google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY عكس فانتزي
>

عكس فانتزي

43

مجموعه والپیپر درجه یک (Classy Wallpapers) – اسفند ماه ۱۴۰۲

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-درجه-یک-اسفند-1402

والپیپرها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. اگر در طول این روزها احساس کرده‌اید که والپیپر دسکتاپ شما تکراری شده و مورد مناسب دیگری هم پیدا نمی‌کنید، این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در این مجموعه تصاوی خاص و درجه یکی را خواهید دید که یکی از دیگری جذاب‌تر بوده و می‌تواند جلوه منحصربه‌فردی به تصویر زمینه دسکتاپ شما بدهد. این والپیپرها قابلیت تنظیم به صورت دسته‌ای را دارند و تنوع را همواره و به‌صورت غیرتکراری در دسکتاپ خود خواهید داشت. فرصت را از دست نداده و از نظاره کردن این تصاویر لذت ببرید.

22

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-میکس-اسفند-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این والپیپرهای زیبا شامل عکس‌هایی از طبیعت، میوه‌ها، ماشین و دیگر موضوعات هستند و می‌توانید تصاویر و والپیپرهای جدید دیگری را هم در روزهای آینده دریافت کرده و برای والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ خود از آن‌ها استفاده کنید. تصاویر سایز مناسبی داشته و کاملا فیت و با جزئیات روی دسکتاپ شما قرار می‌گیرند.

سری اول

در این مجموعه عکس‌های نابی با موضوعات مختلف خواهیم داشت که دارای کیفیت مناسبی بوده و می‌توانید در اندازه دلخواه خود آن را تنظیم کنید.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

سری دوم

تصاویر جذابی از ماشین‌ها، طبیعت و عکس‌های هنری خواهیم داشت که برای تنظیم روی دسکتاپ کاملا مناسب و جذاب هستند.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
49

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. والپیپرها تنوع بالایی دارند و جدیدترین گزینه‌هایی هستند که از سطح اینترنت می‌توانید پیدا کنید. والپیپرها در بهترین جزئیات گرافیکی و اندازه در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید پک‌های جدیدی از این مجموعه را هر بار از همین پست دریافت کنید.

سری اول

در این مجموعه عکس‌های کاملا جدیدی را می‌بینیم که با طبیعت و تصاویر انتزاعی پر شده است.

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

سری دوم

این مجوعه شامل تصاویر جذابی از حیوانات، طبیعت و همچنین موضوعات متنوع است و می‌توانید آن‌ها را با سایز مناسب تنظیم کنید.

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
30

مجموعه والپیپر میکس (Widescreen HD Wallpapers) – دی ماه ۱۴۰۲

| سری ششم اضافه شد |

والپیپر-عریض-دی-1402

در این مجموعه از تصاویر زمینه می‌توانید عکس‌های متنوعی با کیفیت بالای HD را مشاهده کرده و آن‌ها را به‌صورت دسته‌ای تنظیم کنید. این تصاویر برای دسکتاپ و لپ تاپ شما مناسب هستند و به دلیل کیفی بالایشان، می‌توانید از آن‌ها برای تصاویر هنری و آرت‌های خود نیز استفاده کنید. تصاویر دارای جزئیات مناسبی داده و نمایش بسیار خوبی در مانیتور شما خواهند داشت. تصاویر روحیه بخش بوده و از حیوانات، طبیعت، عکس‌های فانتزی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آن‌ها می‌توانید با بهترین سایز برای ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید.

سری اول

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری دوم

در این شماره می‌توانید تصاویر جذابی با تنوع بالا تماشا کرده و برحسب سلیقه خود آن را روی دسکتاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری سوم

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری چهارم

در این شماره تصاویری از طبیعت در کنار یک سری عکس‌های انتزاعی خواهید دید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری پنجم

در این شماره تصاویر جذابی از طبیعت و حیوانات آماده شده و عکس‌های خاصی هم به مناسبت کریسمس ۲۰۲۴ داریم.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری ششم

 

والپیپر-عریض-دی-1402

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود سری ششم – حجم ۳۰ مگابایت

دانلود سری پنجم – حجم ۴۳ مگابایت

دانلود سری چهارم – حجم ۶۷ مگابایت

دانلود سری سوم – حجم ۱۲۵ مگابایت

دانلود سری دوم – حجم ۱۷ مگابایت

دانلود سری اول – حجم ۴۱ مگابایت

28
دانلود Envato PSD Layered Templates Bundle - پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر

این پک به قالب های آماده‌ای اشاره دارد که به شما امکان می‌دهد تا افکت‌های متن و تصویر را در قالب‌های وکتور و لایه باز اعمال کنید که با فرمت های PSD و EPS و AI و INDD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. با استفاده از این قالب های آماده، شما می‌توانید به سادگی تصاویر و متن‌های خود را ویرایش کرده و به آنها افکت‌های جذاب توجه اعمال کنید. این نوع قالب ها معمولاً برای طراحی گرافیکی، تبلیغات، طراحی وب و پروژه‌های خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات:

نام انگلیسی: Envato PSD Layered Templates Bundle
نام فارسی: پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, INDD
حجم فایل: 9080 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:53 - 1402/9/15 | 2023.12.06
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

