google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY دانلود رمان
>

دانلود رمان

361
دانلود YesLogic Prince v15.1 x86/x64 - نرم افزار چاپ و تبدیل اسناد Html به PDF

نرم افزار Prince

Prince یک برنامه چاپ ایده آل برای نرم افزار های مبتنی بر سرور مانند اپلیکیشن های تحت وبی می باشد که نیاز به چاپ گزارشات خود دارند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی و به سرعت فایل های PDF ای ایجاد کنید که قابلیت چاپ، دسته بندی یا دانلود داشته باشند.
Prince همچنین می تواند توسط نویسندگان و ناشران برای تایپ کردن و چاپ اسناد نوشته شده در یکی از فرمت های HTML، XHTML یا یکی از اسناد مبتنی بر XML استفاده شود. با این نرم افزار می توان مقالات دانشگاهی، ژورنال ها، مجلات و کتاب ها را قالب بندی کرد.

178

دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.4.37651 + Portable - نرم افزار ویرایش فایلهای PDF

| نرم افزار حرفه ای ویرایش فایلهای PDF |

 

Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF Business) 12.0.2.12465 + Portable نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ، ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف PDF می باشد. کمپانی Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز برنامه فوکسیت فانتوم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit PhantomPDF Business را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

84

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود LibreOffice v7.2.3 - آفیس رایگان و متفاوت

LibreOffice نام آفیس رایگان و قدرتمند می باشد ، که می تواند جایگزین مناسبی برای آفیس معروف باشد ، اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید این نرم افزار گزینه ی خوبی می باشد ، مطمعنا افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند ، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند . پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد ، این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد

137

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel 1.6.203.0 - مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل

 

دانلود Power-User for PowerPoint and Excel

| مجموعه قالب های آماده برای پاورپوینت و اکسل |

 

Power-User for PowerPoint and Excel Premium 1.6.1201 نام مجموعه‌ای کاربردی و قدرتمند به منظور استفاده در پروژه‌های پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل است. همانطور که می‌دانید، قالب‌ها و کتابخانه‌های موجود در مجموعه آفیس بعد از گذشت مدتی، تنوع خود را از دست می‌دهند. این موضوع را در ظاهر آشنا و تکراری انواع محتوای پاورپوینت و یا صفحات گسترده اکسل به خوبی می‌توان حس کرد. به عنوان مثال، در صورتی که به گروهی از کاربارن گفته شود که در قالب موضوعی خاص، یک پروژه پاورپوینت را ارائه کنند، احتمال اینکه پروژه تعدادی از آنان با همدیگر مشابه باشد بسیار بالاست. همین امر سبب می‌شود که خلاقیت کاربران، محدود به کتابخانه‌های مجموعه آفیس بوده و پروژه‌ها ظاهری تکراری و یکنواخت پیدا کنند.

مجموعه جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما کاربارن عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، قادر است ده‌ها قالب جدید و از پیش حاضر شده را برای ساخت پروژه‌های پاورپوینت و اکسل در اختیارتان بگذارد. این مجموعه جدید، شامل ده‌ها قالب از پیش آماده شده، آیکون‌ها، چارت‌ها، نقشه‌ها و دیاگرام‌هایی در سبک‌های گرافیکی خاص و منحصر به فرد است که به کمک آن‌ها، شما عزیزان قادر هستید محتوای دیجیتالی خود را با کیفیتی بسیار زیباتر به مخاطبین ارائه کنید

163  دانلود آموزش و قواعد زبان برای اندروید  -Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Quizlet: Learn languages and vocabulary برای اندروید

| آموزش و قواعد زبان برای اندروید |

 

Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 نام یک اپ جدید، رایگان و کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است که از آن به عنوان یک دستیار هوشمند برای یادگیری هرچه بهتر زبان یاد می‌شود. با این اپلیکیشن، شما به یک مجموعه حرفه‌ای برای یادگیری زبان دسترسی دارید و به راحتی می‌توانید تمرین کنید و آنچه در ذهن دارید را در زمانی کوتاه فرا بگیرید. با این اپ، شما می‌توانید زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری را به موثرترین روش ممکن آموزش ببینید. بدین صورت که کافی‌ست فلش کارت دلخواه خود را بسازید و با همراهی میلیون‌ها کاربر فعال دیگر شروع به مطالعه محتوای آموزشی آن کنید.

239
دانلود PDFMate eBook Converter Professional v1.1.1 - نرم افزار تبدیل فرمت و حذف محدودیت دی آر ام از

خواندن ای بوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی امروزه در میان کاربران و خوانندگان کتاب در حال توسعه می باشد. قیمت پایین، راحتی بیشتر و امکان انتخاب بین عنوان‌های زیاد، از دلایل اصلی انتخاب کاربران برای خرید آنلاین کتاب های الکترونیکی می باشد. اما همانطور که می دانید اغلب این کتاب ها دارای محدودیت امنیتی DRB می باشند که مانع از تبدیل فرمت یا انتقال آن ها به یک سیستم دیگر می شود. نرم افزار PDFMate eBook Converter Professional یک مبدل قدرتمند برای کتاب های الکترونیکی و همچنین ابزاری برای حذف DRB از ای بوک ها می باشد که به راحتی می تواند DRM را از کتابهای Kindle / Adobe / Kobo / Nook حذف کند و آنها را به EPUB، PDF، MOBI، AZW3، TXT، DOC تبدیل کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFMate eBook Converter Professional:
- پشتیبانی از کتابهای الکترونیکی در دستگاه های خاصی مانند Kindle، Adobe، Kobo، Nook
- پشتیبانی از 24 فرمت ورودی مانند Kindle ، Adobe ، PRC ، DOCX و ...
- حذف محدودیت امنیتی DRM از کتاب های الکترونیکی
- تبدیل ای بوک ها به EPUB / PDF / MOBI / TXT
- ذخیره تمام متادیتا ها پس از تبدیل
- اسکن خودکار دستگاه
- رابط کاربری آسان
- و ...

110 پرسش های مهم و ظریف جلسه اول خواستگاری

نویسنده:سید سعید مرادی

پرسش های مهم و ظریف جلسه اول خواستگاری

یکی از مهمترین بخشهای خواستگاری گفتگو میان دختر و پسر است. اما بسیاری از جوانان نمیدانند که در این زمان چگونه صحبت خود را با فرد مورد نظرشان آغاز کنند و چه سوالاتی را از او بپرسند تا بتوانند شناخت بهتری نسبت به او به دست آورند. در این بخش از خانواده پلاس نمناک فهرستی از سوالاتی که باید در جلسات بیان شود، ارائه میگردد.

جلسه اول خواستگاری

جلسه اول خواستگاری

 

201
دانلود PDF-XChange Pro / Editor Plus v9.2.357.0 x86/x64 + v7.0.328.2 - نرم افزار ویرایشگر فایل های پ

PDF-XChange Editor Plus یک نرم افزارکوچک و جامع برای نمایش و ویرایش سریع و آسان فایل های PDF است. این نرم افزار دارای قابلیت های متنوعی چون: اسکن تصاویر و تبدیل متون موجود در آن ها به متون قابل ویرایش و جستجو توسط سیستم، امضای فایل های پی دی اف، ساخت و ویرایش تمبر، حاشیه نویسی، سفارشی سازی منو های نوار ابزار و ... می باشد. PDF-XChange Editor امکان خواندن، باز کردن و ویرایش فایل های Word و بیش از 15 فرمت پشتیبانی شده را دارد.

145

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود TalkHelper PDF Converter OCR 2.4.1.0 - مبدل حرفه‌ای اسناد PDF

 

دانلود ‏‏‎ TalkHelper PDF Converter OCR

| مبدل حرفه‌ای اسناد PDF |

 

TalkHelper PDF Converter OCR 2.4.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور پوشش به تمامی نیازهای شما برای تبدیل سناد PDF به دیگر فرمت‌های دیجیتالی است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید فایل‌های PDF را به فرمت‌های Word, Excel, PowerPoint, Image و … تبدیل کنید. علاوه بر این، شما با این برنامه به سادگی می‌توانید انواع مختلف سندهای دیجیتالی را نیز به فرمت پی‌دی‌اف (PDF) تبدیل نمایید. با امکان OCR، همچنین این امکان نیز در اختیار شما قرار دارد تا به راحتی می‌توانید PDFهای اسکن شده را به محتوایی قابل ویرایش در فرمت‌های Word/Excel تبدیل کنید.

همانطور که می‌دانید، فایل‌هایی در فرمت PDF از جمله سندهای دیجیتالی هستند که با استفاده از آن، افراد می‌توانند محتوای متن و عکس خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از آن برای ارائه محتوای فنی، گزارشات مختلف و … استفاده کنند. در صورتی که شما هم بسته به شرایط، نیاز به ابزاری دارید که با آن بتوانید فرمت‌های مختلف را به PDF و بالعکس تبدیل کنید، این نرم افزار به خوبی می‌تواند برای شما انجام وظیفه کند و کلیه نیاز شما در این زمینه را پوشش دهد.

