google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY عکس ورزشي
>

عکس ورزشي

43

مجموعه والپیپر درجه یک (Classy Wallpapers) – اسفند ماه ۱۴۰۲

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-درجه-یک-اسفند-1402

والپیپرها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. اگر در طول این روزها احساس کرده‌اید که والپیپر دسکتاپ شما تکراری شده و مورد مناسب دیگری هم پیدا نمی‌کنید، این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در این مجموعه تصاوی خاص و درجه یکی را خواهید دید که یکی از دیگری جذاب‌تر بوده و می‌تواند جلوه منحصربه‌فردی به تصویر زمینه دسکتاپ شما بدهد. این والپیپرها قابلیت تنظیم به صورت دسته‌ای را دارند و تنوع را همواره و به‌صورت غیرتکراری در دسکتاپ خود خواهید داشت. فرصت را از دست نداده و از نظاره کردن این تصاویر لذت ببرید.

22

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-میکس-اسفند-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این والپیپرهای زیبا شامل عکس‌هایی از طبیعت، میوه‌ها، ماشین و دیگر موضوعات هستند و می‌توانید تصاویر و والپیپرهای جدید دیگری را هم در روزهای آینده دریافت کرده و برای والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ خود از آن‌ها استفاده کنید. تصاویر سایز مناسبی داشته و کاملا فیت و با جزئیات روی دسکتاپ شما قرار می‌گیرند.

سری اول

در این مجموعه عکس‌های نابی با موضوعات مختلف خواهیم داشت که دارای کیفیت مناسبی بوده و می‌توانید در اندازه دلخواه خود آن را تنظیم کنید.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

سری دوم

تصاویر جذابی از ماشین‌ها، طبیعت و عکس‌های هنری خواهیم داشت که برای تنظیم روی دسکتاپ کاملا مناسب و جذاب هستند.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
30

مجموعه والپیپر میکس (Widescreen HD Wallpapers) – دی ماه ۱۴۰۲

| سری ششم اضافه شد |

والپیپر-عریض-دی-1402

در این مجموعه از تصاویر زمینه می‌توانید عکس‌های متنوعی با کیفیت بالای HD را مشاهده کرده و آن‌ها را به‌صورت دسته‌ای تنظیم کنید. این تصاویر برای دسکتاپ و لپ تاپ شما مناسب هستند و به دلیل کیفی بالایشان، می‌توانید از آن‌ها برای تصاویر هنری و آرت‌های خود نیز استفاده کنید. تصاویر دارای جزئیات مناسبی داده و نمایش بسیار خوبی در مانیتور شما خواهند داشت. تصاویر روحیه بخش بوده و از حیوانات، طبیعت، عکس‌های فانتزی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آن‌ها می‌توانید با بهترین سایز برای ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید.

سری اول

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری دوم

در این شماره می‌توانید تصاویر جذابی با تنوع بالا تماشا کرده و برحسب سلیقه خود آن را روی دسکتاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری سوم

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری چهارم

در این شماره تصاویری از طبیعت در کنار یک سری عکس‌های انتزاعی خواهید دید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری پنجم

در این شماره تصاویر جذابی از طبیعت و حیوانات آماده شده و عکس‌های خاصی هم به مناسبت کریسمس ۲۰۲۴ داریم.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری ششم

 

والپیپر-عریض-دی-1402

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود سری ششم – حجم ۳۰ مگابایت

دانلود سری پنجم – حجم ۴۳ مگابایت

دانلود سری چهارم – حجم ۶۷ مگابایت

دانلود سری سوم – حجم ۱۲۵ مگابایت

دانلود سری دوم – حجم ۱۷ مگابایت

دانلود سری اول – حجم ۴۱ مگابایت

29

مجموعه والپیپر میکس (LIFEstyle Wallpapers)

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-لایف-استایل-دی-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر استایل خاصی دارند و برای اولین بار می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود داشته باشید. این تصاویر علاوه بر داشتن تنوع بالا، شامل جزئیاتی هستند که حتی در مانیتورهای بزرگ هم جلوه خوبی خواهند داشت. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دریافت نمایید.

28
دانلود Envato PSD Layered Templates Bundle - پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر

این پک به قالب های آماده‌ای اشاره دارد که به شما امکان می‌دهد تا افکت‌های متن و تصویر را در قالب‌های وکتور و لایه باز اعمال کنید که با فرمت های PSD و EPS و AI و INDD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. با استفاده از این قالب های آماده، شما می‌توانید به سادگی تصاویر و متن‌های خود را ویرایش کرده و به آنها افکت‌های جذاب توجه اعمال کنید. این نوع قالب ها معمولاً برای طراحی گرافیکی، تبلیغات، طراحی وب و پروژه‌های خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات:

نام انگلیسی: Envato PSD Layered Templates Bundle
نام فارسی: پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, INDD
حجم فایل: 9080 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:53 - 1402/9/15 | 2023.12.06
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

140
دانلود ShareX v14.1.0 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش و آپلود مستقیم تصاویر

نرم افزار ShareX

ShareX نرم افزاری با رابط کاربری آسان و دارای ویژگی های فراوان برای گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش است که به شما اجازه می دهد از پنجره های صفحه نمایش یا برنامه ها در اشکال مختلف تصویربرداری کنید. ساختار برنامه دارای یک ویرایشگر تصویر Greenshot است که می توانید تصاویر گرفته شده خود را حاشیه نویسی کنید، برش (Crop) دهید، بلور کرده و ... اما ویژگی بسیار عالی ShareX توانایی بارگذاری تصاویر به صورت خودکار در برنامه هایی چون Imgur، Flickr، Picassa، Tinypic یا Imageshack است. شما حتی می توانید از یک up-loader سفارشی استفاده کنید. تقریبا تمام جنبه های نرم افزار ShareX قابل تنظیم هستند برای مثال شما می توانید کلید های میانبری را انتخاب کرده تا به طور خودکار از کل صفحه نمایش یا بخشی از آن اسکرین شات بگیرد.

