>
NFT

دانلود بازی The First Descendant برای کامپیوتر

نسخه اورجینال SteamBackup | جدیدترین ورژن 2 جولای 2024

دانلود بازی The First Descendant برای کامپیوتر

دانلود بازی The First Descendant برای PC یک گیم اکشن RPG تیراندازی همکاری سوم شخص رایگان با گرافیک بالا است. تجربه‌ی سرگرم‌کنندگی نبردهای استراتژیک با رؤسایان از طریق همکاری ۴ نفره و شخصیت‌های منحصر به فرد، بازی تیراندازی هیجان‌انگیز و گرار و منفور. انواع تجهیزات برای رشد ضروری است، و شما می‌توانید آنها را از طریق تکمیل ماموریت‌های صحنه‌ای در داخل بازی یا در ماموریت‌های جهانی که همکاری حیاتی است و نبردها با رؤساهای بزرگ، بدست بیاورید.

بازیکن در بازی به عنوان یک نسل‌ورثیه، مأموریتی برای مبارزه با تاختنگان برای بقا انسان‌ها و حفظ قارهٔ ‘اینگریس’ را به عهده می‌گیرد. بازیکن می‌تواند از طریق تکمیل ماموریت‌ها و داستان‌های مختلف تقویت می‌شود و در نهایت راز نسل‌ورثیه‌ها را کشف کند. همچنین می‌توانید از طریق زمین‌های باکیفیت بالا که با بهره‌گیری از موتور Unreal Engine 5 طراحی شده‌اند، جو خاص نخستین فرزند را تجربه کنید و تجربه‌ی جدیدی از واقعیت و فانتزی علمی در یک مکان به دست آورید.

شخصیت‌های جذاب و منحصر به فرد می‌توانید با شخصیت‌های مختلف با مفاهیم و سبک‌های نبرد متمایز بازی The First Descendant کنید. ما قصد داریم عناصر متنوعی چون پوست برای هر شخصیت به منظور پشتیبانی از آرایش شخصیت اضافه کنیم. نبردهای هیجان‌انگیز و اکشن پویا با استفاده از مهارت‌ها و اسلحه‌های مختلف تجربه‌ی نبردهای هیجان‌انگیز نخستین فرزند که تشکیل شده از شخصیت‌های متنوع با مجموعه مهارت‌های منحصر به فرد، حرکات آزاد، و اکشن‌های زنجیری از طریق هک‌های گریزنده، اسلحه‌های رنگارنگ و تأثیرات اضافی است.

با این امکانات، بازیکن می‌تواند هر سبک نبردی که می‌خواهد ایجاد کند. نبردها با هیولاهای بزرگ رؤسا از طریق بازی همکاری می‌توانید بازی همکاری چهار نفره، به هدف هیولاهای بزرگ با ظاهر و توانایی‌های مختلف هدف بگیرید. سختی‌های مختلف احساس رقابتی شما را تحریک خواهد کرد، و می‌توانید از طریق بازی همکاری چهار نفره، بخش‌های مختلف یا استخراج‌شده رؤسا را نابود کنید. با توجه به دستگاه‌های گیرنده اسرار هیولاها، تجربه‌ی بازی تیمی فشرده‌تری خواهید داشت. بازی و رشد تحریک‌کننده می‌توانید یک شخصیت را با ۳ تفنگ، ۴ تجهیزات ثانویه و اسلحه‌های فرعی مختلف تجهیز کنید.

البته، عناصری برای تقویت یک شخصیت یا آمارهای تفنگ‌شان یا افزودن یک توانایی جدید در بازی The First Descendant به طور کلی وجود خواهد داشت. انواع تجهیزات عنصری ضروری برای رشد است، و آنها را می‌توانید از طریق تکمیل ماموریت‌های صحنه‌ای در داخل بازی، یا در ماموریت‌های جهانی که همکاری حیاتی است و نبردها با رؤساهای بزرگ، به دست آورید. ما تجهیزاتی را فراهم می‌کنیم تا بتوانید شخصیت‌ها را از طریق رشد شخصیتی و تقویت و ترکیب تجهیزات مختلف، دائما بازی کنید. از آن برای چالش دادن خود با کارهای دشوارتر و لذت‌بر شدن از پاک‌کردن آنها استفاده کنید.

آموزش نصب The First Descendant :

1. پس از دانلود بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. لانچر Steam را دانلود و نصب کرده و وارد اکانت خود شوید
3. پس از ورود به نرم افزار به بخش Store رفته و بازی را به اکانت خود اضافه کنید .
4. در محیط نرم افزار استیم، در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی Steam سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.
5. فایل های دانلود و Extract شده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The First Descendant :

    • OS: Windows 10 x64 20H2
    • Processor: Intel i5-3570 / AMD FX-8350
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 1050Ti or AMD Radeon RX 570 Video Memory 4GB
    • DirectX: Version 12
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی The First Descendant :

    • OS: Windows 10 x64 20H2
    • Processor: Intel i7-7700K / AMD Ryzen 5 2600X
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: GeForce RTX 2060 or AMD Radeon RX 5600XT
    • DirectX: Version 12
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 50 GB available space

دانلود نسخه SteamBackup بازی کامپیوتر The First Descendant | حجم: 37GB

– آنلاین و رایگان | جدیدترین ورژن 2 جولای 2024

– جهت اجرای این بازی نیاز به لانچر Steam دارید

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 2GB DOWNLOAD
10 2GB DOWNLOAD
11 2GB DOWNLOAD
12 2GB DOWNLOAD
13 2GB DOWNLOAD
14 2GB DOWNLOAD
15 2GB DOWNLOAD
16 2GB DOWNLOAD
17 2GB DOWNLOAD
18 2GB DOWNLOAD
19 1GB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com