140
دانلود ShareX v14.1.0 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش و آپلود مستقیم تصاویر

نرم افزار ShareX

ShareX نرم افزاری با رابط کاربری آسان و دارای ویژگی های فراوان برای گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش است که به شما اجازه می دهد از پنجره های صفحه نمایش یا برنامه ها در اشکال مختلف تصویربرداری کنید. ساختار برنامه دارای یک ویرایشگر تصویر Greenshot است که می توانید تصاویر گرفته شده خود را حاشیه نویسی کنید، برش (Crop) دهید، بلور کرده و ... اما ویژگی بسیار عالی ShareX توانایی بارگذاری تصاویر به صورت خودکار در برنامه هایی چون Imgur، Flickr، Picassa، Tinypic یا Imageshack است. شما حتی می توانید از یک up-loader سفارشی استفاده کنید. تقریبا تمام جنبه های نرم افزار ShareX قابل تنظیم هستند برای مثال شما می توانید کلید های میانبری را انتخاب کرده تا به طور خودکار از کل صفحه نمایش یا بخشی از آن اسکرین شات بگیرد.

133  دانلود نرم افزار CapCut

برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش ویدیو برای اندروید میباشد. برنامه CapCut شامل تایم لاین میباشد که به راحتی میتوانید ,ویدیو بیشتر، موزیک و افکت ها را به ابتدا و انتهای فایل ویدیویی خود اضافه کنید و یک فریم از ویدیو را بعنوان کاور انتخاب کنید. برنامه CapCut ابزارهای ویرایش متنوعی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید ویدیو را برش دهید، صدا را تنظیم کنید، سرعت پخش را تغییر دهید، بکگراند را حذف کنید، از حالت Chroma Key ( پرده سبز ) استفاده کنید، لرزش تصویر را کم کنید و ... بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر که در نرم افزار CapCut گنجانده شده است. افکت ها و فیلترهای متنوعی داخل برنامه قرار داده شده است که به همراه فونت ها و استیکر های موجود میتواند ویدیو شما را جذاب تر کند. برنامه CapCut امکان تغییر رزولوشن با کیفیت های 720p ،480p و 1080p و امکان تغییر فریم ریت ویدیو از 24 تا 60 فریم در ثانیه را هنگام خروجی گرفتن از ویدیو در اختیار شما قرار میدهد.

200

دانلود Flemozi 0.2.0 - مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت

 

دانلود Flemozi

| مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت |

 

Flemozi 0.2.0 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید برای دسترسی سریع و آسان به مجموعه گسترده‌ای از ایموجی‌ها و GIFها برای استفاده در چت، ایمیل و … است. با این برنامه، شما به آسانی می‌توانید به یک طیف بسیار گسترده از انواع شکلک‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را در تعاملات آنلاین خود به کار ببرید. همانطور که می‌دانیم با گسترش روز افزون کاربرد شبکه‌های اجتماعی، استفاده از ایموجی، استیکر، گیف و … به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این روزها همه‌ی ما به طور معمول از این شکلک‌های ساده و جذاب در مکالمات روزانه‌ی خود با مخاطبان‌مان استفاده می‌کنیم. بسته به نرم افزار و یا فضایی که در آن در حال تایپ هستید، ممکن است صفحه کلید شما فاقد امکان انتخاب ایموجی یا شکلک‌های مختلف باشد؛ در این حالت استفاده از یک ابزار کمکی می‌تواند مشکل را برطرف کند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و متن‌باز را برای این کار خدمت شما معرفی می‌کنیم که مجموعه‌ای از ایموجی‌های پرکاربرد را به شکلی کامل در خود جای داده و شما می‌توانید با یک جستجوی سریع آن‌ها را پیدا کنید و در مکالمات خود از آن بهره ببرید. کاربر به محض اجرای این برنامه می‌تواند GIF و یا ایموجی مورد نظر خود را جستجو کند و به آسانی آن را در کلیپ بورد قرار دهد و در ادامه از آن در چت، نوشتن متن ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و … استفاده کند

300

دانلود Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 - نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Franzis AI Filter

| نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 نام یک ویرایش حرفه‌ای و قدرتمند تصویر است که از آن به عنوان انقلابی در زمینه‌ی ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود‌آموز یاد می‌شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای عکس را از روی ویرایش‌های فعلی تصاویر خود ایجاد و آن را بر روی دیگر عکس‌ها احتمال کنند. هسته اصلی عملکرد این نرم افزار هوش مصنوعی است و این ابزار با بهره‌گیری از شبکه عصبی و استفاده از آن برای تولید فیلتر هوش مصنوعی، قادر است بهترین نتایج را در دسترس شما قرار دهد.

