google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY بازی Xbox 360
>

بازی Xbox 360

25

نسخه اورجینال V1.0.3.0

Hellblade II

داستان بازی Hellblade II: Senua’s Saga

سفر سنوآ به ناشناخته‌ها

داستان Hellblade II ادامه‌دهنده‌ی ماجراجویی‌های سنوآ، جنگجوی شجاع و بااراده‌ای است که در دنیای اساطیری نورس زندگی می‌کند. پس از وقایع بازی اول، سنوآ هنوز با شیاطین درونی خود مبارزه می‌کند و برای پیدا کردن آرامش درونی باید به سفری جدید برود. این بار، او به عمق تاریکی‌های بیشتری فرو می‌رود و با چالش‌های بزرگ‌تری مواجه می‌شود. دانلود بازی Hellblade II برای XBOX شما را به دنیایی می‌برد که در آن هر گوشه‌ای پر از رمز و راز و خطرات ناشناخته است.

دیالوگ‌های عمیق و تأثیرگذار

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Hellblade II دیالوگ‌های عمیق و تأثیرگذار آن است. سنوآ با خودش و با دنیای اطرافش درگیری‌های ذهنی پیچیده‌ای دارد که بازیکن را به فکر فرو می‌برد. صدای گویی‌های درونی سنوآ که توسط تیمی از روان‌شناسان و متخصصان ایجاد شده‌اند، واقعاً حس اضطراب و پریشانی او را به بازیکن منتقل می‌کنند.

گیم‌پلی Hellblade II: تجربه‌ای فراموش‌نشدنی

مبارزات واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز

مبارزات در Hellblade II به طور واقع‌گرایانه‌ای طراحی شده‌اند و هر مبارزه نیاز به استراتژی و تفکر دقیق دارد. سنوآ باید با استفاده از سلاح‌های مختلف و تکنیک‌های مبارزه‌ای خود، بر دشمنان غلبه کند. گیم‌پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که هر برخورد با دشمنان به یک تجربه‌ی منحصر به فرد تبدیل می‌شود. وقتی دانلود بازی Hellblade II برای XBOX را انجام می‌دهید، آماده باشید که با چالش‌های مختلفی روبرو شوید که نیاز به تمرکز و دقت بالا دارند.

پازل‌ها و معماهای چالش‌برانگیز

علاوه بر مبارزات هیجان‌انگیز، Hellblade II پر از پازل‌ها و معماهای پیچیده است که باید آن‌ها را حل کنید. این معماها نه تنها به عمق داستان کمک می‌کنند بلکه بازیکن را به چالش می‌کشند تا از ذهن خود به بهترین نحو استفاده کند. هر پازل یک قطعه از داستان را فاش می‌کند و شما را بیشتر در دنیای سنوآ فرو می‌برد.

گرافیک و صداگذاری بی‌نظیر

گرافیک واقع‌گرایانه و خیره‌کننده

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های Hellblade II گرافیک خیره‌کننده‌ی آن است. تیم توسعه‌دهنده از تکنیک‌های پیشرفته‌ای برای ایجاد محیط‌های واقع‌گرایانه استفاده کرده است که هر صحنه از بازی را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند. جنگل‌های تاریک، کوهستان‌های بلند، و معابد باستانی همه با جزئیات بسیار بالا طراحی شده‌اند که شما را واقعاً به دنیای سنوآ می‌برند.

صداگذاری حرفه‌ای و واقعی

صداگذاری در Hellblade II نیز بسیار حرفه‌ای انجام شده است. از صدای پای سنوآ بر روی برگ‌های خشک گرفته تا صدای آبشارها و طنین صدای دشمنان، همه چیز به گونه‌ای طراحی شده که شما را کاملاً در دنیای بازی غرق می‌کند. استفاده از تکنولوژی سه‌بعدی در صداگذاری، تجربه‌ای بی‌نظیر را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

دانلود نسخه اورجینال بازی Hellblade II برای ایکس باکس XBOX | حجم: 42GB

قابل نصب در ایکس باکس XBOX Series X/S

ورژن بازی: v1.0.3.0

Game ID: 251771c8-0283-44bb-9a0f-0765e57aa5a7

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 2GB DOWNLOAD
10 2GB DOWNLOAD
11 2GB DOWNLOAD
12 2GB DOWNLOAD
13 2GB DOWNLOAD
14 2GB DOWNLOAD
15 2GB DOWNLOAD
16 2GB DOWNLOAD
17 2GB DOWNLOAD
18 2GB DOWNLOAD
19 2GB DOWNLOAD
20 2GB DOWNLOAD
21 2GB DOWNLOAD
22 406MB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 بازی بازی Xbox 360 xbox one
88

دانلود Cobra Kai 2: Dojos Rising PS5, XBOX ONE X/S - بازی کبرا کای 2: ظهور دوجو برای پلی استیشن 5 و
Console support Xbox One X-S icon PS5 icon

بازی کبرا کای 2: ظهور دوجو

Cobra Kai 2: Dojos Rising یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط شرکت Flux Games توسعه یافته و به وسیله GameMill Entertainment در نوامبر 2022 برای پلفترم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و پلی استیشن 5 منتشر شده است. در این بازی شما راهی سفری خواهید شد که باید به تیم های گوناگون بپردازید و سعی کنید تا قدرتمند ترین دوجو ها را انتخاب کرده و استخدام کنید. در گیم پلی بازی "کبرا کای 2: ظهور دوجو" شما باید تلاش کنید تا بر سبک مبارزه خود مسلط شوید و در راه استحکام بخشیدن به میراث دوجو خود به عنوان قهرمان بزرگ مسابقات کاراته بجنگید. در بازی شما باید به حالت داستانی بروید و خود را در یک خط داستانی جدید هیجان‌انگیز غوطه‌ور کنید که باعث می‌شود راه خود را به مسابقات All Valley بجنگید، یا بازی کبرا کلاسیک را انجام دهید و لحظات حماسی را از نمایش زنده کنید. در بازی 28 شخصیت قابل بازی وجود دارد که می توانید به عنوان یکی از شخصیت های مورد علاقه خود از فهرستی بزرگ انتخاب کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 01 اسفند 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one PS5
ادامه
31
دانلود Asphalt 9: Legends XBOX ONE - بازی آسفالت 9: افسانه‌ها برای ایکس باکس وان
Console support Xbox One icon

بازی آسفالت 9: افسانه‌ها

Asphalt 9: Legends یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و مسابقه ای است که توسط شرکت Gameloft Barcelona توسعه یافته و به وسیله Gameloft در آگوست 2021 برای پلتفرم های ایکس باکس وان و ایکس باکس X/S منتشر شده است. گرافیک این نسخه از بازی به شکل قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. از ویژگی‌های جدید بازی می‌توان به ماشین‌های جدید، سیستم ناوبری اتوماتیک، باشگاه‌ها و نیترو شاک اشاره کرد که لذت مسابقات را دوچندان کرده است. گیم پلی بازی شبیه به نسخه های قبلی می باشد و در آن شاهد بیش از 100 اتومبیل در سطوح D, C, B, A و S خواهید بود که تمامی آنها اتومبیل‌های معتبری هستند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 20 بهمن 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
79
دانلود Suicide Squad: Kill the Justice League XBOX ONE X/S - بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش برای
Console support Xbox One X-S icon

بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش

Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی، تیراندازی و طراحی شده به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Rocksteady Studios توسعه یافته و به وسیله Warner Bros. Games در فوریه 2024 برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی ادامه "بتمن: شوالیه آرکهام" و داستانش درباره تلاش تیم جوخه انتحار از کمپانی DC و چهار ابرشرور شامل کاپیتان بومرنگ، ددشات، هارلی کوئین و کینگ شارک است که توسط آماندا والر گرد هم آمدند و برای شکست برین‌یاک به متروپولیس فرستاده می‌شوند. بازی "جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش" در دنیای جهان باز شهر متروپلیس اتفاق می‌افتد. بازی هم دارای حالت تک‌نفره و هم گیم‌پلی گروهی چهار نفره است که در حالت تک‌نفره بازیکنان می‌توانند هر زمانی بین شخصیت‌ها جابه‌جا شوند در حالی که شخصیت‌های دیگر توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 استفاده شده است و شاهد صحنه های مبارزات جذاب، حالت سینماتیک و ... خواهید بود.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 18 بهمن 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
56
دانلود Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion PS4, PS5, XBOX ONE X/S - بازی هسته بحران: فاینال فانتز
Console support Xbox One X-S icon PS4 icon PS5 icon
(1402/11/14) تغییرات:

نسخه XBOX ONE X/S اضافه شد!

