google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY فرناندو تـوررس
>

فرناندو تـوررس

130

Dramatic Penalty Shootouts in Football

برترین و دراماتیک‌ترین ضربات پنالتی 

کلیپ-Dramatic-Penalty-Shootouts-in-Football

 در این شماره می‌توانید با پنالتی‌های برتر بازی فوتبال همراه شوید. برخی از بازیکنان تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارند و می‌توانند با استرس پایینی آن‌ها را تبدیل به گل کنند. در این کلیپ هم بهترین شوت‌های ضربات پنالتی را تماشا کرده و صحنه آهسته آن‌ها را تماشا خواهید کرد.

87

بازیکن اسبق بارسلونا در دیداری دوستانه مقابل این تیم، از ویسل کوبه خداحافظی کرد.

جی پلاس؛ آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در جریان دیداری دوستانه بین ویسل کوبه و بارسلونا که با شکست دو برصفر کوبه همراه بود، از این تیم ژاپنی خداحافظی کرد.

اینیستا سال 2018 با جدایی از بارسلونا، به ویسل کوبه ژاپن پیوست و حالا پس از 5 سال، از این تیم جدا شد.

 

354
پله

پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی سرانجام پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با سرطان دار فانی را وداع گفت.

پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان روده بزرگ، پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی درگذشت.

«ادسون آرانتیمس دو ناسیمنتو» ملقب به «پله» بیست‌وسوم اکتبر ۱۹۴۰ در شهر «ترس کورایسوس» از ایالت «میناس ژرایس» متولد شد و در ۱۳ سالگی با ملحق شدن به باشگاه بائورو فوتبالش را آغاز کرد. او ۱۶ ساله بود که به سانتوس پیوست و ۱۸ سال پیراهن این تیم را پوشید. پله که در دوران فوتبالش برای سانتوس و نیویورک کاسموس بازی کرد، در ۹۲ بازی ملی برای برزیل ۷۷ گل به ثمر رساند.

93
مجموعه کامل بازی های PES

در این پست دانلود مجموعه کامل بازی های PES فوق فشرده و کرک شده قرار گرفته اند که اکنون میتوانید بازی مورد نظر خود را انتخاب و با لینک کاملا مستقیم و رایگان و همچنین نیم بها دانلود کرده و لذت ببرید .

.

| Pro Evolution Soccer Collections PC Game |

مجموعه کامل بازی های PES 2001 تا PES 2022 با لینک مستقیم قرار گرفتند

نام بازی : دانلود مجموعه کامل بازی های PES

نسخه بازی : نسخه کرک شده

حجم : حجم هر بازی مشخص است

تاریخ انتشار در سایت : 27 دی ماه 1397

سال انتشار بازی ها : از سال 2000 تا 2022

منبع و رمز : moddingway.ir

مخاطب سنی : + 3

ژانر : ورزشی

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 بازی بازی کامپیوتر فوتبالی فرناندو تـوررس رونالدو مسی
ادامه
253
مقایسه Dream League Soccer، FIFA Mobile و PES Mobile

فوتبال، کلمه‌ای است که با شنیدنش، ناخودآگاه هیجان عجیبی در بدنتان به‌وجود خواهد آمد. فارغ از این که به eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer بپردازیم، سالانه میلیون‌ها دلار برای این ورزش خرج می‌شود و میلیون‌ها طرفدار بی‌صبرانه پای بازی‌های تیم محبوبشان می‌نشینند تا رد شدن توپ از خط دروازه‌ها را شاهد باشند.

فوتبال فراتر از ورزش و یک سبک زندگی است. با این حجم از محبوبیت، بدیهی است که در هر صنعتی شاهد ردپایی از ورزش فوتبال باشیم و صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قائده مستثنا نیستند.

ما تقریبا در هر پلتفرمی در دنیای گیم، می‌توانیم عنوان یا عناوین متعددی که سعی بر شبیه‌سازی فوتبال دارند را ببینیم، گوشی‌های هوشمند نیز به همین منوال دارای بازی‌های مختلف فوتبالی هستند که در این مقاله به سراغ سه عدد از محبوب‌ترین آن‌ها رفته‌ایم، یعنی eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer.

قرار است در این مقاله به مقایسه این سه بازی بپردازیم و آن‌ها را در زمینه‌های مختلف شانه‌ به شانه یکدیگر قرار دهیم تا در نهایت عملکرد هرکدام از آن‌ها سنجیده شود.

106
اگر مسی و رونالدو وجود نداشتند چه کسانی برنده توپ طلا می‌شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی توپ طلای سال 2021 میلادی را به دست آورد تا بدین ترتیب با رسیدن به تعداد 7 توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود، در تاریخ جاودانه شود اما اگر مسی به طور کلی وارد فوتبال نمی‌شد و یا وجود نداشت چه بازیکنان دیگری می توانستند توپ طلا را به دست بیاورند؟

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد هم 5 توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود دارد و او در سال های گذشته رقابت بسیار نزدیکی با لیونل مسی داشته است. رونالدو پس از مسی، دومین بازیکن پر افتخار تاریخ از نظر تعداد توپ طلا هایی است که به دست آورده است.

اگر مسی و رونالدو را به طور کلی از فوتبال کنار بگذاریم و نگاهی به سال 2013 به بعد بیندازیم می توانیم ببینیم که چه بازیکنان دیگری هم وجود داشته اند که در آن سال ها با عملکرد خوب خود می توانستند توپ طلا را به دست بیاورند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 10 آذر 1400 فوتبالی استقلال اخبار فوتبالی فرناندو تـوررس رونالدو مسی
ادامه
147
 
نرم افزار اطلاع از نتایج مسابقات فوتبال (برای اندروید) FotMob 135.0.9274.20211006 Android
 
 

نسخه جدید نرم افزار FotMob برای اندروید منتشر شد. (135.0.9274.20211006)

 

FotMob یکی از برترین برنامه های اخبار ورزشی و اعلام نتایج زنده فوتبال برای اندروید می باشد. توسط FotMob می توانید از نتایج و اخبار تمام تیم ها و بازی های فوتبال سراسر دنیا مطلع شوید.
 
یکی از ویژگی های خوب FotMob پشتیبانی از لیگ برتر ایران می باشد. شما می توانید تمام نتایج بازی های لیگ برتر به همراه اخبار و حواشی بازی ها را به سادگی مشاهده کنید.
 
از دیگر ویژگی های FotMob می توان به تحلیل بازی و اتفاقات درون آن اشاره نمود. برای مثال پس از اتمام هر بازی تعداد شوت های درون چارچوب، پاس های هر دو تیم، تعداد کارت زرد و قرمز، و... را به شما نمایش می دهد.
114 ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس در طول دوران فوتبالش جثه کوچکی نداشت اما به هیکلی بودن هم شناخته نمی شد.

به گزارش فوتبالی، معمولا مدافعان میانی هیکلی در نبردهای تن به تن می توانستند از پس ستاره سابق چلسی و لیورپول بر بیایند و به طور مثال تورس به اندازه دروگبا قدرت بدنی نداشت. فرناندو اما پس از پایان فوتبالش در لیگ ژاپن تصمیم گرفته است که به بدنسازی روی بیاورد و تصاویری که از هیکل جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند به شدت مورد توجه قرار می گیرد.  در حقیقت ستاره سابق چلسی و لیورپول بخش زیادی از زمانش در دوران بعد از بازنشستگی را در سالن بدنسازی سپری می کند.

تورس 36 ساله حالا تصویر جدیدی از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده است که هیکلش عظیم تر از قبل شده است و خیلی از هواداران فوتبال می گویند که اگر چنین هیکلی را در دوران فوتبالش داشت می توانست مهاجمی مهارنشدنی برای مدافعان حریف باشد. برخی دیگر هم به شوخی می گویند که تورس شاید قصد حضور در ورزشهای رزمی را دارد و می خواهد رشته  ورزشی خود را عوض کند!

تورس اخیرا به دلیل مسائل شخصی از سمت خود به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم اتلتیکو مادرید بی کناره گیری کرد. البته نشریه آس در گزارشی عنوان کرد که مشکل وی جدی نیست و به زودی به اتلتیکو برمی گردد تا به تجربه اندوزی به عنوان مربی ادامه بدهد.

301 دانلود بازی eFootball PES 2022 برای کامپیوتر

دانلود بازی eFootball PES 2022 برای کامپیوتر

نویسنده:سید سعید مرادی

نسخه نهایی و رایگان SteamBackup | جدیدترین ورژن 30 سپتامبر 2021

بازی کامپیوتر eFootball PES 2022 در سبک ورزشی و فوتبالی محصول Konami می باشد . همانطور که می دانید ، کونامی برای تغییر PES 2022 موتور را انتخاب کرده و به Epic’s Unreal منتقل شده است. در مصاحبه ای با Seitaro Kimura شرکت کونامی ، تهیه کننده مجموعه eFootball PES ، به چند نمونه از چگونگی کمک Unreal به روند توسعه این بازی جدید اشاره کرد.

یک مثال خاص این است که با استفاده از Unreal Engine ، طراحان می توانند بدون کمک برنامه نویسان با استفاده از Blueprint کارهای مختلفی را بر عهده بگیرند. با این کار ، ما معتقدیم که می توانیم سرعت تولید را بهبود بخشیم ، مهارت های طراحان فردی را بهبود بخشیم و مزایای بسیار دیگری را نیز دریافت کنیم. تصویراویر بازی نشان می دهد که مسی چگونه می تواند در PES 2022 با موتور Unreal به نظر برسد ، تقریباً همان چیزی که در زندگی واقعی وجود دارد.

به گفته کونامی PES 2022 برای PC پیشرفت های خیره کننده ای را ارائه داده است و ویژگی ها آن در تمام زمینه های بازی از جمله مدل های بازیکن و انیمیشن های واقعی تر ، فیزیک پیشرفته و تصاویر واقع گرایانه را بهبود پیدا کرده است . همچنین این بازی شامل به روزرسانی های بزرگی برای myClub و Master League است .

170

نویسنده:سید سعید مرادی

مجله-Match

مجله Match یکی از معتبرترین هفته نامه‌های انگلیسی است که برای علاقه‌مندان فوتبال ارائه شده است. این مجله در ابتدا بازار نوجوانان را هدف قرار داده بود، اما کم کم حرفه‌ای تر شده و هم اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریه‌های فوتبالی شناخته می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شده و نسخه‌های بسیار متعددی از آن در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

154

نویسنده:سید سعید مرادی

FIFA Soccer 2021 یا همان فیفا ساکر 21 جدیدترین و یکی از کامل ترین بازی های ساخته شده در زمینه فوتبال است که توسط شرکت بزرگ و نام آشنای

خبر خوبی که باید به شما کاربران عزیز در مورد این بازی بدهیم این است که این بازی جز بازی های کم حجم است و می توانید به سادگی آن را دانلود کرده و سرگرم تجربه آن شوید. شما در این بازی تیم خود را خواهید ساخت و آن را مدیریت خواهید کرد.آن قدر این بازی در سبک خود موفق ظاهر شده است که حتی کسانی که به فوتبال علاقه ندارند نیز می توانند بازی را دانلود کرده و مدت ها با آن سرگرم شوند. شما در این بازی باید کارهای مختلفی نظیر مدیریت تیم ، ارتباط با بازیکنان، ارتباط با تماشاگران،ارائه تاکتیک های مختلف و … را انجام خواهید داد. در این بازی شاهد وجود بیش از 650 تیم و بیش از 30 لیگ مختلف هستیمو همین طور بازیکنان محبوب و نام آشنای فوتبال نیز در این بازی حضور دارند و نگرانی بابت این مورد نخواهید داشت. خیالتان راحت باشد چرا که این بازی تجربه استثنایی از فوتبال را به شما هدیه خواهد داد.

234

آموزش دریبل های رونالدو برای افراد مبتدی (فیلم آموزشی)

 

فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که توسط دو تیم یازده نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام میگیرد.

 

493
دانلود FIFA Mobile Soccer 2021 v14.1.02 - بازی موبایل فوتبال فیفا 2021
OS support Android icon

(99/9/25) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 14.1.02

FIFA Mobile Soccer 2021 نام بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2021 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS - EA GAMES می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و ... ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی شامل بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی می باشد که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان بیاورند. همه چیز در بازی FIFA Soccer 2021 همانند دنیای واقعی است، لیگ های معتبر فوتبال، تیم های حاضر، بازیکن ها همه و همه چه از نظر نام و چه از نظر طراحی دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند. با ستاره های فوتبال همراه شوید و خود را در دنیای واقعی فوتبال غرق سازید. تیم مورد علاقه خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید و با انجام انواع کارهای مختلف مثل خرید و فروش بازیکن و تعیین ترکیب تیم تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید تیم اختصاصی تان را در صد برترین تیم ها جای دهید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی به همراه گیم پلی ای بسیار روان می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

توجه:
- بازی اینترنتی و آنلاین می باشد و بخش آفلاین ندارد.
- بازی دارای دیتا است اما تیم توسعه دهنده برای ان دیتای یکپارچه ای عرضه نکرده، دیتا با خود بازی دریافت می شود.
- برای مطلع شدن از اطلاعات سخت افزاری دستگاه خود برای انتخاب فایل نصبی بازی، برنامه CPU-Z را دانلود و نصب کنید.

FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 1 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 2 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 3 FIFA Mobile Soccer 2021 Screenshot 4

Build your Ultimate Team™ or play as your favorite for the first time as you take on your friends or other top teams in the heart-pounding football action of FIFA Mobile!
CHOOSE FROM THE BIGGEST LEAGUES, BEST TEAMS, & OVER 50,000 PLAYERS INCLUDING:
- Premier League - Trent Alexander-Arnold / Phil Foden
- LaLiga - João Félix/ Rodrygo
- MLS - Carlos Vela / Chicharito
- Serie A - Theo Hernández / Alessandro Bastoni
- Bundesliga - Erling Haaland / Gio Reyna
- Ligue 1 - Kylian Mbappé / Bruno Guimarães

550
دانلود eFootball PES 2021 v5.1.0 - بازی موبایل فوتبال پی اس 2021
Android icon

(99/9/13) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 5.1.0

eFootball PES 2021 نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های فوتبالی می باشد، این بازی یکی دیگر از نسخه های سری بازی های محبوب و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 و 2020 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورید. از ویژگی های بارز این بازی میتوان به طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و ... اشاره کرد.
394

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای PC

 

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر

| بازی پی‌اس 2021 |

| کرک معتبر CPY |

 

وضعیت: 99.07.24 – کرک معتبر CPY منتشر شد!

eFootball PES 2021 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2020 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مطابق با انتظارها و همانگونه که پیش‌تر وعده داده شده بود، در تاریخ 15 سپتامبر 2020 نسخه جدید بازی محبوب PES در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. همانطور که شاهد بوده‌اید، هر ساله عرضه نسخه جدید سری PES و FIFA شور و حال هیجان‌انگیزی را در بین گیمرها به راه می‌اندازد. امسال برخلاف همیشه، به دلیل شرایط خاص و همه‌گیری ویروس کرونا تیم KONAMI چندی پیش اعلام کرد که نسخه جدید بازی PES 2021، در قالب یک آپدیت فصلی ارائه خواهد شد. این بدان معناست که در این نسخه، تغییرات به مانند همیشه نخواهند بود و صرفا شاهد یک بروزرسانی برای اعمال تغییرات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌ها و بروزرسانی به فصل 2021-2020 رقابت‌های فوتبال خواهیم بود. با این حال، هواداران پی‌اس مثل هرسال سر از پای نمی‌شناسند و دوست دارند که نسخه جدید این بازی را زودتر از دوستان خود تجربه کنند. دراین مطلب از سایت یاس دانلود، مفتخریم که این بازی جدید را به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه کنیم تا شما هم بتوانید از تجربه این بازی جذاب و دوست‌داشتنی نهایت لذت را ببرید. زمین بازی منتظر شماست! eFootball PES 2021 Season Update همه آن‌ چیزی را که برای تجربه فوتبال امروزی احتیاج دارید را برای شما فراهم آورده است. سازندگان این بازی به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد تولد سری محبوب پی‌اس، این بار با ارائه آپدیت جدیدی به استقبال شما دوست‌داران مستطیل سبز رنگ و دنیای تماشایی فوتبال آمده‌اند که تجربه آن بدون شک همه شما را غافل‌گیر خواهد کرد.

نسخه جدید eFootball PES 2021 Season Update برای کنسول PS4, Xbox One, PC (Steam), Mobile در دسترس خواهد بود. نکته مهم در رابطه با نسخه جدید بازی این است که برای اجرا کردن آن، نیازی به ارتقای سیستم خود به نسبت سال قبل ندارید. در واقع اگر eFootball PES 2020 بر روی سیستم شما قابل اجرا بوده، برای نسخه 2021 بازی هیچ مشکلی نخواهید داشت. eFootball PES 2021، در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از بازی سال قبل به همراه اطلاعات بروزرسانی شده از بازیکنان و باشگاه‌ها است. در بازی پی‌اس 2021، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید با انتخاب باشگاه مورد علاقه خود در لیگ‌های معتبر اروپایی، به تجربه یک فصل شبیه‌سازی شده و داغ از رقابت‌های فوتبالی بپردازید. بزرگترین باشگاه‌های فوتبالی حال حاضر دنیا در eFootball PES 2021 با بالاترین دقت ممکن طراحی و آماده بازی کردن هستند. از بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، از اسپانیا، بارسلونای دوست‌داشتنی که امسال با حواشی بسیار توانسته فوق ستاره آرژانتینی خود را حفظ کرد، از انگلستان، منچستر یونایتد و نهایتا از سری آ در ایتالیا، یوونتوس با فوق ستاره پرتغالی خود که سعی دارد با سرمربی‌گری پیرلو، فاتح لیگ قهرمانان اروپا باشد. شما در eFootball PES 2021 می‌توانید باشگاه رویایی خود را بسازید و یک فصل داغ از رقابت‌های لیگ دلخواه خود را شروع کنید و با انجام بازی‌های هفتگی، قدم به قدم تیم خود را تا رسیدن به قهرمانی و موفقیت‌هایی بزرگ در سطح دنیا همراهی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی eFootball PES 2021 را با لینک مستقیم

573

به روز رسانی :

1399/07/09 نسخه FIFA 21 ULTIMATE EDITION - FULL UNLOCKED اضافه شد .

FIFA 21

جدیدترین نسخه از سری بازی های پر طرفدار و محبوب فیفا FIFA می باشد. EA Sports مانند نسخه های قبل روی گرافیک و جزئیات بازی کار خواهد کرد تا بازیکنان تجربه ای بهتر داشته باشند. همانطور که می دانید پاندمی کرونا کار بسیاری از شرکت ها و استودیو ها را در سراسر جهان متوقف کرده است و به همین خاطر امکان دارد زمان انتشار بازی تغییر کند.  

فیفا 21 در چه تاریخی منتشر می شود؟

اگر پاندمی کرونا در ساخت نسخه جدید بازی فیفا مشکل ایجاد نکند، بازی در تاریخ 9 اکتبر 2020 ( 18 مهر 1399 ) منتشر می شود. نسخه Early access ( دسترسی زودهنگام ) بازی معمولا برای کسانی است که بازی را پیش خرید می کنند، می باشد که بازیکنان می توانند حدود 3 یا 4 روز قبل از انتشار بازی را تجربه کنند.

بازی کامپیوتر فوتبال فیفا FIFA 21 | دانلود فارسی

518


دانلود بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای PC

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک اثر نقش آفرینی، اکشن، ورزشی و انیمه مانند می باشد که توسط استودیوی Tamsoft ساخته شده و کمپانی Bandai Namco Entertainment این محصول عرضه می کند. اکثر ما تقریباً با انیمیشن نوستالوژیک کاپیتان سوباسا عاشق فوتبال شدیم و قدم در این رشته گذاشتیم. ممکن است تا به حال خود را به جای کاپیتان سوباسا در زمین فوتبال تصور کرده باشید اما شاید فقط به یک رویا ختم می شده. اگر شما هم جزو آن دسته از رویاپردازانی بودید که بی صبرانه منتظر چنین لحظه ای بودید، اکنون ما خبر خوبی برای شما داریم.
Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک بازی فوتبالی آرکید می باشد که با ترکیب اکشن هیجانی با فوتبال، جلوه ای تازه به ژانر فوتبال بخشیده است. در این بازی شما قادرید: رویای 11 گانه (اشاره به تعداد بازیکنان زمین) خود را بسازید؛ کاراکتر مورد سلیقه خود را با مهارت ها و قابلیت های منحصر به فرد خود، خلق کنید و تیم رویایی خود را بچینید تا در حالت آفلاین و آنلاین به رقابت بپردازید.
حالت 4 نفره رقابتی؛ ببینید و قضاوت کنید که کدام یک از افسانه های فوتبال در حالت آفلاین با 4 نفر از دوستان تان، نامبر وان است.
بازی آنلاین؛ در مودهای متعدد آنلاین بازی به رقابت بپردازید تا جایزه و پاداش دریافت کنید.
دو محور داستانی مجزا؛ وقایع انیمه الهام گرفته شده را تجربه کنید و یا به بخشی از دنیای کاپیتان سوباسا تبدیل شوید. و …

329

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 برای PC + کرک RELOADED

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 برای کامپیوتر

| بازی پی‌اس 2010 |

| نسخه RELOADED |

| درخواستی کاربران |

 

Pro Evolution Soccer 2010 بازی محبوبی در سبک سری بازی‌های ورزشی می باشد که در سال 2009 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود در راستای تکمیل آرشیو کامل بازی محبوب و پرطرفدار پی‌اس (PES)، با معرفی نسخه 2010 این بازی در خدمت شما عزیزان هستیم. اولین چیزی که با نگاه کردن به کاور رسمی این بازی به یاد می‌آوریم این است که لیونل مسی به عنوان یکی از ستارگان بی‌چون و چرای دنیای امروز فوتبال، در این سال تا چه اندازه جوان بوده! با این حال، قرار گرفتن تصویر وی بر روی یکی از عناوین پرطرفدار دنیا در این سن و سال یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. امروز که در حال نگارش این مطلب برای شما هستیم، لیونل مسی هنوز هم ستاره بزرگ باشگاه بارسلونا در اسپانیاست؛ اما ظاهر او تفاوت زیادی با کاور نسخه 2010 بازی پی‌اس دارد. اکنون آن لیونل مسی کم سن و سال با موهای بلند، چهره‌ای پر ریش و موهایی کوتاه‌تر به نسبت قبل دارد. آن پسرک عاشق فوتبال، هنوز هم در باشگاه بارسلونا می‌درخشد و در کنار تعداد انگشت‌شماری از بازیکنان باشگاه، آخرین نفرات از ترکیب طلایی و جذاب بارسلونای رویایی دهه قبل هستند.

بازی Pro Evolution Soccer 2010 که با نام رسمی PES 2010 و در آسیا با نام کلاسیک خود یعنی World Soccer: Winning Eleven 2010) شناخته می‌شود، نهمین نسخه از سری فوتبال حرفه‌ای بود که توسط شرکت کونامی در سال 2009 عرضه شد. این بازی برای انواع کنسول‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3، پی‌اس‌پی، ایکس باکس 360، نینتندو وی و حتی گوشی‌های موبایل منتشر شد و توانست با جذب میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا به یکی از عناوین موفق کونامی بدل شود. با وجود اینکه اکنون یک دهه از زمان عرضه پی‌اس 2010 گذشته، ولی هنوز هم شمار بسیاری از افراد علاقه‌مند به تجربه نسخه‌های قدیمی‌تر این سری محبوب هستند. پی‌اس 2010 در زمان خود توانسته بود با بهبودهایی چشم‌گیر در حرکات بازیکنان، کنترل توپ، گرافیک و گیم‌پلی کلی بازی توجه بسیاری را به خود جلب کند. اگر شما هم دوست دارید که این نسخه از بازی را بر روی سیستم خود نصب کنید، در این مطلب از سایت یاس دانلود نسخه اصلی این بازی به همراه کرک معتبر REOADED را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده‌ایم که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2010 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

187

گلهای برتر چلسی مقابل منچستر یونایتد در استمفوردبریج

گل های برتر تیم فوتبال چلسی در بازی های خانگی برابر تیم فوتبال منچستر یونایتد


1327

در این کلیپ مهیج که به نمایش بهترین گل های فرناندو تورس اسپانیایی سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ می پردازید می توانید گلچین کاملی از بهترین حرکات و گل های وی را مشاهده نمایید. این گل ها با توجه به دوره زمانی نسبتا طولانی آن می تواند حاوی زیباترین و بهترین گل های وی در رده های باشگاهی و ملی باشد که قطعا دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود.

 

Fernando Torres Best Goals Ever 2000 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین گل های فرناندو تورس از سال ۲۰۰۰ تاکنون

447
فرناندو خوزه تورس سانز (به زبان اسپانیایی: Fernando José Torres Sanz)‏ ملقب به ال نینو (به اسپانیایی: El Niño)‏ متولد ۲۰ مارس ۱۹۸۴ در شهری در نزدیکی مادرید (فواِنلابرادای اسپانیا) است. او هم اکنون بازیکن باشگاه فوتبال چلسی و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. لقب او " اِل نینو " است که از زمان بچگی به او داده شده بود، دلیل این لقب به خاطر چهره نوجوانانه‌اش میباشد. ( شرح کامل بیوگرافی در ادامه... )

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 26 مهر 1394 فوتبالی زندگینامه بازیکنان فوتبال فرناندو تـوررس
ادامه
315

در این کلیپ زیبا و مهیج صحنه های هیجان انگیز و مهارت های زیبایی از بازیکنان معروف نشان داده می شود که به طور حتم هیچگاه از یادها فراموش نخواهد شد. این صحنه های مربوط به دریبل های حیرت انگیز و همچنین بهترین و زیباترین و تاریخی ترین گل های دنیای فوتبال می باشد که در جام مختلف به ثمر رسیده است. هم اکنون می توانید این کلیپ زیبا را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top 10 Mesmerizing Skills in Football History

 

Top 10 Mesmerizing Skills in Football History Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ 10 صحنه سحرآمیز در دنیای فوتبال

363

در این کلیپ فوق العاده زیبا دریبل های زیبا و تاریخی توسط بهترین بازیکنان طول تاریخ فوتبال به نمایش درآمده و ویژگی بزرگ آنها بررسی می شود. استادان دریبل در دنیای فوتبال نظیر مسی، رونالدو, رونالدینیو و همچنین برتو باجو با نمایش خیره کننده خود در زمین فوتبال همواره صحنه های بیاد ماندنی زیادی را خلق کرده اند. هم اکنون می توانید این کلیپ مهیج و زیبا را با لینک مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Legendary Dribbling Skills Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ دریبل های افسانه ای

321

امروز یک کلیپ زیبا داریم از تورس که خیلی وقت بود ازش کلیپ نذاشته بودیم . این کلیپ کامل به بررسی تمام گل هایی می پردازه که تورس بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای تیم چلسی به ثمر رسونده . پیشنهاد می کنم از دست ندید .

( به همراه لینک مستقیم )

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 25 اسفند 1392 فیلم ورزشی خارجی کلیپ فوتبالی فرناندو تـوررس
ادامه
358

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 23 بهمن 1391 تصویر عکس ورزشي فوتبالی فرناندو تـوررس
482

فرناندو جوزه تورس سانز متولد 20 مارچ 1984در شهر فوانلابرادا (شهری در جنوب اسپانیا) و در همسایگی مادرید متولد شد فوتبالش را از باشگاه نوجوانان اتلتیکو مادرید در سال 1995 اغاز کرد و در 17 سالگی به تیم بزرگسالان این تیم در امد.

 

اولین بازی اش را برای این تیم در مقابل لژانس انجام داد و یک هفته بعد اولین گل خود را در برابر الباسته به ثمر رساند.

 

لقب او ال نینو است که از زمان بچگی به او داده شده است.

 

در فصل2001-2002 هنگامی که اتلتیکو جواز حضور دوباره به لالیگا را به دست اورد تورس 17 ساله سال خوبی را در امر گلزنی پشت سر نگذاشت و فقط توانست 6 گل در 36 بازی به ثمر برساند.

 

سال 2002 اولین فصل حضور تورس در لالیگا و بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بود تورس در ان سال با زدن 13 گل در 29 بازی توانست اتلتیکو را در جایگاه 12 لالیگا قرار دهد.

 

 

 

در فصل 2003-2004 تورس گاه های بلند تری برداشت و با زدن 19 گل در 35 بازی توانست جایگاه هفتمی را برای اتلتیکو به دست اورد و با داشتن فقط 19 سال سن کاپیتان این تیم شود.

 

وی حضور موفق خود را در فصل 2004-2005 با زدن 16 گل در 36 بازی ادامه داد و مهاجم اول تیم اتلتیکو بود.

 

بعد از بازی های جام جهانی 2006 قرار بود که تورس به چلسی بپیوندد ولی به سبب حضور اتلتیکو مادرید در رقابت های جام یوفا نتوانست به این تیم بپیوندد.

 

2006-2007:وی تصمیم گرفت که یک سال دیگر در تیم اتلتیکو بماند.بعد از اتمام فصل 2006-2007 باشگاه های ارسنال  چلسی  لیورپول و منچستر یونایتد به وی پیشنهاد دادند که سرانجام تورس به تیم لیورپول پیوست تا یکی از شاگردان رافا بنیتز باشد. در واقع سران باشگاه تصمیم گرفتند که در مقابل به خدمت گرفتن لویس گارسیا و دریافت مبلغ 26 میلیون یورو تورس به لیورپول برود تا با این پول بتواند دیگو فورلان را نیز از باشگاه ویارعال  به خدمت گیرند.

 

وی در11 اگوست  اولین بازیش را برای لیورپول در مقابل استون ویلا انجام داد و هم چنین در 19 اگوست اولین گلش را برای لیورپول در برابر چلسی به ثمر برساند.

 

در 23 فوریه ی همان فصل وی اولین هت ریک خود را با پیراهن لیورپول در برابر میدلزبورو و فقط 11 روز بعد هت ریک دیگری در برابر وستهام انجام داد. در 15 مارچ 2008 وی با گلی که در دقیقه ی 47 در برابر ریدینگ زد توانست اولین بازیکن بعد از رابی فاولر باشد که بیش از 20 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس زده است.

 

افتخارات فرناندو تورس

 

 

 

·       کسب عنوان فهرمانی زیر 16 سال در تورنمت آلگارو در سال 2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا.

 

·       کسب عنوان قهرمانی زیر 16 سال جهان در سال2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا و کسب آقای گل و بهترین بازیکن این رقابت ها با زدن 7 گل در6 بازی.

 

        هم اکنون در تیم چلسی به سرمی برد

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 فوتبالی فرناندو تـوررس