google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY ترفند امنيت
>

ترفند امنيت

26

دانلود TopNotify 2.3.7 - مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز

 

دانلود TopNotify

| مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز |

 

TopNotify 2.3.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویندوز است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اعلان‌های خود در ویندوز را به شکل بهتری مدیریت کنید. بسته به اینکه چه تعداد اپلیکیشن با امکان دسترسی به اعلان‌ها در ویندوز نصب کرده‌اید، شانس اینکه از اعلام اپلیکیشن مورد نظر خود باخبر شوید، بسیار کم است؛ چرا که در اوج ساعات کاری ممکن است شمار متعددی از اعلان‌ها را دریافت کنید که بخش زیادی از آن‌ها چندان هم مهم نیستند و این باعث می‌شود که اعلان‌های مهم خود را از دست بدهید.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که با هدف مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز طراحی شده و امکانات متعددی را در این زمینه در خود دارد. تاپ نوتیفای، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با مدیریت هرچه بهتر اعلان‌ها، آن دسته از نوتیفیکیشن‌ها که برایتان از اهمیت بیشتری برخوردارند را بالاتر از بقیه ببینید. با این برنامه، شما می‌توانید برای مثال میزان شفافیت اعلان‌های کم‌اهمیت‌تر را به شکلی تنظیم کنید که صرفا اعلان‌های مهم برایتان چشم‌گیر باشند؛ بدین ترتیب دیگر هیچگاه نوتیفیکیشن‌های مهم خود در ویندوز را از دست نخواهید دا. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TopNotify را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

17

Wise Care 365 مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از نرم افزار Wise Care 365 بسیار راحت بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و ... بخشی از امکاناتی است که نرم افزار Wise Care 365 در اختیار کاربران قرار می دهد.

25
دانلود Avira System SpeedUp v7.3.0.501 + Avira AntiVirus v1.1.101.602 - نرم افزار امنیتی قدرتمند شرک
(1403/2/17) تغییرات:

- نرم افزار Avira System Speedup Pro v7.3.0.501 به روزرسانی شد!

آویرا آنتی ویروس پرو / Avira AntiVirus System SpeedUp + Avira AntiVirus

شرکت آلمانی Avira GmbH که در ابتدا با نام H+BEDV Datentechnik GmbH آغاز به کار کرد، یکی از معدود شرکت‌هایی است که موفق به کسب بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان شده است، این شرکت که موتور اولیه آن Luke Filewalker نام داشت قریب به 30 سال است که در محصولات امنیتی شرکت Avira حضور دارد.

Avira AntiVirus نام تنها محصول امنیتی این شرکت بوده که تمامی امکانات لازم برای حفاظت از سیستم شما را فراهم می‌کند. موتور قدرتمند این آنتی ویروس قادر است تا امنیت شما را در برابر جدیدترین عوامل مخرب و آلوده حفظ کند. این نرم افزار با Firewall بسیار قوی خود مانع ورود هرگونه عامل جاسوسی یا مخرب می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی محصول امنیتی قدرتمند این شرکت می‌پردازیم.
Avira System Speedup امکانی را فراهم می کند تا فایل های زائد و بی مصرف مانند فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و را  که علاوه بر بلا استفاده بودن، حجم زیادی از سیستم را اشغال می کنند، از سیستم عامل حذف کرد و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
27
دانلود Abelssoft SSD Fresh Plus 2024 v13.01.53859 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش طول عمر دیسک های ا

اس اس دی فرش / SSD Fresh

Abelssoft SSD Fresh نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش طول عمر هارد دیسک های SSD است که تنظیمات سیستم عامل ویندوز را متناسب با سخت افزار SSD کانفیگ می کند. این نرم افزار تعداد عملیات خواندن و نوشتن را کاهش می دهد و در نتیجه طول عمر درایو شما را افزایش می دهد. از سوی دیگر با غیر فعال کردن سرویس های غیر ضروری، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. SSD Fresh قادر به نمایش اطلاعات مربوط به درایو و سازنده آن و سایر اطلاعات عمومی مانند ظرفیت ذخیره سازی و فضای اشغال شده است. هارد دیسک های مدرن از یک سامانه نظارت خودکار به نام S.M.A.R.T. (سیستم نظارت بر خود، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی) استفاده می کنند که این سامانه دیسک را آنالیز کرده و مشکلات موجود را نشان می دهد و از مفقود شدن اطلاعات جلوگیری می کند. این نرم افزار را نصب کرده و کارایی و عملکرد سیستم خود را بالا ببرید.

27

دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

 

دانلود HotCornersWin

| استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز |

 

HotCornersWin 0.8.4 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است که امکان هات کرنرز (Hot Corners) را برای شما فعال می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، در سیستم عامل مک macOS شرکت اپل، ویژگی محبوبی تحت عنوان Hot Corners وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حرکت ماوس به سمت گوشه‌های صفحه، عملکردی مشخص را اجرا کنید. مثلاً با حرکت ماوس به سمت گوشه بالا و سمت چپ صفحه، می‌توانید صفحه اول صفحه دسکتاپ خود را نشان دهید. به هر گوشه از صفحه نیز می‌توانید وظیفه‌های مختلفی را تخصیص دهید.

این قابلیت از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از کاربران در مک قرار گرفت و بسیاری افراد نیز امروزه از آن به طور معمول استفاده می‌کنند. از آنجا که این قابلیت می‌تواند برای کاربران ویندوز نیز مفید باشد، ابزاری کوچک و کاربردی در همین راستا در دسترس قرار گرفته که امکانی مشابه هات کرنرز در مک را در ویندوز فعال می‌کند. در این مطلب، به شما کاربران عزیز ویندوز 10 و ویندوز 11 توصیه می‌کنیم اگر که می‌خواهید مشابه قابلیت هات کرنرز (مک) را در ویندوز داشته باشید، فرصت استفاده از این ابزار ساده و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HotCornersWin را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

28

Folder Lock

دانلود Folder Lock جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار FolderLock با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

Folder Lock نرم افزاریی در رابطه با بالا بردن امنیت فایل ها و داده هایمان در سیستم است و می توانید با قفل گذاری و رمزگذاری به روی فایل امنیت اطلاعاتمان را تضمین کنیم و بالا ببریم.شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی به روئی فایل ها رمز بگزارید و یا بتوانید آنها را مخفی کنید و از دید دیگران آنهارا پنهان کنید و یا تنظیماتی روی فایل ها ایجاد کنید مانند تغییر نام و پاک شدن ناخودآگاه فایل جلوگیری کنید.همچنین شما می توانید بر روی حافظه های قابل حمل خود مانند فلش مموری،کارت های حافظه،DVD و CD را نیز رمزگذاری و یا قفل گذاری کنید و بتوانید امنیت آنهارا نیز افزایش دهید و این یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار امنیتی و مفید است.علاوه بر این نرم افزار به شما کمک می کند در برابر ویروس ها،حملات هکر ها و جلوگیری از نابود شدن و خرد شدن فایل هایتان جلوگیری می کند و این نرم افزار می تواند در کار های دیگر نیز به شما کمک کند.می توانید برنامه را به اکسپلورر ویندوز اضافه کنید.