بازی هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Square Enix با همکاری TOSE CO., LTD توسعه یافته و به وسیله Square Enix در دسامبر 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی در واقع یک نسخه بازسازی شده HD از عنوان Final Fantasy VII است. علاوه بر این که تمامی گرافیک‌ها با کیفیت HD بازسازی شده‌اند، دیالوگ‌های کاملاً صدادار و موسیقی متن بازی نیز بازخوانی شده است. بازی "هسته بحران: فاینال فانتزی 7 تجدید دیدار" داستان زک فیر، جنگجوی جوانی است که مورد تحسین پسری قرار می گیرد که قرار است جهان را نجات دهد، مردانی که به عنوان قهرمانان افسانه ای مشهور هستند مورد اعتماد قرار می گیرد و دختری که سرنوشت این سیاره را در دست دارد دوستش دارد. سیستم نبرد بازی نیز بهبود یافته که تجربه گیم پلی بسیار روان تری را ارائه می دهد و ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 بهمن 1402 بازی بازی Xbox 360 PS4 xbox one PS5
ادامه
32

دانلود Prince of Persia: The Lost Crown XBOX ONE X/S - بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده برای ایکس باکس
Console support Xbox One X-S icon

بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده

Prince of Persia: The Lost Crown یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و معمایی است که توسط شرکت Ubisoft Montpellier توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در ژانویه 2024 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین قسمت از سری شاهزاده ایرانی می باشد که پس از 13 سال منتشر شده است. بازی دارای سبک مترویدوانیا می باشد که مبتنی بر کاوش و پیشرفت غیرخطی است. بازی به صورت 2.5 بعدی طراحی شده است. شخصیت اصلی بازی، سارگون، می‌تواند بپرد، سر بخورد و به سرعت بین مکان های مختلف حرکت کند. او می تواند از جفت تیغه های خود برای شکست دادن دشمنان و عبور از موانع دشوار استفاده کند. بازیکن به چندین قدرت مبتنی بر زمان برای اهداف جنگی و پلتفرم دسترسی خواهد داشت. قابلیت Rush of the Simurgh به سارگون اجازه می‌دهد تا فوراً در طول زمان به جلو حرکت کند، در حالی که Shadow of the Simurgh به او اجازه می‌دهد یک "نشانگر سایه" باشد که در صورت شکست بازیکنان می‌توانند فوراً به آن نقطه بازگردند. سارگون می تواند به طلسم هایی مجهز شود که توانایی های او را تغییر می دهد.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 18 دی 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
50

مجله-Tabletop-Gaming

شماره‌ی جدید مجله Tabletop Gaming به یکسری بازی‌های مهم رومیزی خواهد پرداخت و قرار است که این بار ژانر ماجراجویی را مورد توجه قرار دهیم. بازی‌هایی در این سری هستند که اکثرا آن‌ها را می‌شناسیم و برندهای بزرگی آسیایی آن‌ها را توسعه داده‌اند. علاقه‌مندان آثار فانتزی می‌توانند از این شماره از مجله لذت کافی را ببرند.

51

نسخه اورجینال v1.0.1.2

دانلود بازی Mortal Kombat 1 برای XBOX Series X/S

مورتال کمبت 1 ایکس باکس سریز ایکس یک بازی مبارزه‌ای آینده‌نگر است که توسط استودیو NetherRealm توسعه داده شده و توسط شرکت Warner Bros. Games منتشر خواهد شد. این بازی دوازدهمین نسخه اصلی در سری مورتال کمبت خواهد بود و به عنوان همچنین ادامه‌ای برای مورتال کمبت 11 (2019) و دومین دوره‌بندی مجدد این سری، پس از مورتال کمبت (2011) عمل خواهد کرد. Mortal Kombat 1 برای XBOX Series X/S قرار است در تاریخ 19 سپتامبر 2023 منتشر شود.

گیم‌پلی تایید شده است که Mortal Kombat 1 XBOX Series X/S شامل حالت داستان، چندنفره آنلاین با فناوری نتکد بازگشتی و گیم‌پلی خارج از اینترنت خواهد بود. این بازی قابلیتی به نام “جنگجویان کامئو” را به خود خواهد گرفت که به بازیکن در طول مبارزات کمک خواهند کرد. این شخصیت‌ها جدا از لیست اصلی خواهند بود و قبل از هر مبارزه انتخاب می‌شوند. به علاوه، سیستم کمبوی هوایی که در بازی‌های مورتال کمبت: آرماگدون و نسخه فرعی اکشن شائولین مونکس وجود داشت، به عنوان کمبو سیستم هوایی نیز بازگشت داشته و برای این بازی بهبود یافته است.

شخصیت‌ها مقاله اصلی: لیست شخصیت‌های مورتال کمبت از تاریخ اعلام بازی، از نسخه‌های بازسازی شده شخصیت‌هایی مانند لیو کانگ، اسکورپیون، زیر-زیرو، ریدن، جانی کیج، کونگ لائو، کیتانا، میلینا و کنشی رونمایی شده است. شانگ تسونگ به عنوان یک پاداش پیش‌خرید ارائه می‌شود. شش شخصیت اضافی (شخصیت‌های مهمان به صورت ایتالیک نمایش داده شده‌اند) و پنج جنگجوی کامئو برای انتشار پس از عرضه اصلی از طریق محتوای قابل دریافت با عنوان “بسته کمبت” برنامه‌ریزی شده‌اند که همچنین شامل یک پوسته برای جانی کیج با شباهت به ژان-کلود ون‌دام می‌شود.

بعد از قطع پشتیبانی از مورتال کمبت 11، استودیو NetherRealm اعلام کرد که در ژوئیه 2021 به یک پروژه جدید در حال کار می‌پردازد. بازیگر صدای جانی کیج، اندرو بوون، در یک توییت که به سرعت حذف شد، به نسخه دوازدهم اشاره کرد که در حال توسعه است. در فوریه 2023، مدیر عامل وارنر برازرز دیسکاوری، دیوید زاسلاو، در یک تماس با سهامداران در چهارمین سه ماهه سال 2022 اعلام کرد که نسخه دوازدهم از این سری قرار است در طول این سال منتشر شود.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 21 شهریور 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
69

نسخه اورجینال V1.0.83.37972

دانلود بازی EA Sports FC 24 برای XBOX Series X/S/ONE

سلام به هموطنان گرامی و علاقمندان به فوتبال! آیا برای ورود به یک سفر مجازی استثنایی که علاقه شما به فوتبال را به اوج برده، آماده هستید؟ ما برای شما بازی فیفا EA Sports FC 24 برای PS5 را آماده کرده‌ایم. حالا کنترلر خود را در دست بگیرید، زیرا در حال وارد شدن به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از بازی هستید که شما را در لحظه‌های پر از هیجان نگه خواهد داشت.

– تجربه هیجان:
دست به کنترلر بزنید و آن را محکم در دست بگیرید، زیرا “دانلود بازی فیفا EA Sports FC 24 برای PS5” شما را به زمین بازی خواهد فرستاد و تجربه‌ای با واقع‌گرایی خیره‌کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در هنگام انجام پاس‌های حرفه‌ای، دلبازی‌های شگفت‌انگیز و گل‌های پرقدرت، احساس آدرنالین در وریدهایتان را تجربه کنید.

– محیط‌های دینامیک:
زمین‌های خیس از باران، استادیوم‌های آفتاب‌درخشان و جماعت‌های هواداری که هر حرکت شما را تکرار می‌کنند – آماده باشید که به قلب اقدام فوتبال منتقل شوید. گرافیک‌های پیشرفتهٔ PS5 مطمئن می‌شوند که هر برگ چمن به دقت معطوف شده باشد، تا شما احساس کنید که در دنیای واقعی فوتبال زندگی می‌کنید

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 14 شهریور 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
892

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

75

دانلود Cxbx-Reloaded 6c530fb Pre-release - شبیه‌ساز بازی‌های ایکس باکس برای ویندوز

 

دانلود Cxbx-Reloaded

| شبیه‌ساز بازی‌های ایکس باکس برای ویندوز |

 

Cxbx-Reloaded 6c530fb Pre-release یک شبیه‌ساز کاربردی و اورجینال برای آن دسته از گیمرهایی است که می‌‌خواهند دیسک‌های ایکس باکس را در کامپیوتر بازی کنند. همانطور که می‌دانید، کنسول ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در بازار است که طرفداران بسیاری در تمامی سنین دارد. اگر که دوست دارید عناوین قدیمی اما ماندگار کنسول ایکس باکس را در کامپیوتر اجرا کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار جدید را از دست ندهید. این نرم افزار، یک شبیه‌ساز کاربردی برای بازی‌های ایکس باکس است که با آن می‌توانید از عناوین کلاسیک کنسولی خود در کامپیوتر لذت ببرید.

طرز کار با این نرم افزار تا حد امکان ساده‌سازی شده تا کاربر بتواند به مانند تجربه واقعی پای کنسول مایکروسافت، از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و کاربر می‌تواند بدون هیچ پیچیدگی خاصی، بازی‌های ایکس باکس را با آن در کامپیوتر اجرا کند. اگر که شما هم مجموعه‌ای از دیسک‌های ایکس باکس را در دسترس دارید و می‌خواهید بدون نیاز به کنسول مربوطه آن‌ها را در رایانه شخصی خود اجرا کنید، این امولاتور کاربردی می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای این کار باشد تا بتوانید از تجربه بازی‌های دلخواه خود در سیستم لذت ببرید

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 09 اردیبهشت 1402 آموزش ترفند كامپيوتر بازی بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر xbox one
ادامه
168

نسخه اورجینال V1.0.0.4

دانلود بازی STAR WARS Jedi Survivor برای XBOX Series X/S/ONE

بازی جنگ ستارگان  XBOX STAR WARS Jedi Survivor یکی از گیم های جدید و هیجان انگیز کامپیوتری در دنیای ستاره های جنگی است. این بازی که توسط استودیو LucasArts توسعه یافته است، با گرافیک بالا و داستان جذاب خود، به یکی از برترین بازی های این سری تبدیل شده است.

دانلود بازی جنگ ستارگان STAR WARS Jedi Survivor

در این بازی، شما در نقش یک Jedi باید در برابر تمامی موانع و خطراتی که در جهان Star Wars وجود دارد، برای زنده ماندن تلاش کنید. بازیکنان بازی STAR WARS Jedi: Survivor باید در جنگل ها، بیابان ها و غارهای تاریک، جنگیده و با روبات ها و دشمنان خود مبارزه کنند. این بازی با دارا بودن داستانی جذاب و هیجانی، تجربه یک بازی چالش برانگیز را برای شما فراهم می کند.

در این بازی، شما در نقش یک Jedi قرار می گیرید که در مقابل ارتشی از روبات ها و دشمنان خود، تنها باید به زنده ماندن خود تلاش کنید. با استفاده از اسلحه های خود، قدرت های فوق العاده خود و تکنولوژی های جدید، باید در مقابل دشمنان خود مبارزه کنید.

