google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY بايت
>

بايت

39

دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

 

دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

| مایکروسافت آفیس 2021 |

 

آفیس 2021 – Microsoft Office 2016-2021 Version 2401 Build 17231.20182 LTSC AIO + Visio + Project Retail-VL x86/x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار آفیس 2021 را از ادامه مطلب وب سایت  دریافت نمائید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 13 بهمن 1402 دانلود نرم افزار کتاب بايت دانلود كتاب اموزشي
ادامه
42

در دوره آموزشی ChatGPT for Auditors یاد می‌گیرید که چگونه باید از چت جی پی تی در رشته حسابداری استفاده کنید. چت جی پی تی (ChatGPT) به عنوان یک مدل زبانی توانمند، می‌تواند در حوزه حسابداری نیز به عنوان یک ابزار مفید مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از چت جی پی تی برای پرسش و درخواست توضیحات درباره مفاهیم حسابداری استفاده کنید، از جمله توضیحات در مورد کدهای حسابداری، انواع حساب‌ها، گزارش‌های مالی، و دیگر مسائل مرتبط کاربرد دارد.

ChatGPT for Auditors

آموزش استفاده از چت جی پی تی برای حسابداران

دوره-آموزشی-ChatGPT-for-Auditors

28

| شماره ژانویه ۲۰۲۴ اضافه شد |

مجله-Tech-Advisor

مجله Tech Advisor از جمله شماره‌های بسیار مهم در صنعت تکنولوژی است که از آگوست سال ۱۹۵۵ فعالیت خود را شروع کرده است و بعد از سال‌ها تجربه، هم اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین مجله‌های تکنولوژی محسوب می‌شود. در این مجله می‌توانید اطلاعات در مورد دنیای دیجیتال در همه زمینه‌ها کسب کرده و به اخبار و حواشی بپردازید. مقاله‌های جالبی به همراه تصاویر در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از تمام اتفاقات ماه گذشته آگاهی پیدا کنید. این مجله در کیفیت بالا آماده شده و می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید. مجله به صورت ماهانه منتشر شده و توسط IDG در کشور تهیه و تولید می‌شود.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 12 دی 1402 کتاب کتاب الکترونيکي Pdf بايت دانلود كتاب اموزشي
ادامه
77

آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

 

آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

| نحوه جستجوی فایل و فولدرها با فیلتر “تاریخ و ساعت” در ویندوز |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، از امکان سرچ در ویندوز نهایت استفاده را ببرید. با این روش، شما می‌توانید دقت جستجوی خود را بالا برده و بر اساس تاریخ و ساعت در ویندوز 10 و ویندوز 11 سرچ کنید. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز در قسمت ویندوز اکسپلورر قابلیتی داراست که با وارد کردن اسامی فایل یا فولدرها می‌توان به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. در این مطلب، روشی را به شما آموزش خواهیم داد که از طریق آن بتوانید جستجو را در دامنه‌ی تاریخی مشخصی انجام دهید تا سرعت سرچ بالاتری داشته باشید.

ویندوز اکسپلورر با وجود دارا بودن ابزار سرچ پیش‌فرض، معمولا پرفرمنس چندان مطلوبی ندارد و نتایج سرچ کاربر را به کندی نمایش می‌دهد. با این آموزش، شما می‌توانید تا حد قابل توجهی سرعت سرچ خود در ویندوز را بالا ببرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

سرچ بر اساس تاریخ با کیبورد:

کافی‌ست که تاریخ ابتدا و پایان را با فرمت زیر در بخش جستجو وارد کنید.

modified:6/3/2023 .. 9/6/2023
SearchByDate.cover1  300x200 - آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

SearchByDate.cover3  300x175 - آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

سرچ بر اساس تاریخ با ویندوز اکسپلورر:

ویندوز 10:

در ویندوز اکسپلورر، تب Search بر روی دکمه Date Modified کلیک کرده و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

SearchByDate.cover2  300x200 - آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

ویندوز 11:

در ویندوز اکسپلورر، Search Option > Date Modified را کلیک کرده و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

SearchByDate.cover4  300x155 - آموزش سرچ بر اساس تاریخ در ویندوز 10 و ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

 

187 دانلود مجله T3 UK

مجله T3 UK – تی ۳

| شماره سپتامبر ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-T3

مجله T3 UK یکی از معتبرترین تیراژهایی است که در جهان در زمینه تکنولوژی منتشر می‌شود و می‌توانید به‌عنوان ابزاری عالی جهت اطلاع‌رسانی در مورد تکنولوژی روز دنیا از آن استفاده کنید. این مجله دارای عکس‌های خیره کننده و ترکیبی قدرتمند از اخبار و اطلاعات متنوع است و هر شماره از آن، شامل لیست کاملی از جدیدترین بازی‌ها، برنامه‌ها و اطلاعاتی است که در مورد هریک از آن‌ها می‌توانید داشته باشید. دستگاه‌های تکنولوژی جدید و قدیم در این مجله بررسی شده و می‌توانید ویترینی از لاطلاعات را در آن‌ها دریافت کنید. این مجله شامل برخی از مسابقات و نظرسنجی‌ها نیز خواهد بود که شما را به‌خوبی با خود درگیر می‌کند.

141  کشتی‌ گیری که ظاهر خود را کاملا تغییر دادند

صنعت کشتی کج برای پیشرفت خود، گاهی دست به تغییر کشتی‌گیران می‌زند؛ تغییراتی که اکثرا ظاهری هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای کشتی‌ کج، کشتی‌گیران با شخصیت‌هایی که از سوی نویسندگان کمپانی‌ها و بر اساس خطوط داستانی که برای آن‌ها تعریف شده، در رینگ حاضر شوند.

این شخصیت‌پردازی‌ها که با نام «گیمیک» شناخته می‌شوند، برای هر کشتی‌گیر منحصر بفرد بوده و در طول زمان، ممکن است دستخوش تغییرات جزئی یا کلی شود. بخشی از این تغییرات، مربوط به ظاهر و لباس آن‌هاست که تاثیر مهمی در این حرفه دارد.

در این میان، کشتی‌گیرانی بوده‌اند که گیمیک و ظاهر آن‌ها پس از مدتی با تغییر بزرگی روبه‌رو و عامل موفقیت چشم‌گیر آن‌ها شده است. در ادامه به ۸ مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

140

مجله Coins – کوین‌ها

| شماره ژوئن ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Coins

مجله Coins شما را با سکه شناسی آشنا کرده و آن‌ها را از نظر تاریخی بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید همه جنبه‌های سکه را در کشورهای مختلف بررسی کرده و تاریخچه آن‌ها را بررسی کنید. اصول این زمینه به صورت کامل بررسی شده و می‌توانید ستون‌ها و بخش‌های جذابی را در این زمینه بخوانید و مشاهده کنید. راهنمای ارزش سکه‌ها در این مجله بررسی شده و می‌توانید با بازار آن‌ها نیز آشنا شوید. این مجله به صورت ماهانه منتشر شده و می‌توانید در هر شماره، به سراغ سکه‌های مختلف بروید.

183 مسابقات خشن «کشتی کج» واقعیت دارد ؟

اسم کشتی‌کج شاید به گوشتان خورده و با خودتان فکر کرده‌اید که چرا اسم این ورزش را کشتی‌کج گذاشته‌اند. اما بهتر است بدانید که اسم صحیح این رشته ورزشی اصلا کشتی‌کج نیست.

مسابقات خشن «کشتی کج» واقعیت دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در همه جای دنیا به آن کشتی حرفه‌ای یا کشتی‌کچ می‌گویند. اما در زبان ما حرف «چ» به مرور تبدیل به «ج» شده و ما مانده‌ایم و ورزش خشن و بی‌محتوایی که به آن کشتی‌کج می‌گویند. اگر دلتان می‌خواهد همه چیز را درباره این ورزش خشن و نمایشی بدانید، این گزارش را به دقت بخوانید.

این ورزش با اینکه مسابقه‌ای کاملا نمایشی است اما تماشاچی‌های زیادی دارد. در ابتدای مسابقه هرکدام از  مبارزان در یکی از گوشه‌های رینگ می‌ایستند. مسابقه می‌تواند بین دو نفر یا چند نفر یا حتی بین دو تیم با تعداد نفرات بیشتر از دو نفر برگزار شود. یک نوع مسابقه دیگر هم در این رشته ورزشی برگزار می‌شود که چند مبارز در آن برای پیروزی خودشان با هم درگیر می‌شوند.

به عبارت دیگر هیچ‌کدام از مسابقه دهنده‌ها با دیگری متحد نیستند و همه همدیگر را کتک می‌زنند تا به پیروزی برسند. یکی از علامت سؤال‌هایی که در ذهن خیلی از تماشاچی‌ها به وجود می‌آید درباره این است که چرا وقتی این ورزش در رینگ اجرا می‌شود به آن لقب کشتی را می‌دهند؛ درحالی‌که قوانین آن با مسابقات کشتی فرق دارد.

کشتی‌کج از نظر خیلی‌ها ورزشی است که در آن دو مسابقه‌دهنده به ظاهر همدیگر را تا سرحد مرگ کتک می‌زنند و از خشن‌ترین فنون برای شکست حریف استفاده می‌کنند. حقیقت ماجرا این است که کشتی‌کج از یک‌جور کشتی محلی در فرانسه گرفته شده است. البته کشتی حرفه‌ای که به اشتباه کشتی‌کج هم خوانده می‌شود فنون خاصی ندارد و بیشتر فن‌هایش را از بقیه ورزش‌ها گرفته است. شاید به خاطر همین بود که وقتی این ورزش شکل گرفت، به خاطر شباهت تعدادی از فنون آن به کشتی، این اسم را هم برای آن انتخاب کرده‌اند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 27 تیر 1402 تصویر عکس گوناگون کتاب کتاب الکترونيکي Pdf بايت كليك جام جم
ادامه
450 دفع سموم بدن از پا در 30 دقیقه به روش چینی ها

با شست و شوی پا سموم بدن را دفع کنید

نمک برای پا

طب سنتی چینی پر از نسخه های طبیعی است که هر کدام به اسانی و به سرعت سلامتی را بهبود میبخشد شستشوی پا خیلی به آن توجه به شده است مثلا وقتی پاها شسته میشود اندام های داخلی پاکسازی می شوند چون پاها بطور مستقیم باعضو های داخلی بدن ارتباط دارند .در این بخش از نمناک متوجه فواید باورنکردنی شستشوی پا روی سلامت خواهیم شد

دفع سموم بدن از پا

امروزه ما از مشکلات جدی و بیماری های مزمن زیادی رنج می بریم که بر اثر فاکتورهای مختلف مثل بی تحرکی ،رژیم غذایی نادرست، شرایط آب و هوایی و استرس های شدید ایجاد می شود.

در نتیجه تحریک عضوهای داخلی بدن کمک می کند که با خیلی از این بیماریها خداحافظی کنیم پس پشنهاد می کنیم روش های خانگی و طبیعی دفع سموم بدن از پا را امتحان کنید.

 

892

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

82

PC Gamer USA – مجله پی سی گیمر

| شماره ۳۶۹ اضافه شد |

مجله-PC-Gamer

مجله PC Gamer توسط وب سایتی با همین نام به‌صورت ماهیانه منتشر می‌شود و قدمت آن به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد. این مجله در انگلیس تولید شده و به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص پیدا کرده است. این مجله چندین نسخه مختلف منطقه‌ای دارد که در انگلیس و ایالات متحده به فروش می‌رسد. ما در این مطلب نسخه آمریکایی را به‌صورت ماهیانه برای شما آماده خواهیم کرد. مجله بهترین فروش را در بین مجلات بازی‌های رایانه‌ای داشته است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی به این صنعت، آن را مطالعه کرده و لذت ببرید. این مجله تصاویر بسیار جذابی هم دارد و در کنار آن، نقد و بررسی‌های بسیار خوبی از بازی‌های روز دنیا نیز خواهد داشت. بازی‌های مختلف در این مجله حضور خواهند داشت و در بخش نوستالژی نیز می‌توانید خطرات خوش خود را با بازی‌های قدیمی مرور کنید.

154

World Soccer – مجله ورلد ساکر

| شماره آوریل ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-World-Soccer

مجله World Soccer به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و توسط Kelsey Media تهیه می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شده است و قدیمی‌ترین مجله فوتبال محسوب می‌شود. این مجله از همان زمان به طور مداوم در کشور انگلیس منتشر می‌شود و جذابیت آن‌ها سال‌ها برای طرفداران اثبات شده است. این مجله به‌صورت اختصاصی به ورزش فوتبال پرداخته و هفته‌های مختلف لیگ‌های مختلف اروپایی را بررسی می‌کند. بازیکنان و مربیان مختلف در این مجله مصاحبه‌های جذابی خواهند داشت و می‌توانید لذت بالایی از مطالعه آن‌ها ببرید.

361
دانلود YesLogic Prince v15.1 x86/x64 - نرم افزار چاپ و تبدیل اسناد Html به PDF

نرم افزار Prince

Prince یک برنامه چاپ ایده آل برای نرم افزار های مبتنی بر سرور مانند اپلیکیشن های تحت وبی می باشد که نیاز به چاپ گزارشات خود دارند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی و به سرعت فایل های PDF ای ایجاد کنید که قابلیت چاپ، دسته بندی یا دانلود داشته باشند.
Prince همچنین می تواند توسط نویسندگان و ناشران برای تایپ کردن و چاپ اسناد نوشته شده در یکی از فرمت های HTML، XHTML یا یکی از اسناد مبتنی بر XML استفاده شود. با این نرم افزار می توان مقالات دانشگاهی، ژورنال ها، مجلات و کتاب ها را قالب بندی کرد.

69

دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی - ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts - Beginners to Advanced Guide - PDF

 

دانلود کتاب آموزش چت‌ جی‌ پی‌ تی

| ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide – PDF |

 

کتاب آموزش چت جی پی تی (ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری طرز کار با چت جی پی تی (ChatGPT) است. با ظهور هوش مصنوعی و سرویس بسیار محبوب چت جی پی تی، امروز تمامی محافل فناوری، حول محور این سرویس محبوب و پرقدرت بحث می‌کنند. اگر که شما نیز به سرویس چت جی پی تی علاقه‌مند بوده و تجربه‌ی کار با آن را داشته‌اید، احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که کار با این چت بات هوش مصنوعی، مهارت‌های خاص خود را هم لازم دارد. درست است که ارتباط گرفتن با این ربات هوشمند ساده است؛ ولی اگر ندانید که چگونه سوالات خود را مطرح کنید، ممکن است هیچگاه به جواب مطلوب نرسید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی جدید و کوتاه را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند نحوه‌ی کاربرد صحیح چت جی پی تی را به شما آموزش دهد. این کتاب برای همه افرادی است که می‌خواهند اصول کار با ChatGPT را یاد بگیرند. اگر که بتوانید به خوبی به این مهارت‌ها دست یابید، ChatGPT می‌توانید بهترین دوست شما برای رسیدن به پاسخ انواع سوالات و مسائل مختلف باشد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش چت‌ جی‌ پی‌ تی: آینده‌ی یادگیری (ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide ) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Christian Brown
تعداد صفحات: 75
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 643 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
178

دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.4.37651 + Portable - نرم افزار ویرایش فایلهای PDF

| نرم افزار حرفه ای ویرایش فایلهای PDF |

 

Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF Business) 12.0.2.12465 + Portable نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ، ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف PDF می باشد. کمپانی Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز برنامه فوکسیت فانتوم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit PhantomPDF Business را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

89
دانلود CM Professional Logos Bundle - بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع

در این مجموعه شاهد بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: CM Professional Logos Bundle
نام فارسی: بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع
فرمت فایل: EPS, AI, PNG, JPG
حجم فایل: 1722 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:36 - 1401/6/21 | 2022.09.12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5


 رمز فایل :www.p30download.com

190

جملات بروسلی

بروسلیبروسلی یک فرد موفق و قدرتمند بود و زمانی که در مورد زندگی او صحبت می شود، متوجه می شویم که او تلاش زیادی انجام داده است. در رشته خودش استاد بوده و هیچ گاه ذهن خود را محدود نمی کرد به همین دلیل در این قسمت جملات طلایی و ماندگاری را از بروسلی برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

81

اربرد نوشابه، از جرم گیری سرویس بهداشتی تا لکه بری لباس

نوشابه نوشیدنی پرطرفداری است که برای سلامت دندان و استخوان بسیار مضر است و می تواند زمینه ساز چاقی، دیابت، بیماری های قلبی- عروقی و... شود اما با همه این مضرات باز هم مردم آن را مصرف می کنند .

کاربرد نوشابه

شاید اگر بدانید این نوشیدنی چه کاربردهای عجیب و غیرخوراکی دارد بتوانید مضرات آن را دریابید و دیگر مصرف نکنید.

نوشابه از زمان قدیم در کشورهای مختلف به فروش می رسد و به عنوان نوشیدنی در خیلی از رستوران ها کنار غذا مصرف می شود. نوشابه علاوه بر استفاده کنار غذا کاربردهای غیر خوراکی زیادی هم دارد که در این بخش از نکات خانه داری نمناک به آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد نوشابه

نوشابه چه کاربردهایی دارد؟ 

301

نویسنده:سید سعید مرادی

– علم

| شماره ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Science

مجله Science به عنوان نشریه آکادمیک آمریکایی شناخته می‌شود که برای پیشرفت علم منتشر می‌شود و یکی از معتبرترین مجله‌های علمی جهان محسوب می‌شود. این مجله برای اولین‌بار در سال ۱۸۸۰ منتشر شده است و همین‌طور به‌صورت حرفه‌ای و هفتگی دنبال می‌شود. این مجله دارای ۱۳۰ هزار مشترک بوده و دنبال کننده‌های بسیاری در سرتاسر جهان که علاقه‌مند علم هستند، آن را دنبال می‌کنند. مخاطبین این مجله، بیش از پیش با علوم جهان آشنا شده و تلاش می‌کنند که آن را گسترش دهند. تعداد خوانندگان هر شماره از آن، حدود یک میلیون نفر تخمین زده شده است.

84

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود LibreOffice v7.2.3 - آفیس رایگان و متفاوت

LibreOffice نام آفیس رایگان و قدرتمند می باشد ، که می تواند جایگزین مناسبی برای آفیس معروف باشد ، اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید این نرم افزار گزینه ی خوبی می باشد ، مطمعنا افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند ، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند . پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد ، این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد

73 دانلود  مجموعه نرم افزار های کاربردی جایگزین آفیس و فتوشاپ - Ability Office Professional v11.0.2

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Ability Office Professional v11.0.2 - مجموعه نرم افزار های کاربردی جایگزین آفیس و فتوشاپ

Ability Office Professional مجموعه ای از 5 محصول نرم افزاری کاربردی و مفید شامل Write، Spreadsheet، Presentation، Database و Photopaint می باشد. ابزار های مربوط به ساخت و ویرایش اسناد، صفحات گسترده، ارائه های پاورپوینت، مدیریت پایگاه داده و ویرایش عکس از کاربردی ترین و رایج ترین ابزار های مورد نیاز کاربران مختلف می باشند که کمپانی های مختلف هر کدام از این ابزار ها را در قالب یک محصول نرم افزاری مجزا ارائه کرده اند. یکی از محبوب ترین آن ها ماکروسافت آفیس می باشد. اکنون مجموعه Ability Office قادر به ارائه 5 مورد از کاربردی ترین نرم افزار ها در قالب یک رابط کاربری مشابه با محصولات آفیس و ادوبی فتوشاپ به همراه قابلیت های اساسی آن ها، به صورت یک پکیج کم حجم تر و ساده تر می باشد تا به راحتی با دانلود و نصب آن بتوانید از امکانات هر نرم افزار به صورت جداگانه بهره مند شوید.

Ability Write تمام ابزار های لازم برای ایجاد، ویرایش و تولید نامه ها، گزارشات، یادداشت ها، خبرنامه ها و ... را به شما ارائه می دهد. Write دارای تمام ویژگی هایی است که شما از هر پردازشگر ورد با کیفیت انتظار دارید(مانند لیست های بولت و شماره گذاری، هدر و فوتر، جداول، پاراگراف بندی و ...).  Write همچنین از طیف گسترده ای از فرمت های فایل برای اکسپورت و ایمپورت پشتیبانی می کند و با فرمت های فایل doc و  docx مربوط به Office 2019 و قبل از آن سازگار است.

Ability Spreadsheet ابزاری مناسب برای مدیریت تمام داده های عددی شما، اعم از اطلاعات شغلی، امور مالی خانه، محاسبات پیچیده یا مشکلات مربوط به کارهای خانه می باشد و شامل تمام قابلیت هائیست که کاربران از یک برنامه صفحه گسترده انتظار دارند و همچنین شامل طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته مانند ماکرو ها و جداول محوری می باشد تا کار با داده های عددی را تا حد امکان آسان تر کند. این نرم افزار با هر دو قالب xls و xlsx مربوط به Office 2019 و قبل از آن سازگار است.

Ability Presentation برنامه ای ایده آل برای ایجاد و نمایش اسلاید های حرفه ای، به همراه طیف گسترده ای از افکت های متنی و بصری می باشد. مجموعه ای از قابلیت ها و ابزار ها برای ایجاد طرح های خلاقانه، در کنار یک رابط کاربری آشنا و سازگار با Microsoft Powerpoint به شما کمک می کند تا بتوانید ارائه هایی با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنید. این نرم افزار با هر دو قالب ppt و pptx مربوط به Office 2019 و قبل از آن سازگار است.

Ability Database یک سیستم مدیریت داده قدرتمند و مناسب برای ذخیره و آنالیز اطلاعات یا داده های ساختار یافته، مانند کتابچه آدرس، موجودی ها، لیست مشتریان و محصولات، سوابق پزشکی و سایر اطلاعاتیست که می توانند به صورت جدول بندی شده استفاده شوند و سازگار با Microsoft Access می باشد. همچنین می توانید گزارشات دقیق و مفصلی را برای نمایش اطلاعات فیلتر شده، طبقه بندی شده و گروه بندی شده، با توجه به نیازهای خود ایجاد کرده و نگهدارید. بنابراین آسان تر می توانید آنالیز کرده و تصمیم گیری کنید. این نرم افزار با فرمت های فایل mdb مربوط به Office 2003 و قبل از آن سازگار است.

Ability Photopaint یک ویرایشگر عکس سازگار با فتوشاپ می باشد که چه از لحاظ رابط کاربری و چه از نظر عملکردی، برای کاربران Adobe Photoshop آشنا خواهد بود. ابزارهای نقاشی، پالت های رنگی، براش ها، سلکشن ها، فیلترها و افکت های ویژه از قابلیت ها و اجزای اساسی آن می باشد و این امکان را به شما می دهد تا ویرایش های لازم و جلوه های گرافیکی دقیقی را تولید کنید. در ضمن با فرمت psd فتوشاپ و سایر فرمت های گرافیکی اصلی سازگار است.

137

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel 1.6.203.0 - مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل

 

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel

| مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل |

 

Power-User for PowerPoint and Excel Premium 1.6.1201 نام مجموعه‌ای کاربردی و قدرتمند به منظور استفاده در پروژه‌های پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل است. همانطور که می‌دانید، قالب‌ها و کتابخانه‌های موجود در مجموعه آفیس بعد از گذشت مدتی، تنوع خود را از دست می‌دهند. این موضوع را در ظاهر آشنا و تکراری انواع محتوای پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل به خوبی می‌توان حس کرد. به عنوان مثال، در صورتی که به گروهی از کاربارن گفته شود که در قالب موضوعی خاص، یک پروژه پاورپوینت را ارائه کنند، احتمال اینکه پروژه تعدادی از آنان با همدیگر مشابه باشد بسیار بالاست. همین امر سبب می‌شود که خلاقیت کاربران، محدود به کتابخانه‌های مجموعه آفیس بوده و پروژه‌ها ظاهری تکراری و یکنواخت پیدا کنند.

مجموعه جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما کاربارن عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، قادر است ده‌ها قالب جدید و از پیش حاضر شده را برای ساخت پروژه‌های پاورپوینت و اکسل در اختیارتان بگذارد. این مجموعه جدید، شامل ده‌ها قالب از پیش آماده شده، آیکون‌ها، چارت‌ها، نقشه‌ها و دیاگرام‌هایی در سبک‌های گرافیکی خاص و منحصر به فرد است که به کمک آن‌ها، شما عزیزان قادر هستید محتوای دیجیتالی خود را با کیفیتی بسیار زیباتر به مخاطبین ارائه کنید

220 دانلود نرم افزار ابزار های کاربردی برای اکسل- AbleBits Ultimate Suite for Excel v2021.5.2887.2692 Business Edition

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود AbleBits Ultimate Suite for Excel v2021.5.2887.2692 Business Edition - نرم افزار ابزار های کا

AbleBits Ultimate Suite for Excel شامل بیش از 40 ابزار پیشرفته برای انجام حرفه ای تر، ساده تر و سریعتر وظایف توسط اکسل است. این برنامه تمامی نسخه های اکسل و ویندوز را پشتیبانی می کند و بیش از 100000 کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه می توان تمامی عملکرد های اکسل را با صرف کمترین وقت و کمترین میزان خطا انجام داد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AbleBits Ultimate Suite for Excel:
- حذف ردیف های تکراری در جداول
- ادغام سلول ها و ستون ها با هم
- یافتن داده های تکراری و یا غلط املایی
- دریافت یک نمونه تصادفی از مجموعه ای از داده ها
- تبدیل واحد های اندازه گیری
- مشاهده تمام اعداد یا تاریخ در محدوده مشخص شده
- حذف کاراکتر های ناخواسته و یا غیر قابل چاپ
- حذف سلول های خالی
- بررسی برگه ها برای رکورد های تکراری
- پیدا کردن و رفع لینک های شکسته و یا ارجاع به صفحات دیگر
- تبدیل ستون ها و سطر ها به یکدیگر
- ایجاد تب Ablebits در نوار منو برنامه
- تولید رکورد های تصادفی
- و ...

96  دانلود بیش از 60 ابزار کاربردی برای اکسل - AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel Business Edition 2021.5.2887.2692

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel 2016.4.510.1344 - ابزارهای کاربردی اکسل

 

دانلود AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel

| ابزارهای کاربردی اکسل |

 

AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel Business Edition 2021.5.2887.2692 نام یک مجموعه منحصر به فرد و بسیار قدرتمند، برای کاربران نرم افزار مایکروسافت آفیس است. این پکیج جدید و حرفه‌ای، کار با نرم افزار اکسل را برای شما ساده‌سازی می‌کند تا ضمن کار با این برنامه، در زمان صرفه‌جویی کنید. این مجموعه، تعداد بیش از 40 ابزار حرفه‌ای را برایتان در نظر دارد که به کمک آن می‌توانید هرگونه وظیفه و دستوری را در نرم افزار اکسل، در زمانی سریع‌تر اجرا کنید. سازندگان این نرم افزار، با تجربه‌ای 15 ساله در کار با برنامه اکسل، بسیاری از نقاط ضعف و محدودیت‌های آن را تشخیص داده و با عرضه این نرم افزار، بسیاری از آنان را برای‌تان برطرف خواهند ساخت.

این مجموعه، ابزارهایی را در خود جای داده است که می‌توانید برای کارکرد روزمره از آنان نهایت استفاده را ببرید. هریک از پلاگین‌های این برنامه، شما را قادر می‌سازد عملکردهای معمول را با سرعت و سادگی بیشتری انجام دهید. شما به آسانی می‌توانید داده‌های تکراری را از بین ببرید و یا آنان را با همدیگر ادغام کنید.

239
دانلود PDFMate eBook Converter Professional v1.1.1 - نرم افزار تبدیل فرمت و حذف محدودیت دی آر ام از

خواندن ای بوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی امروزه در میان کاربران و خوانندگان کتاب در حال توسعه می باشد. قیمت پایین، راحتی بیشتر و امکان انتخاب بین عنوان‌های زیاد، از دلایل اصلی انتخاب کاربران برای خرید آنلاین کتاب های الکترونیکی می باشد. اما همانطور که می دانید اغلب این کتاب ها دارای محدودیت امنیتی DRB می باشند که مانع از تبدیل فرمت یا انتقال آن ها به یک سیستم دیگر می شود. نرم افزار PDFMate eBook Converter Professional یک مبدل قدرتمند برای کتاب های الکترونیکی و همچنین ابزاری برای حذف DRB از ای بوک ها می باشد که به راحتی می تواند DRM را از کتابهای Kindle / Adobe / Kobo / Nook حذف کند و آنها را به EPUB، PDF، MOBI، AZW3، TXT، DOC تبدیل کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFMate eBook Converter Professional:
- پشتیبانی از کتابهای الکترونیکی در دستگاه های خاصی مانند Kindle، Adobe، Kobo، Nook
- پشتیبانی از 24 فرمت ورودی مانند Kindle ، Adobe ، PRC ، DOCX و ...
- حذف محدودیت امنیتی DRM از کتاب های الکترونیکی
- تبدیل ای بوک ها به EPUB / PDF / MOBI / TXT
- ذخیره تمام متادیتا ها پس از تبدیل
- اسکن خودکار دستگاه
- رابط کاربری آسان
- و ...

110 پرسش های مهم و ظریف جلسه اول خواستگاری

نویسنده:سید سعید مرادی

پرسش های مهم و ظریف جلسه اول خواستگاری

یکی از مهمترین بخشهای خواستگاری گفتگو میان دختر و پسر است. اما بسیاری از جوانان نمیدانند که در این زمان چگونه صحبت خود را با فرد مورد نظرشان آغاز کنند و چه سوالاتی را از او بپرسند تا بتوانند شناخت بهتری نسبت به او به دست آورند. در این بخش از خانواده پلاس نمناک فهرستی از سوالاتی که باید در جلسات بیان شود، ارائه میگردد.

جلسه اول خواستگاری

جلسه اول خواستگاری

 

217

نویسنده:سید سعید مرادی

ویتامین D

ویتامین هایی که در زیبایی و سلامت کودکان تاثیر دارند

همانطور که می دانید کودکان در حال رشد هستند و در این میان موضوعی که مد نظر بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است داشتن به حد کافی ویتامین و مواد معدنی سالم در بدن آنهاست تا سلامت بدنی شان به خطر نیفتد. با یک رژیم غذایی متعادل اکثر بچه ها به مقدار کافی ویتامین ها و مواد مغذی دریافت می کنند اما گاهی اوقات شرایط خاصی ایجاد می شود که امکان دارد نیاز کودکان را به مکمل غذایی حاوی ویتامین یا مواد معدنی برجسته تر کند تا از بروز مشکلاتی همچون نرمی استخوان و ... جلوگیری شود.

201
دانلود PDF-XChange Pro / Editor Plus v9.2.357.0 x86/x64 + v7.0.328.2 - نرم افزار ویرایشگر فایل های پ

PDF-XChange Editor Plus یک نرم افزارکوچک و جامع برای نمایش و ویرایش سریع و آسان فایل های PDF است. این نرم افزار دارای قابلیت های متنوعی چون: اسکن تصاویر و تبدیل متون موجود در آن ها به متون قابل ویرایش و جستجو توسط سیستم، امضای فایل های پی دی اف، ساخت و ویرایش تمبر، حاشیه نویسی، سفارشی سازی منو های نوار ابزار و ... می باشد. PDF-XChange Editor امکان خواندن، باز کردن و ویرایش فایل های Word و بیش از 15 فرمت پشتیبانی شده را دارد.

75

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

مجله-PlayStation

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

145

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود TalkHelper PDF Converter OCR 2.4.1.0 - مبدل حرفه‌ای اسناد PDF

 

دانلود ‏‏‎ TalkHelper PDF Converter OCR

| مبدل حرفه‌ای اسناد PDF |

 

TalkHelper PDF Converter OCR 2.4.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور پوشش به تمامی نیازهای شما برای تبدیل سناد PDF به دیگر فرمت‌های دیجیتالی است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید فایل‌های PDF را به فرمت‌های Word, Excel, PowerPoint, Image و … تبدیل کنید. علاوه بر این، شما با این برنامه به سادگی می‌توانید انواع مختلف سندهای دیجیتالی را نیز به فرمت پی‌دی‌اف (PDF) تبدیل نمایید. با امکان OCR، همچنین این امکان نیز در اختیار شما قرار دارد تا به راحتی می‌توانید PDFهای اسکن شده را به محتوایی قابل ویرایش در فرمت‌های Word/Excel تبدیل کنید.

همانطور که می‌دانید، فایل‌هایی در فرمت PDF از جمله سندهای دیجیتالی هستند که با استفاده از آن، افراد می‌توانند محتوای متن و عکس خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از آن برای ارائه محتوای فنی، گزارشات مختلف و … استفاده کنند. در صورتی که شما هم بسته به شرایط، نیاز به ابزاری دارید که با آن بتوانید فرمت‌های مختلف را به PDF و بالعکس تبدیل کنید، این نرم افزار به خوبی می‌تواند برای شما انجام وظیفه کند و کلیه نیاز شما در این زمینه را پوشش دهد.

92

نویسنده:سید سعید مرادی

 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
 
هنگامى كه خواستى به زيارت امام رضا عليه السلام در طوس بروى، پيش از آن كه از ديار و سراى خود بيرون شوى، در حالى كه اين دعا را مى‌خوانى، غسل كن:
 
اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ‏

بارالها مرا پاک کن و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا و بر زبانم مدح ‏و ستایش بر تو را جارى گردان

فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی طَهُوراً وَ شِفَاءً

زیرا که نیرویى نباشد جز به وجود تو پروردگارا آن را وسیله پاکى و درمانم قرار ده

* و مى‏ گویى در وقت بیرون رفتن‏:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَى ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بسوى خدا و بسوى فرزند رسول خدا

حَسْبِیَ اللَّهُ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اللَّهُمَّ إِلَیْکَ تَوَجَّهْتُ وَ إِلَیْکَ قَصَدْتُ وَ مَا عِنْدَکَ أَرَدْتُ‏

بس است مرا خدا بر خدا توکل کردم بارالها بسوى تو رو کردم و بسوى تو آهنگ نمودم و آنچه را نزد توست خواسته و اراده کردم.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس، چون بیرون روى بر در خانه خود بایست و بگو:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهِی وَ عَلَیْکَ خَلَّفْتُ أَهْلِی وَ مَالِی وَ مَا خَوَّلْتَنِی وَ بِکَ وَثِقْتُ‏

بارالها بسوى تو روى خود را نمودم و بر عهده تو اهل خانه و مالم و آنچه بمن دادى بجا نهادم و به تو اطمینان و وثوق دارم

فَلاَ تُخَیِّبْنِی یَا مَنْ لاَ یُخَیِّبُ مَنْ أَرَادَهُ وَ لاَ یُضَیِّعُ مَنْ حَفِظَهُ‏

پس مرا تهى دست مساز اى که هر که او را اراده کرد تهى دستش نسازد و آن را که در حفظ خود دارد ضایع نسازد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ (وَ آلِهِ) وَ احْفَظْنِی بِحِفْظِکَ فَإِنَّهُ لاَ یَضِیعُ مَنْ حَفِظْتَ‏

درود فرست بر محمد و آل محمد و مرا در پناه حفظ خود نگهدارى فرما زیرا که هر که را تو نگهدارى فرمودى ضایع نشود.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس هر گاه رسیدى به سلامت إن شاء الله پس هر گاه خواهى به زیارت بروى غسل بکن و بگو در وقتى که غسل مى‏ کنى‏:

اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی‏

بارالها مرا پاک ساز و قلب و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا

وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ مَحَبَّتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ‏

و بر لسان و زبان من مدح و ثناى و محبت خود را جارى گردان زیرا که هیچ نیرو و قوتى جز به تو نخواهد بود

وَ قَدْ عَلِمْتُ أَنَّ قِوَامَ دِینِی التَّسْلِیمُ لِأَمْرِکَ وَ الاِتِّبَاعُ لِسُنَّةِ نَبِیِّکَ وَ الشَّهَادَةُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ‏

و محققا من دانسته ‏ام که بجا بودن و قوام دینم سر نهادن به فرمان توست و پیروى از سنت پیغمبرت و گواهى بر همه خلق تو

اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی شِفَاءً وَ نُوراً إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ

بارالها آن را براى من درمان و نور قرار ده بدرستى که تو بر هر چیز توانایى. پس بپوش پاکیزه‏ ترین جامه‏ هاى خود را و برو با پاى برهنه به آرامى و وقار و دلت بیاد خدا باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
اللَّهُ أَکْبَرُ و لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ و سُبْحَانَ اللَّهِ و الْحَمْدُ لِلَّهِ‏

خدا بزرگتر است و خدایى جز ذات پروردگار نیست و منزه است خدا و ستایش مخصوص خداست

* بگو و گامهاى خود را کوتاه بردار و، چون داخل روضه مقدسه شوى:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بر آیین و ملت رسول الله که درود خداى بر او و بر آلش باد

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

گواهى مى ‏دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى ‏شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللَّهِ‏

و باز شهادت مى ‏دهم که محققا حضرت محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و اینکه حضرت على (ع) ولى خداست.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس برو بنزد ضریح و قبله را در پشت خود بگیر و روبروى آن حضرت بایست و بگو:

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

شهادت مى‏ دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى‏ شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنْ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ‏

و باز شهادت مى‏ دهم که محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و همانا او بزرگ نسبت به خلق اولین و آخرین است و او سید پیغمبران و فرستادگان خداست

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدِ خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

پروردگارا درود فرست بر محمد (ص) بنده و فرستاده و پیغام آور و سید و بزرگ تمام خلق تو،درودى که کسى غیر تو قادر بر حساب و ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ‏

پروردگارا درود فرست بر امیر مؤمنان على بن ابى طالب (ع)

عَبْدِکَ وَ أَخِی رَسُولِکَ الَّذِی انْتَجَبْتَهُ بِعِلْمِکَ وَ جَعَلْتَهُ هَادِیاً لِمَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ‏

بنده تو و برادر رسول تو که او را به علم و حکمت خود از تمام خلق برگزیدى و بر هر کس از خلق خواستى راهنما گردانیدى

وَ الدَّلِیلَ عَلَى مَنْ بَعَثْتَهُ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَ (دَیَّانِ) الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَ (فَصْلِ) قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

و دلیل و رهبر بر پیمبرانى که به رسالتهاى خود به خلق مبعوث کردى هم او را دلیل امت بر حقانیت آنان قرار دادى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

وَ الْمُهَیْمِنَ (الْمُهَیْمِنِ) عَلَى ذَلِکَ کُلِّهِ وَ السَّلاَمُ عَلَیْهِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

و مقام او را عالیتر از همه مقرر داشتى سلام و رحمت و برکات خدا بر آن بزرگوار باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى فَاطِمَةَ بِنْتِ نَبِیِّکَ وَ زَوْجَةِ وَلِیِّکَ وَ أُمِّ السِّبْطَیْنِ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر فاطمه زهرا دختر پیغمبرت و همسر ولیت و مادر دو سبط رسولت حسن و حسین که دو سید جوانان اهل بهشتند

الطُّهْرَةِ الطَّاهِرَةِ الْمُطَهَّرَةِ التَّقِیَّةِ النَّقِیَّةِ الرَّضِیَّةِ الزَّکِیَّةِ سَیِّدَةِ نِسَاءِ أَهْلِ الْجَنَّةِ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

آن پاک گوهر طاهر و مطهرو با تقواى کامل و پاکیزه خدا از او خوشنود و نفس مقدسش مبرا و بزرگ تمام زنان اهل بهشت است خدایا بر او درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سِبْطَیْ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر حسن و حسین دو سبط پیغمبرت و دو سید جوانان اهل بهشت

الْقَائِمَیْنِ فِی خَلْقِکَ وَ الدَّلِیلَیْنِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ (بَعَثْتَهُ) بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَیِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَیْ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

آن دو بزرگوارى که در میان خلق قیام کردند و هر دو دلیل و رهنما بودند بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَبْدِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن الحسین بنده تو که در میان خلق قیام کرد

وَ الدَّلِیلِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلِ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ سَیِّدِ الْعَابِدِینَ‏

و دلیل بود بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى و او سید و بزرگ اهل عبادت بود

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ خَلِیفَتِکَ فِی أَرْضِکَ بَاقِرِ عِلْمِ النَّبِیِّینَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و خلیفه تو در روى زمین و مبین علم پیغمبران

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ وَ حُجَّتِکَ عَلَى خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ الصَّادِقِ الْبَارِّ

خدایا درود و رحمت فرست بر جعفر بن محمد الصادق بنده خاص تو و حافظ دین تو و حجت تو بر خلق عالم آن امام صادق نیکوکار

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ عَبْدِکَ الصَّالِحِ وَ لِسَانِکَ فِی خَلْقِکَ النَّاطِقِ بِحُکْمِکَ (بِحِکْمَتِکَ) وَ الْحُجَّةِ عَلَى بَرِیَّتِکَ‏

خدایا درود فرست بر موسى بن جعفر بنده شایسته تو و لسان بیان تو در میان خلق و ناطق به حکم تو و حجت الهى بر تمام خلق تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ الْقَائِمِ بِعَدْلِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن موسى که در مقام رضا به حد کمال بود او بنده تو و حافظ دین تو و قیام کننده به حکم عدل تو

وَ الدَّاعِی إِلَى دِینِکَ وَ دِینِ آبَائِهِ الصَّادِقِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

و دعوت کننده به سوى دین تو و دین پدران با صدق و حقیقت خود بود بر آن بزرگوار درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ بِأَمْرِکَ وَ الدَّاعِی إِلَى سَبِیلِکَ‏

خدایا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و سلطان قائم‏ به امر تو و دعوت کننده خلق به راه تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن محمد بنده تو و حافظ و نگهبان دین تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ الْعَامِلِ بِأَمْرِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ وَ حُجَّتِکَ الْمُؤَدِّی عَنْ نَبِیِّکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر حسن بن على که عامل به فرمان تو و قیام کننده در میان خلق تو و حجت تو که از جانب پیغمبرت اداى فرایض دین و تعلیم حق مى‏ فرمود:
 
وَ شَاهِدِکَ عَلَى خَلْقِکَ الْمَخْصُوصِ بِکَرَامَتِکَ الدَّاعِی إِلَى طَاعَتِکَ وَ طَاعَةِ رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ‏

و شاهد بر حقانیت بر خلق بود و به کرامت و لطف تو اختصاص داشت و دعوت خلق به راه طاعت و بندگى تو و طاعت رسول تو نمود درود و رحمتهاى تو بر جمیع آن بزرگواران باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى حُجَّتِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ صَلاَةً تَامَّةً نَامِیَةً بَاقِیَةً

پروردگارا درود فرست بر حجت خود بر اهل عالم و ولى قائم در میان خلق خود درود و رحمتى که تام و کامل و با افزایش و باقى تا ابد باشد

تُعَجِّلُ بِهَا فَرَجَهُ وَ تَنْصُرُهُ بِهَا وَ تَجْعَلُنَا مَعَهُ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

و آن رحمت موجب تعجیل در فرج و ظهور او شود و هم به آن رحمت او را یارى کنى و ما را هم با او در دنیا و آخرت همنشین گردانى

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ أُوَالِی وَلِیَّهُمْ وَ أُعَادِی عَدُوَّهُمْ‏

پروردگارا من به درگاه تو بواسطه دوستى این بزرگواران تقرب مى‏ جویم و دوست آن‌ها را دوست و دشمنانشان را دشمن مى ‏دارم

فَارْزُقْنِی بِهِمْ خَیْرَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

تو هم به واسطه حب آن‌ها خیر دنیا و آخرت را نصیب من بگردان

وَ اصْرِفْ عَنِّی بِهِمْ شَرَّ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ وَ أَهْوَالَ یَوْمِ الْقِیَامَةِ

و شر دنیا و آخرت و احوال روز قیامت را بواسطه کرامت آن بزرگواران از من دور بگردان

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
*پس مى ‏نشینى نزد سر آن حضرت و مى‏ گویى‏:

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى ولى خدا سلام ما بر تو اى حجت بالغه خدا بر خلق

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا عَمُودَ الدِّینِ‏

سلام ما بر تو اى نور خدا در تاریکیهاى زمین سلام ما بر تو اى ستون عمارت دین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ آدَمَ صِفْوَةِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ نُوحٍ نَبِیِّ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث علم آدم برگزیده خدا،سلام ما بر تو اى وارث حلم نوح پیغمبر خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِبْرَاهِیمَ خَلِیلِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِسْمَاعِیلَ ذَبِیحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث ابراهیم دوست خاص خدا،سلام ما بر تو اى وارث اسماعیل ذبیح خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى کَلِیمِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عِیسَى رُوحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث کمالات موساى متکلم‏ با خدا،سلام ما بر تو اى وارث عیساى روح قدسى خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث حضرت محمد فرستاده خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیٍّ وَلِیِّ اللَّهِ وَ وَصِیِّ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث امیر المؤمنین ولى خدا و وصى رسول پروردگار عالم

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

سلام ما بر تو اى وارث فاطمه زهراء سلام ما بر تو اى وارث حسن و حسین دو سید جوانان اهل بهشت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ زَیْنِ الْعَابِدِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث على بن الحسین سید اهل عبادت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ بَاقِرِ عِلْمِ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث محمد بن على باقر کاشف و مبین علوم اولین و آخرین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ الْبَارِّ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ

سلام ما بر تو اى وارث علم جعفر بن محمد صادق نیکوکار،سلام ما بر تو اى وارث مظلومیت موسى بن جعفر

السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصِّدِّیقُ الشَّهِیدُ السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْوَصِیُّ الْبَارُّ التَّقِیُ‏

سلام ما بر تو اى با صدق و حقیقت و اى شهید راه خدا سلام ما بر تو اى وصى و جانشین رسول (ص) و نیکوکار و متقى

أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاَةَ وَ آتَیْتَ الزَّکَاةَ

گواهى مى‏ دهم که همانا تو نماز را استوار کردى و بپا داشتى و زکات عطا کردى

وَ أَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَیْتَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ عَبَدْتَ اللَّهَ (مُخْلِصاً) حَتَّى أَتَاکَ الْیَقِینُ‏

و به وظیفه امر به معروف و نهى از منکر پیوسته قیام کردى تا هنگام رحلتت که مقام شهود و عین الیقین قیامت است فرا رسید

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

سلام ما بر تو اى ابا الحسن الرضا و رحمت و برکات الهى بر روح پاک تو باد

پس خود را بر ضریح مى‏ چسبانى و مى‏ گویى‏:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ صَمَدْتُ مِنْ أَرْضِی وَ قَطَعْتُ الْبِلاَدِ رَجَاءَ رَحْمَتِکَ‏

پروردگارا من قاصد درگاه تو از سرزمین خود و وطن خویش گردیدم تا قطع بلاد و مسافت بسیار به امید رحمت تو

فَلاَ تُخَیِّبْنِی وَ لاَ تَرُدَّنِی بِغَیْرِ قَضَاءِ حَاجَتِی وَ ارْحَمْ تَقَلُّبِی عَلَى قَبْرِ ابْنِ أَخِی رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

پس مرا از آن درگاه کرم ناامید مساز و تا حاجتم روا مسازى باز مگردان و به روى آوردن به قبر مطهر فرزند على برادر رسولت صلى الله علیه و آله در حقم ترحم فرما

بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی یَا مَوْلاَیَ أَتَیْتُکَ زَائِراً وَافِداً عَائِذاً مِمَّا جَنَیْتُ عَلَى نَفْسِی وَ احْتَطَبْتُ عَلَى ظَهْرِی‏

اى مولاى من پدر و مادرم فداى تو باد من به عزم زیارتت آمدم و به درگاه شما وارد شده و پناه آورده‏ ام به شما از شر و عذاب آنچه بر خود خیانت کرده ‏ام و بار سنگین گناه را به دوش کشیده ‏ام

فَکُنْ لِی شَافِعاً إِلَى اللَّهِ یَوْمَ فَقْرِی وَ فَاقَتِی فَلَکَ عِنْدَ اللَّهِ مَقَامٌ مَحْمُودٌ وَ أَنْتَ عِنْدَهُ وَجِیهٌ‏

تا تو به درگاه خدا روز فقر و بینواییم مرا شفاعت کنى که تو را نزد خدا مقام محمود شفاعت است و نزد حق محبوب و آبرومندى
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

* پس دست راست را بلند مى ‏کنى و دست چپ را بر قبر مى‏ گشایى و مى‏ گویى:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ بِوِلاَیَتِهِمْ أَتَوَلَّى آخِرَهُمْ بِمَا تَوَلَّیْتُ بِهِ أَوَّلَهُمْ وَ أَبْرَأُ مِنْ کُلِّ وَلِیجَةٍ دُونَهُمْ‏

پروردگارا من همانا به درگاه حضرتت تقرب مى ‏جویم بواسطه محبت و دوستى اهل بیت و اول و آخرین این خاندان رسالت را یک یک دوست مى‏ دارم و از همه وسیله‏ هاى غیر اینها بیزارم

اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ وَ اتَّهَمُوا نَبِیَّکَ وَ جَحَدُوا بِآیَاتِکَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ‏

خدایا لعنت کن کسانى را که نعمتت را مبدل کردند و پیغمبرت را متهم داشته و آیات تو را انکار کردند

وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَى أَکْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ

و مردم را بر علیه آل محمد وادار کردند

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِاللَّعْنَةِ عَلَیْهِمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ یَا رَحْمَانُ‏

پروردگارا من به درگاه تو تقرب مى ‏جویم به لعن کردن و بیزارى جستن از آن مردم در دنیا و آخرت، اى خداى مهربان

* پس برمى‏ گردى و به نزد پاى آن حضرت مى‏ روى و مى‏ گویى‏:

صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ صَلَّى اللَّهُ عَلَى رُوحِکَ وَ بَدَنِکَ‏

درود و رحمت خدا بر تو اى ابا الحسن الرضا درود و رحمت حق بر روح و جسم پاک تو باد

صَبَرْتَ وَ أَنْتَ الصَّادِقُ الْمُصَدَّقُ قَتَلَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ بِالْأَیْدِی وَ الْأَلْسُنِ‏

تو صبر کردى و تو در دین خدا با صدق و حقیقت و تصدیق کامل بودى خدا بکشد آنان را که تو را کشتند و به دست و زبان تو را آزردند.

پس تضرع و مبالغه کن در لعنت کردن بر کشنده امیر المؤمنین و قاتلان حسن و حسین علیهم السلام و قاتلان جمیع اهل بیت رسول خدا علیهم السلام پس از پشت قبر برو و نزد سر آن حضرت دو رکعت نماز بکن در رکعت اول سوره یس و در رکعت دوم سوره الرحمن بخوان و جهد کن در دعا و تضرع و بسیار دعا کن از براى خود و پدر و مادر خود و جمیع برادران مؤمن خود و آنچه خواهى نزد سر آن حضرت بمان و باید که نمازهاى خود را نزد قبر بخوانی، مؤلف گوید که این زیارت بهترین زیارات آن حضرت است و در فقیه و عیون و کتب علامه مجلسى و ... وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ که در آخر زیارت است با دو میم است یعنى لعنت کن خداوندا کسانى را که استهزا نمودند به امامى که تو از جهت ایشان مقرر فرمودى و لکن در مصباح الزایر سَخِرُوا بِأَیَّامِکَ است و این نیز درست، بلکه شاید از جهتى اولى باشد چه آنکه مراد از ایام ائمه علیهم السلام است چنانکه در خبر صقر بن ابى دلف در فصل پنجم از باب اول معلوم شد و بدان نیز که لعنت کردن بر قاتلان ائمه علیهم السلام به هر زبانى که کرده شود خوب است و اگر این عبارت را که از بعضى ادعیه اخذ شده بخواند شاید انسب باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

اَللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ قَتَلَةَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ وَ قَتَلَةَ أَهْلِ بَیْتِ نَبِیِّکَ‏

خدایا لعنت کن قاتلان امیر المؤمنین و قاتلان و کشندگان حسن و حسین علیهم السلام را و همچنین قاتلان اهل بیت پیغمبرت را

اللَّهُمَّ الْعَنْ أَعْدَاءَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ قَتَلَتَهُمْ‏

بارالها لعنت کن دشمنان آل محمد را و کشندگان آن‌ها را

وَ زِدْهُمْ عَذَاباً فَوْقَ الْعَذَابِ وَ هَوَاناً فَوْقَ هَوَانٍ وَ ذُلاًّ فَوْقَ ذُلٍّ وَ خِزْیاً فَوْقَ خِزْیٍ‏

و بیفزا عذاب آن‌ها را روى عذاب و خوارى و زبونى روى خوارى و زبونى و رسوایى فوق رسوایى

اللَّهُمَّ دُعَّهُمْ إِلَى النَّارِ دَعّاً وَ أَرْکِسْهُمْ فِی أَلِیمِ عَذَابِکَ رَکْساً وَ احْشُرْهُمْ وَ أَتْبَاعَهُمْ إِلَى جَهَنَّمَ زُمَراً

پروردگارا آنان را بسوى آتش به سختى بران و در عذاب دردناک سرنگونشان فرمای یکباره و با اتباع و پیروانشان به سوى دوزخ گروه گروه محشورشان فرماى؛ و در تحفة الزائر است که شیخ مفید ذکر کرده که مستحب است که بعد از نماز زیارت امام رضا علیه السلام، این دعا بخوانند.

اَللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ یَا اللَّهُ الدَّائِمُ فِی مُلْکِهِ الْقَائِمُ فِی عِزِّهِ الْمُطَاعُ فِی سُلْطَانِهِ الْمُتَفَرِّدُ فِی کِبْرِیَائِهِ‏

پروردگارا همانا از تو درخواست مى ‏کنم اى خدایى که سلطنتش ابدى است و در مقام عزت به ذات خود قائم و حکمش در همه عالم مطاع و در عظمت و کبرایى یکتا است.

الْمُتَوَحِّدُ فِی دَیْمُومِیَّةِ بَقَائِهِ الْعَادِلُ فِی بَرِیَّتِهِ الْعَالِمُ فِی قَضِیَّتِهِ الْکَرِیمُ فِی تَأْخِیرِ عُقُوبَتِهِ‏

و یگانه و بى ‏شریک در وجود سرمدى است با عدل در کار خلق خود و دانا در قضاء و قدر خویش است و کریم و مهربان در تأخیر عقوبت بندگان است

إِلَهِی حَاجَاتِی مَصْرُوفَةٌ إِلَیْکَ وَ آمَالِی مَوْقُوفَةٌ لَدَیْکَ وَ کُلَّمَا وَفَّقْتَنِی مِنْ خَیْرٍ (بِخَیْرٍ) فَأَنْتَ دَلِیلِی عَلَیْهِ وَ طَرِیقِی إِلَیْهِ‏

اى خداى من حاجتهایم از هر در منصرف به درگاه کرم توست و آرزوهایم همه متوقف نزد توست‏ و هر گاه مرا بر کار خیرى موفق داشتى پس راهنمایم به خیر تو شدى بلکه راهم تویى

یَا قَدِیراً لاَ تَئُودُهُ الْمَطَالِبُ یَا مَلِیّاً یَلْجَأُ إِلَیْهِ کُلُّ رَاغِبٍ‏

اى قادرى که خلق هر قدر از او طلب و درخواست کنند بر اعطاى آن مطلب توانائى و از کثرت مطالب خلق خستگى و ملال نخواهى یافت اى دارایى که هر محتاجى پناه بدرگاه تو آورد و راغب عطاى توست

مَا زِلْتُ مَصْحُوباً مِنْکَ بِالنِّعَمِ جَارِیاً عَلَى عَادَاتِ الْإِحْسَانِ وَ الْکَرَمِ‏

من همیشه با نعمتهایت قرین بوده ‏ام و عادات احسان و لطف و کرمت بر من پى در پى است

أَسْأَلُکَ بِالْقُدْرَةِ النَّافِذَةِ فِی جَمِیعِ الْأَشْیَاءِ وَ قَضَائِکَ الْمُبْرَمِ الَّذِی تَحْجُبُهُ بِأَیْسَرِ الدُّعَاءِ

اى خدا از تو درخواست مى ‏کنم به حق قدرت کامل و نافذت در جمیع موجودات و قضاى مقطوعت که به دعایى آسان مستور مى ‏گردانى

وَ بِالنَّظْرَةِ الَّتِی نَظَرْتَ بِهَا إِلَى الْجِبَالِ فَتَشَامَخَتْ وَ إِلَى الْأَرَضِینَ فَتَسَطَّحَتْ وَ إِلَى السَّمَاوَاتِ فَارْتَفَعَتْ وَ إِلَى الْبِحَارِ فَتَفَجَّرَتْ‏

و بدان نظر عنایتى که به کوه‌ها کردى آن‌ها را رفیع ساختى و به زمین نمودى آن را مسطح گردانیدى و به آسمان‌ها نمودى و رفعت بدان‌ها بخشیدى و به دریا‌ها انداختى و به جریان و تموج آوردى

یَا مَنْ جَلَّ عَنْ أَدَوَاتِ لَحَظَاتِ الْبَشَرِ وَ لَطُفَ عَنْ دَقَائِقِ خَطَرَاتِ الْفِکَرِ

اى آنکه بزرگترى از قواى ادراکى بشر و لطیفترى از آنکه به فکر و اندیشه احدى خطور کنى

لاَ تُحْمَدُ یَا سَیِّدِی إِلاَّ بِتَوْفِیقٍ مِنْکَ یَقْتَضِی حَمْداً وَ لاَ تُشْکَرُ عَلَى أَصْغَرِ مِنَّةٍ إِلاَّ اسْتَوْجَبْتَ بِهَا شُکْراً

کسى ثناء و حمد تو را جز به توفیق تو نتواند و آن توفیق باز مستوجب حمد دیگرى است و کسى شکر تو بر کوچکترین نعمتت نتواند مگر آنکه مستوجب شکر دیگرى باشى

فَمَتَى تُحْصَى نَعْمَاؤُکَ یَا إِلَهِی وَ تُجَازَى آلاَؤُکَ یَا مَوْلاَیَ وَ تُکَافَأُ صَنَائِعُکَ‏

بارى اى خداى من کى توان نعمتهاى بى حد و نهایتت را به شمار آورد و بر آن نعم و آلاء سپاسگزارى کرد و صنایع و عطایاى تو را کى تواند خلق از عهده عوض و تکافوی آن برآید

یَا سَیِّدِی وَ مِنْ نِعَمِکَ یَحْمَدُ الْحَامِدُونَ وَ مِنْ شُکْرِکَ یَشْکُرُ الشَّاکِرُونَ‏

اى سید من در صورتى که به نعمتهاى تو حمد و ستایش گذارند حمد و ستایش تو گویند

وَ أَنْتَ الْمُعْتَمَدُ لِلذُّنُوبِ فِی عَفْوِکَ وَ النَّاشِرِ عَلَى الْخَاطِئِینَ جَنَاحَ سِتْرِکَ‏

تویى که بر عفو و بخششت معصیت کاران اعتماد دارند و تویى که پر و بال پرده پوشى و عفوت بر سر خطا کاران گسترده است

وَ أَنْتَ الْکَاشِفُ لِلضُّرِّ بِیَدِکَ فَکَمْ مِنْ سَیِّئَةٍ أَخْفَاهَا حِلْمُکَ حَتَّى دَخِلَتْ وَ حَسَنَةٍ ضَاعَفَهَا فَضْلُکَ حَتَّى عَظُمَتْ عَلَیْهَا مُجَازَاتُکَ‏

و تو غم و رنج و الام خلق را به دست لطف برطرف می سازى و چه بسیار گناهان را حلم تو پنهان کرده تا محو و نابود گردانید و چه حسناتى را که تو چندین برابر کردى تا آنکه پاداش تو بر آن عظیم گشت

جَلَلْتَ أَنْ یُخَافَ مِنْکَ إِلاَّ الْعَدْلُ وَ أَنْ یُرْجَى مِنْکَ إِلاَّ الْإِحْسَانُ وَ الْفَضْلُ‏

و از آن بزرگتر و برترى که از غیرعدالتت ترسان باشند و تو کریمتر از آنى که خلق جز فضل و احسان از تو امید دارند

فَامْنُنْ عَلَیَّ بِمَا أَوْجَبَهُ فَضْلُکَ وَ لاَ تَخْذُلْنِی بِمَا یَحْکُمُ بِهِ عَدْلُکَ‏

پس اى خدا بر من منت گذار به چیزى که مقتضاى فضل و کرم توست و به عدل خود مرا خوار مگردان

سَیِّدِی لَوْ عَلِمَتِ الْأَرْضُ بِذُنُوبِی لَسَاخَتْ بِی أَوِ الْجِبَالُ لَهَدَّتْنِی أَوِ السَّمَاوَاتُ لاَخْتَطَفَتْنِی‏

اى آقاى من اگر زمین آگه از گناهان من بود مرا در قعر خود فرو مى ‏برد و اگر کوه‌ها مطلع بود بر سر من خراب مىیشد و اگر آسمان‌ها مرا قطعه قطعه

أَوِ الْبِحَارُ لَأَغْرَقَتْنِی سَیِّدِی سَیِّدِی سَیِّدِی مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ‏

و اگر دریا‌ها مرا غرق می کرد اى آقاى من اى آقاى من اى آقاى من اى مولاى من اى مولاى من اى مولاى من

قَدْ تَکَرَّرَ وُقُوفِی لِضِیَافَتِکَ فَلاَ تَحْرِمْنِی مَا وَعَدْتَ الْمُتَعَرِّضِینَ لِمَسْأَلَتِکَ‏

چه بسیار به درگاهت به مهمانى آمدم پس مرا از آنچه به سائلان درگاهت که به سؤال متعرض احسان تواند وعده فرمودى محروم مساز

یَا مَعْرُوفَ الْعَارِفِینَ یَا مَعْبُودَ الْعَابِدِینَ یَا مَشْکُورَ الشَّاکِرِینَ یَا جَلِیسَ الذَّاکِرِینَ‏

اى مشهود عارفان و اى معبود اهل عبادت و معرفت و مشکور سپاسگزاران اى همنشین یاد کنندگان از تو

یَا مَحْمُودَ مَنْ حَمِدَهُ یَا مَوْجُودَ مَنْ طَلَبَهُ یَا مَوْصُوفَ مَنْ وَحَّدَهُ یَا مَحْبُوبَ مَنْ أَحَبَّهُ‏

و اى پسند خاطر آنکه تو را حمد و ثنا گوید اى موجود حاضر براى هر که تو را طلبد اى شناخته شده نزد آنکه تو را به وحدانیت شناخت و اى محبوب آنکه تو را دوست دارد

یَا غَوْثَ مَنْ أَرَادَهُ یَا مَقْصُودَ مَنْ أَنَابَ إِلَیْهِ‏

اى پناه آنکه تو را خواهد اى مقصود آنکه به درگاه تو رجوع و انابه کند

یَا مَنْ لاَ یَعْلَمُ الْغَیْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَصْرِفُ السُّوءَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُدَبِّرُ الْأَمْرَ إِلاَّ هُوَ

اى خدایى که به علم غیب عالم کس جز تو آگاه نیست اى خدایى که جز تو کسى برطرف کننده رنج و آلام خلق نیست اى کسى که تدبیر امور عالم تنها بدست توست

یَا مَنْ لاَ یَغْفِرُ الذَّنْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَخْلُقُ الْخَلْقَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ إِلاَّ هُوَ

اى کسى که گناه خلق را جز تو کسى نتواند بخشید اى کسى که خلق عالم را بیافرید اى کسى که جز تو کسى باران را نبارد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ‏

درود فرست بر محمد و آل اطهارش و مرا بیامرز اى بهترین آمرزندگان

رَبِّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ حَیَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَجَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِنَابَةٍ

پروردگارا همانا من از تو آمرزش می طلبم از راه حیا و شرمسارى و باز آمرزش مى ‏طلبم به طریق رجا و امیدوارى و باز آمرزش مى ‏طلبم از روى توبه و انابه و بازگشت به درگاه تو

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَغْبَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَهْبَةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم با حال شوق و رغبت و آمرزش مى ‏طلبم با حال خوف و ترس

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ طَاعَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِیمَانٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِقْرَارٍ

و استغفار مى‏ کنم از روى طاعت و بندگى تو و آمرزش مى ‏طلبم از روى ایمان به تو و آمرزش مى‏ طلبم با حال اقرار و اعتراف به گناه

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِخْلاَصٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَقْوَى‏

و آمرزش مى‏ طلبم از روى اخلاص و آمرزش مى ‏طلبم از روى تقوى و پارسایى

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَوَکُّلٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ ذِلَّةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم از روى توکل به خدا و آمرزش مى‏ طلبم از روى ذلت و مسکنت

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ عَامِلٍ لَکَ هَارِبٍ مِنْکَ إِلَیْکَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

و استغفار مى ‏کنم استغفار کسى که براى تو به کار پرداخته و از تو بسوى تو مى ‏گریزد پس خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد

وَ تُبْ عَلَیَّ وَ عَلَى وَالِدَیَّ بِمَا تُبْتَ وَ تَتُوبُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ‏

و بر من و والدینم به قبول توبه و مغفرت و آمرزش باز گرد بدان قسمى که توبه جمیع خلق خود را مى ‏پذیرى اى مهربانترین مهربانان عالم

یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ‏

اى آنکه به نام غفور و رحیم نامیده مى ‏شوى

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْبَلْ تَوْبَتِی وَ زَکِّ عَمَلِی وَ اشْکُرْ سَعْیِی وَ ارْحَمْ ضَرَاعَتِی‏

درود فرست بر محمد و آل او و توبه مرا بپذیر و عملم را پاکیزه دار و بر سعى و کوششم پاداش عطا فرما و به تضرع و زاریم ترحم کن

وَ لاَ تَحْجُبْ صَوْتِی وَ لاَ تُخَیِّبْ مَسْأَلَتِی یَا غَوْثَ الْمُسْتَغِیثِینَ‏

و صداى دعایم را از سمع قبول خود دور و مستور مساز و سؤال و درخواستم را عطا کن و محروم و ناامیدم مگردان اى پناه بخش فریاد خواهان

وَ أَبْلِغْ أَئِمَّتِی سَلاَمِی وَ دُعَائِی وَ شَفِّعْهُمْ فِی جَمِیعِ مَا سَأَلْتُکَ وَ أَوْصِلْ هَدِیَّتِی إِلَیْهِمْ کَمَا یَنْبَغِی لَهُمْ‏

و سلام و دعایم را به امامان و پیشوایانم برسان و در آنچه از تو درخواست کردم آن بزرگواران را شفیع من گردان و هدیه مرا به آن بزرگواران چنانکه لایق آنهاست واصل ساز

وَ زِدْهُمْ مِنْ ذَلِکَ مَا یَنْبَغِی لَکَ بِأَضْعَافٍ لاَ یُحْصِیهَا غَیْرُکَ‏

و بر آن هدیه آنچه سزاوار کرم توست هم چندین برابر که جز تو کسى شمارشش نداند بیفزا

وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى أَطْیَبِ الْمُرْسَلِینَ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ‏

که هیچ قدرت و نیرویى جز بواسطه خداى بلند مرتبه بزرگ نخواهد بود و خدا درود و رحمت فرستد بر نیکوترین پیغمبران محمد (ص) و آل اطهار او.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
مولف گوید که علامه مجلسی در بحار از بعض مولفات قدمای اصحاب، زیارتی برای حضرت امام رضا (ع) نقل کرده که معروف است به جوادیه و در آخر آن زیارت است که نماز زیارت به جا آور و تسبیح کن و هدیه نما آن را به آن حضرت، پس بگو:

اَللهُمَّ اِنّی اَساَلُکَ یا اللهُ الدّائِمُ

و این دعا را تا به آخر نقل کرده. پس هرگاه در آن مشهد مقدس آن زیارت را خواندی این دعا را ترک مکن.
104 دانلود نرم افزار ساخت فایل  PDF24 Creator-PDF

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود PDF24 Creator 7.4.0 Final + Portable - نرم افزار ساخت فایل PDF

 

دانلود PDF24 Creator

نرم افزار ساخت فایل PDF

 

PDF24 Creator 10.4.0 Final + Portable برنامه ای کاربردی برای ایجاد فایل های پی دی اف می باشد. این برنامه قابلیت تبدیل اکثر فرمت های اسنادی به پی دی اف را دارا می باشد. عملکرد این برنامه بسیار ساده بوده و می تواند به عنوان چاپگر فایل های PDF نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چندزبانه بودن برنامه امکان تسریع بخشیدن به تبدیل ها را فراهم کرده و امکان تبدیل دسته ای نیز در نسخه جدید برنامه گنجانده شده است.

90  دانلود آفیس 2021 – Microsoft Office 2021 Retail 2108 Build 14326.20454 x86/x64

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

 

دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

| مایکروسافت آفیس 2021 |

 

آفیس 2021 – Microsoft Office 2021 Retail 2108 Build 14326.20454 x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

334 سیستم گیمینگ مشابه با کنسول بازی پلی استیشن 5

نویسنده:سید سعید مرادی

راهنمای خرید سیستم گیمینگ پلی استیشن 5

سیستم گیمینگ مشابه با کنسول بازی پلی استیشن 5

حدود یک سال از عرضه کنسول نسل نهم سونی پلی استیشن 5 به بازارهای جهانی می گذرد و مقایسه های فراوانی میان کامپیوتر گیمینگ و کنسول کمپانی رقیب یعنی مایکروسافت (XBOX Series X) با شاهکار ژاپنی ها صورت گرفته است

450 دانلود مجله Your Dog

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله-Your-Dog

مجله مجله Your Dog به‌صورت کامل نکات و توصیه‌های کاربردی را در مورد زندگی با لذت بیشتری همراه با حیوانات خانگی عنوان خواهد کرد و به‌طور خاص در مورد سگ صحبت خواهد کرد. این مجله دارای اطلاعات بسیار جالبی برای شما بوده و پرسش و پاسخ‌های جالبی را در مورد سگ‌های خانگی خواهد داشت. متخصصین بسیاری در این مجله نظرات خود را اعلام کرده و می‌توانند تمرکز زیادی روی سلامت و دیگر مباحث و موارد سگ‌ها داشته باشند. آموزش‌های گام به گام به شما داده شده و حتی اگر برای اولین‌بار می‌خواهید که سگ نگهداری کنید، می‌توانید با شماره‌های مختلف این مجله همراه شده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

100 دانلود مجله Your Cat

نویسنده:سید سعید مرادی

|

مجله-Your-Cat

مجله مجله Your Cat به‌صورت کامل نکات و توصیه‌های کاربردی را در مورد زندگی با لذت بیشتری همراه با حیوانات خانگی عنوان خواهد کرد و به‌طور خاص در مورد گربه صحبت خواهد کرد. این مجله دارای اطلاعات بسیار جالبی برای شما بوده و پرسش و پاسخ‌های جالبی را در مورد گربه‌های خانگی خواهد داشت. متخصصین بسیاری در این مجله نظرات خود را اعلام کرده و می‌توانند تمرکز زیادی روی سلامت و دیگر مباحث و موارد گربه‌ها داشته باشند. آموزش‌های گام به گام به شما داده شده و حتی اگر برای اولین‌بار می‌خواهید که گربه نگهداری کنید، می‌توانید با شماره‌های مختلف این مجله همراه شده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

79

دانلود VovSoft Keystroke Visualizer 1.6 - نمایش کلیدهای ترکیبی بر روی صفحه نمایش

 

دانلود VovSoft Keystroke Visualizer

| نمایش کلیدهای ترکیبی بر روی صفحه نمایش |

 

VovSoft Keystroke Visualizer 1.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که با نصب آن، شما می‌توانید وضعیت فشردن شدن هریک از کلیدها و یا دکمه‌های ترکیبی را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. این برنامه، بیشتر مختص مواقعی است که شما در حال ضبط یک فیلم آموزشی و یا دموی آنلاین باشید و بخواهید برای مخاطبان خود، کلیدهایی را که بر روی کیبورد فشار می‌دهید قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال، ممکن است حین ضبط یک ویدیوی آموزشی، به کاربران و مخاطبان خود نشان دهید که کارکرد یک دکمه و یا کلید ترکیبی به چه شکل است. در این لحظه، با فشردن کلیدهای مذکور، جزئیات آن در همان لحظه بر روی صفحه به نمایش درخواهد آمد و در ویدیوی در حال ضبط برای مخاطبان شما قابل مشاهده خواهد بود.

452 راهنمای ثبت شرکت های مختلف در ایران
170

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله-Match

مجله Match یکی از معتبرترین هفته نامه‌های انگلیسی است که برای علاقه‌مندان فوتبال ارائه شده است. این مجله در ابتدا بازار نوجوانان را هدف قرار داده بود، اما کم کم حرفه‌ای تر شده و هم اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریه‌های فوتبالی شناخته می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شده و نسخه‌های بسیار متعددی از آن در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

87 دانلود تعبیر خواب جامع ۱۷٫۵۴۵ برای کامپیوتر

نویسنده:سید سعید مرادی

تعبیر-خواب-جامع

دانلود تعبیر خواب جامع جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار تعبیرخواب جامع با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

تعبیر خواب جامع نرم افزار کاربردی و مفیدی است که شما می توانید با استفاده از آن درباره تعبیر خواب خود اطلاعاتی به دست بیاورید و بتوانید مفهوم خواب خود را درک کنید.اگر شما هم از دسته کسایی هستید که خواب های زیادی می بینید و می خواهید درباره آن تحقیق کنید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.این نرم افزار بر روی تمامی ویندوز ها قابل نصب است و اگر سیستم قدیمی دارید نگران نباشید و می توانید به روی آن نصب کنید.شما می توانید با استفاده از جست و جو این نرم افزار کلمه های متنوع مربوط به خواب خود را سرچ کنید و بتوانید آن را سریع تر پیدا کنید و وقت خود را از دست ندهید.همچنین این نرم افزار دارای تعبیر خواب های انسان های معروف که کتاب تعبیر خواب داشته اند را در این نرم افزار مشاهده کنید و بتوانید با توجه به نیاز و شناختی که از این افراد دارید بتوانید که دسترسی راحت تری داشته باشید.

دانلود تعبیرخواب جامع در ادامه همین مطلب با ویجی دی ال معتبرترین مرجع دانلود نرم افزار و گیم همراه باشید.