google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY PS4
>

PS4

56
دانلود Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion PS4, PS5, XBOX ONE X/S - بازی هسته بحران: فاینال فانتز
Console support Xbox One X-S icon PS4 icon PS5 icon
(1402/11/14) تغییرات:

نسخه XBOX ONE X/S اضافه شد!

بازی هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Square Enix با همکاری TOSE CO., LTD توسعه یافته و به وسیله Square Enix در دسامبر 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی در واقع یک نسخه بازسازی شده HD از عنوان Final Fantasy VII است. علاوه بر این که تمامی گرافیک‌ها با کیفیت HD بازسازی شده‌اند، دیالوگ‌های کاملاً صدادار و موسیقی متن بازی نیز بازخوانی شده است. بازی "هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار" داستان زک فیر، جنگجوی جوانی است که مورد تحسین پسری قرار می گیرد که قرار است جهان را نجات دهد، مردانی که به عنوان قهرمانان افسانه ای مشهور هستند مورد اعتماد قرار می گیرد و دختری که سرنوشت این سیاره را در دست دارد دوستش دارد. سیستم نبرد بازی نیز بهبود یافته که تجربه گیم پلی بسیار روان تری را ارائه می دهد و ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 بهمن 1402 بازی بازی Xbox 360 PS4 xbox one PS5
ادامه
39
دانلود Call of Duty: Modern Warfare III 2023 PS4, PS5 - بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3 برای پلی است
Console support PS4 icon PS5 icon
(1402/9/3) تغییرات:

آپدیت 133 برای PS4 اضافه شد!
نسخه جدید PS5 جایگزین شد!

بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3

Call of Duty: Modern Warfare III 2023 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Sledgehammer Games توسعه یافته و به وسیله Activision در نوامبر 2023 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3، سومین بازی سری Modern Warfare و هشتمین بازی از سری بازی‌های ندای وظیفه به‌شمار می‌رود که در این نسخه بازسازی شده و با گرافیکی جدید منتشر گردیده است. داستان این نسخه بازسازی شده در سال 2023 اتفاق می افتد، زمانی که جهان در آستانه جنگ جهانی سوم قرار دارد. بازی داستان گروه ضربت 141 را دنبال می کند که در تلاش هستند تا ولادیمیر ماکاروف، تروریست مسئول حمله به نیویورک در Modern Warfare II را متوقف کنند. در این نسخه از بازی بازیکنان در نقش یکی از سرباز در میدان جنگ قرار می گیرند و باید با استفاده از سلاح های مختلف و تاکتیک های جنگی، دشمنان را در محیط های مختلف شکست دهند. بازی دارای سه حالت مختلف Campaign، Multiplayer و Spec Ops است که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا بوده و ساعت ها شما را درگیر مبارزاتی خونین و تیراندازی می کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 04 آذر 1402 بازی PS4 PS5
ادامه
50

مجله-Tabletop-Gaming

شماره‌ی جدید مجله Tabletop Gaming به یکسری بازی‌های مهم رومیزی خواهد پرداخت و قرار است که این بار ژانر ماجراجویی را مورد توجه قرار دهیم. بازی‌هایی در این سری هستند که اکثرا آن‌ها را می‌شناسیم و برندهای بزرگی آسیایی آن‌ها را توسعه داده‌اند. علاقه‌مندان آثار فانتزی می‌توانند از این شماره از مجله لذت کافی را ببرند.

52 دانلود بازی Lies of P برای PS4 + هک شده

بازی-Lies-of-P

در دنیای گیمینگ، هر روز عناوین جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها داستان و تجربی خاص خود را دارند. یکی از بازی‌هایی که به تازگی به بازار عرضه شده و توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند، دانلود بازی Lies of P برای PS4 است. در این مقاله، به بررسی این بازی جذاب می‌پردازیم و با شما به سفری در دنیای تاریک و پر از اسرار آن خواهیم رفت.

داستان بازی:

یک داستان جذاب و پر از راز و رمز:

در Lies of P، شما وارد داستانی پر از رمز و راز و ترسناک می‌شوید. داستان بازی در مورد یک شخصیت به نام “پتر” است که به دنبال پاسخ به سوالاتی درباره گذشته و خانواده‌اش است. پتر تصمیم می‌گیرد به دنیایی تاریک و مهیب برود تا پاسخ‌هایی را پیدا کند که همیشه به دنبال آن‌ها بوده است.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 31 شهریور 1402 بازی PS4
ادامه
108

دانلود بازی Pirates of the Caribbean: At World's End - پلی استیشن 2
 

Pirates of the Caribbean: At World's End PS2 - اندروید + کامپیوتر

بازی Pirates of the Caribbean: At World's End در ژانر Action بوده و در سال May 22, 2007 توسط Disney Interactive Studios برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Pirates of the Caribbean: At World's End

تعداد بازیکن : 1 تا 2 نفره

مناسب برای سنین : 16 سال به بالا

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Disney Interactive Studios

تاریخ انتشار : May 22, 2007

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
76

دانلود بازی Demon Stone - پلی استیشن 2

Demon Stone PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Demon Stone در ژانر Third-Person Action بوده و در سال September 14, 2004 توسط Atari برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Demon Stone

تعداد بازیکن : 1 نفره

مناسب برای سنین : 15 سال و بیشتر

ژانر بازی : Third-Person Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Atari

تاریخ انتشار : September 14, 2004

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
337

دانلود بازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن 2 و ویندوز - Resident Evil 4

Resident Evil 4 2005 - PS2

Resident Evil 4 2005 : از سری با های محبوب رزیدنت اویل که اولین با برای پلی استیشن 1 معرفی شد و ما هم اکنون نسخه 4 آن که برای روی پلی استیشن 2 و ویندوز(با شبیه ساز) قابل اجرا است را آماده کرده ایم

 

کمپانی سازنده : Capcom, Capcom Production Studio 4

منتشر کنندگان:Capcom

تاریخ انتشار : January 11, 2005

کنسول : پلی استیشن 2 | PS2

حجم بازی : 3400 مگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
67

دانلود بازی Catwoman - پلی استیشن 2

Catwoman PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Catwoman در ژانر Action بوده و در سال July 20, 2004 توسط Electronic Arts برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Catwoman

مناسب برای سنین : 14 سال و بیشتر

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Electronic Arts

تاریخ انتشار : July 20, 2004

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
66
دانلود بازی Blade II - پلی استیشن 2

Blade II PS2 ISO - اندروید + کامپیوتر

بازی Blade II در ژانر Action بوده و در سال September 3, 2002 توسط Activision برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شده است.

 

نام بازی : Blade II

تعداد بازیکن : یک نفر

مناسب برای سنین : 16 سال و بیشتر

ژانر بازی : Action

ناحیه انتشار : USA

منتشر کننده : Activision

تاریخ انتشار : September 3, 2002

پلتفرم : پلی استیشن 2 | PS2

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 06 تیر 1402 بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4
ادامه
128
دانلود Twin Mirror PS4 - بازی آینه دوقلو برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4
Console support PS4 icon
(1402/3/16) تغییرات:

نسخه هک شده PS4 اضافه شد!

بازی آینه دوقلو

Twin Mirror یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Dontnod Entertainment توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در دسامبر 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. در بازی شما به عنوان فردی به نام Sam Higgs ایفای نقش خواهید کرد و باید به درون ذهن او سفر کرده و ماجراهای عجیب و مرموزی را پشت سر بگذارید. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما پس از مدتها به محل زندگی گذشته خود بازمی‌گردید. در ادامه بازی شاهد اتفاقات مرموزی خواهید بود و سعی می کنید تا راز های مخفی مربوط به این حوادث را کشف کنید. در بازی شما پس از یک مشاجره در یک کافه به خانه بازمیگردید و پس از خوابیدن بدون هیچ دلیلی در مکانی نامعلوم بهوش می آیید و غرق در خون و زخمی هستید؛ اکنون باید تلاش کنید تا حقایق را کشف کنید و خود را نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به گیم پلی جذاب، داستانی ماجراجویانه، شخصیت های مختلف، دنیایی عجیب و مرموز، محیط های متنوع و ... اشاره کرد که ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 خرداد 1402 بازی PS4
ادامه
499

نسخه اورجینال PSN + جدیدترین آپدیت v1.01

Street Fighter 6 ps4

بازی PS4 Street Fighter 6 دارای سه حالت بازی کلی است:Fighting Ground, World Tour, و Battle Hub. حالت اول شامل نبردهای محلی و آنلاین و همچنین حالت های آموزشی و آرکید است که همگی دارای گیم پلی مبارزه دو بعدی مشابه بازی های قبلی این سری هستند که در آن دو مبارز از انواع حملات و توانایی های ویژه برای ناک اوت کردن حریف خود استفاده می کنند.

World Tour یک حالت داستانی تک نفره است که دارای یک آواتار بازیکن قابل تنظیم است که محیط های سه بعدی را با گیم پلی اکشن ماجراجویی کاوش می کند. Battle Hub به عنوان یک حالت لابی آنلاین عمل می کند، با ویژگی های دیگری که قرار است در آینده آشکار شوند.

گیم پلی مبارزه اصلی Street Fighter 6 بر اساس Drive Gauge است، سیستمی که برای تشویق خلاقیت بازیکنان طراحی شده است. این سنج می تواند برای پنج تکنیک مختلف مورد استفاده قرار گیرد، که بازیکنان را ملزم می کند اولویت را انتخاب کنند. بیشتر مکانیک‌های Drive Gauge بر اساس مکانیک‌های قبلی موجود در بازی‌های اصلی Street Fighter، مانند Parry، Focus Attack، EX move و غیره است.این بازی دارای دو نوع کنترل است: طرح کنترل “کلاسیک” دارای طرح بندی شش دکمه ای است که مشابه ورودی های قبلی عمل می کند، در حالی که طرح کنترل “مدرن” حرکات ویژه ای را به یک دکمه واحد همراه با ورودی جهت دار اختصاص می دهد.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 14 خرداد 1402 بازی PS4
ادامه
892

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

69
ویدیوی اختصاصی: داستان سری Assassin's Creed (قسمت اول)؛ از اسرار عدن تا ملاقات با داریوش بزرگ -

در ویدیوی اختصاصی امروز قصد داریم به ریشه‌های سری Assassins’ Creed بپردازیم که احتمالاً بسیاری از گیمرها ابهاماتی در آن داشته باشند.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 فیلم خارجی کلیپ بازی بازی کامپیوتر PS4
ادامه
51
ویدیوی اختصاصی: داستان سری Assassin’s Creed (قسمت دوم)؛ تاسیس فرقه برادری -

در ویدیوی اختصاصی امروز قصد داریم به ادامۀ داستان ریشه‌‎ای Assassins’ Creed بپردازیم، داستانی که استقبال خوبی نسبت به قسمت اول آن نشان دادید.

قسمت دوم داستان ریشه‌‎های سری Assassin’s Creed، به اتفاقاتی خواهد پرداخت که سرانجام به تاسیس فرقۀ برادری منتهی می‌شود. بنابراین، در این قسمت، ابتدا به بسته‌های الحاقی نسخۀ Odyssey و کاراکتر داریوش پرداخته شده و سپس پای بازی Origins به میان می‌آید.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 فیلم خارجی کلیپ بازی بازی کامپیوتر PS4
ادامه
82

PC Gamer USA – مجله پی سی گیمر

| شماره ۳۶۹ اضافه شد |

مجله-PC-Gamer

مجله PC Gamer توسط وب سایتی با همین نام به‌صورت ماهیانه منتشر می‌شود و قدمت آن به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد. این مجله در انگلیس تولید شده و به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص پیدا کرده است. این مجله چندین نسخه مختلف منطقه‌ای دارد که در انگلیس و ایالات متحده به فروش می‌رسد. ما در این مطلب نسخه آمریکایی را به‌صورت ماهیانه برای شما آماده خواهیم کرد. مجله بهترین فروش را در بین مجلات بازی‌های رایانه‌ای داشته است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی به این صنعت، آن را مطالعه کرده و لذت ببرید. این مجله تصاویر بسیار جذابی هم دارد و در کنار آن، نقد و بررسی‌های بسیار خوبی از بازی‌های روز دنیا نیز خواهد داشت. بازی‌های مختلف در این مجله حضور خواهند داشت و در بخش نوستالژی نیز می‌توانید خطرات خوش خود را با بازی‌های قدیمی مرور کنید.

251
دانلود WWE 2K23 PS4 - بازی مسابقات کشتی کج 2کا23 برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4PS4 icon
(1402/1/8) تغییرات:

نسخه هک شده PS4 اضافه شد!

بازی مسابقات کشتی کج 2کا23

WWE 2K23 یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و ورزشی است که توسط شرکت Visual Concepts توسعه یافته و به وسیله 2K Sports در مارس 2023 برای پلفترم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه جدیدترین شماره از سری محبوب و فوق العاده جذاب WWE 2K می باشد که همه ساله یک نسخه جدید از آن با ویژگی های جدیدی منتشر می شود. مسابقات کشتی کج WWE یا World Wrestling Entertainment نام مسابقات حرفه ای کشتی کج می باشد که این ورزش جذاب را به طور کامل شبیه سازی می نماید. ویژگی های گسترده و گرافیک زرق و برق دار بخشی از ویژگی های بازی می باشد که در آن شاهد فهرستی عمیق از سوپراستارها و افسانه‌های WWE از جمله رومن رینز، کودی رودز، روندا روسی، براک لزنر، استیو آستین و ... خواهید بود و باید با انتخاب آنها وارد رینگ شوید. در بخش MyGM، کنترل یک نمایش هفتگی را در دست بگیرید و برای کسب قهرمانی رقابت کنید. کارت های سوپراستارها و افسانه های WWE را جمع آوری و ارتقا دهید تا جناح نهایی را بسازید و برای تسلط جهانی در MyFACTION رقابت کنید.

WWE 2K23 Screenshot 1WWE 2K23 Screenshot 2WWE 2K23 Screenshot 3WWE 2K23 Screenshot 4WWE 2K23 Screenshot 5

WWE 2K23 for PS4

WWE 2K23 is a 2023 professional wrestling sports video game developed by Visual Concepts and published by 2K Sports. It is the twenty-third overall installment of the video game series based on WWE, the tenth game under the WWE 2K banner, and the successor to WWE 2K22. The game was released on March 17, 2023, for PlayStation 4, PlayStation 5, Windows, Xbox One, and Xbox Series X/S

More info (open/close)

مشخصات

دشرکت سازنده: Visual Concepts Link to

نام انگلیسی: WWE 2K23
نام فارسی: مسابقات کشتی کج 2کا23
ویژه کنسول(های): PS4
تاریخ انتشار رسمی بازی: Mar 17, 2023
رده بندی سنی: بازی مناسب برای افراد بالای 15 سال (دارای خشونت کم) ESRB Rating PEGI Rating
تاریخ انتشار: 20:00 - 1402/1/8 | 2023.03.28
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 4.5 Star(s) 4.5/5

PS4 icon

Platform: PS4
Type: PKG
Region: America

GameID: CUSA34179

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از ایران کمی دشوار است، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن 4 به صورت دانلود با لینک مستقیم برای کاربران قرار داده می شوند.
این فایل ها برای کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند.