با داشتن گرافیک بالا و صداگذاری واقع گرایانه، بازی STAR WARS Jedi: Survivor احساس واقعیت بیشتری برای بازیکن فراهم می کند. همچنین، با داشتن داستان جذاب، بازیکنان می توانند به عنوان یک Jedi به دنیایی پر از ماجراجویی، فضاپیما ها، جنگ ها و انتخابات بین چهره های مختلف پرداخته و از بازی لذت ببرند.

با دانلود بازی STAR WARS Jedi: Survivor کامپیوتر، شما می توانید به دنیای ستاره های جنگی فراموش نشدنی و هیجان انگیزی را تجربه کنید. این بازی با دارا بودن قابلیت های چالش برانگیز و گیم پلی عالی، همه را شگفت زده خود می کند. در این بازی، شما می توانید نقش یک Jedi را بازی کنید و به دنبال ماجراجویی و تجربه های بیشتر در دنیای Star Wars باشید. همچنین، با داشتن قابلیت هایی مانند سیستم تفنگ و سلاح ها، قدرت های خاص و تکنولوژی های جدید، می توانید به راحتی با دشمنان خود مبارزه کنید, علاوه بر آن می توانید از دنیای فانتزی و هیجان انگیز Star Wars لذت ببرید و تجربه ای بی نظیر را تجربه کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک بازی جذاب و هیجان انگیز هستید، حتما این بازی را امتحان کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 08 اردیبهشت 1402 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
210

دانلود بازی GTA 6 برای کامپیوتر

مدل های ماشین در GTA 6

Table of Contents

احتمالاً مورد انتظارترین بازی در سال های اخیر، دانلود بازی GTA 6 یا GTA VI است که در حال حاضر، در حال توسعه است، با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از آخرین ورود به این سری می گذرد، جای تعجب ندارد.

سال‌ها است که صدای دانلود جی تی ای 6 را شنیده‌ایم و این امیدها در اوایل سال جاری تأیید شد و راک استار سرانجام نشان داد که واقعاً بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است. با این حال، مدت کوتاهی پس از اعلام، Rockstar با نشت خبر بزرگی در رابطه با بازی  GTA 6 مواجه شد که شامل فیلم‌های توسعه قبل از آلفا، با نگاهی اجمالی به محل قرارگیری بازی بود.

توجه: بازی GTA 6 یا GTA VI هنوز منتشر نشده است و این پست به حواشی و شایعات منتشر شده پرداخته است. به محض انتشار این بازی، لینک دانلود آن در انتهای این پست برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


با وجود حجم عظیمی از اطلاعات در مورد دانلود بازی GTA 6 که در خبرگذاری ها یافت می‌شود، باید دید چه زمانی این عنوان جذاب بصورت رسمی اعلام خواهد شد. هنوز کمی رمز و راز در اینجا وجود دارد، از جمله تاریخ انتشار احتمالی بازی GTA 6 در سال 2024.

در حالی که راک استار گیمز بالاخره اعلام کرد که روی بازی GTA 6 برای کامپیوتر کار می کند، اما در مورد زمان انتشار بازی چیزی نگفته است، چه رسد به اینکه تاریخ انتشار و دانلود بازی gta 6 را تایید کند. بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، کارکنان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است که نشان می دهد در سال 2024 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی gta 6 کی خواهد بود؟

با پیش‌بینی تام هندرسون سال 2024 تقریباً تاریخ انتشار GTA 6 خواهد بود. افشاکننده برجسته، که عمدتاً به خاطر پیش‌نمایش‌های دقیق خود از Battlefield و Call of Duty شناخته می‌شود، ویدیویی را منتشر کرد و مجموعه‌ای از جزئیات ادعایی GTA 6 را به اشتراک گذاشت.

دانلود بازی GTA 6

هندرسون بر اساس منابع خود پیش‌بینی می‌کند که GTA 6 بین سال‌های 2024 تا 2025 منتشر نخواهد شد. پیش‌بینی هندرسون از آن زمان توسط خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، تأیید شد. گزارش او در اوایل سال جاری تأیید کرد که Rockstar تلاش کرده است فرهنگ محل کار خود را اصلاح کند و قبلاً در توییتر گفته بود که ادعاهای هندرسون با آنچه من شنیده ام” مطابقت دارد.”

در مورد بازی Grand Theft Auto VI این بار Rockstar به هیچ وجه اطلاعیه ای منتشر نکرده، در عوض این اعلامیه را به عنوان بخشی از یک پست اجتماعی درج کرد و پیش بینی اینکه آیا به زودی تریلر وجود خواهد داشت یا خیر را دشوار می کند. شایان ذکر است که ما شاهد تصاویری از گیم پلی از یک لو رفتن اولیه ساخت در ماه سپتامبر بودیم، اگرچه این نشان دهنده محصول نهایی نیست.

Rockstar Games تأیید نکرده است که GTA 6 ما را به کجا خواهد برد، اما شایعات زیادی در اطراف وجود دارد که تنظیمات مختلفی را برای بازی پیشنهاد می کند. به نظر می رسد به احتمال زیاد GTA 6 در Vice City، نسخه خیالی Rockstar از میامی، یا حداقل یک نسخه خیالی از Miami تنظیم شود. موردی که بعد از دانلود بازی GTA V که در San Andreas بود، جالب توجه است.

پوستر بازی GTA 6

بازی GTA 6 در Vice City

گزارشگر بلومبرگ ادعا می‌کند که یک منبع نزدیک نشان می‌دهد که Vice City در GTA 6 ظاهر می‌شود، اگرچه برنامه‌های اولیه Rockstar ظاهرا بلندپروازانه‌تر بوده است. گزارش بلومبرگ ادعا می کند که در ابتدای توسعه، GTA 6 شامل مناطق بزرگی بود که از آمریکای شمالی و جنوبی الگوبرداری شده بودند.

با این حال، این محدوده ظاهرا برای تمرکز بر Vice City و منطقه اطراف آن کاهش یافته است، اگرچه “دنیای بازی همچنان بزرگ است و مکان های داخلی بیشتری نسبت به بازی های قبلی Grand Theft Auto دارد”. اما بر اساس این گزارش، نقشه ثابت نخواهد ماند. Rockstar قصد دارد پس از انتشار، GTA 6 را با شهرها و مکان های داخلی بیشتری به روز کند، با این به روز رسانی ها که قرار است به طور قابل توجهی بزرگتر از GTA 5 باشد.

ایده این است که به توسعه دهندگان فضای تنفس بیشتری برای ایجاد نقشه گسترده بازی و کاهش اضافه کاری استرس زا در طول توسعه داده شود. همچنین به این معنی است که پس از ورود بازی به قفسه ها، مناطق جدیدی برای کاوش خواهید داشت. طبق گفته بلومبرگ، راک استار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را «به‌طور منظم» به بازی اضافه کند و به ما مناطق جدیدی را برای کاوش بدهد.

افشاگر تام هندرسون به طور مشابه ادعا کرده است که اگرچه Vice City در برخی ظرفیت ها به GTA 6 می آید، نقشه بازی به اندازه شایعات قبلی بزرگ نیست. علاوه بر این، هندرسون ادعا می کند که GTA 6 در دهه 80 یا 90 روایت نخواهد شد، بلکه در عوض دارای یک محیط مدرن خواهد بود.

ظاهراً این اجازه می دهد تا بازی پایه با GTA Online “تطبیق” پیدا کند، زیرا توسعه دهندگان خواهان آزادی هرچه بیشتر برای انتشار هرچه بیشتر DLC هستند. این افشاکننده ادعا می‌کند که GTA Online، همراه با انتشار GTA 6، دارای نقشه‌ای در حال تکامل است که می‌تواند هر بار که یک DLC جدید GTA 6 منتشر می‌شود، تغییر کند.

مقایسه نقشه GTA 6 با بازی Fortnite

هندرسون این نقشه را با نقشه Fortnite مقایسه کرد و همچنین ادعا کرد که در انتشار GTA 6 شاهد اضافه شدن ویژگی هایی به نقشه «پیش‌فرض» GTA Online از جمله مناطق جدید و گسترش نقشه خواهیم بود.

Rockstar Games هنوز داستان یا شخصیت‌های GTA 6 را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها و شایعات ممکن است به آنچه می‌توانیم از داستان سرایی Grand Theft Auto 6 انتظار داشته باشیم اشاره کنند. طبق گزارش بلومبرگ، GTA 6 اولین قهرمان زن این سری را به نمایش می‌گذارد و حول یک جفت شخصیت به سبک دو نفره جنایتکار آمریکایی بانی و کلاید خواهد بود.

این توسط فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی قابل رویت است که دو قهرمان مختلف، هر دو مرد و زن را نشان می‌دهد. گزارش بلومبرگ به جزئیات تلاش های Rockstar برای تغییر فرهنگ محل کار خود می پردازد و اینکه چگونه توسعه دهنده “چهار سال گذشته را صرف بازنگری کلی فرهنگ خود کرده و برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و پیشرفته تر تلاش کرده است.”

به عنوان بخشی از تغییرات، “Grand Theft Auto VI یک قهرمان زن لاتین خواهد داشت – اولین زن قابل بازی در تاریخ مدرن Rockstar.” دومین شخصیت اصلی کیست و ماهیت رابطه آنها چگونه خواهد بود، مشخص نیست. این اولین باری نیست که گزارشی از یک شخصیت زن قابل بازی در GTA 6 می شنویم.

محیط بازی gta 6

افشاگر برجسته تام هندرسون قبلاً گزارش داده بود که این بازی دارای “چند شخصیت قابل بازی” است. نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است.

یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم.

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود.

در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

با توجه به اینکه Rockstar هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد گیم پلی منتشر نکرده است، در حال حاضر چیز کمی برای ارائه داریم. با توجه به فیلم‌های اولیه توسعه‌ای که امسال می‌گوییم، به نظر می‌رسد که Rockstar در حال آزمایش مکانیک‌های جدید برای GTA 6 است.

شباهت GTA 6 به GTA 5

از تصاویری که به بیرون درز کرده است، همه چیز بسیار شبیه به GTA 5 است، اما با برخی جنبه های اضافی و به روز شده مانند توانایی رفتن مستعد. البته، همه اینها به وضوح توسعه اولیه بود، بنابراین نمی توان گفت که گیم پلی GTA 6 در نهایت چگونه خواهد بود.

نقشه بازی gta 6

Rockstar و ناشر Take Two در حال حاضر در حال پاکسازی اطلاعات لو رفته اخیر GTA 6 هستند، اما طرفداران تلاش می کنند تا از برخی از فیلم های لو رفته استفاده کنند تا دنیای باز بازی را با هم ترکیب کنند.

وبسایت تحلیل بازی Kotaku با استفاده از فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی، که ظاهراً مختصات درون بازی قابل مشاهده است، گزارش می‌دهد که طرفداران در انجمن‌های GTA با هم کار می‌کنند تا نقشه‌ای با مکان‌های جدید بسازند. برای جلوگیری از انتشار تصاویر و فیلم های واقعی، طرفداران از ابزارهایی مانند Google Earth و Microsoft Paint در پروژه استفاده می کنند.

تصویر حدسی از ارم بازی gta 6

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.” ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی این بازی آماده شد، شما را به درستی با آن آشنا خواهیم کرد.

می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم. در 48 ساعتی که پس از اولین افشای GTA 6 گذشت، انجمن های GTA تلاش کرده اند تا تمام باقیمانده های اسکرین شات ها و ویدیوهای به دست آمده غیرقانونی را پاکسازی کنند تا از “محو شدن توسط Rockstar” جلوگیری کنند. از آن زمان، Rockstar و شرکت Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر GTA، Take-Two Interactive، در یک تماس گفته است این نوع حوادث را واقعاً جدی می‌گیریم و گفت که این افشاگری “بسیار ناگوار” بود.

توییت رپر معروف درباره GTA 6

اخیرا رپر معروف به نام 50 سنت (50 cent) توییتری را منتشر کرده است که در آن از لوگوی vice city استفاده کرده و نوشت که بعدا بیشتر توضیح خواهد داد. برخی از افراد، این توییت را بی ربط به بازی GTA 6 نمی دانند.

توییت 50 سنت درباره GTA 6

ویدئوهای بازی جی تی ای ۶

در این بخش برخی از ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی به بازی GTA 6 منتسب شده است را قرار می دهیم.

ویدئویی از منوی نقشه در بازی GTA 6

ویدئوی زیر در شبکه های اجتماعی خارجی بسیار مطرح شده است و به “منوی نقشه بازی GTA 6 ” معروف شده است و نشن می دهند که نحوه نمایش نقشه و دقت نمایش جزییات در آن بسیار زیاد است.

ویدئویی از محیط بازی GTA 6

اخیرا چند ویدئو در توییتر منتشر شده است که محیط شبیه سازی شده خیابان و اتوبان را در موتور بازی سازی آنریل انجین 5 نشان می دهد. کاربران با این ویدئوها به این نتیجه رسیده اند که بازی GTA 6 دارای گرافیک بسیار خیره کننده و نزدیک به واقعیتی دارد.


سوالات متداول:

آیا بازی GTA 6 نیاز به سیستم قوی دارد؟

با توجه به نسخه 5 این بازی، قطعا ورژن جدید بازی GTA نیز نیاز به سیستم قوی برای اجرا و نمایش بازی دارد.

GTA 6 در کدام شهر قرار گرفته است؟

طبق پیش بینی هایی که سایت های مرجع داشتند، احتمالا بازی GTA 6 در شهر Vice City که شهری خیالی و برگرفته از میامی است پیاده سازی شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 اسفند 1401 بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر PS4 xbox one PS5
375
دانلود SpeedTree Games v9.3 x64 Enterprise - نرم افزار شبیه سازی سه بعدی گیاهان در بازی های ویدئویی

اسپیدتری گیم ایندی

نام SpeedTree به گروهی از نرم افزارهای مدلسازی و برنامه نویسی پوشش گیاهی اطلاق می شود که توسط Interactive Data Visualization, Inc (IDV) ارائه شده است و برای ایجاد و شبیه‌سازی فضای سبز مجازی به صورت کاملا واقعی در پروژه های بازی سازی، پویانمایی و معماری و عمدتاً بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد.
SpeedTree Games یکی از نرم افزارهای این گروه است که بطور اختصاصی برای طراحان و توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری ارائه شده است. خروجی گرفتن FBX/OBJ، ابزارهای فتوگرامتری و امکان ادغام کامل با SpeedTree از جمله ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار استانداردهای صنعت بازی سازی و مدل سازی سه بعدی گیاهان در بازی را رعایت می کند و ابزارهایی مانند SpeedTree Modeler، کامپایلر و سورس کامل SDK را برای کارابنش فراهم می کند.

130

نسخه اورجینال ورژن V1.1.14.12333

بازی XBOX Dead Space Remake 2023 یک گیم ترسناک بقا است که توسط استودیو Motive ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. بازسازی بازی 2008 با همین نام که توسط EA Redwood Shores ساخته شده است. نسخه جدید 2023 ریمک اولین سری بازی دد اسپیس خواهد بود.

بازی دد اسپیس با استفاده از موتور اختصاصی Frostbite EA، که استودیو Motive قبلا برای توسعه Star Wars: Squadrons و کمپین تک نفره Star Wars Battlefront II از آن استفاده کرده بود، در حال توسعه است. بازی همان داستان و ساختار بازی اصلی را حفظ خواهد کرد، اما دارای دارایی‌ها، مدل‌های شخصیت و محیط‌های بازطراحی‌شده است. توسعه‌دهندگان قصد دارند از SSD‌ های نسل نهم کنسول‌ها استفاده کنند تا بازی را به‌عنوان یک «تصویر متوالی بدون وقفه» ارائه کنند، بدون صفحه‌های بارگذاری. محتوایی که به دلیل محدودیت های فنی از بازی اصلی حذف شده است نیز ممکن است اضافه شود. برخلاف بازی Dead Space 3 که افزودن ریزتراکنش‌ها منجر به استقبال منفی شد، بازی هیچ ریزتراکنش‌هایی را نشان نخواهد داد. مدیر هنری بازی، مایک یازیجان، قبلاً به عنوان مدیر هنری در EA Montreal کار می کرد و به Visceral Games در توسعه Dead Space 2 کمک می کرد.

بازی همان داستان اصلی را حفظ می کند. داستان در قرن بیست و ششم اتفاق می افتد، مهندس آیزاک کلارک، خدمه یک کشتی تعمیری است که به USG Ishimura، یک کشتی عظیم استخراج سیاره ای که خاموش شده است، منصوب شده است. در حین بررسی یک تماس مضطرب که توسط افسر پزشکی کشتی، نیکول برنان (دوست آیزاک) ارسال شده بود، خدمه کشتی توسط اجساد انسانی جهش یافته مورد حمله قرار می گیرند. آیزاک مجبور می شود تا از خود مراقبت کند زیرا سعی می کند خدمه بازمانده خود را نجات دهد و حقیقت را در پشت از دست دادن ایشیمورا بیاموزد.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 10 بهمن 1401 بازی بازی Xbox 360 xbox one
ادامه
129

دانلود Gamepad 2 Keyboard Converter 0.0.2 - تجربه بازی‌های کامپیوتری با دسته ایکس باکس

 

دانلود Gamepad 2 Keyboard Converter

| تجربه بازی‌های کامپیوتری با دسته ایکس باکس |

 

Gamepad 2 Keyboard Converter 0.0.2 نام یک ابزار جدید، ساده و کم‌حجم به منظور استفاده از دسته بازی ایکس باکس به منظور تجربه بازی‌های قدیمی در کامپیوتر است. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید چندین تنظیم از قبل آماده شده را تعریف و سپس با کنترلر ایکس باکس، حتی بازی‌های قدیمی خود را هم که با دسته‌های بازی سازگار نیستند، با دسته بازی ایکس باکس سازگار کنید. کارکرد این برنامه، بر مبنای مپ کردن کلیدهای دسته بازی ایکس باکس با کلیدهای کیبورد است؛ بدین صورت که کاربر با فشردن هر کلید در دسته بازی، گویی که دکمه مربوطه بر روی کیبورد را فشرده است. بدین ترتیب، حتی بازی‌هایی هم که امکان بازی کردن با دسته را ندارند، توسط این برنامه قابلیت شبیه‌سازی دارند.

یکی از مزیت‌های موجود در کامپیوترهای مدرن، این است که می‌توان بر روی آن‌ها هر نوع بازی کامپیوتری را نصب و با کنترلرهای مختلف اجرا کرد. اما در رابطه با بازی‌های قدیمی‌تر، محدودیتی وجود دارد و آن هم این که نمی‌توان برخی از این عناوین نوستالژیک را با دسته بازی کرد. در واقع برای تجربه دوباره‌ی این بازی‌ها، مجبور به استفاده از موس و کیبورد هستید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند عملکرد کلیدهای کیبورد را بر روی دسته‌ی بازی برای شما شبیه‌سازی کند تا بتوانید تمامی بازی‌ها را با دسته‌ی ایکس باکس در کامپیوتر تجربه کنید.

442

مراسم بازی سال 2022

مراسم بازی سال ۲۰۲۲ تحت عنوان The Game Awards 2022 ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۸ (۸ دسامبر ۲۰۲۲) به میزبانی جف کیلی برگزار شد. مراسم امسال در تئاتر مایکروسافت واقع در لس آنجلس آمریکا جریان داشته و طی آن علاوه معرفی برندگان سال صنعت ویدیو گیم، تریلرهای زیادی هم از بازی‌های معرفی شده قبلی و بازی‌های جدید منتشر شدند. در رویداد امسال، هیدئو کوجیما بعد از سه سال در این مراسم حضور پیدا کرده و از بازی Dead Stranding 2 رونمایی کرد. یک تریلر سینماتیک از این بازی نمایش یافته و متوجه شدیم که نورمن ریداس باز هم در این اثر باز خواهد گشت. مراسم امسال سوپرایزهای ویژه دیگری هم داشته و بازی جدید استودیو فرام سافتور هم رونمایی شد.