92

نویسنده:سید سعید مرادی

 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
 
هنگامى كه خواستى به زيارت امام رضا عليه السلام در طوس بروى، پيش از آن كه از ديار و سراى خود بيرون شوى، در حالى كه اين دعا را مى‌خوانى، غسل كن:
 
اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ‏

بارالها مرا پاک کن و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا و بر زبانم مدح ‏و ستایش بر تو را جارى گردان

فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی طَهُوراً وَ شِفَاءً

زیرا که نیرویى نباشد جز به وجود تو پروردگارا آن را وسیله پاکى و درمانم قرار ده

* و مى‏ گویى در وقت بیرون رفتن‏:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَى ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بسوى خدا و بسوى فرزند رسول خدا

حَسْبِیَ اللَّهُ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اللَّهُمَّ إِلَیْکَ تَوَجَّهْتُ وَ إِلَیْکَ قَصَدْتُ وَ مَا عِنْدَکَ أَرَدْتُ‏

بس است مرا خدا بر خدا توکل کردم بارالها بسوى تو رو کردم و بسوى تو آهنگ نمودم و آنچه را نزد توست خواسته و اراده کردم.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس، چون بیرون روى بر در خانه خود بایست و بگو:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهِی وَ عَلَیْکَ خَلَّفْتُ أَهْلِی وَ مَالِی وَ مَا خَوَّلْتَنِی وَ بِکَ وَثِقْتُ‏

بارالها بسوى تو روى خود را نمودم و بر عهده تو اهل خانه و مالم و آنچه بمن دادى بجا نهادم و به تو اطمینان و وثوق دارم

فَلاَ تُخَیِّبْنِی یَا مَنْ لاَ یُخَیِّبُ مَنْ أَرَادَهُ وَ لاَ یُضَیِّعُ مَنْ حَفِظَهُ‏

پس مرا تهى دست مساز اى که هر که او را اراده کرد تهى دستش نسازد و آن را که در حفظ خود دارد ضایع نسازد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ (وَ آلِهِ) وَ احْفَظْنِی بِحِفْظِکَ فَإِنَّهُ لاَ یَضِیعُ مَنْ حَفِظْتَ‏

درود فرست بر محمد و آل محمد و مرا در پناه حفظ خود نگهدارى فرما زیرا که هر که را تو نگهدارى فرمودى ضایع نشود.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس هر گاه رسیدى به سلامت إن شاء الله پس هر گاه خواهى به زیارت بروى غسل بکن و بگو در وقتى که غسل مى‏ کنى‏:

اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی‏

بارالها مرا پاک ساز و قلب و دلم را طاهر گردان و سینه ‏ام را بگشا

وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ مَحَبَّتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ فَإِنَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ‏

و بر لسان و زبان من مدح و ثناى و محبت خود را جارى گردان زیرا که هیچ نیرو و قوتى جز به تو نخواهد بود

وَ قَدْ عَلِمْتُ أَنَّ قِوَامَ دِینِی التَّسْلِیمُ لِأَمْرِکَ وَ الاِتِّبَاعُ لِسُنَّةِ نَبِیِّکَ وَ الشَّهَادَةُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ‏

و محققا من دانسته ‏ام که بجا بودن و قوام دینم سر نهادن به فرمان توست و پیروى از سنت پیغمبرت و گواهى بر همه خلق تو

اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لِی شِفَاءً وَ نُوراً إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ

بارالها آن را براى من درمان و نور قرار ده بدرستى که تو بر هر چیز توانایى. پس بپوش پاکیزه‏ ترین جامه‏ هاى خود را و برو با پاى برهنه به آرامى و وقار و دلت بیاد خدا باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
اللَّهُ أَکْبَرُ و لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ و سُبْحَانَ اللَّهِ و الْحَمْدُ لِلَّهِ‏

خدا بزرگتر است و خدایى جز ذات پروردگار نیست و منزه است خدا و ستایش مخصوص خداست

* بگو و گامهاى خود را کوتاه بردار و، چون داخل روضه مقدسه شوى:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

به نام خدا و به ذات خدا و بر آیین و ملت رسول الله که درود خداى بر او و بر آلش باد

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

گواهى مى ‏دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى ‏شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللَّهِ‏

و باز شهادت مى ‏دهم که محققا حضرت محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و اینکه حضرت على (ع) ولى خداست.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
* پس برو بنزد ضریح و قبله را در پشت خود بگیر و روبروى آن حضرت بایست و بگو:

أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‏

شهادت مى‏ دهم که خدایى جز خداى یکتا نیست که بى‏ شریک و انباز است

وَ أَشْهَدُ أَنْ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ‏

و باز شهادت مى‏ دهم که محمد (ص) بنده او و فرستاده او بر خلق است و همانا او بزرگ نسبت به خلق اولین و آخرین است و او سید پیغمبران و فرستادگان خداست

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدِ خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

پروردگارا درود فرست بر محمد (ص) بنده و فرستاده و پیغام آور و سید و بزرگ تمام خلق تو،درودى که کسى غیر تو قادر بر حساب و ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ‏

پروردگارا درود فرست بر امیر مؤمنان على بن ابى طالب (ع)

عَبْدِکَ وَ أَخِی رَسُولِکَ الَّذِی انْتَجَبْتَهُ بِعِلْمِکَ وَ جَعَلْتَهُ هَادِیاً لِمَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ‏

بنده تو و برادر رسول تو که او را به علم و حکمت خود از تمام خلق برگزیدى و بر هر کس از خلق خواستى راهنما گردانیدى

وَ الدَّلِیلَ عَلَى مَنْ بَعَثْتَهُ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَ (دَیَّانِ) الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَ (فَصْلِ) قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

و دلیل و رهبر بر پیمبرانى که به رسالتهاى خود به خلق مبعوث کردى هم او را دلیل امت بر حقانیت آنان قرار دادى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

وَ الْمُهَیْمِنَ (الْمُهَیْمِنِ) عَلَى ذَلِکَ کُلِّهِ وَ السَّلاَمُ عَلَیْهِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

و مقام او را عالیتر از همه مقرر داشتى سلام و رحمت و برکات خدا بر آن بزرگوار باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى فَاطِمَةَ بِنْتِ نَبِیِّکَ وَ زَوْجَةِ وَلِیِّکَ وَ أُمِّ السِّبْطَیْنِ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر فاطمه زهرا دختر پیغمبرت و همسر ولیت و مادر دو سبط رسولت حسن و حسین که دو سید جوانان اهل بهشتند

الطُّهْرَةِ الطَّاهِرَةِ الْمُطَهَّرَةِ التَّقِیَّةِ النَّقِیَّةِ الرَّضِیَّةِ الزَّکِیَّةِ سَیِّدَةِ نِسَاءِ أَهْلِ الْجَنَّةِ أَجْمَعِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

آن پاک گوهر طاهر و مطهرو با تقواى کامل و پاکیزه خدا از او خوشنود و نفس مقدسش مبرا و بزرگ تمام زنان اهل بهشت است خدایا بر او درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سِبْطَیْ نَبِیِّکَ وَ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

پروردگارا درود فرست بر حسن و حسین دو سبط پیغمبرت و دو سید جوانان اهل بهشت

الْقَائِمَیْنِ فِی خَلْقِکَ وَ الدَّلِیلَیْنِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ (بَعَثْتَهُ) بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانَیِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلَیْ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ‏

آن دو بزرگوارى که در میان خلق قیام کردند و هر دو دلیل و رهنما بودند بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَبْدِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن الحسین بنده تو که در میان خلق قیام کرد

وَ الدَّلِیلِ عَلَى مَنْ بَعَثْتَ بِرِسَالاَتِکَ وَ دَیَّانِ الدِّینِ بِعَدْلِکَ وَ فَصْلِ قَضَائِکَ بَیْنَ خَلْقِکَ سَیِّدِ الْعَابِدِینَ‏

و دلیل بود بر آنکه تو مبعوث به رسالتهایت فرمودى و حاکم در امر دین خود به عدل برگماشتى و براى قطع حکومت بین خلق حاکم گردانیدى و او سید و بزرگ اهل عبادت بود

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ خَلِیفَتِکَ فِی أَرْضِکَ بَاقِرِ عِلْمِ النَّبِیِّینَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و خلیفه تو در روى زمین و مبین علم پیغمبران

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ وَ حُجَّتِکَ عَلَى خَلْقِکَ أَجْمَعِینَ الصَّادِقِ الْبَارِّ

خدایا درود و رحمت فرست بر جعفر بن محمد الصادق بنده خاص تو و حافظ دین تو و حجت تو بر خلق عالم آن امام صادق نیکوکار

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ عَبْدِکَ الصَّالِحِ وَ لِسَانِکَ فِی خَلْقِکَ النَّاطِقِ بِحُکْمِکَ (بِحِکْمَتِکَ) وَ الْحُجَّةِ عَلَى بَرِیَّتِکَ‏

خدایا درود فرست بر موسى بن جعفر بنده شایسته تو و لسان بیان تو در میان خلق و ناطق به حکم تو و حجت الهى بر تمام خلق تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ الْقَائِمِ بِعَدْلِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن موسى که در مقام رضا به حد کمال بود او بنده تو و حافظ دین تو و قیام کننده به حکم عدل تو

وَ الدَّاعِی إِلَى دِینِکَ وَ دِینِ آبَائِهِ الصَّادِقِینَ صَلاَةً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا غَیْرُکَ‏

و دعوت کننده به سوى دین تو و دین پدران با صدق و حقیقت خود بود بر آن بزرگوار درود و رحمتى فرست که کسى غیر تو قادر بر حساب ثوابش نباشد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ بِأَمْرِکَ وَ الدَّاعِی إِلَى سَبِیلِکَ‏

خدایا درود و رحمت فرست بر محمد بن على بنده تو و سلطان قائم‏ به امر تو و دعوت کننده خلق به راه تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّ دِینِکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر على بن محمد بنده تو و حافظ و نگهبان دین تو

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ الْعَامِلِ بِأَمْرِکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ وَ حُجَّتِکَ الْمُؤَدِّی عَنْ نَبِیِّکَ‏

پروردگارا درود و رحمت فرست بر حسن بن على که عامل به فرمان تو و قیام کننده در میان خلق تو و حجت تو که از جانب پیغمبرت اداى فرایض دین و تعلیم حق مى‏ فرمود:
 
وَ شَاهِدِکَ عَلَى خَلْقِکَ الْمَخْصُوصِ بِکَرَامَتِکَ الدَّاعِی إِلَى طَاعَتِکَ وَ طَاعَةِ رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ‏

و شاهد بر حقانیت بر خلق بود و به کرامت و لطف تو اختصاص داشت و دعوت خلق به راه طاعت و بندگى تو و طاعت رسول تو نمود درود و رحمتهاى تو بر جمیع آن بزرگواران باد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى حُجَّتِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ صَلاَةً تَامَّةً نَامِیَةً بَاقِیَةً

پروردگارا درود فرست بر حجت خود بر اهل عالم و ولى قائم در میان خلق خود درود و رحمتى که تام و کامل و با افزایش و باقى تا ابد باشد

تُعَجِّلُ بِهَا فَرَجَهُ وَ تَنْصُرُهُ بِهَا وَ تَجْعَلُنَا مَعَهُ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

و آن رحمت موجب تعجیل در فرج و ظهور او شود و هم به آن رحمت او را یارى کنى و ما را هم با او در دنیا و آخرت همنشین گردانى

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ أُوَالِی وَلِیَّهُمْ وَ أُعَادِی عَدُوَّهُمْ‏

پروردگارا من به درگاه تو بواسطه دوستى این بزرگواران تقرب مى‏ جویم و دوست آن‌ها را دوست و دشمنانشان را دشمن مى ‏دارم

