google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY تم ویندوز
>

تم ویندوز

9
دانلود OneCommander Pro v3.85.0 - نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز 10 و 11

نرم افزار OneCommander

نرم افزار OneCommander یک فایل منیجر مدرن برای ویندوز 10 و 11 است که با ارائه ویژگی های جدید، دسترسی و مدیریت فایل ها و فولدر های سیستم را آسان تر می کند. برای مثال با کمک این نرم افزار می توانید محتوای دو فولدر را به طور هم زمان در کنار هم مشاهده کنید و یا با اضافه کردن تب های جدید، چندین فولدر را در تب های مختلف باز کنید و به آسانی و با یک کلیک بین تب ها جابجا شوید. امکان جابجایی ستون ها، اضافه کردن تگ های رنگی، تغییر تم، فیلتر کردن برای جستجو و دسترسی سریع تر به فایل مورد نظر و ... بخشی از قابلیت های گسترده این نرم افزار است.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 04 تیر 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
20

دانلود Kali Linux 2017.1 (32/64-bit) Light / Full - سیستم عامل کالی لینوکس

 

دانلود Kali Linux

| سیستم عامل کالی لینوکس |

| جایگزینی قدرتمند برای بک ترک 5 |

 

Kali Linux 2024.2 32/64-bit سیستم عامل کالی لینوکس یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل منبع باز لینوکس، برای متخصصین هک و امنیت است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل لینوکس، یک سیستم‌عامل کامپیوتری امن، پرسرعت، سبک و رایگان است که از سوی برنامه‌نویسان سرتاسر دنیا، توسعه داده می‌شود. در فرآیند توسعه توزیع‌های مختلف سیستم‌عامل لینوکس، بسیاری از برنامه‌نویسان شرکت دارند. همین امر، موجب امنیت فوق‌العاده و مثال زدنی این سیستم‌عامل گردیده است. سیستم‌عامل بک ترک 5 (BackTrack 5 r3) برای مدتی طولانی، از سوی انواع هکرها و متخصصان امنیتی، مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با پایان یافتن عمر این سیستم‌عامل، توسعه‌دهندگان آن، با عرضه سیستم‌عامل جدید کالی لینوکس، توانستند یک بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار نمایند.

در ماه مارس 2013، تیم توسعه‌دهنده بک ترک، با عرضه نسخه کاملا جدید این سیستم‌عامل با نام کالی، یک بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفتند. به واقع می‌توان گفت کالی لینوکس، اصلی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای یک هکر یا متخصص امنیتی را در خود جای داده است. توسط Kali Linux ، شما کاربران به مجموعه‌ای عظیم از انواع ابزارهای تست امنیتی در شبکه اینترنت دسترسی کامل دارید. کالی لینوکس در مجموع بیش از 300 نرم افزار از پیش نصب شده را در خود دارد که به کمک آنان می‌توانید تمامی نیازهای خود را در زمینه اسکن پورت‌ها، آی‌پی‌ آدرس‌ها، آنالیز بسته‌ها، کرک پسوردها و … دسترسی داشته باشید. بسیاری از ابزارهای امنیتی موجود در کالی لینوکس، هیچ نمونه‌ی مشابهی در ویندوز ندارند، از این رو توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از متخصصین هک و امنیت در سییستم‌های کامپیوتری باشید، در اولین قدم کالی لینوکس را نصب کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل کالی لینوکس را از ادامه مطلب وب سایت  دریافت نمائید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 18 خرداد 1403 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
17

Wise Care 365 مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از نرم افزار Wise Care 365 بسیار راحت بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و ... بخشی از امکاناتی است که نرم افزار Wise Care 365 در اختیار کاربران قرار می دهد.

16

دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 - افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود DesktopSnowOK

| افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز |

 

SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و کم‌حجم برای دسکتاپ ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید افکت بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود شبیه‌سازی کنید. با این ابزار امکانی برای شما مهیاست که بتوانید حال و هوای زمستان و بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود داشته باشید. فصل زمستان به زندگی ما یک حال و هوای جذاب و جادویی را می‌آورد. دانه‌های برف زیبایی که بر روی زمین می‌افتند و همه چیز را سفید می‌کنند، از دوران کودکی مورد علاقه همه‌ی ما بوده و سفید پوش شدن خیابان‌ها، درختان و … برایمان جذاب و دوست‌داشتنی است. نگاه کردن به بیرون از پنجره و تماشای این منظره نیز در نوع خود همه ما را به وجد می‌آورد. اگر که شما هم از دوست‌داران تماشای برف هستید، در این مطلب برای شما یک ابزار جدید و کم‌حجم را آماده کرده‌ایم که می تواند بارش برف را به شکل مجازی در دسکتاپ شما شبیه‌سازی کند.

نرم‌افزار فوق، یک برنامه سبک و جالب است که به شما امکان می‌دهد بر روی دسکتاپ خود برف ببینید. این برنامه می‌تواند دسکتاپ شما را به یک صحنه زمستانی شگفت‌انگیز تبدیل کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید برفی روی صفحه نمایش خود ببینید که به آرامی بر پایین صفحه می‌افتد. این برنامه انواع تنظیمات را برای شخصی‌سازی برف فراهم می‌کند، از جمله انتخاب نوع برف (به همراه برف گرافیکی) و تنظیم شدت و سرعت سقوط برف و… که بسته به سلیقه شما قابل تغییر است. همچنین، شما می‌توانید شفافیت برف، ابعاد، تعداد، و ترتیب ظاهر شدن آنها را نیز تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DesktopSnowOK را از سایت  دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش سایر تم ویندوز
ادامه
31

دانلود ManagedShell 0.0.248 - لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز

 

دانلود ManagedShell

| لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز |

 

ManagedShell 0.0.248 نام یک لایبرری جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت پوسته‌های ظاهری مختلف و جذاب برای سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، ویندوز به دلیل برخورداری از واسط گرافیکی و المان‌های مختلف، یک سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار در بین کاربران است. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک لایبرری جدید و کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از آن المان‌های گرافیکی جایگزین را برای ویندوز ساخت و استفاده کرد. این لایبرری جدید که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند پوسته‌های گرافیکی جدید و جایگزین را با استفاده از NET. برای بخش‌های مختلف ویندوز بسازند.

