 2002

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
82

دانلود بازی WWF SmackDown! Just Bring It - پلی استیشن 2

WWF SmackDown! Just Bring It PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی WWF SmackDown! Just Bring It در ژانر Wrestling بوده و در سال November 19, 2001 توسط THQ برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : WWF SmackDown! Just Bring It

تعداد بازیکن : 1 - 4 نفر

مناسب برای سنین : 15 سال و بیشتر

ژانر بازی : Wrestling

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : THQ

تاریخ انتشار : November 19, 2001

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS5
ادامه
238

دانلود بازی استاد مبارزه (برای اندروید)
Combat Master 0.9.5 Android

 

بازی استاد مبارزه (برای اندروید) - Combat Master 0.9.5 Android



Combat Master یک بازی اکشن و نبرد است که برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده شده است. در این بازی، شما به عنوان یک قهرمان مبارز، با دشمنان و موجودات خطرناکی روبرو می‌شوید و ماموریت‌های مختلفی را در سراسر جهان انجام می‌دهید. با گذراندن از سطوح و مراحل مختلف، تجربه‌ی یک داستان هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Combat Master، گرافیک بالا و تجربه‌ی بصری استثنایی آن است. بازی با استفاده از موتور گرافیک قدرتمندی طراحی شده است که جزئیات دقیقی از محیط، شخصیت‌ها و حرکات را به تصویر می‌کشد. همچنین، صداگذاری و جلوه‌های صوتی متناسب با اکشن‌ها و نبردها، حس تعاملی و واقعیت بیشتری به بازی می‌بخشد.

در Combat Master، شما قادر خواهید بود شخصیت خود را ارتقا داده و تجهیزات و اسلحه‌های قدرتمندی را بدست آورید. هر شخصیت دارای توانمندی‌ها و حرکات ویژه‌ای است که می‌توانید آنها را در نبردها به کار ببرید. همچنین، بازی امکانات چندنفره را نیز داراست و شما می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین به چالش بکشید و در مسابقات و رقابت‌های مختلف شرکت کنید.

به طور کلی، بازی Combat Master با گرافیک بالا، داستان جذاب، سیستم‌های ارتقا، و حالت چندنفره، یک تجربه‌ی نبرد هیجان‌انگیز و پرطرفدار را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان می‌آورد. آیا شما آماده‌ی رقابت و پیروزی در جهان Combat Master هستید؟

در بازی اندرویدی Combat Master، شما در نقش یک قهرمان مبارز قرار می‌گیرید که باید با استفاده از مهارت‌های خود و تجهیزات قدرتمند، با دشمنان و موجودات خطرناکی در سراسر جهان مبارزه کنید. بازی از گرافیک بالا و صداگذاری بی‌نظیری برخوردار است که به شما تجربه‌ی بصری و صوتی چشمگیری را ارائه می‌دهد.

یکی از نکات جذاب در بازی Combat Master، متنوع بودن شخصیت‌ها و توانمندی‌های ویژه آنها است. هر شخصیت دارای توانمندی‌ها و حرکات منحصر به فردی است که می‌توانید در نبردها و مبارزات استفاده کنید. با ارتقاء شخصیت و به دست آوردن تجهیزات قدرتمند، قدرت و توانایی خود را افزایش داده و در مقابل دشمنان قدرتمند تر و مقاوم‌تری بایستید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 22 خرداد 1402 دانلود موبایل بازی بازی موبایل
ادامه
203

دانلود بازی ماشین سواری دیوانگان فلزی (برای اندروید)
METAL MADNESS PvP 0.40.2 Android
 

بازی ماشین سواری دیوانگان فلزی (برای اندروید) - METAL MADNESS PvP 0.40.2 Android

 


بازی اندرویدی METAL MADNESS PvP یک بازی اکشن و مسابقه‌ای است که توسط استودیو GDCompany توسعه داده شده است. این بازی به شما امکان می‌دهد در مسابقات خلافکارانه و خطرناکی شرکت کنید و در مبارزات برخوردی هیجان انگیز با سایر بازیکنان آنلاین شرکت کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، محیط‌های سه‌بعدی زیبا و خیره‌کننده‌ای است که به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از مسابقه را ارائه می‌دهد. همچنین، در METAL MADNESS PvP شما قادر به انتخاب انواع خودروهای مختلف و مجهز به اسلحه‌های نابودکننده هستید که برای شکست دادن حریفان و بهبود جایگاه خود در رده‌بندی، بسیار مهم است.