301

دانلود Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 - نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Franzis AI Filter

| نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 نام یک ویرایش حرفه‌ای و قدرتمند تصویر است که از آن به عنوان انقلابی در زمینه‌ی ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود‌آموز یاد می‌شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای عکس را از روی ویرایش‌های فعلی تصاویر خود ایجاد و آن را بر روی دیگر عکس‌ها احتمال کنند. هسته اصلی عملکرد این نرم افزار هوش مصنوعی است و این ابزار با بهره‌گیری از شبکه عصبی و استفاده از آن برای تولید فیلتر هوش مصنوعی، قادر است بهترین نتایج را در دسترس شما قرار دهد.

ایجاد فیلترهای هوش مصنوعی بر اساس قبل و بعد تصاویر به شما امکانات متعددی را برای ساخت فیلترهای جدیدتر می‌دهد. شما با این روش می توانید ویرایش‌های مورد علاقه خود را به عنوان فیلترهای هوش مصنوعی ذخیره و بدون توجه به اینکه آن‌ها با کدام برنامه ویرایشی ایجاد شده‌اند، بارها و بارها از آن استفاده کنید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض ده‌ها فیلتر از پیش آماده‌ی هوش مصنوعی را در کتابخانه‌ای جامع در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی تصاویر خود اعمال و به راحتی برای استفاده‌های بعدی از تغییرات خود خروجی بگیرید

141  کشتی‌ گیری که ظاهر خود را کاملا تغییر دادند

صنعت کشتی کج برای پیشرفت خود، گاهی دست به تغییر کشتی‌گیران می‌زند؛ تغییراتی که اکثرا ظاهری هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای کشتی‌ کج، کشتی‌گیران با شخصیت‌هایی که از سوی نویسندگان کمپانی‌ها و بر اساس خطوط داستانی که برای آن‌ها تعریف شده، در رینگ حاضر شوند.

این شخصیت‌پردازی‌ها که با نام «گیمیک» شناخته می‌شوند، برای هر کشتی‌گیر منحصر بفرد بوده و در طول زمان، ممکن است دستخوش تغییرات جزئی یا کلی شود. بخشی از این تغییرات، مربوط به ظاهر و لباس آن‌هاست که تاثیر مهمی در این حرفه دارد.

در این میان، کشتی‌گیرانی بوده‌اند که گیمیک و ظاهر آن‌ها پس از مدتی با تغییر بزرگی روبه‌رو و عامل موفقیت چشم‌گیر آن‌ها شده است. در ادامه به ۸ مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

439

دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 

دانلود Lively Wallpaper

| تنظیم لایو والپیپر در ویندوز |

 

Lively Wallpaper 2.0.7.0 نام یک ابزار تنظیم والپیپر برای دسکتاپ ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر متحرک را به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی خود قرار دهید. برای برخی کاربران، والپیپر دسکتاپ اهمیت خاصی ندارد و گاها فراموش می‌کنند که حتی برای تنوع هم که شده، سال به سال آن را تغییر دهند و در تمام لحظات، از تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای آن استفاده می‌کنند. در مقابل، عده زیادی از افراد نیز علاقه دارند که تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را خودشان انتخاب کنند و بعضا زمان زیادی را هم صرف پیدا کردن بهترین تصویر برای آن می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما علاقه‌مندان به تغییر و زیباسازی دسکتاپ سیستم یک ابزار جدید را آماده کرده ایم که با آن می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را به حالت متحرک درآورید.

این ابزار، یک برنامه جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زنده و ویدئوهای لایو را بر روی دسکتاپ دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی تصاویر و ویدئوهایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این نرم افزار قابلیت اجرای ویدئوهای MP4, WMV, AVI و … را دارد و همچنین از برنامه‌های شبکه مثل والپیپر انجین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزار لایولی والپیپر شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرکت خود را به طور اختصاصی ایجاد و از نمای آن در صفحه لذت ببرید. شما می‌توانید حرکت، نورپردازی و افکت‌های دیگر را برای تصاویر زنده خود تنظیم کنید و جلوه‌هایی خاص را همواره در دسکتاپ خود به نمایش درآورید. همچنین می‌توانید زمانبندی نمایش را تنظیم کنید تا تصاویر زنده خود را در زمان‌های خاصی تغییر دهید. در کل، Lively Wallpaper یک نرم افزار جذاب و سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد دسکتاپ خود را با تصاویر زنده زیبا و ویدئوهای جذاب به طور پویا تزئین کنید

55
دانلود مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک

در این بخش شاهد مجموعه بزرگ ابزار طراحی شامل موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... در قالب لایه باز و وکتور می باشید که با فرمت های PSD و EPS و AI و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید از این پک رایگان برای ایجاد آثار هنری، تبلیغاتی و تجاری استفاده کنید و با کمک خلاقیت خود درآمد زایی کنید.

مشخصات

نام انگلیسی: Graphic Elements Pack
نام فارسی: مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, JPG
حجم فایل: 6273 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:05 - 1402/4/8 | 2023.06.29

490

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

241
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.5.0.500 x64 + Repack - نرم افزار ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۳

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

54

دانلود مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

(دانلود به صورت یکجا)

  

مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

 

 

بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، مؤلفه مهم و کاربردی است که در تعیین حالت و ظاهر دستگاه شما تأثیر زیادی دارد.

