>
NFT

دانلود Aiarty Image Enhancer 2.1 – نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی

دانلود Aiarty Image Enhancer 2.1 - نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Aiarty Image Enhancer

| نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Aiarty Image Enhancer 2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند تصاویر خود را با کمک هوش مصنوعی، بهینه‌سازی کرده و کیفیت آن را بالا ببرد. همانطور که می‌دانیم، این روزها ردپای هوش مصنوعی را در حوزه‌های مختلفی می‌توان دید. از کمک به برنامه‌نویسان گرفته تا امکانات فراوانی که در حوزه پزشکی، طراحی و … در اختیار متخصصین قرار گرفته، بدون شک هوش مصنوعی را باید دستاورد پیشروی بشر در عصر تکنولوژی به شمار برد. در زمینه ثبت و ویرایش تصویر نیز هوش مصنوعی امکانات و ابزارهای مختلفی را در دسترس قرار داده که در این مطلب، با معرفی یکی از این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. به کمک این نرم افزار شما می‌توانید کیفیت تصاویر خود را تا حد قابل توجهی بالا برده و در صورت تمایل، سایز عکس را با حفظ کیفیت افزایش دهید.

این نرم افزار مختص کسانی است که به دنبال بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت تصاویر خود هستند. با این برنامه شما می‌توانید ضمن حفظ کردن جزئیات عکس، کیفیت آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای بالا ببرید. به طور کلی این نرم افزار 3 مدل مختلف هوش مصنوعی پردازش تصویر را در خود دارد که می‌توان با آن‌ها تصاویر را تا سایز 8 برابر بزرگنمایی کرد و کیفیت و وضوح آن را نیز بهبود بخشید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Aiarty Image Enhancer :

– امکان تولید تصاویر با وضوح و جزئیات بالا با هوش مصنوعی

– امکان بزرگنمایی عکس با حفظ کیفیت

– مجهز بودن به 3 مدل هوش مصنوعی فوق پیشرفته برای پردازش تصاویر

– تشخیص دقیق جزئیات عکس، چهره و … شامل پوست، مو، تکسچر و …

– امکان کاهش نویز تصاویر و بازسازی بخش‌های معیوب در عکس‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aiarty Image Enhancer2 300x181 - دانلود Aiarty Image Enhancer 2.1 - نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی Aiarty Image Enhancer1 300x183 - دانلود Aiarty Image Enhancer 2.1 - نرم افزار بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 154 مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: