google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY ترفند كامپيوتر
>

ترفند كامپيوتر

9
دانلود OneCommander Pro v3.85.0 - نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز 10 و 11

نرم افزار OneCommander

نرم افزار OneCommander یک فایل منیجر مدرن برای ویندوز 10 و 11 است که با ارائه ویژگی های جدید، دسترسی و مدیریت فایل ها و فولدر های سیستم را آسان تر می کند. برای مثال با کمک این نرم افزار می توانید محتوای دو فولدر را به طور هم زمان در کنار هم مشاهده کنید و یا با اضافه کردن تب های جدید، چندین فولدر را در تب های مختلف باز کنید و به آسانی و با یک کلیک بین تب ها جابجا شوید. امکان جابجایی ستون ها، اضافه کردن تگ های رنگی، تغییر تم، فیلتر کردن برای جستجو و دسترسی سریع تر به فایل مورد نظر و ... بخشی از قابلیت های گسترده این نرم افزار است.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 04 تیر 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
26

دانلود Aiarty Image Enhancer 2.1 - نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Aiarty Image Enhancer

| نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Aiarty Image Enhancer 2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند تصاویر خود را با کمک هوش مصنوعی، بهینه‌سازی کرده و کیفیت آن را بالا ببرد. همانطور که می‌دانیم، این روزها ردپای هوش مصنوعی را در حوزه‌های مختلفی می‌توان دید. از کمک به برنامه‌نویسان گرفته تا امکانات فراوانی که در حوزه پزشکی، طراحی و … در اختیار متخصصین قرار گرفته، بدون شک هوش مصنوعی را باید دستاورد پیشروی بشر در عصر تکنولوژی به شمار برد. در زمینه ثبت و ویرایش تصویر نیز هوش مصنوعی امکانات و ابزارهای مختلفی را در دسترس قرار داده که در این مطلب، با معرفی یکی از این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. به کمک این نرم افزار شما می‌توانید کیفیت تصاویر خود را تا حد قابل توجهی بالا برده و در صورت تمایل، سایز عکس را با حفظ کیفیت افزایش دهید.

این نرم افزار مختص کسانی است که به دنبال بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت تصاویر خود هستند. با این برنامه شما می‌توانید ضمن حفظ کردن جزئیات عکس، کیفیت آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای بالا ببرید. به طور کلی این نرم افزار 3 مدل مختلف هوش مصنوعی پردازش تصویر را در خود دارد که می‌توان با آن‌ها تصاویر را تا سایز 8 برابر بزرگنمایی کرد و کیفیت و وضوح آن را نیز بهبود بخشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Aiarty Image Enhancer را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 29 خرداد 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر
ادامه
18

دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

 

دانلود AI Video FaceSwap

| ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو |

 

AI Video FaceSwap 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی جابه‌جایی چهره در ویدیو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از این تجربه فان و جذاب لذت برده و خروجی‌ها را در فضای مجازی با دوستان ود به‌آشتراک بگذارند. همانطور که می‌دانید، این روزها ازارهای هوش مصنوعی کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران داشته و افراد بسیاری از این سرویس‌ها برای امور روزمره، سرگرمی و … استفاده می‌کنند. یکی از زمینه‌های کاربردی هوش مصنوعی که این روزها نمونه آن را در برنامه‌های نمایش خانگی، فضای مجازی و … شاهد هستیم، تغییر دادن چهره افراد در ویدیوها است.

نرم افزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزاری است که در مایکروسافت استور با مبلغی در حدود 80 دلار به فروش می‌رسد و اکنون شما عزیزان می‌توانید آن را به رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید. برای کار با این برنامه هیچ پیچیدگی خاصی پیش روی شما نیست و تنها بایست تصویر مورد نظر خود را برای جابه‌جایی به برنامه بدهید تا این برنامه صورت سوژه را فیلم تشخیص داده و چهره‌ها را با هم عوض کند؛ گویی که چهره تصویر مورد نظر شما در فیلم نقش‌آفرینی کرده باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Investment Account Manager را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

26

دانلود TopNotify 2.3.7 - مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز

 

دانلود TopNotify

| مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز |

 

TopNotify 2.3.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویندوز است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اعلان‌های خود در ویندوز را به شکل بهتری مدیریت کنید. بسته به اینکه چه تعداد اپلیکیشن با امکان دسترسی به اعلان‌ها در ویندوز نصب کرده‌اید، شانس اینکه از اعلام اپلیکیشن مورد نظر خود باخبر شوید، بسیار کم است؛ چرا که در اوج ساعات کاری ممکن است شمار متعددی از اعلان‌ها را دریافت کنید که بخش زیادی از آن‌ها چندان هم مهم نیستند و این باعث می‌شود که اعلان‌های مهم خود را از دست بدهید.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که با هدف مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز طراحی شده و امکانات متعددی را در این زمینه در خود دارد. تاپ نوتیفای، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با مدیریت هرچه بهتر اعلان‌ها، آن دسته از نوتیفیکیشن‌ها که برایتان از اهمیت بیشتری برخوردارند را بالاتر از بقیه ببینید. با این برنامه، شما می‌توانید برای مثال میزان شفافیت اعلان‌های کم‌اهمیت‌تر را به شکلی تنظیم کنید که صرفا اعلان‌های مهم برایتان چشم‌گیر باشند؛ بدین ترتیب دیگر هیچگاه نوتیفیکیشن‌های مهم خود در ویندوز را از دست نخواهید دا. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TopNotify را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

18

Wise Care 365 مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از نرم افزار Wise Care 365 بسیار راحت بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و ... بخشی از امکاناتی است که نرم افزار Wise Care 365 در اختیار کاربران قرار می دهد.

16
دانلود Ginger Webs Verificare v7.0.11 - نرم افزار طراحی و تصحیح پاسخنامه های چند گزینه ای

نرم افزار Verificare

Verificare نرم افزاری برای طراحی و تصحیح پاسخنامه های یک آزمون با دقت بسیار بالا می باشد. این نرم افزار با تمام اسکنرهای ADF معمولی سازگار است و داده ها را به خروجی دلخواه تبدیل می کند و بهترین راه حل برای خواندن هزاران برگه در عرض چند دقیقه می باشد. Verificare به عنوان ابزاری سریع و دقیق در ایجاد فرم پاسخ نامه های امتحانی و پرسش نامه ها و خواندن و تصحیح آنها، از جدیدترین الگوریتم های OMR در تشخیص گزینه های پاسخ داده شده توسط شرکت کنندگان آزمون استفاده می کند. OMR ( کوتاه شده عبارت Optical Mark Recognition) به عنوان استانداردی در خواندن و تشخیص گزینه علامتگذاری شده در پاسخنامه ها شناخته می‌شود که با کمک آن میتوان پاسخ‌نامه‌های چند گزینه‌ای را به سرعت تصحیح نمود.