 

بک‌گراند ویندوز به صورت پیش‌فرض، شامل تصویری است که در پس زمینه دسکتاپ قرار دارد. تصویر بک‌گراند ویندوز ممکن است از پیش‌فرض‌های ویندوز باشد یا شما می‌توانید آن را با تصویری دلخواه خود تعویض کنید. برای تغییر تصویر بک‌گراند ویندوز، می‌توانید به تنظیمات ویندوز بروید و از بخش "تنظیمات شخصی سازی" تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

دسکتاپ نیز به صورت پیش‌فرض شامل ایکون‌هایی است که برای دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های شما در دسترس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید دسکتاپ خود را با حذف، اضافه و تغییر محل ایکون‌ها به شکل دلخواه خود شخصی‌سازی کنید.

 

همچنین، شما می‌توانید با نصب تم‌ها و آیکون‌های دلخواه، دسکتاپ خود را به شکل مورد علاقه‌تان تغییر دهید.

 

با شخصی‌سازی بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، می‌توانید حالت و ظاهر دستگاه خود را به شکلی شخصی‌سازی شده و جذاب تر تجربه کنید.

61

دانلود CLIP STUDIO PAINT EX v2.0.3 x64 - نرم افزار نقاشی دیجیتال و طراحی مانگا

نرم افزار CLIP STUDIO PAINT EX

مانگا یا به عبارت دیگر، همان داستان های کمیک استریپ، داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند. طراحان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و داستان های تصویری گویایی را با استفاده از قلم و کاغذ و یا به شیوه ی کاملاً دیجیتالی خلق می کنند.
نرم افزار CLIP STUDIO PAINT که قبلاً با نام Manga Studio منتشر می شد، نرم افزاری جهانی و پیشرو در ساخت تصاویر مانگا و کمیک است که ابزارهای هنری قدرتمندی را در اختیار هنرمندان این رشته قرار می دهد. اگر بخواهیم هنرمندان علاقمند به ایجاد داستان های کاریکاتوری و کمیک را در دو گروه که یکی به طراحی با قلم و کاغذ مشتاق هستند و دیگری طراحی دیجیتالی را ترجیح می دهند تقسیم کنیم، این نرم افزار برای دستیابی به پیشرفت کاری در هردو گروه کاربردی خواهد بود. در واقع CLIP STUDIO PAINT یک راه حل نرم افزاری جامع و کارآمد برای تصویرگران مانگا و هنرمندان فعال در زمینه ی تصویرسازی است که تمام ابزارهاو توابع موردنیاز آن ها را برای شروع و تکمیل یک پروژه ی هنری فراهم نموده است.

پنل هاو ابزارهای موجود در رابط کاربری علاوه بر آشنا بودن، تا حد زیادی قابل تنظیم و سفارشی سازی هستند و کاربر می تواند به راحتی طرح اولیه خود را با استفاده از ماوس و یا قلم تبلت و همچنین بکارگیری ابزارهای نرم افزاری آشنایی همچون قلم، براش و ابزارهای انتخاب ایجاد کند و از تکنولوژی هایی مانند وکتور مپینگ (vector mapping)، قلم هوشمند حساس به فشار (smart pen presure sensing) در طراحی های خود بهره ببرد.
نسخه ی EX این برنامه تمام ویژگی ها و ابزارهای نسخه ی PRO را بعلاوه ی یکسری ویژگی های خاص در خود گنجانده است.

328
دانلود Fire & Smoke - عکس های لایه باز و PNG دود و آتش واقعی

در این بخش شاهد عکس های لایه باز و PNG دود و آتش واقعی می باشید که بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما میتوانید از این افکت های آماده برای واقعی نشان دادن تصاویر خود استفاده کنید.




مشخصات

نام انگلیسی: Fire & Smoke
نام فارسی: عکس های لایه باز و PNG دود و آتش واقعی
فرمت فایل: PSD, PNG, JPG
حجم فایل: 306 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:16 - 1402/2/13 | 2023.05.03
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

رمز فایل

154

World Soccer – مجله ورلد ساکر

| شماره آوریل ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-World-Soccer

مجله World Soccer به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و توسط Kelsey Media تهیه می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شده است و قدیمی‌ترین مجله فوتبال محسوب می‌شود. این مجله از همان زمان به طور مداوم در کشور انگلیس منتشر می‌شود و جذابیت آن‌ها سال‌ها برای طرفداران اثبات شده است. این مجله به‌صورت اختصاصی به ورزش فوتبال پرداخته و هفته‌های مختلف لیگ‌های مختلف اروپایی را بررسی می‌کند. بازیکنان و مربیان مختلف در این مجله مصاحبه‌های جذابی خواهند داشت و می‌توانید لذت بالایی از مطالعه آن‌ها ببرید.

72
دانلود AquaSoft Video Vision v14.1.07 x64 - نرم افزار ساخت ویدئو از عکس های خود

نرم افزار AquaSoft Video Vision

AquaSoft Video Vision نرم افزاری است که عکس های شما را به صورت فیلمی دیدنی و جذاب نمایش می دهد. توسط این نرم افزار می توانید موسیقی، تصاویر و فیلم های خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک ویدئوی جدید بسازید. شما می توانید قالب از پیش طراحی شده را انتخاب نموده، سپس عکس ها و موسیقی و فیلم و متن موردعلاقه خود را اضافه نمایید. شما می توانید اسلایدهای خود را به صورت پیش نمایش مشاهده نمایید. قالب های از پیش طراحی شده، امکان ویرایش فایل های ویدئویی، امکان استفاده از تصاویر، ویدئوها و متن، دارای افکت های زیبا برای تصاویر و متن ها، امکان رایت ویدئو بر روی سی دی و دی وی دی، امکان تهیه فایل ویدئویی در قالب HDTV، وارد کردن تعداد نامحدودی عکس، پشتیبانی از کانال آلفا، استفاده از موسیقی پس زمینه، قابلیت پیش نمایش و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
AquaSoft Video Vision همان نرم افزار AquaSoft SlideShow Ultimate است که از نسخه 13 با این نام جدید ارائه شده است.

91

دانلود Topaz A.I. Gigapixel 5.5.1 - بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

 

دانلود Topaz A.I. Gigapixel

| نرم افزار بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت |

 

Topaz A.I. Gigapixel 6.2.0 نام یک نرم افزار جدید و فوق پیشرفته در زمینه بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت است. این شعار را در چند سال اخیر، بارها و بارها شنیده‌ایم، اما هیچ‌گاه نتیجه دلخواه‌مان آن‌طور که باید و شاید از آب در نیامده است. واقعیت ماجرا چیست؟ آیا همه نرم افزارهایی که با شعار بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت نام خود را در بازار مطرح می کنند، قادرند به خوبی از پس این کار بر آیند؟ ماجرا از این قرار است که هریک از این برنامه‌ها، با الگوریتم خاص خود سعی بر آن دارند که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، کیفیت پیکسل‌ها را حفظ کنند. در این میان برخی از نرم افزارها دارای عملکرد مطلوب و برخی دیگر عملکردی متوسط را از خود نشان داده‌اند. ولی در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که تصاویر شما را بدون هیچگونه افت کیفیت تغییر سایز می‌دهد.

این محصول قدرتمند نرم افزار از الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته‌ای بهره‌مند است که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، مجددا اقدام به بازسازی پیکسل‌هایی می‌کند که کیفیت خود را به طور محسوس از دست داده‌اند. شیوه‌های سنتی بزرگ‌نمایی تصاویر را به فراموشی بسپارید؛ چرا که عرضه این نرم افزار در واقع یک انقلاب بزرگ در زمینه بزرگنمایی تصاویر بی‌کیفیت به شمار می‌رود. در صورتی که شما هم تصویری دارید که می‌خواهید آن را ضمن حفظ کیفیت، به سایز بزرگتری از آن تبدیل کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار مذکور را از دست ندهید

123

دانلود dupeGuru 4.3.1 x86/x64 - نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری

 

دانلود dupeGuru

| نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری |

 

dupeGuru 4.3.1 x86/x64 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا سیستم خود را از فایل‌ها و دیتاهای تکراری و بلااستفاده پاک کنید. با این کار شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای هارد دیسک را آزاد کرده و از آن به شکل موثرتری استفاده کنید. این اپ، در واقع یک نرم افزار متن‌باز و کراس پلتفرم برای حذف کردن اطلاعات تکراری از سیستم است؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید با اجرا و اسکن دقیق هارد دیسک سیستم، کلیه اطلاعات تکراری در جای جای سیستم را تشخیص داده و با چند کلیک اقدام به حذف آن کنید.

کارکرد روزانه و مداوم با سیستم‌های رایانه‌ای، معمولا این مشکل را به وجود می‌آورند که اطلاعات شخصی کاربر در قسمت‌های مختلف تکرار شده باشد. جستجو و پیدا کردن اطلاعات تکراری در قسمت‌های مختلف سیستم به طور دستی، کاری سخت و پرخطا است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید سیستم خود را به طور کامل از لحاظ وجود یا عدم وجود اطلاعات تکراری اسکن کنید و در صورت موجود بودن، نسخه‌های تکراری فایل‌ها را حذف کنید. با این اقدام، شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای اشغال شده در سیستم را آزاد و فضای آن را برای ذخیره اطلاعات شخصی‌تان مورد استفاده قرار دهید

128

فتوشاپ ۲۰۲۲ با کرک کاملا سالم و آفلاین + پک Neural Filters اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2022 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

129

دانلود Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 6.0.587 Full Unlocked - فتوشاپ اندروید

 

دانلود Adobe Photoshop برای اندروید

| ادوبی فتوشاپ برای اندروید |

 

Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 8.2.969 Full Unlocked حتما شما نیز با برنامه فتوشاپ Photoshop که محصولی از شرکت Adobe میباشد بر روی کامپیوتر خود کار کرده اید . اینبار برایتان نسخه ی مربوط به سیستم عامل اندروید این نرم افزار قدرتمند را آماده ی دانلود کرده ایم . با استفاده از نرم افزار Photoshop Touch یا همان فتوشاپ لمسی میتوانید بسیاری از ابزارهای اصلی این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خودتان داشته باشید و با همان دقت و کیفیت به ویرایش عکس ها و فایلهای تصویری خودتان بپردازید.