بازی METAL MADNESS PvP دارای سیستم رتبه‌بندی است که به شما اجازه می‌دهد مهارت‌های خود را بازخورد بگیرید و در لیگ‌ها و مسابقات بین‌المللی به چالش بکشید. همچنین، می‌توانید خودروهای خود را شخصی‌سازی کنید و آنها را با اسلحه‌ها و تجهیزات بهتر ارتقا دهید تا به قدرت بیشتری دست پیدا کنید.

از دیگر ویژگی‌های جالب بازی METAL MADNESS می‌توان به گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز، کنترل آسان و قابلیت اتصال به اینترنت برای بازی آنلاین اشاره کرد. با توجه به تفاوت‌های منحصر به فرد خودروها و سلاح‌ها، همواره برای شما چالش‌های جدیدی در انتظار است و تجربه بازی را همیشه تازه و پرهیجان می‌کند.

در بازی METAL MADNESS PvP، شما می‌توانید در انواع حالت‌های بازی متنوعی شرکت کنید. از جمله حالت‌های مسابقه‌ای، مبارزه‌ای، تیمی و غیره. همچنین، بازی از وجود انواع نقشه‌ها و محیط‌های مختلف بهره می‌برد که شما را در میان مکان‌های خطرناک و پر از تله‌های مختلف قرار می‌دهد. هوشمندی و استراتژی خوب در انتخاب خودرو و استفاده از تجهیزات مهم است تا بتوانید بهترین عملکرد را در مسابقات ارائه دهید.

بازی ماشین سواری METAL MADNESS دارای گرافیک بسیار بالا و جزئیات دقیق است که تجربه بصری شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد. از طریق سیستم کنترل لمسی، می‌توانید خودروی خود را به راحتی کنترل کنید و به سرعت در مسیرهای پر پیچ و خم حرکت کنید. همچنین، صداگذاری مناسب و افکت‌های صوتی واقع‌گرایانه، احساس واقعیت را برای شما تقویت می‌کند و تجربه گیم‌پلی را به مرحله بعدی می‌برد.

بازی METAL MADNESS با داشتن جامعه‌ای بزرگ از بازیکنان آنلاین، به شما امکان می‌دهد با دوستان و سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنید و رتبه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهید. همچنین، امکان ایجاد تیم‌های بازی با دوستان و همفکری در مبارزات چندنفره را فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند با همکاری و هماهنگی، بهترین استراتژی‌ها را پیدا کنند و به عنوان یک تیم قدرتمند در میدان مبارزه ظاهر شوند.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 21 خرداد 1402 دانلود موبایل بازی بازی موبایل
ادامه
72

دانلود بازی مسابقه ماشین های موشکی (برای اندروید)
RACE 1.1.32 Android

 

بازی مسابقه ماشین های موشکی (برای اندروید) - RACE 1.1.32 Android

 


RACE: Rocket Arena Car Extreme یک بازی اندرویدی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است که توسط استودیوی بازیسازی Ketchapp توسعه و منتشر شده است. این بازی از ژانر مسابقه‌ای است و به شما اجازه می‌دهد تا با خودروهای سریع و قدرتمند در مسابقاتی هیجان انگیز شرکت کنید. بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme به شما امکان می‌دهد در محیط‌های مختلفی مانند شهر، جنگل و صحرا به مسابقه بپردازید و در آنجا مهارت رانندگی خود را به چالش بکشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، استفاده از موتور محاسباتی پیشرفته است که به شما تجربه‌ای واقعی از رانندگی و حرکات دقیق را ارائه می‌دهد. بازیکنان قادر خواهند بود از اسلحه‌های خارق‌العاده و قدرتمندی مانند موشک‌ها استفاده کنند تا حریفان خود را از بین ببرند. همچنین، امکان ارتقاء و بهبود خودروها و انتخاب از بین خودروهای مختلف نیز در بازی وجود دارد.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 21 خرداد 1402 دانلود موبایل بازی بازی موبایل
ادامه
892

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

314

جدیدترین نسخه

گیم لوپ 

گیم لوپ یک شبیه ساز موجود بر روی رایانه شخصی شما است که به شما امکان اجرای بازی های موبایل را می دهد. یک شبیه ساز رسمی اندروید، بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و هزاران بازی در کتابخانه خود دارد.

GameLoop یک شبیه ساز رسمی اندروید است که در سال 2018 با نام Tencent Gaming Buddy شروع به کار کرد. دارای کاتالوگ عظیمی از بازی های موبایل است که می توانید از طریق پلتفرم آن را روی رایانه شخصی خود بازی کنید. اخیراً آنها یک تب Streaming و Novel اضافه کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را پخش کنید یا به ترتیب کتاب‌هایی را برای دانلود و خواندن پیدا کنید.

هنگامی که PUBG Mobile شروع به محبوب شدن کرد، بسیاری از بازیکنان شروع به استفاده از شبیه سازهای اندروید برای اجرای بازی روی دسکتاپ کردند تا از مزیت بیشتری نسبت به بازیکنان موبایل برخوردار شوند. این امر تجربه بازی بسیاری از بازیکنان موبایل را مختل کرد، زیرا هنوز هدف گیری با استفاده از ماوس نسبت به استفاده از کنترل های لمسی در تلفن هوشمند آسان تر است. سپس یک مشکل دیگر نیز وجود داشت. این شبیه سازهای اندروید شروع به تسخیر بازار PUBG Mobile کردند که بازی های Tencent برای خود می خواستند. این باعث شد تا بازی‌های Tencent شبیه‌ساز اندروید خود را ارائه دهند که بهترین تجربه بازی پابجی موبایل کامپیوتر را در اختیار بازیکنان دسکتاپ قرار می‌دهد و بازیکنان شبیه‌ساز اندروید را از بازیکنان موبایل جدا می‌کند.

لانچر Gameloop یک شبیه ساز اندرویدی ساده برای استفاده است که تنها یک کار را به خوبی انجام می دهد و آن بازی است, مثل بازی فری فایر. اگر شبیه ساز اندرویدی می خواهید که بتواند بهره وری را انجام دهد، MEMU یا Bluestacks ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشند. با این حال، Gameloop بهتر از هر شبیه ساز اندرویدی، بازی را انجام می دهد. گیملوپ شبیه ساز رسمی PUBG Mobile، Call of Duty موبایل و بسیاری از بازی های دیگر است. بازیکنان می توانند Garena Free Fire، Cyber ​​Hunter، افسانه های موبایل و بسیاری دیگر از عناوین معروف بازی اندروید را بازی کنند

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 26 اسفند 1401 دانلود نرم افزار موبایل بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
375
دانلود SpeedTree Games v9.3 x64 Enterprise - نرم افزار شبیه سازی سه بعدی گیاهان در بازی های ویدئویی

اسپیدتری گیم ایندی

نام SpeedTree به گروهی از نرم افزارهای مدلسازی و برنامه نویسی پوشش گیاهی اطلاق می شود که توسط Interactive Data Visualization, Inc (IDV) ارائه شده است و برای ایجاد و شبیه‌سازی فضای سبز مجازی به صورت کاملا واقعی در پروژه های بازی سازی، پویانمایی و معماری و عمدتاً بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد.
SpeedTree Games یکی از نرم افزارهای این گروه است که بطور اختصاصی برای طراحان و توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری ارائه شده است. خروجی گرفتن FBX/OBJ، ابزارهای فتوگرامتری و امکان ادغام کامل با SpeedTree از جمله ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار استانداردهای صنعت بازی سازی و مدل سازی سه بعدی گیاهان در بازی را رعایت می کند و ابزارهایی مانند SpeedTree Modeler، کامپایلر و سورس کامل SDK را برای کارابنش فراهم می کند.

483

نسخه Pre-Register | جدیدترین ورژن v2.0.13506623

Call of Duty Warzone Mobile

بازی کالاف وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile نسخه جدید از سری بازی های کالاف دیوتی وارزون موبایل تجربه Warzone را که برای دستگاه‌های تلفن همراه ساخته شده است را به ارمغان می‌آورد که با حداکثر 120 بازیکن زنده در یک مسابقه روی موبایل مبارزه می‌کند.

این بازی همچنین یک تجربه مشترک با Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 به ارمغان خواهد آورد. بسیاری از سلاح‌ها و اپراتورها و یک Cross Progression مشترک، از جمله Battle Pass بین این سه بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. لیست دوستان و کانال‌های چت نیز در Call of Duty: Modern Warfare II یا Call of Duty: Warzone 2.0 به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین بازیکن می‌تواند بدون توجه به جایی که دوستان شما را برای بازی انتخاب می‌کنند، در تماس باشد

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 22 دی 1401 دانلود موبایل اینترنت بازی بازی موبایل
ادامه
622 دانلود بازی فیفا موبایل برای اندروید
FIFA World Cup 2022

دانلود بازی FIFA Mobile برای اندروید

هیچ عنوانی در صنعت گیم بهتر از فرنچایز FIFA موفق نشده تا هیجان واقعی یک مسابقه فوتبال را در قالب یک بازی ویدئویی شبیه سازی کند. بازی‌های فیفا سال‌ها است که به عنوان پادشاه بازی‌های فوتبال شناخته می‌شوند و این موضوع به این زودی‌ها قرار نیست تغییر کند. پس از موفقیت زیادی که FIFA بر روی کنسول‌ها کسب کرد، حال شاهد این هستیم که یک نسخه فوق‌العاده از این بازی بر روی گوشی‌های اندروید نیز منتشر شده که با نام FIFA Mobile قرار است بازار بازی‌های موبایل را قبضه کند.

پادشاه حقیقی فوتبال بر روی اندروید

هیچ بازی فوتبالی دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند در زمینه ارائه تیم‌ها و ورزشگاه‌های واقعی به اندازه FIFA Mobile موفق نیست. چهره و شکل کلی بازیکنان به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. در این بازی شما می‌توانید تا در بین بیش از 30 لیگ معتبر کشورهای اروپایی گشته و تیم محبوب خود را از میان 650 باشگاه متنوع پیدا کنید. بهتر است بدانید که این بازی به صورت آنلاین بوده و همیشه برای استفاده باید به اینترنت متصل باشید. ولی نگران مصرف بیش از حد حجم خود نباشید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 19 دی 1401 دانلود موبایل اینترنت بازی بازی موبایل
ادامه
442

مراسم بازی سال 2022

مراسم بازی سال ۲۰۲۲ تحت عنوان The Game Awards 2022 ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۸ (۸ دسامبر ۲۰۲۲) به میزبانی جف کیلی برگزار شد. مراسم امسال در تئاتر مایکروسافت واقع در لس آنجلس آمریکا جریان داشته و طی آن علاوه معرفی برندگان سال صنعت ویدیو گیم، تریلرهای زیادی هم از بازی‌های معرفی شده قبلی و بازی‌های جدید منتشر شدند. در رویداد امسال، هیدئو کوجیما بعد از سه سال در این مراسم حضور پیدا کرده و از بازی Dead Stranding 2 رونمایی کرد. یک تریلر سینماتیک از این بازی نمایش یافته و متوجه شدیم که نورمن ریداس باز هم در این اثر باز خواهد گشت. مراسم امسال سوپرایزهای ویژه دیگری هم داشته و بازی جدید استودیو فرام سافتور هم رونمایی شد.

118

دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 

دانلود CapFrameX

| نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ |

 

CapFrameX 1.6.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست و آنالیز کردن پرفرمنس سیستم به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را در زمان اجرای بازی‌های دلخواه خود، از نظر قدرت و بهره‌وری مورد بررسی جامع قرار دهید. تست و مانیتور کردن پرفرمنس کامپیوتر، چیزی است که بسیاری از انجام آن لذت می‌برند. دانستن اینکه دستگاه شما در مقایسه با سیستم دوستان و آشنایان، چه پرفرمنسی داشته و آیا توان اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را دارد یا خیر، موضوعی است که می‌توانید آن را از طریق برنامه‌های تست و آنالیز سخت‌افزار بفهمید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکان آنالیز و بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم را می‌دهد تا بتوانید کلیه مولفه‌ها را با دقت مورد آزمون قرار دهید.