20

O&O ShutUp10 نرم افزار کاربردی که می توان ویژگی هایی همچون جمع آوری اطلاعات ، تشخیص بومی سازی (Localization Detection) ، کورتانا (Cortana) ، و برنامه هایی که به اطلاعات شما دسترسی دارند را در ویندوز 10 و 11 جهت حفظ حریم شخصی خود، غیر فعال نمود. بخش های مربوط به جمع آوری اطلاعات ویندوز 10/11 و تاثیر آن ها بر حریم شخصی کاربران موضوعی بحث برانگیزی بوده که از زمان انتشار آخرین نسخه سیستم عامل ماکروسافت وجود دارد. برنامه O&O ShutUp10 به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10 و 11 را شخصی سازی نمایند و درباره فعال یا غیرفعال بودن گزینه های جمع آوری داده های ویندوز تصمیم گیری نمایند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 15 خرداد 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند و آموزش ترفند كامپيوتر
ادامه
20

دانلود Gilisoft AI Toolkit 6.3 - یکپارچه‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی با جریان‌های کاری

 

دانلود Gilisoft AI Toolkit

| مجموعه ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی |

 

Gilisoft AI Toolkit 8.9 نام یک بسته نرم افزاری جدید، کاربردی و مجهز به ده‌ها امکانات مفید و موثر برای افراد فعال در حوزه‌‌های مختلف کسب و کار است. با این پکیج نرم افزاری جدید، شما به راحتی می‌توانید تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) را در جریان‌های کاری خود ادغام کنید و بهره‌وری کارها را بالا ببرید. این نرم افزار یک بسته‌ی جامع و کامل برای کسانی است که نیاز دارند امکانات جذاب هوش مصنوعی را در کارهای روزمره‌ی خود به کار بسته و نتایجی شگفت‌انگیز را در خروجی کارها داشته باشند. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید چت‌بات‌های هوش مصنوعی، تشخیص متن از روی عکس (OCR)، تبدیل متن به صدا (TTS)، تشخیص صدا (ASR) را در جریان‌های کاری خود ادغام کرده و از این ابزارها نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که می‌أانیم، این روزها هوش مصنوعی (AI)، به عنوان یک مبحث بسیار جذاب و داغ در محافل تکنولوژی مطرح است. بسیاری افراد صرف‌نظر از رشته تحصیلی خود نسبت به این دستاورد جذاب تکنولوژی علاقه نشان داده‌اند. از آنجا که این فناوری می‌تواند در زمینه‌های مختلف مفید و کاربردی واقع شود، استفاده از آن منحصر به یک زبان و یا حیطه‌ی کاری خاص نیست. بنابراین اگر که شما نیز نسبت به ابزارهای هوش مصنوعی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید که این ابزارها را در محیط و یا جریان‌های کاری خود ادغام و یکپارچه کنید، توصیه می‌کنیم این بسته نرم افزاری پرامکانات را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gilisoft AI Toolkit را از ادامه مطلب وب سایت  دریافت نمائید.

 

 

16

دانلود AutoAudioRecorder 1.0 - نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز

 

دانلود AutoAudioRecorder

| نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز |

 

AutoAudioRecorder 1.0 نام یک ابزار ساده، رایگان و کاربردی برای ضبط صدا در ویندوز است. نرم‌افزارهای ضبط صدا در ویندوز، ابزارهایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند صدا‌ها و صوت‌ها را از منابع مختلف ضبط کنند. این نرم‌افزارها معمولاً قابلیت‌هایی مانند ضبط صدا از میکروفون، ثبت صدا از دستگاه‌های بازی، ضبط صدا از ویدیوها، ضبط استریم صوتی از وب سایت‌ها و بسیاری از سرویس‌های استریم‌ینگ را دارا می‌باشند. با استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدا، کاربران می‌توانند صداهای موردنظر خود را ضبط کرده و در فرمت‌های مختلفی مانند MP3, OGG, WAV, FLAC و… و ذخیره کنند. همچنین، این نرم‌افزارها معمولاً امکاناتی مانند پیکربندی کیفیت ضبط صدا، تنظیمات صدای ورودی و خروجی، افکت‌های صوتی، قابلیت برش و ویرایش صدا، افزودن موسیقی زمینه و امکانات دیگر را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به تنوع بسیار اپ‌های ضبط صدا در ویندوز، بر آن شدیم تا یک ابزار رایگان و کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کنیم که کلیه انتظارت شما را با امکاناتی که دارد برآورده کند. از این نرم افزار می‌توانید برای اهداف مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از آنها برای ضبط وویس‌ها، پادکست‌ها، مصاحبه‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوهای آموزشی، ضبط بازی‌ها و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AutoAudioRecorder را از سایت دریافت نمایید.

 

27

دانلود Supertone Shift 0.1.2 - نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی

 

دانلود Supertone Shift

| نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، با کمک هوش مصنوعی صدای خود را تغییر دهید. این سرویس به شما قابلیتی می دهد که بتوانید به طور زنده از تکنولوژی تغییر صدا استفاده کرده و هر نوع گفتار صوتی را به کلی تغییر دهید. تنها کافی ست که یک صدای مشخص را انتخاب کنید تا این نرم افزار بتواند گویندگی شما را به کلی متحول کند. این نرم افزار و سرویس هوش مصنوعی آنلاین، متناسب با نیاز تولیدکنندگان محتوا، گیمرها و … است که با آن می توانید به راحتی صداها را به کلی تغییر دهید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، پلتفرم جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید به آسانی صدای خود را تغییر دهید. این نرم افزار نسبت به انواع دیگر ابزارها مزایای بیشتری داشته و از همه مهم تر اینکه بر پایه هوش مصنوعی کار کرده و عملکرد بسیار بهتری دارد. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

Supertone Shift1 300x126 - دانلود Supertone Shift 0.1.2 - نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

این سرویس هم به صورت آنلاین از طریق آدرس زیر و هم از طریق نرم افزار قرار گرفته قابلیت استفاده دارد.

supertone.ai

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 148 مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود:
    21
    نرم افزار ویرایشگر صوتی کامل با امکانات حرفه ای می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی را ویرایش کرده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید. شما با کمک WavePad براحتی می توانید هرگونه فایل صوتی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با کمک ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ویرایش آنها کنید. بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده،  چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو، تقویت و کاهش صدا، حذف نویزهای موجود در صدا، حذف صداهای ناخواسته و ... را بر روی آنها اعمال کنید. نرم افزار WavePad قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید.
    قابلیت های نرم افزار WavePad Sound Editor Masters
    • امکان ویرایش هرگونه فایل صوتی
    • امکان ویرایش فایلهای صوتی بصورت دسته ای و تکی
    • امکان ضبط صدا با بهترین کیفیت
    • امکان ریپ کردن سی دی های صوتی
    • حذف صداهای ناخواسته و نویز از فایلهای صدای اصلی
    • امکان قرار دادن افکت های مختلف بر روی فایلهای صوتی
    • پشتیبانی از پلاگین VST برای استفاده از هزاران افکت آماده
    • و ...

    نسخه Windows
    دانلود با حجم 4 مگابايت به همراه keygen
    نسخه Mac
    دانلود ورژن 17.92 با حجم 7 مگابايت
    نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
    نسخه قابل حمل ورژن 17.99

    تصویری از محیط نرم‌افزار
    تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار

    پسورد : soft98.ir

    20

    دانلود مستقیم از مایکروسافت استور

     

    دانلود مستقیم از مایکروسافت استور

    | آموزش دانلود از Microsoft Store با لینک مستقیم |

     

    در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، اپلیکیشن‌های خود را به طور مستقیم از مایکروسافت استور دانلود کنید. مایکروسافت استور (Microsoft Store) یک پلتفرم دیجیتال است که توسط مایکروسافت منتشر شده است. این فروشگاه آنلاین، کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها، بازی‌ها، افزونه‌ها، فیلم‌ها، موزیک و سایر محتواها را برای سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز، ایکس باکس و مایکروسافت سرفیس، به صورت آنلاین دانلود و نصب کنند.

    مایکروسافت استور فرصتی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار فراهم می‌کند تا برنامه‌ها و بازی‌های خود را به صورت منطقه‌ای و جهانی در این فروشگاه منتشر کنند و به کاربران مختلف دسترسی دهند. در این مطلب، برای شما راهی جدید را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید به طور مستقیم از مایکروسافت استور دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

     

     

     

    همانطور که می‌دانید، Microsoft Store یک اپ پیش‌فرض در سیستم‌های ویندوزی است. این فروشگاه نرم افزاری طی چند سال اخیر، با استقبال بیشتری از جانب کاربران مواجه بوده و افراد بسیاری نسبت به آن رغبت پیدا کرده‌اند.

    نسخه وب فروشگاه مایکروسافت، در سال 2023 بازنگری شد و امکان جستجو و مرور برنامه و بازی‌ها در مرورگر وب آسان‌تر شد. با این حال، نصب از این سایت همچنان نیاز به آن داشت که مایکروسافت استور اجرا شده و با کلیک بر روی Install، اپ انتخابی دانلود و نصب شود.

    زمانی که اکنون در نسخه وب مایکروسافت استور بر روی دکمه نصب کلیک می‌کنید، فایل نصبی آن آماده دانلود می‌شود. این کار به شما اجازه می‌دهد که همواره نسخه آفلاین و نصبی برنامه را در سیستم خود ذخیره و در هر زمان به سرعت آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

    DirectDownloadFromMicrooftStore 300x184 - دانلود مستقیم از مایکروسافت استور

     

    در حال حاضر، این امکان بر روی تمامی اپلیکیشن‌ها در دسترس نبوده و به عنوان مثال، همین حالا می‌توان به این روش OneNote را در ویندوز دانلود و نصب کرد. انتظار می‌رود که این قابلیت به زودی برای کلیه اپ و بازی‌ها در مایکروسافت استور فراهم شود.

    Microsoft Store

     

    24

    دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

     

    دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

    | مایکروسافت آفیس 2021 |

     

    آفیس 2021 – Microsoft Office 2016-2021 Version 2404 Build 17531.20128 LTSC AIO + Visio + Project Retail-VL x86/x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

    آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار آفیس 2021 را از ادامه مطلب وب سایت دریافت نمائید.

     

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر فونت
    ادامه
    25
    دانلود Avira System SpeedUp v7.3.0.501 + Avira AntiVirus v1.1.101.602 - نرم افزار امنیتی قدرتمند شرک
    (1403/2/17) تغییرات:

    - نرم افزار Avira System Speedup Pro v7.3.0.501 به روزرسانی شد!

    آویرا آنتی ویروس پرو / Avira AntiVirus System SpeedUp + Avira AntiVirus

    شرکت آلمانی Avira GmbH که در ابتدا با نام H+BEDV Datentechnik GmbH آغاز به کار کرد، یکی از معدود شرکت‌هایی است که موفق به کسب بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان شده است، این شرکت که موتور اولیه آن Luke Filewalker نام داشت قریب به 30 سال است که در محصولات امنیتی شرکت Avira حضور دارد.

    Avira AntiVirus نام تنها محصول امنیتی این شرکت بوده که تمامی امکانات لازم برای حفاظت از سیستم شما را فراهم می‌کند. موتور قدرتمند این آنتی ویروس قادر است تا امنیت شما را در برابر جدیدترین عوامل مخرب و آلوده حفظ کند. این نرم افزار با Firewall بسیار قوی خود مانع ورود هرگونه عامل جاسوسی یا مخرب می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی محصول امنیتی قدرتمند این شرکت می‌پردازیم.
    Avira System Speedup امکانی را فراهم می کند تا فایل های زائد و بی مصرف مانند فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و را  که علاوه بر بلا استفاده بودن، حجم زیادی از سیستم را اشغال می کنند، از سیستم عامل حذف کرد و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر ترفند امنيت
    ادامه
    26

    دانلود Kaspersky Free 2018 18.0.0.405abcdef - آنتی ویروس رایگان کسپراسکای

     

    دانلود Kaspersky Free

    | آنتی ویروس رایگان کسپراسکای |

     

    Kaspersky Cloud Free 21.17.7.539 آنتی‌ویروس رایگان و در عین حال قدرتمند کمپانی کسپراسکای برای کاربران در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، با وجود مزایای متعدد استفاده از فضای مجازی در دنیای دیجیتال، همواره این خطر وجود دارد که بر اثر یک‌ بی‌احتیاطی، سیستم رایانه‌ای و یا گوشی موبایل خود را در معرض سوء استفاده توسط هکرها قرار دهیم. از زمان ابداع شبکه اینترنت تاکنون، فعالیت‌های مخرب و حملات سایبری وجود داشته و همگام با پیشرفت تکنولوژی‌ها نیز در حال رشد هستند. در واقع با گذشت زمان و ابداع روش‌های ارتباطی جدید، همواره نیز بستری تازه برای سوء استفاده‌ها و کاربردهای غیرقانونی در کنار آن شکل می‌گیرد. هکرها و افراد سوء استفاده‌گر در فضای مجازی نیز دائما در حال تلاش برای پیدا کردن روش‌های نفوذ و سوء استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای هستند. با این وجود، شرکت‌های امنیتی نیز سعی می‌کنند بستر موجود را نسبت به این تهدیدات ایمن کرده و امنیت کاربران را در فضای خطرناک آن تامین نمایند.

    نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، نسخه رایگان و در عین حال قدرتمند یک ضدویروس محبوب در دنیاست که می‌تواند امنیت شما را در شرایط مختلف تصمین نماید. آنتی‌ویروس کسپراسکای از زمان ویندوز اکس‌پی (Windows XP) تا ویندوز 10 (Windows 10)، فعالیتی پررنگ را در حوزه امنیت دیجیتال ایفا کرده و شمار بسیاری از افراد با خصوصیات فوق‌العاده این نرم افزار به خوبی آشنایی دارند. در کنار امکانات متعدد در زمینه اسکن و جلوگیری از فعالیت ابزارهای مخرب در سیستم و توانایی بروزرسانی خودکار، آنتی‌ویروس کسپراسکای به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نظارتی دائم بر مرکز امنیتی سیستم داشته و خودتان روند فعالیت این آنتی‌ویروس را تحت نظر قرار دهید. بر خلاف دیگر ابزارهای رایگان در دنیای ضدویروس‌ها، کسپراسکای سعی داشته محصولی ایمن و فاقد تبلیغات مزاحم را برای کاربران خود فراهم کند که در نهایت سادگی بتواند امنیت کاربر را در فعالیت در وب، دانلود فایل‌ها و … تضمین کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Kaspersky Free را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

     

    نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر
    ادامه
    33
    دانلود Mahou v2.9.0.1 - نرم افزار تصحیح متن تایپ شده به زبان دوم کیبورد

    ماهو / Mahou

    اگر شما متوجه نشده باشید که زبان کیبورد تغییر نکرده و بدون اینکه سرتان را بالا بیاورید عبارت یا متنی را به اشتباه با کاراکترهای درهم زبان دیگر کیبوردتان تایپ کرده باشید، Mahou به کمک شما می آید تا آن ها را اصلاح کنید! با این روش دیگر مجبور نیستید تمام آن ها را دوباره تایپ کنید.
    وقتی برای کیبورد ویندوز خود دو یا چند زبان (مانند فارسی و انگلیسی) را انتخاب کرده اید، حتما  شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که قصد داشته اید متنی را به زبان فارسی/انگلیسی تایپ کنید اما به هر دلیلی زبان کیبورد سیستم تغییر نکرده است و در نتیجه متنی با کاراکترهای درهم به زبان دیگر تایپ کرده اید که عملا برایتان هیچ کاربردی ندارد. اگر نرم افزار Mahou را بر روی سیستم خود داشته باشید تنها با فشردن کلید Scroll از صفحه کلید می توانید متن تان را تصحیح کنید.

    Mahou دارای تنظیمات متعدد و پیشرفته ای است که کاربر را قادر می سازد تا همه چیز را مطابق با سلیقه و نیاز خود تنظیم کند.

    23
    دانلود Snooper Pro v3.4.9 - نرم افزار ضبط صدا در کامپیوتر

    نرم افزار Snooper Pro

    Snooper یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ضبط صدا به همراه تنظیمات متعدد و امکانات کاملا حرفه ای می باشد. ضبط صدا در این نرم افزار با میزان و سطح صدای تشخیص داده شده، فعال می شود. در حالت ضبط صدای فعال شده، تمامی صداهای جمع آوری شده در یک فایل واحد ذخیره می شوند. Snooper در حین ضبط صدا می تواند بر اساس سایز یا زمان مشخص شده توسط کاربر، فایل را تقسیم و ذخیره کند. امکان ضبط به مدت طولانی به صورت پیوسته از دیگر قابلیت های Snooper است. ضبط صدا به صورت خودکار در زمانی که صدا از ورودی میکروفون تشخیص داده شود، آغاز شده و در زمان سکوت نیز متوقف می شود. در این نرم افزار امکان استفاده از فرمت صوتی فشرده MP3 که می تواند یک ساعت ضبط صدا را در فایلی با حجم 4 مگابایت ذخیره کند نیز فراهم شده است. تنظیماتی مانند Bitrate، Smaple Rate، Mono،  Stereo و غیره نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

    نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش اموزش هاي جالب ترفند كامپيوتر
    ادامه
    27
    دانلود Abelssoft SSD Fresh Plus 2024 v13.01.53859 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش طول عمر دیسک های ا

    اس اس دی فرش / SSD Fresh

    Abelssoft SSD Fresh نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش طول عمر هارد دیسک های SSD است که تنظیمات سیستم عامل ویندوز را متناسب با سخت افزار SSD کانفیگ می کند. این نرم افزار تعداد عملیات خواندن و نوشتن را کاهش می دهد و در نتیجه طول عمر درایو شما را افزایش می دهد. از سوی دیگر با غیر فعال کردن سرویس های غیر ضروری، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. SSD Fresh قادر به نمایش اطلاعات مربوط به درایو و سازنده آن و سایر اطلاعات عمومی مانند ظرفیت ذخیره سازی و فضای اشغال شده است. هارد دیسک های مدرن از یک سامانه نظارت خودکار به نام S.M.A.R.T. (سیستم نظارت بر خود، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی) استفاده می کنند که این سامانه دیسک را آنالیز کرده و مشکلات موجود را نشان می دهد و از مفقود شدن اطلاعات جلوگیری می کند. این نرم افزار را نصب کرده و کارایی و عملکرد سیستم خود را بالا ببرید.

    58
    دانلود Macrorit Disk Scanner v6.7.3 - نرم افزار اسکن و شناسایی سکتور های خراب دیسک

    نرم افزار Macrorit Disk Scanner

    Macrorit Disk Scanner نرم افزار قدرتمندیست که با اسکن کامل سیستم، بد سکتور ها را شناسایی کرده و موقعیت آن ها بر روی هارد دیسک را به شما نمایش می دهد. تا بتوانید هرچه سریع تر برای رفع این مشکل و جلوگیری از روبرو شدن با مشکلات بزرگتری چون از دست رفتن کامل اطلاعات خود اقدام مناسبی انجام دهید.
    همانطور که شاید بدانید سطح هاردیسک به قطعاتی تقسیم میشود که به آن ها سکتور میگویند، گاهی به دلایل مختلفی ممکن است این قطعات دچار آسیب شوند به طوری که امکان استفاده از آن ها وجود نداشته باشد، در این حالت به اصطلاح می گویند هارد شما 'بدسکتور' گرفته است. مشکل بد سکتور از رایج ترین مشکلاتیست که در هارد دیسک های کامپیوتری، فلش مموری ها یا هارد اکسترنال رخ می دهد چرا که هرلحظه ممکن است اطلاعات شما از دست بروند یا غیرقابل خواندن شوند. همچنین بد سکتور باعث کند شدن اجرای سیستم یا فایل ها و برنامه ها خواهد شد و در برخی از موارد حتی ممکن است سیستم دچار خطای مشاهده صفحه آبی مرگ نیز بشود.
    نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 30 فروردین 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش ترفند كامپيوتر
    ادامه
    96 سیو کامل بازی Lords of the Fallen 2023

     

    سیو کامل بازی بسیار جذاب Lords of the Fallen 2023 که طرفداران بازی سر سولز این بازی پس از انتشار، نقدهای متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که به خاطر خلاقیت، طراحی های رئیس و انواع سلاح ها و جادوها تحسین شد. با این حال، برخی از انتقادات به کاستی های عملکردی و دشواری رئیس آن وارد شد....

    نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 24 فروردین 1403 دانلود اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر بازی بازی کامپیوتر
    ادامه
    25

    دانلود DriversCloud 10.0.8.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

     

    دانلود DriversCloud

    | نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها |

     

    DriversCloud 12.0.23.0 x86/x64 نام نرم افزاری رایگان و ساده برای جستجو و دریافت تازه‌ترین درایورها برای محصولات سخت‌افزاری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، از در دسترس بودن نسخه جدید درایورها برای سخت‌افزار سیستم اطلاع یافته و سپس نسبت به دریافت و نصب آنان اقدام نماید. مزیت این روش در مقایسه با جستجو و دانلود دستی درایورها، این است که نرم افزار فعلی به کاربر این اطمینان را می‌دهد که درایور در حال دریافت، کاملا با سخت افزار سیستم سازگاری داشته و بدین ترتیب از دانلود درایورهای ناسازگار جلوگیری خواهد شد.

    این نرم افزار می‌تواند با اولین اجرا، اطلاعاتی جامع و کامل را از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شما نمایش دهد تا در ادامه قادر باشید نسخه درایورهای نصب شده را با تازه‌ترین نسخه‌های ارائه شده مقایسه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، به اطلاعاتی جامع در رابطه با مشخصات سیستم دست پیدا کرده و در صورت تمایل از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DriversCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

     

    نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
    ادامه
    27

    دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

     

    دانلود HotCornersWin

    | استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز |

     

    HotCornersWin 0.8.4 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است که امکان هات کرنرز (Hot Corners) را برای شما فعال می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، در سیستم عامل مک macOS شرکت اپل، ویژگی محبوبی تحت عنوان Hot Corners وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حرکت ماوس به سمت گوشه‌های صفحه، عملکردی مشخص را اجرا کنید. مثلاً با حرکت ماوس به سمت گوشه بالا و سمت چپ صفحه، می‌توانید صفحه اول صفحه دسکتاپ خود را نشان دهید. به هر گوشه از صفحه نیز می‌توانید وظیفه‌های مختلفی را تخصیص دهید.

    این قابلیت از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از کاربران در مک قرار گرفت و بسیاری افراد نیز امروزه از آن به طور معمول استفاده می‌کنند. از آنجا که این قابلیت می‌تواند برای کاربران ویندوز نیز مفید باشد، ابزاری کوچک و کاربردی در همین راستا در دسترس قرار گرفته که امکانی مشابه هات کرنرز در مک را در ویندوز فعال می‌کند. در این مطلب، به شما کاربران عزیز ویندوز 10 و ویندوز 11 توصیه می‌کنیم اگر که می‌خواهید مشابه قابلیت هات کرنرز (مک) را در ویندوز داشته باشید، فرصت استفاده از این ابزار ساده و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HotCornersWin را از سایت دانلود دریافت نمایید.

     

    29

    دانلود iController 0.4.4 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

     

    دانلود iController

    | نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر |

     

    iController 0.4.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز است که به طور متن‌باز در دسترس قرار می‌گیرد. با کمک این نرم افزار، شما می‌توانید گوشی موبایل خود را با سهولت بسیار به موس و کیبورد برای کامپیوتر تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، یکی از روش‌های مرسوم کار با سیستم، استفاده از موس و کیبورد است. به طور معمول، همه‌ی ما از موس برای انجام بسیاری از کارهای روزمره‌مان استفاده می‌کنیم. اگر که بسته به شرایط، امکان دسترسی به موس یا کیبورد برایتان وجود ندارد، در این مطلب برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید گوشی موبایل خود را به موس و کیبورد بی‌سیم تبدیل کنید.

    این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید بدون نیاز به فاصله‌‌ای که از رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ دارید، با موس یا کیبورد کار کنید. معمولا همه ما همواره گوشی تلفن همراه خود را به همراه داریم. استفاده از همین دستگاه می‌تواند در کنترل موس یا کیبورد سیستم شما را یاری کند. پس از راه‌اندازی اولیه، این ابزار یک آی‌پی و پورت را نمایش می‌دهد که می‌توانید آن را در مرورگر گوشی موبایل خود وارد کرده و از این طریق، به طور مستقیم با موس و کیبورد خود را در سیستم (ویندوز/مک) کنترل کنید. این برنامه بدون نیاز به کلاینت اندروید یا آیفون، به طور مستقیم یک صفحه وب ساده را در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید از این طریق، کنترل موس و کیبورد را در دست بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iController را از سایت دانلود دریافت نمایید.