ایجاد فیلترهای هوش مصنوعی بر اساس قبل و بعد تصاویر به شما امکانات متعددی را برای ساخت فیلترهای جدیدتر می‌دهد. شما با این روش می توانید ویرایش‌های مورد علاقه خود را به عنوان فیلترهای هوش مصنوعی ذخیره و بدون توجه به اینکه آن‌ها با کدام برنامه ویرایشی ایجاد شده‌اند، بارها و بارها از آن استفاده کنید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض ده‌ها فیلتر از پیش آماده‌ی هوش مصنوعی را در کتابخانه‌ای جامع در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی تصاویر خود اعمال و به راحتی برای استفاده‌های بعدی از تغییرات خود خروجی بگیرید

153
دانلود Boris FX Optics 2024.0.1.63 x64 - نرم افزار افکت گذاری عکس ها و اعمال فیلترهای خلاقانه

اپتیکس 2024

Optics (که قبلاً Digital Film Tools نامیده می شد) یک جعبه ابزار دیجیتالی حرفه ای و پیشرفته برای ویرایش عکس هاست که توسط هنرمندان حرفه ای و فعال در فیلمسازی و جلوه های ویژه VFX ساخته شده است. Optics برای شبیه سازی فیلترهای نوری دوربین (optical camera filters)، لنزهای تخصصی، دانه بندی فیلم (Film grain) و فیلم استوک (film stocks)، لنز فلر ( Lens Flare)، فرآیندهای آزمایشگاه نوری، اصلاح رنگ و همچنین ایجاد نور طبیعی و جلوه های عکاسی طراحی شده است.
می توانید کاربرد بینظیر این جعبه ابزار را در انجام ادیت های حرفه ای ببینید و با استفاده از 160 فیلتر و هزاران ایستگاه از پیش تنظیم شده تصاویر خارق العاده ای را با صرف کمترین زمان خلق کنید. Boris FX Optics تمام چیزهایی را که شما برای خلاقیت و بهبود عکس هایتان نیاز دارید را برایتان فراهم نموده است تا با اعمال جلوه های تصویری باورنکردنی، به ساخت صحنه های علمی-تخیلی بپردازید.

108

مجموعه والپیپر طبیعت (LIFEstyle Wallpapers) – مرداد ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-لایف-استایل-مرداد-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر استایل خاصی دارند و برای اولین بار می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود داشته باشید. این تصاویر علاوه بر داشتن تنوع بالا، شامل جزئیاتی هستند که حتی در مانیتورهای بزرگ هم جلوه خوبی خواهند داشت. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

71

مجموعه والپیپر طبیعت (Computer Desktop Wallpapers) – مرداد ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-دسکتاپ-مرداد-1402

والپیپرها می‌توانند زیبایی بی حد و حصری به دسکتاپ شما بخشیده و کار کردن با کامپیوتر را نیز لذت بخش کنند. تصاویر زمینه این پست، تنوع بالایی داشته و می‌توانید عکس‌هایی از طبیعت، ماشین و موضوعات دیگر را داشته باشید. در نظر داشته باشید که این والپیپرها کیفیت بالا در کنار سایز مناسب داشته و می‌توانید آن‌ها را بدون تغییر و به صورت دسته‌ای برای دسکتاپ خود تنظیم کنید. جزئیات بالایی برای تصاویر فراهم شده است و احساس نزدیکی بیشتری با این تصاویر خواهید داشت.

439

دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 

دانلود Lively Wallpaper

| تنظیم لایو والپیپر در ویندوز |

 

Lively Wallpaper 2.0.7.0 نام یک ابزار تنظیم والپیپر برای دسکتاپ ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر متحرک را به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی خود قرار دهید. برای برخی کاربران، والپیپر دسکتاپ اهمیت خاصی ندارد و گاها فراموش می‌کنند که حتی برای تنوع هم که شده، سال به سال آن را تغییر دهند و در تمام لحظات، از تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای آن استفاده می‌کنند. در مقابل، عده زیادی از افراد نیز علاقه دارند که تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را خودشان انتخاب کنند و بعضا زمان زیادی را هم صرف پیدا کردن بهترین تصویر برای آن می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما علاقه‌مندان به تغییر و زیباسازی دسکتاپ سیستم یک ابزار جدید را آماده کرده ایم که با آن می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را به حالت متحرک درآورید.

این ابزار، یک برنامه جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زنده و ویدئوهای لایو را بر روی دسکتاپ دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی تصاویر و ویدئوهایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این نرم افزار قابلیت اجرای ویدئوهای MP4, WMV, AVI و … را دارد و همچنین از برنامه‌های شبکه مثل والپیپر انجین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزار لایولی والپیپر شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرکت خود را به طور اختصاصی ایجاد و از نمای آن در صفحه لذت ببرید. شما می‌توانید حرکت، نورپردازی و افکت‌های دیگر را برای تصاویر زنده خود تنظیم کنید و جلوه‌هایی خاص را همواره در دسکتاپ خود به نمایش درآورید. همچنین می‌توانید زمانبندی نمایش را تنظیم کنید تا تصاویر زنده خود را در زمان‌های خاصی تغییر دهید. در کل، Lively Wallpaper یک نرم افزار جذاب و سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد دسکتاپ خود را با تصاویر زنده زیبا و ویدئوهای جذاب به طور پویا تزئین کنید

55
دانلود مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک

در این بخش شاهد مجموعه بزرگ ابزار طراحی شامل موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... در قالب لایه باز و وکتور می باشید که با فرمت های PSD و EPS و AI و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید از این پک رایگان برای ایجاد آثار هنری، تبلیغاتی و تجاری استفاده کنید و با کمک خلاقیت خود درآمد زایی کنید.