این برنامه یک ابزار آنالیز پرفرمنس است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از مشخصه‌های لازم و موثر در تجربه بازی‌های رایانه‌ای را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با نتایج سایر سخت‌افزار مورد قیاس قرار دهید. این برنامه در واقع همزمان با اجرای بازی کامپیوتری مورد نظر شما، قابلیت خود را نشان می‌دهد. به این صورت که همزمان با اجرای بازی، باید این نرم افزار را م اجرا کنید تا به طور دقیق مشخصه‌هایی همچون فریم‌ریت، فریم‌تایم، مصرف پردازنده و … برای شما آنالیز و بررسی شود. در ادامه شما می‌توانید به سایر خصوصیات سخت افزار سیستم، دمای قطعات و … نیز حین تجربه بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

134

دانلود نرم‌افزار نصب چند نسخه از یک برنامه (برای اندروید)

App Cloner 2.14.9 Android

 

 

نرم‌افزار نصب چند نسخه از یک برنامه (برای اندروید) - App Cloner 2.14.9 Android

 

 

نسخه جدید اپلیکیشن App Cloner اندروید منتشر شد! (2.14.9)

 

در صورتی که به طور همزمان با چندین حساب از یک نرم افزار نیاز به کار دارید لازم است تا نسخه مجزا از نرم افزار مورد نظر را در گوشی خود نصب کرده و حساب دوم خود را بر روی اپلیکیشن دوم فعال نمایید.

از آنجا که سیستم عامل اندروید به شما اجازه نصب تنها یک نسخه از یک نرم افزار را می دهد برای استفاده همزمان از دو نسخه از یک برنامه اندرویدی می توانید از نرم افزار App Cloner برای کلون کردن و کپی سازی نرم افزارهای موجود در دستگاه خود استفاده نمایید.
 
App Cloner یک نرم افزار برای نصب نسخه های ثانویه از اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی می باشد که به شما اجازه راه اندازی دو حساب از یک برنامه را به صورت همزمان می دهد.

با استفاده از این نرم افزار کاربردی اندرویدی می توانید با انتخاب و ساخت نسخه های کلون شده از برنامه  های نصب شده، میانبر آنها را در صفحه اصلی دراور نمایش دهید و نیازی به مراجعه به منوی نرم افزار برای دسترسی به اپلیکیشن های کلون شده وجود ندارد.
 
همچنین در صورتی که می خواهید تغییراتی را در نسخه دوم اپلیکیشن مجزا از نسخه اصلی اعمال کنید App Cloner امکان شخصی سازی آیکون و نام و تنظیمات نسخه دوم برنامه موردنظر را به شما می دهد.
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 10 مهر 1401 دانلود موبایل بازی بازی موبایل
ادامه
92
Tom and Jerry: Chase

دانلود بازی Tom and Jerry: Chase برای اندروید

تام و جری را بیشتر افراد با انیمیشن‌های کوتاهی می‌شناسند که گربه و موشی از اول فیلم تا آخر با یکدیگر در حال ضرب و شتم به شکل خنده داری بودند. صحنه‌های جذابی و خلاقانه‌ای که در دل این انیمیشن‌های کوتاه جای داده شده بود، باعث می‌شد تا هر چند کم اما خنده بر لب نشانده شود. بازی موبایلی Tom and Jerry Chase بر اساس این شخصیت‌ها ساخته شده است.

همان موش و گربه کلاسیک داستان

از نظر ظاهری و گرافیکی، بازی Tom and Jerry Chase شباهت زیادی به کارتون‌های کلاسیک تام و جری دارد. شاید این حرکت اعضای استودیوی NetEase Games ادای احترامی به آن انیمیشن‌های خاطره‌انگیز باشد. به عنوان یک بازی موبایلی، Tom and Jerry Chase گرافیکی خارق‌العاده نسبت به سایر بازی‌های درون بازار داشته که نکته مثبت خوبی است.

ساعت‌ها سرگرمی و خنده برای همه

گیم پلی بازی Tom and Jerry Chase شامل تمام حرکات دیوانه‌وار و خنده داری است که مخاطب تام و جری انتظار دارد تا درون کارتون‌ها مشاهده کند. شما در نقش جری وظیفه این را داشته که به دزدیدن تکه‌های پنیر بپردازید و در مقابل آن، می‌توانید در نقش تام بازی کرده و جلوی مسیر موفقیت موش‌های بازی سنگ بیندازید و شاهد بازخوردهای بامزه و خنده داری نیز باشید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 06 تیر 1401 بازی بازی موبایل
ادامه
104

دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Volodymyr Bozhko است. اگر که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی و دریفت هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در این سبک را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. امکان نمایش دریفت‌های جذاب و دیدنی، تجربه مسابقات سریع و امکان رانندگی با انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن از مهم‌ترین خصوصیات بازی است. این بازی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از میان طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه، خودروی دلخواه‌تان را انتخاب و شروع به نمایش دریفت‌هایی دیدنی در طول رقابت‌هایی جذاب و نفس‌گیر کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 30 خرداد 1401 دانلود اینترنت بازی بازی موبایل
ادامه
259

دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Streets of Rage 4 برای اندروید

| بازی شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Streets of Rage 4 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Playdigious است. سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه موبایلی بازی شورش در شهر 4 هم برای دوست‌داران آن منتشر شد. بازی شورش در شهر 4، اولین بار در سال 2020 برای کنوسل‌های بازی و پلتفرم PC منتشر شد و توانست توجه شمار بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. شورش در شهر، یک عنوان محبوب و پرطرفدار در سبک مبارزه‌ای و بزن بزن برای دوست‌داران این سبک است که این بار، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید این مبارزات جذاب و هیجان‌انگیز را در موبایل هم تجربه کنید.

بازی شورش در شهر 4، بعد از حدود 26 سال از عرضه سومین نسخه از سری شورش در شهر منتشر شد و بسیاری بر این باور بودند که شاید دیگر نباید امیدی برای موفقیت این بازی قائل بود. اما شورش در شهر 4، همزمان با عرضه‌ی خود توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. باری دیگر سر و کله‌ی گروهی از مجرمان در شهر پیدا شده و آن‌ها کنترل خیابان را به دست گرفته و فساد حتی تا اداره‌ی پلیس هم راه پیدا کرده است. همه آنچه که شما نیاز دارید این است که با همراهی دوستان خود، به این ماجراجویی جذاب پیوسته و با مشت‌های خود، مجرمان را از پای درآورده و امنیت و آرامش را به شهر بازگردانید

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 19 خرداد 1401 دانلود موبایل بازی بازی موبایل
ادامه
71

دانلود بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 برای اندروید

 

دانلود بازی تاپ اسپید برای اندروید

| بازی ایرانی تاپ اسپید : بازی با سرعت برای اندروید |

 

تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن ساخته‌ی دولوپر خوش‌ذوق ایرانی “سیروس باغبان” است. بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی همواره از پرطرفدارترین سبک بازی‌ها به حساب می‌آمده‌اند. علاقه به اتومبیل‌رانی از سنین پایین را همه‌ی ما تجربه کرده‌ایم و از این روی، تجربه بازی‌هایی در این سبک می‌تواند جذابیت خاصی برای همه‌ی ما داشته باشد. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و جذاب در سبک اتومبیل‌رانی با وسایل نقلیه داخلی است که صدها هزار مرتبه توسط گیمرهای موبایل دانلود شده و توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در این زمینه برسد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات تاپ اسپید : بازی با سرعت، امکان رانندگی با 20 خودروی داخلی با کیفیت بسیار بالا در طراحی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سمند، پژو 405، پژو 206، پژو 207، پراید، پرشیا، تندر 90 و … اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید به عنوان راننده‌ی این وسایل نقلیه، هریک از آن‌ها را به سلیقه خودتان شخصی سازی کرده و از تجهیزاتی مثل برچسب، دور فرمان، پلاک ایرانی، اگزوز، بوق و … برای این کار استفاده کنید. از دیگر امکانات جذاب بازی می‌توان به ماموریت‌های مختلف در سطح شهر، امکان نمایش دریفت، گرافیک و صداپردازی بسیار عالی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت :

– امکان رانندگی با بیش از 20 خودروهای داخلی از جمله پیکان، پرشیا، 206، 207، تندر 90، نیسان آبی و …

– امکان شخصی‌سازی خودرو (باله، رنگ، برچسب، دور فرمان، اگزوز، بوق و …)

– امکان انجام ماموریت‌های درون شهری

– قابلیت شرکت در رقابت‌های اتومبیل‌رانی

– امکان ایفای نقش در شهری بزرگ با سیستم ترافیکی واقع‌گرایانه

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TopSpeed2 150x84 - دانلود بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 برای اندروید TopSpeed3 150x84 - دانلود بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 برای اندروید TopSpeed4 150x84 - دانلود بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 برای اندروید TopSpeed1 150x84 - دانلود بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت 2.54 برای اندروید

 









مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 144 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 دانلود موبایل بازی بازی موبایل