برای خرید بازی WWE 2K23 از سایت PlayStation Store (سایت اصلی فروش بازی) اینجا کلیک کنید.

رمز فایل
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Platform: نسخه هک شده PS4 iconPS4
Type: PKG
Firmware: V9.00 + V5.05 و بالاتر

GameID: CUSA34179

راهنمای نصب

1- ابتدا تمامی فایل های فشرده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar از حالت فشرده خارج کنید.
2- فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید.
مهم: دقت داشته باشید که فایل را در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید بلکه مستقیم فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.
3- در این مرحله باید کنسول خود را هک کنید و سپس باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. (آدرس Settings => Debug Settings)
4- هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید.
5- به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید و با زدن کلید X نصب را شروع کنید.
توجه: در اینجا تنها دیتای بازی هک شده قرار داده شده است و مسئولیت هک کردن کنسول با توجه به روش های مختلفی که وجود دارد با خود کاربر می باشد.

ترتیب نصب بازی: نصب دیتای اصلی بازی / نصب آپدیت / نصب DLC
BackPort برای نصب در فریمورهای پایین تر مورد استفاده قرار می گیرد.

رمز فایل

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 09 فروردین 1402 بازی PS4
365

اورجینال PSN + جدیدترین آپدیت v1.03 | هک شده 9.00 به بالا + آپدیت v1.03 + بک پورت + DLC

دانلود بازی WWE 2K23 برای PS4 + هک شده

بازی WWE 2K23 PS4 یک گیم ویدیویی حرفه‌ای در سال ۲۰۲۳ است که توسط مفاهیم بصری ساخته شده‌است و توسط ورزش‌های 2K منتشر شده‌است . این بازی در مجموع بیست و سوم مجموعه بازی ویدیویی براساس کشتی کج می باشد.

همانند بازی قبلی , WWE 2K23 دارای یک هیبرید از arcade و شبیه‌سازی است . WarGames اولین بازی خود را برای اولین بار در هر بازی WWE 2K23 پلی استیشن 4 انجام می‌دهد , که می‌تواند با چهار بازیکن یا آنلاین و تا هشت بازیکن در کنار مسابقه رویال Rumble که اکنون به صورت آنلاین حمایت می‌کنند , به صورت برون‌خط بازی شود . مفسران مایکل کول , کوری گریوز و بایرن ساکستون هفت ماه گزارش ثبت برای WWE 2K23 را که در حال حاضر شامل تفسیر خاصی برای هر زمان که دو superstars / افسانه‌ها با یکدیگر مواجه می‌شوند , چه رقابت داشته باشند و چه حتی قبل از آن با یکدیگر مواجه باشند , سپری کردند . برای مثال , اگر بازیکن مسابقه‌ای بین دو رقیب تکراری ( مانند برت هارت در مقابل . شان مایکلز ) مفسران تاریخ خود را با هم و نکات برجسته رقابت خود را به آن‌ها ارجاع خواهند داد. از سوی دیگر , اگر مسابقه‌ای که حتی یک‌بار هم اتفاق نیفتاده باشد ( مانند Hulk هوگان و Doink دلقک ) , مفسران به جای آن به یک ویدئوی ( تخیلی ) بین یک ستاره به دیگری اشاره می‌کنند . اگر یک مسابقه رویایی بین دو سوپر superstars با ویژگی‌های مشابه ( یعنی بین نمایش بزرگ در مقابل . آندره غول ) مفسران وقتی مسابقه شروع شود این دو را مقایسه می‌کنند .

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 04 فروردین 1402 بازی PS4
ادامه
210

دانلود بازی GTA 6 برای کامپیوتر

مدل های ماشین در GTA 6

Table of Contents

احتمالاً مورد انتظارترین بازی در سال های اخیر، دانلود بازی GTA 6 یا GTA VI است که در حال حاضر، در حال توسعه است، با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از آخرین ورود به این سری می گذرد، جای تعجب ندارد.

سال‌ها است که صدای دانلود جی تی ای 6 را شنیده‌ایم و این امیدها در اوایل سال جاری تأیید شد و راک استار سرانجام نشان داد که واقعاً بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است. با این حال، مدت کوتاهی پس از اعلام، Rockstar با نشت خبر بزرگی در رابطه با بازی  GTA 6 مواجه شد که شامل فیلم‌های توسعه قبل از آلفا، با نگاهی اجمالی به محل قرارگیری بازی بود.

توجه: بازی GTA 6 یا GTA VI هنوز منتشر نشده است و این پست به حواشی و شایعات منتشر شده پرداخته است. به محض انتشار این بازی، لینک دانلود آن در انتهای این پست برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


با وجود حجم عظیمی از اطلاعات در مورد دانلود بازی GTA 6 که در خبرگذاری ها یافت می‌شود، باید دید چه زمانی این عنوان جذاب بصورت رسمی اعلام خواهد شد. هنوز کمی رمز و راز در اینجا وجود دارد، از جمله تاریخ انتشار احتمالی بازی GTA 6 در سال 2024.

در حالی که راک استار گیمز بالاخره اعلام کرد که روی بازی GTA 6 برای کامپیوتر کار می کند، اما در مورد زمان انتشار بازی چیزی نگفته است، چه رسد به اینکه تاریخ انتشار و دانلود بازی gta 6 را تایید کند. بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، کارکنان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است که نشان می دهد در سال 2024 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی gta 6 کی خواهد بود؟

با پیش‌بینی تام هندرسون سال 2024 تقریباً تاریخ انتشار GTA 6 خواهد بود. افشاکننده برجسته، که عمدتاً به خاطر پیش‌نمایش‌های دقیق خود از Battlefield و Call of Duty شناخته می‌شود، ویدیویی را منتشر کرد و مجموعه‌ای از جزئیات ادعایی GTA 6 را به اشتراک گذاشت.

دانلود بازی GTA 6

هندرسون بر اساس منابع خود پیش‌بینی می‌کند که GTA 6 بین سال‌های 2024 تا 2025 منتشر نخواهد شد. پیش‌بینی هندرسون از آن زمان توسط خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، تأیید شد. گزارش او در اوایل سال جاری تأیید کرد که Rockstar تلاش کرده است فرهنگ محل کار خود را اصلاح کند و قبلاً در توییتر گفته بود که ادعاهای هندرسون با آنچه من شنیده ام” مطابقت دارد.”

در مورد بازی Grand Theft Auto VI این بار Rockstar به هیچ وجه اطلاعیه ای منتشر نکرده، در عوض این اعلامیه را به عنوان بخشی از یک پست اجتماعی درج کرد و پیش بینی اینکه آیا به زودی تریلر وجود خواهد داشت یا خیر را دشوار می کند. شایان ذکر است که ما شاهد تصاویری از گیم پلی از یک لو رفتن اولیه ساخت در ماه سپتامبر بودیم، اگرچه این نشان دهنده محصول نهایی نیست.

Rockstar Games تأیید نکرده است که GTA 6 ما را به کجا خواهد برد، اما شایعات زیادی در اطراف وجود دارد که تنظیمات مختلفی را برای بازی پیشنهاد می کند. به نظر می رسد به احتمال زیاد GTA 6 در Vice City، نسخه خیالی Rockstar از میامی، یا حداقل یک نسخه خیالی از Miami تنظیم شود. موردی که بعد از دانلود بازی GTA V که در San Andreas بود، جالب توجه است.

پوستر بازی GTA 6

بازی GTA 6 در Vice City

گزارشگر بلومبرگ ادعا می‌کند که یک منبع نزدیک نشان می‌دهد که Vice City در GTA 6 ظاهر می‌شود، اگرچه برنامه‌های اولیه Rockstar ظاهرا بلندپروازانه‌تر بوده است. گزارش بلومبرگ ادعا می کند که در ابتدای توسعه، GTA 6 شامل مناطق بزرگی بود که از آمریکای شمالی و جنوبی الگوبرداری شده بودند.