     

    28

    Folder Lock

    دانلود Folder Lock جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار FolderLock با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

    Folder Lock نرم افزاریی در رابطه با بالا بردن امنیت فایل ها و داده هایمان در سیستم است و می توانید با قفل گذاری و رمزگذاری به روی فایل امنیت اطلاعاتمان را تضمین کنیم و بالا ببریم.شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی به روئی فایل ها رمز بگزارید و یا بتوانید آنها را مخفی کنید و از دید دیگران آنهارا پنهان کنید و یا تنظیماتی روی فایل ها ایجاد کنید مانند تغییر نام و پاک شدن ناخودآگاه فایل جلوگیری کنید.همچنین شما می توانید بر روی حافظه های قابل حمل خود مانند فلش مموری،کارت های حافظه،DVD و CD را نیز رمزگذاری و یا قفل گذاری کنید و بتوانید امنیت آنهارا نیز افزایش دهید و این یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار امنیتی و مفید است.علاوه بر این نرم افزار به شما کمک می کند در برابر ویروس ها،حملات هکر ها و جلوگیری از نابود شدن و خرد شدن فایل هایتان جلوگیری می کند و این نرم افزار می تواند در کار های دیگر نیز به شما کمک کند.می توانید برنامه را به اکسپلورر ویندوز اضافه کنید.

    32

    دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز

     

    دانلود UnblockFile

    | نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز |

     

    UnblockFile 1.0 نام یک ابزار جدید، کم‌حجم و کاربردی برای آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز است. بلاک بودن فایل‌های نصبی در ویندوز عمدتا به دلیل مسائل امنیتی است. اگر فایل‌هایی از منابع نامعتبر دریافت می‌کنید، ویندوز ممکن است آن‌ها را بلاک کند تا جلوی اجرای آن‌ها را بگیرد. بنابراین، گاهی احتمالا برای شما هم پیش آمدکه فایلی را از اینترنت دانلود و برای نصب، روی آن دبل کلیک کرده و بعد از یک مدت زمان انتظار طولانی، به نتیجه‌ای نرسیده‌اید. در چنین مواقعی، می‌بایست به طور دستی، ویژگی آنبلاک بودن را برای فایل مورد نظر به شکل موقت برداشت.

    اما انجام این کار به صورت یک به یک به ازای کلیه فایل‌ها زمان‌بر و سخت است. به همین علت، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند فایل‌های اجرایی در ویندوز را برای شما آنبلاک کند. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و به کمک آن دیگر نیازی نخواهد بود که هر بار فایل‌ها را راست کلیک و از طریق Properties اقدام به Unblock کردن آن کنید و تنها کافی‌ست که فایل مدنظر را به محیط این برنامه درگ ان دراپ کنید تا تمام کارها به طور خودکار انجام شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UnblockFile را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

     

     

     

    ویژگی های کلیدی نرم افزار UnblockFile :

    – امکان آنبلاک کردن ساده و سریع فایل‌های اجرایی (یا نصبی) در ویندوز

    – رفع مشکل نیازمندی فایل‌ها به آنبلاک کردن تنها با Drag n Drop فایل

    – دارا بودن کارکرد ساده و آسان

     

     

    تصاویری از محیط نرم افزار :

     

    UnblockFile.cover1  300x214 - دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز UnblockFile.cover2  300x174 - دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز

     



    مهرگان آی‌تی



    فایروال
    نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

    مشخصات
    • فرمت : EXE
    • حجم : 1.16 مگابایت
    • منبع : یاس دانلود
    • رمز : www.yasdl.com
    • دانـــــــلود:
      نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 24 اسفند 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر
      39 Airy Pro 2.14.329 Win/Mac نرم افزار دانلود ویدیو از یوتوب

      نرم افزاری برای دانلود ویدیو از یوتوب در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش میباشد. با استفاده از برنامه Airy می‌توانید فرمت‌های صوتی و تصویری مختلفی را مانند FLV، MP4، 3GP و MP3 دانلود کنید. این نرم‌افزار ابزار ساده برای دانلود و تبدیل سریع فایل‌های ویدئویی به فرمت‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود. کافیست لینک ویدیو از یوتوب را به نرم‌افزار Airy بدهید، کیفیت ویدئو را انتخاب و دانلود را آغاز کنید. ویدیوهای MP4 را می‌توان با کیفیت‌های 144p، 240p، 360p، 480p، 720p، 1080p و در صورت وجود حتی 4K دانلود کرد. ذخیرۀ ویدیو با کیفیت پایین FLV به‌صورت 240p یا MP3 برای اضافه کردن به پلی‌لیست iTunes نیز امکان‌پذیر است. نرم افزار Airy می‌تواند با مرورگر هماهنگ و تلفیق شود تا قابلیت ارسال مستقیم لینک ویدئو به نرم‌افزار با یک کلیک فراهم شود. مرورگرهایی مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و اپرا از جمله مرورگرهایی هستند که این نرم افزار از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

      29


      Smart Game Booster یک ابزار بهینه‌سازی بازی با کاربری آسان و در عین حال کارآمد است که برای هر گیمری که می‌خواهد بازی روان‌تری را داشته باشد نیاز است.
      به عنوان یک تقویت کننده FPS کارآمد، Smart Game Booster فرآیندها و خدمات غیر ضروری را تنها با یک کلیک از بین می برد. به طور معمول، شما در بازی های خود در دمای ایمن بالاتر از ۶۰ فریم در ثانیه دریافت خواهید کرد.

      آیا می خواهید بدون خرج کردن پول خود برای ارتقاء کارت گرافیک، عملکرد بازی روان تری داشته باشید؟ اورکلاک کردن یک GPU یک ترفند آسان برای دریافت انرژی بیشتر از رایانه شما است که به کاهش سرعت بازی های شما کمک می کند. با یک کلیک، Smart Game Booster اکثر کارت های گرافیک Nvidia و AMD را اورکلاک می کند و آنها را در دمای ایمن کار می کند. *توجه: قفل این ویژگی را از طریق محتوای قابل دانلود برای محصول ما باز کنید.

      |  Smart Game Booster – V5.3.0.670 – ۳۲&64bit |

      | نسخه نهایی به صورت فشرده و با حجم ۶۹ مگابایت |

       

      67


      Ghost Spectre Windows 10 یک نسخه اصلاح‌شده از سیستم‌عامل اصلی ویندوز ۱۰ است که به‌طور خاص طراحی شده است تا سبک و سریع باشد. ویندوز ۱۰ استاندارد دارای نیازمندی‌های سخت‌افزاری سختگیرانه‌ای برای نصب است که ممکن است مانع ارتقاء برخی از کامپیوترهای قدیمی‌تر شود. به‌منظور رفع این مشکل، Ghost Spectre Windows 10 ویژگی‌ها و برنامه‌های غیرضروری را حذف کرده و مناسب دستگاه‌های با حافظه RAM کمتر، هارد‌دیسک‌های کندتر و پردازنده‌های قدیمی‌تر می‌کند. این نسخه همچنین تنظیمات حریم‌خصوصی و عملکرد را بهینه‌سازی می‌کند تا تجربه‌ای بهتر را برای این دستگاه‌ها فراهم کند.

       

      30

      دانلود east-tec ColorVeil 4.0.0.175 - نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر

       

      دانلود east-tec ColorVeil

      | نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر |

       

      east-tec ColorVeil 4.0.0.175 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر است. مشکلی که اغلب افرادی که بیشتر از چند ساعت در روز با کامپیوتر کار می‌کنند با آن مواجه هستند، فشار چشم و خستگی چشم است. خیره شدن به صفحه کامپیوتر بدون استراحت مناسب می‌تواند منجر به این مشکلات شود. فشار چشم به عنوان یک وضعیت ناراحت کننده و معمولاً موقتی، شامل علایمی مانند خشکی، سوزش، خارش، تاری دید و سردرد است. یکی از عوامل اصلی فشار چشم کاربران کامپیوتر، عدم پلک زدن کافی است. پلک زدن کردن، عملی است که به وسیله آن چشم‌ها رطوبت کافی را به دست می‌آورند. پلک نزدن، منجر به تبخیر سریع‌تر اشک‌ها و خشک شدن چشم می‌شود. همچنین، نور زیاد صفحه کامپیوتر و نور محیط، تمرکز بر صفحه با دید بلند مدت، فاصله نزدیک چشم‌ها تا صفحه کامپیوتر و ناکافی بودن استراحت چشم‌ها نیز می‌تواند تحت عنوان عوامل موثر در فشار چشم محسوب شوند.

      برای محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، می‌توان از برنامه‌ها و راهکارهای مختلف استفاده کرد. این برنامه‌ها اغلب شامل یادآوری‌های منظم برای استراحت کردن چشم‌ها هستند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید از خستگی چشم و آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم جلوگیری کنید

      23
      دانلود RAM Saver Pro v24.2 - نرم افزار بهینه سازی فضای حافظه اصلی

      نرم افزار RAM Saver Pro

      نرم افزار RAM Saver Pro ابزاری برای بهینه سازی RAM محصول شرکت Wintools است.
      این نرم افزار دارای ابزارهای تقویت کننده و بهینه ساز RAM است و اجرای برنامه ها با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود. بهینه ساز RAM عملکرد سیستم را با ساخت حافظه بیشتر افزایش می دهد. اگر برنامه هاى زیادى در منوى Start up داشته باشید، هنگام بالا آمدن سیستم، فضاى زیادى از Ram به اشغال این برنامه ها در می آید و این باعث می‌شود كه دسترسی سیستم به دیگر برنامه ها با كندى صورت بگیرد. با بكارگیرى این نرم افزار، می توانید حافظه را پاكسازى كرده تا دسترسى سیستم به برنامه با سرعت بیشترى انجام گرفته و برنامه ها سریعتر اجرا شوند.

      یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری سیستم RAM است که به صورت مستقیم با عملکرد کاربران بر روی سیستم در ارتباط است. نرم افزارهای در حال اجرا و تمامی سرویس هایی که بر روی سیستم عامل اجرا می شوند در حافظه اصلی بارگذاری می شوند. در سیستم هایی که میزان حجم و فضای حافظه اصلی بیشتر باشد، سرعت کار با نرم افزارها و بارگذاری آن ها بیشتر است. به خصوص در هنگام کار با نرم افزارهای گرافیکی و یا بازی ها این موضوع محسوس است. بسیاری از نرم افزارها امروزه برای بهینه سازی میزان حجم و فضای حافظه اصلی طراحی شده اند تا برنامه ها و سرویس هایی که در حافظه بدون استفاده باقی مانده اند را از حافظه خارج نموده و فضا را برای دیگر برنامه وعملکرد بهتر سیستم محیا کنند.
      نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر
      ادامه
      36 دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

      دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

      سایبرلینک پاوردایرکتور ۲۰۲۴ / Cyberlink PowerDirector 2024

      CyberLink PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

      این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی كه کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملاً حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.
      اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
      نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ آموزش ترفند كامپيوتر
      ادامه
      23
      دانلود Qiplex Disk Space Saver v2.7.0 - نرم افزار آزادسازی فضای دیسک

      دیسک سپیس سیور / Disk Space Saver

      Qiplex Disk Space Saver نرم افزاری برای آزادسازی فضای دیسک و بازگرداندن صدها گیگ اشغال شده حافظه است. این نرم افزار فایل های خیلی بزرگ و اضافی را پیدا کرده و در چند مرحله آسان آن ها را حذف می کند. عملکرد این نرم افزار بسیار ساده است و تنها کافیست پس از اجرا، هر یک از درایوهای موجود را اسکن کرده یا پوشه خاصی را که می خواهید آنالیز نمایید، اضافه کنید. عملیات اسکن خیلی سریع انجام می شود. سپس بزرگترین و حجیم ترین فایل ها شناسایی شده و به صورت یک لیست یا نمودار نمایش داده می شوند و می توانید آن ها را بر حسب اندازه، نوع، پسوند یا تاریخ مرتب سازی نموده و انتخاب کنید.

      نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش ترفند كامپيوتر
      ادامه
      27
      دانلود High-Logic FontCreator Professional v15.0.0.2958 x86/x64 + v10.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش فو

      فونت کریتور / FontCreator

      FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

      27

      دانلود Chat With RTX - هوش مصنوعی آفلاین انویدیا

       

      دانلود Chat With RTX

      | هوش مصنوعی آفلاین انویدیا |

       

      Chat With RTX نام یک بسته‌ی فوق هوشمند و قوی از شرکت انویدیا (Nvidia) است که بسیاری از ما، این شرکت را با سخت‌آفزاری پرقدرت حوزه کارت گرافیک می‌شناسیم. با توجه به پیشرفت روز افزون در حوزه هوش مصنوعی، این مبحث یکی از موضوعات داغ در محافل علم و فناوری محسوب می‌شود. با توجه به چشم‌اندازی که از آینده هوش مصنوعی در ذهن داریم، بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه به توسعه‌ی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده و در این میان، انویدیا هم از پای ننشسته و اکنون، یک هوش مصنوعی آفلاین (لوکال) را توسعه داده که فایل‌های سیستم شما را به عنوان دانش خود می‌شناسد و کارکرد آن، مبتنی بر خدمات ابری آنلاین نیست.

