google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY عكس مذهبي
>

عكس مذهبي

140
دانلود ShareX v14.1.0 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش و آپلود مستقیم تصاویر

نرم افزار ShareX

ShareX نرم افزاری با رابط کاربری آسان و دارای ویژگی های فراوان برای گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش است که به شما اجازه می دهد از پنجره های صفحه نمایش یا برنامه ها در اشکال مختلف تصویربرداری کنید. ساختار برنامه دارای یک ویرایشگر تصویر Greenshot است که می توانید تصاویر گرفته شده خود را حاشیه نویسی کنید، برش (Crop) دهید، بلور کرده و ... اما ویژگی بسیار عالی ShareX توانایی بارگذاری تصاویر به صورت خودکار در برنامه هایی چون Imgur، Flickr، Picassa، Tinypic یا Imageshack است. شما حتی می توانید از یک up-loader سفارشی استفاده کنید. تقریبا تمام جنبه های نرم افزار ShareX قابل تنظیم هستند برای مثال شما می توانید کلید های میانبری را انتخاب کرده تا به طور خودکار از کل صفحه نمایش یا بخشی از آن اسکرین شات بگیرد.

301

دانلود Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 - نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Franzis AI Filter

| نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 نام یک ویرایش حرفه‌ای و قدرتمند تصویر است که از آن به عنوان انقلابی در زمینه‌ی ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود‌آموز یاد می‌شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای عکس را از روی ویرایش‌های فعلی تصاویر خود ایجاد و آن را بر روی دیگر عکس‌ها احتمال کنند. هسته اصلی عملکرد این نرم افزار هوش مصنوعی است و این ابزار با بهره‌گیری از شبکه عصبی و استفاده از آن برای تولید فیلتر هوش مصنوعی، قادر است بهترین نتایج را در دسترس شما قرار دهد.

ایجاد فیلترهای هوش مصنوعی بر اساس قبل و بعد تصاویر به شما امکانات متعددی را برای ساخت فیلترهای جدیدتر می‌دهد. شما با این روش می توانید ویرایش‌های مورد علاقه خود را به عنوان فیلترهای هوش مصنوعی ذخیره و بدون توجه به اینکه آن‌ها با کدام برنامه ویرایشی ایجاد شده‌اند، بارها و بارها از آن استفاده کنید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض ده‌ها فیلتر از پیش آماده‌ی هوش مصنوعی را در کتابخانه‌ای جامع در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی تصاویر خود اعمال و به راحتی برای استفاده‌های بعدی از تغییرات خود خروجی بگیرید

439

دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 

دانلود Lively Wallpaper

| تنظیم لایو والپیپر در ویندوز |

 

Lively Wallpaper 2.0.7.0 نام یک ابزار تنظیم والپیپر برای دسکتاپ ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر متحرک را به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی خود قرار دهید. برای برخی کاربران، والپیپر دسکتاپ اهمیت خاصی ندارد و گاها فراموش می‌کنند که حتی برای تنوع هم که شده، سال به سال آن را تغییر دهند و در تمام لحظات، از تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای آن استفاده می‌کنند. در مقابل، عده زیادی از افراد نیز علاقه دارند که تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را خودشان انتخاب کنند و بعضا زمان زیادی را هم صرف پیدا کردن بهترین تصویر برای آن می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما علاقه‌مندان به تغییر و زیباسازی دسکتاپ سیستم یک ابزار جدید را آماده کرده ایم که با آن می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را به حالت متحرک درآورید.

این ابزار، یک برنامه جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زنده و ویدئوهای لایو را بر روی دسکتاپ دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی تصاویر و ویدئوهایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این نرم افزار قابلیت اجرای ویدئوهای MP4, WMV, AVI و … را دارد و همچنین از برنامه‌های شبکه مثل والپیپر انجین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزار لایولی والپیپر شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرکت خود را به طور اختصاصی ایجاد و از نمای آن در صفحه لذت ببرید. شما می‌توانید حرکت، نورپردازی و افکت‌های دیگر را برای تصاویر زنده خود تنظیم کنید و جلوه‌هایی خاص را همواره در دسکتاپ خود به نمایش درآورید. همچنین می‌توانید زمانبندی نمایش را تنظیم کنید تا تصاویر زنده خود را در زمان‌های خاصی تغییر دهید. در کل، Lively Wallpaper یک نرم افزار جذاب و سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد دسکتاپ خود را با تصاویر زنده زیبا و ویدئوهای جذاب به طور پویا تزئین کنید

55
دانلود مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک

در این بخش شاهد مجموعه بزرگ ابزار طراحی شامل موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... در قالب لایه باز و وکتور می باشید که با فرمت های PSD و EPS و AI و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید از این پک رایگان برای ایجاد آثار هنری، تبلیغاتی و تجاری استفاده کنید و با کمک خلاقیت خود درآمد زایی کنید.

مشخصات

نام انگلیسی: Graphic Elements Pack
نام فارسی: مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, JPG
حجم فایل: 6273 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:05 - 1402/4/8 | 2023.06.29

490

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

241
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.5.0.500 x64 + Repack - نرم افزار ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۳

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

54

دانلود مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

(دانلود به صورت یکجا)

  

مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

 

 

بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، مؤلفه مهم و کاربردی است که در تعیین حالت و ظاهر دستگاه شما تأثیر زیادی دارد.

 

بک‌گراند ویندوز به صورت پیش‌فرض، شامل تصویری است که در پس زمینه دسکتاپ قرار دارد. تصویر بک‌گراند ویندوز ممکن است از پیش‌فرض‌های ویندوز باشد یا شما می‌توانید آن را با تصویری دلخواه خود تعویض کنید. برای تغییر تصویر بک‌گراند ویندوز، می‌توانید به تنظیمات ویندوز بروید و از بخش "تنظیمات شخصی سازی" تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

دسکتاپ نیز به صورت پیش‌فرض شامل ایکون‌هایی است که برای دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های شما در دسترس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید دسکتاپ خود را با حذف، اضافه و تغییر محل ایکون‌ها به شکل دلخواه خود شخصی‌سازی کنید.

 

همچنین، شما می‌توانید با نصب تم‌ها و آیکون‌های دلخواه، دسکتاپ خود را به شکل مورد علاقه‌تان تغییر دهید.

 

با شخصی‌سازی بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، می‌توانید حالت و ظاهر دستگاه خود را به شکلی شخصی‌سازی شده و جذاب تر تجربه کنید.

61

دانلود CLIP STUDIO PAINT EX v2.0.3 x64 - نرم افزار نقاشی دیجیتال و طراحی مانگا

نرم افزار CLIP STUDIO PAINT EX

مانگا یا به عبارت دیگر، همان داستان های کمیک استریپ، داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند. طراحان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و داستان های تصویری گویایی را با استفاده از قلم و کاغذ و یا به شیوه ی کاملاً دیجیتالی خلق می کنند.
نرم افزار CLIP STUDIO PAINT که قبلاً با نام Manga Studio منتشر می شد، نرم افزاری جهانی و پیشرو در ساخت تصاویر مانگا و کمیک است که ابزارهای هنری قدرتمندی را در اختیار هنرمندان این رشته قرار می دهد. اگر بخواهیم هنرمندان علاقمند به ایجاد داستان های کاریکاتوری و کمیک را در دو گروه که یکی به طراحی با قلم و کاغذ مشتاق هستند و دیگری طراحی دیجیتالی را ترجیح می دهند تقسیم کنیم، این نرم افزار برای دستیابی به پیشرفت کاری در هردو گروه کاربردی خواهد بود. در واقع CLIP STUDIO PAINT یک راه حل نرم افزاری جامع و کارآمد برای تصویرگران مانگا و هنرمندان فعال در زمینه ی تصویرسازی است که تمام ابزارهاو توابع موردنیاز آن ها را برای شروع و تکمیل یک پروژه ی هنری فراهم نموده است.

پنل هاو ابزارهای موجود در رابط کاربری علاوه بر آشنا بودن، تا حد زیادی قابل تنظیم و سفارشی سازی هستند و کاربر می تواند به راحتی طرح اولیه خود را با استفاده از ماوس و یا قلم تبلت و همچنین بکارگیری ابزارهای نرم افزاری آشنایی همچون قلم، براش و ابزارهای انتخاب ایجاد کند و از تکنولوژی هایی مانند وکتور مپینگ (vector mapping)، قلم هوشمند حساس به فشار (smart pen presure sensing) در طراحی های خود بهره ببرد.
نسخه ی EX این برنامه تمام ویژگی ها و ابزارهای نسخه ی PRO را بعلاوه ی یکسری ویژگی های خاص در خود گنجانده است.

72
دانلود AquaSoft Video Vision v14.1.07 x64 - نرم افزار ساخت ویدئو از عکس های خود

نرم افزار AquaSoft Video Vision

AquaSoft Video Vision نرم افزاری است که عکس های شما را به صورت فیلمی دیدنی و جذاب نمایش می دهد. توسط این نرم افزار می توانید موسیقی، تصاویر و فیلم های خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک ویدئوی جدید بسازید. شما می توانید قالب از پیش طراحی شده را انتخاب نموده، سپس عکس ها و موسیقی و فیلم و متن موردعلاقه خود را اضافه نمایید. شما می توانید اسلایدهای خود را به صورت پیش نمایش مشاهده نمایید. قالب های از پیش طراحی شده، امکان ویرایش فایل های ویدئویی، امکان استفاده از تصاویر، ویدئوها و متن، دارای افکت های زیبا برای تصاویر و متن ها، امکان رایت ویدئو بر روی سی دی و دی وی دی، امکان تهیه فایل ویدئویی در قالب HDTV، وارد کردن تعداد نامحدودی عکس، پشتیبانی از کانال آلفا، استفاده از موسیقی پس زمینه، قابلیت پیش نمایش و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
AquaSoft Video Vision همان نرم افزار AquaSoft SlideShow Ultimate است که از نسخه 13 با این نام جدید ارائه شده است.

249
دانلود Fabulous Floral Bundle - بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ...

در این مجموعه شاهد بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ... می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل : www.p30download.com

91

دانلود Topaz A.I. Gigapixel 5.5.1 - بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

 

دانلود Topaz A.I. Gigapixel

| نرم افزار بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت |

 

Topaz A.I. Gigapixel 6.2.0 نام یک نرم افزار جدید و فوق پیشرفته در زمینه بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت است. این شعار را در چند سال اخیر، بارها و بارها شنیده‌ایم، اما هیچ‌گاه نتیجه دلخواه‌مان آن‌طور که باید و شاید از آب در نیامده است. واقعیت ماجرا چیست؟ آیا همه نرم افزارهایی که با شعار بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت نام خود را در بازار مطرح می کنند، قادرند به خوبی از پس این کار بر آیند؟ ماجرا از این قرار است که هریک از این برنامه‌ها، با الگوریتم خاص خود سعی بر آن دارند که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، کیفیت پیکسل‌ها را حفظ کنند. در این میان برخی از نرم افزارها دارای عملکرد مطلوب و برخی دیگر عملکردی متوسط را از خود نشان داده‌اند. ولی در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که تصاویر شما را بدون هیچگونه افت کیفیت تغییر سایز می‌دهد.

این محصول قدرتمند نرم افزار از الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته‌ای بهره‌مند است که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، مجددا اقدام به بازسازی پیکسل‌هایی می‌کند که کیفیت خود را به طور محسوس از دست داده‌اند. شیوه‌های سنتی بزرگ‌نمایی تصاویر را به فراموشی بسپارید؛ چرا که عرضه این نرم افزار در واقع یک انقلاب بزرگ در زمینه بزرگنمایی تصاویر بی‌کیفیت به شمار می‌رود. در صورتی که شما هم تصویری دارید که می‌خواهید آن را ضمن حفظ کیفیت، به سایز بزرگتری از آن تبدیل کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار مذکور را از دست ندهید

78
کشورهای خارجی
همان طور که کلمات عامیانه، آداب سر میز شام و سایر آداب و رسوم رایج در هر کشوری متفاوت با دیگری است، حرکاتی هم که بی ادبانه به حساب می آیند؛ متفاوت هستند. در این قسمت از نمناک برخی از حرکات دست که باید در برخی کشور ها مراقب باشیم و انجام ندهیم را به اتفاق هم بررسی خواهیم کرد، پس حتما ادامه مطلب را بخوانید.
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 تصویر عکس گوناگون عكس مذهبي
ادامه
145

دانلود FileExplorerGallery 1.1.0 - گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر

 

دانلود FileExplorerGallery

| گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر |

 

FileExplorerGallery 1.1.0 اپلیکیشنی ساده، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سرعت تمامی تصاویر خود را در پنجره باز شده در ویندوز اکسپلورر در قالب یک گالیری زیبا و پرامکانات مشاهده کنید. اگر تاکنون برای مشاهده تصاویر خود انواع مختلف نرم افزارها را امتحان کرده و هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده و انتخاب نهایی را انجام نداده‌اید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان ایمیج ویور پیش‌فرض ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا از مشاهده و نمایش تصاویر خود لذت ببرید.

این نرم افزار با هدف به نمایش درآوردن ساده و سریع تصاویر در محیط ویندوز اکسپلورر طراحی شده است و به کمک آن کاربر می‌تواند با سهولت بسیار تمام تصاویر خود را به نمایش درآورد. به طور کلی، شما برای نمایش دادن عکس‌ها نیازی نیست که هربار این برنامه را اجرا کنید. تنها کافی‌ست که حین جستجو در میان فولدرها با رسیدن به عکس دلخواه‌تان، کلید F12 را فشار دهید تا تصویر مورد نظر باز شده و در نمای تمام صفحه به نمایش درآید. علاوه بر این، شما می‌توانید مشابه نمایشگرهای لمسی، با دبل کلیک کردن تصویر را زوم کنید و یا اینکه مجموعه‌ای از عکس‌ها را در نمای پشت سر هم به نمایش درآورید

92

نویسنده:سید سعید مرادی

 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
 
هنگامى كه خواستى به زيارت امام رضا عليه السلام در طوس بروى، پيش از آن كه از ديار و سراى خود بيرون شوى، در حالى كه اين دعا را مى‌خوانى، غسل كن:
 
اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ‏

بارالها مرا پاک کن و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا و بر زبانم مدح ‏و ستایش بر تو را جارى گردان

فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی طَهُوراً وَ شِفَاءً

زیرا که نیرویى نباشد جز به وجود تو پروردگارا آن را وسیله پاکى و درمانم قرار ده

* و مى‏ گویى در وقت بیرون رفتن‏:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَى ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بسوى خدا و بسوى فرزند رسول خدا

حَسْبِیَ اللَّهُ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اللَّهُمَّ إِلَیْکَ تَوَجَّهْتُ وَ إِلَیْکَ قَصَدْتُ وَ مَا عِنْدَکَ أَرَدْتُ‏

بس است مرا خدا بر خدا توکل کردم بارالها بسوى تو رو کردم و بسوى تو آهنگ نمودم و آنچه را نزد توست خواسته و اراده کردم.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس، چون بیرون روى بر در خانه خود بایست و بگو:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهِی وَ عَلَیْکَ خَلَّفْتُ أَهْلِی وَ مَالِی وَ مَا خَوَّلْتَنِی وَ بِکَ وَثِقْتُ‏

بارالها بسوى تو روى خود را نمودم و بر عهده تو اهل خانه و مالم و آنچه بمن دادى بجا نهادم و به تو اطمینان و وثوق دارم

فَلاَ تُخَیِّبْنِی یَا مَنْ لاَ یُخَیِّبُ مَنْ أَرَادَهُ وَ لاَ یُضَیِّعُ مَنْ حَفِظَهُ‏

پس مرا تهى دست مساز اى که هر که او را اراده کرد تهى دستش نسازد و آن را که در حفظ خود دارد ضایع نسازد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ (وَ آلِهِ) وَ احْفَظْنِی بِحِفْظِکَ فَإِنَّهُ لاَ یَضِیعُ مَنْ حَفِظْتَ‏

درود فرست بر محمد و آل محمد و مرا در پناه حفظ خود نگهدارى فرما زیرا که هر که را تو نگهدارى فرمودى ضایع نشود.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس هر گاه رسیدى به سلامت إن شاء الله پس هر گاه خواهى به زیارت بروى غسل بکن و بگو در وقتى که غسل مى‏ کنى‏:

اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی‏

بارالها مرا پاک ساز و قلب و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا

وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ مَحَبَّتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ‏

و بر لسان و زبان من مدح و ثناى و محبت خود را جارى گردان زیرا که هیچ نیرو و قوتى جز به تو نخواهد بود

وَ قَدْ عَلِمْتُ أَنَّ قِوَامَ دِینِی التَّسْلِیمُ لِأَمْرِکَ وَ الاِتِّبَاعُ لِسُنَّةِ نَبِیِّکَ وَ الشَّهَادَةُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ‏

و محققا من دانسته ‏ام که بجا بودن و قوام دینم سر نهادن به فرمان توست و پیروى از سنت پیغمبرت و گواهى بر همه خلق تو

اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی شِفَاءً وَ نُوراً إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ

بارالها آن را براى من درمان و نور قرار ده بدرستى که تو بر هر چیز توانایى. پس بپوش پاکیزه‏ ترین جامه‏ هاى خود را و برو با پاى برهنه به آرامى و وقار و دلت بیاد خدا باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
اللَّهُ أَکْبَرُ و لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ و سُبْحَانَ اللَّهِ و الْحَمْدُ لِلَّهِ‏

خدا بزرگتر است و خدایى جز ذات پروردگار نیست و منزه است خدا و ستایش مخصوص خداست

* بگو و گامهاى خود را کوتاه بردار و، چون داخل روضه مقدسه شوى:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بر آیین و ملت رسول الله که درود خداى بر او و بر آلش باد

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

گواهى مى ‏دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى ‏شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللَّهِ‏

و باز شهادت مى ‏دهم که محققا حضرت محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و اینکه حضرت على (ع) ولى خداست.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس برو بنزد ضریح و قبله را در پشت خود بگیر و روبروى آن حضرت بایست و بگو:

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

شهادت مى‏ دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى‏ شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنْ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ‏

و باز شهادت مى‏ دهم که محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و همانا او بزرگ نسبت به خلق اولین و آخرین است و او سید پیغمبران و فرستادگان خداست

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدِ خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

پروردگارا درود فرست بر محمد (ص) بنده و فرستاده و پیغام آور و سید و بزرگ تمام خلق تو،درودى که کسى غیر تو قادر بر حساب و ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ‏

پروردگارا درود فرست بر امیر مؤمنان على بن ابى طالب (ع)

عَبْدِکَ وَ أَخِی رَسُولِکَ الَّذِی انْتَجَبْتَهُ بِعِلْمِکَ وَ جَعَلْتَهُ هَادِیاً لِمَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ‏

بنده تو و برادر رسول تو که او را به علم و حکمت خود از تمام خلق برگزیدى و بر هر کس از خلق خواستى راهنما گردانیدى

وَ الدَّلِیلَ عَلَى مَنْ بَعَثْتَهُ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَ (دَیَّانِ) الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَ (فَصْلِ) قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

و دلیل و رهبر بر پیمبرانى که به رسالتهاى خود به خلق مبعوث کردى هم او را دلیل امت بر حقانیت آنان قرار دادى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

وَ الْمُهَیْمِنَ (الْمُهَیْمِنِ) عَلَى ذَلِکَ کُلِّهِ وَ السَّلاَمُ عَلَیْهِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

و مقام او را عالیتر از همه مقرر داشتى سلام و رحمت و برکات خدا بر آن بزرگوار باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى فَاطِمَةَ بِنْتِ نَبِیِّکَ وَ زَوْجَةِ وَلِیِّکَ وَ أُمِّ السِّبْطَیْنِ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر فاطمه زهرا دختر پیغمبرت و همسر ولیت و مادر دو سبط رسولت حسن و حسین که دو سید جوانان اهل بهشتند

الطُّهْرَةِ الطَّاهِرَةِ الْمُطَهَّرَةِ التَّقِیَّةِ النَّقِیَّةِ الرَّضِیَّةِ الزَّکِیَّةِ سَیِّدَةِ نِسَاءِ أَهْلِ الْجَنَّةِ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

آن پاک گوهر طاهر و مطهرو با تقواى کامل و پاکیزه خدا از او خوشنود و نفس مقدسش مبرا و بزرگ تمام زنان اهل بهشت است خدایا بر او درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سِبْطَیْ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر حسن و حسین دو سبط پیغمبرت و دو سید جوانان اهل بهشت

الْقَائِمَیْنِ فِی خَلْقِکَ وَ الدَّلِیلَیْنِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ (بَعَثْتَهُ) بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَیِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَیْ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

آن دو بزرگوارى که در میان خلق قیام کردند و هر دو دلیل و رهنما بودند بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَبْدِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن الحسین بنده تو که در میان خلق قیام کرد

وَ الدَّلِیلِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلِ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ سَیِّدِ الْعَابِدِینَ‏

و دلیل بود بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى و او سید و بزرگ اهل عبادت بود

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ خَلِیفَتِکَ فِی أَرْضِکَ بَاقِرِ عِلْمِ النَّبِیِّینَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و خلیفه تو در روى زمین و مبین علم پیغمبران

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ وَ حُجَّتِکَ عَلَى خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ الصَّادِقِ الْبَارِّ

خدایا درود و رحمت فرست بر جعفر بن محمد الصادق بنده خاص تو و حافظ دین تو و حجت تو بر خلق عالم آن امام صادق نیکوکار

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ عَبْدِکَ الصَّالِحِ وَ لِسَانِکَ فِی خَلْقِکَ النَّاطِقِ بِحُکْمِکَ (بِحِکْمَتِکَ) وَ الْحُجَّةِ عَلَى بَرِیَّتِکَ‏

خدایا درود فرست بر موسى بن جعفر بنده شایسته تو و لسان بیان تو در میان خلق و ناطق به حکم تو و حجت الهى بر تمام خلق تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ الْقَائِمِ بِعَدْلِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن موسى که در مقام رضا به حد کمال بود او بنده تو و حافظ دین تو و قیام کننده به حکم عدل تو

وَ الدَّاعِی إِلَى دِینِکَ وَ دِینِ آبَائِهِ الصَّادِقِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

و دعوت کننده به سوى دین تو و دین پدران با صدق و حقیقت خود بود بر آن بزرگوار درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ بِأَمْرِکَ وَ الدَّاعِی إِلَى سَبِیلِکَ‏

خدایا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و سلطان قائم‏ به امر تو و دعوت کننده خلق به راه تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن محمد بنده تو و حافظ و نگهبان دین تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ الْعَامِلِ بِأَمْرِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ وَ حُجَّتِکَ الْمُؤَدِّی عَنْ نَبِیِّکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر حسن بن على که عامل به فرمان تو و قیام کننده در میان خلق تو و حجت تو که از جانب پیغمبرت اداى فرایض دین و تعلیم حق مى‏ فرمود:
 
وَ شَاهِدِکَ عَلَى خَلْقِکَ الْمَخْصُوصِ بِکَرَامَتِکَ الدَّاعِی إِلَى طَاعَتِکَ وَ طَاعَةِ رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ‏

و شاهد بر حقانیت بر خلق بود و به کرامت و لطف تو اختصاص داشت و دعوت خلق به راه طاعت و بندگى تو و طاعت رسول تو نمود درود و رحمتهاى تو بر جمیع آن بزرگواران باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى حُجَّتِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ صَلاَةً تَامَّةً نَامِیَةً بَاقِیَةً

پروردگارا درود فرست بر حجت خود بر اهل عالم و ولى قائم در میان خلق خود درود و رحمتى که تام و کامل و با افزایش و باقى تا ابد باشد

تُعَجِّلُ بِهَا فَرَجَهُ وَ تَنْصُرُهُ بِهَا وَ تَجْعَلُنَا مَعَهُ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

و آن رحمت موجب تعجیل در فرج و ظهور او شود و هم به آن رحمت او را یارى کنى و ما را هم با او در دنیا و آخرت همنشین گردانى

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ أُوَالِی وَلِیَّهُمْ وَ أُعَادِی عَدُوَّهُمْ‏

پروردگارا من به درگاه تو بواسطه دوستى این بزرگواران تقرب مى‏ جویم و دوست آن‌ها را دوست و دشمنانشان را دشمن مى ‏دارم

فَارْزُقْنِی بِهِمْ خَیْرَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

تو هم به واسطه حب آن‌ها خیر دنیا و آخرت را نصیب من بگردان

وَ اصْرِفْ عَنِّی بِهِمْ شَرَّ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ وَ أَهْوَالَ یَوْمِ الْقِیَامَةِ

و شر دنیا و آخرت و احوال روز قیامت را بواسطه کرامت آن بزرگواران از من دور بگردان

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
*پس مى ‏نشینى نزد سر آن حضرت و مى‏ گویى‏:

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى ولى خدا سلام ما بر تو اى حجت بالغه خدا بر خلق

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا عَمُودَ الدِّینِ‏

سلام ما بر تو اى نور خدا در تاریکیهاى زمین سلام ما بر تو اى ستون عمارت دین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ آدَمَ صِفْوَةِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ نُوحٍ نَبِیِّ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث علم آدم برگزیده خدا،سلام ما بر تو اى وارث حلم نوح پیغمبر خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِبْرَاهِیمَ خَلِیلِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِسْمَاعِیلَ ذَبِیحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث ابراهیم دوست خاص خدا،سلام ما بر تو اى وارث اسماعیل ذبیح خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى کَلِیمِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عِیسَى رُوحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث کمالات موساى متکلم‏ با خدا،سلام ما بر تو اى وارث عیساى روح قدسى خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث حضرت محمد فرستاده خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیٍّ وَلِیِّ اللَّهِ وَ وَصِیِّ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث امیر المؤمنین ولى خدا و وصى رسول پروردگار عالم

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

سلام ما بر تو اى وارث فاطمه زهراء سلام ما بر تو اى وارث حسن و حسین دو سید جوانان اهل بهشت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ زَیْنِ الْعَابِدِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث على بن الحسین سید اهل عبادت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ بَاقِرِ عِلْمِ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث محمد بن على باقر کاشف و مبین علوم اولین و آخرین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ الْبَارِّ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ

سلام ما بر تو اى وارث علم جعفر بن محمد صادق نیکوکار،سلام ما بر تو اى وارث مظلومیت موسى بن جعفر

السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصِّدِّیقُ الشَّهِیدُ السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْوَصِیُّ الْبَارُّ التَّقِیُ‏

سلام ما بر تو اى با صدق و حقیقت و اى شهید راه خدا سلام ما بر تو اى وصى و جانشین رسول (ص) و نیکوکار و متقى

أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاَةَ وَ آتَیْتَ الزَّکَاةَ

گواهى مى‏ دهم که همانا تو نماز را استوار کردى و بپا داشتى و زکات عطا کردى

وَ أَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَیْتَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ عَبَدْتَ اللَّهَ (مُخْلِصاً) حَتَّى أَتَاکَ الْیَقِینُ‏

و به وظیفه امر به معروف و نهى از منکر پیوسته قیام کردى تا هنگام رحلتت که مقام شهود و عین الیقین قیامت است فرا رسید

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

سلام ما بر تو اى ابا الحسن الرضا و رحمت و برکات الهى بر روح پاک تو باد

پس خود را بر ضریح مى‏ چسبانى و مى‏ گویى‏:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ صَمَدْتُ مِنْ أَرْضِی وَ قَطَعْتُ الْبِلاَدِ رَجَاءَ رَحْمَتِکَ‏

پروردگارا من قاصد درگاه تو از سرزمین خود و وطن خویش گردیدم تا قطع بلاد و مسافت بسیار به امید رحمت تو

فَلاَ تُخَیِّبْنِی وَ لاَ تَرُدَّنِی بِغَیْرِ قَضَاءِ حَاجَتِی وَ ارْحَمْ تَقَلُّبِی عَلَى قَبْرِ ابْنِ أَخِی رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

پس مرا از آن درگاه کرم ناامید مساز و تا حاجتم روا مسازى باز مگردان و به روى آوردن به قبر مطهر فرزند على برادر رسولت صلى الله علیه و آله در حقم ترحم فرما

بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی یَا مَوْلاَیَ أَتَیْتُکَ زَائِراً وَافِداً عَائِذاً مِمَّا جَنَیْتُ عَلَى نَفْسِی وَ احْتَطَبْتُ عَلَى ظَهْرِی‏

اى مولاى من پدر و مادرم فداى تو باد من به عزم زیارتت آمدم و به درگاه شما وارد شده و پناه آورده‏ ام به شما از شر و عذاب آنچه بر خود خیانت کرده ‏ام و بار سنگین گناه را به دوش کشیده ‏ام

فَکُنْ لِی شَافِعاً إِلَى اللَّهِ یَوْمَ فَقْرِی وَ فَاقَتِی فَلَکَ عِنْدَ اللَّهِ مَقَامٌ مَحْمُودٌ وَ أَنْتَ عِنْدَهُ وَجِیهٌ‏

تا تو به درگاه خدا روز فقر و بینواییم مرا شفاعت کنى که تو را نزد خدا مقام محمود شفاعت است و نزد حق محبوب و آبرومندى
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

* پس دست راست را بلند مى ‏کنى و دست چپ را بر قبر مى‏ گشایى و مى‏ گویى:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ بِوِلاَیَتِهِمْ أَتَوَلَّى آخِرَهُمْ بِمَا تَوَلَّیْتُ بِهِ أَوَّلَهُمْ وَ أَبْرَأُ مِنْ کُلِّ وَلِیجَةٍ دُونَهُمْ‏

پروردگارا من همانا به درگاه حضرتت تقرب مى ‏جویم بواسطه محبت و دوستى اهل بیت و اول و آخرین این خاندان رسالت را یک یک دوست مى‏ دارم و از همه وسیله‏ هاى غیر اینها بیزارم

اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ وَ اتَّهَمُوا نَبِیَّکَ وَ جَحَدُوا بِآیَاتِکَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ‏

خدایا لعنت کن کسانى را که نعمتت را مبدل کردند و پیغمبرت را متهم داشته و آیات تو را انکار کردند

وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَى أَکْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ

و مردم را بر علیه آل محمد وادار کردند

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِاللَّعْنَةِ عَلَیْهِمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ یَا رَحْمَانُ‏

پروردگارا من به درگاه تو تقرب مى ‏جویم به لعن کردن و بیزارى جستن از آن مردم در دنیا و آخرت، اى خداى مهربان

* پس برمى‏ گردى و به نزد پاى آن حضرت مى‏ روى و مى‏ گویى‏:

صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ صَلَّى اللَّهُ عَلَى رُوحِکَ وَ بَدَنِکَ‏

درود و رحمت خدا بر تو اى ابا الحسن الرضا درود و رحمت حق بر روح و جسم پاک تو باد

صَبَرْتَ وَ أَنْتَ الصَّادِقُ الْمُصَدَّقُ قَتَلَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ بِالْأَیْدِی وَ الْأَلْسُنِ‏

تو صبر کردى و تو در دین خدا با صدق و حقیقت و تصدیق کامل بودى خدا بکشد آنان را که تو را کشتند و به دست و زبان تو را آزردند.

پس تضرع و مبالغه کن در لعنت کردن بر کشنده امیر المؤمنین و قاتلان حسن و حسین علیهم السلام و قاتلان جمیع اهل بیت رسول خدا علیهم السلام پس از پشت قبر برو و نزد سر آن حضرت دو رکعت نماز بکن در رکعت اول سوره یس و در رکعت دوم سوره الرحمن بخوان و جهد کن در دعا و تضرع و بسیار دعا کن از براى خود و پدر و مادر خود و جمیع برادران مؤمن خود و آنچه خواهى نزد سر آن حضرت بمان و باید که نمازهاى خود را نزد قبر بخوانی، مؤلف گوید که این زیارت بهترین زیارات آن حضرت است و در فقیه و عیون و کتب علامه مجلسى و ... وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ که در آخر زیارت است با دو میم است یعنى لعنت کن خداوندا کسانى را که استهزا نمودند به امامى که تو از جهت ایشان مقرر فرمودى و لکن در مصباح الزایر سَخِرُوا بِأَیَّامِکَ است و این نیز درست، بلکه شاید از جهتى اولى باشد چه آنکه مراد از ایام ائمه علیهم السلام است چنانکه در خبر صقر بن ابى دلف در فصل پنجم از باب اول معلوم شد و بدان نیز که لعنت کردن بر قاتلان ائمه علیهم السلام به هر زبانى که کرده شود خوب است و اگر این عبارت را که از بعضى ادعیه اخذ شده بخواند شاید انسب باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

اَللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ قَتَلَةَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ وَ قَتَلَةَ أَهْلِ بَیْتِ نَبِیِّکَ‏

خدایا لعنت کن قاتلان امیر المؤمنین و قاتلان و کشندگان حسن و حسین علیهم السلام را و همچنین قاتلان اهل بیت پیغمبرت را

اللَّهُمَّ الْعَنْ أَعْدَاءَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ قَتَلَتَهُمْ‏

بارالها لعنت کن دشمنان آل محمد را و کشندگان آن‌ها را

وَ زِدْهُمْ عَذَاباً فَوْقَ الْعَذَابِ وَ هَوَاناً فَوْقَ هَوَانٍ وَ ذُلاًّ فَوْقَ ذُلٍّ وَ خِزْیاً فَوْقَ خِزْیٍ‏

و بیفزا عذاب آن‌ها را روى عذاب و خوارى و زبونى روى خوارى و زبونى و رسوایى فوق رسوایى

اللَّهُمَّ دُعَّهُمْ إِلَى النَّارِ دَعّاً وَ أَرْکِسْهُمْ فِی أَلِیمِ عَذَابِکَ رَکْساً وَ احْشُرْهُمْ وَ أَتْبَاعَهُمْ إِلَى جَهَنَّمَ زُمَراً

پروردگارا آنان را بسوى آتش به سختى بران و در عذاب دردناک سرنگونشان فرمای یکباره و با اتباع و پیروانشان به سوى دوزخ گروه گروه محشورشان فرماى؛ و در تحفة الزائر است که شیخ مفید ذکر کرده که مستحب است که بعد از نماز زیارت امام رضا علیه السلام، این دعا بخوانند.

اَللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ یَا اللَّهُ الدَّائِمُ فِی مُلْکِهِ الْقَائِمُ فِی عِزِّهِ الْمُطَاعُ فِی سُلْطَانِهِ الْمُتَفَرِّدُ فِی کِبْرِیَائِهِ‏

پروردگارا همانا از تو درخواست مى ‏کنم اى خدایى که سلطنتش ابدى است و در مقام عزت به ذات خود قائم و حکمش در همه عالم مطاع و در عظمت و کبرایى یکتا است.

الْمُتَوَحِّدُ فِی دَیْمُومِیَّةِ بَقَائِهِ الْعَادِلُ فِی بَرِیَّتِهِ الْعَالِمُ فِی قَضِیَّتِهِ الْکَرِیمُ فِی تَأْخِیرِ عُقُوبَتِهِ‏

و یگانه و بى ‏شریک در وجود سرمدى است با عدل در کار خلق خود و دانا در قضاء و قدر خویش است و کریم و مهربان در تأخیر عقوبت بندگان است

إِلَهِی حَاجَاتِی مَصْرُوفَةٌ إِلَیْکَ وَ آمَالِی مَوْقُوفَةٌ لَدَیْکَ وَ کُلَّمَا وَفَّقْتَنِی مِنْ خَیْرٍ (بِخَیْرٍ) فَأَنْتَ دَلِیلِی عَلَیْهِ وَ طَرِیقِی إِلَیْهِ‏

اى خداى من حاجتهایم از هر در منصرف به درگاه کرم توست و آرزوهایم همه متوقف نزد توست‏ و هر گاه مرا بر کار خیرى موفق داشتى پس راهنمایم به خیر تو شدى بلکه راهم تویى

یَا قَدِیراً لاَ تَئُودُهُ الْمَطَالِبُ یَا مَلِیّاً یَلْجَأُ إِلَیْهِ کُلُّ رَاغِبٍ‏

اى قادرى که خلق هر قدر از او طلب و درخواست کنند بر اعطاى آن مطلب توانائى و از کثرت مطالب خلق خستگى و ملال نخواهى یافت اى دارایى که هر محتاجى پناه بدرگاه تو آورد و راغب عطاى توست

مَا زِلْتُ مَصْحُوباً مِنْکَ بِالنِّعَمِ جَارِیاً عَلَى عَادَاتِ الْإِحْسَانِ وَ الْکَرَمِ‏

من همیشه با نعمتهایت قرین بوده ‏ام و عادات احسان و لطف و کرمت بر من پى در پى است

أَسْأَلُکَ بِالْقُدْرَةِ النَّافِذَةِ فِی جَمِیعِ الْأَشْیَاءِ وَ قَضَائِکَ الْمُبْرَمِ الَّذِی تَحْجُبُهُ بِأَیْسَرِ الدُّعَاءِ

اى خدا از تو درخواست مى ‏کنم به حق قدرت کامل و نافذت در جمیع موجودات و قضاى مقطوعت که به دعایى آسان مستور مى ‏گردانى

وَ بِالنَّظْرَةِ الَّتِی نَظَرْتَ بِهَا إِلَى الْجِبَالِ فَتَشَامَخَتْ وَ إِلَى الْأَرَضِینَ فَتَسَطَّحَتْ وَ إِلَى السَّمَاوَاتِ فَارْتَفَعَتْ وَ إِلَى الْبِحَارِ فَتَفَجَّرَتْ‏

و بدان نظر عنایتى که به کوه‌ها کردى آن‌ها را رفیع ساختى و به زمین نمودى آن را مسطح گردانیدى و به آسمان‌ها نمودى و رفعت بدان‌ها بخشیدى و به دریا‌ها انداختى و به جریان و تموج آوردى

یَا مَنْ جَلَّ عَنْ أَدَوَاتِ لَحَظَاتِ الْبَشَرِ وَ لَطُفَ عَنْ دَقَائِقِ خَطَرَاتِ الْفِکَرِ

اى آنکه بزرگترى از قواى ادراکى بشر و لطیفترى از آنکه به فکر و اندیشه احدى خطور کنى

لاَ تُحْمَدُ یَا سَیِّدِی إِلاَّ بِتَوْفِیقٍ مِنْکَ یَقْتَضِی حَمْداً وَ لاَ تُشْکَرُ عَلَى أَصْغَرِ مِنَّةٍ إِلاَّ اسْتَوْجَبْتَ بِهَا شُکْراً

کسى ثناء و حمد تو را جز به توفیق تو نتواند و آن توفیق باز مستوجب حمد دیگرى است و کسى شکر تو بر کوچکترین نعمتت نتواند مگر آنکه مستوجب شکر دیگرى باشى

فَمَتَى تُحْصَى نَعْمَاؤُکَ یَا إِلَهِی وَ تُجَازَى آلاَؤُکَ یَا مَوْلاَیَ وَ تُکَافَأُ صَنَائِعُکَ‏

بارى اى خداى من کى توان نعمتهاى بى حد و نهایتت را به شمار آورد و بر آن نعم و آلاء سپاسگزارى کرد و صنایع و عطایاى تو را کى تواند خلق از عهده عوض و تکافوی آن برآید

یَا سَیِّدِی وَ مِنْ نِعَمِکَ یَحْمَدُ الْحَامِدُونَ وَ مِنْ شُکْرِکَ یَشْکُرُ الشَّاکِرُونَ‏

اى سید من در صورتى که به نعمتهاى تو حمد و ستایش گذارند حمد و ستایش تو گویند

وَ أَنْتَ الْمُعْتَمَدُ لِلذُّنُوبِ فِی عَفْوِکَ وَ النَّاشِرِ عَلَى الْخَاطِئِینَ جَنَاحَ سِتْرِکَ‏

تویى که بر عفو و بخششت معصیت کاران اعتماد دارند و تویى که پر و بال پرده پوشى و عفوت بر سر خطا کاران گسترده است

وَ أَنْتَ الْکَاشِفُ لِلضُّرِّ بِیَدِکَ فَکَمْ مِنْ سَیِّئَةٍ أَخْفَاهَا حِلْمُکَ حَتَّى دَخِلَتْ وَ حَسَنَةٍ ضَاعَفَهَا فَضْلُکَ حَتَّى عَظُمَتْ عَلَیْهَا مُجَازَاتُکَ‏

و تو غم و رنج و الام خلق را به دست لطف برطرف می سازى و چه بسیار گناهان را حلم تو پنهان کرده تا محو و نابود گردانید و چه حسناتى را که تو چندین برابر کردى تا آنکه پاداش تو بر آن عظیم گشت

جَلَلْتَ أَنْ یُخَافَ مِنْکَ إِلاَّ الْعَدْلُ وَ أَنْ یُرْجَى مِنْکَ إِلاَّ الْإِحْسَانُ وَ الْفَضْلُ‏

و از آن بزرگتر و برترى که از غیرعدالتت ترسان باشند و تو کریمتر از آنى که خلق جز فضل و احسان از تو امید دارند

فَامْنُنْ عَلَیَّ بِمَا أَوْجَبَهُ فَضْلُکَ وَ لاَ تَخْذُلْنِی بِمَا یَحْکُمُ بِهِ عَدْلُکَ‏

پس اى خدا بر من منت گذار به چیزى که مقتضاى فضل و کرم توست و به عدل خود مرا خوار مگردان

سَیِّدِی لَوْ عَلِمَتِ الْأَرْضُ بِذُنُوبِی لَسَاخَتْ بِی أَوِ الْجِبَالُ لَهَدَّتْنِی أَوِ السَّمَاوَاتُ لاَخْتَطَفَتْنِی‏

اى آقاى من اگر زمین آگه از گناهان من بود مرا در قعر خود فرو مى ‏برد و اگر کوه‌ها مطلع بود بر سر من خراب مىیشد و اگر آسمان‌ها مرا قطعه قطعه

أَوِ الْبِحَارُ لَأَغْرَقَتْنِی سَیِّدِی سَیِّدِی سَیِّدِی مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ‏

و اگر دریا‌ها مرا غرق می کرد اى آقاى من اى آقاى من اى آقاى من اى مولاى من اى مولاى من اى مولاى من

قَدْ تَکَرَّرَ وُقُوفِی لِضِیَافَتِکَ فَلاَ تَحْرِمْنِی مَا وَعَدْتَ الْمُتَعَرِّضِینَ لِمَسْأَلَتِکَ‏

چه بسیار به درگاهت به مهمانى آمدم پس مرا از آنچه به سائلان درگاهت که به سؤال متعرض احسان تواند وعده فرمودى محروم مساز

یَا مَعْرُوفَ الْعَارِفِینَ یَا مَعْبُودَ الْعَابِدِینَ یَا مَشْکُورَ الشَّاکِرِینَ یَا جَلِیسَ الذَّاکِرِینَ‏

اى مشهود عارفان و اى معبود اهل عبادت و معرفت و مشکور سپاسگزاران اى همنشین یاد کنندگان از تو

یَا مَحْمُودَ مَنْ حَمِدَهُ یَا مَوْجُودَ مَنْ طَلَبَهُ یَا مَوْصُوفَ مَنْ وَحَّدَهُ یَا مَحْبُوبَ مَنْ أَحَبَّهُ‏

و اى پسند خاطر آنکه تو را حمد و ثنا گوید اى موجود حاضر براى هر که تو را طلبد اى شناخته شده نزد آنکه تو را به وحدانیت شناخت و اى محبوب آنکه تو را دوست دارد

یَا غَوْثَ مَنْ أَرَادَهُ یَا مَقْصُودَ مَنْ أَنَابَ إِلَیْهِ‏

اى پناه آنکه تو را خواهد اى مقصود آنکه به درگاه تو رجوع و انابه کند

یَا مَنْ لاَ یَعْلَمُ الْغَیْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَصْرِفُ السُّوءَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُدَبِّرُ الْأَمْرَ إِلاَّ هُوَ

اى خدایى که به علم غیب عالم کس جز تو آگاه نیست اى خدایى که جز تو کسى برطرف کننده رنج و آلام خلق نیست اى کسى که تدبیر امور عالم تنها بدست توست

یَا مَنْ لاَ یَغْفِرُ الذَّنْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَخْلُقُ الْخَلْقَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ إِلاَّ هُوَ

اى کسى که گناه خلق را جز تو کسى نتواند بخشید اى کسى که خلق عالم را بیافرید اى کسى که جز تو کسى باران را نبارد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ‏

درود فرست بر محمد و آل اطهارش و مرا بیامرز اى بهترین آمرزندگان

رَبِّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ حَیَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَجَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِنَابَةٍ

پروردگارا همانا من از تو آمرزش می طلبم از راه حیا و شرمسارى و باز آمرزش مى ‏طلبم به طریق رجا و امیدوارى و باز آمرزش مى ‏طلبم از روى توبه و انابه و بازگشت به درگاه تو

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَغْبَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَهْبَةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم با حال شوق و رغبت و آمرزش مى ‏طلبم با حال خوف و ترس

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ طَاعَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِیمَانٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِقْرَارٍ

و استغفار مى‏ کنم از روى طاعت و بندگى تو و آمرزش مى ‏طلبم از روى ایمان به تو و آمرزش مى‏ طلبم با حال اقرار و اعتراف به گناه

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِخْلاَصٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَقْوَى‏

و آمرزش مى‏ طلبم از روى اخلاص و آمرزش مى ‏طلبم از روى تقوى و پارسایى

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَوَکُّلٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ ذِلَّةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم از روى توکل به خدا و آمرزش مى‏ طلبم از روى ذلت و مسکنت

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ عَامِلٍ لَکَ هَارِبٍ مِنْکَ إِلَیْکَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

و استغفار مى ‏کنم استغفار کسى که براى تو به کار پرداخته و از تو بسوى تو مى ‏گریزد پس خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد

وَ تُبْ عَلَیَّ وَ عَلَى وَالِدَیَّ بِمَا تُبْتَ وَ تَتُوبُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ‏

و بر من و والدینم به قبول توبه و مغفرت و آمرزش باز گرد بدان قسمى که توبه جمیع خلق خود را مى ‏پذیرى اى مهربانترین مهربانان عالم

یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ‏

اى آنکه به نام غفور و رحیم نامیده مى ‏شوى

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْبَلْ تَوْبَتِی وَ زَکِّ عَمَلِی وَ اشْکُرْ سَعْیِی وَ ارْحَمْ ضَرَاعَتِی‏

درود فرست بر محمد و آل او و توبه مرا بپذیر و عملم را پاکیزه دار و بر سعى و کوششم پاداش عطا فرما و به تضرع و زاریم ترحم کن

وَ لاَ تَحْجُبْ صَوْتِی وَ لاَ تُخَیِّبْ مَسْأَلَتِی یَا غَوْثَ الْمُسْتَغِیثِینَ‏

و صداى دعایم را از سمع قبول خود دور و مستور مساز و سؤال و درخواستم را عطا کن و محروم و ناامیدم مگردان اى پناه بخش فریاد خواهان

وَ أَبْلِغْ أَئِمَّتِی سَلاَمِی وَ دُعَائِی وَ شَفِّعْهُمْ فِی جَمِیعِ مَا سَأَلْتُکَ وَ أَوْصِلْ هَدِیَّتِی إِلَیْهِمْ کَمَا یَنْبَغِی لَهُمْ‏

و سلام و دعایم را به امامان و پیشوایانم برسان و در آنچه از تو درخواست کردم آن بزرگواران را شفیع من گردان و هدیه مرا به آن بزرگواران چنانکه لایق آنهاست واصل ساز

وَ زِدْهُمْ مِنْ ذَلِکَ مَا یَنْبَغِی لَکَ بِأَضْعَافٍ لاَ یُحْصِیهَا غَیْرُکَ‏

و بر آن هدیه آنچه سزاوار کرم توست هم چندین برابر که جز تو کسى شمارشش نداند بیفزا

وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى أَطْیَبِ الْمُرْسَلِینَ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ‏

که هیچ قدرت و نیرویى جز بواسطه خداى بلند مرتبه بزرگ نخواهد بود و خدا درود و رحمت فرستد بر نیکوترین پیغمبران محمد (ص) و آل اطهار او.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
مولف گوید که علامه مجلسی در بحار از بعض مولفات قدمای اصحاب، زیارتی برای حضرت امام رضا (ع) نقل کرده که معروف است به جوادیه و در آخر آن زیارت است که نماز زیارت به جا آور و تسبیح کن و هدیه نما آن را به آن حضرت، پس بگو:

اَللهُمَّ اِنّی اَساَلُکَ یا اللهُ الدّائِمُ

و این دعا را تا به آخر نقل کرده. پس هرگاه در آن مشهد مقدس آن زیارت را خواندی این دعا را ترک مکن.
296 دانلود Polarr Photo Editor Pro v5.10.22 x64 - نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Polarr Photo Editor Pro v5.10.22 x64 - نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای

Polarr Photo Editor Pro یک نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای می باشد که با ارائه مجموعه گسترده ای از ابزار های لازم برای ادیت، تغییر و زیباسازی تصاویر، تمام نیاز های شما را در زمینه ویرایش عکس به صورت کامل پوشش می دهد. این نرم افزار ابزار های بهینه سازی حرفه ای خودکار و فیلترهای پیشرفته ای را برای ویرایش تمام جزئیات عکس ارائه می دهد و برای کار کردن با آن فرقی نمی کند تازه کار باشید یا حرفه ای. تنظیم نور، روشنایی، کنتراست، رنگ ها، اضافه کردن و تنظیم انواع فیلتر ها و جلوه های ویژه، حذف نویز های اضافی، ارائه انواع ابزار های ماسکینگ، رابط کاربری قابل تنظیم و ... تنها برخی از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار می باشد.

111

نویسنده:سید سعیدمرادی

دانلود Simple Business Cards - 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده

این بخش شامل 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده می باشد که با فرمت PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

168
دانلود Photoshop Brushes Megabundle - 534 براش فتوشاپ آبرنگی، ژئومتریک، وینتیج، ذرات و ...

در این مجموعه شاهد 534 براش فتوشاپ آبرنگی، ژئومتریک، وینتیج، ذرات و ... می باشید که با فرمت ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

 رمز فایل:www.p30download.com

192
دانلود Decorative & Linear Frames - مجموعه فریم تزئینی با طرح های لوکس

این بخش شامل 28 فریم تزئینی متنوع با طرح های لوکس در قالب وکتور و لایه باز می باشد که با فرمت های EPS و AI و PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

143

دانلود ON1 NoNoise AI 2021 16.0.0.10785 - نرم افزار از بین بردن نویز تصاویر

 

دانلود ON1 NoNoise AI

| نرم افزار از بین بردن نویز تصاویر |

 

ON1 NoNoise AI 2021 16.0.0.10785 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای بهبود کیفیت و از بین بردن نویز در تصاویر است. این برنامه، یک ابزار قوی و حرفه‌ای جهت کاهش نویز در تصاویر است که افراد فعال در حوزه عکاسی می‌توانند از امکانات آن نهایت بهره را ببرند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به عکاسی و ثبت تصویر با دوربین‌های دیجیتالی هستید، این نرم افزار می‌تواند به خوبی شما را در امر کاهش نویز و ایرادات تصاویر یاری کند. تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود برای اصلاح کردن را در محیط برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه هوش مصنوعی این نرم افزا، نویزهای موجود در تصویر را به سرعت از بین ببرد.

این نرم افزار، از تکنولوژی هوشمند و پیشرفته‌ای برای اصلاح تصاویر بهره می‌برد؛ به نحوی که کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده ایرادات موجود در تصاویر را برطرف ساخته و جزئیات آن را بازیابی کند. وجود نویز و یا لرزش در لحظه ثبت تصویر، برای همه عکاسان یک تجربه ناخوشاند است؛ چه بسا که این مورد برای تصاویر مورد علاقه شما رخ داده باشد. در چنین سناریویی که امکان ثبت دوباره آن لحظه یا سوژه خاص فراهم نیست، شما می‌توانید با ابزاری پیشرفته و قوی نویز موجود در تصویر خود را از بین برده و جزئیات آن را بازسازی کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ON1 NoNoise AI را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

120

دانلود Omnimo 10.0.4 - امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ

 

دانلود Omnimo

| امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ |

 

Omnimo 10.0.4 امنیمو؛ نام یک ابزار جدید و قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ماژول‌ها و آیتم‌های مورد نظر و پرکاربرد خود را در دسکتاپ قرار دهید. این ابزار، کارکرد بخش‌های مهم و اصلی ویندوز را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و تمامی قسمت‌ها از قبیل منوی استارت، نوار تسک‌بار، آیکون‌ها و … تماما در جای خود بوده و ماژول‌های اضافه شده توسط این ابزار، به خوبی با آن‌ها ادغام می‌شود. شما بر حسب نیاز خود به راحتی می‌توانید ماژول‌های دلخواه خود را فعال یا غیرفعال کرده و دسکتاپ خود را در ست مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

این نرم افزار، به خوبی با Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10 سازگاری داشته و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با استفاده از ماژول‌های اخبار، آب و هوا و … دسکتاپ خود را کاربردی و زیباتر از همیشه کنید. به منظور استفاده از این برنامه، لازم است که از قبل Rainmeter را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید و پوسته دلخواه خود را مطابق با سلیقه‌تان انتخاب نمایید. رابط گرافیکی آیکون‌های قرار گرفته توسط این ابزار در دسکتاپ، بسیار مدرن و مطابق با طراحی تخت سیستم‌عامل ویندوز بوده و زیباترین نمای ممکن را به دسکتاپ سیستم می‌دهد.
104
دانلود Adobe Photoshop 2021 v22.3.0.49 + v22.1.1 x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ 2021

Adobe Photoshop 2021 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

218
دانلود Topaz Studio v2.3.2 x64 - نرم افزار ویرایش عکس با پلاگین های فتوشاپ توپاز

Topaz Studio مجموعه ای از افکت های بی نظیر عکس را در قالب جعبه ابزار خود ارائه می دهد. مانند دیگر محصولات Topaz، این نرم افزار نیز علاوه بر اینکه به عنوان یک برنامه ویرایشگر تصویر به صورت مجزا نصب می شود می تواند به عنوان پلاگینی برای Lightroom, Photoshop, Affinity Photo و ... نیز کاربرد داشته باشد.
Topaz Studio حاوی مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs می باشد که به منظور ویرایش عکس ساده تر، کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... در یک نرم افزار مستقل ارائه شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Topaz Studio:
- تبدیل سریع عکس ها به تصاویر هنری هیجان انگیز
- کنترل پروسه های هنری با گزینه های نامحدود و قابل تنظیم
- استفاده سریع و آسان
- به حداکثر رساندن بهره وری از طریق استفاده از گزینه های از پیش ساخته شده
- اعمال و ذخیره تنظیمات دلخواه
- امکان استفاده از مزیت multiple processors برای پردازش سریعتر
- استفاده از Smart Filter در فتوشاپ برای ویرایش راحت
- حذف نویز و بازیابی جزئیات یک تصویر
- و ...

195

دانلود Serif Affinity Publisher 1.9.0.920 x64 Beta - ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ

 

دانلود Serif Affinity Publisher

| ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ |

 

Serif Affinity Publisher 1.9.0.920 x64 Beta نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی گرافیکی است که افراد فعال در حوزه طراحی انواع جلد مجلات، پوسترها و … می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به شیوه‌ای خلاقانه تصاویر خود را با متون دلخواه‌تان ترکیب کرده و در طراحی جلد، بروشور، کتاب، پوستر و … از آنان بهره ببرید. این نرم افزار یک مجموعه عظیم از انواع ابزارهای مفید برای کار طراحان گرافیکی را در خود جای داده است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید کیفیت کار خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

نرم افزار فعلی یک ابزار فوق پیشرفته و جدید در زمینه ابزارهای انتشارات گرافیکی است که می‌تواند نحوه تعامل شما با عناصر گرافیکی مختلف را به کلی تغییر دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید نوشته‌هایی بسیار زیبا و حرفه‌ای را طراحی کرده و آن را به تصاویر گرافیکی خود اضافه نمایید. صدها هزار گرافیست حرفه‌ای در سراسر دنیا، این نرم افزار را برای طراحی آثار دلخواه خود مورد استفاده قرار می‌دهند، از این روی به شما علاقه‌مندان و فعالان به حرفه گرافیک هم پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این نرم افزار را برای انجام پروژه‌های طراحی خود در دستور کار قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Serif Affinity Publisher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان
176

دانلود EximiousSoft Banner Maker 5.40 + Portable - نرم افزار طراحی بنر

 

دانلود EximiousSoft Banner Maker

| نرم افزار طراحی بنر |

 

EximiousSoft Banner Maker 5.48 / Pro 3.72 + Portable نام یک نرم افزار حرفه ای و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و ایجاد بنرهای متحرک با فرمت GIF است. به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی عناصر وب سایت های خود را در محیطی گرافیکی و بسیار ساده طراحی کنید ، طراحی بنر ، هدر سایت ، دکمه های وب سایت و… از جمله امکانات کلی این نرم افزار به شمار می آیند. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل های برداری و لایه های گرافیکی ، امکاناتی گسترده را برای طراحی زیباترین ایده ها در اختیار شما قرار می دهد. Banner Maker در مجموع بیش از 200 تمپلیت دکمه های وب و همچنین بیش از 5000 نماد مختلف را در خود جای داده است که می توانید از آنان در آماده سازی طرح هایتان استفاده نمایید.

EximiousSoft Banner Maker بیش از 60 افکت از پیش آماده شده و جادویی را به همراه دارد که به کمک آنان می توانید با چند کلیک ساده ، زیباترین بنرهای GIF را خلق کنید. هریک از طرح هایی که ترسیم می کنید می توانند توسط افکت های سایه ، انعکاس نور ، درخشش و… سفارشی سازی شوند. به طور کلی به وسیله این نرم افزار می توانید تمامی المان های گرافیکی یک وب سایت را ترسیم و یا طراحی کنید و با استفاده از ویژگی لایه ها ، بنرهایی حرفه ای و بسیار زیبا را خلق کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار EximiousSoft Banner Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EximiousSoft Banner Maker :

– دارا بودن بیش از 200 تمپلیت آماده برای بنرها ، دکمه های وب و…

– دارا بودن مجموعه ابزار فوق العاده حرفه ای برای ترسیم طرح ها بر مبنای فایل های برداری

– دارا بودن افکت های بی نظیر و حرکتی برای ساخت بنرها

– امکان طراحی حرفه ای بنرهای وب سایت در محیطی گرافیکی و با سادگی بسیار

– دارا بودن قابلیت کار با لایه ها

– امکان وارد کردن آسان فایل های گرافیکی به محیط نرم افزار

– امکان ترسیم اشکال و پر کردن آنان با سایه و یا قرار دادن تصویر در آنان

– امکان تهیه خروجی در فرمت های PG, GIF, PGN

– قابلیت Undo و Redo

 

187

دانلود Business Card Designer 3.90 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 

دانلود Business Card Designer

نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 

Business Card Designer 6.0 / Pro 3.72 + Portable نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده ای برای ایجاد و طراحی کارت ویزیت های حرفه ای در زمینه شخصی و شغلی میباشد. با این برنامه می توانید براحتی کارت ویزیت موردعلاقه خود را طراحی کنید. در این برنامه قالب های از پیش آماده با متاون و نماد های جذاب وجود دارد که از آنها می توانید برای ساخت کارتهای جذاب استفاده کنید. سرعت سیع طراحی آسان را می توانید با این برنامه تجربه کنید.
نرم افزار EximiousSoft Business Card Designer قابلیت چاپ حرفه ای با کیفیت فوق العاده بالا را دارا می باشد. این برنامه همچنین می تواند کارت های ویزیت را برای چاپ در چاپخانه به فرمت های تصویری پشتیبانی شده تبدیل کند. همچنین قابلیت چاپ کارت های شغلی با المان های جذاب را دارا میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Business Card Designer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Business Card Designer:

– وجود بیش از صدها قالب کارت آماده در موضوعات شخصی و شغلی

– وجود نماد و متون های متنوع در برنامه

– وجود بیش از صدها تصویر پس زمینه, اشکال, نمادها سبک های شیک

– پشتیبانی از چاپ با کیفیت بالا

– امکان ارسال تصاویر برای چاپخانه با فرمت های تصویری پشتیبانی شده

– رابط کاربری مناسب و زیبا

– امکان سفارشی کردن تنظیمات برنامه

– امکان ارسال تصاویر برای کارت ویزیت

– امکان تغییر اندازه و چرخش و جابجایی و دیگر ابزارهای طراحی

 

100
196

دانلود Prima Cartoonizer 1.1.1 - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

 

دانلود Prima Cartoonizer

| نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز |

 

Prima Cartoonizer 2.6.2 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی برای افرادی است که علاقه و خلاقیت خاصی در زمینه گرافیک دارند. به کمک این برنامه شما به آسانی می‌توانید تصاویر دلخواه خود را در قالب مناظری همچون نقاشی به نمایش بگذارید. کارکرد این نرم افزار به گونه‌ای است که با انجام برخی پردازش‌های هوش مصنوعی بر روی چهره اشخاص در عکس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک نسخه دیجیتالی و مشابه نقاشی از تصویر مورد نظر شما را آماده می‌کند تا از دیدن آن شگفت‌زده شوید. اکنون با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در شبکه‌های اجتماعی و یا استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، بر روی گوشی موبایل خود هم تصاویر را به قالب نقاشی درآورید.

از آنجا که این نرم افزار از الگوریتم‌هایی پیشرفته و باکیفیت در آماده‌سازی نسخه نقاشی دیجیتالی تصاویر شما بهره‌ می‌برد، هیچ محدودیتی در تعداد و یا حجم و اندازه تصاویر وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز خود، تصاویر مربوط به چهره خود و یا اطرافیان را به حالت نقاشی درآورده و خروجی را در فرمت‌های مختلف گرافیکی تحویل بگیرید. در کنار این‌ها، یک محیط زیبا و قدرتمند نیز برای ویرایش و کار بر روی تصاویر نیز در نظر گرفته شده تا شما بتوانید عکس‌ها را دستکاری کنید و آن‌ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Prima Cartoonizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

225

دانلود StudioLine Photo Classic 4.2.47 - نرم افزار مدیریت تصاویر

 

دانلود StudioLine Photo Classic

| نرم افزار مدیریت تصاویر |

 

StudioLine Photo Classic 4.2.60 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت تصاویر دیجیتالی است که کاربران را قادر می‌سازد بتوانند مجموعه عکس‌های تهیه شده توسط دوربین دییتال، اسمارت فون و … را در سیستم مدیریت کنند. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به ساخت و نگهداری آلبوم‌های عکس در سیستم هستید، استفاده از یک ابزار مدیریت‌کننده تصویر تا حد بسیاری کار شما را در این زمینه راحت می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عکاسان و علاقه‌مندان به حرفه عکاسی در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید مجموعه تصاویر خود در هر نوع فرمتی را به سیستم منتقل کرده و آن‌ها را در قالب مجموعه‌هایی منظم نگهداری کنید.

این نرم افزار از شمار بسیار فرمت‌های دیجیتالی پشتیبانی کامل داشته و این امکان را مهیا می‌کند که بتوانید انواع تصاویر به ثبت رسیده توسط دوربین دیجیتال و یا گوشی موبایل خود را به سیستم منتقل کرده و با نظم بسیار آن‌ها را نگهداری کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور از انواع مختلف دوربین‌های حرفه‌ای هم پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید با متصل کردن آن به سیستم، مجموعه تصاویر موجود در کارت حافظه را به سیستم منتقل و آلبوم‌هایی زیبا و شکیل را ایجاد نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار StudioLine Photo Classic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StudioLine Photo Classic :

– دارا بودن ابزار بارگذاری سریع و ساده تصاویر تنها با اتصال دوربین به رایانه

– دارا بودن ده‌ها فیلتر و افکت بسیار زیبا جهت اعمال آن‌ها بر روی تصاویر

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها

– امکان پرینت کردن ساده و سریع تصاویر

– دارا بودن امکانات پیشرفته برای ویرایش تصاویر

– قابلیت ایجاد سریع و آسان آلبوم‌های دیجیتالی عکس

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

152
Adobe Photoshop 2020 v21.2.4.323 Win/macOS

توضیحات

Adobe Photoshop قطعا مشهورترین و یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش انواع اسناد گرافیکی است و کم‌تر کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد و طراح گرافیست ای نیست که با آن کار نکرده باشد. نسخه‌های اولیه فتوشاپ برای سیستم عامل مکینتاش طراحی شده بود و اولین نسخه‌ی طراحی‌شده برای ویندوز به‌عنوان نسخه‌ی 2.5 در اواخر سال 1992 منتشر شد؛ محیط کاربرپسند نرم‌افزار باعث شد که محبوبیت این نرم‌افزار در همان نسخه‌های اولیه افزایش بیابد. از آن‌جا که تا زمان ارائه‌ی اولین نسخه‌ی CS یا 8 (که نسخه‌های ME منتشر شد)، راهی برای فارسی‌نویسی وجود نداشت، شرکت‌های ایرانی این مشکل را با ارائه‌ی فارسی‌ نویس‌ ها حل کردند تا نهایتا شرکت Adobe در فتوشاپ CS6 یا 13 امکان فارسی‌نویسی را در نسخه‌ی استاندارد فتوشاپ اضافه کرد.

فتوشاپ دارای فرمت اختصاصی PSD مخفف Photoshop Document است که توانایی ذخیره‌ی اسناد گرافیکی را با حداکثر رزولوشن 30 هزار پیکسل و حداکثر حجم 3 گیگابایت دارد. همچنین فرمت .PSB مخفف Photoshop Big، برای اسناد گرافیکی فوق‌العاده بزرگ با رزولوشن حداکثری 300 هزار پیکسلی و حجم باورنکردنی 4 اگزا بایت مناسب است.

531
دانلود Allegorithmic Substance Painter v2020.2.1 (6.2.1.529) x64 - نرم افزار نقاشی تکسچر

Substance Painter نرم افزار قدرتمند در حوزه نقاشی سه بعدی می باشد و دارای قابلیت ها و ویژگی هایی است که هرگز پیش از این دیده نشده است. این نرم افزار دارای یک محیط کار بهبود یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود است که ساخت تکسچر (بافت) را برای 3D assets بسیار آسان کرده است. همچنین این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را برای شما امکان پذیر خواهد کرد. این نرم افزار با قابلیت‌هایی نظیر Particles Brushes Material Painting ،Substance Brushes و ...، برای اولین بار پا در این عرصه پا گذاشته و ساخت تکسچرهای فوق العاده ای را برای هنرمندان صنعت بازی سازی ممکن کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Substance Painter:
- دارای یک تکنولوژی جدید در زمینه ساخت Texture Painting
- دارای قابلیت ها و ویژگی هایی که هرگز پیش از این دیده نشده است
- دارای یک محیط کار بهبود یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود
- آسان کردن ساخت تکسچر (بافت) برای 3D assets
- دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را برای شما امکان پذیر خواهد کرد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

165
دانلود The Complete Brush Bundle - بیش از 60 براش فتوشاپ شامل افکت های نورانی، گرد و غبار، مه، ابر، درخت، پرنده و ...

در این مجموعه شاهد بیش از 60 براش فتوشاپ شامل افکت های نورانی، گرد و غبار، مه، ابر، درخت، پرنده و ... به همراه آموزش ویدئویی می باشید که با فرمت های ABR و MP4 بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

167

دانلود ExplorerMax 1.0.0.20 - فایل منیجر زیبا و مدرن برای ویندوز

 

دانلود ExplorerMax

| فایل منیجر زیبا و مدرن برای ویندوز |

 

ExplorerMax 1.0.0.20 نام یک ابزار مدیریت فایل جدید و قدرتمند برای ویندوز اکسپلورر است که با دارا بودن ظاهری مدرن و کاربرپسند، کاربران را مجاب می‌کند تا برای یک بار هم که شده، شانسی به ابزارهای جایگزین ویندوز اکسپلورر بدهند تا شاید این نرم افزارها بهتر از ابزار مذکور بتوانند از پس کارها بر بیایند. اگر شما هم از برخی محدودیت‌ها در ویندوز اکسپلورر خسته و به دنبال یک جایگزین حرفه‌ای برای آن هستید، ما برایتان یکی از بهترین ابزارهای موجود را در نظر گرفته‌ایم که در ادامه به ذکر اصلی‌ترین امکانات آن خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیت‌های مهمی که ویندوز اکسپلورر به کلی فاقد آن بوده و هست، امکان مرور در بین فایل‌ها در نمای تب (Tabbed Browsing) است که با وجود پیاده شدن این قابلیت در اکثر مرورگرهای اینترنتی، هنوز هم نمی‌ـوان مشابه آن را در ویندوز اکسپلورر داشت. در صورتی که شما هم از باز کردن چندین پنجره مختلف برای مدیریت فایل‌ها در ویندوز خسته شده و به دنبال رویکردی تازه به مانند مرورگرهای اینترنتی هستید، ابزار فعلی می‌توان همین قابلیت را به طور تمام و کمال در هنگام مرور فایل‌ها و فولدرها برایتان فراهم آورد. علاوه بر این، خصوصیت جدول زمانی به شما این امکان را می‌أهد که بتوانید آخرین فایل‌های دست یافته شده در این ابزار را مشاهده و به نوعی به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید. علاوه بر این‌ها، امکان جستجوی پیشرفته و سریع فایل‌ها دیگر قابلیت مهمی است که این برنامه در خود جای داده تا به واسطه آن بتوانید در هر زمان، سریعا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ExplorerMax



 

 

230

دانلود Icons8 5.8.1.7 + Portable - مجموعه عظیم انواع آیکون ها

 

دانلود Icons8

| مجموعه عظیم انواع آیکون ها |

 

Pichon (Icons8) 8.6.1 + Portable نام یک مجموعه عظیم و بی‌نظیر از انواع آیکون‌های تخت و بسیار زیبا برای استفاده طراحان است. در این نرم افزار کالکشنی شامل 58 هزار آیکون مختلف در دسته‌بندی‌های متنوع وجود دارند که شما طراحان عزیز می‌توانید در کمتر از 20 ثانیه، آیکون دلخواه خود را در سایز و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید. سازندگان این برنامه مدعی هستند که نرم افزار مذکور، تمامی آیکون‌های مورد نیاز یک طراح حرفه‌ای را تحت پوشش خود قرار داده و در کمترین زمان ممکن می‌توان آیکون‌های دلخواه خود را پیدا کرد.

در صورتی که شما نیز به دنبال یک مجموعه آفلاین و عظیم از آیکون‌های گرافیکی هستید، نرم افزار Icons8 می‌تواند به خوبی برای شما ایفای نقش کند! آیکون‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، واتس‌اپ، یوتیوب و … از جمله پرکاربردترین آیکون‌های مورد استفاده برای طراحان هستند که در دیزاین‌های مختلفی می‌توان آنان را در این برنامه پیدا کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Icons8


 

250
دانلود Allegorithmic Substance Painter v2019.3.1.3547 x64 - نرم افزار نقاشی تکسچر

Substance Painter نرم افزار قدرتمند در حوزه نقاشی سه بعدی می باشد و دارای قابلیت ها و ویژگی هایی است که هرگز پیش از این دیده نشده است. این نرم افزار دارای یک محیط کار بهبود یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود است که ساخت تکسچر (بافت) را برای 3D assets بسیار آسان کرده است. همچنین این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را برای شما امکان پذیر خواهد کرد. این نرم افزار با قابلیت‌هایی نظیر Particles Brushes ،Material Painting ،Substance Brushes و ...، برای اولین بار پا در این عرصه پا گذاشته و ساخت تکسچرهای فوق العاده ای را برای هنرمندان صنعت بازی سازی ممکن کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Substance Painter:
- دارای یک تکنولوژی جدید در زمینه ساخت Texture Painting
- دارای قابلیت ها و ویژگی هایی که هرگز پیش از این دیده نشده است
- دارای یک محیط کار بهبود یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود
- آسان کردن ساخت تکسچر (بافت) برای 3D assets
- دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را برای شما امکان پذیر خواهد کرد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

811
297
دانلود Adobe Photoshop 2020 v21.0.0.37 x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ 2020

Adobe Photoshop 2020 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

200
دانلود SysTools SSD Data Recovery v4.0.0.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته یا فرمت شده از هارد اس اس دی

آسیب دیدن یا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد های SSD داخلی یا خارجی ممکن است برای هریک از ما رخ دهد. از دست دادن داده های مهم می تواند یک فاجعه بزرگ باشد که برای نجات فایل های از دست رفته نیاز به یک راه حل مطمئن در زمینه ریکاوری داده ها خواهید داشت. SysTools SSD Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد SSD می باشد که بطور خاص برای بازیابی موارد حذف شده، فرمت شده، خراب شده و از دست رفته از پارتیشن های exFAT ، FAT و NTFS درایوهای SSD در ویندوز سیستم عامل طراحی شده است. این نرم افزار در زمینه Solid State Drive Data Recovery توسط MVP مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین ها مشخص شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SysTools SSD Data Recovery:
- بازیابی داده های حذف شده از دیسک حالت‌جامد یا دیسک الکترونیکی (SSD)
- بازیابی و ذخیره مجدد فایل ها و پوشه های حذف شده از SSD
- بازیابی فایل های از دست رفته از SSD های خراب یا فرمت شده
- بازیابی داده ها از هارد SSD داخلی و خارجی
- امکان بازیابی داده های SSD فرمت شده از سیستم های exFat ، Fat & NTFS
- بازیابی فایل های مولتی مدیا، اسناد، تصاویر و انواع دیگر فایل ها
- بازیابی دیسک های m.2 و NVMe از نوع SSD
- شناسایی آسان هر درایو SSD خارجی متصل با انتخاب گزینه Refresh
- امکان بازیابی فایل های از دست رفته از پارتیشن های GPT و MBR دیسک SSD
- امکان بازیابی برخی از اطلاعات حذف شده دائمی از SSD
- پشتیبانی از تمام برند های SSD
- و ...
874


دانلود اکشن فتوشاپ افکت اکسپوژر یا ترکیب سه تصویر با یکدیگر از گرافیک ریور - Graphicriver Triple Exposure Photoshop Action

اکشن فتوشاپ افکت اکسپوژر یا ترکیب سه تصویر با یکدیگر از گرافیک ریور | 0.63 مگابایت | فرمت ATN & ABR


امتیاز: 100%در این مجموعه شاهد نمونه ای دیگر از افکت تصاویر در قالب اکشن و با عنوان افکت اکسپوژر یا ترکیب سه تصویر با یکدیگر از گرافیک ریور می باشید که با فرمت های ATN و ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

 

تصویر ادیت شده توسط مدیریت:





269


در این پست ابزار فوق العاده ای برای تبدیل تصویر به کد و عدم نیاز به آپلود آنها برای قرار دادن در وب و همچنین نسخه آفلاین این ابزار که علاوه بر تصویر , دیگر فایلها را نیز کد می کند برای شما در باکس گراف قرار داده ایم, برای آموزش و نحوه استفاده از ابزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...