مشخصات

نام انگلیسی: Graphic Elements Pack
نام فارسی: مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, JPG
حجم فایل: 6273 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:05 - 1402/4/8 | 2023.06.29

490

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

892

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

241
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.5.0.500 x64 + Repack - نرم افزار ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۳

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

106

دانلود مجموعه والپیپر های ویندوز 11 برای کامپیوتر 

 

مجموعه والپیپر های ویندوز 11 برای کامپیوتر

 

والپیپرهای ویندوز یا پس زمینه های ویندوز، تصاویری هستند که به عنوان پس زمینه روی دسکتاپ کامپیوتر قرار می‌گیرند. این تصاویر معمولاً شامل مناظر طبیعی، مدل‌های ۳D، کارتون‌ها، آثار هنری و تصاویر دیجیتالی دیگر هستند.

 

والپیپرهای ویندوز، به کاربران اجازه می‌دهند که دسکتاپ خود را با تصاویر زیبا و جذاب شخصی سازی کنند. همچنین ویندوزها، شامل مجموعه‌ای از والپیپرهای پیش فرض هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

با دانلود والپیپرهای جدید و زیبا، می‌توانید دسکتاپ کامپیوتر خود را به شکلی شخصی سازی کنید که با سلیقه و سبک خودتان سازگار باشد. والپیپرهای ویندوز یکی از راه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها، دسکتاپ کامپیوتر خود را شخصی سازی کنند و از تصاویر جذاب و زیبا برای دیدن هنگام استفاده از کامپیوتر لذت ببرند.

54

دانلود مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

(دانلود به صورت یکجا)

  

مجموعه والپیپر های دسکتاپ با کیفیت بسیار بالا

 

 

بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، مؤلفه مهم و کاربردی است که در تعیین حالت و ظاهر دستگاه شما تأثیر زیادی دارد.

 

بک‌گراند ویندوز به صورت پیش‌فرض، شامل تصویری است که در پس زمینه دسکتاپ قرار دارد. تصویر بک‌گراند ویندوز ممکن است از پیش‌فرض‌های ویندوز باشد یا شما می‌توانید آن را با تصویری دلخواه خود تعویض کنید. برای تغییر تصویر بک‌گراند ویندوز، می‌توانید به تنظیمات ویندوز بروید و از بخش "تنظیمات شخصی سازی" تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

دسکتاپ نیز به صورت پیش‌فرض شامل ایکون‌هایی است که برای دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های شما در دسترس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید دسکتاپ خود را با حذف، اضافه و تغییر محل ایکون‌ها به شکل دلخواه خود شخصی‌سازی کنید.

 

همچنین، شما می‌توانید با نصب تم‌ها و آیکون‌های دلخواه، دسکتاپ خود را به شکل مورد علاقه‌تان تغییر دهید.

 

با شخصی‌سازی بک‌گراند ویندوز و دسکتاپ، می‌توانید حالت و ظاهر دستگاه خود را به شکلی شخصی‌سازی شده و جذاب تر تجربه کنید.

61

دانلود CLIP STUDIO PAINT EX v2.0.3 x64 - نرم افزار نقاشی دیجیتال و طراحی مانگا

نرم افزار CLIP STUDIO PAINT EX

مانگا یا به عبارت دیگر، همان داستان های کمیک استریپ، داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند. طراحان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و داستان های تصویری گویایی را با استفاده از قلم و کاغذ و یا به شیوه ی کاملاً دیجیتالی خلق می کنند.
نرم افزار CLIP STUDIO PAINT که قبلاً با نام Manga Studio منتشر می شد، نرم افزاری جهانی و پیشرو در ساخت تصاویر مانگا و کمیک است که ابزارهای هنری قدرتمندی را در اختیار هنرمندان این رشته قرار می دهد. اگر بخواهیم هنرمندان علاقمند به ایجاد داستان های کاریکاتوری و کمیک را در دو گروه که یکی به طراحی با قلم و کاغذ مشتاق هستند و دیگری طراحی دیجیتالی را ترجیح می دهند تقسیم کنیم، این نرم افزار برای دستیابی به پیشرفت کاری در هردو گروه کاربردی خواهد بود. در واقع CLIP STUDIO PAINT یک راه حل نرم افزاری جامع و کارآمد برای تصویرگران مانگا و هنرمندان فعال در زمینه ی تصویرسازی است که تمام ابزارهاو توابع موردنیاز آن ها را برای شروع و تکمیل یک پروژه ی هنری فراهم نموده است.

پنل هاو ابزارهای موجود در رابط کاربری علاوه بر آشنا بودن، تا حد زیادی قابل تنظیم و سفارشی سازی هستند و کاربر می تواند به راحتی طرح اولیه خود را با استفاده از ماوس و یا قلم تبلت و همچنین بکارگیری ابزارهای نرم افزاری آشنایی همچون قلم، براش و ابزارهای انتخاب ایجاد کند و از تکنولوژی هایی مانند وکتور مپینگ (vector mapping)، قلم هوشمند حساس به فشار (smart pen presure sensing) در طراحی های خود بهره ببرد.
نسخه ی EX این برنامه تمام ویژگی ها و ابزارهای نسخه ی PRO را بعلاوه ی یکسری ویژگی های خاص در خود گنجانده است.

222

دانلود Adobe Fresco v4.3.0.1156 x64 - نرم افزار طراحی و نقاشی دیجیتال

فرسکو ۴

Adobe Fresco نرم افزاری دیگر از ادوبی است که هدف اصلی توسعه آن، آسان تر نمودن طراحی و نقاشی در دستگاه های دارای صفحه نمایش لمسی و همچنین دستگاه های دارای قلم استایلوس (Stylus) است. Adobe Fresco نه تنها حاوی بزرگترین مجموعه ی براش های وکتور و رستر در جهان است، بلکه علاوه بر این، براش های جدید live brushes را معرفی نموده است که می توان با استفاده از آن ها نقاشی های کاملا طبیعی را در سبک های پرطرفداری مانند نقاشی آبرنگی یا نقاشی با رنگ روغن خلق نمود. با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که این نرم افزار بهمراه خود ارائه می دهد، می تواند طراحان، هنرمندان، نقاشان، تصویرگران، سازندگان انیمیشن و بطور کلی تمام افرادی که از نقاشی لذت می برند را راضی نگهدارد. بدون هیچ محدودیتی در بوم نقاشی خود، تمام خلاقیتتان را بکار بگیرید و با براش های متنوع و ترکیبی از سبک های مختلف یک اثر هنری خارق العاده خلق کنید. ابزارها Adobe Fresco با ویژگی های قابل تنظیم ارائه شده اند تا تجربه منحصربفردی از نقاشی دیجیتال را برایتان رقم بزنند.
در Fresco تمام آثار هنری شما در فضای ابری (cloud) ذخیره می شوند و شما می توانید در دستگاه های مختلف به اسناد خود دسترسی داشته باشید و در صورت ویرایش اسناد در دیگر دستگاه ها، آن ها را همگام سازی کنید.

370
دانلود ThunderSoft GIF Maker v4.5 - نرم افزار ساخت فایل های گیف

نرم افزار GIF Maker

ThunderSoft GIF Maker ابزاری برای ساخت فایل های GIF از فایل های jpg, bmp و png است. کار با این نرم افزار برای ساخت فایل های گیف بسیار آسان است. تنها کافیست فایل های عکس خود را وارد کنید و سپس تنها با یک کلیک از آن ها فایل گیف متحرک بسازید! کیفیت عکس های اصلی شما تا حد ممکن بدون تغییر باقی می ماند و شما می توانید ویژگی های هر فریم مانند مدت زمان و وضوح تصویر را تعیین کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ThunderSoft GIF Maker:
- ساخت فایل های گیف متحرک از عکس ها
- پشتیبانی از فایل های jpg, bmp و png
- تعیین طول زمان پخش هر فریم
- تعیین میزان وضوح تصاویر bmp و png
- تنظیم زمان های پخش مجدد (replay times)
- و ...

72
دانلود AquaSoft Video Vision v14.1.07 x64 - نرم افزار ساخت ویدئو از عکس های خود

نرم افزار AquaSoft Video Vision

AquaSoft Video Vision نرم افزاری است که عکس های شما را به صورت فیلمی دیدنی و جذاب نمایش می دهد. توسط این نرم افزار می توانید موسیقی، تصاویر و فیلم های خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک ویدئوی جدید بسازید. شما می توانید قالب از پیش طراحی شده را انتخاب نموده، سپس عکس ها و موسیقی و فیلم و متن موردعلاقه خود را اضافه نمایید. شما می توانید اسلایدهای خود را به صورت پیش نمایش مشاهده نمایید. قالب های از پیش طراحی شده، امکان ویرایش فایل های ویدئویی، امکان استفاده از تصاویر، ویدئوها و متن، دارای افکت های زیبا برای تصاویر و متن ها، امکان رایت ویدئو بر روی سی دی و دی وی دی، امکان تهیه فایل ویدئویی در قالب HDTV، وارد کردن تعداد نامحدودی عکس، پشتیبانی از کانال آلفا، استفاده از موسیقی پس زمینه، قابلیت پیش نمایش و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
AquaSoft Video Vision همان نرم افزار AquaSoft SlideShow Ultimate است که از نسخه 13 با این نام جدید ارائه شده است.

89
دانلود CM Professional Logos Bundle - بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع

در این مجموعه شاهد بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: CM Professional Logos Bundle
نام فارسی: بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع
فرمت فایل: EPS, AI, PNG, JPG
حجم فایل: 1722 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:36 - 1401/6/21 | 2022.09.12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5


 رمز فایل :www.p30download.com

249
دانلود Fabulous Floral Bundle - بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ...