فَارْزُقْنِی بِهِمْ خَیْرَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ

تو هم به واسطه حب آن‌ها خیر دنیا و آخرت را نصیب من بگردان

وَ اصْرِفْ عَنِّی بِهِمْ شَرَّ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ وَ أَهْوَالَ یَوْمِ الْقِیَامَةِ

و شر دنیا و آخرت و احوال روز قیامت را بواسطه کرامت آن بزرگواران از من دور بگردان

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
*پس مى ‏نشینى نزد سر آن حضرت و مى‏ گویى‏:

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى ولى خدا سلام ما بر تو اى حجت بالغه خدا بر خلق

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا عَمُودَ الدِّینِ‏

سلام ما بر تو اى نور خدا در تاریکیهاى زمین سلام ما بر تو اى ستون عمارت دین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ آدَمَ صِفْوَةِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ نُوحٍ نَبِیِّ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث علم آدم برگزیده خدا،سلام ما بر تو اى وارث حلم نوح پیغمبر خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِبْرَاهِیمَ خَلِیلِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ إِسْمَاعِیلَ ذَبِیحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث ابراهیم دوست خاص خدا،سلام ما بر تو اى وارث اسماعیل ذبیح خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى کَلِیمِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عِیسَى رُوحِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث کمالات موساى متکلم‏ با خدا،سلام ما بر تو اى وارث عیساى روح قدسى خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللَّهِ‏

سلام ما بر تو اى وارث حضرت محمد فرستاده خدا

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیٍّ وَلِیِّ اللَّهِ وَ وَصِیِّ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث امیر المؤمنین ولى خدا و وصى رسول پروردگار عالم

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ

سلام ما بر تو اى وارث فاطمه زهراء سلام ما بر تو اى وارث حسن و حسین دو سید جوانان اهل بهشت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ زَیْنِ الْعَابِدِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث على بن الحسین سید اهل عبادت

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ بَاقِرِ عِلْمِ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ‏

سلام ما بر تو اى وارث محمد بن على باقر کاشف و مبین علوم اولین و آخرین

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ الْبَارِّ السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا وَارِثَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ

سلام ما بر تو اى وارث علم جعفر بن محمد صادق نیکوکار،سلام ما بر تو اى وارث مظلومیت موسى بن جعفر

السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصِّدِّیقُ الشَّهِیدُ السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْوَصِیُّ الْبَارُّ التَّقِیُ‏

سلام ما بر تو اى با صدق و حقیقت و اى شهید راه خدا سلام ما بر تو اى وصى و جانشین رسول (ص) و نیکوکار و متقى

أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاَةَ وَ آتَیْتَ الزَّکَاةَ

گواهى مى‏ دهم که همانا تو نماز را استوار کردى و بپا داشتى و زکات عطا کردى

وَ أَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَیْتَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ عَبَدْتَ اللَّهَ (مُخْلِصاً) حَتَّى أَتَاکَ الْیَقِینُ‏

و به وظیفه امر به معروف و نهى از منکر پیوسته قیام کردى تا هنگام رحلتت که مقام شهود و عین الیقین قیامت است فرا رسید

السَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ‏

سلام ما بر تو اى ابا الحسن الرضا و رحمت و برکات الهى بر روح پاک تو باد

پس خود را بر ضریح مى‏ چسبانى و مى‏ گویى‏:

اللَّهُمَّ إِلَیْکَ صَمَدْتُ مِنْ أَرْضِی وَ قَطَعْتُ الْبِلاَدِ رَجَاءَ رَحْمَتِکَ‏

پروردگارا من قاصد درگاه تو از سرزمین خود و وطن خویش گردیدم تا قطع بلاد و مسافت بسیار به امید رحمت تو

فَلاَ تُخَیِّبْنِی وَ لاَ تَرُدَّنِی بِغَیْرِ قَضَاءِ حَاجَتِی وَ ارْحَمْ تَقَلُّبِی عَلَى قَبْرِ ابْنِ أَخِی رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

پس مرا از آن درگاه کرم ناامید مساز و تا حاجتم روا مسازى باز مگردان و به روى آوردن به قبر مطهر فرزند على برادر رسولت صلى الله علیه و آله در حقم ترحم فرما

بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی یَا مَوْلاَیَ أَتَیْتُکَ زَائِراً وَافِداً عَائِذاً مِمَّا جَنَیْتُ عَلَى نَفْسِی وَ احْتَطَبْتُ عَلَى ظَهْرِی‏

اى مولاى من پدر و مادرم فداى تو باد من به عزم زیارتت آمدم و به درگاه شما وارد شده و پناه آورده‏ ام به شما از شر و عذاب آنچه بر خود خیانت کرده ‏ام و بار سنگین گناه را به دوش کشیده ‏ام

فَکُنْ لِی شَافِعاً إِلَى اللَّهِ یَوْمَ فَقْرِی وَ فَاقَتِی فَلَکَ عِنْدَ اللَّهِ مَقَامٌ مَحْمُودٌ وَ أَنْتَ عِنْدَهُ وَجِیهٌ‏

تا تو به درگاه خدا روز فقر و بینواییم مرا شفاعت کنى که تو را نزد خدا مقام محمود شفاعت است و نزد حق محبوب و آبرومندى
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

* پس دست راست را بلند مى ‏کنى و دست چپ را بر قبر مى‏ گشایى و مى‏ گویى:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ وَ بِوِلاَیَتِهِمْ أَتَوَلَّى آخِرَهُمْ بِمَا تَوَلَّیْتُ بِهِ أَوَّلَهُمْ وَ أَبْرَأُ مِنْ کُلِّ وَلِیجَةٍ دُونَهُمْ‏

پروردگارا من همانا به درگاه حضرتت تقرب مى ‏جویم بواسطه محبت و دوستى اهل بیت و اول و آخرین این خاندان رسالت را یک یک دوست مى‏ دارم و از همه وسیله‏ هاى غیر اینها بیزارم

اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ وَ اتَّهَمُوا نَبِیَّکَ وَ جَحَدُوا بِآیَاتِکَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ‏

خدایا لعنت کن کسانى را که نعمتت را مبدل کردند و پیغمبرت را متهم داشته و آیات تو را انکار کردند

وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَى أَکْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ

و مردم را بر علیه آل محمد وادار کردند

اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِاللَّعْنَةِ عَلَیْهِمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ یَا رَحْمَانُ‏

پروردگارا من به درگاه تو تقرب مى ‏جویم به لعن کردن و بیزارى جستن از آن مردم در دنیا و آخرت، اى خداى مهربان

* پس برمى‏ گردى و به نزد پاى آن حضرت مى‏ روى و مى‏ گویى‏:

صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ صَلَّى اللَّهُ عَلَى رُوحِکَ وَ بَدَنِکَ‏

درود و رحمت خدا بر تو اى ابا الحسن الرضا درود و رحمت حق بر روح و جسم پاک تو باد

صَبَرْتَ وَ أَنْتَ الصَّادِقُ الْمُصَدَّقُ قَتَلَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ بِالْأَیْدِی وَ الْأَلْسُنِ‏

تو صبر کردى و تو در دین خدا با صدق و حقیقت و تصدیق کامل بودى خدا بکشد آنان را که تو را کشتند و به دست و زبان تو را آزردند.

پس تضرع و مبالغه کن در لعنت کردن بر کشنده امیر المؤمنین و قاتلان حسن و حسین علیهم السلام و قاتلان جمیع اهل بیت رسول خدا علیهم السلام پس از پشت قبر برو و نزد سر آن حضرت دو رکعت نماز بکن در رکعت اول سوره یس و در رکعت دوم سوره الرحمن بخوان و جهد کن در دعا و تضرع و بسیار دعا کن از براى خود و پدر و مادر خود و جمیع برادران مؤمن خود و آنچه خواهى نزد سر آن حضرت بمان و باید که نمازهاى خود را نزد قبر بخوانی، مؤلف گوید که این زیارت بهترین زیارات آن حضرت است و در فقیه و عیون و کتب علامه مجلسى و ... وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ که در آخر زیارت است با دو میم است یعنى لعنت کن خداوندا کسانى را که استهزا نمودند به امامى که تو از جهت ایشان مقرر فرمودى و لکن در مصباح الزایر سَخِرُوا بِأَیَّامِکَ است و این نیز درست، بلکه شاید از جهتى اولى باشد چه آنکه مراد از ایام ائمه علیهم السلام است چنانکه در خبر صقر بن ابى دلف در فصل پنجم از باب اول معلوم شد و بدان نیز که لعنت کردن بر قاتلان ائمه علیهم السلام به هر زبانى که کرده شود خوب است و اگر این عبارت را که از بعضى ادعیه اخذ شده بخواند شاید انسب باشد.
 
زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه

اَللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ قَتَلَةَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ وَ قَتَلَةَ أَهْلِ بَیْتِ نَبِیِّکَ‏

خدایا لعنت کن قاتلان امیر المؤمنین و قاتلان و کشندگان حسن و حسین علیهم السلام را و همچنین قاتلان اهل بیت پیغمبرت را

اللَّهُمَّ الْعَنْ أَعْدَاءَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ قَتَلَتَهُمْ‏

بارالها لعنت کن دشمنان آل محمد را و کشندگان آن‌ها را

وَ زِدْهُمْ عَذَاباً فَوْقَ الْعَذَابِ وَ هَوَاناً فَوْقَ هَوَانٍ وَ ذُلاًّ فَوْقَ ذُلٍّ وَ خِزْیاً فَوْقَ خِزْیٍ‏

و بیفزا عذاب آن‌ها را روى عذاب و خوارى و زبونى روى خوارى و زبونى و رسوایى فوق رسوایى

اللَّهُمَّ دُعَّهُمْ إِلَى النَّارِ دَعّاً وَ أَرْکِسْهُمْ فِی أَلِیمِ عَذَابِکَ رَکْساً وَ احْشُرْهُمْ وَ أَتْبَاعَهُمْ إِلَى جَهَنَّمَ زُمَراً

پروردگارا آنان را بسوى آتش به سختى بران و در عذاب دردناک سرنگونشان فرمای یکباره و با اتباع و پیروانشان به سوى دوزخ گروه گروه محشورشان فرماى؛ و در تحفة الزائر است که شیخ مفید ذکر کرده که مستحب است که بعد از نماز زیارت امام رضا علیه السلام، این دعا بخوانند.

اَللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ یَا اللَّهُ الدَّائِمُ فِی مُلْکِهِ الْقَائِمُ فِی عِزِّهِ الْمُطَاعُ فِی سُلْطَانِهِ الْمُتَفَرِّدُ فِی کِبْرِیَائِهِ‏

پروردگارا همانا از تو درخواست مى ‏کنم اى خدایى که سلطنتش ابدى است و در مقام عزت به ذات خود قائم و حکمش در همه عالم مطاع و در عظمت و کبرایى یکتا است.

الْمُتَوَحِّدُ فِی دَیْمُومِیَّةِ بَقَائِهِ الْعَادِلُ فِی بَرِیَّتِهِ الْعَالِمُ فِی قَضِیَّتِهِ الْکَرِیمُ فِی تَأْخِیرِ عُقُوبَتِهِ‏

و یگانه و بى ‏شریک در وجود سرمدى است با عدل در کار خلق خود و دانا در قضاء و قدر خویش است و کریم و مهربان در تأخیر عقوبت بندگان است

إِلَهِی حَاجَاتِی مَصْرُوفَةٌ إِلَیْکَ وَ آمَالِی مَوْقُوفَةٌ لَدَیْکَ وَ کُلَّمَا وَفَّقْتَنِی مِنْ خَیْرٍ (بِخَیْرٍ) فَأَنْتَ دَلِیلِی عَلَیْهِ وَ طَرِیقِی إِلَیْهِ‏

اى خداى من حاجتهایم از هر در منصرف به درگاه کرم توست و آرزوهایم همه متوقف نزد توست‏ و هر گاه مرا بر کار خیرى موفق داشتى پس راهنمایم به خیر تو شدى بلکه راهم تویى

یَا قَدِیراً لاَ تَئُودُهُ الْمَطَالِبُ یَا مَلِیّاً یَلْجَأُ إِلَیْهِ کُلُّ رَاغِبٍ‏

اى قادرى که خلق هر قدر از او طلب و درخواست کنند بر اعطاى آن مطلب توانائى و از کثرت مطالب خلق خستگى و ملال نخواهى یافت اى دارایى که هر محتاجى پناه بدرگاه تو آورد و راغب عطاى توست

مَا زِلْتُ مَصْحُوباً مِنْکَ بِالنِّعَمِ جَارِیاً عَلَى عَادَاتِ الْإِحْسَانِ وَ الْکَرَمِ‏

من همیشه با نعمتهایت قرین بوده ‏ام و عادات احسان و لطف و کرمت بر من پى در پى است

أَسْأَلُکَ بِالْقُدْرَةِ النَّافِذَةِ فِی جَمِیعِ الْأَشْیَاءِ وَ قَضَائِکَ الْمُبْرَمِ الَّذِی تَحْجُبُهُ بِأَیْسَرِ الدُّعَاءِ

اى خدا از تو درخواست مى ‏کنم به حق قدرت کامل و نافذت در جمیع موجودات و قضاى مقطوعت که به دعایى آسان مستور مى ‏گردانى

وَ بِالنَّظْرَةِ الَّتِی نَظَرْتَ بِهَا إِلَى الْجِبَالِ فَتَشَامَخَتْ وَ إِلَى الْأَرَضِینَ فَتَسَطَّحَتْ وَ إِلَى السَّمَاوَاتِ فَارْتَفَعَتْ وَ إِلَى الْبِحَارِ فَتَفَجَّرَتْ‏

و بدان نظر عنایتى که به کوه‌ها کردى آن‌ها را رفیع ساختى و به زمین نمودى آن را مسطح گردانیدى و به آسمان‌ها نمودى و رفعت بدان‌ها بخشیدى و به دریا‌ها انداختى و به جریان و تموج آوردى

یَا مَنْ جَلَّ عَنْ أَدَوَاتِ لَحَظَاتِ الْبَشَرِ وَ لَطُفَ عَنْ دَقَائِقِ خَطَرَاتِ الْفِکَرِ

اى آنکه بزرگترى از قواى ادراکى بشر و لطیفترى از آنکه به فکر و اندیشه احدى خطور کنى

لاَ تُحْمَدُ یَا سَیِّدِی إِلاَّ بِتَوْفِیقٍ مِنْکَ یَقْتَضِی حَمْداً وَ لاَ تُشْکَرُ عَلَى أَصْغَرِ مِنَّةٍ إِلاَّ اسْتَوْجَبْتَ بِهَا شُکْراً

کسى ثناء و حمد تو را جز به توفیق تو نتواند و آن توفیق باز مستوجب حمد دیگرى است و کسى شکر تو بر کوچکترین نعمتت نتواند مگر آنکه مستوجب شکر دیگرى باشى

فَمَتَى تُحْصَى نَعْمَاؤُکَ یَا إِلَهِی وَ تُجَازَى آلاَؤُکَ یَا مَوْلاَیَ وَ تُکَافَأُ صَنَائِعُکَ‏

بارى اى خداى من کى توان نعمتهاى بى حد و نهایتت را به شمار آورد و بر آن نعم و آلاء سپاسگزارى کرد و صنایع و عطایاى تو را کى تواند خلق از عهده عوض و تکافوی آن برآید

یَا سَیِّدِی وَ مِنْ نِعَمِکَ یَحْمَدُ الْحَامِدُونَ وَ مِنْ شُکْرِکَ یَشْکُرُ الشَّاکِرُونَ‏

اى سید من در صورتى که به نعمتهاى تو حمد و ستایش گذارند حمد و ستایش تو گویند

وَ أَنْتَ الْمُعْتَمَدُ لِلذُّنُوبِ فِی عَفْوِکَ وَ النَّاشِرِ عَلَى الْخَاطِئِینَ جَنَاحَ سِتْرِکَ‏

تویى که بر عفو و بخششت معصیت کاران اعتماد دارند و تویى که پر و بال پرده پوشى و عفوت بر سر خطا کاران گسترده است

وَ أَنْتَ الْکَاشِفُ لِلضُّرِّ بِیَدِکَ فَکَمْ مِنْ سَیِّئَةٍ أَخْفَاهَا حِلْمُکَ حَتَّى دَخِلَتْ وَ حَسَنَةٍ ضَاعَفَهَا فَضْلُکَ حَتَّى عَظُمَتْ عَلَیْهَا مُجَازَاتُکَ‏

و تو غم و رنج و الام خلق را به دست لطف برطرف می سازى و چه بسیار گناهان را حلم تو پنهان کرده تا محو و نابود گردانید و چه حسناتى را که تو چندین برابر کردى تا آنکه پاداش تو بر آن عظیم گشت

جَلَلْتَ أَنْ یُخَافَ مِنْکَ إِلاَّ الْعَدْلُ وَ أَنْ یُرْجَى مِنْکَ إِلاَّ الْإِحْسَانُ وَ الْفَضْلُ‏

و از آن بزرگتر و برترى که از غیرعدالتت ترسان باشند و تو کریمتر از آنى که خلق جز فضل و احسان از تو امید دارند

فَامْنُنْ عَلَیَّ بِمَا أَوْجَبَهُ فَضْلُکَ وَ لاَ تَخْذُلْنِی بِمَا یَحْکُمُ بِهِ عَدْلُکَ‏

پس اى خدا بر من منت گذار به چیزى که مقتضاى فضل و کرم توست و به عدل خود مرا خوار مگردان

سَیِّدِی لَوْ عَلِمَتِ الْأَرْضُ بِذُنُوبِی لَسَاخَتْ بِی أَوِ الْجِبَالُ لَهَدَّتْنِی أَوِ السَّمَاوَاتُ لاَخْتَطَفَتْنِی‏

اى آقاى من اگر زمین آگه از گناهان من بود مرا در قعر خود فرو مى ‏برد و اگر کوه‌ها مطلع بود بر سر من خراب مىیشد و اگر آسمان‌ها مرا قطعه قطعه

أَوِ الْبِحَارُ لَأَغْرَقَتْنِی سَیِّدِی سَیِّدِی سَیِّدِی مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ مَوْلاَیَ‏

و اگر دریا‌ها مرا غرق می کرد اى آقاى من اى آقاى من اى آقاى من اى مولاى من اى مولاى من اى مولاى من

قَدْ تَکَرَّرَ وُقُوفِی لِضِیَافَتِکَ فَلاَ تَحْرِمْنِی مَا وَعَدْتَ الْمُتَعَرِّضِینَ لِمَسْأَلَتِکَ‏

چه بسیار به درگاهت به مهمانى آمدم پس مرا از آنچه به سائلان درگاهت که به سؤال متعرض احسان تواند وعده فرمودى محروم مساز

یَا مَعْرُوفَ الْعَارِفِینَ یَا مَعْبُودَ الْعَابِدِینَ یَا مَشْکُورَ الشَّاکِرِینَ یَا جَلِیسَ الذَّاکِرِینَ‏

اى مشهود عارفان و اى معبود اهل عبادت و معرفت و مشکور سپاسگزاران اى همنشین یاد کنندگان از تو

یَا مَحْمُودَ مَنْ حَمِدَهُ یَا مَوْجُودَ مَنْ طَلَبَهُ یَا مَوْصُوفَ مَنْ وَحَّدَهُ یَا مَحْبُوبَ مَنْ أَحَبَّهُ‏

و اى پسند خاطر آنکه تو را حمد و ثنا گوید اى موجود حاضر براى هر که تو را طلبد اى شناخته شده نزد آنکه تو را به وحدانیت شناخت و اى محبوب آنکه تو را دوست دارد

یَا غَوْثَ مَنْ أَرَادَهُ یَا مَقْصُودَ مَنْ أَنَابَ إِلَیْهِ‏

اى پناه آنکه تو را خواهد اى مقصود آنکه به درگاه تو رجوع و انابه کند

یَا مَنْ لاَ یَعْلَمُ الْغَیْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَصْرِفُ السُّوءَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُدَبِّرُ الْأَمْرَ إِلاَّ هُوَ

اى خدایى که به علم غیب عالم کس جز تو آگاه نیست اى خدایى که جز تو کسى برطرف کننده رنج و آلام خلق نیست اى کسى که تدبیر امور عالم تنها بدست توست

یَا مَنْ لاَ یَغْفِرُ الذَّنْبَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یَخْلُقُ الْخَلْقَ إِلاَّ هُوَ یَا مَنْ لاَ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ إِلاَّ هُوَ