118

دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 

دانلود CapFrameX

| نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ |

 

CapFrameX 1.6.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست و آنالیز کردن پرفرمنس سیستم به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را در زمان اجرای بازی‌های دلخواه خود، از نظر قدرت و بهره‌وری مورد بررسی جامع قرار دهید. تست و مانیتور کردن پرفرمنس کامپیوتر، چیزی است که بسیاری از انجام آن لذت می‌برند. دانستن اینکه دستگاه شما در مقایسه با سیستم دوستان و آشنایان، چه پرفرمنسی داشته و آیا توان اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را دارد یا خیر، موضوعی است که می‌توانید آن را از طریق برنامه‌های تست و آنالیز سخت‌افزار بفهمید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکان آنالیز و بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم را می‌دهد تا بتوانید کلیه مولفه‌ها را با دقت مورد آزمون قرار دهید.

این برنامه یک ابزار آنالیز پرفرمنس است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از مشخصه‌های لازم و موثر در تجربه بازی‌های رایانه‌ای را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با نتایج سایر سخت‌افزار مورد قیاس قرار دهید. این برنامه در واقع همزمان با اجرای بازی کامپیوتری مورد نظر شما، قابلیت خود را نشان می‌دهد. به این صورت که همزمان با اجرای بازی، باید این نرم افزار را م اجرا کنید تا به طور دقیق مشخصه‌هایی همچون فریم‌ریت، فریم‌تایم، مصرف پردازنده و … برای شما آنالیز و بررسی شود. در ادامه شما می‌توانید به سایر خصوصیات سخت افزار سیستم، دمای قطعات و … نیز حین تجربه بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

88

دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز

 

دانلود XBox One Controller Battery Indicator

| نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز |

 

XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز به منظور مدیریت و مشاهده‌ی مقدار شارژ باقی مانده‌ی باتری ایکس باکس وان (Xbox One) و ایکس باکس 360 (Xbox 360) در ویندوز است که می‌توانید با استفاده از آن، از طریق یک آیکون با قابلیت دسترسی سریع و ساده در بخش System tray به این قابلیت دسترسی داشته باشید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در زمان کاهش سطح شارژ باتری کنترلر ایکس باکس، از طریق نوتیفیکیشن‌های مخصوص ویندوز از این موضوع مطلع شده و در صورت لزوم، کنترلر خود را شارژ مجدد کنید.

کنترلرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 از جمله معروف و محبوب‌ترین کنترلرها برای گیمرهای پلتفرم PC هستند. در واقع با استفاده از امکان برقراری ارتباط بی‌سیم کنترلر ایکس باکس با کامپیوتر، به سادگی می‌توان دسته بازی کنسول ایکس باکس (وان یا 360) را به دسته بازی کامپیوتر کرد. به طور پیش‌فرض، هیچ راهی برای مشاهده مقدار شارژ باقی مانده‌ی کنترلر ایکس باکس در ویندوز وجود ندارد؛ از طرفی در بسیاری مواقع کاربران به طور ناگهانی متوجه خالی شدن شارژ باتری کنترلر خود در حین بازی کردن می‌شوند. با استفاده از نرم افزار جدید و ساده‌ای که برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی برایتان فراهم خواهد بود که بتوانید به آسانی دسته بازی ایکس باکس خود را در سیستم مدیریت کرده و از میزان شارژ باقی مانده‌ی آن مطلع شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار XBox One Controller Battery Indicator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XBox One Controller Battery Indicator :

– امکان مشاهده شارژ باقی مانده کنترلر ایکس باکس در ویندوز

– قابلیت نمایش اعلان در زمان کاهش مقدار شارژ باتری کنترلر ایکس باکس

– سازگاری با کنترلرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ویندوز

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XBox One Controller Battery Indicator.cover1  300x117 - دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز XBox One Controller Battery Indicator.cover2  300x154 - دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com
    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 25 مهر 1401 دانلود نرم افزار بازی بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر xbox one
    137

    نسخه اورجینال - ورژن XBOX Series X/S - V1.0.0.2

    Wo-Long-allen-Dynasty-xbox

    بازی Wo Long allen Dynasty XBOX یک گیم جدید به سبک فانتزی تاریک Three Kingdoms از تیم NINJA و توسعه دهندگان بازی Nioh است.سال 184 بعد از میلاد، بعد از سلسله هان چین. هرج و مرج و ویرانی بر زمین غلبه کرده است. سلسله امپراتوری که سالها شکوفا بود اکنون در شرف فروپاشی است.

    Wo Long Fallen Dynasty ایکس باکس یک داستان دراماتیک و اکشن از یک سرباز شبه نظامی بی نام است که برای بقا در یک نسخه فانتزی تاریک از سلسله هان بعدی که شیاطین سه پادشاهی را آزار می دهند می جنگد. بازیکنان با استفاده از شمشیر بازی بر اساس هنرهای رزمی چینی با موجودات مرگبار و سربازان دشمن مبارزه می کنند و سعی می کنند با بیدار کردن قدرت واقعی از درون، بر مشکلات غلبه کنند.

    Wo Long به یک اژدهای خمیده اشاره دارد و همچنین به یک قهرمان یا شخص با عظمت اشاره دارد که هنوز شناخته نشده است. این داستان افسرانی است که بعداً در دوره «ناشناخته» خود قهرمان خواهند شد و همچنین داستان ظهور یک قهرمان از «هیچکس» بودن.

    داستان یک فانتزی تاریک که در دوره پر هرج و مرج سه پادشاهی اتفاق می‌افتد، داستان مبارزه شدید یک سرباز شبه‌نظامی برای بقا را در طول یک سلسله هان بعدی که با شیاطین آلوده شده بود، به وضوح بیان می‌کند. این دیوانگی در سه پادشاهی است که هرگز قبلاً نبوده است!
    برای تقویت روحیه و بیدار کردن قدرت از درون، دشمنان مرگبار را شکست دهید! غلبه بر سختی ها از طریق استراتژی های جدید منحصر به فرد، از جمله سبک های نبرد مبتنی بر “پنج مرحله”.

    تمرین‌کنندگان شمشیر در هنرهای رزمی چینی که به‌خاطر ضربات بی‌رحمانه‌ای که می‌توانند جریان نبرد را در یک لحظه تغییر دهند، شهرت دارند، در حالی که بین مانورهای تهاجمی و تدافعی جابه‌جا می‌شوند، سرعتشان را تغییر می‌دهند. در یک سری نبردهای شدید و خونین، در حالی که دقت و مهارت لازم برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی شمشیر را یاد می‌گیرید، بر حریفان غلبه کنید.

    نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 31 شهریور 1401 بازی بازی Xbox 360 xbox one
    ادامه
    299

    نسخه اورجینال-ورژن بازی: XBOX ONE V1.0.77.52537 |XBOX Series X/S v2.0.77.52516

    دانلود بازی فیفا FIFA 23 برای XBOX Series X/S/ONE

    بازی XBOX FIFA 23 که پایان همکاری بین EA Sports و FIFA است، تاریخ انتشار 30 سپتامبر برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC خواهد داشت. اگر نمی‌توانید آنقدر صبر کنید، گزارش جدید همچنین نشان می‌دهد که EA Sports به برخی از طرفداران این امکان را می‌دهد تا بازی را زودتر به عنوان بخشی از یک آزمایش بسته آینده انجام دهند.

    طبق آخرین توییت‌های @ALumia_Italia، تاریخ انتشار بازی در 30 سپتامبر با یک نسخه بتا بسته خواهد بود که احتمالاً در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این سایت همچنین مدعی شده است که کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن بار دیگر روی جلد ظاهر خواهد شد. در حالی که تایید نشده است، برنامه EA برای برگزاری یک نسخه بتا بسته احتمالا به این معنی است که فیفا 23 یک نسخه DEMO رایگان نخواهد داشت. این چیزی است که شرکت در سال های اخیر از آن دور شده است.

    نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 09 شهریور 1401 دانلود اینترنت بازی بازی Xbox 360 xbox one
    ادامه
    171

    نسخه اورجینال-ورژن بازی: XBOX ONE V1.1.0.0 |XBOX Series X/S V2.0.0.0

    دانلود بازی 2023 eFootball PES برای XBOX Series X/S/ONE

    بازی XBOX Series X/S eFootball PES 2023 در سبک ورزشی و فوتبالی محصول Konami می باشد . همانطور که می دانید ، کونامی برای تغییر PES 2023 موتور را انتخاب کرده و به Epic’s Unreal منتقل شده است. در مصاحبه ای با Seitaro Kimura شرکت کونامی ، تهیه کننده مجموعه eFootball PES ، به چند نمونه از چگونگی کمک Unreal به روند توسعه این بازی جدید اشاره کرد.

    یک مثال خاص این است که با استفاده از Unreal Engine ، طراحان می توانند بدون کمک برنامه نویسان با استفاده از Blueprint کارهای مختلفی را بر عهده بگیرند. با این کار ، ما معتقدیم که می توانیم سرعت تولید را بهبود بخشیم ، مهارت های طراحان فردی را بهبود بخشیم و مزایای بسیار دیگری را نیز دریافت کنیم. تصویراویر بازی نشان می دهد که مسی چگونه می تواند در PES 2023 با موتور Unreal به نظر برسد ، تقریباً همان چیزی که در زندگی واقعی وجود دارد.

    به گفته کونامی PES 2023 برای PC پیشرفت های خیره کننده ای را ارائه داده است و ویژگی ها آن در تمام زمینه های بازی از جمله مدل های بازیکن و انیمیشن های واقعی تر ، فیزیک پیشرفته و تصاویر واقع گرایانه را بهبود پیدا کرده است . همچنین این بازی شامل به روزرسانی های بزرگی برای myClub و Master League است .