با این حال، این محدوده ظاهرا برای تمرکز بر Vice City و منطقه اطراف آن کاهش یافته است، اگرچه “دنیای بازی همچنان بزرگ است و مکان های داخلی بیشتری نسبت به بازی های قبلی Grand Theft Auto دارد”. اما بر اساس این گزارش، نقشه ثابت نخواهد ماند. Rockstar قصد دارد پس از انتشار، GTA 6 را با شهرها و مکان های داخلی بیشتری به روز کند، با این به روز رسانی ها که قرار است به طور قابل توجهی بزرگتر از GTA 5 باشد.

ایده این است که به توسعه دهندگان فضای تنفس بیشتری برای ایجاد نقشه گسترده بازی و کاهش اضافه کاری استرس زا در طول توسعه داده شود. همچنین به این معنی است که پس از ورود بازی به قفسه ها، مناطق جدیدی برای کاوش خواهید داشت. طبق گفته بلومبرگ، راک استار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را «به‌طور منظم» به بازی اضافه کند و به ما مناطق جدیدی را برای کاوش بدهد.

افشاگر تام هندرسون به طور مشابه ادعا کرده است که اگرچه Vice City در برخی ظرفیت ها به GTA 6 می آید، نقشه بازی به اندازه شایعات قبلی بزرگ نیست. علاوه بر این، هندرسون ادعا می کند که GTA 6 در دهه 80 یا 90 روایت نخواهد شد، بلکه در عوض دارای یک محیط مدرن خواهد بود.

ظاهراً این اجازه می دهد تا بازی پایه با GTA Online “تطبیق” پیدا کند، زیرا توسعه دهندگان خواهان آزادی هرچه بیشتر برای انتشار هرچه بیشتر DLC هستند. این افشاکننده ادعا می‌کند که GTA Online، همراه با انتشار GTA 6، دارای نقشه‌ای در حال تکامل است که می‌تواند هر بار که یک DLC جدید GTA 6 منتشر می‌شود، تغییر کند.

مقایسه نقشه GTA 6 با بازی Fortnite

هندرسون این نقشه را با نقشه Fortnite مقایسه کرد و همچنین ادعا کرد که در انتشار GTA 6 شاهد اضافه شدن ویژگی هایی به نقشه «پیش‌فرض» GTA Online از جمله مناطق جدید و گسترش نقشه خواهیم بود.

Rockstar Games هنوز داستان یا شخصیت‌های GTA 6 را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها و شایعات ممکن است به آنچه می‌توانیم از داستان سرایی Grand Theft Auto 6 انتظار داشته باشیم اشاره کنند. طبق گزارش بلومبرگ، GTA 6 اولین قهرمان زن این سری را به نمایش می‌گذارد و حول یک جفت شخصیت به سبک دو نفره جنایتکار آمریکایی بانی و کلاید خواهد بود.

این توسط فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی قابل رویت است که دو قهرمان مختلف، هر دو مرد و زن را نشان می‌دهد. گزارش بلومبرگ به جزئیات تلاش های Rockstar برای تغییر فرهنگ محل کار خود می پردازد و اینکه چگونه توسعه دهنده “چهار سال گذشته را صرف بازنگری کلی فرهنگ خود کرده و برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و پیشرفته تر تلاش کرده است.”

به عنوان بخشی از تغییرات، “Grand Theft Auto VI یک قهرمان زن لاتین خواهد داشت – اولین زن قابل بازی در تاریخ مدرن Rockstar.” دومین شخصیت اصلی کیست و ماهیت رابطه آنها چگونه خواهد بود، مشخص نیست. این اولین باری نیست که گزارشی از یک شخصیت زن قابل بازی در GTA 6 می شنویم.

محیط بازی gta 6

افشاگر برجسته تام هندرسون قبلاً گزارش داده بود که این بازی دارای “چند شخصیت قابل بازی” است. نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است.

یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم.

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود.

در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

با توجه به اینکه Rockstar هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد گیم پلی منتشر نکرده است، در حال حاضر چیز کمی برای ارائه داریم. با توجه به فیلم‌های اولیه توسعه‌ای که امسال می‌گوییم، به نظر می‌رسد که Rockstar در حال آزمایش مکانیک‌های جدید برای GTA 6 است.

شباهت GTA 6 به GTA 5

از تصاویری که به بیرون درز کرده است، همه چیز بسیار شبیه به GTA 5 است، اما با برخی جنبه های اضافی و به روز شده مانند توانایی رفتن مستعد. البته، همه اینها به وضوح توسعه اولیه بود، بنابراین نمی توان گفت که گیم پلی GTA 6 در نهایت چگونه خواهد بود.

نقشه بازی gta 6

Rockstar و ناشر Take Two در حال حاضر در حال پاکسازی اطلاعات لو رفته اخیر GTA 6 هستند، اما طرفداران تلاش می کنند تا از برخی از فیلم های لو رفته استفاده کنند تا دنیای باز بازی را با هم ترکیب کنند.

وبسایت تحلیل بازی Kotaku با استفاده از فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی، که ظاهراً مختصات درون بازی قابل مشاهده است، گزارش می‌دهد که طرفداران در انجمن‌های GTA با هم کار می‌کنند تا نقشه‌ای با مکان‌های جدید بسازند. برای جلوگیری از انتشار تصاویر و فیلم های واقعی، طرفداران از ابزارهایی مانند Google Earth و Microsoft Paint در پروژه استفاده می کنند.

تصویر حدسی از ارم بازی gta 6

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.” ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی این بازی آماده شد، شما را به درستی با آن آشنا خواهیم کرد.

می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم. در 48 ساعتی که پس از اولین افشای GTA 6 گذشت، انجمن های GTA تلاش کرده اند تا تمام باقیمانده های اسکرین شات ها و ویدیوهای به دست آمده غیرقانونی را پاکسازی کنند تا از “محو شدن توسط Rockstar” جلوگیری کنند. از آن زمان، Rockstar و شرکت Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر GTA، Take-Two Interactive، در یک تماس گفته است این نوع حوادث را واقعاً جدی می‌گیریم و گفت که این افشاگری “بسیار ناگوار” بود.

توییت رپر معروف درباره GTA 6

اخیرا رپر معروف به نام 50 سنت (50 cent) توییتری را منتشر کرده است که در آن از لوگوی vice city استفاده کرده و نوشت که بعدا بیشتر توضیح خواهد داد. برخی از افراد، این توییت را بی ربط به بازی GTA 6 نمی دانند.

توییت 50 سنت درباره GTA 6

ویدئوهای بازی جی تی ای ۶

در این بخش برخی از ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی به بازی GTA 6 منتسب شده است را قرار می دهیم.

ویدئویی از منوی نقشه در بازی GTA 6

ویدئوی زیر در شبکه های اجتماعی خارجی بسیار مطرح شده است و به “منوی نقشه بازی GTA 6 ” معروف شده است و نشن می دهند که نحوه نمایش نقشه و دقت نمایش جزییات در آن بسیار زیاد است.

ویدئویی از محیط بازی GTA 6

اخیرا چند ویدئو در توییتر منتشر شده است که محیط شبیه سازی شده خیابان و اتوبان را در موتور بازی سازی آنریل انجین 5 نشان می دهد. کاربران با این ویدئوها به این نتیجه رسیده اند که بازی GTA 6 دارای گرافیک بسیار خیره کننده و نزدیک به واقعیتی دارد.