اى کسى که گناه خلق را جز تو کسى نتواند بخشید اى کسى که خلق عالم را بیافرید اى کسى که جز تو کسى باران را نبارد

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ‏

درود فرست بر محمد و آل اطهارش و مرا بیامرز اى بهترین آمرزندگان

رَبِّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ حَیَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَجَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِنَابَةٍ

پروردگارا همانا من از تو آمرزش می طلبم از راه حیا و شرمسارى و باز آمرزش مى ‏طلبم به طریق رجا و امیدوارى و باز آمرزش مى ‏طلبم از روى توبه و انابه و بازگشت به درگاه تو

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَغْبَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَهْبَةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم با حال شوق و رغبت و آمرزش مى ‏طلبم با حال خوف و ترس

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ طَاعَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِیمَانٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِقْرَارٍ

و استغفار مى‏ کنم از روى طاعت و بندگى تو و آمرزش مى ‏طلبم از روى ایمان به تو و آمرزش مى‏ طلبم با حال اقرار و اعتراف به گناه

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِخْلاَصٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَقْوَى‏

و آمرزش مى‏ طلبم از روى اخلاص و آمرزش مى ‏طلبم از روى تقوى و پارسایى

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَوَکُّلٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ ذِلَّةٍ

و آمرزش مى‏ طلبم از روى توکل به خدا و آمرزش مى‏ طلبم از روى ذلت و مسکنت

وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ عَامِلٍ لَکَ هَارِبٍ مِنْکَ إِلَیْکَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

و استغفار مى ‏کنم استغفار کسى که براى تو به کار پرداخته و از تو بسوى تو مى ‏گریزد پس خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد

وَ تُبْ عَلَیَّ وَ عَلَى وَالِدَیَّ بِمَا تُبْتَ وَ تَتُوبُ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ‏

و بر من و والدینم به قبول توبه و مغفرت و آمرزش باز گرد بدان قسمى که توبه جمیع خلق خود را مى ‏پذیرى اى مهربانترین مهربانان عالم

یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ یَا مَنْ یُسَمَّى بِالْغَفُورِ الرَّحِیمِ‏

اى آنکه به نام غفور و رحیم نامیده مى ‏شوى

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْبَلْ تَوْبَتِی وَ زَکِّ عَمَلِی وَ اشْکُرْ سَعْیِی وَ ارْحَمْ ضَرَاعَتِی‏

درود فرست بر محمد و آل او و توبه مرا بپذیر و عملم را پاکیزه دار و بر سعى و کوششم پاداش عطا فرما و به تضرع و زاریم ترحم کن

وَ لاَ تَحْجُبْ صَوْتِی وَ لاَ تُخَیِّبْ مَسْأَلَتِی یَا غَوْثَ الْمُسْتَغِیثِینَ‏

و صداى دعایم را از سمع قبول خود دور و مستور مساز و سؤال و درخواستم را عطا کن و محروم و ناامیدم مگردان اى پناه بخش فریاد خواهان

وَ أَبْلِغْ أَئِمَّتِی سَلاَمِی وَ دُعَائِی وَ شَفِّعْهُمْ فِی جَمِیعِ مَا سَأَلْتُکَ وَ أَوْصِلْ هَدِیَّتِی إِلَیْهِمْ کَمَا یَنْبَغِی لَهُمْ‏

و سلام و دعایم را به امامان و پیشوایانم برسان و در آنچه از تو درخواست کردم آن بزرگواران را شفیع من گردان و هدیه مرا به آن بزرگواران چنانکه لایق آنهاست واصل ساز

وَ زِدْهُمْ مِنْ ذَلِکَ مَا یَنْبَغِی لَکَ بِأَضْعَافٍ لاَ یُحْصِیهَا غَیْرُکَ‏

و بر آن هدیه آنچه سزاوار کرم توست هم چندین برابر که جز تو کسى شمارشش نداند بیفزا

وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى أَطْیَبِ الْمُرْسَلِینَ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ‏

که هیچ قدرت و نیرویى جز بواسطه خداى بلند مرتبه بزرگ نخواهد بود و خدا درود و رحمت فرستد بر نیکوترین پیغمبران محمد (ص) و آل اطهار او.

زیارتنامه امام رضا (ع) + متن و ترجمه
مولف گوید که علامه مجلسی در بحار از بعض مولفات قدمای اصحاب، زیارتی برای حضرت امام رضا (ع) نقل کرده که معروف است به جوادیه و در آخر آن زیارت است که نماز زیارت به جا آور و تسبیح کن و هدیه نما آن را به آن حضرت، پس بگو:

اَللهُمَّ اِنّی اَساَلُکَ یا اللهُ الدّائِمُ

و این دعا را تا به آخر نقل کرده. پس هرگاه در آن مشهد مقدس آن زیارت را خواندی این دعا را ترک مکن.
104 دانلود نرم افزار ساخت فایل  PDF24 Creator-PDF

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود PDF24 Creator 7.4.0 Final + Portable - نرم افزار ساخت فایل PDF

 

دانلود PDF24 Creator

نرم افزار ساخت فایل PDF

 

PDF24 Creator 10.4.0 Final + Portable برنامه ای کاربردی برای ایجاد فایل های پی دی اف می باشد. این برنامه قابلیت تبدیل اکثر فرمت های اسنادی به پی دی اف را دارا می باشد. عملکرد این برنامه بسیار ساده بوده و می تواند به عنوان چاپگر فایل های PDF نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چندزبانه بودن برنامه امکان تسریع بخشیدن به تبدیل ها را فراهم کرده و امکان تبدیل دسته ای نیز در نسخه جدید برنامه گنجانده شده است.

90  دانلود آفیس 2021 – Microsoft Office 2021 Retail 2108 Build 14326.20454 x86/x64

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

 

دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

| مایکروسافت آفیس 2021 |

 

آفیس 2021 – Microsoft Office 2021 Retail 2108 Build 14326.20454 x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

334 سیستم گیمینگ مشابه با کنسول بازی پلی استیشن 5

نویسنده:سید سعید مرادی

راهنمای خرید سیستم گیمینگ پلی استیشن 5

سیستم گیمینگ مشابه با کنسول بازی پلی استیشن 5

حدود یک سال از عرضه کنسول نسل نهم سونی پلی استیشن 5 به بازارهای جهانی می گذرد و مقایسه های فراوانی میان کامپیوتر گیمینگ و کنسول کمپانی رقیب یعنی مایکروسافت (XBOX Series X) با شاهکار ژاپنی ها صورت گرفته است

100 دانلود مجله Your Cat

نویسنده:سید سعید مرادی

|

مجله-Your-Cat

مجله مجله Your Cat به‌صورت کامل نکات و توصیه‌های کاربردی را در مورد زندگی با لذت بیشتری همراه با حیوانات خانگی عنوان خواهد کرد و به‌طور خاص در مورد گربه صحبت خواهد کرد. این مجله دارای اطلاعات بسیار جالبی برای شما بوده و پرسش و پاسخ‌های جالبی را در مورد گربه‌های خانگی خواهد داشت. متخصصین بسیاری در این مجله نظرات خود را اعلام کرده و می‌توانند تمرکز زیادی روی سلامت و دیگر مباحث و موارد گربه‌ها داشته باشند. آموزش‌های گام به گام به شما داده شده و حتی اگر برای اولین‌بار می‌خواهید که گربه نگهداری کنید، می‌توانید با شماره‌های مختلف این مجله همراه شده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

79

دانلود VovSoft Keystroke Visualizer 1.6 - نمایش کلیدهای ترکیبی بر روی صفحه نمایش

 

دانلود VovSoft Keystroke Visualizer

| نمایش کلیدهای ترکیبی بر روی صفحه نمایش |

 

VovSoft Keystroke Visualizer 1.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که با نصب آن، شما می‌توانید وضعیت فشردن شدن هریک از کلیدها و یا دکمه‌های ترکیبی را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. این برنامه، بیشتر مختص مواقعی است که شما در حال ضبط یک فیلم آموزشی و یا دموی آنلاین باشید و بخواهید برای مخاطبان خود، کلیدهایی را که بر روی کیبورد فشار می‌دهید قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال، ممکن است حین ضبط یک ویدیوی آموزشی، به کاربران و مخاطبان خود نشان دهید که کارکرد یک دکمه و یا کلید ترکیبی به چه شکل است. در این لحظه، با فشردن کلیدهای مذکور، جزئیات آن در همان لحظه بر روی صفحه به نمایش درخواهد آمد و در ویدیوی در حال ضبط برای مخاطبان شما قابل مشاهده خواهد بود.

87 دانلود تعبیر خواب جامع ۱۷٫۵۴۵ برای کامپیوتر

نویسنده:سید سعید مرادی

تعبیر-خواب-جامع

دانلود تعبیر خواب جامع جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار تعبیرخواب جامع با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

تعبیر خواب جامع نرم افزار کاربردی و مفیدی است که شما می توانید با استفاده از آن درباره تعبیر خواب خود اطلاعاتی به دست بیاورید و بتوانید مفهوم خواب خود را درک کنید.اگر شما هم از دسته کسایی هستید که خواب های زیادی می بینید و می خواهید درباره آن تحقیق کنید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.این نرم افزار بر روی تمامی ویندوز ها قابل نصب است و اگر سیستم قدیمی دارید نگران نباشید و می توانید به روی آن نصب کنید.شما می توانید با استفاده از جست و جو این نرم افزار کلمه های متنوع مربوط به خواب خود را سرچ کنید و بتوانید آن را سریع تر پیدا کنید و وقت خود را از دست ندهید.همچنین این نرم افزار دارای تعبیر خواب های انسان های معروف که کتاب تعبیر خواب داشته اند را در این نرم افزار مشاهده کنید و بتوانید با توجه به نیاز و شناختی که از این افراد دارید بتوانید که دسترسی راحت تری داشته باشید.

دانلود تعبیرخواب جامع در ادامه همین مطلب با ویجی دی ال معتبرترین مرجع دانلود نرم افزار و گیم همراه باشید.