    همانطور که همه چیز ثابت است ، کونامی هنوز با تعداد زیادی از باشگاه های معروف فوتبالی معاملات انجام می دهد. باشگاه شاخص یوونتوس است که به لطف توافق با کونامی در هیچ بازی دیگری ظاهر نمی شود. بارسلونا و بایرن مونیخ نیز در این سالها پرچمداران قدرتمند PES بوده اند ، همراه با هر دو استادیوم این باشگاه  the Nou Camp و Allianz Arena، به صورت اختصاصی برای PES 2022. با وجود از دست دادن معاملات میلان و اینترمیلان در سال گذشته ، کونامی موفق شد AS رم را با یک قرارداد انحصاری تأمین کند .

    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 07 شهریور 1401 دانلود اینترنت بازی بازی Xbox 360 xbox one
    ادامه
    309
    دانلود Superman Returns XBOX 360 - بازی بازگشت سوپرمن برای ایکس باکس 360

    بازی کم حجم بازگشت سوپرمن

    در این پست بازی فوق فشرده سوپرمن که برای کامپیوتر میباشد و با حجم 860 مگابایت و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار گرفته که میتوانید دانلود کنید.

    نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 بازی بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر
    ادامه
    115

    بروز شده به جدیدترین نسخه

    دانلود آنریل انجین Unreal Engine 5 - نرم افزار موتور بازی سازی

    Unreal Engine 5 را می توان یکی از قوی ترین موتور های گرافیکی در جهان دانست که با آن بازی های معروفی همچون Fortnite Battle Royale,Gears of War 4,Injustice 2,Tekken 7 و بسیاری از بازی های دیگر طراحی شدند. از Unreal Engine می توان برای ساخت بازی های کامپیوتری,کنسول و موبایل استفاده نمود.

    نرم‌افزار آنریل انجین مجموعه‌ کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای توسعه بازی‌های کامپیوتری را در اختیار توسعه دهندگان این گونه بازی‌ها قرار می‌دهد. این برنامه پیشرفته از بازی‌های دو بعدی قابل اجرا در گوشی‌های همراه تا بازی‌های کنسولی فوق‌العاده و بازی‌‌های مربوط به سیستم واقعیت مجازی را پوشش می‌دهد و تمامی ابزارهای مورد نیاز را برای شما فراهم می‌سازد.

    156

    بازی FIFA Street فوتبال خیابانی فیفا یکی از بازی های ورزشی پرطرفدار و زیبایی است که توسط کمپانی EA Canada طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی EA Sports در سال 2012 منتشر شده است . در سال ۲۰۰۵ شرکت بازی ‌سازی EA تصمیم به ساخت عنوانی با موضوع فوتبال خیابانی و حواشی آن گرفت و در نهایت عنوانی با نام فوتبال خیابانی را خلق و روانه بازار کرد و موفقیت بازی سبب شد تا سازندگان به فکر ساخت ادامه ‌ای برای این عنوان بیفتند . عناوین بعدی ساخته شده به هیچ‌ وجه نتوانستند موفقیت نسخه‌ی نخست را به دست آورند . این روند تا همایش گیمز‌کام آلمان ادامه داشت . در این همایش و در جریان کنفرانس EA عنوانی جدید از این سری بازی را معرفی کرد .

    در این بازی شما باتمام بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا مسابقه می دهید . این نسخه از سری بازی های FIFA Street از بازی های فوتبال خیابانی الهام گرفته شده و ستاره های این فوتبال از سراسر جهان برای ساخت آن مورد توجه قرار گرفته اند . موتور گیم پلی قدرتمند FIFA Street و کنترل جدید توپ در فوتبال خیابانی به همراه سبک های مختلف دریبل و حرکات ماهرانه که در مقابله های نفر به نفر کاربرد دارند از قابلیت های جدید این بازی به شما می روند .  شما می توانید یک بازی درگیرانه را در خیابان های آمستردام داشته باشید و یا یک بازی فیزیکی را در مسابقات لندن به اجرا بگذارید. تمامی قابلیت های این بازی چندین بار تست و تجربه شده اند و علاوه بر این برای اولین بار مهارت های هوایی برای مانور دادن وجود دارند و به همراه سیستم جدید پاس کاری دقیق و سریع و بیش از ۵۰ حرکت فنی جدید در FIFA Street قرار گرفته است . در FIFA Street شما با ستارگان فوتبال خیابانی در بیش از ۳۵ کشور جهان مسابقه می دهید .

     

    ویژگی های بازی :

    – گرافیک عالی

    – وجود بهترین بازیکنان جهان

    – بیش از 50 حرکت جدید و دریبل

    – وجود 35 مکام مختلف برای مسابقات

    – امکان بازی آنلاین

    نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 21 دی 1400 بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر
    ادامه
    148

    نویسنده :سید سعید مرادی

    دانلود EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 - باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر

     

    دانلود EMCO UnLock IT

    | باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر |

     

    EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 نرم افزاری است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به راحتی قفل فایل‌ها و فولدرها را در ویندوز باز کند تا بتوان محدودیت موجود بر روی آن‌ها را برطرف کرد. البته به‌کارگیری واژه “قفل” ممکن است برای برخی چندان ملموس نباشد؛ بنابراین لازم می‌دانیم که موضوع را به شکلی شفاف‌تر برای شما عزیزان تشریح کنید. احتمالا تاکنون برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل یا فولدر در ویندوز را جابه‌جا و یا حذف کنید و حین این کار، با ارور Access Denied یا ارورهایی مشابه به آن برخورده باشید. این ارورها، معمولا به این موضوع اشاره دارند که فایل یا فولدر مورد نظر توسط برنامه‌ای دیگر در حال استفاده یا اجرا بوده و نمی‌توان تا خاتمه یافتن، عمل مورد نظر را بر روی آن اجرا کرد.

    نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، ابزاری است که به کمک آن، مشکلاتی از این دست به راحتی قابل رفع بوده و کاربر می‌تواند به سرعت مشکلات مشابه آن را برطرف کند. هر زمان که در حین جابه‌جایی، حذف و یا تغییر نام یک فایل یا فولدر با ارور در حال استفاده بودن فایل مورد نظر مواجه شدید، در ابتدا باید مبدأ در حال استفاده از آن را به طور کامل متوقف کنید. اما انجام این کار همیشه امری ساده نیست و ممکن است نیاز به جستجوی پیچیده و زمان‌بری باشد. اما با استفاده از این ابزار قدرتمند، شما به سرعت می‌توانید پردازش مورد نظر را شناسایی کنید و آن را خاتمه دهید تا فایل مورد نظر شما از حالت محدود خارج شود.

    95
    دانلود PassFab for RAR v9.5.0.5 - نرم افزار حذف پسورد فایل RAR

    یکی از راه های محافظت از فایل های آرشیو شده با فرمت RAR ، رمزگذاری آن هاست. اما فراموش کردن رمز عبور می تواند بسیار دردسرساز باشد ، خصوصاً اگر به محتویات فایل های RAR موردنظر نیاز دارید.
    در این شرایط، استفاده از نرم افزار PassFab for RAR می تواند راه حل خوبی باشد. این نرم افزار ابزاری مفید برای بازیابی سریع رمز عبور فراموش شده (یا گمشده) فایل های آرشیو RAR / WinRAR است که به شما امکان می دهد رمز عبور انواع فایل های RAR (.rar) را بدون از دست دادن اطلاعات بازیابی کنید. این نرم افزار برای حذف پسورد فایل RAR، از چندین روش رمزگشایی بهره می برد.

    136

    دانلود xemu 0.5.4-42 - شبیه‌ساز اجرای بازی‌های ایکس باکس در کامپیوتر

     

    دانلود xemu

    | شبیه‌ساز اجرای بازی‌های ایکس باکس در کامپیوتر |

     

    xemu 0.5.4-42 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند بازی‌های کنسول ایکس باکس را در کامپیوتر اجرا کند. همانطور که از نام این برنامه بر می‌آید، سازندگان آن سعی کرد‌ه‌اند تا یک امولاتور قدرتمند از بازی‌های کنسول ایکس باکس 360 برای کامپیوتر را برای علاقه‌مندان به بازی‌های آن تولید کنند. با این برنامه، شما تقریبا می‌توانید همه عناوینی که قبل‌تر با استفاده از دیسک مخصوص در اورجینال ایکس باکس بازی می‌کردید را این بار در کامپیوتر خود اجرا کنید. اگر که شما هم علاقه‌مند هستید که بتوانید بازی‌های ایکس باکس را در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید، این نرم افزار رایگان به خوبی می‌تواند این کار را برای شما به انجام برساند.

    این نرم افزار که در قالب یک پروژه متن باز نرم افزاری توسعه یافته، قادر است انواع بازی‌های ایکس باکس را در کامپیوتر شما به اجرا درآورد. کنسول بازی ایکس باکس، اولین کنسول بازی ویدیویی خانگی مایکروسافت بود که در سال 2001 برای اولین بار معرفی و عرضه شد. این کنسول، رقیب اصلی سونی پلی استیشن 2 و نینتندو گیم‌کوب بود و توانست به محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها دست یابد. در این مطلب، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که قادر است بازی‌های اولین نسل از ایکس باکس را در کامپیوتر برای شما اجرا کند تا بتوانید از تجربه بازی‌های دلخواه خود در آن لذت ببرید.

    114

    مدت‌ها است که سوالی برگرفته شده از قوه‌ی تخیل با مضمون “آیا ما در یک بازی شبیه ساز زندگی می‌کنیم؟” اذهان بازی‌بازان را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم تا با کمک حس کنجکاوی جواب‌های ممکن را مورد بررسی قرار دهیم.