عکس بگیرید، آنان را با ابزارهای فوق العاده فتوشاپ تاچ ویرایش کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید، ویرایش تصاویر تا کنون تا این اندازه سرگرم کننده و جذاب نبوده است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما تدارک دیده ایم، ویرایش و کار بر روی تصاویر نیازی به دانش تخصصی نخواهد داشت ! شما به آسانی می توانید خلاقیت های خود را بر روی تصاویر به شکل آثار هنری پیاده کنید. توسط نسخه جدید فتوشاپ اندروید شما می توانید به آسانی مشکلات تصاویر را اصلاح کنید، چهره افراد را رتوش کرده و معایب آن را از بین ببرید، فیلترهای دلخواهتان را بر روی عکس ها اعمال کرده و با حذف نویزها و یا اضافه کردن قاب های زیبا به تصاویر، دوستان خود را از تماشای آنان به وجد آورید. شما میتوانید

145

دانلود FileExplorerGallery 1.1.0 - گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر

 

دانلود FileExplorerGallery

| گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر |

 

FileExplorerGallery 1.1.0 اپلیکیشنی ساده، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سرعت تمامی تصاویر خود را در پنجره باز شده در ویندوز اکسپلورر در قالب یک گالیری زیبا و پرامکانات مشاهده کنید. اگر تاکنون برای مشاهده تصاویر خود انواع مختلف نرم افزارها را امتحان کرده و هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده و انتخاب نهایی را انجام نداده‌اید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان ایمیج ویور پیش‌فرض ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا از مشاهده و نمایش تصاویر خود لذت ببرید.

این نرم افزار با هدف به نمایش درآوردن ساده و سریع تصاویر در محیط ویندوز اکسپلورر طراحی شده است و به کمک آن کاربر می‌تواند با سهولت بسیار تمام تصاویر خود را به نمایش درآورد. به طور کلی، شما برای نمایش دادن عکس‌ها نیازی نیست که هربار این برنامه را اجرا کنید. تنها کافی‌ست که حین جستجو در میان فولدرها با رسیدن به عکس دلخواه‌تان، کلید F12 را فشار دهید تا تصویر مورد نظر باز شده و در نمای تمام صفحه به نمایش درآید. علاوه بر این، شما می‌توانید مشابه نمایشگرهای لمسی، با دبل کلیک کردن تصویر را زوم کنید و یا اینکه مجموعه‌ای از عکس‌ها را در نمای پشت سر هم به نمایش درآورید

120

نویسنده:سید سعید مرادی

EDGE – اج

| شماره فوریه ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-EDGE

مجله EDGE یکی از بهترین نمونه‌هایی است که علاقه مندان صنعت گیم می‌توانند به سراغش بروند. این مجله در هر شماره خود به بازی‌های خاصی پرداخته و اطلاعات خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید مقالات بسیاری خوبی را مطالعه کرده و در مورد روند ساخت بازی‌ها، اطلاعاتی را کسب کنید. این مجله به بررسی عمیق ویژگی‌های هر بازی پرداخته و از دیدگاه، ابتکاری و خلاقیت، آن‌ها را بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید موضوعات فنی بیشتری را در شماره‌های این مجله نظاره کرده و از خواندن آن‌ها لذت ببرید. این مجله، از مدل سازی بازی‌ها صحبت کرده و اطلاعات جالبی هم در مورد ناشران بازی‌ها به شما خواهد داد.

606

این گل از میانه زمین توسط بازیکن برزیلی روبرتو کالوس زده شده وبه عنوان بهترین گل بازی pes انتخاب شده تهیه شده توسط :سید سعید مرادی

برای شما علاقه مندان فوتبال


101

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از شروع صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

سرخیو آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شده و دو ماهه ابتدایی فصل جاری را نیز از دست داد. اما در ادامه و بعد از انجام تنها چند بازی برای بارسلونا، یک مشکل عجیب باعث دوری او از میادین شد.

85

نویسنده:سید سعید مرادی

نوستالژی؛ وقتی مسی با پیراهن اتلتیکو مادرید به میدان رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید کمتر کسی خاطرش باشد که لیونل مسی یک بار پیراهن اتلتیکو مادرید را پوشیده است و برای این تیم به میدان رفته است!

به گزارش فوتبالی، در سال 2009، لیونل مسی برای یک بازی خیریه به همراه اتلتیکو مادرید راهی آرژانتین شد. مسی دعوت اتلتیکو مادرید را برای حضور در این بازی خیریه پذیرفت و علت آن هم این بود که این بازی قرار بود در جایی برگزار شود که لئو مسی فوتبال خود را از آنجا آغاز کرده بود یعنی شهر روساریو در آرژانتین. این بازی در ورزشگاه تیم نیولز اولد بویز برگزار می شد؛ همان باشگاهی که لیونل مسی برای اولین بار به طور حرفه ای در آنجا پا به توپ شد و توانست استعداد خود را نشان دهد و پس از آن راهی بارسلونا شد.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 30 مهر 1400 تصویر عکس گوناگون عکس ورزشي فوتبالی مسی
ادامه
75

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

مجله-PlayStation

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

186 زندگینامه و عکس های “سردار آزمون” در تیپ های متفاوت

نویسنده:سید سعید مرادی

سردار آزمون

زندگینامه و عکس های سردار آزمون

سردار آزمون و بیوگرافی آزمون

  • نام:سردار
  • نام خانوادگی:آزمون
  • تاریخ تولد :11 دی 1373
  • محل تولد :گنبد کاووس
  • قد :1٫85 متر
  • رشته ورزشی :فوتبال
  • پُست :مهاجم
296 دانلود Polarr Photo Editor Pro v5.10.22 x64 - نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Polarr Photo Editor Pro v5.10.22 x64 - نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای

Polarr Photo Editor Pro یک نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای می باشد که با ارائه مجموعه گسترده ای از ابزار های لازم برای ادیت، تغییر و زیباسازی تصاویر، تمام نیاز های شما را در زمینه ویرایش عکس به صورت کامل پوشش می دهد. این نرم افزار ابزار های بهینه سازی حرفه ای خودکار و فیلترهای پیشرفته ای را برای ویرایش تمام جزئیات عکس ارائه می دهد و برای کار کردن با آن فرقی نمی کند تازه کار باشید یا حرفه ای. تنظیم نور، روشنایی، کنتراست، رنگ ها، اضافه کردن و تنظیم انواع فیلتر ها و جلوه های ویژه، حذف نویز های اضافی، ارائه انواع ابزار های ماسکینگ، رابط کاربری قابل تنظیم و ... تنها برخی از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار می باشد.