در این مجموعه شاهد بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ... می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل : www.p30download.com

91

دانلود Topaz A.I. Gigapixel 5.5.1 - بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

 

دانلود Topaz A.I. Gigapixel

| نرم افزار بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت |

 

Topaz A.I. Gigapixel 6.2.0 نام یک نرم افزار جدید و فوق پیشرفته در زمینه بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت است. این شعار را در چند سال اخیر، بارها و بارها شنیده‌ایم، اما هیچ‌گاه نتیجه دلخواه‌مان آن‌طور که باید و شاید از آب در نیامده است. واقعیت ماجرا چیست؟ آیا همه نرم افزارهایی که با شعار بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت نام خود را در بازار مطرح می کنند، قادرند به خوبی از پس این کار بر آیند؟ ماجرا از این قرار است که هریک از این برنامه‌ها، با الگوریتم خاص خود سعی بر آن دارند که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، کیفیت پیکسل‌ها را حفظ کنند. در این میان برخی از نرم افزارها دارای عملکرد مطلوب و برخی دیگر عملکردی متوسط را از خود نشان داده‌اند. ولی در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که تصاویر شما را بدون هیچگونه افت کیفیت تغییر سایز می‌دهد.

این محصول قدرتمند نرم افزار از الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته‌ای بهره‌مند است که طی فرآیند بزرگنمایی تصاویر، مجددا اقدام به بازسازی پیکسل‌هایی می‌کند که کیفیت خود را به طور محسوس از دست داده‌اند. شیوه‌های سنتی بزرگ‌نمایی تصاویر را به فراموشی بسپارید؛ چرا که عرضه این نرم افزار در واقع یک انقلاب بزرگ در زمینه بزرگنمایی تصاویر بی‌کیفیت به شمار می‌رود. در صورتی که شما هم تصویری دارید که می‌خواهید آن را ضمن حفظ کیفیت، به سایز بزرگتری از آن تبدیل کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار مذکور را از دست ندهید

103

دانلود Rhinoceros 7.7.21160.05001 - طراحی دو بعدی و سه بعدی

 

دانلود Rhinoceros

| طراحی دو بعدی و سه بعدی |

 

Rhinoceros 7.21.22187.13001 x64 نرم افزاریست که مدل های سه بعدی شما را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. این نرم افزار حرفه ای مورد پسند و استفاده بسیاری از طراحان، مهندسان و مدل کاران در سراسر دنیا محسوب می شود. این برنامه به شما کمک می کند تا مدل های سه بعدی و اشکال مختلف را با سرعت بیشتری در محیط آن خلق نمایید. این نرم افزار همچنین بسیار مورد پسند طراحان صنعنی در سر تا سر دنیا قرار گرفته است چرا که می توان اشیا و سطوح سه بعدی را در این برنامه به سرعت ایجاد کرد. به وسیله این برنامه همچنین می توان مدل های دو بعدی را طراحی کرد و نمونه اولیه را با سرعت بسیار بالایی رندر کرده و سپس آن را به مدل سه بعدی تبدیل کرد.

شما به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تا تعداد زیادی مدل های سه بعدی را به صورت همزمان ساخته و به صورت همزمان بر روی آنها کار کنید، بدون اینکه از سرعت رایانه تان کم شود. این برنامه همچنین از الگوریتم پیشرفته و اختصاصی Grasshopper برای ساخت مدل ها و کاراکتر های سه بعدی استفاده می کند که سرعت کار شما را چندین برابر بیشتر خواهد کرد

226

LC Technology PHOTORECOVERY یک نرم افزار بازیابی حرفه ای عکس برای عکاسان است که برای بازیابی تصاویر ، فیلم ها و فایل های صوتی از انواع رسانه های دیجیتال طراحی شده است. این شماره این نرم افزار از کارتهای Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash I & II ، SD / XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و سایر اشکال دیگر رسانه های دیجیتال پشتیبانی می کند ، همچنین از پرونده های RAW و HD Video نیز پشتیبانی می کند. سازگار با انواع رسانه های دیجیتال از جمله Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash ، Micro Drives ، انواع کارت های SD ، کارت های XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و هر نوع رسانه ذخیره سازی دیگر است. نرم افزار بازیابی عکس LC Technology PHOTORECOVERY از تمام تولیدکنندگان اصلی دوربین از جمله ، نیکون ، کانن ، الیمپوس ، سونی ، کداک ، کاسیو ، پاناسونیک ، سامسونگ ، فوجی ، مینولتا ، پنتاکس ، لیف ، هاسلبلاد ، سیگما و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

|  LC Technology PHOTORECOVERYV2020.5.2.3.7 ۳۲&64bit |

| نسخه نهایی به صورت فشرده و با حجم ۱۸٫۵ مگابایت |

78

Adobe Photoshop معروف و محبوب ترین نرم افزار گرافیکی جهان است که میلیون ها طراح ، عکاس و هنرمند در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. فتوشاپ از پوستر گرفته تا بسته بندی ، بنرهای اساسی تا وب سایت های زیبا ، آرم های فراموش نشدنی تا آیکون های چشم نواز ، دنیای خلاق را به حرکت واداشته است. با استفاده از ابزارهای بصری و الگوهای با کاربرد آسان ، حتی مبتدیان نیز می توانند چیزی شگفت انگیز ایجاد کنند. چه به دنبال ویرایش های روزمره یا تغییرات کلی باشید این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای حرفه ای عکاسی را برای تبدیل عکس های فوری به آثار هنری ارائه می دهد. تنظیم ، برش ، برداشتن اشیا، ، روتوش و ترمیم عکس های قدیمی. با رنگ ، جلوه ها و موارد دیگر برخی از امکانتات خارق العاده این نرم افزار پر طرفدار است.

346
دانلود Adobe Master Collection 2022 v24.06.2022 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۲

ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۲

Adobe Master Collection 2022 محصول شرکت ادوبی مجموعه‌ای است متشکل از جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره، که جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

128

فتوشاپ ۲۰۲۲ با کرک کاملا سالم و آفلاین + پک Neural Filters اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2022 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

129

دانلود Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 6.0.587 Full Unlocked - فتوشاپ اندروید

 

دانلود Adobe Photoshop برای اندروید

| ادوبی فتوشاپ برای اندروید |

 

Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 8.2.969 Full Unlocked حتما شما نیز با برنامه فتوشاپ Photoshop که محصولی از شرکت Adobe میباشد بر روی کامپیوتر خود کار کرده اید . اینبار برایتان نسخه ی مربوط به سیستم عامل اندروید این نرم افزار قدرتمند را آماده ی دانلود کرده ایم . با استفاده از نرم افزار Photoshop Touch یا همان فتوشاپ لمسی میتوانید بسیاری از ابزارهای اصلی این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خودتان داشته باشید و با همان دقت و کیفیت به ویرایش عکس ها و فایلهای تصویری خودتان بپردازید.

عکس بگیرید، آنان را با ابزارهای فوق العاده فتوشاپ تاچ ویرایش کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید، ویرایش تصاویر تا کنون تا این اندازه سرگرم کننده و جذاب نبوده است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما تدارک دیده ایم، ویرایش و کار بر روی تصاویر نیازی به دانش تخصصی نخواهد داشت ! شما به آسانی می توانید خلاقیت های خود را بر روی تصاویر به شکل آثار هنری پیاده کنید. توسط نسخه جدید فتوشاپ اندروید شما می توانید به آسانی مشکلات تصاویر را اصلاح کنید، چهره افراد را رتوش کرده و معایب آن را از بین ببرید، فیلترهای دلخواهتان را بر روی عکس ها اعمال کرده و با حذف نویزها و یا اضافه کردن قاب های زیبا به تصاویر، دوستان خود را از تماشای آنان به وجد آورید. شما میتوانید

221
دانلود والپیپر های ترکیبی زیبا - Beautiful Mixed Wallpapers 70

این مجموعه شامل صد والپیپر ترکیبی زیبا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامپیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.

292

به روز شده به جدیدترین نسخه | مود شده + فونت فارسی

دانلود پیکس آرت PicsArt Photo Studio 19.6.0 - ویندوز کامپیوتر و اندروید

با برنامه ویرایشگر عکس اندروید PicsArt Photo Studio می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در گوشی خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار میدهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن پیکس آرت تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان آن را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس نام برد. این برنامه بر روی اندروید نسخه 2.3 و بالاتر اجرا می شود

77

سری هفتم اضافه شد |

والپیپر-درجه-یک-بهمن-1400

والپیپرها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. اگر در طول این روزها احساس کرده‌اید که والپیپر دسکتاپ شما تکراری شده و مورد مناسب دیگری هم پیدا نمی‌کنید، این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در این مجموعه تصاوی خاص و درجه یکی را خواهید دید که یکی از دیگری جذاب‌تر بوده و می‌تواند جلوه منحصربه‌فردی به تصویر زمینه دسکتاپ شما بدهد. این والپیپرها قابلیت تنظیم به صورت دسته‌ای را دارند و تنوع را همواره و به‌صورت غیرتکراری در دسکتاپ خود خواهید داشت. فرصت را از دست نداده و از نظاره کردن این تصاویر لذت ببرید.

249

| سری هفتم اضافه شد |

والپیپر-زمستان-بهمن-1400

سری زیبایی از تصاویر زمینه را اینبار از زمستان و حال و هوای این فصل برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم که این تصاویر زیبا که با حجم مناسب و کیفیت بی نظیر تقدیم می شود مورد رضایت شما واقع شود.. این مجموعه شامل تصاویری با زمینه سفید مخصوص این فصل می باشد که در بخش های متنوعی و زیبایی از طبیعت نشان داده شده است. می‌توانید تصاویر این مجموعه را یکجا جمع کرده و به‌صورت ترکیبی و دسته جمعی آن‌ها را به‌صورت تایم‌دار تنظیم کنید. این مجموعه پیشواز خوبی برای ورود به فصل سرد سال خواهد بود.

72

| سری چهارم اضافه شد |

والپیپر-میکس-بهمن-1400

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. کلکسیونی از والپیپرها می‌توانند تنوع بهتری داشته و شما را از تماشا کردن یک عکس ثابت یا مجموعه تصاویری با موضوع ثابت، نجات دهند. تصاویر جزئیات بالایی دارند و برای مانیتورهای بزرگ و کوچک مناسب خواهند بود.