    با اینکه امروزه بسیاری از افراد به حداقل علوم پیرامون جهان هستی واقف هستند، اما همچنان اندیشیدن به برخی از آن‌ها اندکی قوه‌ی تخیل ما را درگیر خواهد کرد. در واقع، آیا به این موضوع اندیشیده‌اید که اگر فضانوردان در ایستگاه‌های فضایی ورزش نکنند، به مرور زمان برخی از استخوان‌هایش تغییر شکل داده و در نهایت از بین می‌روند؟ فضا برای ما که عمده‌ی قواعد و چهارچوب‌های ساختاری ذهنمان بر پایه‌ی زندگی بر روی زمین بنا شده است، می‌تواند ترسناک‌تر و عجیب‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنیم.

    در واقع، خلا جایی است که در کسری از ثانیه می‌تواند جسم ما را متلاشی کند و تنها اندکی از موجودات میکروسکوپی و در شرایطی بسیار خاص توان دوام آوردن در آن را دارند. از طرفی دیگر، عظمت و بزرگی جهان قابل رویت، موضوع دیگری است که بیش از پیش خارج از جو زمین را برای ما ترسناک می‌کنند و در نهایت، می‌توان سیاه‌چاله‌ها را ترسناک‌ترین پدیده‌ی شناخته شده قلمداد کرد که با ورود به آن، به معنای واقعی کلمه Despawn خواهید شد!

    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 04 مرداد 1400 بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر بازی موبایل PS4 xbox one PS5
    ادامه
    71

    دانلود ExtraMAME 21.5 - شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز

     

    دانلود ExtraMAME

    | شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز |

     

    ExtraMAME 21.5 نام یک نرم افزار شبیه‌ساز قدرتمند برای کنسول‌های بازی قدیمی و فرصتی برای تجربه نوستالژی‌ برای دوست‌داران بازی‌های ویدیویی کلاسیک است. همانطور که می‌دانید، دنیای بازی‌های ویدیویی همیشه تا این اندازه پیشرفته و گرافیکی نبوده و دورانی بود که ساده‌ترین بازی‌ها با گرافیک پیکسلی خود توانسته بودند میلیون‌ها نسخه را در بازار کنسول‌های نسل اول به فروش برسانند. عناوینی همچون پک-من، سونیک و … از جمله مواردی بودند که در زمان خود یک به عنوان یک شاهکار واقعی از آن‌ها یاد می‌شد و افراد بسیاری در گذشته با نظایر این بازی‌ها خاطرات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را تجربه کرده‌اند.

    اگر شما نیز از دوست‌داران بازی‌های قدیمی و کلاسیک هستید، ما برایتان یک شبیه‌ساز جدید را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند فرصتی تازه برای تجربه این نوستالژی باشد. در برخی مکان‌های تفریحی و فروشگاه‌ها، کنسول‌هایی به صورت ایستاده موجود بود که با وارد کردن سکه در آنان، می‌شد تا چند دقیقه از تجربه بازی‌های کلاسیک لذت برد. کنسول بازی ایستاده‌ی MAME، یکی از شناخته‌شده‌ترین این نوستالژی‌هاست که این بار می‌توانید با شبیه‌ساز آن، از تجربه تمامی بازی‌های این کنسول جذاب در کامپیوتر لذت ببرید.هم اکنون می توانید نرم افزار ExtraMAME را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

     

     

     

    ویژگی های نرم افزار ExtraMAME :

    – دارا بودن رابط گرافیکی ساده و در عین حال زیبا

    – امکان تجربه ده‌ها عنوان مختلف از بازی‌های کلاسیک

    – امکان شخصی‌سازی کنترلرهای بازی

    – توانایی اجرای هزاران بازی مختلف کلاسیک در کامپیوتر

     

     

    تصاویری از محیط نرم افزار :

     

    ExtraMAME.cover1  300x194 - دانلود ExtraMAME 21.5 - شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز

     



     



    مشخصات
    • فرمت : EXE
    • حجم : 120 مگابایت
    • منبع : یاس دانلود
    • رمز : www.yasdl.com
    پاسخگوی مشکلات شما
    هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:
    شماره تماس از سراسر کشور 9099070345 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت) (در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

    تبليغات

    • دانـــــــلود
    • www.yasdl.com

    ترافیک نیمه بها
    سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
    در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
    246

    دانلود برنامه شبیه ساز RPCS3 - شبیه ساز PS3 اجرای بازی پلی استیشن 3 روی کامپیوتر pc

    دانلود نرم افزار اجرای بازی های PS3 و RPCS3  روی کامپیوتر PS3 & Xbox360 Emulator

    شبیه ساز اجرای بازی های PS3 و Xbox 360 روی PC تست شده و سالم بصورت رایگان و لینک مستقیم

    187

    نرم افزار Game Product Key Finder جستجوی سریال بازی های کامپیوتری

    برای دانلود نرم افزار Game Product Key Finder جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت Game Product Key Finder با لینک مستقیم و رایگان به ادامه همین مطلب مراجعه فرمایید , باتشکر.

    Nsasoft Game Product Key Finder نام نرم افزاری است که با جستجوی دقیق هوشمند سریال یا سی دی کی بازی های نصب شده به روی سیستم کامپیوتری  شما به نمایش می گذارد . هم اکنون میتوانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید و با لینک مستقیم دانلود فرمایید.

    دانلود نرم افزار Nsasoft Game Product Key Finder در ادامه

    برای دانلود اخرین نسخه و جدیدترین ورژن Game Product Key Finder برنامه Game Product Key Finder نسخه ویندوز ۶۴bit و ۳۲bit بیت کرک شده همراه سریال و پچ و فعالساز و مناسب ویندوز ۷ و ۸ و ۱۰ + نسخه گوشی موبایل اندروید با لینک مستقیم و رایگان به آخر همین مطلب مراجعه فرمایید.

    CPU-Z Description

    Game Product Key Finder recovers product keys for thousands of popular games, including Electronic Arts, PopCap, GameHouse Games and more.

    Game Product Key Finder recovers product keys for games installed on your local or remote network computers and allows track the number of games software licenses installed in your network computers.

    With Game Product Key Finder you can recover lost product keys for all major game software, prevent losing your investment and money!

    You can save product keys as Tab Delimited Txt File (.txt), Excel Workbook (.xls), CSV Comma Delimited (.csv), Access Database (.mdb), SQLLite3 Database, Web Page (.html) or XML Data (.xml) file, Print or Copy to Clipboard.


    تصویری از محیط نرم افزار

    https://vgdl.ir/wp-content/uploads/2019/07/2667be7af2660a0e791379a9787317f7c7001game-product-key-finder_bzzt.jpg

    لینک های دانلود Game Product Key Finder_ با حجم ۳ مگابایت


    دانلود با لینک مستقیم

    149
    258

    دانلود MultiEmulator 1.0 Alpha - شبیه‌ساز اجرای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر

     

    دانلود MultiEmulator

    | شبیه‌ساز اجرای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر |

     

    MultiEmulator 1.0 Alpha نام یک ابزار رایگان و جدید برای سیستم‌عامل ویندوز است که از تعداد زیادی از شبیه‌سازها و بازی‌های ویدیویی پشتیبانی کامل دارد و شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را در سیستم به اجرا درآورید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید کلیه شبیه‌سازهای مربوط به کنسول‌های قدیمی را بر روی سیستم خود داشته باشید و به آسانی بازی‌های دلخواه خود را در آنان به اجرا درآورید. با وجود اینکه بازی‌های مدرن، از نظر گرافیک در سطح بسیار پیشرفته‌ای قرار دارند، اما گاهی اوقات افراد ترجیح می‌دند که بازی‌هایی از دوران کودکی خود را در کامپیوتر اجرا و از تجربه آن لذت ببرند.

    در این شرایط، نیازی نیست که حتما به سراغ کنسول بازی قدیمی خود بروید، زیرا که نرم افزارهای شبیه‌ساز می‌توانند امکان اجرای بازی‌های مربوط به کنسول‌های قدیمی را برای شما فراهم کنند. این برنامه، به خودی خود یک شبیه‌ساز نیست؛ بلکه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شبیه‌ساز مخصوص به اجرای بازی دلخواه خود را انتخاب کنید و با معرفی رام مربوط به بازی، آن را به کمک شبیه‌ساز انتخابی به اجرا درآورید. این برنامه از شبیه‌سازهای مربوط به کنسول‌های بازی قدیمی و همینطور سه نسل اول پلی استیشن پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب می‌توانید بازی‌های آن‌ها را در کامپیوتر خود نیز اجرا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MultiEmulator را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

     

     

    ویژگی های نرم افزار MultiEmulator :

    – امکان اجرای انواع بازی‌های آرکید و قدیمی

    – پشتیبانی از کنسول‌های بازی مختلف

    – قابلیت دانلود و نصب امولاتورهای مختلف برای اجرای بازی‌ها

    – پشتیبانی از Playstation 1, 2, 3, PocketStation, Portable, Vita

    – پشتیبانی از Xbox (Original), 360

     

     

    تصاویری از محیط نرم افزار :

     

     

    238
    دانلود FIFA 21 PS4 - بازی فیفا 21 برای پلی استیشن 4
    PS4 icon

    (99/7/14) تغییرات:

    آپدیت 102 اضافه شد!

    FIFA 21 یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی، ورزشی و مسابقه ای است که توسط شرکت EA Vancouver با همکاری EA Romania توسعه یافته و به وسیله EA Sports در اکتبر 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. در این نسخه از مجموعه بازی های پرطرفدار و محبوب "فیفا " از تصویر بازیکن سرشناس فرانسوی "کیلین ام‌باپه" به عنوان ستاره روی کاور استفاده شده است. در بازی شاهد تغییرات بسیاری خواهید بود که در کنار گیم پلی جذاب بازی ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد. تمامی حالت های بازی همچون Career Mode، VOLTA Football و ... دستخوش تغییراتی جزئی نسبت به نسخه 2020 شده اند. در قسمت VOLTA شخصی‌سازی آواتارها گسترده‌تر از نسخه‌های قبلی شده است، از جمله لباس‌های واقعی فوتبال یا لباس‌های مجموعه‌های باشگاه. در گیم پلی بازی نیز شاهد تغییراتی همچون دربیل‌های فرز و چابک، مالکیت آگاهانه، فرارهای خلاقانه، سیستم برخورد طبیعی، حالت رقیب، تکل‌های سخت و ... خواهید بود که همگی بهبود یافته و بسیار واقعگرایانه طراحی شده اند. در نسخه جدید این بازی شما می‌توانید حالت چندنفره را هم تجربه کنید و از رقابتی جذاب و هیجان‌انگیز با حضور دوستان خود لذت ببرید. در بازی "فیفا 21" بیش از 17 هزار بازیکن مختلف دنیای فوتبال از 700 تیم و بیش از 90 استادیوم ورزشی دنیا به صورت انحصاری و واقعگرایانه شبیه سازی شده اند و لیگ های معتبر دنیا نیز در بخش مسابقات موجود می باشد.

    نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 15 مهر 1399 بازی بازی Xbox 360 PS4
    ادامه
    502
    دانلود Marvel's Avengers PS4, XBOXONE - بازی انتقام جویان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
    Xbox One icon PS4 icon

    (99/7/14) تغییرات:

    آپدیت 110 اضافه شد!

    Marvel's Avengers یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت دید اول سوم شخص است که توسط شرکت Crystal Dynamics توسعه یافته و به وسیله Square Enix در سپتامبر 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. بازی بر اساس تیم ابرقهرمانان Marvel Comics The Avengers ساخته شده است که تا کنون فیلم های مختلفی از آنها ساخته شده است. داستان بازی و اتفاقات آن پنج سال پس از حوادث A-Day رخ می دهد؛ یک تراژدی غمناک که منجر به مرگ و نابودی عده بسیاری شده است و انتقامجویان مقصر شناخته می شوند. گیم پلی بازی "انتقام جویان" دارای دو حالت Single-player و multiplayer می باشد که هر بخش دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. بازی دارای گزینه های سفارشی سازی بسیاری از جمله ارتقاء توانایی ها و لباس ها است که با استفاده از یک درخت مهارت می توان آنها ارتقاء دهید. شخصیت های قابل بازی در این عنوان شامل کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، هالک، ثور، بیوه سیاه و ... می شود که می توانید آنها را کنترل کنید و از توانایی های آنها استفاده کنید. بازی دارای گرافیکی بسیار عالی و طراحی فوق العاده ای می باشد که صحنه های سینماتیک بسیار عالی را دارد.

    نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 15 مهر 1399 بازی بازی Xbox 360 PS4
    ادامه
    670
    دانلود Just Dance 2020 PS4, XBOXONE - بازی جاست دنس 2020 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
    Xbox One icon PS4 icon

    (99/6/7) تغییرات:

    نسخه XBOXONE اضافه شد!

    Just Dance 2020 یک بازی ویدئویی در سبک موزیکال و شبیه سازی است که توسط شرکت Ubisoft Paris توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در نوامبر 2019 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. سری بازی های جاست دنس در واقع در سبک ورزشی، از نوع رقص و آواز است، این مجموعه بازی را می توان یکی از بهترین بازیهای ژانر موزیکال دانست که به یکی از پرطرفداراترین  های ژانر خود تبدیل شده است. بازی دارای دو بخش Single-player و multiplayer می باشد که هر بخش دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. در بازی "جاست دنس 2020" شاهد بیش از 500 قطعه آهنگ اورجینال خواهید بود که بسته به علاقه خود می توانید هریک را پلی کنید. همچنین شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید، پلی‌لیست خود را بسازید و آن را شخصی‌سازی کنید. در این نسخه از بازی بخش جدیدی به نام Kids Mode برای کودکان اضافه شده است که مخاطبین کم سن می توانند با درجه سختی آسان آن را تجربه کنند. همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از قابلیت Co-Op می توانید با دوستان خود بازی را انجام دهید. بازی حرکات شما را به صورت واقعگرایانه شبیه سازی می کند و از گرافیک بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

    Just Dance 2020 Screenshot 1 Just Dance 2020 Screenshot 2 Just Dance 2020 Screenshot 3 Just Dance 2020 Screenshot 4 Just Dance 2020 Screenshot 5

    Just Dance 2020 is a dance rhythm game developed by Ubisoft. It was unveiled on June 10, 2019, during its E3 press conference, and released on November 5, 2019 for Nintendo Switch, Wii, PlayStation 4, Xbox One and Google Stadia. It was also the first game in the series to be released on Google Stadia.

    Just Dance 2020 is the ultimate dance game with 40 hot tracks from chart-topping hits like “God Is a Woman” by Ariana Grande to “High Hopes” by Panic! At The Disco. Keep the party going for hours with songs for the whole family to enjoy!

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 شهریور 1399 بازی بازی Xbox 360 PS4
    ادامه
    878
    دانلود EA SPORTS UFC 4 PS4, XBOXONE - بازی مسابقات یو اف سی 4 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
    Xbox One icon PS4 icon

    (99/6/7) تغییرات:

    نسخه XBOXONE اضافه شد!

    EA SPORTS UFC 4 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ورزشی، مبارزه ای و شبیه سازی است که توسط شرکت EA Canada توسعه یافته و به وسیله کمپانی EA Sports در آگوست 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از سری بازی های UFC می باشد که با گرافیکی خارق العاده و ویژگی هایی جدید منتشر شده است. بر خلاف نسخه های قبلی در این عنوان گرافیک و انیمیشن های بخش مبارزه بسیار پیشرفته تر و با جزئیات تر شده است و شاهد صحنه های جذابی خواهید بود. در گیم پلی بازی "مسابقات یو اف سی 4" شاهد نبردهایی روان‌تر، گیم پلی سریعتر، مکانیسم مبارزات جدید و تغییراتی در حرکات خواهید بود. بازی همانند گذشته دارای بخش Career Mode می باشد که در آن بازیکنان می‌توانند خود را از یک مبارز تازه‌کار به یک مبارز حرفه‌ای و ستاره UFC تبدیل کنند. همچنین در حالت مبارزه آنلاین دو بخش Blitz Battles و Online World Championships وحود دارد که بازیکنان می‌توانند با سایر بازیکنان سراسر جهان به مبارزه بپردازند. طراحی واقعگرایانه مسابقات و شخصیت ها نیز بسیار عالی کار شده و همه چیز را واقعی و با ریزترین جزئیات به نمایش می گذارد.

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 شهریور 1399 بازی بازی Xbox 360 PS4
    ادامه
    407

    دانلود Unity Pro یونیتی نرم افزار طراحی و ساخت بازی

     

    دانلود Unity

    | نرم افزار یونیتی طراحی و ساخت بازی |

     

    Unity Pro 2020.1.0f1 x64 + Addons نرم افزار و موتور بازی سازی می باشد که قادر است علاوه بر ساخت انواع بازی ها ، به کمک معماران و مهندسان نیز بیایید . این نرم افزار با داشتن محیط کاربرپسند ، با درگ اند دراپ کردن به راحتی کارهایتان و پروژه هایتان را با این نرم افزار ارزشمند انجام دهید . اگر مایل هستید به بازی سازی روی بیاورید پیشنهاد ما برای شما این نرم افزار یعنی یونیتی می باشد ، بازی های ماشین سواری ، بازی اکشن و … را تنها با یک کلیک انجام دهید .

    استفاده از آخرین تکنولوژی های روز از جمله DirectX  و Physx و OpenGL باعث شده است تا اکثر کسانی که تازه کار هستند به سمت این نرم افزار رفته و از تنظیمات بسیار پیچیده اجتناب کنند . کسانی که می خواهند بازی سازی را شروع کنند پس هم اکنون دانلود کنید و به سمت بازی سازی بروید . هم اکنون می توانید نرم افزار Unity را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

     

     

    328

    دانلود Playnite 7.5 - کتابخانه رایگان و بسیار زیبای بازی‌ها در رایانه

     

    دانلود Playnite

    | کتابخانه رایگان و بسیار زیبای بازی‌ها در رایانه |

     

    Playnite 7.7 نام یک کتابخانه جذاب و بسیار زیبا است که شما دوست‌داران بازی‌های ویدیویی می‌توانید عناوین مورد علاقه خود را در آن نگهداری و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار، در واقع یک برنامه متن باز است که با یک هدف ساده منتشر شده: فراهم‌سازی یک محیط کاربری زیبا و جذاب برای نگهداری تمامی بازی‌های دلخواه شما! با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید مجموعه مورد علاقه خود از Steam, GOG Galaxy, Origin و … را در محیطی بسیار زیبا و جذاب نگهداری کنید.

    گیمرها، افرادی بسیار باسلیقه و حساس هستند. همین خصوصیت سبب شده که بسیاری از وسایل شخصی آن‌ها هم رنگ و بوی بازی‌‌های مورد علاقه‌شان را بگیرد. به عنوان مثال، کنسول‌های بازی با تم شخصیت‌های بازی، تی‌شرت‌های مخصوص، ماگ، تصویر پس‌زمینه کامپیوتر و موبایل و … از جمله مواردی هستند که با دقت به آن‌ در افراد می‌توانید به سلیقه گیمری آن‌ها پی ببرید. نرم افزار فعلی، یک ابزار جامع برای این دسته از افراد است تا به کمک آن بتوان مجموعه بازی‌ها را در فضایی بسیار زیبا نگهداری کرد و به شکل ساده‌ و سریع‌تری برای اجرا به آن‌ها دسترسی داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Playnite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

     

     

     

    نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 دانلود نرم افزار اینترنت بازی بازی PS3 بازی Xbox 360 بازی کامپیوتر PS4
    ادامه