سوالات متداول:

آیا بازی GTA 6 نیاز به سیستم قوی دارد؟

با توجه به نسخه 5 این بازی، قطعا ورژن جدید بازی GTA نیز نیاز به سیستم قوی برای اجرا و نمایش بازی دارد.

GTA 6 در کدام شهر قرار گرفته است؟

طبق پیش بینی هایی که سایت های مرجع داشتند، احتمالا بازی GTA 6 در شهر Vice City که شهری خیالی و برگرفته از میامی است پیاده سازی شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 اسفند 1401 بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر PS4 xbox one PS5
272

نسخه هک شده + آپدیت 1.02 + بک پورت

در کلان شهر دائماً جنگ زده پرومته ، شما در بدترین روز زندگی آنها آنو ، اکتاویو و فران را کنترل خواهید کرد. به این سه بازنده دوست داشتنی کمک کنید زیرا آنها سعی در تغییر جهان ( دارند و حتی ممکن است آن را ذخیره کنند )!
وقت آن است که در برابر استثمار و حرص و شرکت مبارزه کنیم. وقت آن است که Mayhem را به تجارت خود تبدیل کنید.


داستان زیر سه NOBODIES دوست داشتنی
سرنوشت دانشمند نوعدوست آنو ، برادر جاه طلب “” راستگو “اوکتاویو ، و فران سرسخت و قورباغه ای را تصمیم بگیرید. با چیزی که برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن باقی مانده است ، شما می توانید این داستان هیجان انگیز پنج قسمتی پر از تفنگ های تفنگ ، جانوران دنیای دیگر و تاکوهای خوشمزه را حل کنید.

یک پیشرفت فوق العاده سینمایی
Borderlands فقط محل زندگی شکارچیان Vault ، روانی و مدیران عامل سلاح های — نیستند بلکه آنها پر از افراد غیرنظامی و بی پروا هستند که فقط سعی در دستیابی به آنها دارند. با داشتن چهره های بازگشت و تازه ، از جمله یک ربات قاتل با آرزوهای کمدی و راهزن کمتر از حد معمول ، این داستان فراموش نشدنی مطمئناً طرفداران جدید و قدیمی را خوشحال می کند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 12 اسفند 1401 بازی PS4
ادامه
266

نسخه هک شده 9.00 به بالا + آپدیت v1.01 + بک پورت + DLC

Like-a-Dragon-Ishin-ps4

بازی Like a Dragon Ishin PS4 بازسازی ریو گا گوتوکو ایشین!، یک اکشن و ماجراجویی تاریخی هیجان انگیز اسپین آف (مثل اژدها) است. سری سابق Yakuza در ابتدا برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر شد.

Like a Dragon Ishin مثل اژدها: ایشین یک اسپین آف مستقل از مجموعه مانند یک اژدها است که در دهه 1860 ژاپن در دوران باکوماتسو در پایان دوره ادو اتفاق می‌افتد. ژاپن پس از ورود کشتی‌های غربی به آشوب کشیده می‌شود و آرمان‌های امپریالیستی شیشی‌ها را که می‌خواهند با سرنگونی باکوفو و بیرون راندن بیگانگان، ملتی را در اطراف امپراتور بازسازی کنند، به آشوب کشیده می‌شود. این بازی دارای یک جهان باز با تمرکز بر یک دامنه فئودالی قدرتمند و شهر قلعه در شرق ژاپن، توسا، و پایتخت ژاپن در آن زمان، کیو است. کیو به چند منطقه کلیدی تقسیم می شود: منطقه مهمان نوازی فوشیمی، منطقه چراغ قرمز Gion، شلوغ Rakunai، Rakugai متروکه، و Mukurogai خطرناک. شینسنگومی (یک نیروی پلیس بدنام سازماندهی شده توسط باکوفو) در کیو قرار دارد، جایی که اکثر بازی ها در آنجا اتفاق می افتد.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 11 اسفند 1401 بازی PS4
ادامه
375
دانلود SpeedTree Games v9.3 x64 Enterprise - نرم افزار شبیه سازی سه بعدی گیاهان در بازی های ویدئویی

اسپیدتری گیم ایندی

نام SpeedTree به گروهی از نرم افزارهای مدلسازی و برنامه نویسی پوشش گیاهی اطلاق می شود که توسط Interactive Data Visualization, Inc (IDV) ارائه شده است و برای ایجاد و شبیه‌سازی فضای سبز مجازی به صورت کاملا واقعی در پروژه های بازی سازی، پویانمایی و معماری و عمدتاً بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد.
SpeedTree Games یکی از نرم افزارهای این گروه است که بطور اختصاصی برای طراحان و توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری ارائه شده است. خروجی گرفتن FBX/OBJ، ابزارهای فتوگرامتری و امکان ادغام کامل با SpeedTree از جمله ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار استانداردهای صنعت بازی سازی و مدل سازی سه بعدی گیاهان در بازی را رعایت می کند و ابزارهایی مانند SpeedTree Modeler، کامپایلر و سورس کامل SDK را برای کارابنش فراهم می کند.

148

دانلود The Walking Dead Onslaught PS4 - بازی هجوم مردگان متحرک برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4
Console support PS4 icon

بازی هجوم مردگان متحرک

The Walking Dead Onslaught یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Survios توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در سپتامبر 2020 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی مخصوص هدست های واقعیت مجازی طراحی شده است و برای اجرای بازی باید این هدست را در اختیار داشته باشید. داستان بازی "هجوم مردگان متحرک" برگرفته شده از سریالی پرطرفدار با همین نام محصول شبکه AMC می باشد که تا کنون از روی آن بازی های ویدئویی بسیاری ساخته شده است. در این بازی شما مجددا در همان دنیای ویران شده پسا رستاخیزی قرار خواهید گرفت و باید سعی کنید با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید زنده بمانید. در این دنیای آخرالزمانی شما باید به مبارزه با واکرها بپردازید و با تهدیدهای وحشتناکی که در جهان آخرالزمانی این بازی وجود دارند مقابله کنید. داستان بازی کاملا الهام گرفته از سریال می باشد و پس از فصل هشتم سریال را نشان خواهد داد، زمانی که جنگ با ناجیان به اتمام رسیده است و شما باید به بهبود جامعه خود و بازسازی تجهیزات و مکان های تخریب شده بپردازید. در گیم پلی بازی شما می توانید در نقش چهار شخصیت یعنی ریک، دریل، میشون و کارول ایفای نقش کنید و منطقه الکساندریا را بازسازی کرده و با تهدیداتی جدید رو به رو شوید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 24 دی 1401 بازی PS4
ادامه
442

مراسم بازی سال 2022

مراسم بازی سال ۲۰۲۲ تحت عنوان The Game Awards 2022 ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۸ (۸ دسامبر ۲۰۲۲) به میزبانی جف کیلی برگزار شد. مراسم امسال در تئاتر مایکروسافت واقع در لس آنجلس آمریکا جریان داشته و طی آن علاوه معرفی برندگان سال صنعت ویدیو گیم، تریلرهای زیادی هم از بازی‌های معرفی شده قبلی و بازی‌های جدید منتشر شدند. در رویداد امسال، هیدئو کوجیما بعد از سه سال در این مراسم حضور پیدا کرده و از بازی Dead Stranding 2 رونمایی کرد. یک تریلر سینماتیک از این بازی نمایش یافته و متوجه شدیم که نورمن ریداس باز هم در این اثر باز خواهد گشت. مراسم امسال سوپرایزهای ویژه دیگری هم داشته و بازی جدید استودیو فرام سافتور هم رونمایی شد.

1179

https://rozup.ir/view/3560215/Screenshot%20(54).pngبازی Gotham Knights بسیار زیبا است که در سال 2022 برای پلتفورم های  PC.PS5.PS4  به بازار امده وادامه بازی سری بتمن در جریان است ابتدای بازی به کشته شدن برس وین و ادمه راه بتمن توسط: رابین .رد هود.بتمن گرین. نایت وین  و آیا بتمن به راستی کشته شده است...

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 19 آبان 1401 دانلود اینترنت بازی بازی کامپیوتر PS4 PS5
ادامه
118

دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 

دانلود CapFrameX

| نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ |

 

CapFrameX 1.6.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست و آنالیز کردن پرفرمنس سیستم به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را در زمان اجرای بازی‌های دلخواه خود، از نظر قدرت و بهره‌وری مورد بررسی جامع قرار دهید. تست و مانیتور کردن پرفرمنس کامپیوتر، چیزی است که بسیاری از انجام آن لذت می‌برند. دانستن اینکه دستگاه شما در مقایسه با سیستم دوستان و آشنایان، چه پرفرمنسی داشته و آیا توان اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را دارد یا خیر، موضوعی است که می‌توانید آن را از طریق برنامه‌های تست و آنالیز سخت‌افزار بفهمید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکان آنالیز و بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم را می‌دهد تا بتوانید کلیه مولفه‌ها را با دقت مورد آزمون قرار دهید.

این برنامه یک ابزار آنالیز پرفرمنس است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از مشخصه‌های لازم و موثر در تجربه بازی‌های رایانه‌ای را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با نتایج سایر سخت‌افزار مورد قیاس قرار دهید. این برنامه در واقع همزمان با اجرای بازی کامپیوتری مورد نظر شما، قابلیت خود را نشان می‌دهد. به این صورت که همزمان با اجرای بازی، باید این نرم افزار را م اجرا کنید تا به طور دقیق مشخصه‌هایی همچون فریم‌ریت، فریم‌تایم، مصرف پردازنده و … برای شما آنالیز و بررسی شود. در ادامه شما می‌توانید به سایر خصوصیات سخت افزار سیستم، دمای قطعات و … نیز حین تجربه بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

317
دانلود فیلم Uncharted 2022 با دوبله فارسی "فیلم آنچارتد 2022"

دانلود فیلم Uncharted 2022 با دوبله فارسی “فیلم آنچارتد ۲۰۲۲”

دانلود فیلم Uncharted 2022 – دوبله فارسی فیلم سینمایی آنچارتد ۲۰۲۲ با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

درباره فیلم Uncharted 2022 :

Uncharted یک فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی روبن فلیشر بر اساس فیلمنامه ای از راف لی جادکینز، آرت مارکوم و مت هالووی است که بر اساس فرانچایز بازی Uncharted ساخته شده توسط Naughty Dog و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. تام هالند (که به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کند) در نقش ناتان دریک و مارک والبرگ در نقش مربی او ویکتور سالیوان و سوفیا علی، تاتی گابریل و آنتونیو باندراس در نقش های فرعی بازی می کنند. در این فیلم، دریک توسط سالیوان در مسابقه ای با میلیاردر فاسد سانتیاگو مونکادا (باندراس) و رهبر مزدور جو برادوک (گابریل) استخدام می شود تا گنج افسانه ای اکسپدیشن ماژلان را پیدا کند. Uncharted در سال ۲۰۰۸ با تهیه‌کننده آوی آراد وارد مرحله ساخت شد و گفت که با Sony Pictures برای توسعه یک فیلم اقتباسی از فرنچایز بازی‌های ویدیویی همکاری خواهد کرد. این فیلم با کارگردانان، فیلمنامه نویسان و بازیگران مختلف در نقاط مختلف وارد یک فرآیند تولید پیچیده شد. فیلمسازان دیوید او. راسل، نیل برگر، ست گوردون، شاون لوی، دن تراختنبرگ و تراویس نایت در ابتدا برای کارگردانی قرارداد امضا کردند در حالی که والبرگ قرار بود در مراحل اولیه بازی دریک را بازی کند. هلند در ماه مه ۲۰۱۷ برای نقش دریک انتخاب شد و فلیشر به عنوان کارگردان در اوایل سال ۲۰۲۰ استخدام شد. تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۰ آغاز شد، قبل از اینکه به سرعت متوقف شد، در ژوئیه از سر گرفته شد و در اکتبر آن به پایان رسید، با مکان‌های فیلمبرداری از جمله استودیو بابلزبرگ در برلین و محل فیلمبرداری. در سراسر اسپانیا و آسیای جنوب شرقی.برای دانلود فیلم Uncharted 2022 دانلود فیلم آنچارتد ۲۰۲۲ و یا تماشا با کیفیت بلوری ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰ با لینک مستقیم و رایگان زیرنویس فارسی و دوبله فارسی فیلم جدید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . 

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 06 خرداد 1401 فیلم خارجی بازی بازی PS3 بازی کامپیوتر PS4 PS5
ادامه
856

trainer1

با منتشر شدن هن جدید Gold Hen 2.2 در سری هاست های کنسول هک شده PS4 قابلیت ترینر نیز به آن اضافه شده است و از این پس می توانید به راحتی با نصب فایل های ترینر این مطلب جدیدترین ترینر تمامی بازی های کپیخور پلی استیشن 4 را داشته باشید.

با نصب ترینر امکان فعال سازی انواع Cheat یا همان کد تقلب بازی مثل خون بی نهایت و … را خواهید داشت. این پیلود قابلیت جدیدی که داره امکان اجرای فایل های ترینر با پسوند json و shn دارد. شما با نصب این برنامه بیش از 600 ترینر json رو براحتی داخل کنسول خودتون خواهید داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 دانلود نرم افزار بازی PS4
ادامه
313

دانلود-Unreal-Engine-5

با کمک موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 می‌توانید دنیاهای بزرگ‌تری بسازید. باید بزرگ فکر کرده و از ابزارها و دارایی‌های خود برای ایجاد جهان‌های گسترده برای بازیکنان استفاده کنید. می‌توانید از محتواهایی استفاده کنید که مقیاس پذیر هستند و به‌راحتی کشف خواهند شد. از سیستم وفاداری در تغییر بازی‌های خود در آنریل انجین برخوردار شده و یک جهش نسلی به‌شدت خوب در بازی تجربه کنید. دنیاهای شما در بازی کاملا پویا بوده و به ایجاد تجربه‌های تعاملی فوق‌العاده عالی کمک خواهد کرد. سیستم متحرک‌سازی و انیمیشن‌سازی در این موتور بازی سازی بهینه‌سازی شده است و می‌توانید از مجموعه ابزارهای مدل سازی جدید استفاده کنید.

روند خلاقیت در این نسخه پیشرفت کرده است و کاملا سریع‌تر، آسان‌تر و کارآمدتر می‌توانید از آن استفاده کنید. با موتور بازی سازی آنریل انجین ۵ می‌توانید تغییر رابط کاربری را داشته باشید. این سیستم اکنون یکپارچه شده است و می‌توانید به کل کتابخانه دسترسی داشته باشید. این بخش از منوی جدید Create فراهم شده است و برای ایجاد کاراکترها و محتواهای جدید هم می‌توانید از آن بهره ببرید. آنریل انجین ۵ هم‌اکنون جزئیات بیشتری دارد و می‌توانید از سیستم هندسه میکرو چند ضلعی مجازی‌سازی شده استفاده کنید. سیستم جدید Virtual Shadow Map هم اضافه شده است که بازی‌ها و دنیاهایی را با مقادیر عظیمی از جزئیات هندسی می‌توانید ایجاد کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 27 فروردین 1401 دانلود نرم افزار بازی بازی کامپیوتر PS4 xbox one PS5
ادامه
125
دانلود Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown PS4 - بازی ورچوئا فایتر 5: مسابقه نهایی برای پلی استیشن 4
Console support PS4 icon

(1400/12/17) تغییرات:

آپدیت 133 اضافه شد!

ورچوئا فایتر 5: مسابقه نهایی

Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط شرکت Ryu ga Gotoku Studios توسعه یافته و به وسیله Sega در ژوئن 2021 برای به صورت انحصاری باری کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده است. نسخه Ultimate Showdown در واقع یک نسخه کامل به همراه تمامی بسته های الحاقی بازی است که برای کنسول نسل هشتم بازطراحی و بهینه سازی شده است. بازی با محیط های مبارزه بیشتر و با جزئیات بهتر نسبت به نسخه های قبلی طراحی شده است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. در بازی شخصیت هایی همچون Akira Yuki، Pai Chan، Lau Chan، Wolf Hawkfield، Sarah Bryant و چندین شخصیت دیگر وجود دارند که هر یک دارای سبک مبارزه و فنون مخصوص به خود هستند. سیستم خون بازی نیز همانند نسخه های قبلی میباشد و تغییر چندانی نداشته است. گرافیک بازی نیز بسیار خوب کار شده و نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. سبک مبارزات نزدیک به سری بازی های Tekken می باشد و شما می توانید انواع فنون را با دکمه های ترکیبی اجرا نمایید.

Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown Screenshot 1 Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown Screenshot 2 Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown Screenshot 3 Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown Screenshot 4
www.p30download.com

Platform: PS4
Type: PKG
Region: Europa
GameID: CUSA27066

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از ایران کمی دشوار است، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن 4 به صورت دانلود با لینک مستقیم برای کاربران قرار داده می شوند.
این فایل ها برای کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند.

برای خرید بازی Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown از سایت PlayStation Store (سایت اصلی فروش بازی) اینجا کلیک کنید.

رمز فایل ها: www.p30download.com

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 18 اسفند 1400 بازی PS4
296

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.02

دانلود بازی ELDEN RING برای PS5دانلود بازی ELDEN RING برای PS4 + هک شده

بازی ELDEN RING PS5 در سبک نقش آفرینی محصولی از BANDAI NAMCO Entertainment می باشد  و امکان بازی به صورت چننفره با دیگر بازیکنان را دارد . برخیزید و با فیض هدایت شوید تا قدرت حلقه ی الدن را به اهتزاز درآورید و در سرزمین های Between الدن لرد شوید . دنیایی وسیع که در آن زمین های باز با موقعیت های مختلف و سیاه چال های عظیم با طراحی های پیچیده و سه بعدی به طور یکپارچه به هم متصل شده اند. همانطور که کاوش می کنید، لذت کشف چالش های ناشناخته و طاقت فرسا در انتظار شماست که منجر به احساس موفقیت بالایی می شود و همواره بازیکنان را سرگرم نگه می دارد .

علاوه بر شخصی سازی ظاهر شخصیت خود، می توانید آزادانه سلاح ها، زره ها و جادویی را که استفاده می کنید ترکیب کنید. شما می توانید شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید، مانند افزایش قدرت عضلانی برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی، یا تسلط بر جادو . روند داستانی بازی به صورت چند لایه است که به صورت تکه تکه روایت می شود و چالش های مختلفی را برای بازیکنان به ازمغان می آورد . شخصیت خود را انتخاب کنید و آن را با توجه به سلیقه و استایل بازی خود ارتقا دهید و یه شخصیت دلخواهی درآورید .

ویِژگی های بازی PS5 ELDEN RING :

  • گیم پلی نقش آفرینی
  • دنیایی وسیع و متنوع
  • شخصی سازی کاراکتر
  • قدرت و مهارت های جادویی
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 05 اسفند 1400 بازی PS4 PS5
ادامه
272
دانلود Horizon Forbidden West PS4, PS5 - بازی هورایزن غرب ممنوعه برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
Console support PS4 icon PS5 icon

هورایزن غرب ممنوعه

Horizon Forbidden West یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Guerrilla Games توسعه یافته و به وسیله Sony Interactive Entertainment در فوریه 2022 برای پلتفرم های پلی اسیتشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. این نسخه از بازی دنباله مستقیم عنوان هورایزن زیرو داون 2017 محسوب می‌شود که در همان دنیای آینده پسارستاخیزی جریان دارد. دنیای بازی همانند گذشته در یک جهان Open World جریان دارد که به صورت دید سوم شخص طراحی شده است. در گیم پلی بازی "هورایزن غرب ممنوعه" بازیکن باید راهی سفری چالش برانگیز شده و ماموریت‌ها را با استفاده از مهارت‌های بقا، سلاح‌های گوناگون و نبرد با موجودات ماشینی متخاصم انجام دهد. نقشه بازی در مقایسه با نسخه قبلی بزرگتر شده و مملو از رازهایی می باشد که در زیر خرابه های قدیمی نهفته است. همچنین بازی داستان آلوی، یک شکارچی جوان از قبیله نورا را به تصویر می کشد که در سفر خود در این سرزمین‌های ناشناخته با مناطق جدیدی مواجه می‌شود که توسط طوفان‌های عظیم و ماشین‌های مرگبار ویران شده‌اند. شما شاهد مجموعه وسیعی از محیط‌ها و اکوسیستم‌ها، از جمله دره‌های سرسبز، بیابان‌های خشک، کوه‌های برفی، سواحل گرمسیری، شهرهای ویران‌شده و مکان‌های زیر آب خواهید بود.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 03 اسفند 1400 بازی PS4 PS5
ادامه
115

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود آنریل انجین Unreal Engine 5 - نرم افزار موتور بازی سازی

Unreal Engine 5 را می توان یکی از قوی ترین موتور های گرافیکی در جهان دانست که با آن بازی های معروفی همچون Fortnite Battle Royale,Gears of War 4,Injustice 2,Tekken 7 و بسیاری از بازی های دیگر طراحی شدند. از Unreal Engine می توان برای ساخت بازی های کامپیوتری,کنسول و موبایل استفاده نمود.

نرم‌افزار آنریل انجین مجموعه‌ کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای توسعه بازی‌های کامپیوتری را در اختیار توسعه دهندگان این گونه بازی‌ها قرار می‌دهد. این برنامه پیشرفته از بازی‌های دو بعدی قابل اجرا در گوشی‌های همراه تا بازی‌های کنسولی فوق‌العاده و بازی‌‌های مربوط به سیستم واقعیت مجازی را پوشش می‌دهد و تمامی ابزارهای مورد نیاز را برای شما فراهم می‌سازد.

134

دانلود EA App 12.0.175-5080 Beta - پلتفرم جدید شرکت الکترونیک آرتز برای خرید و تجربه بازی‌های رایانه‌ای

 

دانلود EA App

| پلتفرم جدید شرکت الکترونیک آرتز برای خرید و تجربه بازی‌های رایانه‌ای |

 

EA App 12.0.175-5080 Beta نام یک پلتفرم جدید و دیجیتالی ساخته شده توسط شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای ممدیریت، خریداری و بازی کردن عناوین منتشر شده در فروشگاه آنلاین این شرکت است. با این نرم افزار شما می‌توانید کالکشن بازی‌های خود را مدیریت و یا عناوین جدیدتر را به همراه تازه‌ترین پیشنهادات مشاهده کنید. همچنین در این پلتفرم جذاب، امکان برقراری ارتباط با دوستان فعال در عناوین EA هم وجود داشته و علاقه‌مندان می‌توانند در این بستر بازی‌های دلخواه خود را به صورت گروهی با دوستان خود تجربه نمایند.