198 دانلود Saaghar 2.5.0 اشعار شاعران ایرانی

Saagar

دانلود Saaghar جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار Saaghar با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

Saaghar نرم افزاری قوی و مفیدی است که شما از آن دسته آدم هایی هستید که به شعر علاقه دارید و می خواهید که پکیجی از شاعران ایرانی و معروف،مانند سعدی،حافظ،پروین اعتصامی،سهراب سپهری،خیام و کلی شاعر دیگر که در این نرم افزار جمع اوری شده اند و در احتیار شما قرار گرفته اند.همچنین این نرم افزار رایگان بوده و شما می توانید بدون هیچ هزینه ای این نرم افزار را داشته باشید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به فونت زیبا و قابل خوانا و همچنین محیط کاربری بسیار دلنشین و کاربر پسند است که شما می توانید به راحتی در چند ثانیه شاعر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بتوانید شعر هایش را بخوانید.علاوه بر این،نرم افزار شعر هایش را از پایگاه”گنجور رومیزی” بهره می برد و منبع شعر ها از این پایگاه داده است.

دانلود Saaghar در ادامه همین مطلب با ویجی دی ال معتبرترین مرجع دانلود نرم افزار و گیم همراه باشید.

دانلود نرم افزار در ادامه

توضیحات :

.محیط کاربری زیبا و دلنشین

.فونت زیبا و قابل خوانا برای همه کاربران

.قابل استفاده برای همگان

.رایگان بودن نرم افزار

.قابلیت علامت گذاری ابیات

برای دانلود Saaghar برنامه Saaghar نسخه ویندوز ۶۴bit و ۳۲bit بیت کرک شده همراه سریال و پچ و فعالساز و مناسب ویندوز ۷ و ۸ و ۱۰ با لینک مستقیم و رایگان اخرین نسخه و جدیدترین ورژن به آخر همین مطلب مراجعه فرمایید.


تصویری از محیط نرم افزار

Saaghar-WorkSpace

108

نویسنده:سید سعید مرادی

 دانلود PDF Mixer 1.0 - نرم افزار ادغام کردن چندین فایل PDF با همدیگر

دانلود PDF Mixer

| نرم افزار ادغام کردن چندین فایل PDF با همدیگر |

 

PDF Mixer 1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور ادغام و ترکیب چند فایل پی‌دی‌اف (PDF) که به کمک آن کاربر می‌تواند صفحات مربوط به 2 یا چند سند مختلف را با همدیگر ترکیب کند. اگر که شما نیاز دارید چند سند مختلف پی‌دی‌اف را با هم ترکیب و یک سند مستقل از ادغام آن‌ها با همدیگر داشته باشید، این محصول نرم افزاری کاربردی و رایگان به راحتی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. با این ابزار قدرتمند، شما به راحتی می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را در محیطی زیبا و کاربرپسند فراخوانی کرده و صفحات آن را متناسب با نیاز خود ویرایش کنید. برای مثال، این امکان برای شما فراهم است که بتوانید صفحات مختلف را حذف و یا ویرایش کنید و سپس نتیجه دلخواه خود را با هم ترکیب کنید.

در صورتی که شما به یک ابزار ویرایش فایل PDF نیاز داشته باشید، این نرم افزار رایگان به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند فایل‌های PDF دلخواه خود را فراخوانی و در دل آن، صفحات خالی، تصاویر و یا انواع دیگر محتوای دیجیتالی را قرار دهد. علاوه بر این، در صورت نیاز حتی می‌توانید فایل‌های MS Word, Excel, PowerPoint و … را هم فراخوانی و محتوای آن‌ها را در فایل PDF خود بگنجانید

268

دانلود AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel 2016.4.510.1344 - ابزارهای کاربردی اکسل

 

دانلود AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel

| ابزارهای کاربردی اکسل |

 

AbleBits Ultimate Suite for Microsoft Excel Business Edition 2021.4.2859.2454 نام یک مجموعه منحصر به فرد و بسیار قدرتمند، برای کاربران نرم افزار مایکروسافت آفیس است. این پکیج جدید و حرفه‌ای، کار با نرم افزار اکسل را برای شما ساده‌سازی می‌کند تا ضمن کار با این برنامه، در زمان صرفه‌جویی کنید. این مجموعه، تعداد بیش از 40 ابزار حرفه‌ای را برایتان در نظر دارد که به کمک آن می‌توانید هرگونه وظیفه و دستوری را در نرم افزار اکسل، در زمانی سریع‌تر اجرا کنید. سازندگان این نرم افزار، با تجربه‌ای 15 ساله در کار با برنامه اکسل، بسیاری از نقاط ضعف و محدودیت‌های آن را تشخیص داده و با عرضه این نرم افزار، بسیاری از آنان را برای‌تان برطرف خواهند ساخت.

این مجموعه، ابزارهایی را در خود جای داده است که می‌توانید برای کارکرد روزمره از آنان نهایت استفاده را ببرید. هریک از پلاگین‌های این برنامه، شما را قادر می‌سازد عملکردهای معمول را با سرعت و سادگی بیشتری انجام دهید. شما به آسانی می‌توانید داده‌های تکراری را از بین ببرید و یا آنان را با همدیگر ادغام کنید.

92

نویسنده:سید سعید مرادی

گران ترین خودروهای ۲۰۲۱

خودرو های گران چیزی فراتر از برچسب‌های قیمتی هستند. آن‌ها اختراعات و میراث سازندگان خود و قطعه کوچکی از تاریخ می‌باشند که می‌توانند منابعی الهام‌بخش برای آیندگان صنعت خودروسازی شوند. در این مقاله به خودروهای سوپر اسپرت و لوکسی چون گرا‌ن‌ترین پاگانی ۲۰۲۱ و خودروی کلاسیکی مانند فراری GTO 250 که رکورددار قیمت در تاریخ است پرداخته‌ایم.

بوگاتی، فراری و همتایان آن‌ها همیشه در عوض این که به تولید ماشین‌هایی باکیفیت بپردازند، به طراحی و عرضه محصولاتی پرداخته‌اند که معمولاً یک هنر ناب و البته گران‌قیمت شناخته می‌شوند.

از طرفی خودروسازانی همانند رولز رویس و بی ام و نیز از قاعده عقب نمانده‌اند و پیوسته در تلاش هستند که تا مشتریان خود را حیرت‌زده کنند. در لیست پیش رو ما به خودروهایی می‌پردازیم که با برچسب قیمت‌های پایینی همانند ۲۰۰ هزار دلار (بله، در لیست ما این قیمت چندان زیاد نیست!) باز هم آرزوی بسیار بزرگی هستند و به تدریج خودروهایی را معرفی خواهیم کرد که ده‌ها میلیون دلار قیمت دارند.

92

نویسنده:سید سعید مرادی

بهترین کیس های کامپیوتر ۲۰۲۱

در پروسهٔ تهیه و خرید کامپیوتر شخصی، انتخاب بهترین کیس اغلب تا اواخر مراحل انتخاب قسمت‌ها، نادیده گرفته می‌شود. وقتی می‌خواهید قطعات موردنظرتان را برای کامپیوترتان انتخاب کنید، احتمالاً اولین موردی که به ذهن‌تان می‌رسد یک سی پی یو یا کارت گرافیک قدرتمند متناسب با بودجه‌تان باشد. پس از آن نیز به احتمال خیلی زیاد سراغ مناسب‌ترین مادربرد و حافظه‌های ذخیره‌سازی برای دستگاه‌تان می‌روید و کیس کامپیوتر، به هیچ وجه جزو اولویت‌های اصلی‌تان نیست؛ اکثر افراد کیس را صرفاً «جعبه‌ای برای قراردادن اجزای سازندهٔ دستگاهشان» می‌دانند و غالباً از اهمیت این قطعه چشم‌پوشی می‌کنند.

106

Faces 4 0 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر
با استفاده از این نرم افزار می توانید چهره نگاری را در سطح پیشرفته ای انجام دهید. این نرم افزار توسط نیروهای امنیتی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و کامل ترین و مجهزترین امکانات را نسبت به رقیبانش در بر دارد.
107

priPrinter Professional 6 6 0 2501 Server تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

یک نرم افزار مدیریتی در زمینه پرینت و چاپ اسناد و همچنین یک پرینتر مجازی است که به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه بخواهید سند یا تصویری را پرینت بگیرید یک پیش نمایش (Print Preview) از آن داشته باشید تا در صورت وجود مشکل آن را برطرف کرده و سپس اقدام به چاپ فایل خود بصورت یک طرفه یا دوطرفه کنید ؛درواقع این برنامه آنچه را که قرار است بعد از چاپ روی کاغذ داشته باشید را قبل از آن به شما نشان می دهد و این امکان را می دهد که ویرایش های مختلفی مانند گذاشتن لوگو یا متن (Watermarks) ، تنظیم مجدد ابعاد سند و  ... را روی آن انجام دهید و پس از آن، شما می توانید فایل خود را روی کاغذ چاپ کنید . این برنامه قابلیتی دارد که به شما کمک می کند درصورت نداشتن کاغذ برای چاپ تنظیمات خود را ذخیره کرده تا هر موقع که قصد پرینت فایل مورد نظر را داشتید نیازی به تنظیمات و ویرایش های مختلف نباشد

153
MathType 7 4 8 0 Final macOS تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

با استفاده از این نرم افزار می توانید علائم ریاضی را تایپ کنید. این نرم افزار هم خودش محیطی برای تایپ در اختیار شما قرار می دهد و هم این امکان را در محیط Microsoft Word فراهم می کند. البته نرم افزار Word خودش قسمتی با نام Equation Editor برای این کار دارد ولی این نرم افزار امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

192
دانلود Decorative & Linear Frames - مجموعه فریم تزئینی با طرح های لوکس

این بخش شامل 28 فریم تزئینی متنوع با طرح های لوکس در قالب وکتور و لایه باز می باشد که با فرمت های EPS و AI و PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

373
دانلود LibreOffice v7.1.5 x86/x64 - لایبر آفیس، مجموعه نرم افزار های مشابه آفیس، کم حجم و رایگان

لایبر آفیس

LibreOffice مجموعه ای با برنامه هایی شبیه به نرم افزار های مایکروسافت آفیس است که ابزار ها و ویژگی های متعددی را برای به انجام رساندن کار هایتان در اختیار شما قرار می دهد. در مقایسه با مجموعه آفیس این نرم افزار از حجم بسیار کمتری برخوردار بوده و به علاوه کاملا رایگان است که همین ویژگی ها استفاده از آن را سریعتر و ساده تر می کند. این مجموعه شامل شش نرم افزار از جمله Writer که برای نوشتن و ویرایش متون استفاده می شود، Calc نرم افزار صفحه گسترده، Impress برای ساخت ارائه های جذاب و دیدنی، Draw جهت ترسیم نمودار، فلوچارت و وکتور های گرافیکی، Base برای ایجاد دیتابیس و Math برای نوشتن و ویرایش فرمول های ریاضی و علمی است که هر یک با داشتن منوی کامل از ابزار ها می توانند نیاز های کاربر به مجموعه آفیس را مرتفع کنند.