      کسانی که سخت‌افزار سازگار را داشته باشند، این چت‌بات هوش مصنوعی قابلیت نصب بر روی آن‌ها را خواهد داشت. در واقع این هوش مصنوعی، فایل‌های موجود در سیستم را مرجع دیتای خود می‌شناسد و کارکرد فوق‌العاده‌ای می‌تواند به همین شکل داشته باشد. این ابزار، در واقع یک دستیار شخصی است که اسناد و یادداشت‌های شما را بررسی می‌کند. نیاز به جستجوی دستی در بین فایل‌هایی که نوشته، دانلود کرده و یا از دیگران دریافت کرده‌اید را از بین می‌برد و به کلیه پرسش‌های شما پیرامون فایل‌هایتان پاسخ می‌دهد.

      36  دانلود نسخه نهایی نرم افزار DriverPack Solution

      DriverPack Solution نرم افزار فوق العاده برای نصب تمامی پیش نیازهای کامپیوتر شما و همچنین درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد. این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایورهای کامپیوتر موردنظر شما را پیدا کرده و آن را نصب می کند. همچنین همه نرم افزار های پیش نیاز برای بازی ها را نیز دارا می باشد.

      کامل‌ترین نسخه (شامل تمامی درایورهای مورد نیاز برای اجرا صحیح بازی)

       

      | DriverPack Solution  – v17.10.14.24000 + DriverPack Online x86 VS x69 |

      | جدیدترین نسخه به صورت ۶۴ و ۳۲ بیتی و با حجم ۴۳٫۱ گیگابایت |

       قیمت : رایگان

      مشخصات 
      تاریخ انتشار 03 فوریه 2024
      حجم 43.1 گیگابایت
      دسته کاربردی
      فرمت RAR.
      نظرات بدون دیدگاه
      نویسنده dlfox128 dlfox128
      نسخه DRIVERPACK
      42

      در دوره آموزشی ChatGPT for Auditors یاد می‌گیرید که چگونه باید از چت جی پی تی در رشته حسابداری استفاده کنید. چت جی پی تی (ChatGPT) به عنوان یک مدل زبانی توانمند، می‌تواند در حوزه حسابداری نیز به عنوان یک ابزار مفید مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از چت جی پی تی برای پرسش و درخواست توضیحات درباره مفاهیم حسابداری استفاده کنید، از جمله توضیحات در مورد کدهای حسابداری، انواع حساب‌ها، گزارش‌های مالی، و دیگر مسائل مرتبط کاربرد دارد.

      ChatGPT for Auditors

      آموزش استفاده از چت جی پی تی برای حسابداران

      دوره-آموزشی-ChatGPT-for-Auditors

      91
      دانلود GiliSoft AI Toolkit v7.9 - مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی

      نرم افزار GiliSoft AI Toolkit

      Gilisoft AI Toolkit یک مجموعه نرم افزاری است که شامل تعدادی از ابزارهای کار با هوش مصنوعی است. این مجموعه می تواند برای افرادی که خواهان استفاده از فناوری هوش مصنوعی در کارهای خود هستند، بسیار کاربردی باشد. بسته نرم افزاری Gilisoft AI Toolkit شامل ابزارهای مختلفی برای کار با هوش مصنوعی می باشد، از جمله نرم افزار chatbot (چت بات)، OCR (تشخیص کاراکترهای نوری/عکس)، TTS (برای تبدیل متن به گفتار) و ASR (تشخیص خودکار گفتار).
      ابزار چت بات به کاربران این امکان را می دهد که چت بات های خود را بسازند و آن ها را بر اساس نیاز خود سفارشی کنند. ابزار OCR می تواند متن را از تصاویر تشخیص دهد و آنها را به فرمت های قابل ویرایش تبدیل کند. ابزار TTS می تواند متن را به گفتار تبدیل کند، در حالی که ابزار ASR می تواند کلمات گفتاری را تشخیص داده و آن ها را به متن تبدیل کند.

      82

      بروز شده به جدیدترین نسخه

      دانلود Subtitle Workshop Classic 6.2.7 - ساخت و ویرایش زیرنویس ها

      Subtitle Workshop Classic ابزاری بسیار ویژه، کارآمد و بسیار مفید جهت ویرایش و ساخت زیرنویس ها میباشد، موقعی که مشغول دیدن یک فیلم بر روی کامپیوتر خود هستید، زیرنویس ها میتوانند یک تجربه مثبت، یا حتی منفی به شما بدهند، تجربه منفی معمولا به علت ترجمه نادرست و یا اینکه ناهماهنگی زیرنویس با ویدئو بوده که در اکثریت موارد قابل رفع است.

       

      197

      دانلود برنامه Design DaVinci Resolve

      پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزار تصحیح رنگ بندی تصاویر می باشد. اکنون شما با استفاده از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio می توانید به ویرایش و تصحیح رنگ در یک سیستم بپردازید . نرم افزار داوینچی ریزالو استودیو ابزار های بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با این ابزار ها می توانید فیلم های خود را فریم به فریم ویرایش تخصصی کنید.

      در نرم افزار تدوین فیلم Davinci Resolve شما بیش از 400 گزینه برای اصلاح رنگ و نویز در اختیار دارید که سرعت کار شما را افزایش خواهند داد . برای مثال یکی از گزینه ها برای اصلاح رنگ چشم بوده که به سرعت و بدون نیاز به انتخاب چشم، میتوانید رنگ چشم را به راحتی تغییر دهید . از دیگر خصوصیات مهم Davinci Resolve این است که این برنامه Node-based می باشد . یعنی میتوانید پروژه های خود را به راحتی بسط داده و از یک ترکیب در هزاران پروژه دیگر استفاده نمایید.

      Davinci Resolve از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکند از دوربین های RED گرفته تا فایل های Raw از دوربین های SLR ، فرمت فایل های دوربین های Canon , Nikon , Phantom , GoPro در  اندازه های HD , Full HD , 2K , 4K و 5K را میتوانید در این نرم افزار استفاده نمایید . نرم افزار DaVinci Resolve Studio نرم افزاری مورد استفاده در هالیوود می باشد که اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

      27

      بروز شده به جدیدترین نسخه

      Syncovery

      نرم افزار Syncovery هدف آن سینک کردن کامپیوتر ها است. از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هر کجا که نیاز دارید میتوانید استفاده کنید. از همه مهمتر میتوانید از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی، مک بوک، سرور ها، نوت بوک ها و سیستم های آنلاین استفاده کنید، اینکار این برنامه جزء برنامه های محبوب جهان قرار داده است. لازم به ذکر است که Syncovery بسیار پرکاربرد بوده و قابل انعطاف است، لذا بسیاری از کاربران با مشاغل مختلف می توانند از آن به خوبی استفاده کنند.