به کمک این لایبرری دات نت، شما توسعه‌دهندگان این زبان هم می‌توانید به راحتی انواع مختلف المان‌های گرافیکی را ایجاد و از آن در پروژه‌های خود استفاده کنید. اگر که شما هم توسعه‌دهنده دات نت هستید، از این لایبرری سی‌شارپ می‌توانید برای ساخت انواع المان‌های شخصی‌سازی شده در ویندوز استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به تسکبار جدید، نوار منو، داک، ویجت‌های مختلف و … مشابه نمونه‌هایی از آن در مک یا لینوکس اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ManagedShell را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
32

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 

دانلود WinThemeChange

| نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز |

 

WinThemeChange 3.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی کنترل و دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی ساده و گویا، تنظیمات تم و فونت را در ویندوز کنترل و آن را مطابق به شرایط و نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانیم، محیط ظاهری ویندوز شامل تنظیمات بصری شامل فونت، تصویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و … از جمله گزینه‌هایی هستند که در ویندوز به حد قابل قبولی امکان شخصی‌سازی دارند و کاربر می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را کنترل کند. اگر که شما نیز می‌خواهید به شکلی ساده و سریع‌تر تنظیمات فونت و تم را در سیستم کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار کمکی استفاده کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تنظیمات تم و فونت را در ویندوز 10 و 11 با سهولت بیشتری کنترل کنید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسندتر بتوانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. اگر که تنظیمات مذکور در ویندوز برایتان پیچیده و یا تغییر آن دشوار است، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinThemeChange را از سایت دانلود دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 27 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
25

دانلود DriversCloud 10.0.8.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

 

دانلود DriversCloud

| نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها |

 

DriversCloud 12.0.23.0 x86/x64 نام نرم افزاری رایگان و ساده برای جستجو و دریافت تازه‌ترین درایورها برای محصولات سخت‌افزاری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، از در دسترس بودن نسخه جدید درایورها برای سخت‌افزار سیستم اطلاع یافته و سپس نسبت به دریافت و نصب آنان اقدام نماید. مزیت این روش در مقایسه با جستجو و دانلود دستی درایورها، این است که نرم افزار فعلی به کاربر این اطمینان را می‌دهد که درایور در حال دریافت، کاملا با سخت افزار سیستم سازگاری داشته و بدین ترتیب از دانلود درایورهای ناسازگار جلوگیری خواهد شد.

این نرم افزار می‌تواند با اولین اجرا، اطلاعاتی جامع و کامل را از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شما نمایش دهد تا در ادامه قادر باشید نسخه درایورهای نصب شده را با تازه‌ترین نسخه‌های ارائه شده مقایسه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، به اطلاعاتی جامع در رابطه با مشخصات سیستم دست پیدا کرده و در صورت تمایل از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DriversCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
21

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

 

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

| ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس را چگونه نصب کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، با سهولت بسیار WSL را در ویندوز نصب کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، Windows Subsystem for Linux (WSL) قابلیت جدیدی در ویندوز است که به کمک آن، امکانات متعددی از لینوکس را می‌توان در ویندوز هم فعال کرد. ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس (WSL) یک ویژگی است که در سیستم عامل ویندوز 10 معرفی شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا امکان اجرای برنامه‌ها و دستورات لینوکسی را مستقیماً درون ویندوز داشته باشند. WSL اجرای محیط لینوکسی با استفاده از یک لایه فراهم می‌کند که بین هسته ویندوز و هسته لینوکسی قرار می‌گیرد. با استفاده از WSL، کاربران می‌توانند پکیج‌های لینوکسی را نصب کرده، اسکریپت‌ها و دستورات را اجرا کنند و به طور عمومی از برنامه‌های متن باز و ابزارهای توسعهٔ لینوکس استفاده کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
67


Ghost Spectre Windows 10 یک نسخه اصلاح‌شده از سیستم‌عامل اصلی ویندوز ۱۰ است که به‌طور خاص طراحی شده است تا سبک و سریع باشد. ویندوز ۱۰ استاندارد دارای نیازمندی‌های سخت‌افزاری سختگیرانه‌ای برای نصب است که ممکن است مانع ارتقاء برخی از کامپیوترهای قدیمی‌تر شود. به‌منظور رفع این مشکل، Ghost Spectre Windows 10 ویژگی‌ها و برنامه‌های غیرضروری را حذف کرده و مناسب دستگاه‌های با حافظه RAM کمتر، هارد‌دیسک‌های کندتر و پردازنده‌های قدیمی‌تر می‌کند. این نسخه همچنین تنظیمات حریم‌خصوصی و عملکرد را بهینه‌سازی می‌کند تا تجربه‌ای بهتر را برای این دستگاه‌ها فراهم کند.

 

30

دانلود east-tec ColorVeil 4.0.0.175 - نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر

 

دانلود east-tec ColorVeil

| نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر |

 

east-tec ColorVeil 4.0.0.175 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر است. مشکلی که اغلب افرادی که بیشتر از چند ساعت در روز با کامپیوتر کار می‌کنند با آن مواجه هستند، فشار چشم و خستگی چشم است. خیره شدن به صفحه کامپیوتر بدون استراحت مناسب می‌تواند منجر به این مشکلات شود. فشار چشم به عنوان یک وضعیت ناراحت کننده و معمولاً موقتی، شامل علایمی مانند خشکی، سوزش، خارش، تاری دید و سردرد است. یکی از عوامل اصلی فشار چشم کاربران کامپیوتر، عدم پلک زدن کافی است. پلک زدن کردن، عملی است که به وسیله آن چشم‌ها رطوبت کافی را به دست می‌آورند. پلک نزدن، منجر به تبخیر سریع‌تر اشک‌ها و خشک شدن چشم می‌شود. همچنین، نور زیاد صفحه کامپیوتر و نور محیط، تمرکز بر صفحه با دید بلند مدت، فاصله نزدیک چشم‌ها تا صفحه کامپیوتر و ناکافی بودن استراحت چشم‌ها نیز می‌تواند تحت عنوان عوامل موثر در فشار چشم محسوب شوند.

برای محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، می‌توان از برنامه‌ها و راهکارهای مختلف استفاده کرد. این برنامه‌ها اغلب شامل یادآوری‌های منظم برای استراحت کردن چشم‌ها هستند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید از خستگی چشم و آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم جلوگیری کنید

39

دانلود Stardock Start11 1.11 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11

 

دانلود Stardock Start11

| نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11 |

 

Stardock Start11 2.03 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور کاستومایز کردن شکل ظاهری استارت منو، دکمه استارت و همینطور تسک‌بار ویندوز 10 و ویندوز 11 است. یکی از قابلیت‌های جدیدی که در ویندوز 11 شاهد آن بودیم، تغییر محل قرارگیری آیکون‌های تسک‌بار ویندوز 11 به بخش وسط تسک‌بار بود. با وجود اینکه این قابلیت در ابتدا یک تغییر جذاب و کاربردی به شمار می‌رفت، اما عادت کردن کاربران با آن کار ساده‌ای نبوده و احتمالا مدت زمان طولانی‌تری برای عادت به آن نیاز است. اگر که شما نیز با این تغییر و تحولات ویندوز 11 به سختی کنار آمده و به دنبال راهی برای امتحان کردن استارت منوی قبلی هستید، ما برایتان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای همین کار طراحی شده و می‌تواند شکل ظاهری استارت منوی کلاسیک را به ویندوز 10 و ویندوز 11 بیاورد.