145

دانلود FileExplorerGallery 1.1.0 - گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر

 

دانلود FileExplorerGallery

| گالری زیبا و حرفه‌ای برای نمایش تصاویر |

 

FileExplorerGallery 1.1.0 اپلیکیشنی ساده، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سرعت تمامی تصاویر خود را در پنجره باز شده در ویندوز اکسپلورر در قالب یک گالیری زیبا و پرامکانات مشاهده کنید. اگر تاکنون برای مشاهده تصاویر خود انواع مختلف نرم افزارها را امتحان کرده و هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده و انتخاب نهایی را انجام نداده‌اید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان ایمیج ویور پیش‌فرض ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا از مشاهده و نمایش تصاویر خود لذت ببرید.

این نرم افزار با هدف به نمایش درآوردن ساده و سریع تصاویر در محیط ویندوز اکسپلورر طراحی شده است و به کمک آن کاربر می‌تواند با سهولت بسیار تمام تصاویر خود را به نمایش درآورد. به طور کلی، شما برای نمایش دادن عکس‌ها نیازی نیست که هربار این برنامه را اجرا کنید. تنها کافی‌ست که حین جستجو در میان فولدرها با رسیدن به عکس دلخواه‌تان، کلید F12 را فشار دهید تا تصویر مورد نظر باز شده و در نمای تمام صفحه به نمایش درآید. علاوه بر این، شما می‌توانید مشابه نمایشگرهای لمسی، با دبل کلیک کردن تصویر را زوم کنید و یا اینکه مجموعه‌ای از عکس‌ها را در نمای پشت سر هم به نمایش درآورید

58

دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا

 

دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11

| مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 |

 

تصاویر پس‌ زمینه ویندوز 11 مجموعه جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید، چندی پیش شرکت مایکروسافت به طور رسمی سیستم‌عامل جدید خود یعنی ویندوز 11 (Windows 11) را معرفی و کمی بعد آن را در دسترس عموم قرار داد. با توجه به محدودیت‌هایی که برای نصب ویندوز 11 بر روی سیستم‌های قدیمی‌تر وجود دارد، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک مجموعه کامل و جذاب از تصاویر پس‌زمینه ویندوز 11 را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که اگر شما هم هنوز موفق به دریافت این بروزرسانی نشده‌اید، با این تصاویر جلوه تازه‌ای به محیط ویندوز بدهید.

ویندوز 11، نسل تازه سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت است که با تغییرات اساسی در بخش محیط و رابط گرافیکی توانسته محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. والاپیپر اصلی ویندوز 11 که در دو حالت تاریک و روشن منتشر شده، شکل و شمایلی همچون یک پارچه مچاله شده دارد و این تغییری زیبا در والپیپر اصلی ویندوز است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. این بار برخلاف گذشته، از لوگوی ویندوز در بک‌گراند اصلی ویندوز 11 استفاده نشده و این مجموعه از تصاویر می‌تواند جلوه‌ای تازه و جذاب به میزکار سیستم شما بدهد. هم اکنون می توانید مجموعه کامل تصاویر پس زمینه ویندوز 11 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

تصاویر موجود در: مجموعه والپیپرهای ویندوز 11 :

– شامل مجموعه‌های Captured Motion, Flow, Glow, Sunrise

– دارا بودن کلیه تصاویر رسمی موجود در بسته ویندوز 11

– کیفیت بسیار بالای تصاویر در رزولوشن 3840×2160

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows11 Wallpapers1 224x300 - دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا Windows11 Wallpapers2 224x300 - دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا

 









مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com

ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 26 آبان 1400 تصویر عکس گوناگون عکس طبيعت و حيوانات عکس گرافيکي عكس فانتزي
137

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel 1.6.203.0 - مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل

 

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel

| مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل |

 

Power-User for PowerPoint and Excel Premium 1.6.1201 نام مجموعه‌ای کاربردی و قدرتمند به منظور استفاده در پروژه‌های پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل است. همانطور که می‌دانید، قالب‌ها و کتابخانه‌های موجود در مجموعه آفیس بعد از گذشت مدتی، تنوع خود را از دست می‌دهند. این موضوع را در ظاهر آشنا و تکراری انواع محتوای پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل به خوبی می‌توان حس کرد. به عنوان مثال، در صورتی که به گروهی از کاربارن گفته شود که در قالب موضوعی خاص، یک پروژه پاورپوینت را ارائه کنند، احتمال اینکه پروژه تعدادی از آنان با همدیگر مشابه باشد بسیار بالاست. همین امر سبب می‌شود که خلاقیت کاربران، محدود به کتابخانه‌های مجموعه آفیس بوده و پروژه‌ها ظاهری تکراری و یکنواخت پیدا کنند.

مجموعه جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما کاربارن عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، قادر است ده‌ها قالب جدید و از پیش حاضر شده را برای ساخت پروژه‌های پاورپوینت و اکسل در اختیارتان بگذارد. این مجموعه جدید، شامل ده‌ها قالب از پیش آماده شده، آیکون‌ها، چارت‌ها، نقشه‌ها و دیاگرام‌هایی در سبک‌های گرافیکی خاص و منحصر به فرد است که به کمک آن‌ها، شما عزیزان قادر هستید محتوای دیجیتالی خود را با کیفیتی بسیار زیباتر به مخاطبین ارائه کنید