34

دانلود RustDesk 1.1.2 - نرم افزار راست‌دسک؛ پشتیبانی ریموت دسکتاپ

 

دانلود RustDesk

| نرم افزار راست‌دسک؛ پشتیبانی ریموت دسکتاپ |

 

RustDesk 1.2.3 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور دسترسی ریموت به کامپیوترها با قابلیت ترنسفر کردن فایل از طریق پروتکل TCP است. راست‌دسک، یک برنامه قدرتمند و حرفه‌ای است که به شما امکانی می‌دهد تا به راحتی بتوانید با سیستم دیگر افراد و یا مخاطبان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و به صورت از راه دور با آن‌ها در ارتباط باشید. این نرم افزار یکی از برترین ابزارهای ریموت دسکتاپ است که به صورت رایگان و متن‌باز منتشر می‌گردد. برای استفاده از این برنامه، نیاز به تنظیم و یا پیکربندی خاصی نیست و شما به راحتی می‌توانید آن را به عنوان جایگزین تیم‌ویور (TeamViewer) و انی‌دسک (AnyDesk) مورد استفاده قرار دهید. شما در طی هر ارتباط، کنترل کامل بر روی دیتای خود دارید و از این بابت هیچ نگرانی شما و اطلاعات‌تان را تهدید نخواهد کرد.

این نرم افزار، امنیت کاربر را با تکیه بر استاندارد بانکی TLS 1.3 تضمین می‌کند و از امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات افراد حین ارتباطات ریموت جلوگیری می‌کند. به مانند دیگر نرم افزارهای ریموت دسکتاپ، این برنامه قادر است سرعت و کیفیت ارتباط شما را متناسب با سرعت اینترنت تنظیم کند تا بتوانید از کیفیت بهینه ارتباط خود نهایت استفاده را ببرید. این نرم افزار دارای حجم بسیار سبک و کمی است؛ از این روی کاربر به راحتی می‌تواند یک نسخه از آن را بر روی سیستم مبدأ و مقصد اجرا کند و میزبان با ارسال اطلاعات مربوطه به شما، می‌تواند مقدمات ارتباط ریموت دسکتاپ را فراهم کند. این نرم افزار به دلیل رایگان و متن‌باز بودن، تاکنون توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران به دست آورد و هم‌اکنون هم افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا آن را به شکل روزانه مورد استفاده قرار می‌دهند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 15 آذر 1402 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
154
دانلود Ashampoo Backup Pro v25.02 - نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات سیستم و سرور

اشامپوبکاپ پرو / Ashampoo Backup Pro

تمامی ما برای حفاظت و حصول اطمینان از ایمنی داده ها و اطلاعات از آن ها نسخه های پشتیبان تهیه می کنیم تا در صورت بروز خطا های سخت افزاری و یا حمله ی ویروس بتوانیم دوباره به آن ها دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنیم. Ashampoo Backup نرم افزاری قدرتمند است که علاوه بر تهیه ی بکاپ از اطلاعات ایمنی آن ها را نیز تضمین می کند. این برنامه به شما امکان می دهد که از داده هایتان خواه یک فایل و یا کل اطلاعات موجود بر روی یک پارتیشن نسخه پشتیبان تهیه کنید و به این صورت از صحت و ایمنی آن ها اطمینان حاصل کنید. در هر دو نسخه ی این نرم افزار یعنی نسخه ی سرور و PC شما این امکان را خواهید داشت که بکاپ هایتان را روی انواع حافظه های محلی مانند هارد دیسک، SSD ها، فلش، درایو شبکه و یا سرور های ابری Dropbox و Google Drive ذخیره کنید و در مواقع لزوم آن ها را بازگردانی کنید.

99
دانلود Macrorit Partition Expert v8.1.0 + WinPE x64 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک و پارتیشن ها

نرم افزار Macrorit Partition Expert

Macrorit Disk Partition Expert نرم افزاری برای مدیریت و کنترل کامل هارد دیسک و پارتیشن ها است که امکاناتی نظیر انتقال و جا به جایی پارتیشن ها، یکپارچه سازی و افزایش سرعت پارتیشن ها و دیسک، تغییر فرمت دیسک، تغییر حجم، گسترش و یا ادغام دیسک و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار قادر است تا تمامی عملیات و تغییرات را بر روی دیسک ها و پارتیشن ها بدون حذف و یا از دست رفتن اطلاعات و داده ها اعمال کند.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 12 آذر 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
122

دانلود Macrorit Disk Scanner v6.7.0 - نرم افزار اسکن و شناسایی سکتور های خراب دیسک

نرم افزار Macrorit Disk Scanner

Macrorit Disk Scanner نرم افزار قدرتمندیست که با اسکن کامل سیستم، بد سکتور ها را شناسایی کرده و موقعیت آن ها بر روی هارد دیسک را به شما نمایش می دهد. تا بتوانید هرچه سریع تر برای رفع این مشکل و جلوگیری از روبرو شدن با مشکلات بزرگتری چون از دست رفتن کامل اطلاعات خود اقدام مناسبی انجام دهید.
همانطور که شاید بدانید سطح هاردیسک به قطعاتی تقسیم میشود که به آن ها سکتور میگویند، گاهی به دلایل مختلفی ممکن است این قطعات دچار آسیب شوند به طوری که امکان استفاده از آن ها وجود نداشته باشد، در این حالت به اصطلاح می گویند هارد شما 'بدسکتور' گرفته است. مشکل بد سکتور از رایج ترین مشکلاتیست که در هارد دیسک های کامپیوتری، فلش مموری ها یا هارد اکسترنال رخ می دهد چرا که هرلحظه ممکن است اطلاعات شما از دست بروند یا غیرقابل خواندن شوند. همچنین بد سکتور باعث کند شدن اجرای سیستم یا فایل ها و برنامه ها خواهد شد و در برخی از موارد حتی ممکن است سیستم دچار خطای مشاهده صفحه آبی مرگ نیز بشود.
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 12 آذر 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
173