170

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله-Match

مجله Match یکی از معتبرترین هفته نامه‌های انگلیسی است که برای علاقه‌مندان فوتبال ارائه شده است. این مجله در ابتدا بازار نوجوانان را هدف قرار داده بود، اما کم کم حرفه‌ای تر شده و هم اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریه‌های فوتبالی شناخته می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شده و نسخه‌های بسیار متعددی از آن در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

325

نویسنده:سید سعید مرادی

 

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع مهم ترین بمب نقل و انتقالاتی در تابستان امسال توسط کریستیانو رونالدو منفجر شد؛ جایی که فوق ستاره پرتغالی خواهان جدایی از یوونتوس شد و بعد از آن گفته شد که او در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار گرفته اما نهایتاً رونالدو در چرخشی قابل توجه به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگشت تا یک بار دیگر حضور در اولدترافورد را آن هم در سال‌های پایانی فوتبال خود تجربه کند.

 

102

نویسنده:سید سعید مرادی

 

مجله-World-Soccer

مجله World Soccer به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و توسط Kelsey Media تهیه می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شده است و قدیمی‌ترین مجله فوتبال محسوب می‌شود. این مجله از همان زمان به طور مداوم در کشور انگلیس منتشر می‌شود و جذابیت آن‌ها سال‌ها برای طرفداران اثبات شده است. این مجله به‌صورت اختصاصی به ورزش فوتبال پرداخته و هفته‌های مختلف لیگ‌های مختلف اروپایی را بررسی می‌کند. بازیکنان و مربیان مختلف در این مجله مصاحبه‌های جذابی خواهند داشت و می‌توانید لذت بالایی از مطالعه آن‌ها ببرید.

111

نویسنده:سید سعیدمرادی

دانلود Simple Business Cards - 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده

این بخش شامل 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده می باشد که با فرمت PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

109

نویسنده :سید سعید مرادی

به گزارش"ورزش سه"، با یک تغییر جهت ناگهانی کریستیانو رونالدو که در روزهای گذشته به نظر می رسید در حال پیوستن به منچسترسیتی باشد، اکنون قرار است بازگشتی حماسی به اولدترافورد داشته باشد. ستاره یوونتوس پس از اینکه صبح امروز به بیانکونری اعلام کرد که در روزهای باقی مانده از پنجره تابستانی از این تیم جدا خواهد شد، با جت شخصی خود تورین را ترک کرد. با این حال یونایتد صبح روز جمعه سریع عمل کرد و به رونالدو پیشنهاد بازگشتی پرشور و حماسی را به اولدترافورد داد.

 

23:40- فان: قیافه برونو فرناندز وقتی که کریستیانو رونالدو گفت من پنالتی ها را می زنم.

 

 

23:35- رونالدو در 134 دیداری که با پیراهن یوونتوس به میدان رفت، 101 گل زد، 22 پاس گل داد، 2 سری آ را برنده شد، یکبار قهرمان جام حذفی شد و 2 بار نیز سوپرکاپ ایتالیا را برد.

 

 

23:30- توئیت جالب توجه برونو فرناندز پس از پیوستن رونالدو به منچستر یونایتد. او خودش را مدیربرنامه رونالدو معرفی کرده است. (یعنی او کسی است که باعث شده CR7 به یونایتد بیاید)

 

 

23:25- فان: وضعیت فعلی هواداران منچستر

 

 

23:16- توئیت جالب برونو فرناندز. "هرگز رویاهایت را متوقف نکن". فرناندز در کودکی آرزو داشت تا با رونالدو همبازی شود و به خواسته اش رسید.

 

 

23:10- کریر رونالدو در منچستر یونایتد:

◉ 292 بازی
◉ 118 گل
◉ 54 پاس گل
◉ 2 بار بازیکن فصل لیگ برتر انگلستان
◉ 2 بار بازیکن سال اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلستان 
◉ 1 بار کفش طلای اروپا
◉ 1 بار کفش طلای لیگ برتر
◉ 1 بار جایزه پوشکاس
◉ 1 بار توپ طلا

 

 

23:03- فوتی تونز با انتشار این کاریکاتور و تغییر مقصد رونالدو از منچسترسیتی به منچستریونایتد نوشته است:
فرگوسن رونالدو را به اولدترافورد بازگرداند زیرا بازی برای رقیب بسیار بسیار بسیار بسیار سخت است.

 

 


22:58- توئیت پیوستن لیونل مسی به پاریس در صفحه رسمی این باشگاه با گذشت 17 روز تنها 870 هزار بار لایک شد در حالیکه توئیت حضور کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ در همان یک ساعت نخست به یک میلیون لایک رسید و اکنون نیز عدد 1 میلیون و 300 هزار لایک را رد کرده است.

 

 


22:50- رونالدو به دنبال این است تا رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل لیگ جزیره را از محمد صلاح بگیرد. فوق ستاره پرتغالی در فصل 2007-2008 با به ثمر رساندن 31 گل برای یونایتد، با رکورد آلن شیرر برابری کرد. رکوردی که بعدا سوارز نیز به آن رسید اما صلاح در فصل 2017-2018 این رکورد را با 32 گل زده شکست.

 

 


22:45- پائولو دیبالا هم تیمی رونالدو در یوونتوس با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
یادگیری، رشد و بازی با شما لذت بخش بود. امروز مرحله جدیدی در حرفه شما آغاز می شود و برای شما آرزوی موفقیت می کنیم! به زودی می بینمت

 

 


22:39- طرح جالب و فان فاکس ساکر پس از پیوستن رونالدو به منچستر، درخصوص اینکه کدام تیم در فصل بعد قهرمان لیگ جزیره می شود؟
من سیتی
من یونایتد
چلسی
یا دیگر تیم ها؟ (حساب نکردن لیورپول میان مدعیان قهرمانی)

 

 


22:35- رونالدو و سولسشر در زمان حضور در منچستر، تنها روی یک گل با یکدیگر همکاری داشته اند. در دسامبر 2006 و در جریان دیدار برابر ردینگ، رونالدو پاس گل سولسشر را به این بازیکن داد.

 

 

 

22:29: یک ماه پیش کسی تصور نمی کرد لئو مسی و رونالدو از بارسلونا و یوونتوس جدا شوند، اما حالا در فاصله ای کوتاه این اتفاق رخ داده و این دو فوق ستاره در تیم جدیدی در فصل پیش رو بازی خواهند کرد.

 

 

22:24: دو سال قبل رونالدو بعد از باز کردن دروازه یونایتد در تورین اینگونه خوشحالی کرد و حالا او بعد از 12 سال دوباره برای تیمی به میدان می رود که مسیر ستاره شدن را آنجا آغاز کرد.

 

 

22:20: از زمین برگزاری فینال سال 2008 بین منچستریونایتد و چلسی و قهرمانی شیاطین سرخ، کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی است که هنوز هم بازی می کند.

 

 

22:16: کریستیانو رونالدو تنها بازیکن منچستریونایتد است که بیش از 30 گل در یک فصل در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده است (31 گل در  فصل 08-2007). پس از او تنها یک بار محمد صلاح 32 گل در فصل 18-2017 وارد دروازه حریفان کرد.

 

 

22:11: واکنش رافائل واران به انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد؛ این دو بازیکن هفت سال در برنابئو همبازی بوده و حالا در ترکیب شیاطین سرخ کنار هم به میدان می روند.

 

 

22:06: صبح امروز رونالدو برای بازگشت به اولدتراقورد با سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق خود در یونایتد مشورت کرده و تصمیم خود را قطعی کرده است.

 

22:00: کریستیانو رونالدو به طور رسمی به منچستریونایتد بازگشت. نتیجه سریع السیر؟ سهام این باشگاه هشت افزایش یافته است، بدان معنا که انتقال رونالدو در حال حاضر حدود 250 میلیون دلار به ارزش سهام یونایتد اضافه کرده است.

 

21:55: پست خداحافظی رونالدو برای هواداران یوونتوس؛ امروز من از یک باشگاه جذاب جدا می‌شوم. بزرگترین باشگاه در ایتالیا و قطعاً یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا. من تمام قلب، محبت و روحم را برای یوونتوس گذاشتم و همیشه شهر تورین را تا آخرین روز زندگی‌ام دوست خواهم داشت. هواداران «تیفوسی بیانکونری» همیشه به من احترام گذاشتند و من سعی کردم این محبت و احترام را با جنگیدن در هر بازی، هر فصل و هر مسابقه‌ای نشان دهم.

 

 

در آخر ما می‌توانیم به عقب نگاه کنیم و متوجه شویم چیزهایی که بدست آوردیم بسیار بزرگ بوده است. این تمام این چیزی که می‌خواستیم نبوده است و هنوز سعی داریم یک داستان زیبا را با هم بسازیم. من همیشه یکی از شما خواهم بود. شما اکنون بخشی از تاریخ من هستید، زیرا من احساس می کنم که بخشی از شما هستم. ایتالیا ، یووه، تورین، هواداران بیانکونری، شما همیشه در قلب من خواهید بود.️

 

21:49: استوری جالب نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه یونایتد؛ دوستان و خانواده عزیز، لطفا از من نخواهید لباس رونالدو را برای‌تان بگیرم.

 

 

21:43: جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو و طعنه با کارلو آنچلوتی؛ "امیدوارم این آنچلوتی این انتقال را تکذیب نکند." کارلتو هفته گذشته اعلام کرد بر خلاف شایعات تمایلی به انتقال رونالدو به رئال مادرید ندارد.

 

 

21:39: عمر مومنی هم دست به کار شد؛ به نظر می رسید رونالدو شاگرد گواردیولا در ترکیب سیتی می شود که این اتفاق رخ نداد.

 

 

21:34: کریستیانو رونالدو اولین بازی خود برای یونایتد در لیگ بررتر را در سال 2003 انجام داده و در ادامه در 586 مسابقه 476 بار موفق به گلزنی شد که این بهترین آمار گلزنی در بین بازیکنان شاغل در پنج لیگ برتر اروپایی است.

 

21:30: یوونتوس قصد دارد ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو در روزهای پیش رو به خدمت بگیرد.

 

21:25: طرح اسکای اسپورتس بهانه بازگشت رونالدو به منچستریونایتد؛ رونالدو شاگرد سولسشری می شود که روزی همبازی اش بوده است.

 

 

21:20: رونالدو در اولین دوره حضور در منچستریونایتد 42 بار در فصل 08-2007 موفق به گلزنی شد که سومین آمار گلزنی در یک فصل توسط بازیکنان تاریخ یونایتد است. فقط دنیس لاو در سال 1964 (46 گل) و رود فان نیستلروی در سال 2002 (44 گل) موفق به ثبت آماری بهتر از رونالدو شدند.

 

21:15: ترکیب احتمالی یونایتد با جذب رونالدو؛ ستاره پرتغالی مانند دوره اول حضورش در اولدترافورد وینگر نخواهد بود و در پست مهاجم نوک بازی می کند.

 

 

 

21:12: دستمزد کریستیانو رونالدو 25 میلیون پوند در سال خواهد بود و در واقع این بازیکن قبول کرده سه میلیون از دوران حضور در یوونتوس کمتر دریاقت می کند.

 

21:08: بر خلاف شایعات منچستریونایتد هرگز تمایلی به انتقال پل پوگبا به یوونتوس در ازای خرید رونالدو نداشته و در تلاش برای حفظ ستاره فرانسوی خود است.

 

21:03: طرح بلیچر ریپورت به مناسبت بازگشت رونالدو به منچستر: صبح جمعه: رونالدو یوونتوس را ترک می کند و به شدت به منچسترسیتی نزدیک است. جمعه بعد از  ناهار: رونالدو بازیکن منچستریونایتد است.

 

 

20:58: جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد انتقال رونالدو به منچستر یونایتد مشخص شد و رقم 15 میلیون یورو به اضافه 8 میلیون یورو پاداش مورد توافق قرار گرفته است. پنج میلیون از هشت میلیون پاداش شروط ساده ای است و قاعدتا یوونتوس حداقل 20 میلیون یورو از این فروش درآمد خواهد شد. قرارداد تا سال 2023 و بند اختیاری تمدید به مدت یک فصل دیگر است.

 

20:55: بعد از سالها رقابت در ال کلاسیکو، حالا پپ گواردیولا و رونالدو در لیگ برتر رقیب می شوند، آنهم در شرایطی که در ابتدا به نظر می رسید رونالدو راهی منچسترسیتی شود.

 

 

20:50: سایت باشگاه منچستریونایتد با هجوم شدبد کاربران از دسترس خارج شده و این تصویر ظاهر می شود.

 

 

20:45: در حال حاضر شماره هفت منچستریونایتد در اختیار ادینسون کاوانی است و مشخص نیست با انتقال رونالدو، این ستاره پرتغالی چه شماره ای را به تن خواهد کرد.

 

20:40: در بیانیه رسمی یونایتد آمده است: "منچستریونایتد خوشنود است که تایید کند باشگاه با یوونتوس برای انتقال کریستیانو رونالدو به توافق رسیده است، مشروط به توافق با شرایط شخصی، ویزا و پزشکی."

 

20:30: رونالدو در سال 2003 از اسپورتینگ سی پی به یونایتد پیوست و قبل از پیوستن به رئال مادرید 6 سال را در منچستر گذراند. او در 292 بازی برای شیاطین سرخ 118 گل به ثمر رساند و در عین حال سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست آورد.

88

نویسنده :سید سعید مرادی

مجله-FourFourTwo-Collectionمجله FourFourTwo هر ماه منتشر شده و می‌توانید اطلاعات جامع فوتبالی از آن کسب کنید. معتبرترین ستون نویسان در این شماره‌ها حضور خواهند داشت و می‌توانند بحث‌های تخصصی در مورد فوتبال ارائه دهند. این مجله به‌طور ویژه به بحث سرگرمی فوتبال پرداخته و در کنار آن، بررسی‌های مهمی هم در طول ماه خواهد داشت. این مجله لحظات دراماتیک، هوشمند و مهم فوتبال را بررسی کرده و می‌توانید ریشه‌های فوتبال را به‌صورت کامل در آن جستجو کنید. کیفیت تصویری مجله هم بالا بوده و کاملا طبیعی است، چرا که در مورد یکی از بهترین مجله‌های ورزشی فوتبال صحبت می‌کنیم و علاقه‌مندان حتما باید آن را دنبال کنند.

69
نویسنده:سید سعید مرادی
 
دانلود مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از ۲ هفته به صورت رسمی با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خودش خاتمه داد. در این دوره که با یک سال تأخیر به‌دلیل پاندمی کرونا برگزار شد، آمریکا با ۳۹ مدال طلا، ۴۱ نقره و ۳۳ برنز و مجموع ۱۱۳ مدال در رده نخست ایستاد و قهرمان شد.

در حالی که برگزار کنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرده بودند همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو، پرچم بزرگ المپیک ۲۰۲۴ را بر فراز برج ایفل نصب خواهند کرد، شرایط نامساعد جوی مانع از انجام این کار شد. در این قسمت می توانید مراسم اختتامیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به صورت کامل دانلود کنید.

 Download Closing Ceremony – Tokyo 2020 Olympics FHD 3 Gigabyte

دانلود اختتامیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ (۲۰۲۱) کیفیت ۱۰۸۰ حجم ۳ گیگ

پخش آنلاین

نمایشگر ویدیو
00:00
02:22:10

 

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ (۲۰۲۱)

 Download Opening Ceremony Tokyo 2020 Olympics

همچنین مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ با زیرنویس فارسی و اختصاصی تکفارس در تاریخ ۲۲ مرداد در همین قسمت قرار خواهد گرفت.

168
دانلود Photoshop Brushes Megabundle - 534 براش فتوشاپ آبرنگی، ژئومتریک، وینتیج، ذرات و ...

در این مجموعه شاهد 534 براش فتوشاپ آبرنگی، ژئومتریک، وینتیج، ذرات و ... می باشید که با فرمت ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

 رمز فایل:www.p30download.com

192
دانلود Decorative & Linear Frames - مجموعه فریم تزئینی با طرح های لوکس

این بخش شامل 28 فریم تزئینی متنوع با طرح های لوکس در قالب وکتور و لایه باز می باشد که با فرمت های EPS و AI و PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.