اگر از علاقهمندان به سری فیفا (FIFA) و یا دیگر عناوین پرطرفدار ساخته و منتشر شده در EA باشید، احتمالا به خوبی این شرکت و بازی‌های محبوب آن را می‌شناسید. پلتفرم جدید این شرکت که به تازگی معرفی و منتشر شده، EA App نام دارد. این اپلیکیشن، مخصوص گیمرهای شرکت ای‌اِی بوده و با استفاده از آن شما می‌تونید بازی‌های خود را مدیریت کرده و از تازه‌ترین عناوین منتشر شده و پیشنهادات مطلع شوید. این اپلیکیشن، قرار است که در آینده جایگزین اوریجین (Origin) باشد و احتمالا از این پس باید فروشگاه دیجیتالی این شرکت را با عنوان جدید آن بشناسیم

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 25 دی 1400 دانلود نرم افزار اینترنت بازی بازی کامپیوتر PS4 PS5
ادامه
190

دانلود نسخه هک شده بازی Just Dance 2022 برای PS4

Just Dance یوبی‌سافت بار دیگر بازمی‌گردد تا دوز سالانه اکشن دیسکوی بوگی ما را به ما ارائه دهد، و اگر قبلاً در این مجموعه بازی کرده باشید، هیچ شگفتی در Just Dance 2022 PS4 وجود ندارد. با این یکی از سرگرمی های نسبتاً محکمی برای رقصیدن وجود دارد، اما همچنین چیزهای کاملاً آشنایی است که از هر فرصتی استفاده می کند تا خریدهای بیشتری را به رخ شما بکشد.

آنچه در اینجا وجود دارد خوب است، شکی در آن نیست، اما همه اینها تا حدودی ناامید کننده است زیرا دائماً شما را با آهنگ هایی بمباران می کند که برای دسترسی به آنها به اشتراک Just Dance Unlimited نیاز دارید.

بیایید در اینجا شروعی بسیار منفی نداشته باشیم. Just Dance 2022 یک تجربه رنگارنگ و نرم است که با 40 آهنگ عالی، چند اکشن آنلاین جامد، یک حالت زیبای بچه پسند، حالت عرق سوزی کالری و تعداد زیادی بیت‌ها و باب‌های قابل بازگشایی به دست می‌آید تا در اتاق نشیمن خود به دست بیاورید. و سعی کنید حرکات نمایش داده شده روی صفحه را مطابقت دهید. تنها چیزی که نیاز دارید تنها یک Joy Con (یا یک گوشی هوشمند با برنامه رسمی) و یک حس زمان بندی معقول است و همه چیز برای لحظات خوب آماده است

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 23 دی 1400 بازی PS4
ادامه
455

نویسنده:سید سعید مرادی

با بازی eFootball 2022 دوران جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال کونامی را که از PES به eFootball تغییر نام داده است، شاهد خواهیم بود. سازندگان قول گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته را در این اثر داده‌اند و گویا قرار است که موتور جدیدی برای پیاده‌سازی بهتر فوتبال واقعی در این نسخه شاهد باشیم. کونامی برای رسیدن به این اهداف بلندپروازانه، ساختار کلی بازی خود را تغییر داده و امیدوار است که بتواند از این موتور جدید، به‌عنوان راهی برای نمایش انیمیشن‌های جدید، تمرکز کامل روی مسابقات یک در برابر یک و همچنین حمله و دفاع بهتر در فوتبال فراهم کند. با به‌روزرسانی‌های آینده، بازیکنان در هر پلتفرمی می‌توانند بازی را تجربه کنند و باشگاه‌های بیشتری هم به آن اضافه می‌شود.

eFootball 2022 PS4-UNLiMiTED

Update v1.01; ID: CUSA26996

دانلود-بازی-efootball-2022

بازی به‌صورت کامل رایگان عرضه شده است و به‌روزرسانی‌های بعدی هم به‌همین صورت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توانید بازیکنان و سرمربی‌های موردعلاقه خود را انتخاب کرده و تیم رویایی‌تان را بسازید. از مربیانی استفاده کنید که ترکیب و تاکتیک‌های موردعلاقه شما را به کار گرفته و آن‌ها را در بهترین حالت خود قرار دهد. تورنمنت‌های هفتگی متعددی در بازی وجود دارد که براساس مسابقات واقعی ساخته و پرداخته شده است و تجربه‌ای تازه و هیجان انگیز را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

139

نسخه اورجینال PSN R1 & R2 + آپدیت جدید v1.21 + نسخه هک شده v5.05

دانلود بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای PS4 + آپدیت + هک شده

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در سبک مسابقه ای محصولی از Activision می باشد که توسط Beenox توسعه داده شده است و امکان بازی چند نفره به صورت local و آنلاین را در مود multiple battle modes دارد . این بازی بازسازی ای از بازی محبوب و جذاب Crash Bandicoot می باشد و در واقع هفدهمین بازی این مجموعه است و همانند بازی اورجینال خود یک بازی سراسر مسابقه به همراه کاراکتر های مختلف می باشد . بازیکنان باید از موانع بسیاری عبور کنند و با زدن حقه هایی خود را زودتر از بقیه به خط پایانی برسانند .

سرعت خود را از طریق پرش های سرعتی و عبور کردن از power sliding های مختلفی که سر راهتان قرار می گیرند افزایش دهید . مود های متنوع بسیاری در این بازی اضافه شده اند . ماجراجویی ای مهیج را با مکان ها ، کاراکتر ها و boss های جدید تجربه کنید . بازی Crash™ Team Racing Nitro-Fueled دربرگیرنده تمامی ویژگی های نسخه قدیمی و همچنین ویژگی هایی جدید و جذاب دیگری می باشد . در مود adventure mode می توانید بین Classic و Nitro-Fueled انتخاب کنید و روند بازی را به صورتی متفاوت ادامه دهید و آیتم های متفاوتی را باز کنید . در ادامه روند مراحل بازی شما می توانید کاراکتر و kart خود را قبل از هر مسابقه تغییر دهید . در قسمت فروشگاه بازی می توانید با سکه ها و امتیازاتتان ماشین ها و اشکال متفاوتی از کاراکتر ها را خریداری کنید .

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 03 دی 1400 بازی PS4
ادامه
76

Marvel’s Guardians of the Galaxy داستانی جدید برای شخصیت‌های این مجموعه تعریف می‌کند. شما به عنوان Star-Lord بازی می کنید که کم و بیش رهبر گروه محافظان کهکشان محسوب می‌شوید، بنابراین با سبک مبارزه جسورانه شما هیچ چیز محدودیتی ندارد ، از Element Blasters و dropkicks مجهز به جت بوت گرفته تا ضرب و حملات های تیمی . در حالی که نگهبانان در کنار شما می جنگند ، شلیک کنید و حریفان خود را نابود کنید.  تر‌کیب المان‌های طنز، احساسات و کار گروهی با ما‌جرا‌جویی علمی‌-‌تخیلی و اکشن فضایی بسیار لذت‌بخش برای کاوش بوجود می‌آورند که نشانی از سبک منحصر‌ به‌ فرد در زمینه روایت داستان‌های تعاملی است.

| Marvels Guardians of the Galaxy [Update.v1.05, Firm 9.0]  DUPLEX |

| نسخه فشرده و هک شده با حجم ۶۵٫۴ گیگابایت

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 28 آذر 1400 دانلود اینترنت بازی PS4
ادامه
89

فیفا ۲۲ یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که توسط الکترونیک آرتس به عنوان نسخه ۲۰۲۲ از سری فیفا منتشر شد. سازندگان بازی تلاش دارند بازی را با پیشرفت های اساسی گیم پلی و فصل جدیدی از نوآوری در همه بخش ها هر ساله، به واقعیت نزدیکتر شوند.

| Lost Judgment [Update.v1.15, Firm 9.0]  DUPLEX |

| نسخه فشرده و هک شده با حجم ۳۸٫۱ گیگابایت |