دانلود Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 - نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود Risefall Shutdown PC Timer

| نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم |

 

Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای خاموش کردن و یا ری‌استارت خودکار سیستم است که به کمک آن شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، سیستم خود را خاموش و یا ری‌استارت کنید. به طور کلی، نرم افزارهای خاموش کردن خودکار سیستم از جمله ابزارهای مفیدی هستند که به کاربران کمک می کنند تا سیستم خود را به طور خودکار در زمان های معینی خاموش کنند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید زمان های مشخصی را انتخاب کنید تا سیستم در این زمان‌ها به شکل خودکار خاموش و یا ری‌استارت شود.

از این نرم افزارها می توان در بسیاری از موارد استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید در طول شب سیستم خود را روشن نگه دارید تا وظایفی مانند دانلود فایل ها یا اجرای عملیات های پشت زمینه انجام شود، می توانید از این نرم افزارها استفاده کنید تا سیستم خود به طور خودکار در ساعت مشخصی خاموش شود. همچنین، اگر شما در حال استفاده از سیستم خود نیستید و نمی خواهید که آن روشن بماند، می توانید زمان خاموش شدن را تنظیم کنید و به طور خودکار سیستم خود را خاموش کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که برای برنامه‌ریزی زمان خاموش کردن سیستم طراحی شده و امکانات متعددی را در این زمینه برای شما فراهم می‌کند

36

یک مجموعه ابزار رایگان برای کاربران ویندوز است که به آنها کمک می کند تا بهره وری خود را در کار کردن در محیط ویندوز افزایش دهند. PowerToys شامل ابزارهایی برای مدیریت پنجره ها، مدیریت فایل ها، مدیریت تصاویر، مدیریت صفحه کلید و جستجوی سریع برنامه ها است.

83

دانلود Bitdefender Uninstall Tool 2023 - حذف آنتی ویروس بیت دیفندر

 

دانلود Bitdefender Uninstall Tool

| حذف آنتی ویروس بیت دیفندر |

 

Bitdefender Uninstall Tool 2023 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان است که توسط شرکت بیت دیفندر ساخته شده تا کاربران این محصول نرم افزاری ضد ویروس، بتوانند به راحتی و با یک کلیک، بسته‌های امنیتی ساخت این شرکت را از روی ویندوز حذف کنند. همانطور که می‌دانید، بیت دیفندر یکی از قدرتمندترین آنتی‌ویروس‌های بازار برای نصب در سیستم‌عامل ویندوز است. با مجهز کردن سیستم خود به این بسته امنیتی می‌توانید انواع مختلف ویروس‌ها، بدافزارها، ابزارهای جاسوسی، باجگیرها و … را از روی سیستم حذف کنید. این بسته امنیتی با دارا بودن ابزارهای متعدد امنیتی، به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید از وقوع هرگونه حملات جاسوسی و یا تهدیدات امنیتی در سیستم جلوگیری کنید و بدین ترتیب، امنیت سیستم خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنید.

اگر از کاربران آنتی ویروس بیت دیفندر باشید، احتمالا برایتان پیش آمده که در حذف این بسته دچار مشکل شده و با ارورهای مختلف رو به رو شده باشید. با توجه به موتور پیچیده‌ی نرم افزارهای امنیتی، معمولا ضدویروس‌ها به سادگی دیگر نرم افزارها از سیستم قابل حذف نیستند. در این مواقع، آیتم مربوط به حذف آنتی ویروس در کنترل پنل ویندوز قابل مشاهده نیست؛ از این روی باید صرفا از طریق بسته‌ی حذف مخصوص آن اقدام کرد. در این مطلب، ابزار مخصوص حذف آنتی ویروس بیت دیفندر را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که قادر است انواع مختلف نسخه‌های این آنتی ویروس قدرتمند را از سیستم حذف کند. 

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 21 مهر 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش ترفند امنيت
ادامه
275

دانلود نرم افزار Yamicsoft Windows 11 Manager

Yamicsoft Windows 11 Manager عنوان مجموعه‌ای از ابزار حرفه‌ای مدیریت ویندوز 11 می‌باشد. همانند هر سیستم عامل دیگری در سراسر جهان، ما در ویندوز نیز نیازمند ابزاری برای رفع نیاز‌های خود و هم چنین بهینه‌سازی این سیستم عامل داریم. اگر نگاهی به وبسایت‌های گوناگون داشته باشید، با مجموعه‌ای بی‌پایان از انواع نرم افزار‌ها دسترسی خواهید داشت. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، عدم کارایی بسیاری از این نرم افزار‌ها و هم چنین حجم بالای‌شان می‌باشد. با توجه به این موضوع در این پست تصمیم گرفته‌ایم تا شما عزیزان را با یک نرم‌افزار بی‌نظیر و بدون نقص آشنا کنیم.

Yamicsoft Windows 11 Manager یکی از کامل‌ترین مجموعه ابزار‌های مدیریت و بهینه‌سازی ویندوز 11 به شمار می‌رود. در این نرم‌افزار کاربران به مجموعه‌ای از 40 ابزار گوناگون دسترسی دارند. ابزاری که هر کدام‌شان به نحوی تغییراتی را در ویندوز شما ایجاد می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه فوق می‌توانیم به ابزار بهینه‌سازی ویندوز اشاره کرد. با استفاده از این گزینه قادر خواهید بود تا فایل‌های اضافی موجود در سیستم عامل خود را تنها با یک کلیک حذف کرده و علاوه بر آزاد‌سازی فضای هارد دیسک، بتوانید سرعت اجرای دستورات را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. اگر در هنگام دریافت و یا خرید برخی از بازی‌ها و نرم افزار‌ها نمی‌دانید که سیستم شما از چه پیکربندی تشکیل شده است، در بخش اطلاعات سیستم قادر به مشاهده تمامی اطلاعات مورد نیاز خواهید بود.

تجزیه و تحلیل اطلاعات سیستم، سفارشی‌سازی پارامتر‌ها و ایجاد تغییرات در تنظیمات اتصالات اینترنت از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار Yamicsoft Windows 11 Manager به شمار می‌رود.

52

دانلود Appsitory Updater 1.0 - نرم افزار بروزرسانی و آپدیت کردن برنامه‌ها

 

دانلود Appsitory Updater

| نرم افزار بروزرسانی و آپدیت کردن برنامه‌ها |

 

Appsitory Updater 1.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور کسب اطمینان از به‌روزرسانی برنامه‌های نصب شده است. با این برنامه شما می‌توانید تنها با یک کلیک، کلیه برنامه‌های نصب شده را برای موجود بودن یا نبودن آپدیت جدید اسکن کنید و بدون فوت وقت، اقدام به دریافت بروزرسانی‌ها کنید. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، هدف از توسعه‌ی آن این است که کاربران در سیستم‌عامل ویندوز بتوانند بدون سردرگمی ناشی از جستجوی بسیار برای آپدیت‌های جدید برنامه‌های نصب شده، همواره به آخرین نسخه‌ی برنامه‌های موجود دسترسی داشته و به سرعت اقدام به دریافت آن کنند. اگر که شما هم همواره به دنبال روشی برای ساده‌تر شدن فرآیند دانلود و بروزرسانی برنامه‌های نصب شده هستید، این نرم افزار کاربردی می‌تواند به شکلی مفیدی شما را در این امر یاری کند.

عملکرد این نرم افزار بسیار ساده و سریع است. شما صرفا با نصب آن بر روی ویندوز می‌توانید یک دستیار آماده به‌کار را در سیستم در دسترس داشته باشید که در هر زمان، آماده‌ی دریافت تازه‌ترین بروزرسانی‌ها در سیستم است. در اولین اجرا، این برنامه کلیه ابزارهای نصب شده در سیستم را اسکن می‌کند و در ادامه، اطلاعاتی در رابطه با برنامه‌ها که نیاز به آپدیت دارند را به شما ارائه می‌دهد. در واقع با این نرم افزار، شما همواره می‌توانید از ارائه تازه‌ترین آپدیت‌های مربوط به برنامه‌های نصب شده در سیستم دسترسی و نسخه هریک به همراه اطلاعات جزئی‌تر از آن‌ها را نیز مشاهده فرمایید

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 25 آبان 1401 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
293

به روز شده به جدیدترین نسخه

Remo Recover Windows یک راه حل بسیار عالی برای بازیابی فایل های حذف شده شما می باشد ، این نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی ها ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی ، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم این نرم افزار می باشند

ویژگی های کلیدی Remo Recover Windows :

– اسکن کل هارد درایو در چند دقیقه برای بازیابی فایل های حذف شده.
– بازیابی فایل های حذف شده با ترکیب کلیدهای Shift+Delete.
– بازیابی اطلاعات از پارتیشن های فرمت شده حتی وقتی که شما ویندوز را دوباره نصب می کنید.
– قابلیت تشخیص و بازیابی بیش از 300 نوع فایل مختلف براساس مشخصات خاص آنها.
– پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از روی درایوها و پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT که فرمت شده اند.
– بازیابی اطلاعات از هارد درایوها ، درایوهای خارجی USB ، کارت های حافظه فلش ، درایوهای FireWire و iPod.
– الگوریتم های منحصر به فرد برای بازیابی عکس ها ، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس های RAW.
– پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها.
– گزینه ای برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده روی سی دی یا دی وی دی یا روی یکی از درایوهای ویندوز.
– ادامه روند بازیابی یا ذخیره اطلاعات با استفاده از ویژگی “Save Scan Information”.
– ساخت دیسک ایمیج برای عبور کردن از Bad Sector ها تا شما بتوانید فایل های خود را بعداً از روی ایمیج دیسک و بدون خطا بازیابی کنید.

دانلود نسخه جدید Remo Recover Windows

نسخه حجم سرور پی سی دی
نصبی 41MB DOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه crack را با توجه به نسخه ویندوزتان به محل نصب شده کپی کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
308
دانلود Abelssoft WashAndGo 23 v27.05.41184 - نرم افزار پاکسازی ویندوز با حذف فایل های غیرضروری و کش

WashAndGo یک ابزار تمیز کننده مجازی برای ویندوز است و یک روش آسان جهت پاکسازی کل سیستم ارائه می دهد. این نرم افزار در عرض چند ثانیه فایل های بی استفاده و به اصطلاح دورریختنی یا زباله را حذف کرده و سرعت و عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.
WashAndGo انواع زباله های سیستمی همچون: فایل های غیر ضروری، فایل های قدیمی و خراب،  محتویات پوشه های temp، فایل های پشتیبان (Backup) استفاده نشده، فایل های کش غیر ضروری و ... را حذف می کند. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت حذف ردیاب های اینترنتی و شناسایی و اصلاح خطاهای سیستم مانند خطاهای رجیستری ویندوز می باشد.

324
دانلود SysGauge Pro/Ultimate/Server v8.7.14 x86/x64 - نرم افزار پیشرفته نظارت بر عملکرد و میزان استف

نرم افزار SysGauge

SysGauge نرم افزاری برای کنترل عملکرد سیستم و استفاده از منابع مختلف می باشد که می تواند بر میزان استفاده از CPU، استفاده از حافظه، نرخ انتقال شبکه، عملکرد سیستم عامل، وضعیت و میزان استفاده پروسس های در حال اجرا از منابع مختلف، عملکرد فایل سیستم، عملکرد USB، میزان استفاده از فضای دیسک، کارکرد خواندن دیسک، کارکرد نوشتن دیسک، سرعت خواندن دیسک، سرعت نوشتن روی دیسک و ... نظارت داشته باشد. از بخش Task Manager ویندوز نیز می توانید پروسس ها، سرویس ها، رم، CPU و ... را کنترل کنید اما این نرم افزار قادر به ارائه جزئیات و اطلاعات دقیق تری از عملکرد سیستم می باشد و همواره گزارشاتی در اختیار شما قرار می دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق ایمیل به شما هشدار می دهد. همچنین تنظیماتی را می توانید در نرم افزار مشخص کنید تا در صورت استفاده بیش از حد از منابع سیستمی یا مشاهده عملکرد مشکوک، به صورت خودکار پروسس مربوطه را متوقف یا سیستم را خاموش کند.

Pro نسخه دسکتاپ ( Desktop Product Version)
Ultimate نسخه دسکتاپ ( Desktop GUI and command line - Desktop Product Version)
Server نسخه سرور (Server Product Version)

قابلیت های کلیدی نرم افزار SysGauge:
- جایگزین پیشرفته ای برای Task Manager ویندوز
- نظارت بر عملکرد سیستم و استفاده از منابع مختلف حافظه، سی پی یو و ...
- نظارت بر فعالیت های شبکه
- مشخص کردن شمارنده ای برای کنترل میزان استفاده از سی پی یو، حافظه، فعالیت شبکه، فرآیند های در حال اجرا و ...
- ذخیره انواع گزارشات مربوط به نظارت بر سیستم
- اعلام هشدار ها به صورت صوتی یا از طریق ایمیل
- تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سیستم
- مانیتورینگ اختصاصی CPU برای نمایش کل مصرف CPU، میزان مصرف کاربر از CPU، مصرف کرنل از CPU و ...
- مانیتورینگ اختصاصی حافظه برای نمایش میزان حافظه آزاد، میزان حافظه مورد استفاده، اندازه حافظه پنهان و ...
- مانیتورینگ اختصاصی فرایند ها برای نمایش لیستی از فرآیندهای در حال اجرا، میزان استفاده هریک از پروسس ها از حافظه و CPU و ...
- امکان خاموش کردن خودکار سیستم با تنظیمات کاربر
- امکان ری استارت کردن خودکار سیستم
- و ...

180

Windows Repair Free screenshot

Windows Repair یکی از بهترین نرم افزار ها جهت نرم افزار تعمیر ویندوز های خراب و معیوب است. Windows Repair یک ابزار کامل برای برطرف کردن اکثر مشکلات عمده ی ویندوز که پس از استفاده طولانی مدت به آن دچار  می شود می باشد. بدافزار ها و نرم افزار ها بسیار از بخش های رجیستری و تنظیمات پیش فرض ویندوز را تغییر می دهند, همین امر باعث کند شدن محسوس سیستم عامل در گذر زمان می شود, این نرم افزار تنظیمات ویندوز شما را به حالت قبلی برگردانده و تمامی بخش ها را آنالیز و تعمیر می کند.

129

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی مخصوص ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به تنظیمات مخفی این سیستم‌عامل دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نرم افزار به طور خاص برای ویندوز 10 طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با اعمال برخی تغییرات در رجیستری ویندوز، خصوصیات رابط کاربری ویندوز 10 را تغییر دهید. همه ما علاقه‌مند هستیم که محیط سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه‌ شخصی‌مان تغییر دهیم. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در رنگ‌ها، والپیپر صفحه و … اشاره کرد. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند این کار را برای شما ساده‌تر کند، در این مطلب برای شما ابزاری قدرتمند در این زمینه را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارها را در نهایت سادگی برای شما به انجام برساند.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید بسیاری از خصوصیات ویندوز 10 را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این برنامه شما می‌توانید تسک‌بار ویندوز را به بخش بالا، چپ یا راست منتقل کرده و یا اینکه بسته به نیاز خود اندازه‌ی آن را تغییر دهید و یا اینکه شفافیت آن را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. کارکرد این نرم افزار، با تغییر در رجیستری ویندوز 10 است که در حالت عادی انجام آن برای کاربران مبتدی، سخت و پرریسک است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تغییر را به سرعت و سادگی در ویندوز 10 اعمال و از خصوصیات جدید آن لذت ببرید

336
دانلود XtraTools Pro v22.6.1 x64 / v22.3.1 x86 - نرم افزار جعبه ابزار مفید و کاربردی برای ویندوز

XtraTools نرم افزاری برای بهینه سازی سرعت و عملکرد سیستم می باشد. به مرور زمان و با حذف و نصب برنامه های مختلف و کار کردن با سیستم، فایل های اضافی زیادی در رجیستری و بخش های دیگر سیستم ایجاد می شوند که تمام آن ها به صورت دستی قابل رویت و حذف کردن نیستند و همین امر موجب اشغال فضای حافظه و کند شدن سرعت و عملکرد سیستم به مرور زمان می شود. این نرم افزار با اسکن خودکار و پاکسازی سیستم و رجیستری از فایل های اضافی، به طرز چشمگیری به بهینه سازی سیستم کمک می کند. علاوه بر این سیستم عامل ویندوز دارای پارامترهای زیادی است که با تغییر دادن آن ها با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت سیستم را بالاتر ببرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XtraTools:
- اسکن و پاک کردن آسان پوشه ها، فایل ها و رجیستری سیستم
- نظارت بر استفاده از CPU و RAM سیستم عامل
- رمزگذاری یا رمزگشایی فایل ها و محتویات پوشه ها
- پاکسازی تاریخچه مرورگر، تاریخچه جستجو، تاریخچه آخرین اسناد باز شده و ...
- پاکسازی فایل های موقت
- پاکسازی دوره ای هارد دیسک
- افزایش سرعت سیستم
- و ...

114
StartAllBack 3 4 1 4410 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

دانلود StartAllBack

دانلود نسخه نهایی StartAllBack چایگزین منوی استارت در ویندوز 11 و شخصی سازی آن

پس از معرفی ویندوز 11 و تغییرات چشمگیر این ویندوز در رابط کاربری از جمله تغییرات در منوی استارت و ... 

این تغییرات به برای خیل عظیمی از کاربرانی که به منوی استارت ویندوز 10 و 7 عادت کرده بودند دشوار بوده و موجب نارضایتی کاربران ویندوز 11 شده است

ویندوز 11 پیشرفت های زیادی از نظر رابط کاربری و گرافیک و همچنین زیبایی در عین حال سرعت بیشتر داشته است که نمیتوان از این ویندوز بخاطر برخی تغییرات دست کشید

اما راه حل چیست؟ نرم افزار StartAllBack برنامه ای کم حجم جهت جایگزین کردن منوی استارت در ویندوز 11 است 

به کمک این نرم افزار شما قادرخواهید بود منوی استارت خود را در همان جای همیشگی در تسکبار داشته باشید و

همچنین امکان شخصی سازی و ویرایش و دسته بندی برنامه ها نیز برای شما فراهم است

90

دانلود Advik Gmail Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل

 

دانلود Advik Gmail Backup

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل |

 

Advik Gmail Backup 4.0 نرم افزاری است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از ایمیل‌های خود در حساب جیمیل (Gmail) نسخه بکاپ بگیرید. با این برنامه شما به سادگی می‌توانید ایمیل‌های خود از حساب گوگل جیمیل را در کامپیوتر خود دانلود و آن را در هارد درایو، حافظه فلش و انواع دیگر حافظه‌های ذخیره‌سازی قرار دهید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید ایمیل‌ها را به طور مستقیم و یا پس از تبدیل به PST, EML, MSG, DOC, EML, CSV و بیش از 30 نوع فرمت دیگر، در سیستم خود ذخیره نمایید.

هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم ساختن امکانی برای کپی کامل ایمیل‌های مهم شما در کامپیوتر است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به ایمیل‌ها برای شما وجود نداشته باشد و یا اینکه بر حسب اتفاق، ایمیل‌های مهم خود را از دست بدهید و یا اینکه حساب شما مسدود و یا غیرقابل در دسترس شوند. در این شرایط، دسترسی به یک نسخه کپی شده از اطلاعات حساب ایمیل به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سرعت از ایمیل‌های مربوط به حساب جیمیل خود دسترسی آفلاین داشته باشید. بدین ترتیب کاربر می‌تواند کلیه ایمیل‌های خود را بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت جیمیل دات‌کدام (Gmail.com) و به ورت آفلاین در سیستم مشاهده و به محتوای آن دسترسی داشته باشد

69
دانلود Skype v8.83.0.409 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

اسکایپ

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

143
دانلود Ham Radio Deluxe v6.8.0.1 - نرم افزار مدیریت گیرنده ها و فرستنده های رادیویی از طریق کامپیوتر

Ham Radio Deluxe یک فرستنده و گیرنده رادیویی جامع و آسان برای کنترل کامل دستگاه های رادیویی خود به شیوه ای متفاوت است که از اکثر فرستنده ها و گیرنده های رادیویی آماتور HF / VHF / UHF پشتیبانی کرده و به شما کمک می کند اکثر گیرنده ها  فرستنده های رادیویی را به طور مستقیم از طریق رایانه خود بگیرید. این نرم افزار در حال حاضر از ICOM، Yaesu، Elecraft، FlexRadio، Ten-Tec و Kenwood پشتیبانی می کند و یک بسته نرم افزاری جامع با ROC برای AEA/Timewave یا Kantronics TNC به شما ارائه می دهد.

99
دانلود AutoHotkey v1.1.34.01 - نرم افزار خودکار سازی اجرای عملیات مختلف در سیستم با اسکریپت نویسی و

AutoHotKey ابزاری قدرتمند و اوپن سورس برای ساخت کلید های میانبر و خودکار سازی انجام عملیات مختلف در سیستم می باشد که دردسر و زمان صرف شده برای انجام فرآیند های تکراری را کاهش می دهد. با تعریف اسکریپت های مختلف به کمک یک سری از سینتکس های ساده  و مشخص شده در AutoHotKey  می توانید کنترل های صفحه کلید، جوی استیک و ماوس را در دست گرفته و تنظیم کنید. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به تنظیمات کارت صدا، تغییر مشخصات نمایشی پنجره ها و ... اشاره کرد. همچنین می توانید محتوای کلیپ بورد را تغییر داده و هر کدام از اسکریپت های ساخته شده در این نرم افزار را به یک فایل اجرایی تبدیل کنید که قابلیت اجرا بر روی رایانه هایی که AutoHotkey روی آن ها نصب نشده است را نیز داشته باشند.

81

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری دستگاه های USB در شبکه (برای ویندوز)

FabulaTech USB over Network 6.0.6.1 Windows

 

 

نرم افزار اشتراک گذاری دستگاه های USB در شبکه (برای ویندوز) - FabulaTech USB over Network 6.0.6.1 Windows

 

 

ممکن است برای اشتراک گذاری وسایلی مانند چاپگر، فلش مموری، جوی استیک، هارد اکسترنال، و... در یک شبکه با مشکل مواجه شوید و به دنبال راهی بدون دردسر برای این کار باشید.

 

نرم افزار FabulaTech USB over Network به راحتی این کار را برایتان انجام میدهد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید دستگاه های USB را با دیگر کلاینت ها در شبکه به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند از آن دستگاه استفاده نمایند.

 

این برنامه دارای دو قسمت میباشد. برای سرور باید نسخه Server را نصب کنید و برای کاربران نیز نسخه Client را نصب نمایید. (در هنگام نصب نرم افزار میتوانید این موارد را انتخاب کنید)

329
دانلود AdwCleaner v8.3.2 - حذف آسان انواع بدافزارها و عناصر تبلیغاتی از روی سیستم

همیشه تبلیغات، بدافزارها و مزاحم‌های اینترنتی در کامپیوترها باعث نارضایتی کاربران می‌شود، گاهی می‌توان از نصب آن‌ها جلوگیری کرد ولی در بعضی موارد به صورت خودکار نصب می‌شوند و ایجاد مزاحمت‌ها و نارضایتی فراوان می‌کنند، از این دسته می‌توان به انواع نوار ابزارها (Toolbar) اشاره کرد که اکثراً در هنگام نصب نرم افزار‌ها همراه با برنامه بر روی ویندوز نصب می‌شوند و گاهی بسیاری از تنظیمات را نیز تغییر می‌دهند، مانند موتور جستجو (Search Engine) و یا صفحه خانگی (Home Page)؛ اما تاثیر اینگونه نرم افزارها فقط به همین جا ختم نمی‌شود، گاهی اوقات این بدافزارها به مقاصد جاسوسی و یا امنیتی طراحی و منتشر می‌شوند و امنیت سیستم، شبکه و کاربر را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند در نتیجه به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این بدافزارها را از سیستم حذف کرده و اجازه نمی‌دهند این گونه بدافزارها در ویندوز باقی بمانند.
274

Scanner Radio Pro_cover

توسط این نرم افزار آندروید جالب می توانید به صدای گزارشات بیش از 2900 ایستگاه برنامه شنود صدای بی سیم پلیس و ایستگاه آتش نشانی ، رادیوهای آب و هوا و رادیوهای آماتور در سراسر دنیا گوش فرا دهید.

امکانات برنامه شنود صدای بی سیم پلیس Scanner Radio Pro :

–    اضافه کردن پویشگرها در لیست مخصوص برای دسترسی سریع
–    مشاهده پویشگرهایی که در نزدیگی شما قرار دارند و با قابلیت رده بندی بر اساس مسافت از شما
–    مشاهده 50 پویشگر برتر که بیشتری شنونده ها را دارند که در هر 5 دقیقه این لیست آپدیت می شود
–    مشاهده لیست اسکنرهای جدید
–    مرور دایرکتوری خوراک پویشگرها بر اساس مکان یا سبک
–    تنظیم هشدارها برای مواقعی که تعداد زیادی از افراد به یک پویشگر گوش فرار می دهند که معمولا در این صورت اتفاق خاصی افتاده است
–    اضافه کردن ویجت پویشگر رادیو یا ایجاد میانبر به صفحه اول گوشی شما برای دسترسی راحت تر
–    اضافه کردن میانبر پویگشر محبوب به صفحه اصلی گوشی
همچنین در این نسخه امکانات زیر را مشاهده خواهید کرد :
–    حذف تمامی تبلیغات از نرم افزار
–    امکان تخصیص زمان برای مواقعی که می خواهید هشدار شنونده ها را دریافت کنید
–    امکان نصب هشدار شنونده ها برای پویشگرهایی که از نظر مکانی نزدیک شما هستند
–    دکمه احرای برترین دایرکتوری ها
–    امکان گوش دادن به آرشیو صوتی تا 30 روز گذشته در صورت داشتن اشتراک در RadioReference.com
–    و …

573

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود درایور پک آنلاین DriverPack Solution Online v17.11.108

DriverPack Solution Online یک نرم افزار کارآمد و بسیار مفید در جهت آپدیت درایورهای سیستم می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید.

درایور پک آنلاین یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود.

114
نرم افزار حسابداری محک - ساده ترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری محک

 در دنیای امروز حسابداری سنتی جای خود را به حسابداری الکترونیکی داده است. اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که در مسیر استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای صاحبان کسب و کارها وجود دارد، پیچیده و سخت بودن کار با این نرم افزارها می‌باشد. شرکت نرم افزاری محک از این مشکل آگاه بوده و برای رفع آن نرم افزار حسابداری را تولید نموده است که صاحبان مشاغل می‌توانند بدون نیاز به استخدام حسابدار، تمامی کارهای مالی کسب و کار خود را از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی، انجام دهد. همچنین در صورتی که کسب و کار شما دارای حسابدار نیز باشد، در نرم افزارهای حسابداری محک تمامی موارد تخصصی لازم قرار داده شده است.

69
دانلود VovSoft Batch URL Downloader v3.4 - نرم افزار دانلود گروهی و همزمان تعداد زیادی فایل

کار کردن با بعضی از نرم افزار های مدیریت دانلود ممکن است برای برخی از کاربران مشکل باشد. Batch URL Downloader یک از ساده ترین نرم افزار های مدیریت در نوع خود است که می تواند جایگزین خوبی برای برنامه های پیچیده تر باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید چندین فایل را به صورت همزمان انتخاب و دانلود کنید. در اصل، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که لیستی از URL ها را در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس بر روی دکمه Download All کلیک کنید. فایل ها به صورت پشت سر هم ذخیره می شوند و پیشرفت کار در نوار وضعیت نمایش داده می شود. اگر نیاز به دانلود تعداد زیادی فایل دارید و نمی خواهید به صورت جداگانه ذخیره شوند، مطمئناً این نرم افزار می تواند مفید باشد. VovSoft Batch URL Downloader روند دانلود تعداد زیادی فایل از لیست URL را سرعت می بخشد.

98

دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery 10.0.0.0 - ابزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery

| ابزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک |

 

SysTools Hard Drive Data Recovery 18.1.0.0 نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد دیسک است. بنابر شرایط مختلف، ممکن است شما هم حداقل برای یک بار با مشکل از دست داده اطلاعات شخصی خود در رایانه مواجه شوید. فرمت کردن اشتباه حافظه، حذف تصادفی اطلاعات، از بین رفتن داده‌ها از طریق حمله ویروس‌ها و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن کاربر اطلاعات مهم خود را از دست می‌دهد. در صورتی که شما نیز به تازگی با شرایطی مشابه روبه‌رو شده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و سریعا برای بازیابی اطلاعات خود توسط یک نرم افزار حرفه‌ای اقدام نمایید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار کامل و همه‌جانبه به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از فایل فرمت‌های NTFS/FAT در سیستم است. این نرم افزار سعی می‌کند تا با الگوریتم‌هایی پیشرفته و قدرتمند، اطلاعاتی که به هر دلیل از هارد دیسک پاک شده را بازیابی کند.

108

دانلود Win10 Brightness Slider 1.7.15 - تنظیم روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Win10 Brightness Slider

| تنظیم روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Win10 Brightness Slider 1.7.15 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند میزان روشنایی صفحه نمایش سیستم خود را به شکل ساده و سریع‌تری کنترل کنند. این برنامه که برای ویندوز 10 توسعه یافته، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید میزان روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره را به تفکیک هر صفحه نمایش انجام دهید. بدین صورت دیگر نیازی نیست که همواره هر دو نمایشگر دارای یک میزان روشنایی باشند و کاربر می‌تواند میزان روشنایی صفحه در هر نمایشگر را به طور مجزا تنظیم کند.

همانطور که می‌دانید، کاربر لپ‌تاپ می‌توانند روشنایی صفحه را با کلیدهای میانبر تغییر دهند. اما کاربران سیستم‌های قدیمی‌تر احتمالا فاقد درایورهای مربوطه برای اجرای این دستور در ویندوز 10 هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار ساده‌ای را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که این قابلیت را حتی در سیستم‌های قدیمی‌تر نیز فراهم می‌کند. این نرم افزار همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید میزان روشنایی صفحه در چند نمایشگر مختلف را از طریق اسلایدرهایی مجزا از هم کنترل کرده و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید

157

| نرم افزار بازیابی اطلاعات Recuva  ⚡ آموزش نصب تصویری ⚡ آموزش استفاده از نرم افزار |

شاید برای شما و یا حتی اطرافیانتان این اتفاق افتاده باشد که فیلم و عکس و یا حتی فایل های شخصیتان ار کامپیوتر، لپ تاپ و حتی فلش مموری حذف شده باشد! اگر شما جزء این افراد هستید و برای از دست رفتن اطلاعات خود ناراحت هستید، این آموزش را در ادامه مطلب همین پست تا انتها دنبال کنید. 😉

امروزه ریکاوری اطلاعات بسیار پر هزینه می باشد و برای یک بازیابی ساده از شما مبلغی بالا درخواست می کنند. به عنوان مثال یک خدمات کامپیوتر اگر بخواهد یک حافظه 32 گیگابایتی را برای شما ریکاوری کند حداقل 100 هزار تومان برای شما هزینه بردار است. گیم ستاپ در این آموزش به شما یاد می دهد که در کامپیوتر و لپ تاپ شخصی خود به راحتی فایل های خود را بازیابی کنید.

110

بروز شده به آخرین نسخه

دانلود PGWare SuperRam 7.3.7.2022 - افزایش سرعت رم کامپیوتر

PGWARE SuperRam یک نرم افزار ایده آل که به کاربران کمک می کند سرعت کامپیوتر خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید سرعت رم کامپیوتر خود را بهبود بخشیده و آن را بهینه سازی کنید و آن را از فایل های بیهوده پاک ساخته و و یک سرعت ثابت برای کامپیوتر خود در نظر بگیرید ، این نرم افزار با تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای موجود سازگار بوده و با بهره گیری از موتور اسکن قدرتمند سرعت و عملکرد رم را افزایش می دهد

122
save

به روز شده به جدیدترین نسخه + Portable

دانلود PGWare Throttle 8.3.7.2022 - افزایش سرعت اینترنت

PGWARE Throttle نرم افزاری بسیار کاربردی و مفیدی است که شما را قادر می سازد تا سرعت اینترنت خود را بهینه سازی کرده و آن را افزایش دهید ، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای افزایش سرعت اینترنت می باشد که می توان سرعت اینترنت های Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN و…را با آن افزایش داد و از اینترنت بیشتر لذت برد ، این نرم افزار با اتصال چند کانکشن مجزا و انجام یک سری تغییرات در رجیستری و فایل های سیستمی ویندوز ، سرعت اتصال به اینترنت را افزایش داده و از قطعی های احتمالی آن جلوگیری می نماید

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 23 اسفند 1400 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
ادامه
115
دانلود GetWindowText v4.33 x86/x64 Portable - نرم افزار کپی متن پنجره های ویندوز پرتابل (بدون نیاز ب

GetWindowText  ابزاری سبک و کم حجم که با کمک آن می توانید محتوای متنی پنجره های ویندوز را به صورت تکست کپی کنید. GetWindowText دارای رابط کاربری آسان و ساده ایست و تمام عملیات را تنها با چند کلیک می توانید انجام دهید، در واقع شما فقط نیاز به کشیدن آیکون برنامه و قرار دادن آن در پانل دلخواه خود دارید تا محتوای متنی آن بخش به سرعت در پنجره این نرم افزار نمایش داده شود.

GetWindowText Screenshot 1 GetWindowText Screenshot 2
114

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Ambiera RocketCake Professional v4.4 x86/x64 - نرم افزار طراحی وبسایت بدون نیاز به برنامه نوی

راکت کیک

امروزه داشتن یک وب سایت زیبا و جذاب یکی از راه هایی است که شما می توانید بازدید کنندگان آنلاین خود را جذب کنید، در واقع یکی از اصلی‌ترین شروط موفقیت در کسب و کار های اینترنتی میزان جذابیت و گیرایی سایت شما می باشد. از سوی دیگر برای طراحی سایت نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی سایت خواهید داشت، اما امروزه نرم افزار هایی وجود دارند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و نوشتن حتی یک خط کد می توانید سایت دلخواه خود را به آسانی طراحی کنید. RocketCake یکی از این نرم افزار های قدرتمند می باشد که با ارائه ابزار ها و قابلیت های جامع و مجموعه قالب های متنوع، به شما کمک می کند تا سایت دلخواه خود را به آسانی طراحی کنید و امکانات مختلفی همچون اسلایدشو، گالری تصاویر، دکمه ها و منو های جذاب، محتوای چند رسانه ای و ... را به آسانی به آن اضافه کنید. همچنین سایت های طراحی شده با RocketCake قابلیت ریسپانسیو شدن را نیز دارند یعنی متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده مثل گوشی موبایل، تبلت و ... محتوای نمایشی وبسایت تنظیم می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RocketCake:
- مجموعه‌ای از قالب‌های متنوع
- بدون نیاز به کدنویسی
- امکان درج گالری تصاویر، اسلاید شو، منو های جذاب، محتوای چندرسانه ای به صورت Flash یا HTML5 و ...
- ساخت وبسایت های ریسپانسیو
- رابط کاربری آسان
- و ...

152 دانلود Nsasoft Product Key Explorer 4.2.9.0 – یافتن سریال نرم افزارها

به روز شده به جدیدترین نسخه + نسخه پرتابل

دانلود Nsasoft Product Key Explorer 4.2.9.0 - یافتن سریال نرم افزارها

Nsasoft Product Key Explorer نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه ی یافتن سریال نرم افزارها می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک ساده سریال نرم افزار مورد نظر خود را یافته و پس از وارد کردن آن به نرم افزار مورد نظر نرم افزار خود را کرک کنید ، این نرم افزار دارای بیش از 500 سریال نرم افزارهای مختلف می باشد که با استفاده از جستجوی آن می توانید به سادگی کلید (سریال) نرم افزار خود را یافته و آن را برای همیشه کرک کنید

دانلود نسخه جدید Nsasoft Product Key Explorer

نسخه حجم سرور پی سی دی
نصبی 5MB DOWNLOAD
پرتابل 7MB DOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
دانلود Nsasoft Product Key Explorer 4.2.9.0 - یافتن سریال نرم افزارها
راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمای