google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY بازی کامپیوتر
>

بازی کامپیوتر

16

ELDEN RING Shadow of the Erdtree PC-RUNE | ElAmigos

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree DLC اضافه شد

دانلود-بازی-ELDEN-RING-Shadow-of-the-Erdtree

بازی ELDEN RING (الدن رینگ) ساخته جدید فرام سافتور، بالاخره و بعد از انتظاری نسبتا طولانی مدت منتشر شده است و طرفداران دیوانه‌وار منتظر هستند تا وارد جهان آن شده و گیم‌پلی بی‌نظیر آن را تجربه کنند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی با کسب نمره ۹۷ از متاکریتیک و رات تومیتوز، نام خودش را به‌عنوان یک شاهکار در این نسل به ثبت می‌رساند. بازی در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و باید با قهرمان داستان قبام کرده و قدرت حلقه الدن را به اهتزاز درآورید. شما وارد سرزمین‌های الدن لرد خواهید شد و قرار است که به جهانی وسیع و به شدت پر هیجان بروید. دنیایی وسیع در بازی خواهیم دید که بازیکن را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و به سمت سیاه چاله‌های عظیم خواهد برد.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 01 تیر 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
18

دانلود-بازی-Crime-Boss-Rockay-City

دانلود بازی Crime Boss Rockay City برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Crime Boss Rockay City برای کامپیوتر با لینک مستقیم – رئیس جنایتکار: راکی ​​سیتی

Crime Boss: Rockay City v1.0.9.1 (18.06.2024) – FLT / ElAmigos

دانلود بازی Crime Boss Rockay City رئیس جنایتکار: راکی ​​سیتی عنوانی در سبک اکشن و شوتر اول شخص(FPS) می باشد که توسط استودیو بازی سازی INGAME STUDIOS ساخته و توسط 505 Games منتشر شده است. این بازی با مضمون جنایت سازمان یافته است که در دهه 1990 روایت می‌شود. داستان بازی در شهر راکِی، یک کلان‌شهر پرجرم و جنایت روایت می‌شود. شما در نقش تونی زاپاتا، یک گانگستر تازه‌کار هستید که به دنبال صعود در دنیای زیرزمینی شهر هستید. برای رسیدن به این هدف، باید با باندهای رقیب مبارزه کنید، ماموریت‌های خطرناک را انجام دهید و امپراتوری جنایتکاری خود را بسازید. 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 30 خرداد 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
22  دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II – FLT/ElAmigos – ALL UPDATE برای کامپیوتر

دانلود بازی Hellblade 2 برای pc "حماسه سنوئا: هل‌ بلید ۲"

دانلود بازی Senua’s Saga: Hellblade II برای کامپیوتر با لینک مستقیم 

دانلود بازی Hellblade 2 برای pc “حماسه سنوئا: هل‌ بلید ۲”

Senuas Saga Hellblade II – FLT / ElAmigos

دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II عنوان نسل نهمی درحال ساخت استودیو بازی سازی Ninja Theory می باشد که قرار است در سال 2021 توسط Xbox Game Studios بصورت انحصاری برای Xbox Series X و پلتفرم PC منتشر شود. 


درباره بازی Senuas Saga Hellblade II حماسه سنوئا: هل‌ بلید ۲ :

Senuas Saga Hellblade II حماسه سنوئا: هل‌ بلید ۲ یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است. این بازی مفاهیم و عناصر گیم پلی نسخه قبلی خود، از جمله permadeath، استفاده از پازل ها و ران ها برای پیشروی، و بررسی وضعیت ذهنی Senua را حمل می کند. یک سیستم مبارزه جدید، پویاتر و واقعی تر از سیستم قبلی نیز در بازی گنجانده خواهد شد. همراه با پیشینه و ارتباطات خود Senua، بازی عمیق‌تر به اسطوره‌های نورس و تاریخ خواهد رفت که به عنوان الهام‌بخش روایت خدمت کرده است.

خوان فرناندز، طراح مبارزات، توضیح داد که تئوری نینجا با توجه به مبارزه با Hellblade II، سطح را بالا می برد. خوان فرناندز اشاره کرد که کمتر از 20 نفر روی توسعه بازی قبلی کار کرده اند و Ninja Theory تلاش های تولید خود را برای ادامه این بازی افزایش داده است. در نتیجه، نبردهای پیچیده‌تر و تنوع گسترده‌تری از مخالفان در Hellblade II وجود خواهد داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 02 خرداد 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
30

کرک شده CODEX + اورجینال Game Pass & Steam

Halo Infinite

بازی کامپیوتر Halo Infinite به مناسب 20 سالگی سری بازی های هالو برای کامپیوتر منتشر شده و شامل یک بخش Multiplayer رایگان در فروشگاه استیم است که می توانید در ادامه مطلب از سایت پی سی دی دانلود کنید. بخش چند نفره آنلاین به سبک بتل رویال 4 نفره خواهد بود.

بازی Halo Infinite در سبک اکشن و رایگان محصولی از Xbox Game Studios می باشد که توسط 343 Industries توسعه داده شده است .  دوره بعدی Halo آغاز می شود. به مناسبت بیستمین سالگرد این فرنچایز، نسخه بتای چندنفره Halo Infinite هم‌اکنون در دسترس است و به صورت رایگان برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی قابل بازی است. سفر شخصی Spartan را در با فصل اول Heroes of Reach آغاز کنید و منتظر رویدادهای آتی با زمان محدود در بازی و جوایز انحصاری مهیجی باشید . هنگامی که تمام امیدها از بین می رود و سرنوشت بشریت در تردید است، آماده مقابله با بی رحم ترین دشمنی است که تا به حال با آن روبرو شده اید ، باشید .

وارد بزرگترین اسلحه خانه قهرمان بشریت شوید تا یک ماجراجویی حماسی را تجربه کنید و مقیاس عظیم حلقه Halo را کشف کنید.  Halo Infinite با طراحی دوباره ، گیم پلی جدید و به صورت رایگان بازگشته است . به‌روزرسانی‌های فصلی تجربه بازی را در طول زمان با رویدادهای منحصربه ‌فرد، مودها و نقشه‌های جدید و محتوای متمرکز بر جامعه تغییر می‌دهند . با ترکیب و تطبیق انواع مختلف از سلاح‌ها، وسایل نقلیه و تجهیزات، فرصت‌های مبارزه بی‌پایانی را ایجاد کنید و به شکلی دلخواه و برنامه ریزی شده بازی را ادامه دهید . اکنون همه چیز سلیقه و استایل بازی شما تغییر می کند .

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
18 دانلود بازی STAR WARS Battlefront – ElAmigos – Update v1.0.7.64833 برای کامپیوتر

دانلود بازی STAR WARS Battlefront

دانلود بازی STAR WARS Battlefront برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود STAR WARS Battlefront برای کامپیوتر با لینک مستقیم

STAR WARS Battlefront v1.0.7.64833 (31.01.2023) – ElAmigos

دانلود بازی STAR WARS Battlefront عنوانی در سبک اکشن و شوتر می باشد که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی به طور خاص در طول جنگ داخلی کهکشان که در سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان به تصویر کشیده شده است، تمرکز دارد. شما می‌ توانید در سیارات مختلف از جمله هوت، اندور، تاتوئین و سولوست برای اتحاد شورشی یا امپراتوری کهکشان بجنگند.


از سیارات کلاسیک از سه گانه اصلی جنگ ستارگان دیدن کنید، جزئیاتی با مقدار بی سابقه ای از واقع گرایی و حس اصالت که شما را به کهکشانی بسیار دور منتقل می کند. کپی‌های دیجیتالی شگفت‌انگیز از مدل‌های اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان را تجربه کنید که با استفاده از فناوری فتوگرامتری DICE به وفاداری واقعی می‌رسند. در نبردهای حماسی در سیارات نمادین از جمله Hoth، Endor و Tatooine شرکت کنید. همچنین، مبارزه را به سیاره ای که قبلاً کشف نشده بود، یعنی سولوست بیاورید.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
25  دانلود بازی Back 4 Blood – RUNE – ALL UPDATE برای کامپیوتر

دانلود بازی Back 4 Blood بک فور بلاد

دانلود بازی Back 4 Blood بک فور بلاد

Back 4 Blood – RUNE

دانلود بازی Back 4 Blood بک فور بلاد ویدئو گیم چندنفره که در سبک ترس و بقا میباشد و به وسیله Turtle Rock استودیوز  وطیفه‌ی ساخت بازی Back 4 Blood را به عهده داشته و برای PC مایکروسافت ویندوز، PS4 پلی‌استیشن ۴، PS5 پلی‌استیشن ۵، XBOX ONE اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱ توسط  برادران وارنر منتشر شود. در این بازی شما در مرکز جنگ علیه رایدن هستید. این میزبانان یک انگل کشنده که زمانی انسان بودند، به موجودات وحشتناکی تبدیل شده اند که برای بلعیدن آنچه از تمدن باقی مانده اند، خم شده اند. با انقراض بشریت در خط، این به شما و دوستانتان بستگی دارد که نبرد را به سمت دشمن ببرید، Ridden را ریشه کن کنید و جهان را پس بگیرید.


بازی Back 4 Blood در واقع به عنوان یک دنباله‌ی فرعی و معنوی برای سری Left 4 Dead , Left 4 Dead 2 شناخته می‌شود که در آن گروهی از قهرمانان که به عنوان Cleaner شناخته می‌شوند باید با همکاری یکدیگر در مقابل موج‌های عظیمی از انسان‌های آلوده و زامبی به نام Ridden مقاومت نمایند. کاراکترهای زیادی در بازی Back 4 Blood قابل انتخاب هستند. همچنین امکان شخصی‌سازی آن‌ها برای بازی‌بازان فراهم خواهد بود.

دانلود بازی Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood در درجه اول بر روی کار تیمی و همکاری تمرکز دارد. شما و هم‌تیمی‌هایتان باید با یکدیگر هماهنگ باشید، از یکدیگر در برابر انبوه زامبی‌ها محافظت کنید و با استفاده از توانایی‌های منحصر به فرد هر شخصیت، به نبرد با دشمنان بپردازید. با انبوهی از زامبی‌های وحشتناک به نام “آلودگان” روبرو خواهید شد که هر کدام رفتار و توانایی‌های خاص خود را دارند. برای از بین بردن آنها باید از انواع سلاح‌ها و ابزارها، از جمله تفنگ، نارنجک و حتی سلاح‌های سرد، استفاده کنید. موفقیت در بک فور بلاد بدون همکاری تیمی امکان‌پذیر نیست. شما باید با هم‌تیمی‌هایتان ارتباط برقرار کنید، نقش‌ها را به درستی تقسیم کنید و از یکدیگر در برابر خطرات محافظت کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
34

در حال انتشار...

Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT

اگر به دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب در دنیای بازی‌های ویدیویی هستید، دانلود Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای PC یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این بازی که توسط استودیوی Sucker Punch Productions توسعه یافته است، یک ترکیب منحصر به فرد از ماجراجویی، اکشن، و جزیره‌نوردی در دوران سامورایی‌ها را ارائه می‌دهد. در این مقاله، ما به بررسی چرایی این بازی به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقمندان به دنیای گیم پرداخته و نگاهی عمیق به گیم‌پلی و داستان این اثر معروف می‌اندازیم.

گیم‌پلی

Ghost of Tsushima برای کامپیوتر با گیم‌پلی‌ای که ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است، بازیکنان را به دنیایی زیبا و خطرناک دعوت می‌کند. این بازی به شما اجازه می‌دهد که در نقش یک سامورایی به نام Jin Sakai، که در دوران مبارزه با نیروهای مغول، جزیره‌ای از ژاپن را دفاع می‌کند، قرار بگیرید. از زمان آغاز بازی، شما با یک دنیای باز و آزاد روبرو خواهید شد که امکانات بسیاری برای کشف و کاوش دارد.

اکشن و مبارزه

یکی از نکات قوت Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر، سیستم مبارزه‌ی دینامیک و هیجان‌انگیز آن است. بازیکنان می‌توانند از یک ترکیب وسایل نبردی سنتی ژاپنی مانند کاتانا و تانتو بهره ببرند و تاکتیک‌های مختلف مبارزه را اجرا کنند. هر مبارزه در بازی به یک هنر تبدیل شده است و احساس می‌کنید واقعاً در نقش یک سامورایی بازی می‌کنید.

جزیره‌نوردی

یکی دیگر از جذابیت‌های اصلی Ghost of Tsushima برای کامپیوتر، جزیره‌نوردی و فعالیت‌های کناری بازی است. شما می‌توانید به آزادی جزیره را کاوش کنید، مأموریت‌های جانبی را انجام دهید، و حتی مناطق مختلفی را کشف کنید. این امکان به شما می‌دهد که به طور کامل در دنیای بازی فرو روید و تجربه‌ی یک تاجر ژاپنی واقعی را داشته باشید.

داستان بازی

داستان Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر، یک سفر فراگیر و جذاب در دوران سامورایی‌هاست. شما در نقش Jin Sakai، یک سامورایی جوان که باید با تبدیل شدن به یک “Ghost” (روح)، جزیره‌ی خود را از تهدید مغول‌ها نجات دهد. این داستان پر از ناگفته‌ها، معماها، و تصمیم‌های دشوار است که شما را به دنیای پرماجرای بازی می‌کشاند.

داستان اصلی

در داستان اصلی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر، شما با مبارزات و ماجراهای مختلفی روبرو خواهید شد. از جنگ‌های بزرگ و مهمانی‌های سامورایی تا مأموریت‌های پنهان و داستان‌های فرعی، هر کدام از این موارد به شکلی جذاب و پرماجرا به داستان اصلی افزوده می‌شوند.

شخصیت‌ها

یکی از نقاط قوت داستانی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر، شخصیت‌های گسترده و چندبعدی آن است. هر شخصیت در این داستان دارای یک زندگی و داستان مستقل است که به شکلی جذاب در داستان اصلی تنظیم شده است. این شخصیت‌ها احساس واقعیت و عمق را به داستان اضافه می‌کنند و بازیکنان را به دنیای بازی متصل می‌کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
19

Osiris New Dawn PC-TENOKE | ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی Enhanced Expedition Update اضافه شد

دانلود-بازی-Osiris-New-Dawnبازی Osiris New Dawn با الهام از جنبه‌های هیجان انگیز علمی تخیلی، توسط تیم کوچکی از توسعه دهندگان کهنه کار AAA که اکنون در مراحل پایانی دسترسی زود هنگام است، ارائه می‌شود. همه آپدیت‌های بزرگ در این نسخه وجود دارد و صدها وویجر هم در آن وجود دارد. ماموریت شما در راستای بشریت بوده و در نقاط دور دست فضا به امید یافتن مستعمرات جدید حرکت می‌کنید. فضا خطرناک بوده و همه بشریت روی موفقیت شما حساب باز می‌کنند. بقای خود را به‌صورت استراتژیک تامین کرده و کاوش خود را در روز ادامه دهید. باید تسلیحات و پناهگاه را صحنه سازی کرده و بقای خود را تضمین کنید.

کاوش، ساخت و تحقیق اصلی‌ترین وظیفه شما در بازی است و جمع آوری منابع و مواد برای زنده ماندن را نیز باید برعهده بگیرید. ساخت و سازهای مدولار برای رشد غذا و ایجاد خلیج‌های تولیدی را هم داریم و تحقیق در مورد فناوری‌های جدید برای ارتقا تجهیزات و ساخت و ساز وسایل نقلیه جدید هم ادامه پیدا می‌کند. برای تجربه نهایی بقای کلنی خود با دوستان خود کار کرده و در حالت سندباکس یا Nightmare Mode بازی کنید. می‌توانید سرور رایگان خود را هم با قوانین خود راه اندازی کرده و قوانین خود را در آن پیاده سازی کنید. ناشناخته‌های منظومه شمسی را پیدا کرده و جهان‌های وسیع را هم کشف کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
31

نسخه کرک شده DELUSIONAL

دانلود بازی Handball 17 برای کامپیوتر

در بازی Handball 17 استفاده کنید از تمام حرکات و تاکتیک‌های واقعی هندبال در Handball 17، بهترین شبیه‌سازی هندبال تا کنون. تیم‌های رسمی 82 تیم از پرمخترق‌ترین لیگ‌های اروپا را پیدا کنید: LIDL STARLIGUE و PROLIGUE در فرانسه، DKB Handball Bundesliga و 2. Handball-Bundesliga در آلمان و Liga ASOBAL در اسپانیا.

بازی Handball 17 دارای کنترل‌های کاملاً بازطراحی شده، هوش مصنوعی پویا، حالت‌های تک‌نفره فصل و حرفه‌ای، حالت‌های چندنفره محلی و آنلاین، و چندین سطح دشواری برای یک تجربه‌ای که به حداقل نزدیکترین چیزی واقعی است.

ویژگی های Handball 17:

  •  تمام بازیکنان و تیم‌های رسمی فصل 2017
  •  مسابقات پرجنب وجوش در هر دو حالت تک‌نفره و چندنفره
  •  کنترل‌های آسان
  •  تمام حرکات هندبال: شوت گرد، شوت شانه، طنز، ترکیبات و غیره
  •  چندین سطح دشواری

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Handball 17 :

  • OS *: Windows®7 / Windows®8 / Windows®10 64 bits
  • Processor: AMD Phenom™ 9850 @2.5 GHz
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800 GT / AMD Radeon™ 6570
  • DirectX: Version 9.0
  • Storage: 9 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی Handball 17 :

  • OS *: Windows®7 / Windows®8 / Windows®10 64 bits
  • Processor: Intel® Core i5 4570 @3.2 GHz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® 750Ti / AMD Radeon™ R7 265
  • DirectX: Version 9.0
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 9 GB available space
عکس های بازی:

دانلود نسخه کرک شده معتبر DELUSIONAL بازی کامپیوتر Handball 17 | حجم : 3.2GB

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 1.2GB DOWNLOAD
HANDBALL 17 CRACKFIX V2-DELUSIONAL 59MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
16

دانلود بازی Bellwright

دانلود بازی Bellwright برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Bellwright برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Bellwright v2024.04.27 (Early Access) – P2P

دانلود بازی Bellwright عنوانی در سبک بقا و جهان باز می باشد که توسط استودیو بازی سازی Donkey Crew ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان رهبر یک شورش بازی می‌کنید که قصد دارد سرزمین را از حکومت ظالمانه تاج و تخت آزاد کند.  Bellwright


بازی Bellwright دارای یک داستان حماسی است که می‌توانید در طول بازی آن را دنبال کنید. این داستان شما را به سفری در سراسر سرزمین و به مبارزه با تاج و تخت ظالم می‌برد. سکونتگاه های خود را ایجاد و گسترش دهید، زمین را آزاد کنید و به روستاییان آن کمک کنید، و دیگران را برای هدف خود استخدام کنید و در عین حال در مورد زندگی ای که مجبور به ترک آن هستید بیشتر بدانید.

استخدام‌های شما به شما کمک می‌کنند تا منابع و احتمالات مورد نیاز برای ایستادگی در برابر تاج را بسازید. نیروهای خود را فرماندهی کنید، شجاعت خود را از طریق نبرد ثابت کنید و خود را به عنوان قهرمان مردم خود ثابت کنید. این بازی دارای یک نقشه بزرگ با زیست‌بوم‌ های مختلف برای کاوش، یک سیستم پیشرفت سه‌لایه برای ساختمان‌ها و آیتم‌ها، هوش مصنوعی هوشمند و نبرد جهت‌دار مبتنی بر مهارت است.

دانلود بازی Bellwright

گیم‌ پلی بازی Bellwright بر روی جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز، اکتشاف و مبارزه متمرکز است. در ابتدای بازی شما منابع کمی در اختیار خواهید داشت. شما باید برای جمع‌آوری منابع مانند چوب، سنگ، غذا و فلز تلاش کنید. این منابع برای ساخت و ساز، ارتقای ساختمان‌ها و ساخت آیتم‌های جدید ضروری هستند.

شما می‌توانید از منابع جمع‌آوری‌شده برای ساخت و ساز انواع مختلفی از ساختمان‌ها، از جمله خانه‌ها، کارگاه‌ها، مغازه‌ها و دیوارهای دفاعی استفاده کنید. ساختمان‌ها برای بقای شما و پیشرفت در بازی ضروری هستند. در حین کاوش در دنیای بازی می‌توانید منابع جدید، مکان‌های مخفی و دشمنان را پیدا کنید. هنگامی که با دشمنان مانند راهزنان، اورک‌ها یا حتی سربازان تاج و تخت روبرو می‌شوید، باید با آنها بجنگید…

 

  • لینک های دانلود:
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
36

دانلود-بازی-Just-Dance-2017Just Dance 2017 PC-ElAmigos

بازی Just Dance 2017 هشتمین نسخه اصلی از سری بازی‌های رقص Just Dance محسوب می‌شود که توسط یوبی‌سافت توسعه و منتشر می‌شود. این بازی در اکتبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، وی، وی یو و ویندوز و در مارس ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ عرضه شده بود. این اثر ویژگی‌های نابی داشته و به‌همین واسطه به‌عنوان یکی از بهترین‌های مجموعه شناخته می‌شود. در حالت Just Dance Machine بازیکنان باید از طریق حرکات رقص، یک سفینه فضایی را شارژ کنند.

با تلاش خود می‌توانید به رتبه سوپراستار هم دست پیدا کنید. این رتبه جدید با امتیاز ۱۱۰۰۰ قابل دستیابی است. اپلیکیشن Just Dance Controller را هم داریم که با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترلر بازی استفاده کنید. این بازی شامل ۴۰ آهنگ جدید از هنرمندان مختلف از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و کویین است. بازی به طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده است. اگر به دنبال یک بازی رقصی سرگرم‌کننده و جذاب هستید، این اثر می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها، حالت‌های بازی و ویژگی‌های جدید است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد در هر سنی تبدیل می‌کند

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
57

دانلود-بازی-SAND-LAND

SAND LAND v1.0.3 PC-ElAmigos

بازی SAND LAND در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده است و تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران انیمه ارائه می‌کند. این بازی بر اساس مجموعه مانگای قدیمی و محبوب SAND LAND اثر آکیرا توریاما ساخته شده است. داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید با همراهی گروهی از شخصیت‌های ناهنجار و عجیب، به دنبال چشمه افسانه‌ای در این بیابان بگردید.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن، اکتشاف جهان آزاد و حل معما است. شما می‌توانید با استفاده از قدرت‌های اهریمنی Beelzebub با دشمنان بجنگید، در دنیای بازی کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید. برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی سبب می‌شود که بیش از پیش برای ورود به چنین جهانی هیجان زده باشید. بازی دارای داستانی جذاب و گیرا بر اساس مانگای محبوب سندلند، دنیایی وسیع و آزاد برای کاوش، گیم‌پلی اکشن و سرگرم‌کننده، شخصیت‌های متنوع و جذاب و همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نواز برخوردار است.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
43

Tiny Glade یک بازی آرامش بخش کوچک در مورد قلعه ها است. ساختمان ها را کاوش کنید و بازی را تماشا کنید که با دقت تمام آجرها، سنگریزه ها و تخته ها را مونتاژ می کند. هیچ مدیریت، مبارزه یا پاسخ های اشتباهی وجود ندارد – فقط به عقب برگردید و مراتع فراموش شده را به دیوراماهای دوست داشتنی تبدیل کنید.

                                                                         پیشنهاد مدریت

| Tiny Glade – Build.12445659 P2P |

| نسخه فشرده و کرک شده با حجم ۸۸۶ مگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
30

این عنوان از Moon Studios، توسعه دهندگان برنده جایزه Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps، No Rest for the Wicked ارائه می شود، یک بازی RPG اکشن و دقیق که قرار است این ژانر را دوباره ابداع کند.

 

| No Rest for the Wicked – Early Access  Repack |

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX Vega 56
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی

OS: Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel Core i5-12600K / AMD Ryzen 7 5800X3D
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 3070Ti / AMD Radeon RX 6800 XT
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 01 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
28

دانلود  بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز)
Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 

بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز) - Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 


بازی Call of Duty Mobile یک اثر بسیار پرطرفدار در دنیای بازی‌های اندرویدی است که توسط شرکت Tencent Games و تحت لیسانس Activision منتشر شده است. این بازی یک تجربه چندنفره‌ی جذاب از سری معروف بازی‌های Call of Duty را بر روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌کند. بازیکنان در Call of Duty Mobile به سرعت به جنگ می‌پردازند و در مقابل دشمنان خود به مبارزه می‌پردازند، همچنین می‌توانند در مکان‌های مختلفی از جهان به تجربه‌ی جذاب میدان‌های نبرد مختلف بپردازند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Call of Duty Mobile، گرافیک بسیار باکیفیت و محیط‌های زیبا و جذاب آن است که تجربه‌ی واقعی‌گرایانه‌ای از جنگ را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این بازی از انواع مختلف حالت‌های بازی مانند تیمی، بقا، ویژه‌ترین مودهای دورانه، و ... پشتیبانی می‌کند که بازیکنان را به یک تجربه‌ی متنوع و شگفت‌انگیز در دنیای جنگ مجازی می‌کشاند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 دانلود موبایل اینترنت بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
27

BMX Streets PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.0.109.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-BMX-Streets

ازی BMX Streets به‌عنوان یک بازی ورزشی جذاب عرضه شده است و در آن شما در نقش یک دوچرخه‌سوار BMX حرفه‌ای، به انجام حرکات نمایشی و چالش‌برانگیز می‌پردازید. ویژگی‌های کلیدی بازی سبب شده است تا با یکی از عناوین عالی در سبک موتورسواری رو به رو باشیم. اولین مورد، گیم‌پلی واقع‌گرایانه آن است. فیزیک بازی بسیار واقع‌گرایانه است و شما می‌توانید حرکات نمایشی واقعی BMX را در این بازی انجام دهید. تنوع بالای حرکات را هم در آن می‌بینیم. در این بازی شما می‌توانید از بین صدها حرکت نمایشی مختلف، حرکات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به صورت ترکیبی اجرا کنید.

مراحل متنوع بازی را نیز نباید فراموش کنیم. این اثر دارای مراحل مختلفی است که در هر کدام از آن‌ها باید چالش‌های جدیدی را پشت سر بگذارید. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و طراحی هنری آن نیز بسیار خلاقانه است. همین موارد سبب می‌شود که از نظر ویژوالی هم رقابت در جاده‌ها و مسیرهای مختلف هیجان انگیز باشد. در کل می‌توان گفت که بازی BMX Streets یک بازی ورزشی جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را مشغول کند. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز با گرافیک زیبا هستید، BMX Streets می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
96 سیو کامل بازی Lords of the Fallen 2023

 

سیو کامل بازی بسیار جذاب Lords of the Fallen 2023 که طرفداران بازی سر سولز این بازی پس از انتشار، نقدهای متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که به خاطر خلاقیت، طراحی های رئیس و انواع سلاح ها و جادوها تحسین شد. با این حال، برخی از انتقادات به کاستی های عملکردی و دشواری رئیس آن وارد شد....

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 24 فروردین 1403 دانلود اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر بازی بازی کامپیوتر
ادامه
36

دانلود بازی PIPELINE RTX 2 برای PC

 

دانلود بازی PIPELINE RTX 2 برای کامپیوتر

| بازی پایپلاین آر‌تی‌ایکس 2 |

| نسخه TENOKE |

 

PIPELINE RTX 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال، ایندی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Piece Of Voxel ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده ایم یک عنوان پازلی است. هدف در این بازی ساده است؛ شما باید بخش‌های مختلف لوله‌ها را در محل مناسب قرار دهید تا مسیر آبرسانی را کامل کنید.

این بازی در واقع یک شبیه‌سازی جذاب و واقع‌گرایانه از سیستم لوله‌کشی است که شما با وجود پیچ و تاب‌های موجود در مسیر در نهایت باید بتوانید آب را از منبع به شکل صحیح منتقل کنید. بازی در مجموع 20 مرحله مختلف دارد که در آن شاهد فیزیک واقع‌گرایانه حرکت آب، گرافیک با وضوح بالا و تنوع بسیار در مراحل اشاره کرد که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PIPELINE RTX 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
25

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای PC

 

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Crashday Redline Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و اکشن می باشد که در سال 2018 توسط 2tainment GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری جدید، یک قانون ساده وجود دارد: سرعت بیشتر برابر است با آسیب‌دیدگی بیشتر! البته در این بازی، آسیب دیدن خودروها چیز چندان عجیبی نیست! بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی، شما را به عنوان یک راننده اتومبیل خبره وارد میدان رقابت می‌کند؛ جایی که ده‌ها اتومبیل دیگر با یکدیگر در حال رقابت هستند. محیطی که در آن به رانندگی ماشین مشغول هستید، به طور کامل قابل اصلاح و شخصی‌‌سازی است؛ بدین ترتیب شما حتی قادر هستید مسیر بازی را نیز خودتان طراحی کنید!

برای ساخت مسیرهای مختلف رانندگی، شما به 150 آیتم مختلف ساختمانی دسترسی دارید که از هرکدام می‌توان برای ساخت گوشه‌ای از میادین رقابت‌ها استفاده کرد. به طور کلی در این بازی ده‌ها مسیر مختلف و تعداد 12 وسیله نقلیه شیک و مدرن طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با برگزیدن آنان، از تجربه رانندگی و تصادفات واقع‌گرایانه با آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crashday Redline Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 20 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
32  دانلود بازی The Callisto Protocol Deluxe Edition – RUNE/ElAmigos – UPDATE v26.03.2024 برای کامپیوتر

بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر

دانلود بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود The Callisto Protocol برای کامپیوتر با لینک مستقیم – بازی پروتکل کالیستو

The Callisto Protocol Deluxe Edition v26.03.2024 – RUNE / ElAmigos / DODI / FitGirl

نسخه جدید ElAmigos با حجم کمتر اضافه شد

دانلود بازی The Callisto Protocol – پروتکل کالیستو عنوانی در سبک ترسناک و بقا می باشد که توسط استودیو بازی سازی Striking Distance Studios ساخته و توسط KRAFTON منتشر شده است. این عنوان دنباله‌ای معنوی برای سری Dead Space محسوب می‌شود و توسط گلن اسکافیلد، خالق بازی‌های Dead Space، ساخته شده است. داستان بازی در سال 2342 در کالیستو، دومین قمر بزرگ مشتری، اتفاق می‌افتد. شما در نقش جیکوب لی، زندانی زندان بلک آیرون، در میان شیوع بیوفاژها قرار می‌گیرید. بیوفاژها انسان‌های جهش‌یافته‌ای هستند که تبدیل به موجوداتی خشن و وحشی شده‌اند.


بازی ترسناک The Callisto Protocol که در 300 سال آینده اتفاق می‌افتد، شما را در نقش جیکوب لی قرار میدهد. قربانی سرنوشتی که به زندان آهن سیاه، یک ندامتگاه با حداکثر امنیت واقع در قمر مشتری، کالیستو پرتاب شده است. هنگامی که زندانیان شروع به تبدیل شدن به موجودات هیولا می کنند، زندان در هرج و مرج پرتاب می شود. برای زنده ماندن، جیکوب باید راه خود را به سمت امن بجنگد تا از زندان آهن سیاه فرار کند، در حالی که اسرار تاریک و آزاردهنده مدفون در زیر سطح کالیستو را کشف می کند.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 11 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
38  دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition – FLT/ElAmigos – ALL Update برای کامپیوتر
 

دانلود بازی Horizon Forbidden West

دانلود بازی Horizon Forbidden West برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Horizon Forbidden West برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ای برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn محسوب می‌شود که در دنیایی پس از پایان دنیای پسا‌نوپایی حرکت می‌کند. این بازی، داستان Aloy را ادامه خواهد داد که یک شکارچی جوان در جهانی پس از انسان‌ها است. او به دنبال رازهای گمشده و تاریخ‌نگاری فراموش‌شده می‌گردد. در این قسمت، ایلوی به سفری در سراسر دنیای Forbidden West می‌رود، جایی که ماجراهای جدید، مخلوطی از جنگ، تاریخ، و فناوری هوش مصنوعی را برای او به ارمغان می‌آورد. یکی از جذابیت‌های این بازی، دنیای جهان‌باز و رویایی است که با تکنولوژی پیشرفته و همچنین تغییرات زیست محیطی پر شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 03 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
111 دانلود بازی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر با زیرنویس فارسی

دانلود بازی Alone in the Dark

دانلود بازی Alone in the Dark برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Alone in the Dark برای کامپیوتر با لینک مستقیم – تنها در تاریکی

Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition v1.02 (20.03.2024) – FLT / ElAmigos

آپدیت هات فیکس v1.02 H1 (20.03.2024) نسخه ElAmigos اضافه شد

داستان بازی Alone in the Dark شما را در نقش Edward Carnby و Emily Hartwood به عمارت Derceto در حومه‌ی New Orleans می‌برد، مکانی که حالا برخلاف بازی اورجینال، به عنوان یک محل اختصاصی برای افرادی تبدیل شده که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هستند. شاید با خودتان بگویید: «خب این همون تیمارستانه دیگه چرا اینقدر داستان میگی؟» اما به من اعتماد کنید، Derceto فاصله‌ی زیادی از یک تیمارستان روانی دارد. ادوارد، کارآگاهی است که توسط Emily استخدام شده است تا او را در سفرش به Derceto همراهی کند. امیلی پس از دریافت یک نامه‌ی مرموز از سمت عموی خود Jeremy، فکر می‌کند که احتمالا او درگیر مشکلی شده و می‌خواهد به سرعت او را از Derceto خارج کند، اما کمی بعد از ورود به این عمارت متوجه می‌شوند او به شکلی عجیب ناپدید شده است!

زمانی که این دو به عمارت می‌رسند، بازی به شما اجازه می‌دهد یکی را برای تجربۀ بازی انتخاب کنید و با انتخاب هر یک از آن‌ها شما با روایتی کاملا متمایز روبه‌رو خواهید شد. یکی از مباحث روایی که از بازی اورجینال به این اثر به ارث رسیده، همین روایت داستانی متمایز بین کاراکترهاست و نویسندگان توانسته‌اند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند.

 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 02 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
126  دانلود بازی Outcast A New Beginning – ElAmigos – UPDATE v1.0.3.1 برای کامپیوتر

دانلود-بازی-Outcast-A-New-Beginning

دوباره به سرزمین بیگانگان Adelpha برگردید و از Talanهای محلی علیه مشکلاتشان حمایت کنید. مبارزات سریع علیه ربات‌های متخاصم را در دنیایی جهان آزاد با دوربین سوم شخص تجربه کنید. بازی Outcast A New Beginning دنباله ای برای عنوان کلاسیک Outcast است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود. با گذشت بیش از ۲۰سال از انتشار نسخه اولیه این اثر موفق، نسخه دوم این بازی نیز توانسته نظر منتقدین را به خود جلب کرده و نمرات خوبی را کسب کنید. داستان بازی هنوز هم غیرخطی است و شما دوباره با Cutter Slade در دنیای آدلفا همراه خواهید شد تا سیاره را نجات بدهید. از جت پک خود برای پریدن، حرکات سریع هوایی و گشت و گذار برق آسا در محیط جهان آزاد بازی می‌توانید استفاده کنید. ده‌ها ماژول مختلف در بازی تعبیه شده است که با ترکیب آن‌ها می‌توانید اسلحه دلخواه خود برای نابودی ربات‌های مهاجم را تولید کنید و اثربخشی ضربات خود را بالاتر ببرید.
نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 26 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
99 دانلود بازی خدای جنگ: معراج – God of War: Ascension برای کامپیوتر

God of War: Ascension
خدای جنگ: معراج

هفتمین عنوان در سری خدای جنگ که در واقع از لحاظ زمانی و خط داستانی در مرتبه اول قرار میگرد و پیش درآمدی برای کل مجموعه حساب میشود.
در God of War: Ascension، کریتوس برای انتقام از خدای جنگ، آرس، قیام میکند کسی که کریتوس را قریب داد تا دختر و همسرش را بکشد و حتی به او سوگند یاد کرده بود که خدمتگزارش باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 25 اسفند 1402 دانلود نرم افزار بازی بازی کامپیوتر
ادامه
29


Smart Game Booster یک ابزار بهینه‌سازی بازی با کاربری آسان و در عین حال کارآمد است که برای هر گیمری که می‌خواهد بازی روان‌تری را داشته باشد نیاز است.
به عنوان یک تقویت کننده FPS کارآمد، Smart Game Booster فرآیندها و خدمات غیر ضروری را تنها با یک کلیک از بین می برد. به طور معمول، شما در بازی های خود در دمای ایمن بالاتر از ۶۰ فریم در ثانیه دریافت خواهید کرد.

آیا می خواهید بدون خرج کردن پول خود برای ارتقاء کارت گرافیک، عملکرد بازی روان تری داشته باشید؟ اورکلاک کردن یک GPU یک ترفند آسان برای دریافت انرژی بیشتر از رایانه شما است که به کاهش سرعت بازی های شما کمک می کند. با یک کلیک، Smart Game Booster اکثر کارت های گرافیک Nvidia و AMD را اورکلاک می کند و آنها را در دمای ایمن کار می کند. *توجه: قفل این ویژگی را از طریق محتوای قابل دانلود برای محصول ما باز کنید.

|  Smart Game Booster – V5.3.0.670 – ۳۲&64bit |

| نسخه نهایی به صورت فشرده و با حجم ۶۹ مگابایت |

 

67

به صندلی راننده ماشین و کسب و کار خود بچسبید، مسافران را در سراسر بارسلون حمل کنید و شرکت خود را توسعه دهید! آیا می توانید به رفع چالش های حمل و نقل شهری که هرگز نمی خوابد کمک کنید؟

| Taxi Life: A City Driving Simulator Supporter Edition – All DLCs + MULTi15 – DODI Repack |

| نسخه فشرده و کرک شده با حجم ۲ گیگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 19 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
67


Ghost Spectre Windows 10 یک نسخه اصلاح‌شده از سیستم‌عامل اصلی ویندوز ۱۰ است که به‌طور خاص طراحی شده است تا سبک و سریع باشد. ویندوز ۱۰ استاندارد دارای نیازمندی‌های سخت‌افزاری سختگیرانه‌ای برای نصب است که ممکن است مانع ارتقاء برخی از کامپیوترهای قدیمی‌تر شود. به‌منظور رفع این مشکل، Ghost Spectre Windows 10 ویژگی‌ها و برنامه‌های غیرضروری را حذف کرده و مناسب دستگاه‌های با حافظه RAM کمتر، هارد‌دیسک‌های کندتر و پردازنده‌های قدیمی‌تر می‌کند. این نسخه همچنین تنظیمات حریم‌خصوصی و عملکرد را بهینه‌سازی می‌کند تا تجربه‌ای بهتر را برای این دستگاه‌ها فراهم کند.

 

101 دانلود بازی WWE 2K24  برای کامپیوتر

WWE 2K24 PC-RUNE

دانلود-بازی-WWE-2K24

بازی WWE 2K24 به‌عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان، کاملا با نسخه‌های پیشین متفاوت بوده و بالاخره می‌توانیم یک اثر با کیفیت از این مجموعه دوست داشتنی را تجربه کنیم. مهم‌ترین بخش این نسخه، بخش رویداد رسلمنیا است که به‌مناسبت سالگرد چهل سالگی آن ارائه شده است و می‌توانید همه رویدادهای سال‌های گذشته را به‌شکل نوستالژی تجربه کنید. سوپر استارهای WWE در این رویداد حضور داشته و بازگویی جالبی از بهترین لحظات آن را در این بازی خواهیم داشت. در این نسخه فهرستی از راسترهای نمادین کشتی کج اضافه شده‌اند و کشتی گیرهایی مانند استون کلد استیو آستین را خواهیم دید.

در کنار وی، آندرتیکر، آندره د جاینت و دیگر سوپر استارهای قدیمی در کنار سوپر استارهای فعلی WWE حضور دارند. از این بین هم می‌توانیم به جان سینا، کودی رودز، رئا ریپلی و رومن رینز اشاره کنیم. مسابقات جدید هم وارد این نسخه شده‌اند و می‌توانیم به مسابقات آمبولانس و کسکت مچ اشاره کنیم. اگر شوهای هفتگی WWE را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که چه مساقات جدیدی برگزار شده و این رقابت‌ها در یک بازی ویدیویی چه هیجانی می‌تواند به همراه داشته باشد. طبق انتظار، می‌توانید کاراکتر خود را هم در بخش MyRISE ساخته و به اثبات توانایی‌های خود بپردازید.

در این بازی می‌توانید جناح مورد نظر خود را انتخاب کرده و رقابت‌ها را تجربه کنید. می‌توانید سوپر استارهای مورد علاقه خود را در بخش MyFACTION به دور هم جمع کرده و با کارت آن‌ها، در بخش چند نفره هم رقابت کنید. لیدربرد اصلی را هم داریم که امتیازات آن به صورت هفتگی و ماهانه محاسبه شده و انگیزه لازم برای ادامه بازی را به شما خواهد داد. گیم‌پلی بازی در این نسخه اکشن‌تر شده و از لحاظ گرافیکی هم بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود. در کل، بازی WWE 2K24 قطعا یکی از بهترین آثار ورزشی در سال ۲۰۲۴ صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شود.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 17 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
26 دانلود Robin Hood - Sherwood Builders - بازی رابین هود - سازندگان شروود

دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders

دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Robin Hood Sherwood Builders برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Robin Hood Sherwood Builders – ElAmigos

دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders عنوانی در سبک نقش آفرینی و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Mean Astronauts توسعه یافته و توسط PlayWay S.A منتشر شده است. در این بازی، شما نقش رابین هود افسانه ای را بر عهده می گیرید که با بی عدالتی می جنگد و جامعه یاغی خود را در قلب جنگل شروود می سازد. 

رابین هود یک قهرمان مشهور داستان های عامیانه انگلیسی قرون وسطی است که گمان می رود در آن زمان با گروه یاران وفادار خود در جنگل های شروود پرسه می زد. در بازی شما قرار است با شخصیت های افسانه ای مانند لیدی ماریان، جان کوچولو، فریار تاک، آلن دیل و ویل اسکارلت نیز آشنا شوید. هدف اصلی رابین کمک به جامعه نوپای پناهندگان و شورشیان برای پیشرفت و گسترش است. با شروعی که می توان آن را به عنوان یک سکونتگاه جنگلی کوچک توصیف کرد، با کمی مراقبت، سخت کوشی و موفق باشید، می تواند به شهری پر از مردم تبدیل شود. دهقانان محلی، شورشیان فراری از قانون، و حتی خود شهروندان و نگهبانان ناتینگهام را به عنوان مهاجران غیرقانونی جدید خود استخدام کنید.

دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders

گیم پلی بازی Robin Hood Sherwood Builders ترکیبی از عناصر مختلف از جمله اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی، ساخت و ساز و مدیریت منابع است. شما می توانید از شمشیر، کمان، خنجر و سایر سلاح ها برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید. همچنین می توانید از مخفی کاری برای غافلگیر کردن دشمنان و از بین بردن آنها بدون درگیری مستقیم استفاده کنید. با شخصیت های مختلف از جمله مردم عادی، یاغیان و دشمنان خود ملاقات کنید. می توانید مکان های مختلفی مانند قلعه ها، اردوگاه ها و غارها را کاوش کنید. با کسب تجربه و پول، مهارت های جدیدی را برای شخصیت خود باز کنید. می توانید سلاح ها، زره ها و سایر اقلام جدید را پیدا کنید یا بسازید. شما می توانید ساختمان های مختلفی مانند خانه ها، کارگاه ها، مغازه ها و برج های دفاعی بسازید و همچنین می توانید مزارع را برای تولید غذا و منابع دیگر بسازید…

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 12 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
33

در حالی که با چالش های طبیعت سازگار می شوید و اسرار سرزمین های ناشناخته را کشف می کنید، سفرهای علمی همیشه ارزشمند را آغاز کنید. به بیابان وسیع بیابان‌های خشک و جنگل‌های ناهموار تا شیب‌دارترین کوه‌ها، مملو از گنجینه‌های پنهان و خرابه‌های فراموش‌شده سفر کنید. با استفاده از فناوری های پیشرفته و ابزارهای پیشرفته برای غلبه بر موانع، ماموریت های تحقیقاتی را رهبری کنید، پایگاه خود را بسازید و مدیریت کنید و وسایل نقلیه خود را با ابزارهای ضروری مانند هواپیماهای بدون سرنشین یا اسکنر مجهز کنید تا موفقیت خود را در طبیعت تضمین کنید. تیمی از کارشناسان درجه یک را استخدام کنید تا مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند و فرصت‌های جدیدی را برای اکتشاف باز کنند.

 

| Expeditions: A MudRunner Game – Supreme Edition (v1.0 + All DLCs + MULTi13) DODI Repack |

| نسخه فشرده و کرک شده با حجم ۱۱٫۷ گیگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 11 اسفند 1402 تصویر عکس موتور و ماشين عكس ماشين بازی بازی کامپیوتر
ادامه
33

وقت این رسیده که فضایی هایی که همه جا پخش شده اند را نابود کنیم. به Helldivers 2 بپیوندید تا برای آزادی در یک کهکشان بجنگید و عملیات ها را بصورت سوم شخص و اکشن های جذاب انجام دهید و به اتمام برسانید! این عنوان به دست Arrowhead Game Studios AB ساخته شده و به دست PlayStation PC LLC منتشر می شود.

| HELLDIVERS™ ۲ – ۲۳ Feb 2024 Patch Notes Steam Backup | 

| نسخه بکاپ استیم با حجم ۲۳٫۱ گیگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 11 اسفند 1402 دانلود اینترنت بازی بازی کامپیوتر
ادامه
28  دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake – FLT/ElAmigos – ALL UPDATE برای کامپیوتر

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Brothers A Tale of Two Sons Remake برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Brothers A Tale of Two Sons Remake – FLT / ElAmigos

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Avantgarden SRL ساخته و توسط 505 Games منتشر شده است. این بازسازی جان تازه ای به این بازی ماجراجویی محبوب که در سال 2013 منتشر شده بود، بخشید.

Brothers A Tale of Two Sons Remake دارای شخصیت ها و مناظر بازسازی شده بر اساس نسخه اصلی است و به آخرین نسل گرافیک، عملکرد و گیم پلی به روز شده است. همراه با یک موسیقی متن دوباره ضبط شده با یک ارکستر زنده، برای یک تجربه احساسی آماده شوید که ماجراجویی شما را به ارتفاعات جدید خواهد برد. دو برادر را در سفری حماسی پر از ماجراجویی، کشف، از دست دادن و رمز و راز که برای آخرین نسل گرافیک، عملکرد و گیم پلی بازسازی شده است، راهنمایی کنید.  در حالی که پدرشان از یک بیماری کشنده رنج می برد، دو برادر باید شجاعانه به دنبال «آب زندگی» بروند، درمانی که می تواند او را نجات دهد. بدون هیچ گزینه ای برای شکست، برادران باید با استفاده از مهارت های فردی خود به یکدیگر اعتماد کنند تا از یکدیگر محافظت کنند و بر موانع پیش رو در این سفر فراموش نشدنی غلبه کنند.

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake

پازل ها را حل کنید، داستان های پنهان را کشف کنید، از مکان های خطرناک عبور کنید و با رئیس های مرگبار مبارزه کنید. در حالت تک‌نفره، این داستان را به‌عنوان هر دو برادر در پشت سر هم هدایت کنید یا به صورت لوکال با یک دوست بازی کنید و هر کدام یکی از برادران را در حین بازی کنترل می‌کنند. گیم پلی بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake تا حد زیادی شبیه به نسخه اصلی است، اما با برخی پیشرفت‌ها و تغییرات جزئی. شما دو برادر را به طور همزمان با استفاده از کنترلرهای آنالوگ یا کلیدهای WASD کنترل می‌کنید. هر برادر توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد که برای حل معماها و غلبه بر چالش‌ها ضروری است. برای مثال، یک برادر ممکن است قوی‌تر باشد و بتواند اشیاء سنگین را بلند کند، در حالی که برادر دیگر ممکن است چابک‌تر باشد و بتواند از موانع عبور کند. همکاری بین دو برادر برای پیشرفت در بازی ضروری است….

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
42

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Smalland Survive the Wilds v1.00 (15.02.2024) – ElAmigos

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds عنوانی در سبک ماجراجویی و بقا می باشد که توسط استودیو بازی سازی Merge Games توسعه یافته و توسط Maximum Games منتشر شده است. در این بازی شما نقش یک موجود کوچک حشره‌مانند به نام Arboreal را بر عهده می‌گیرید که باید در دنیایی زیبا و در عین حال خطرناک زنده بمانید.

سرزمین کوچک را کاوش کنید و از گودال‌های به‌اندازه دریاچه، درختان به‌اندازه آسمان‌خراش‌ها عبور کنید، از شکاف‌های غارنشین جاده‌ها عبور کنید، زیرا دنیای باز عظیمی را از منظری جدید تجربه می‌کنید. جنگل‌های انبوه، باتلاق‌های خطرناک و خرابه‌های عجیب به جا مانده از زمان قبل را کاوش کنید. افسانه و دانش NPC های مخفی پراکنده در سراسر جهان را کشف کنید و یاد بگیرید که در این بیابان وسیع زنده بمانید. دستور العمل هایی را کشف کنید که به شما امکان می دهد مجموعه ای از موجودات را اهلی و سوار کنید. فواصل بزرگ را روی پشت یک ملخ بپیچید، روی دامسلفلای زوم کنید، روی یک عنکبوت از جایی به مکان دیگر بچرخید.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 02 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
31

دانلود بازی Axiom of Maria

دانلود بازی Axiom of Maria برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Axiom of Maria برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Axiom of Maria – TENOKE

دانلود بازی Axiom of Maria عنوانی در سبک اکشن، هک اند اسلش می باشد که توسط استودیو بازی سازی Studio Ganzheit ساخته و منتشر شده است. بازی در سئولِ دیستوپیایی اتفاق می‌افتد و داستانِ Kay، یک مربی سابق را دنبال می‌کند که باید برای محافظت از خانواده‌اش با یک هوش مصنوعی (AI) مبارزه کند

بازی Axiom of Maria اقدامات سریع، شدید و آسان را دنبال می کند. دشمنان در درجه اول از اسلحه استفاده می کنند و قهرمان داستان کی از شمشیر واکنشی استفاده می کند که به آتش دشمن پاسخ می دهد. در حالی که Kay روی موتورش است، به طور خودکار حرکت می کند. بازیکن کی را کنترل می کند تا به دشمنان نزدیک شود و به آنها حمله کند یا از جاده های مرتفع بپرد. به دلیل کاهش جمعیت و اپیدمی، سئول به شهر ارواح تبدیل شده است و حفظ و مدیریت شهر به هوش مصنوعی سپرده شده است. افراد متوفی در دنیای مجازی به نام Beyond پشتیبانی می شوند. مرگ را مهاجرت می نامند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 02 اسفند 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
27  دانلود بازی Lies of P Deluxe Edition – RUNE/ElAmigos – ALL UPDATE برای کامپیوتر

دانلود بازی Lies of P برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده دروغ‌ های پی بصورت تست شده 

دانلود بازی Lies of P برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده دروغ‌ های پی بصورت تست شده 

دانلود Lies of P برای کامپیوتر دروغ‌ های پی با لینک مستقیم

Lies of P Deluxe Edition v1.5.0.0 (14.02.2024) – RUNE / ElAmigos

دانلود بازی Lies of P دروغ‌ های پی عنوانی در سبک Souls like می باشد که توسط استودیو بازی سازی Neowiz Games و Round8 Studio ساخته و منتشر شده است.

Lies of P یک بازی ویدئویی سولزلایک است که توسط Neowiz Games و Round8 Studio توسعه یافته و توسط Neowiz Games منتشر شده است. این بازی در 19 سپتامبر 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، MacOS، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.این بازی بر اساس رمان ایتالیایی «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولودی در سال 1883 ساخته شده است.


درباره بازی Lies of P

این بازی در ژانر نقش آفرینی اکشن می باشد که به صورت تک نفره قابل تجربه است. گیم پلی بازی از مجموعه بازی‌های سولز ساخته فرام سافتور الهام گرفته است. بازی در بخش گیم پلی و طراحی مراحل، یادآور عناوین دارک سولز و ارواح شیطانی می باشد و همچنین از منظر فصای داستانی، به بازی بایوشاک شباهت دارد. داستان بازی روایتگر پینوکیو می باشد که ماجراجویی های خود را در ویران‌شهر کرات در فرانسه که با الهام از سرزمین «یارنام» بازی بلادبورن و در فضایی استیم‌ پانکی طراحی شده است، آغاز می‌کند. بازی شامل سه کلاس شروع می‌باشد:

۱- قدرت (Strength): کلاسی است که به شخصیت اصلی بازی قدرت و استقامت بالایی می بخشد. در این کلاس شخصیت بازی از سلاح‌های سنگین و قدرتمند استفاده می‌کند.

۲- مهارت (Dexterity): این کلاس بر پایه سرعت، چابکی و مهارت بالا در مبارزات است. شخصیت اصلی بازی، از سلاح‌های سبک استفاده می‌کند و در مبارزات از سرعت و مهارت بالایی برخوردار است.

۳- تراز (Quality): این کلاس، ترکیبی تراز از هر دو کلاس قدرت و مهارت است و به شخصیت اصلی کمک می‌کند تا هم قدرت بالایی داشته باشد و هم از سرعت بالا و چابکی بهره ببرد. در این کلاس شخصیت بازی می تواند از سلاح‌های هر دو کلاس بهره ببرد.

به غیر از مبارزات با استفاده از سلاح‌های سرد، شخصیت اصلی شامل یک بازوی مصنوعی تحت عنوان (بازوی لیجن) می‌باشد که همانند بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند، می‌تواند ابزارهای مختلفی بر روی آن نصب کند و در طول نبردها از آن بهره ببرد.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 25 بهمن 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
27

دانلود Chat With RTX - هوش مصنوعی آفلاین انویدیا

 

دانلود Chat With RTX

| هوش مصنوعی آفلاین انویدیا |

 

Chat With RTX نام یک بسته‌ی فوق هوشمند و قوی از شرکت انویدیا (Nvidia) است که بسیاری از ما، این شرکت را با سخت‌آفزاری پرقدرت حوزه کارت گرافیک می‌شناسیم. با توجه به پیشرفت روز افزون در حوزه هوش مصنوعی، این مبحث یکی از موضوعات داغ در محافل علم و فناوری محسوب می‌شود. با توجه به چشم‌اندازی که از آینده هوش مصنوعی در ذهن داریم، بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه به توسعه‌ی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده و در این میان، انویدیا هم از پای ننشسته و اکنون، یک هوش مصنوعی آفلاین (لوکال) را توسعه داده که فایل‌های سیستم شما را به عنوان دانش خود می‌شناسد و کارکرد آن، مبتنی بر خدمات ابری آنلاین نیست.

کسانی که سخت‌افزار سازگار را داشته باشند، این چت‌بات هوش مصنوعی قابلیت نصب بر روی آن‌ها را خواهد داشت. در واقع این هوش مصنوعی، فایل‌های موجود در سیستم را مرجع دیتای خود می‌شناسد و کارکرد فوق‌العاده‌ای می‌تواند به همین شکل داشته باشد. این ابزار، در واقع یک دستیار شخصی است که اسناد و یادداشت‌های شما را بررسی می‌کند. نیاز به جستجوی دستی در بین فایل‌هایی که نوشته، دانلود کرده و یا از دیگران دریافت کرده‌اید را از بین می‌برد و به کلیه پرسش‌های شما پیرامون فایل‌هایتان پاسخ می‌دهد.

21  دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden – ElAmigos – UPDATE v1.3.1.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Banishers Ghosts of New Eden برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Banishers Ghosts of New Eden v1.3.1.0 (12.02.2024) – ElAmigos

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Dont Nod ساخته و توسط Focus Entertainment منتشر شده است. در سال 1695، دو تبعید کننده به نام‌ های آنتیا و رد باید طلسم شومی که مستعمره نیو ادن را گرفتار کرده ریشه‌کن کنند و رازهای پشت آن را برملا ‌کنند. انتخاب‌ های شما در طول داستان، ‌سرنوشت آنتیا، رد و نیو ادن را رقم خواهد زد

داستان بازی Banishers: Ghosts of New Eden در سال 1695 در مستعمره خیالی نیو ادن اتفاق می‌افتد که تحت یک طلسم شوم قرار گرفته است. شما در نقش دو نفر از تبعید کنندگان به نام‌های آنتیا دوارت و رد مک ریث بازی می‌کنید که باید منبع این طلسم را پیدا کرده و رازهای پشت آن را برملا کنید. همان طور که به عنوان تبعید کننده پا به زندگی آنها می گذارید، منبع شیطان را بررسی می کنید، اسرار وحشتناک را کشف می کنید، مناظر متنوع را کشف می کنید و با شخصیت های فراموش نشدنی که سرنوشت آنها در دستان شماست تعامل برقرار می کنید.

در دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden یک داستان عاشقانه دلخراش بین آنتیا دوارت و رد مک ریث را تجربه کنید. هنگامی که Antea کشته می شود و به یک روح تبدیل می شود، خود را در مقابل یک انتخاب می بینید. آیا به سوگند خود وفا خواهی کرد و روح او را عروج می کنی یا زنده را به امید بازگرداندن او قربانی می کنی؟ تصمیمات شما سرنوشت ساکنان نیو ادن را شکل می دهد، چه زنده باشند چه مرده باشند و پایان سفر شما را تعیین کنند. Banishers در مبارزه با موجودات مرده مانند شبح یا ارواح متخصص هستند. زرادخانه فیزیکی Red را با قدرت های ماوراء طبیعی Antea در یک سیستم مبارزه پویا ترکیب کنید. با ترکیب حملات اسلحه و توانایی های معنوی سبک خود را بیابید. هم افزایی قدرتمند شما را به شکست خطرناک ترین دشمنان و رئیسان نیو ادن هدایت می کند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 24 بهمن 1402 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
115

دانلود Easy Gamer Utility 1.3.26.0 - نرم افزار بهینه‌سازی عمر سخت افزار سیستم

 

دانلود Easy Gamer Utility

| نرم افزار بهینه‌سازی عمر سخت افزار سیستم |

 

Easy Gamer Utility 1.3.26.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با اعمال تنظیماتی ساده و سریع، سیستم خود را بهینه‌سازی و عمر آن را ارتقا دهید. این برنامه در واقع یک ابزار بهینه‌ساز جدید و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید موارد متعددی را در کامپیوتر خود ترمیم و بهینه‌سازی کنید تا بدین ترتیب، پرفرمنس یستم ارتقا یافته و عملکردی روان را در آن تجربه کنید. بسیاری از گیمرهای پلتفرم PC، همواره به دنبال راهکارهایی برای بهینه‌سازی عملکرد کلی سیستم هستند تا بدین ترتیب، یک تجربه کاربردی بهتر را از بازی‌های خود داشته باشند. اگر که شما هم به دنبال راهکاری برای بالا بردن عمر سخت افزار سیستم هستید و می‌خواهید مراقبت‌های مخصوص سیستم را به طور دائمی انجام داده و همواره عملکردی باثبات از رایانه‌ی شخصی خود شاهد باشید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات اضافه‌ شامل کش و داده‌های موقت را پاک کنید و بدین ترتیب، عملکرد سیستم را برای اجرای بازی‌ها بهبود بخشید. همه این‌ها، تنها با یک کلیک در سیستم انجام می‌شود و این ابزار بدون نیاز به دخالت کاربر، بسیاری از تنظیمات را در ویندوز بهینه‌سازی می‌کند تا شما بتوانید از این طریق، پرفرمنس سیستم خود برای اجرای بازی‌ها را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Easy Gamer Utility را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 18 بهمن 1402 دانلود نرم افزار اینترنت بازی بازی کامپیوتر
ادامه