نرم افزاری که در اینجا برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانید در بین تم و استایل‌های مختلف استارت منوی ویندوز سوئیچ کنید و شکل ظاهری آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. این برنامه، نصب و راه‌آندازی سریع و آسانی دارد و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید منوی استارت سیستم خود را به حالت کلاسیک درآورید. علاوه بر این‌ها، با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی تسک‌بار ویندوز اعمال کنید؛ بدین ترتیب که برخی امکانات تازه و مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید و دسترسی‌های بیشتری به مسیرهای مختلف از طریق استارت منوی ویندوز داشته باشید

36

یک مجموعه ابزار رایگان برای کاربران ویندوز است که به آنها کمک می کند تا بهره وری خود را در کار کردن در محیط ویندوز افزایش دهند. PowerToys شامل ابزارهایی برای مدیریت پنجره ها، مدیریت فایل ها، مدیریت تصاویر، مدیریت صفحه کلید و جستجوی سریع برنامه ها است.

51

| Windows 11 Enterprise / Education / Pro 21H2 Build 22000.527|

| Non-TPM 2.0 Compliant x64 En-US Preactivated |

| نسخه نهایی در Feb 2022 |

داشتن ویندوز خوب برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی بسیار اهمیت داشته و دربرخی مواقع نصب یک نسخه ضعیف ممکن است به سخت افزار سیستم شما آسیب وارد کند. از این رو گیم ستاپ با قرار دادن نسخه نهایی ویندوز 11 سعی داشته تا این مشکل را برطرف کند و برای اجرای بازی با بهترین کیفیت و بدون مشکل یک سیستم عالی داشته باشید.

دانلود ویندوز 11 برای بازی بهترین نسخه ویندوز 11 آپدیت شده و اکتیو شده

کسانی که به صورت حرفه ای به دنبال بازی کردن و استفاده از نرم افزار های گرافیکی هستند یا به هر نحوی با سیستم عامل ویندوز سر و کار دارند همیشه به دنبال جدیدترین آپدیت برای ویندوز خود بوده تا بهترین عملکرد و بیشترین امکانات را از آن به دست اورند. از این رو بهترین انتخاب برای نصب یک ویندوز خوب و بدون مشکل همیشه جدیدترین و بروز ترین نسخه از ان بوده و هست. حال شرکت مایکروسافت با انتشار ویندوز جدید خود تحت عنوان Windows 11 یک محیط جدید و قدرتمند را برای کاربران خود معرفی کرده تا مشکلات عمده و کندی ویندوز 10 را جبران کند تا از فضایی بسیار روان و سرعت بالای ویندوز 11 لذت ببرید.

210

دانلود Windhawk 1.3.1 Beta - نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز

 

دانلود Windhawk

| نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز |

 

Windhawk 1.3.1 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور کاستومایز کردن ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید قسمت‌های مختلف سیستم را به دلخواه خود تنظیم کنید. در حال حاضر، همه ما می‌دانیم که ویندوز یک سیستم عامل قابل کاستومایز کردن است. علاوه بر وجود تنظیمات پیش‌فرض در این زمینه، شمار زیادی از ابزارهای موجود در وب برای تغییر ظاهر و عملکرد ویندوز معرفی و عرضه شده‌اند. مشکل اصلی اینجست که کاربران برای پیدا کردن آن‌ها در اینترنت باید زمان زیادی را صرف کنند تا به ابزار مورد نظر خود نزدیک شوند. نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، با فراهم کردن یک Marketplace مخصوص، امکانی به شما می‌دهد تا بتوانید انواع تغییرات ظاهری و عملکردی در ویندوز را به دلخواه خود دانلود و نصب کنید.

همه ما از تغییر ظاهر و شخصی‌سازی محیط گرافیکی سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و … لذت می‌بریم. در واقع کاربر برای تنوع هم که شده ترجیح می‌أهد بتواند بسیاری از جنبه‌های مختلف سیستم‌عامل را دستکاری کند. در کنار ابزارهای پیش‌فرض ویندوز، وجود یک محیط مخصوص برای این کار نیز می‌تواند جذاب باشد.  سفارشی سازی ویندوز احتمالا یک عملیات مخصوص به کاربران حرفه‌ای تر است، اما این ابزار به دلید ماهیت دقیق و نزدیک خود به یک مارکت نرم افزاری، می‌تواند این کار را برای همه کاربران دسترسی‌پذیرتر کند. یک نگاه سریع به برنامه نشان می‌دهد که هر کسی که می‌خواهد از آن استفاده کند؛ در واقع شما می‌ـوانید صرف‌نظر از سطح مهارت کار با کامپیوتر می‌توانید با مشاهده‌ی اسکرین‌شات‌ها و مطالعه توضیحات هر مود، آن را در صورت تمایل بر روی سیستم خود امتجان کنید

231

دانلود XBatteryStatus 1.0.2 - ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی

 

دانلود XBatteryStatus

| ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی |

 

XBatteryStatus 1.0.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور نمایش درصد باتری دستگاه‌های بلوتوثی متصل به سیستم است که از جمله‌ی بیشترین کاربرد آن می‌توان به عنوان نمایشگر درصد باتری گیم‌پدهای بلوتوثی اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، روز به روز بر تعداد گیمرهای پلتفرم PC افزوده می‌شود و تجهیزات جانبی مخصوص به گیمرها نیز بازار داغی دارد. یکی از تجهیزات بسیار محبوب برای گیمرها، گیم‌پدهای بی‌سیم هستند. با توجه به سادگی در ارتباط و عملکرد، گیم‌پدهای بلوتوثی رو به روز بیشتر از قبل محبوب می‌شوند. گیم‌پدهای بی‌سیم معمولا از طریق بلوتوث به سیستم متصل می‌شوند و هر چند وقت یک بار نیاز به شارژ دارند. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که در نقطه حساسی از یک بازی، با اتمام شارژ دسته بازی مواجه می‌شوند. اگر که می‌خواهید به این غافل‌گیری برای همیشه خاتمه دهید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را حتما نصب و استفاده کنید.

این نرم افزار مخصوص کنترلرهای ایکس باکس (Xbox) نیست و کاربر می‌تواند تمامی کنترلرهای بلوتوثی را به آن متصل کند و اطلاعات مربوط به باتری را در دسکتاپ مشاهده کند. با این ابزار، شما هیچ‌گاه با اتمام شارژ باتری گیم‌پد خود غافل‌گیر نمی‌شوید؛ بنابراین این ابزار را باید به عنوان یک انتخاب عالی برای هر گیمر در PC به شمار برد. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند به سرعت آن را بر روی سیستم خود نصب کند تا در ادامه ویجت آن بر روی دسکتاپ نمایش داده شود و بتوان از امکانات آن بهره گرفت

45

برنامه تغییر رنگ فولدرها Folder Marker Pro 4.8

 

همانطور که می دانید ویندوز بصورت پیش فرض رنگ تمامی فولدرها را به یک صورت در می آورد و شما برای شناسایی فایهای موجود در فولدرها اقدام به تغییر نام آنها می کنید. حال فرض کنید یک برنامه در اختیار شما قرار بگیرد که فولدرهای شما را از یکنواختی خارج کند و بنا به سلیقه خود بخواهید فولدرها را تغییر رنگ دهید. Folder Marker Pro یک برنامه سبک و بسیار زیبا می باشد که به شنا اجازه می دهد تا تنها با یک کلیک رنگ و ظاهر فولدرها را تغییر دهید. مثلا فولدر فیلم هایتان را قرمز , موزیک هایتان را آبی , تصاویر را به رنگ مشکی و… تغییر دهید. پس از نصب این برنامه شما قادر خواهید تنها با راست کلیک بر روی فولدر مورد نظر و انتخاب گزینه MARK FOLDER فولدر خود را بصورت تکی و یا دسته جمعی تغییر رنگ دهید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 11 خرداد 1402 سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
426  جایگزین منوی استارت در ویندوز 11

 نرم افزاری کاربردی جهت جایگزین منوی استارت در ویندوز 11 میباشد. هنگام کار با ویندوز 11 متوجه تغییر بزرگی در رابط کاربری آن خواهید شد که عبارت است از تغییر منوی استارت این ویندوز با ظاهر منوی استارت ویندوز 10 یا 7 میباشد و از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این منوی استارت جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن منوهای قبلی باشند، StartAllBack به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت کاربردی تر را به ویندوز 11 بازگردانید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 29 فروردین 1402 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
51

دانلود BeWidgets 0.13.2.0 - ساخت و استفاده از ویجت‌های زیبا در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود BeWidgets

| ساخت و استفاده از ویجت‌های کاربردی در دسکتاپ ویندوز |

 

BeWidgets 0.13.2.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای شخصی‌سازی نمای ظاهری دسکتاپ ویندوز است که با آن می‌توانید چهره‌ای جدید و متنوع را به دسکتاپ ویندوز بدهید. این نرم افزار، به منظور تسهیل انجام امور روزمره‌ی شما طراحی شده تا با آن بتوانید ویجت‌هایی پرکاربرد را در دسکتاپ قرار دهید و با آن از تجربه یک دسکتاپ زیبا و جذاب‌تر لذت ببرید. برای کار با این ابزار، حتما نیازی نیست که دولوپر باشید؛ زیرا که حتی با مهارت‌های ابتدایی هم می‌توان خلاقیت را به کار بست و شاهد نتایجی بی‌نظیر بود.

همانطور که می دانید، این روزها ویجت‌ها کاربرد گسترده‌ای در انواع سیستم‌عامل‌ها دارند. از ویندوز گرفته تا مک یا اندروید و iOS؛ همه و همه از ویجت‌ها برای فراهم‌سازی امکاناتی جذاب و مفیدتر در دسکتاپ استفاده می‌کنند. ویجت‌های مختلف شامل زمان، تاریخ، گالری عکس، اطلاعات مالی، شرتکات اپلیکیشن‌ها و … از جمله‌ی آیتم‌های پرکاربردی هستند که می‌توانید بر حسب نیاز آن‌ها را در دسکتاپ خود قرار دهید. بسته به ویجت مورد نیاز، شما می‌توانید به تنظیمات مختلف آن دسترسی پیدا کرده و ویجت شخصی خود را مطابق با نیاز و سلیقه خودتان در دسکتاپ ویندوز قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BeWidgets را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
150

دانلود Easy Dark Mode 1.0.0.2 - فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10

 

دانلود Easy Dark Mode

| فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11 |

 

Easy Dark Mode 1.4.2.10 نام نرم افزار ساده و کم‌حجم برای فعال‌سازی حالت تیره (تاریک) در ویندوز 10 و 11 است. همانطور که می‌دانید، در حالت پیش‌فرض رنگ پنجره‌ها و محیط گرافیکی ویندوز 10، با بک‌گراند سفید طراحی شده است. زمانی که کاربر قصد داشته باشد در فضاهای تاریک با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کند، رنگ سفید موجب آسیب رساندن به چشم او می‌شود. راهکار حل این مشکل، استفاده از بک‌گراند تیره در سناریوی گفته شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، حالت تیره‌رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کنید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با کامپیوتر خود در تاریکی شب به مدت طولانی استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد که جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها از این برنامه استفاده کنید. نرم افزار مذکور با دارا بودن حجم بسیار اندک، قادر است تنها با یک کلیک حالت تیره رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کند. همچنین در هر زمان شما می‌توانید تنها با یک کلیک، تنظیمات را به حالت پیش‌فرض تغییر داده و در هر زمان نسبت به اعمال این تغییر اعمال نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Dark Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  دانلود دریافت نمایید.

116

Linux openSUSE Tumbleweed 84 87 Leap 15 4 42 3 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

دانلود یکی از محبوبترین توزیع های سیستم عامل لینوکس با نام openSUSE

باید اذعان داشت که دنیای فعلی کامپیوترها به کام لینوکسی‌ها است، زیرا روزی وجود ندارد که خبر خوشی از جامعه منبع باز (Open Source) به گوش نرسد.

عرضه توزیع‌ها و نرم‌افزارهای متفاوت و جدید باعث شده تا افراد بسیاری به امید برآورده‌شدن خواسته‌هایشان به سمت اپن‌سورس کشیده شوند.

در این میان عرضه نسخه جدید یک توزیع معتبر می‌تواند یکی از بهترین خبرهای ممکن تلقی شود. این بار این خبر خوش طرفداران SuSE را هدف قرار داده است.

داستان شکل‌گیری و رشد SuSE به سال ۱۹۹۲ و شهر نورنبرگ در آلمان برمی‌گردد. یعنی هنگامی که چهار جوان تصمیم گرفتند تا شرکتی نرم‌افزاری بر پایه ارائه نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با یونیکس ایجاد کنند.

توماس فر مهندس نرم‌افزار و رولند دایروف، بورکهارد اشتین بیلد و هوبرت منتل که هر سه دانشجوی ریاضی بودند بدون آن که یک ایده تجاری قوی داشته باشند، به ایجاد گروهی دست زدند که کمی بعد با عنوان S.u.S.E (سرنامSoftware undSystem-Entwicklung) یا توسعه نرم‌افزار و سیستم‌ها به رسمیت شناخته شد. این نام در اکتبر ۱۹۹۸ به SuSE تغییر داده شد.

161

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی مخصوص ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به تنظیمات مخفی این سیستم‌عامل دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نرم افزار به طور خاص برای ویندوز 10 طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با اعمال برخی تغییرات در رجیستری ویندوز، خصوصیات رابط کاربری ویندوز 10 را تغییر دهید. همه ما علاقه‌مند هستیم که محیط سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه‌ شخصی‌مان تغییر دهیم. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در رنگ‌ها، والپیپر صفحه و … اشاره کرد. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند این کار را برای شما ساده‌تر کند، در این مطلب برای شما ابزاری قدرتمند در این زمینه را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارها را در نهایت سادگی برای شما به انجام برساند.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید بسیاری از خصوصیات ویندوز 10 را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این برنامه شما می‌توانید تسک‌بار ویندوز را به بخش بالا، چپ یا راست منتقل کرده و یا اینکه بسته به نیاز خود اندازه‌ی آن را تغییر دهید و یا اینکه شفافیت آن را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. کارکرد این نرم افزار، با تغییر در رجیستری ویندوز 10 است که در حالت عادی انجام آن برای کاربران مبتدی، سخت و پرریسک است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تغییر را به سرعت و سادگی در ویندوز 10 اعمال و از خصوصیات جدید آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 10 :

– امکان تغییر موقعیت نوار تسک‌بار

– امکان تغییر سایز تسک‌بار

– امکان تغییر در اپ سوئیچ ویندوز

– قابلیت شفاف کردن نوار تسک‌بار

– بازگردانی تولبار کلاسیک فایل اکسپلورر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakNow WinSecret for Windows 10.cover1  300x221 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 TweakNow WinSecret for Windows 10.cover2  300x221 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 



فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 16 دی 1401 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر تم ویندوز
403
دانلود Windows All (7, 8.1, 10, 11) AIO 51in1 (Updated November 2022) x64 - مجموعه کامل ویندوز ۷ تا

مجموعه کامل ویندوز

Windows سیستم عامل ساخت شرکت Microsoft، محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل در دنیا می‌باشد که تاکنون بیش 15 نسخه از آن از سال 1985 منتشر شده است. هر یک از نسخه‌های مختلف این ویندوز در پست‌هایی جداگانه بر روی سایت و در این نشانی قابل دریافت هستند قرار گرفته است.
در چند سال اخیر که استفاده از DVD دیگر رایج نیست و برای نصب ویندوز بیشتر از Flash Memory استفاده می شود‌، یکی از مشکلاتی که وجود دارد این هست که برای نصب هر نسخه از ویندوز لازم هست کل محتوای Flash Memory را فرمت کرد تا بتوان ویندوز با قابلیت بوت (Bootable) روی آن کپی و اقدام به نصب ویندوز کرد. حال اگر قصد نصب چند ویندوز مختلف به صورت پیوسته روی یک سیستم و یا چند سیستم را داشته باشید. هر بار فرمت کردن Flash Memory و کپی ویندوز عملی طاقت فرسا می شود.
مجموعه پیش رو یک بسته کامل و یکپارچه از تمامی نسخه‌های ویندوز شامل ویندوز 7، ویندوز 8.1، ویندوز 10 و ویندوز 11 هست که در هنگام نصب هر کدام را به بنا به نیاز خود می توانید انتخاب و نصب کنید
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 17 آذر 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
96

دانلود WinPaletter 1.0 - اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود WinPaletter

| اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

WinPaletter 1.0.6.3 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور رنگ‌آمیزی ویندوز 10 و ویندوز 11 با رنگ‌های دلخواه شماست. با این نرم افزار، شما می‌توانید دو سیستم‌عامل محبوب Windows 10/Windows 11 را از نظر بصری و رنگ‌هایی که در بخش‌های مختلف آن به کار رفته، شخصی‌ کرده و تغییرات مورد علاقه خود را در آن اعمال کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این دو سیستم‌عامل، وجود راهکاری که با آن بتوان جنبه‌های مختلف ویندوز را شخصی‌سازی کرد به خوبی حس می‌شد. در این مطلب، برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که تغییرات مدنظرتان را به ساده‌ترین شکل ممکن اعمال می‌کند.

زمانی که صحبت از کاستومایز کردن به میان است، ویندوز به عنوان یک سیستم‌عامل جذاب و محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. به عنوان یک کاربر، همه ما علاقه‌مند هستیم که بتوانیم جزئیات مختلف سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه و راحتی خودمان تغییر دهید. تغییر دادن نشانگر موس، تغییر رنگ نوار تس‌بار، منوها، آیکون‌ها و … از جمله تغییراتی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی محیط کاربری سیستم‌عامل اعمال کرد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای اعمال هرچه آسان‌تر این تغییرات در ویندوز 10 و ویندوز 11 هستید، ما برایتان ابزاری جدید، رایگان و متن‌باز را آماده کرده‌ایم که این انجام این دسته از تغییرات را برای شما ساده و آسان می‌کند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 25 آبان 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
293

به روز شده به جدیدترین نسخه

Remo Recover Windows یک راه حل بسیار عالی برای بازیابی فایل های حذف شده شما می باشد ، این نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی ها ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی ، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم این نرم افزار می باشند

ویژگی های کلیدی Remo Recover Windows :

– اسکن کل هارد درایو در چند دقیقه برای بازیابی فایل های حذف شده.
– بازیابی فایل های حذف شده با ترکیب کلیدهای Shift+Delete.
– بازیابی اطلاعات از پارتیشن های فرمت شده حتی وقتی که شما ویندوز را دوباره نصب می کنید.
– قابلیت تشخیص و بازیابی بیش از 300 نوع فایل مختلف براساس مشخصات خاص آنها.
– پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از روی درایوها و پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT که فرمت شده اند.
– بازیابی اطلاعات از هارد درایوها ، درایوهای خارجی USB ، کارت های حافظه فلش ، درایوهای FireWire و iPod.
– الگوریتم های منحصر به فرد برای بازیابی عکس ها ، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس های RAW.
– پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها.
– گزینه ای برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده روی سی دی یا دی وی دی یا روی یکی از درایوهای ویندوز.
– ادامه روند بازیابی یا ذخیره اطلاعات با استفاده از ویژگی “Save Scan Information”.
– ساخت دیسک ایمیج برای عبور کردن از Bad Sector ها تا شما بتوانید فایل های خود را بعداً از روی ایمیج دیسک و بدون خطا بازیابی کنید.

دانلود نسخه جدید Remo Recover Windows

نسخه حجم سرور پی سی دی
نصبی 41MB DOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه crack را با توجه به نسخه ویندوزتان به محل نصب شده کپی کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
89
دانلود CM Professional Logos Bundle - بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع

در این مجموعه شاهد بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: CM Professional Logos Bundle
نام فارسی: بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع
فرمت فایل: EPS, AI, PNG, JPG
حجم فایل: 1722 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:36 - 1401/6/21 | 2022.09.12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5


 رمز فایل :www.p30download.com

379

دانلود WidgetBox 1.5.1410 - مجموعه ویجت جدید و جذاب برای ویندوز

 

دانلود WidgetBox

| مجموعه ویجت جدید و جذاب برای ویندوز |

 

WidgetBox 1.5.1410 نرم افزاری جدید و کاربردی است که در خود ده‌ها ویجت جذاب را جای داده تا بتوانید باقرار دادن آن‌ها در دسکتاپ، محیط کاربرپسندتری را در میزکار خود داشته باشید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، استفاده از این ویجت‌های جذاب را آغاز کند. ویجت باکس، ده‌ها ویجت جذاب و کاربردی را در خود جای داده که شما کاربران عزیز به راحتی می‌توانید از آن‌ها در دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید و نمای جذاب‌تری را به آن بدهید.

قابلیت استفاده از ویجت‌ها، همزمان با ویندوز ویستا در این سیستم‌عامل گنجانده شد. با استفاده از ویجت‌ها می‌توانید مجموعه‌ای از ابزارهای پرکاربرد خود را در دسکتاپ قرار دهید و در هر زمان از اطلاعات و یا کاربردهای آن بهره ببرید. برخی ویژگی‌های محبوب در بین ویجت‌ها شامل امکان نمایش درصد باتری، دسترسی به ماشین‌حساب، تقویم و … است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مجموعه‌ی جدید شامل 10 ویجت رایگان را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود قرار داده و از استفاده‌ی آن لذت ببرید. تنظیم ویجت‌ها بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید از لیست موجود، آن دسته از ویجت‌های دلخواه خود را انتخاب و در دسکتاپ سیستم خود قرار دهید. 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 05 شهریور 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
105

دانلود Classic Shell 4.3.1 - پوسته کلاسیک برای ویندوز

 

دانلود Open-Shell – Classic-Start

| پوسته کلاسیک برای ویندوز |

 

Open-Shell (Classic-Start) 4.4.171 نام یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی به منظور بازگردانی قابلیت‌های کلاسیک ویندوز، به سیستم‌های امروزی است. این برنامه شما را قادر می‌سازد بسیاری از قابلیت‌های حذف شده در نسخه‌های جدیدی سیستم‌عامل ویندوز را بازیابی کرده و آنان را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید. پوسته کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد که قابلیت‌های کاربردی و مفید را به بخش‌های مختلفی از ویندوز خود اضافه کنید. از جمله این امکانات می‌توان به منوی تولبار در ویندوز اکسپلورر، جایگزینی منوی استارت کلاسیک و … اشاره کرد.

منوی استارت جدیدی که پوسته کلاسیک به ویندوز شما اضافه می‌کند، به طور دقیق و آیتم به آیتم قابل ویرایش و تغییر است. از این جهت شما می‌توانید مجموعه‌ای از گزینه‌های دلخواه خود را برای آن تعریف کنید. همچنین شما رابط گرافیکی منوی استارت را می‌توانید از میان پوسته‌های Windows Classic, Windows XP, Vista/Windows 7 انتخاب کنید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Classic Shell :

– قابلیت جایگزینی منوی استارت ویندوز XP در ویندوزهای Windows 7, 8, 8.1, 10

– پشتیبانی از Drag & Drop برای جایگزینی آیتم‌های دلخواه

– امکان نمایش علاقمندی‌ها و دسترسی شاخه‌ای به کنترل پنل

– قابلیت نمایش اسناد اخیر

– امکان دسترسی به استارت منوی اصلی با کلید‌های Shift + Click

– پشتیبانی از پوسته‌های متنوع و زیبا

– اضافه کردن تولبار کلاسیک ویندوز اکسپلورر

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 مرداد 1401 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز فونت
293
دانلود Windows All (7, 8.1, 10, 11) AIO 48in1 (Updated July 2022) x64 - مجموعه کامل ویندوز ۷ تا ۱۱

مجموعه کامل ویندوز (به روز شده در مرداد ۱۴۰۱)

Windows سیستم عامل ساخت شرکت Microsoft، محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل در دنیا می‌باشد که تاکنون بیش 15 نسخه از آن از سال 1985 منتشر شده است. هر یک از نسخه‌های مختلف این ویندوز در پست‌هایی جداگانه بر روی سایت و در این نشانی قابل دریافت هستند قرار گرفته است.
در چند سال اخیر که استفاده از DVD دیگر رایج نیست و برای نصب ویندوز بیشتر از Flash Memory استفاده می شود‌، یکی از مشکلاتی که وجود دارد این هست که برای نصب هر نسخه از ویندوز لازم هست کل محتوای Flash Memory را فرمت کرد تا بتوان ویندوز با قابلیت بوت (Bootable) روی آن کپی و اقدام به نصب ویندوز کرد. حال اگر قصد نصب چند ویندوز مختلف به صورت پیوسته روی یک سیستم و یا چند سیستم را داشته باشید. هر بار فرمت کردن Flash Memory و کپی ویندوز عملی طاقت فرسا می شود.
مجموعه پیش رو یک بسته کامل و یکپارچه از تمامی نسخه‌های ویندوز شامل ویندوز 7، ویندوز 8.1، ویندوز 10 و ویندوز 11 هست که در هنگام نصب هر کدام را به بنا به نیاز خود می توانید انتخاب و نصب کنید.
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 13 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
236

بروز شده به آخرین نسخه

Winstep Xtreme

Winstep Xtreme ابزاری قدرتمند در زمینه ایجاد تغییرات چهره محیط سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای مشابه بر روی همه نسخه های ویندوز 95، 98، SE ،ME ،NT4 ،2000 ،XP 32/64 bit ،2003 Server و Vista 32/64 bit Seven قابل نصب و اجرا می باشد. از مزیت های این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه حفظ سرعت سیستم عامل می باشد و همانند دیگر نرم افزارها کاهش سرعت سیستم عامل را موجب نمی شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر شکل کلی محیط desktop، سازمان دهی desktop و بهم ریختگی های فایل ها و آیکن های موجود بر روی آن، افزایش کارایی از محیط کاری و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت WinStep Software می باشد. با Xtreme می توانید چهره میز کار خود را سفارشی سازید بطوری که برای شما مناسب باشد و به کارتان بیاید. این برنامه خود شامل قسمت های مختلفی است که با آنها مدیریت کامل روی چهره دسکتاپ خواهید داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
117

بروز شده به جدیدترین نسخه

Winstep Nexus Ultimate

Winstep Nexus Ultimate نرم افزار کاربردی برای ایجاد پنل های دلخواه در هرجای ویندوز است که به کاربر امکان میدهد به صورت زیبا و دلخواه و سفارشی ، پنل دسترسی به برنامه های موردنیازش را ایجاد نماید. اگر جزو کاربرانی هستید که به یک سری از برنامه ها نیاز مبرم دارید نمیخواهید که هر بار از طریق منوی استارت یا از طریق دسکتاپ و جستجوی آنها به این برنامه ها دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از برنامه پنل ساز حرفه ای Winstep Nexus Ultimate استفاده کنید.

شما با استفاده از نرم افزار کامپیوتری Winstep Nexus Ultimate صرفا با یک کلیک به برنامه های دلخواهتان دسترسی پیدا می کنید. از ویژگی های این برنامهپرکاربرد امکان نمایش نرم افزارهای اجرا شده می باشد.همچنین بیش از 80 دستور کاربردی میانبر برای اقداماتی همچون اسلیپ، تغییر حالت ویندوز و … در نرم افزار Winstep Nexus Ultimate تعبیه شده است.

کاربر می تواند شبکه اینترنت و استفاده خود را مانیتور کند و همچنین به آب و هوای 39000 شهر دنیا دسترسی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های برنامه Winstep Nexus Ultimate دسترسی به عملکرد رم و سی پی یو و دیگر سخت افزار کامپیوتر می باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
129

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی مخصوص ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به تنظیمات مخفی این سیستم‌عامل دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نرم افزار به طور خاص برای ویندوز 10 طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با اعمال برخی تغییرات در رجیستری ویندوز، خصوصیات رابط کاربری ویندوز 10 را تغییر دهید. همه ما علاقه‌مند هستیم که محیط سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه‌ شخصی‌مان تغییر دهیم. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در رنگ‌ها، والپیپر صفحه و … اشاره کرد. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند این کار را برای شما ساده‌تر کند، در این مطلب برای شما ابزاری قدرتمند در این زمینه را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارها را در نهایت سادگی برای شما به انجام برساند.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید بسیاری از خصوصیات ویندوز 10 را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این برنامه شما می‌توانید تسک‌بار ویندوز را به بخش بالا، چپ یا راست منتقل کرده و یا اینکه بسته به نیاز خود اندازه‌ی آن را تغییر دهید و یا اینکه شفافیت آن را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. کارکرد این نرم افزار، با تغییر در رجیستری ویندوز 10 است که در حالت عادی انجام آن برای کاربران مبتدی، سخت و پرریسک است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تغییر را به سرعت و سادگی در ویندوز 10 اعمال و از خصوصیات جدید آن لذت ببرید

60

دانلود Context Menu Manager 3.3.3.1 - نرم افزار مدیریت و تنظیم منوی راست کلیک در ویندوز

 

دانلود Context Menu Manager

| نرم افزار مدیریت و تنظیم منوی راست کلیک در ویندوز |

 

Context Menu Manager 3.3.3.1 نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز برای تنظیم و شخصی‌سازی منوی راست کلیک موس در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در نهایت سادگی، جریان‌های کاری خود را با این تغییرات انعطاف‌پذیرتر کنید. همانطور که می‌دانید، وظیفه سیستم‌عامل‌ها این است که امکان برقراری ارتباط و تعامل کاربر را با سیستم فراهم می‌کنند. از همین روی، بسیاری بر این باورند که امکانات شخصی‌سازی و تنظیم گزینه‌های مختلف مطابق نیاز، می‌تواند این ارتباط را ساده و واقعی‌تر کرد. اگر که شما هم به ابزاری برای تنظیم و شخصی‌سازی کارکرد کلیک چپ و راست موس در ویندوز هستید، این نرم افزار می‌تواند شما را به خوبی در این امر یاری کند.

همانطور که می‌دانید، عمل راست کلیک بر روی فایل و فولدر در ویندوز گزینه‌های متعددی را در اختیار قرار می‌دهد. اگر که جای خالی برخی فرمان‌ها در این قسمت را احساس می‌کنید و یا اینکه احتیاج دارید برخی آیتم‌ها را حذف و برخی دیگر را جایگزین آن کنید، این نرم افزار کاربردی می‌تواند برای شما انجام چنین کاری را فراهم کند. با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما به سادگی می‌توانید منوها را مترب و پاک‌سازی کنید و با از بین بردن محدودیت‌های موجود، تمامی گزینه‌های منوی راست کلیک بر روی هرگونه فایل و فولدرها را تنظیم و آن را مطابق نیاز خود شخصی‌سازی کنید

162

دانلود WinPaletter 1.0 - اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود WinPaletter

| اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

WinPaletter 1.0 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور رنگ‌آمیزی ویندوز 10 و ویندوز 11 با رنگ‌های دلخواه شماست. با این نرم افزار، شما می‌توانید دو سیستم‌عامل محبوب Windows 10/Windows 11 را از نظر بصری و رنگ‌هایی که در بخش‌های مختلف آن به کار رفته، شخصی‌ کرده و تغییرات مورد علاقه خود را در آن اعمال کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این دو سیستم‌عامل، وجود راهکاری که با آن بتوان جنبه‌های مختلف ویندوز را شخصی‌سازی کرد به خوبی حس می‌شد. در این مطلب، برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که تغییرات مدنظرتان را به ساده‌ترین شکل ممکن اعمال می‌کند.

زمانی که صحبت از کاستومایز کردن به میان است، ویندوز به عنوان یک سیستم‌عامل جذاب و محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. به عنوان یک کاربر، همه ما علاقه‌مند هستیم که بتوانیم جزئیات مختلف سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه و راحتی خودمان تغییر دهید. تغییر دادن نشانگر موس، تغییر رنگ نوار تس‌بار، منوها، آیکون‌ها و … از جمله تغییراتی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی محیط کاربری سیستم‌عامل اعمال کرد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای اعمال هرچه آسان‌تر این تغییرات در ویندوز 10 و ویندوز 11 هستید، ما برایتان ابزاری جدید، رایگان و متن‌باز را آماده کرده‌ایم که این انجام این دسته از تغییرات را برای شما ساده و آسان می‌کند

114
StartAllBack 3 4 1 4410 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

دانلود StartAllBack

دانلود نسخه نهایی StartAllBack چایگزین منوی استارت در ویندوز 11 و شخصی سازی آن

پس از معرفی ویندوز 11 و تغییرات چشمگیر این ویندوز در رابط کاربری از جمله تغییرات در منوی استارت و ... 

این تغییرات به برای خیل عظیمی از کاربرانی که به منوی استارت ویندوز 10 و 7 عادت کرده بودند دشوار بوده و موجب نارضایتی کاربران ویندوز 11 شده است

ویندوز 11 پیشرفت های زیادی از نظر رابط کاربری و گرافیک و همچنین زیبایی در عین حال سرعت بیشتر داشته است که نمیتوان از این ویندوز بخاطر برخی تغییرات دست کشید

اما راه حل چیست؟ نرم افزار StartAllBack برنامه ای کم حجم جهت جایگزین کردن منوی استارت در ویندوز 11 است 

به کمک این نرم افزار شما قادرخواهید بود منوی استارت خود را در همان جای همیشگی در تسکبار داشته باشید و

همچنین امکان شخصی سازی و ویرایش و دسته بندی برنامه ها نیز برای شما فراهم است

573

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود درایور پک آنلاین DriverPack Solution Online v17.11.108

DriverPack Solution Online یک نرم افزار کارآمد و بسیار مفید در جهت آپدیت درایورهای سیستم می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید.

درایور پک آنلاین یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود.

108

دانلود Win10 Brightness Slider 1.7.15 - تنظیم روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Win10 Brightness Slider

| تنظیم روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Win10 Brightness Slider 1.7.15 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند میزان روشنایی صفحه نمایش سیستم خود را به شکل ساده و سریع‌تری کنترل کنند. این برنامه که برای ویندوز 10 توسعه یافته، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید میزان روشنایی صفحه در سیستم‌های چند مانیتوره را به تفکیک هر صفحه نمایش انجام دهید. بدین صورت دیگر نیازی نیست که همواره هر دو نمایشگر دارای یک میزان روشنایی باشند و کاربر می‌تواند میزان روشنایی صفحه در هر نمایشگر را به طور مجزا تنظیم کند.

همانطور که می‌دانید، کاربر لپ‌تاپ می‌توانند روشنایی صفحه را با کلیدهای میانبر تغییر دهند. اما کاربران سیستم‌های قدیمی‌تر احتمالا فاقد درایورهای مربوطه برای اجرای این دستور در ویندوز 10 هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار ساده‌ای را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که این قابلیت را حتی در سیستم‌های قدیمی‌تر نیز فراهم می‌کند. این نرم افزار همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید میزان روشنایی صفحه در چند نمایشگر مختلف را از طریق اسلایدرهایی مجزا از هم کنترل کرده و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید

363

نویسنده:سید سعید مرادی

اگر از جمله طرفداران حالت تیره در ویندوز ۱۰ محسوب می‌شوید، باید بدانید که مایکروسافت سرانجام در حال افزودن تم تیره به مرورگر فایل (File Explorer) و منوهای زمینه است. در حال حاضر، اپلیکیشن‌های اصلی ویندوز ۱۰ که بر پایه‌ی پلتفرم ویندوز یونیورسال توسعه یافته‌اند و همچنین بخش تنظیمات از حالت تیره پشتیبانی می‌کنند؛ اما مرورگر فایل همچنان فاقد این ویژگی کاربردی است و در صورتی که در نیمه‌شب قصد مرور اسناد یا فایل‌های خود را داشته باشید، رنگ سفید پنجره‌ها چشمانتان را آزار خواهد داد. این تغییر جدید، ویندوز ۱۰ را یک قدم دیگر به رفع دوگانگی یاددشده در طراحی سیستم‌عامل نزدیک‌تر می‌کند. فعال‌سازی حالت تیره در مرورگر فایل از طریق گزینه‌ای به همین نام در بخش تنظیمات ویندوز امکان‌پذیر خواهد بود

Windows 10 Consumer Editions x86/x64 21H2 Build 19044.1526 MSDN

Windows 10 Business Editions x86/x64 21H2 Build 19044.1526 MSDN

دانلود-ویندوز-10-ورژن-21h1

کلیپ‌بورد ابری

کپی و جاگذاری (پیست) محتوا در ویندوز ۱۰ به‌زودی با قابلیت جدید کلیپ‌بورد ابری (Cloud Clipboard) به‌شدت ساده‌تر خواهد شد. مایکروسافت با این ویژگی تازه در حال ایجاد کلیپ‌بوردی مجازی است که اشتراک‌گذاری آن بین تمام دستگاه‌های ویندوز ۱۰ کاربر امکان‌پذیر خواهد بود. کلیپ‌بورد ابری به شما امکان می‌دهد تا محتوای دلخواه خود را از روی یک کامپیوتر کپی و آن را در دستگاهی دیگر جاگذاری کنید. این قابلیت برای کسانی که از دستگاه‌های مختلف ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 28 بهمن 1400 دانلود نرم افزار اینترنت سایر تم ویندوز
ادامه
83
دانلود Stardock CursorFX v4.03 - نرم افزار تغییر شکل مکان نما

کرسر اف ایکس

CursorFX برنامه ای برای تغییر شکل و ظاهر نشانگر ماوس سیستم عامل است. کار با این برنامه بسیار آسان است و به شما امکان می دهد مکان نما پیش فرض ماوس سیستم عامل را با طراحی های جدید و جذاب تر تغییر دهید. اگرچه قرار است یکی از ویژگی های سیستم عامل را تغییر دهد، اما CursorFX کل کار را به خوبی انجام می دهد تا نگران این نباشید که مشکلی برای سیستم عامل بوجود آید. حتی اگر تصویری که انتخاب نمودید بارگذاری نشود، در این صورت با مکان نما استاندارد موجود در ویندوز مواجه می شوید.
CursorFX یکی دیگر از برنامه‌های Stardock است که یکی از ویژگی های ظاهر رابط کاربری ویندوز (مکان‌نمای پیش‌فرض) را به چیزی کاملاً متفاوت، با هزاران افکت عالی تغییر می‌دهد. هرچند برخی معتقدند که نباید ویژگی های ظاهری رابط کاربری ویندوز را تغییر داد تا تمرکز کاربر برهم نخورد اما برای بسیاری دیگر، اضافه کردن تنوع و زیبایی های بیشتر به محیط یکنواخت ویندوز، احساسات خوشایندی را بهمراه دارد و به همین دلیل برای تغییر ظاهر رابط پیش فرض ویندوز، به دنبال راه حل های ساده هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Stardock CursorFX:
- تغییر اندازه نمایشگر ماوس در سیستم
- ارائه گرافیک های متنوع و پیش فرض برای جایگزینی با تصویر پیش فرض مکان نما
- امکان استفاده از انیمیشن ها و اسکریپت ها
- تنظیم افکت و سایه برای مکان نما
- و ...

CursorFX Screenshot 1 CursorFX Screenshot 2 CursorFX Screenshot 3 CursorFX Screenshot 4

رمز فایل:www.p30download.com

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 12 بهمن 1400 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز
423

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 - تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11

 

دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool

| نرم افزار تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11 |

 

EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز 11 است که به کمک آن به راحتی می‌توانید مشکلات این سیستم‌عامل را شناسایی و ترمیم کنید. اگر که شما هم از کاربران حال حاضر ویندوز 11 هستید و پس از مدتی از تجربه کار با آن، متوجه بروز مشکلاتی از قبیل کندی در اجرای دستورات مختلف و یا دیگر مشکلات رایج این سیستم‌عامل هستید، در این مطلب برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند انواع اینگونه مشکلات را در سیستم شما شناسایی و برطرف نماید.

این برنامه می‌تواند مشکلات استارت‌آپ سیستم‌عامل، ارورهای ابتدای کار سیستم، مشکلات EFI بوت‌لودر، ام‌بی‌آر و یا صفحه آبی مرگ را برطرف کند. با اولین اجرا، این برنامه تمامی مشخصه‌های نرم افزار و سخت افزار سیستم را اسکن و سپس ایرادات موجود را شناسایی می‌کند. این دسته از مشکلات، هریک به طریقی کارکرد سیستم را با ایراداتی همراه می‌کنند که شناسایی و برطرف کردن آن‌ها به طور مستقل کاری سخت و دشوار است. در این مطلب، برای شما ابزاری آماده کرده‌ایم که می‌تواند تنها با چند قدم ساده تمام ایرادات احتمالی ویندوز 11 را شناسایی و رفع کند

145

دانلود FileExplorerGallery 1.1.0 - گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر

 

دانلود FileExplorerGallery

| گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر |

 

FileExplorerGallery 1.1.0 اپلیکیشنی ساده، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سرعت تمامی تصاویر خود را در پنجره باز شده در ویندوز اکسپلورر در قالب یک گالیری زیبا و پرامکانات مشاهده کنید. اگر تاکنون برای مشاهده تصاویر خود انواع مختلف نرم افزارها را امتحان کرده و هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده و انتخاب نهایی را انجام نداده‌اید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان ایمیج ویور پیش‌فرض ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا از مشاهده و نمایش تصاویر خود لذت ببرید.

این نرم افزار با هدف به نمایش درآوردن ساده و سریع تصاویر در محیط ویندوز اکسپلورر طراحی شده است و به کمک آن کاربر می‌تواند با سهولت بسیار تمام تصاویر خود را به نمایش درآورد. به طور کلی، شما برای نمایش دادن عکس‌ها نیازی نیست که هربار این برنامه را اجرا کنید. تنها کافی‌ست که حین جستجو در میان فولدرها با رسیدن به عکس دلخواه‌تان، کلید F12 را فشار دهید تا تصویر مورد نظر باز شده و در نمای تمام صفحه به نمایش درآید. علاوه بر این، شما می‌توانید مشابه نمایشگرهای لمسی، با دبل کلیک کردن تصویر را زوم کنید و یا اینکه مجموعه‌ای از عکس‌ها را در نمای پشت سر هم به نمایش درآورید