135

دانلود Microsoft Office Mobile 15.0.5329.2000 - مایکروسافت آفیس موبایل برای اندروید

 

دانلود Microsoft Office برای اندروید

| نرم افزار مایکروسافت آفیس موبایل برای اندروید |

 

Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint 16.0.14228.20138 نام مجموعه جدید و قدرتمند اپلیکیشن های آفیس کمپانی مایکروسافت برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. به کمک این نرم افزار ، می توانید از جدیدترین اپلیکیشن های ورد ، اکسل و پاورپوینت ، در دستگاه های اندرویدی خود نهایت استفاده را کنید. تاکنون نسخه های مختلفی از اپلیکیشن های رسمی آفیس را در خدمت شما کاربران عزیز قرار داده ایم. با توجه به عرضه نسخه های جدید این مجموعه نرم افزاری مخصوص سیستم عامل های جدید ویندوز 10 ، اندروید 5 و … ، بسیاری از کاربران از اینکه نسخه ای از این پکیج نرم افزاری متناسب با دستگاه های قدیمی تر از اندروید 4.4 عرضه نمی شود گله مند بوده اند. هم اکنون می خواهیم این مژده را به شما کاربران عزیز بدهیم که شما می توانید مجموعه نرم افزاری قدرتمند آفیس را در اندرویدهای قدیمی تر از 4.4 نیز با استفاده از Microsoft Office Mobile تجربه کنید.

از این پس می توانید در دستگاه های خودتان ، به انواع داکیومنت های ورد ، اکسل و پاورپوینت دسترسی داشته و اقدام به ساخت و ویرایش آنان کنید. اسنادی که در درون نسخه های موبایلی این نرم افزار ایجاد می کنید ، درست همانند نسخه اصلی در کامپیوترها و دستگاه هایی با نمایشگرهای بزرگ خواهند بود پشتیبانی کامل از فرمول ها ، نمودارها ، ترنزیشن های زیبای پاورپوینت و … از جمله مهم ترین قابلیت های مایکروسافت آفیس موبایل به شمار می آیند. شما می توانید اسناد ضمیمه شده آفیس در ایمیل های دریافتی تان را در Microsoft Office Mobile اجرا کرده و به تمامی اسناد خود در انواع سرویس های ابری OneDrive, OneDrive for Business, SharePoint دسترسی داشته باشید

338
دانلود DataNumen RAR Repair v3.5 - نرم افزار تعمیر و بازیابی فایل های RAR

DataNumen RAR Repair نرم افزاری برای تعمیر و بازیابی آرشیو های RAR می باشد که با کمک آن می توانید RAR های آسیب دیده و خراب را تعمیر کرده و تا آنجا که ممکن است اطلاعات آن را بازیابی کنید. امکان بازیابی آرشیو های رر رمزگذاری شده و با حجم خیلی زیاد نیز وجود دارد و حتی می توانید چندین فایل را جهت تعمیر به صورت گروهی انتخاب کنید. این نرم افزار تمام آرشیو های RAR و SFX آسیب دیده را جهت تعمیر، در سیستم جستجو و شناسایی می کند. به این ترتیب می توانید محتوای پوشه های WinRAR خراب و آسیب دیده را استخراج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DataNumen RAR Repair:
- امکان ترمیم تمام نسخه های فایل های RAR و SFX
- بازیابی آرشیو های رمزگذاری شده
- امکان جستجو و انتخاب آرشیو های RAR و SFX در سیستم برای تعمیر
- تعمیر فایل های RAR در رسانه های خراب مانند فلاپی دیسک ها، دیسک های فشرده، CDROM ها و ...
- تعمیر گروهی از فایل های RAR و SFX
- امکان تعمیر آرشیو های RAR به اندازه 16777216 TB (یعنی 17179869184 GB)
- ادغام با منوی راست کلیک ویندوز
- پشتیبانی از عملیات drag & drop
- پشتیبانی از پارامترهای خط فرمان (سریع DOS)
- استفاده به عنوان یک ابزار قانونی و ابزار کشف الکترونیکی
- و ...

DataNumen RAR Repair Screenshot 1 DataNumen RAR Repair Screenshot 2 DataNumen RAR Repair Screenshot 3

 رمز فایل:www.p30download.com

263
دانلود AlterPDF Pro v5.4 - نرم افزار تبدیل فرمت و دستکاری فایل های پی دی اف

AlterPDF Pro نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل، اصلاح و دستکاری فایل های PDF می باشد که با کمک آن می توانید اسناد ورد، اکسل یا حتی عکس های خود را به پی دی اف تبدیل کنید. برعکس این عملیات نیز امکان پذیر است. اضافه کردن واترمارک، رمزگذاری یا رمزگشایی فایل پی دی اف، جدا کردن تعدادی از صفحات یا استخراج متن و تصویر، برش یا چرخش صفحات PDF و ... بخشی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می باشد. همچنین می توانید یک فایل پی دی اف را شکسته و به چند فایل کوچکتر تقسیم کنید یا چندین سند پی دی اف را با یکدیگر ترکیب کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AlterPDF Pro:
- تبدیل PDF به عکس
- تبدیل عکس به PDF
- تبدیل PDF به Word
- تبدیل Word به PDF و Excel به PDF
- ادغام یا تقسیم بندی فایل های PDF
- اضافه کردن واترمارک
- برش یا چرخش صفحات PDF
- استخراج متن و تصاویر از PDF
- استخراج صفحات از PDF
- حذف صفحات از PDF
- تغییر متادیتا PDF
- رمزگذاری یا رمزگشایی PDF و جلوگیری از کپی کردن
- و ...

153

دانلود نرم افزار تبدیل متن به صدا NextUp TextAloud 4.0.61

 

دانلود NextUp TextAloud

نرم افزار تبدیل متن به صدا

 

تبدیل متن به صدا NextUp TextAloud 4.0.61 ، یک نرم افزار عالی و کاربردی در زمینه تبدیل متن ها و نوشته ها به صوت و گفتار می باشد. استفاده از نرم افزار تبدیل متن به صدا مزیت های زیادی از جمله عدم اتلاف وقت برای خواندن متن های انگلیسی و هنچنین یادگیری تلفظ و شیوه ی خواندن متن را به دنبال دارد.به طور مثال می توانید ایمیل های خود را به این نرم افزار بسپارید و همزمان با شنیدن آن به کار های دیگر بپردازید و همچنین دایره لغات و به طور کلی زبان خود را نیز تقویت کنید.

از جمله قابلیت های مفید آن می توان به قابلیت ساخت فایل های صوتی MP3 از متن ها اشاره کرد به طوری که با مشخص کردن متن برای نرم افزار ، فایل صوتی آن را بر روی سیستم ذخیره نماید

101

دانلود Solid Scan to Word 10.1.11962.4838 - تبدیل PDF و عکس به فایل های ورد

 

دانلود Solid Scan to Word

| نرم افزار تبدیل PDF و عکس به فایل های ورد |

 

Solid Scan to Word 10.1.11962.4838 نام روشی جامع و کارآمد ، به منظور استخراج متن از فایل های گرافیکی و اسناد PDF و تبدیل آنان به فرمت آفیس ورد است. همانطور که می دانید ، متون اسکن شده و نمایش داده شده در قالب فایل های تصویری ، امکان ویرایش یا انتخاب را ندارند ، از این رو نمی توان آنان را به فایل های متنی قابل ویرایش تبدیل کرد. اگر شما هم نیز در هدف دارید که فایل های PDF یا تصاویر حاوی متن و غیر قابل ویرایش خود را به فرمت های Word با امکان ویرایش متون تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از تکنولوژی OCR به شما این امکان را می دهد که تصاویر اسکن شده متنی را اسکن کرده و آنان را به فرمت های متنی قابل ویرایش تبدیل کنید.

Solid Scan to Word یا محیط کاربری ساده و کاربر پسند ، دسته ای وسیع از انواع کاربران مبتدی و حرفه ای را هدف قرار داده تا به آسانی بتوانند فایل های PDF و یا تصاویر حاوی متن خودشان را به متون Word تبدیل کنید. رابط کاربری اصلی نرم افزار دارای دو دکمه Import PDF و Import Image است که به کمک آنان می توانید تصاویر حاوی متن و یا اسناد PDF خود را جهت تبدیل به فرمت Word وارد محیط نرم افزار کرده و از امکانات این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

80

دانلود Office Timeline+ 3.62.00.00 - افزودن امکان استفاده از جداول زمانی به پاور پوینت

 

دانلود +Office Timeline

| افزودن امکان استفاده از جداول زمانی به پاور پوینت |

 

Office Timeline+ Plus / Pro Edition 6.00.02.00 نام نرم افزاری است که به واسطه آن، کاربران و مدیران پروژه می‌توانند از مزایای جداول زمانی در اسلایدهای خود بهره ببرند. نمودار گانت (Gantt Chart)، در واقع نوعی از نمودارهای میله‌ای است که زمان‌بندی اجرای پروژ‌ه‌ها را در نمایی گویا و قابل فهم به تصویر می‌کشد. به بیان دیگر، با استفاده از نمودار گانت می‌توان پروژه‌های تعریف شده را زمان‌بندی کرد و روند پیشرفت هریک از آنان را به خوبی مشاهده نمود. گانت چارت یا نمودار گانت از ابتدایی ترین و پرکاربردترین نمودارها و جدول ها در کنترل پروژه است. اما از آنجا که مجموعه آفیس به طور پیش‌فرض از این ابزار بی‌بهره می‌باشد، ما برایتان نرم افزاری را در نظر داریم که با استفاده از آن می‌توان امکان استفاده از جداول زمانی را به اسلایدهای پاورپوینت اضافه کرد.

این افزونه کاربردی، قابلیت جدیدی را در قالب یک زبانه مجزا در پاورپوینت اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند پروژه‌های خود را با جداول زمانی (گانت) در اسلایدها به تصویر بکشانند. با استفاده از این افزونه کاربردی، دیگر هیچ نیازی به صرف مدت زمانی طولانی برای استفاده از اشیای مختلف جهت ترسیم نمودارهای گانت نخواهد بود و به جای آن، تنها با چند کلیک ساده می‌توان این دسته از نمودارها را در هرکدام از اسلایدها به تصویر کشید.

108

نرم افزار ایجاد کلید میانبر برای تایپ سریع (برای ویندوز) - QuickTextPaste 7.17 Windows

 

 

تایپیست ها برای اینکه بتوانند سریع تایپ کنند، از نرم افزارهای مختلفی برای ساخت کلید های میانبر استفاده میکنند.

 

نرم افزار QuickTextPaste بسیار مفید و رایگان است که به شما امکان اختصاص کلید میانبر برای تایپ متون دلخواه را میدهد.

 

روش کار به این صورت است که اگر عبارت خاصی وجود دارد که مرتبا مجبور به تایپ آن هستید، میتوانید به جای اتلاف وقت برای تایپ آن، تنها با یک میانبر این کار را انجام دهید. مثلا اگر این عبارت آدرس ایمیلتان باشد، هر بار برای تایپ آن حداقل سه ثانیه در زمان صرفه جویی کرده‌اید.

 

484
دانلود SeoTools for Excel v9.3.0.6 - افزونه اکسل برای آنالیز و بهبود سئو

امروزه سئو با همه تکنیک های ریز و درشت آن، به یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها تبدیل شده است. هر چند به کارگیری سئو در یک سایت، با ظرافت های فراوانی همراه است ولی امروزه ابزارهای مختلفی در این خصوص، توسط کارشناسان و شرکت های مختلف تولید و طراحی شده است تا کاربران و مدیران سایت ها با بهره گیری از آن ها بتوانند به آنالیز و بهبود سئوی سایت خود بپردازند. Excel از برنامه هاییست که برای انجام آنالیز های مربوط به پروژه‌های بهینه سازی و سئو سایت‌ می توان از آن استفاده کرد، زیرا فایل‌های کوچک تولید شده توسط اکسل توانایی استفاده از کدهای اکثر زبان های سطح بالا را دارا می‌باشند و هرگونه اطلاعات خارجی مورد نیاز خود برای آنالیز و تحلیل داده های مربوط به سئو سایت را می توانید به این برنامه اضافه کنید. SeoTools for Excel افزونه ای برای اکسل می باشد که به کاربران اجازه می‌دهد بیش از نیمی از کارهای رایج در مورد سئو را بدون نیاز به دانش کد نویسی و تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. امکانات موجود در این افزونه به قدری گستردگی دارند که شما با استفاده از آن ها می‌توانید صدها نمونه مختلف از فایل اکسل را طراحی کنید که هر یک روند آنالیز و سئو سایت‌های مورد نظر شما را انجام دهند. به عنوان مثال توابعی مانند HtmlH1، HtmlTitle و HtmlMetaDescription به شما در آنالیز سئوی یک صفحه از سایت کمک خواهند کرد.

80

دانلود Evernote 5.9.5.9380 - نرم افزار یادداشت برداری

 

دانلود Evernote

نرم افزار یادداشت برداری

 

Evernote 10.12.4.2560 به شما این امکان را می دهد تا نکات ریز و فراموش شدنی هنگام کار با سیستم را به سریع ترین صورت یادداشت نمایید. با این برنامه دیگر دغدغه فراموشی نخواهید داشت و عملا هر نکته خاصی را می توانید یادداشت کنید.

از مزایای خاص این برنامه می توان امکان ویرایش حرفه ای نت ها و همنین تعریف رنگ های خاص برای یادداشت های مختلف اشاره کرد. امکان جستجوی پیشرفته از بین نت های نوشته شده و طبقه بندی انها نیز از ویژگی های بارز این برنامه می باشد.

100

 

 

GeoGebra یک نرم‌افزار کاربردی در زمینه رسم اشکال ریاضی، جبر و هندسه می‌باشد.

نرم‌افزار جئو جبرا بیشتر توسط معلمان و استادان برای آموزش دروس ریاضی به دانش آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کار با این نرم‌افزار چندان دشوار نبوده و تمامی ابزارهای مورد نیاز آن از طریق صفحه اصلی نرم افزار در دسترس میباشد. قابلیت هایی مثل رسم اشکال هندسی ساده و پیچیده، و همچنین رسم نمودار، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار هستند.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار مهندسی GeoGebra می‌توان به وجود توابع گرافیکی اشاره کرد که امکان رسم خطوط عمودی، افقی، اشکال چند ضلعی، دایره و... را می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید پروژه‌های انجام شده در این نرم‌افزار را با فرمت‌های مختلف همچون HTML، PNG، EPS، GIF ذخیره نمایید.
83

TriSun PDF to X - تبدیل فایل های PDF به Word، عکس، متن و HTML

 

دانلود TriSun PDF to X

| تبدیل فایل های PDF به Word، عکس، متن و HTML |

 

TriSun PDF to X 15.0 Build 070 نرم افزاری فوق العاده کاربردی و کم حجم برای تبدیل اسناد PDF به اسناد Word (.doc)، WordPad (.rtf)، صفحات وب HTML، تصاویر JPG، PNG، BMP، TIF، GIF، PCX، TGA و پرونده های متنی ساده در حالت تکی و دسته ای است. این برنامه مفید بدون نیاز به نصب برنامه هایی مثل Adobe Acrobat یا Adobe Reader کار می کند و دارای رابط Command Line (CLI) و رابط کاربری کاربر پسند است. برخلاف سایر برنامه های مشابه که بعد از تبدیل فرمت، ساختار فایل اصلی را از دست می دهند و نتیجه نهایی چندان خوشایند نیست، این ابزار متن، تصاویر، قالب و طرح اسناد PDF را در فایل های مختلف خروجی تا حد ممکن حفظ می کند.

برنامه TriSun PDF to X از تبدیل فایل های PDF محافظت شده با رمز عبور برای تبدیل (به فرمت های DOC، RTF، JPG، GIF، PNG، BMP، TIF، PCX، TGA) پشتیبانی می کند. اگر می خواهید فایل های PDF را در MS Word یا WordPad ویرایش و تغییراتی در آن ها ایجاد کنید، محتوای PDF را به عنوان صفحات وب HTML در اینترنت منتشر، متن را از فایل های PDF استخراج و یا حتی با تبدیل آن ها به متن بتوانید براحتی عبارت مختلف را در متحوای آن ها جستجو کنید و… این برنامه می تواند برای شما مفید باشد.

 

 

 

195

دانلود Easy Translator 15.2.0 - نرم افزار مترجم حرفه‌ای متن برای ویندوز

 

دانلود Easy Translator

| نرم افزار مترجم حرفه‌ای متن برای ویندوز |

 

Easy Translator 15.5.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ترجمه متن به انواع زبان‌های زنده دنیاست که کاربر با استفاده از آن به آسانی می‌تواند متون مورد نظر خود را در زبان مقصد ترجمه کند. به کمک این برنامه، شما می‌توانید متون دلخواه خود را از صفحات وب، نامه، چت، ایمیل یا دیگر محتوای متنی فراخوانی کرده و سریعا ترجمه آن‌ها را در زبان انتخابی خود تحویل بگیرید. مثلا زمانی که با شخصی در خارج از کشور از طریق ایمیل در ارتباط هستید، این برنامه تا حد بسیاری می‌تواند در ترجمه پیام‌های دریافتی شما را یاری کند.

یکی از خصوصیات قابل توجه این نرم افزار، توانایی ترجمه متن در تعداد 104 زبان زنده دنیاست؛ بدین صورت که شما می‌توانید تمامی مکالمات دلخواه خود را بین دو زبان به صورت متقابل ترجمه کنید. این برنامه همچنین شما را قادر می‌سازد تا بتوانید اسناد متنی را به صورت چندتایی باز کنید و آن‌ها را در محیط برنامه فراخوانی و ترجمه را در زبان دلخواه خود تحویل بگیرید. علاوه بر این، قابلیت تشخیص متن این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید متون را به صدای صوتی یا گفتار تبدیل کنید تا طریقه تلفظ صحیح لغات در زبان انتخابی خود را نیز به خوبی یاد بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Easy Translator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

155

دانلود نرم افزار ساده ساخت PDF (برای ویندوز)

PDFCreator 4.0.4 Windows

 

 

نرم افزار ساده ساخت PDF (برای ویندوز) - PDFCreator 4.0.4 Windows

 

 

امروزه فرمت PDF بسیار رایج شده است و اکثر کاربران با این فرمت آشنایی دارند. بیشتر کاربرانی که از این فرمت استفاده میکنند دانشجویان هستند که برای ارائه یا پرینت مقالات خود از آن استفاده میکنند. فرمت PDF همچنین توسط نویسندگان، ناشران، و طراحان نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نرم افزار PDFCreator ابزاری رایگان برای ایجاد فایل های پی دی اف از خروجی برنامه های ویندوز است. این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد، که از جمله آن ها میتوان به ساخت PDF از هر برنامه ای که قابلیت پرینت دارد اشاره کرد. (با کمک پرینتر مجازی برای پرینت هر فایلی در قالب PDF)

 

به این ترتیب برای تبدیل متن PDF و همچنین تبدیل اسناد اداری (مثل ورد) به پی دی اف، نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده نخواهید داشت. فقط کافیست بعد از نصب این نرم افزار، در هر برنامه ای که هستید کلید های Ctrl+P را بزنید و صفحه مورد نظر را به PDF تبدیل کنید.

 

این برنامه امکان رمزنگاری و محافظت از فایل های PDF ایجاد شده را نیز دارد. از طریق PDFCreator نه تنها میتوانید فایل پی دی اف بسازید، بلکه قادر خواهید بود تا ویرایش های ساده ای مثل درج عنوان و توضیحات PDF را نیز انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید


280

دانلود نرم افزار خواندن و ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)

Foxit Reader 9.7.1 Windows

 

 

نرم افزار خواندن و ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز) - Foxit Reader 9.7.1 Windows

 

 

نرم افزار Foxit Reader همانطور که از اسم آن مشخص است، برای خواندن فایل های PDF به کار میرود.

 

همانطور که میدانید ویرایش یک فایل PDF و ایجاد تغییرات در آن، به صورت عادی امکان پذیر نیست. اما نرم افزار Foxit Reader محیطی را برای شما فراهم میکند که علاوه بر خواندن فایل PDF توانایی ویرایش قسمت های مختلف آن را نیز دارد.

 

در مجموع، نرم افزار Foxit Reader یکی از بهترین برنامه ها برای نمایش پی دی اف، ویرایش فایل های PDF، و ساخت پی دی اف است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید