google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY اموزش فتوشاپ
>

اموزش فتوشاپ

31

دانلود نرم افزار طراحی پوستر و کاور گرافیکی (برای اندروید)
Poster Maker Premium 15.4 Android
 

 

نرم افزار طراحی پوستر و کاور گرافیکی (برای اندروید) - Poster Maker Premium 15.4 Android



نرم افزار Poster Maker یک ابزار قدرتمند برای طراحی پوسترها و آرم‌ها در دستگاه‌های اندرویدی است. این نرم افزار از ویژگی‌های متعددی برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی و با کیفیت بالا پوسترها، آرم‌ها، بنرها و تصاویر دیگر را طراحی کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم افزار، رابط کاربری کاربرپسند و ساده آن است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به تجربه قبلی در طراحی، پوسترهای زیبا و جذابی ایجاد کنند. همچنین، این نرم افزار دارای قالب‌های طراحی متنوع و حرفه‌ای است که به کاربران انعطاف بیشتری در انتخاب و استفاده از آنها می‌دهد.

Poster Maker ابزارهای متنوعی را برای ویرایش تصاویر فراهم می‌کند، از جمله افکت‌های مختلف، تنظیمات رنگ، قابلیت اضافه کردن متن با فونت‌های متنوع و قابل تنظیم، و قابلیت اضافه کردن شکل‌ها و آیکون‌های مختلف به تصویر. این امکانات به کاربران امکان می‌دهد تا پوسترهای منحصر به فرد و با کیفیت بالا را طراحی و ایجاد کنند.

با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند پوسترها و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از بازخوردهای آنها برای بهبود طراحی‌های خود استفاده کنند. این امکان به کاربران این اطمینان را می‌دهد که ایده‌ها و ابتکارات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

نرم افزار Poster Maker همچنین امکاناتی برای ذخیره و به اشتراک گذاری طرح‌ها فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند پوسترها و تصاویر خود را با کیفیت بالا ذخیره کرده و در دستگاه‌های خود نگهداری کنند. همچنین، این امکان را دارا هستند که طرح‌های خود را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌شان به اشتراک بگذارند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

Poster Maker از ابزارهای متعددی برای سفارشی‌سازی پوسترها و تصاویر استفاده می‌کند. این ابزارها شامل افکت‌های ویژه، فیلترهای مختلف، ویرایشگر متن، قابلیت اضافه کردن لایه‌های مختلف، و ابزارهای رتوش عکس می‌شوند. این امکانات به کاربران امکان می‌دهد تا پوسترها و تصاویر خود را به دلخواه و با کیفیت بالا طراحی و ویرایش کنند.

همچنین، این نرم افزار دارای امکاناتی برای ایجاد پروژه‌های چندگانه و مدیریت آسان آنها است. کاربران می‌توانند پروژه‌های مختلفی را ایجاد کرده و هر کدام از آنها را به صورت جداگانه و با دقت مدیریت کنند. این امکان به کاربران این اطمینان را می‌دهد که همیشه به پروژه‌های خود دسترسی داشته و می‌توانند آنها را به راحتی و با دقت مدیریت کنند.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

56
دانلود Retouch4me Heal v1.019 x64 + Plug-in for Photoshop - نرم افزار روتوش خودکار عکس

نرم افزار Retouch4me Heal

Retouch4me Heal یکی از برنامه هایی است که تمام کارهای مربوط به رتوش تصویر را بصورت خودکار و تنها با چند کلیک ماوس انجام می دهد. این برنامه با استفاده از الگوریتم های شبکه عصبی، به طور خودکار مناطق مشکل دار پوست را تشخیص داده و با حفظ بافت اصلی پوست، آن ها را ترمیم می کند. این برنامه هم بصورت نرم افزاری مستقل و هم بعنوان افزونه ای برای نرم افزار فتوشاپ قابل استفاده است.
عکاسی از چهره کار آسانی نیست و در بیشتر مواقع پس از عکاسی به انجام اصلاحاتی نظیر رفع ایراداتی نظیر زخم و لکه های پوست، تصحیح حالت چشم، فرم بینی، رنگ دندان ها و ... نیاز است. رتوش صورت بوسیله نرم افزارهای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ انجام می‌شود اما تنظیمات دستی ابزارهای موجود در اینگونه نرم افزارها و انجام رتوش کاری زمانبر و بعضا طاقت فرسا محسوب می‌شود.

250

دانلود Underwater Photoshop Brushes - پک براش فتوشاپ عناصر زیر آب شامل حباب، امواج و نور

در این بخش شاهد پک براش فتوشاپ عناصر زیر آب شامل حباب، امواج و نور به همراه آموزش ویدئویی می باشید. این براش ها ابزارهایی متنوع هستند که امکان افزودن جزئیات زیبا و واقع‌گرایانه از مواردی مانند حباب، امواج و نور و سایر عناصر مرتبط با این محیط را فراهم می‌کنند که با فرمت های ABR و MP4 بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 29 آبان 1402 دانلود تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي آموزش اموزش فتوشاپ
ادامه
36

یک مجموعه ابزار رایگان برای کاربران ویندوز است که به آنها کمک می کند تا بهره وری خود را در کار کردن در محیط ویندوز افزایش دهند. PowerToys شامل ابزارهایی برای مدیریت پنجره ها، مدیریت فایل ها، مدیریت تصاویر، مدیریت صفحه کلید و جستجوی سریع برنامه ها است.

301

دانلود Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 - نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Franzis AI Filter

| نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 نام یک ویرایش حرفه‌ای و قدرتمند تصویر است که از آن به عنوان انقلابی در زمینه‌ی ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود‌آموز یاد می‌شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای عکس را از روی ویرایش‌های فعلی تصاویر خود ایجاد و آن را بر روی دیگر عکس‌ها احتمال کنند. هسته اصلی عملکرد این نرم افزار هوش مصنوعی است و این ابزار با بهره‌گیری از شبکه عصبی و استفاده از آن برای تولید فیلتر هوش مصنوعی، قادر است بهترین نتایج را در دسترس شما قرار دهد.

ایجاد فیلترهای هوش مصنوعی بر اساس قبل و بعد تصاویر به شما امکانات متعددی را برای ساخت فیلترهای جدیدتر می‌دهد. شما با این روش می توانید ویرایش‌های مورد علاقه خود را به عنوان فیلترهای هوش مصنوعی ذخیره و بدون توجه به اینکه آن‌ها با کدام برنامه ویرایشی ایجاد شده‌اند، بارها و بارها از آن استفاده کنید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض ده‌ها فیلتر از پیش آماده‌ی هوش مصنوعی را در کتابخانه‌ای جامع در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی تصاویر خود اعمال و به راحتی برای استفاده‌های بعدی از تغییرات خود خروجی بگیرید

295
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.7.0.643 x64 + Firefly AI + Repack + Portable - نرم افزار ادوبی فتوشا

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

- گوشه های گرد و مربعی متنوع. این قابلیت یکی از مهم ترین امکانات Adobe Photoshop است. شما می توانید سایز شکل را قبل از ساخت آنها انتخاب کنید. حتی می توانید مقدار دایره ای شدن گوشه ها را نیز تعیین کنید. اگر شکل شما قرار است در یک صفحه وب قرار گیرد می توانید اطلاعات را به صورت فایل CSS دریافت کنید.

- قابلیت انتخاب چندین شکل و Contour به صورت همزمان کارآیی نرم افزار را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. بدین ترتیب می توانید تنها با چند کلیک ساده روی وکتورها و شکل ها ماسک قرار دهید.

55
دانلود مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک

در این بخش شاهد مجموعه بزرگ ابزار طراحی شامل موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... در قالب لایه باز و وکتور می باشید که با فرمت های PSD و EPS و AI و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید از این پک رایگان برای ایجاد آثار هنری، تبلیغاتی و تجاری استفاده کنید و با کمک خلاقیت خود درآمد زایی کنید.

مشخصات

نام انگلیسی: Graphic Elements Pack
نام فارسی: مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, JPG
حجم فایل: 6273 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:05 - 1402/4/8 | 2023.06.29

490

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

241
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.5.0.500 x64 + Repack - نرم افزار ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۳

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

132

دانلود گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

Metal Gradients For Photoshop

  

گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

 

گرادیانت (Gradient) در فتوشاپ یک اثر بصری است که از ترکیب رنگ‌های مختلف در یک تغییر ناپذیر پیوسته تشکیل می‌شود. در واقع، گرادیانت یک تغییر ناپذیر پیوسته از یک رنگ به رنگ دیگر است که به صورت پیوسته از یک نقطه به نقطه دیگر در تصویر یا طرح اعمال می‌شود.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از ابزار گرادیانت استفاده کنید تا گرادیانت‌های مختلف را ایجاد و به تصاویر خود اعمال کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از ابزار "ابزار گرادیانت" در نوار ابزار استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند رنگ‌ها، نوع گرادیانت، جهت و تنظیمات دیگر را تعیین کنید.

 

در فتوشاپ، با استفاده از ابزار گرادیانت، می‌توانید این نوع از انتقال رنگ‌ها را به تصاویر خود اضافه کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از پنل گرادیانت استفاده کنید که در پایین پنجره نمایش فتوشاپ قرار دارد.

 

استفاده از گرادیانت در فتوشاپ می‌تواند در طراحی طرح‌های گرافیکی، ویرایش تصاویر، ایجاد اثرات نورپردازی و تولید انتقال رنگ مفید باشد.

 

با استفاده از گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید انواع زمینه‌ها، پس‌زمینه‌ها، لایه‌های مختلف و انواع اثرات بصری را ایجاد کنید. به طور کلی، گرادیانت یکی از ابزارهای پرکاربرد در طراحی گرافیک و ویرایش تصویر در فتوشاپ است.

برای نصب یک گرادینت، ابتدا ابزار Gradients را انتخاب کنید. حال از قسمت بالا، روی فلشی که کنار آیکون انتخاب رنگ گرادینت است کلیک کنید.

از این قسمت با کلیک روی چرخ دنده کوچکی که در سمت راست پنجره قرار دارد، گزینه Load Gradients را انتخاب کنید. آدرس فایل های Gradient را انتخاب کنید و روی گزینه Load کلیک کنید.


 

244

دانلود استایل شیشه فتوشاپ

Glass Style For Photosho  

استایل شیشه فتوشاپ 

در فتوشاپ، استایل (Style) به مجموعه‌ای از تنظیمات و افکت‌های ظاهری اطلاق می‌شود که به تصاویر و لایه‌ها اعمال می‌شود. استایل‌ها می‌توانند شامل ترکیب‌هایی از رنگ، نوع قلم، افکت‌های نورپردازی، سایه، حاشیه و دیگر تنظیمات باشند. از استایل‌ها در فتوشاپ برای سریع‌تر و آسان‌تر اعمال افکت‌ها و تنظیمات ظاهری استفاده می‌شود.

 

در واقع استایل فتوشاپ مجموعه از تنظیمات است که به صورت یکپارچه برای لایه‌های تصویری، شامل تغییراتی مانند رنگ، سایه، چرخش و حتی اثرات سه بعدی، اعمال می‌شوند. با استفاده از استایل‌ها، شما می‌توانید با یک کلیک به تصاویر خود افکت‌های زیبا و حرفه‌ای اعمال کنید و زمان بیشتری برای ویرایش صرفه‌جویی کنید.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از استایل‌های پیش‌فرض استفاده کنید، یا استایل‌های سفارشی خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک استایل در فتوشاپ، می‌توانید تغییرات مختلفی را بر روی یک لایه اعمال کنید، سپس از منوی "Layer Styles" گزینه "New Style" را انتخاب کرده و یک نام برای استایل جدید خود تعیین کنید. با انتخاب "OK"، استایل جدیدی با تنظیمات شما ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را به لایه‌های دیگر اعمال کنید.

 

همچنین، فتوشاپ شامل مجموعه‌ای از استایل‌های پیش‌فرض است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این استایل‌ها شامل تنظیماتی مانند حاشیه‌نویسی، سایه، نور و انتقال رنگ هستند. با استفاده از استایل‌های پیش‌فرض، می‌توانید به سرعت تغییراتی مانند رنگ، حاشیه‌نویسی و سایه برای لایه‌های خود اعمال کنید.

 

به کمک استایل‌ها در فتوشاپ، می‌توانید طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای را برای چاپ، وب و رسانه‌های دیجیتالی ایجاد کنید.

149

دانلود استایل طلایی فتوشاپ

Gold Style For Photoshop 

استایل طلایی فتوشاپ 

 

در فتوشاپ، استایل‌ها (Styles) مجموعه‌ای از تنظیمات و افکت‌های بصری هستند که می‌توانید بر روی اشکال، متن، لایه‌ها و عناصر گرافیکی دیگر اعمال کنید. استایل‌ها در فتوشاپ امکان ایجاد اثرات و تغییرات سریع و آسان را به طرح‌ها و تصاویر فراهم می‌کنند. با استفاده از استایل‌ها می‌توانید به سرعت و با یک کلیک افکت‌های طراحی شده را به تصاویر و لایه‌های خود اضافه کنید.

 

در واقع استایل فتوشاپ مجموعه از تنظیمات است که به صورت یکپارچه برای لایه‌های تصویری، شامل تغییراتی مانند رنگ، سایه، چرخش و حتی اثرات سه بعدی، اعمال می‌شوند. با استفاده از استایل‌ها، شما می‌توانید با یک کلیک به تصاویر خود افکت‌های زیبا و حرفه‌ای اعمال کنید و زمان بیشتری برای ویرایش صرفه‌جویی کنید.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از استایل‌های پیش‌فرض استفاده کنید، یا استایل‌های سفارشی خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک استایل در فتوشاپ، می‌توانید تغییرات مختلفی را بر روی یک لایه اعمال کنید، سپس از منوی "Layer Styles" گزینه "New Style" را انتخاب کرده و یک نام برای استایل جدید خود تعیین کنید. با انتخاب "OK"، استایل جدیدی با تنظیمات شما ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را به لایه‌های دیگر اعمال کنید.

 

همچنین، فتوشاپ شامل مجموعه‌ای از استایل‌های پیش‌فرض است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این استایل‌ها شامل تنظیماتی مانند حاشیه‌نویسی، سایه، نور و انتقال رنگ هستند. با استفاده از استایل‌های پیش‌فرض، می‌توانید به سرعت تغییراتی مانند رنگ، حاشیه‌نویسی و سایه برای لایه‌های خود اعمال کنید.

 

به کمک استایل‌ها در فتوشاپ، می‌توانید طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای را برای چاپ، وب و رسانه‌های دیجیتالی ایجاد کنید.

61

دانلود CLIP STUDIO PAINT EX v2.0.3 x64 - نرم افزار نقاشی دیجیتال و طراحی مانگا

نرم افزار CLIP STUDIO PAINT EX

مانگا یا به عبارت دیگر، همان داستان های کمیک استریپ، داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند. طراحان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و داستان های تصویری گویایی را با استفاده از قلم و کاغذ و یا به شیوه ی کاملاً دیجیتالی خلق می کنند.
نرم افزار CLIP STUDIO PAINT که قبلاً با نام Manga Studio منتشر می شد، نرم افزاری جهانی و پیشرو در ساخت تصاویر مانگا و کمیک است که ابزارهای هنری قدرتمندی را در اختیار هنرمندان این رشته قرار می دهد. اگر بخواهیم هنرمندان علاقمند به ایجاد داستان های کاریکاتوری و کمیک را در دو گروه که یکی به طراحی با قلم و کاغذ مشتاق هستند و دیگری طراحی دیجیتالی را ترجیح می دهند تقسیم کنیم، این نرم افزار برای دستیابی به پیشرفت کاری در هردو گروه کاربردی خواهد بود. در واقع CLIP STUDIO PAINT یک راه حل نرم افزاری جامع و کارآمد برای تصویرگران مانگا و هنرمندان فعال در زمینه ی تصویرسازی است که تمام ابزارهاو توابع موردنیاز آن ها را برای شروع و تکمیل یک پروژه ی هنری فراهم نموده است.

پنل هاو ابزارهای موجود در رابط کاربری علاوه بر آشنا بودن، تا حد زیادی قابل تنظیم و سفارشی سازی هستند و کاربر می تواند به راحتی طرح اولیه خود را با استفاده از ماوس و یا قلم تبلت و همچنین بکارگیری ابزارهای نرم افزاری آشنایی همچون قلم، براش و ابزارهای انتخاب ایجاد کند و از تکنولوژی هایی مانند وکتور مپینگ (vector mapping)، قلم هوشمند حساس به فشار (smart pen presure sensing) در طراحی های خود بهره ببرد.
نسخه ی EX این برنامه تمام ویژگی ها و ابزارهای نسخه ی PRO را بعلاوه ی یکسری ویژگی های خاص در خود گنجانده است.

160
دانلود Franzis DENOISE Projects 5 Professional v5.13.03871 x64 - نرم افزار حذف نویز و افزایش شفافیت

نرم افزار DENOISE Projects 5

یکی از آزار دهنده ترین عوامل در عکاسی به ویژه هنگام ثبت تصاویر گرگ و میش جذاب، حیات وحش، رویداد ها، تصاویر زیر آب، ASTRO و همچنین عکس هایی از تشعشات نور وجود نویز است. علاوه بر این نویز ها انواع مختلفی دارند که رفع آن ها برای عکاسان به صورت دستی کاری زمان بر و طاقت فرسا خواهد بود. DENOISE Projects نرم افزاری بی نظیر برای بر طرف نمودن هفت فرم مختلف از نویز های موجود بر روی عکس ها من جمله نویز درخشندگی، نویز رنگ، باندینگ، ابر های رنگی، هات پیکسل، salt و pepper و چاله ها است. همچنین می توان از این نرم افزار قدرتمند به عنوان پلاگین در نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe Lightroom نیز بهره برد.

222

دانلود Adobe Fresco v4.3.0.1156 x64 - نرم افزار طراحی و نقاشی دیجیتال

فرسکو ۴

Adobe Fresco نرم افزاری دیگر از ادوبی است که هدف اصلی توسعه آن، آسان تر نمودن طراحی و نقاشی در دستگاه های دارای صفحه نمایش لمسی و همچنین دستگاه های دارای قلم استایلوس (Stylus) است. Adobe Fresco نه تنها حاوی بزرگترین مجموعه ی براش های وکتور و رستر در جهان است، بلکه علاوه بر این، براش های جدید live brushes را معرفی نموده است که می توان با استفاده از آن ها نقاشی های کاملا طبیعی را در سبک های پرطرفداری مانند نقاشی آبرنگی یا نقاشی با رنگ روغن خلق نمود. با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که این نرم افزار بهمراه خود ارائه می دهد، می تواند طراحان، هنرمندان، نقاشان، تصویرگران، سازندگان انیمیشن و بطور کلی تمام افرادی که از نقاشی لذت می برند را راضی نگهدارد. بدون هیچ محدودیتی در بوم نقاشی خود، تمام خلاقیتتان را بکار بگیرید و با براش های متنوع و ترکیبی از سبک های مختلف یک اثر هنری خارق العاده خلق کنید. ابزارها Adobe Fresco با ویژگی های قابل تنظیم ارائه شده اند تا تجربه منحصربفردی از نقاشی دیجیتال را برایتان رقم بزنند.
در Fresco تمام آثار هنری شما در فضای ابری (cloud) ذخیره می شوند و شما می توانید در دستگاه های مختلف به اسناد خود دسترسی داشته باشید و در صورت ویرایش اسناد در دیگر دستگاه ها، آن ها را همگام سازی کنید.

184
دانلود Awesome Brushes Pack For Photoshop - 25 براش متنوع برای فتوشاپ

در این مجموعه شاهد 25 براش فتوشاپ با موضوعات مختلف شیشه شکسته، حباب، مه، نور، برفپودر، گرد و غبار و ... می باشید که با فرمت ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: Awesome Brushes Pack For Photoshop
نام فارسی: 25 براش متنوع برای فتوشاپ
فرمت فایل: ABR
حجم فایل: 686 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:28 - 1401/9/16 | 2022.12.07
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

رمز فایل:www.p30download.com

526
دانلود NiceLabel Designer 10.2 PowerForms v21.2.0.9406 x64 - نرم افزارهای طراحی، ساخت و چاپ لیبیل با

نایس لیبیل ۱۰

NiceLabel بر اساس تجربیات 25 سال اخیرش در حیطه تولید نرم افزار های ساخت و ویرایش لیبل، مجموعه ای از برنامه های موردنیاز برای طراحی بارکد، مجتمع سازی و پرینت پیشرفته را فراهم نموده است. این برنامه مجموعه کامل و آسانی از ماژول ها و ابزارها را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با نصب این بسته ی نرم افزاری که شامل برنامه های NiceLabel Automation Builder، NiceLabel Automation Manager، NiceLabel Designer و همچنین NiceLabel Print می باشد، به مجموعه ای جامع از ابزارهای تولید لیبیل دسترسی خواهید داشت.

674

جدیدترین نسخه + کرک

CyberLink PowerDirector نسخه جدید نرم افزار قدرتمند تولید حرفه ای فیلم می باشد ، پشتیبانی از ویرایش چند دوربینی به شما امکان وارد کردن ویدئوهای تهیه شده از چندین دستگاه مختلف و هماهنگ سازی آنها با ترک های صوتی را می دهد. ابزار طراحی تم به شما امکان ساخت اسلایدشوهای متحرک 3D برای عکس ها و ویدئوها را می دهد که یکی از بهترین امکانات این نرم افزار است.

CyberLink PowerDirector شامل صدها افکت حرفه ای با قیمت بیش از 400 دلار و قالب های آماده برای ساخت ویدئوهای جذاب می باشد. هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا کیفیت ویدئوهای ساخته شده خود را افزایش دهید! شما می توانید از 4 دوربین به صورت همزمان ویدئوهای خود را وارد کنید، همگام سازی کرده و ویراسش کنید. قابلیت سوییچ زنده دوربین ها با انتخاب بهترین زاویه دوربین و بهترین نما به صورت همزمان از دوربین های دیجیتال، DSLR، گوشی های هوشمند و دوربین های فیلم برداری از دیگر اماکانات بی نظیر CyberLink PowerDirector است.

همگام سازی ترک های صوتی با ویدئو نیز در این نسخه از CyberLink PowerDirector بهبود یافته است. همچنین شما می توانید ویدئوهای خود را درون تم های متحر 3 بعدی قرار دهید. ابزار جدید طراحی تم CyberLink PowerDirector می تواند ویدئوها و عکس های شما را به راحتی به ویدئوهای 3 بعدی متحرک تبدیل کند. کافیست ویدئو و عکس های خود را انتخاب کرده و وارد نرم افزار کنید حالا می توانید بیش از 30 قالب 3 بعدی مختلف را انتخاب کرده و از ویدئوهای خود خروجی تهیه کنید

دانلود 21.0.2116.0 CyberLink PowerDirector Ultimate + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
64bit 749MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate v17.6.3125.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 998MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود سری قدیمیتر CyberLink PowerDirector Ultra v16.0.1927.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 860MB DOWNLOAD

 

دانلود سری قدیمیتر CyberLink PowerDirector Ultimate Suite 15.0.2026.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 1.26GB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود سری قدیمیتر برنامه CyberLink PowerDirector Ultimate Suite 14 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 1GB DOWNLOAD
2 539MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنما:

. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. ابتدا دو لاین زیر را در فایل hosts موجود در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc وارد کنید و سپس نرم افزار را نصب کنید:
127.0.0.1 cap.cyberlink.com
127.0.0.1 activation.cyberlink.com
3. پس از نصب فایل Reg Patch.reg را اجرا کنید
4. نرم افزار را باز کرده و یک فایل mp4 را وارد کرده و وارد تب Produce شده و H265 output format را انتخاب کنید که در این بخش از شما Activation می خواهد. قسمت Offline Activation را انتخاب کنید و شماره سریال 11111111111 را وارد کنید.
5. در انتها جهت از بین بردن واترمارک برنامه طبق آموزشی که در پوشه How to setup codec activation and remove watermark موجود است پیش بروید
 
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
89
دانلود CM Professional Logos Bundle - بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع

در این مجموعه شاهد بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: CM Professional Logos Bundle
نام فارسی: بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع
فرمت فایل: EPS, AI, PNG, JPG
حجم فایل: 1722 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:36 - 1401/6/21 | 2022.09.12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5


 رمز فایل :www.p30download.com

249
دانلود Fabulous Floral Bundle - بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ...

در این مجموعه شاهد بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ... می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل : www.p30download.com

551
آموزش سینمافوردی کامل و قدم به قدم ساخت صحنه های موشن گرافیک در Cinema4d S26

آموزش سینمافوردی کامل و قدم به قدم ساخت صحنه های موشن گرافیک در Cinema4d S26

آموزش سینمافوردی و ساخت پروژه های جذاب موشن گرافیک در سینمافوردی
کسب درآمد از طریق انتشار NFT
مناسب برای ورود به بازار کار
از صفر تا صد به زبان فارسی
قدم به قدم با استفاده از متود های روز دنیا
در این مجموعه شما از پایه تا پیشرفته و بدون نیاز به دانش قبلی، خواهید توانست که به یک موشن گرافیست حرفه ای تبدیل شوید.

این مجموعه مباحث آموزشی زیر را شامل می شود:
- 8 ساعت آموزش روان فارسی
- آموزش مبانی Cinema4D S26
- آموزش صفر تا صد اصول موشن گرافیک
- مبانی مدل سازی
- آشنایی با ابزار های Mograph
- کار با افکت های جذاب موشن
- آموزش انیمیت از پایه تا پیشرفته
- کار با فریم ها به صورت حرفه ای
- کار با کنترلر های مختلف انیمیشن
- ساخت صحنه های لوپ در سینمافوردی
- تکسچرینگ
- نورپردازی و رندرینگ در سینمافوردی
- ساخت پروژه های جذاب موشن گرافیک
- نحوه ی خروجی گرفتن
- پروژه و فایل های مورد نیاز جهت تمرین
- به همراه پشتیبانی ویژه پرشین جی اف ایکس

226

LC Technology PHOTORECOVERY یک نرم افزار بازیابی حرفه ای عکس برای عکاسان است که برای بازیابی تصاویر ، فیلم ها و فایل های صوتی از انواع رسانه های دیجیتال طراحی شده است. این شماره این نرم افزار از کارتهای Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash I & II ، SD / XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و سایر اشکال دیگر رسانه های دیجیتال پشتیبانی می کند ، همچنین از پرونده های RAW و HD Video نیز پشتیبانی می کند. سازگار با انواع رسانه های دیجیتال از جمله Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash ، Micro Drives ، انواع کارت های SD ، کارت های XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و هر نوع رسانه ذخیره سازی دیگر است. نرم افزار بازیابی عکس LC Technology PHOTORECOVERY از تمام تولیدکنندگان اصلی دوربین از جمله ، نیکون ، کانن ، الیمپوس ، سونی ، کداک ، کاسیو ، پاناسونیک ، سامسونگ ، فوجی ، مینولتا ، پنتاکس ، لیف ، هاسلبلاد ، سیگما و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

|  LC Technology PHOTORECOVERYV2020.5.2.3.7 ۳۲&64bit |

| نسخه نهایی به صورت فشرده و با حجم ۱۸٫۵ مگابایت |

78

Adobe Photoshop معروف و محبوب ترین نرم افزار گرافیکی جهان است که میلیون ها طراح ، عکاس و هنرمند در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. فتوشاپ از پوستر گرفته تا بسته بندی ، بنرهای اساسی تا وب سایت های زیبا ، آرم های فراموش نشدنی تا آیکون های چشم نواز ، دنیای خلاق را به حرکت واداشته است. با استفاده از ابزارهای بصری و الگوهای با کاربرد آسان ، حتی مبتدیان نیز می توانند چیزی شگفت انگیز ایجاد کنند. چه به دنبال ویرایش های روزمره یا تغییرات کلی باشید این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای حرفه ای عکاسی را برای تبدیل عکس های فوری به آثار هنری ارائه می دهد. تنظیم ، برش ، برداشتن اشیا، ، روتوش و ترمیم عکس های قدیمی. با رنگ ، جلوه ها و موارد دیگر برخی از امکانتات خارق العاده این نرم افزار پر طرفدار است.

88
دانلود Phoenix FD v5.0 + v4.41 + v3.x for Maya & V-Ray  - پلاگین شبیه سازی آتش، دود و مایعات در مایا

Phoenix FD از پلاگین های قدرتمند کمپانی chaosgroup جهت شبیه سازی آتش ، دود ، آب، مه، مایعات و ... در تری دی مکس می باشد. یکی از ویژگی های قدرتمند این پلاگین سازگاری بسیار بالای آن با موتور رندرینگ VRay می باشد. Phoenix FD با ارائه مجموعه ای از ابزار های شبیه سازی ساده و کاربردی، امکان پردازش سریع و مشاهده فوری و لحظه ای پیش نمایش نتایج را فراهم نموده است و شبیه سازی های دقیق و واقع گرایانه ای را تولید می کند.

قابلیت های کلیدی پلاگین Phoenix FD:
- شبیه سازی آتش، دود، مایعات، امواج اقیانوس، قطرات، اسپری، غبار و ...
- سازگاری بالا با موتور رندرینگ VRay
- امکان مشاهده پیش نمایش رندر به صورت لحظه ای
- شبیه سازی واقع گرایانه و دقیق
- پشتیبانی از اصلاح کننده های XForm در حالت رندر Volumetric برای سیمولاتور
- گزینه ای برای غیر فعال کردن یا فعال کردن تخلیه مایع از منبع مایع
- امکان خروجی و وردی گرفتن از RGB Color
- گزینه Loop و Direct Frame Index برای Texture Ocean
- امکان ذخیره محاسبه شبیه سازی ذرات برای رندر سریع تر
- ایجاد FX های داینامیک با استفاده از پریست های سریع، تنظیم سریع و کنترل های بصری
- و ...

128

فتوشاپ ۲۰۲۲ با کرک کاملا سالم و آفلاین + پک Neural Filters اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2022 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

129

دانلود Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 6.0.587 Full Unlocked - فتوشاپ اندروید

 

دانلود Adobe Photoshop برای اندروید

| ادوبی فتوشاپ برای اندروید |

 

Adobe Photoshop Touch 1.7.7 / Phone 1.3.7 / Express Premium 8.2.969 Full Unlocked حتما شما نیز با برنامه فتوشاپ Photoshop که محصولی از شرکت Adobe میباشد بر روی کامپیوتر خود کار کرده اید . اینبار برایتان نسخه ی مربوط به سیستم عامل اندروید این نرم افزار قدرتمند را آماده ی دانلود کرده ایم . با استفاده از نرم افزار Photoshop Touch یا همان فتوشاپ لمسی میتوانید بسیاری از ابزارهای اصلی این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خودتان داشته باشید و با همان دقت و کیفیت به ویرایش عکس ها و فایلهای تصویری خودتان بپردازید.

عکس بگیرید، آنان را با ابزارهای فوق العاده فتوشاپ تاچ ویرایش کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید، ویرایش تصاویر تا کنون تا این اندازه سرگرم کننده و جذاب نبوده است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما تدارک دیده ایم، ویرایش و کار بر روی تصاویر نیازی به دانش تخصصی نخواهد داشت ! شما به آسانی می توانید خلاقیت های خود را بر روی تصاویر به شکل آثار هنری پیاده کنید. توسط نسخه جدید فتوشاپ اندروید شما می توانید به آسانی مشکلات تصاویر را اصلاح کنید، چهره افراد را رتوش کرده و معایب آن را از بین ببرید، فیلترهای دلخواهتان را بر روی عکس ها اعمال کرده و با حذف نویزها و یا اضافه کردن قاب های زیبا به تصاویر، دوستان خود را از تماشای آنان به وجد آورید. شما میتوانید

221
دانلود Big Pack Wood Textures Bundle - پک تکسچر چوبی متنوع با کیفیت بالا

این مجموعه شامل بیش از 300 کسچر چوبی متنوع با کیفیت بالا می باشد که با فرمت JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 31 اردیبهشت 1401 تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي آموزش اموزش فتوشاپ
ادامه
110

دانلود Epic Pen Pro 3.5.1 - نرم افزار قلم جادویی برای ویندوز

 

دانلود Epic Pen Pro

| نرم افزار قلم جادویی برای ویندوز |

 

Epic Pen Pro 3.11.6 نام یک قلم جادویی و بسیار دوست‌داشتنی است که امکان ترسیم و یا نوشتن متن در هر محیطی از سیستم‌عامل ویندوز را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که روزانه چندین ساعت را پای سیستم کامپیوتری خود می‌گذرانید، احتمالا با داده‌های بسیاری سر و کار دارید که مجبور هستید آنان را در هر لحظه به خاطر بسپارید. حفظ کردن حجم بزرگی از داده‌ها در آن واحد غیرممکن است و در برخی موارد افراد مجبور می‌شوند که از آنان یادداشت‌برداری کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر داریم، می‌تواند به عنوان یک دفترچه یادداشت آماده‌ به کار، همواره در دسترس شما باشد. مهم‌ترین تفاوت اپلیکیشن Epic Pen Pro با سایر نرم افزارها در این است که شما در هر زمانی می‌توانید قلم خود را انتخاب کرده و بر روی صفحه نمایش یادداشت مورد نظر خود را بنویسید! مهم نیست که بک‌گراند صفحه چه چیزی باشد؛ چرا که این برنامه بالاتر از تمامی سرویس‌های در حال اجرا برای شما یادداشت‌هایتان را نگهداری می‌کند.

85
دانلود CM Automatic Frame Creator - کیت ساخت قاب عکس به همراه بک گراند و اکسسوری

این بخش شامل کیت ساخت قاب عکس به همراه بک گراند و اکسسوری های متنوع می باشد که با فرمت های PSD و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از این کیت طراحی فریم یا قاب عکس های زیبایی متناسب با سلیقه خود در فتوشاپ ایجاد کنید.

292

به روز شده به جدیدترین نسخه | مود شده + فونت فارسی

دانلود پیکس آرت PicsArt Photo Studio 19.6.0 - ویندوز کامپیوتر و اندروید

با برنامه ویرایشگر عکس اندروید PicsArt Photo Studio می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در گوشی خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار میدهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن پیکس آرت تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان آن را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس نام برد. این برنامه بر روی اندروید نسخه 2.3 و بالاتر اجرا می شود

277
دانلود Business Card Bundle - 100 کارت ویزیت آماده با طرح های مختلف

در این مجموعه شاهد 100 کارت ویزیت آماده با طرح های مختلف در قالب لایه باز، وکتور و ایندیزاین می باشید که با فرمت های EPS و AI و PSD و IDML و INDD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل  www.p30download.com

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 27 فروردین 1401 تصویر عکس گوناگون آموزش اموزش فتوشاپ
100

دانلود Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ

Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop نام یک پلاگین جدید، کاربردی و حرفه‌ای برای نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) است که به گرافیست‌ها امکانی می‌دهد تا بتوانند تصاویری خلاقانه و جذاب را بسازند. با این برنامه، شما می‌توانید تصویر کودکان خود را به یک تصویر مکعبی‌شکل تبدیل کنید و یا اینکه نمونه‌ای اوریگامی از عکس‌ها بسازید. اگر که علاقه‌مند به ساخت عکس‌هایی خلاقانه و متفاوت هستید، این پلاگین کاربردی می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را برطرف کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید عکس خانه یا آپارتمان خود را به یک نمای کروی‌شکل در آینه تبدیل کنید و یا اینکه با استفاده از ده‌ها افکت موجود در این پلاگین، تصاویری خلاقانه با جلوه‌های خیره‌کننده بسازید.

522
دانلود Blackmagic Design Fusion Studio v17.4.5 Build 5 x64 + Render Node - نرم افزار فیلم سازی، ترکی

Fusion پیشرفته ترین و برترین نرم افزار ترکیب جلوه های ویژه و ساخت انیمیشن برای هنرمندان افکت های بصری، گرافیست ها و انیماتورهای سه بعدی می باشد. این نرم افزار با داشتن بیش از 25 سال سابقه در امر فیلم سازی و ساخت جلوه های بصری در بالغ بر 1000 فیلم پر فروش هالیوود مورد استفاده قرار گرفته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان از رابط کاربری آسان و قدرتمند نام برد چرا که می توان افکت های پیچیده را به سادگی با ارتباط دادن انواع مختلف فرآیندهای پردازش در آن ایجاد نمود.

179
دانلود Multipurpose Business Cards - 24 کارت ویزیت لایه باز با طرح های خلاقانه

این بخش شامل 24 کارت ویزیت لایه باز با طرح های خلاقانه می باشد که با فرمت PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل: www.p30download.com

284

Leonardo.cover1  300x208 - دانلود Leonardo 0.17.66 x64 - نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز

یکی از بهترین ابزارها به منظور رسم نقاشی در سیستم‌عامل ویندوز است. با این برنامه، شما کاربران به انواع ابزارهای لازم برای ترسیم نقاشی و به تصویر کشیدن انواع طرح‌های دیجیتالی در ویندوز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از این ابزار برای رسم انواع طرح‌ها در سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید. این نرم افزار که لئوناردو نام دارد، راهکاری ساده و با قابلیت کاربرد بسیار آسان است که می‌توان آن را در انواع سیستم‌ها با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش مورد استفاده قرار داد. سرعت و بهره‌وری این برنامه بسیار بالاست و کاربر می‌تواند به راحتی چند کلیک ساده، انواع طرح‌ها و ایده‌ها را به تصویر بکشد.

محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا و کاربرپسند است و برای افراد راست‌دست و یا چپ‌دست، بهترین ابزار برای ترسیم انواع نقاشی و طرح‌های دیجیتالی محسوب می شود. لئوناردو، مجهز به ده‌ها ابزار کاربردی و قوی برای رسم انواع اشکال هندسی، خط و دایره به صورت پرسپکتیو است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انواع قلموهای رنگی، نقاشی‌هایی حرفه‌ای را در سیستم‌عای ویندوزی به تصویر بکشید.

140

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0 ME Final + CS5 ME Portable کم حجم

 

 

دانلود فتوشاپ – Adobe Photoshop CS6 ME + Adobe Photoshop CS5 ME Portable

| نسخه ارجینال (بدون نیاز به کرک و یا سریال) با حجم کم 200 + 120 مگابایت + نسخه پرتابل|
با قابلیت تایپ مستقیم فارسی

| تست شده بر روی ویندوز 7 |

 

Adobe Photoshop CS6 ME 13.0 Final Extended + Adobe Photoshop CS5 ME Portable امروز برای شما دوستان عزیز نسخه جدید و نهایی نرم افزار قدرتمند فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0 Final Extended رو آماده دانلود کردم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هیچ گاه در محیط آن احساس کمبود ابزاری را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد.

نرم افزار فوتوشاپ برای کار با رنگ تصاویر اسکن شده، روتوش، تصحیح رنگ، تغییر شکل عکس، تجزیه رنگ و بسیاری کارهای گرافیکی دیگر استفاده می شود. فتوشاپ CS6 دارای تمامی روش های کار با تصاویر Bitmap می باشد که شامل قابلیت های لایه بندی و خطوط تراز می باشد. در بین نرم افزارهای گرافیکی، فتوشاپ دارای بیشتر امکانات ویرایشی برای تصحیح و آماده سازی عکس ها با کیفیت بالا برای پرینت است.

94

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Office Timeline Plus / Pro / Pro+ Edition v6.04.01.00 - افزونه ساخت جداول زمانی برای پاورپوین

Office Timeline+ افزونه ای برای نرم افزار پاورپوینت می باشد تا با کمک آن بتوانید به سرعت و به آسانی جداول زمانی و نمودار های گانت مختلفی را ایجاد کنید. این افزونه به صورت یک تب مجزا در پاورپوینت ظاهر شده و مجموعه ای از ابزار ها و قابلیت های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا با کمک ان ها بتوانید جداول زمانی مختلفی را برای پروژه های تجاری، آموزشی و ... ایجاد کنید. افزونه Office Timeline+ به شما اجازه می دهد از میان قالب ها و نمونه های موجود تایم لاین های های خود را ایجاد کنید یا با کمک ابزار های موجود متناسب با نیاز خود جداول و نمودار های زمانی دلخواهی را ایجاد کنید. Metro', 'Modern', 'Gantt' و 'Phases مهم ترین جداول زمانی پیش فرض موجودی هستند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و براساس نیاز خود تغییرات لازم را بر روی آن ها اعمال کنید.

قابلیت های کلیدی افزونه Office Timeline+:
- کپی و پیست داده ها به صورت مستقیم از اکسل
- نمایش پروسه کاری برحسب درصد
- 12 مدل قالب و نمودار
- 15 مدل ستون نمودار و اشکال وظیفه
- 65 نوع فرمت تاریخ
- امکان نمایش مدت زمان براساس تعداد روزها، هفته ها یا ماه ها
- اضافه کردن بیش از 30 تسک به یک اسلاید
- Drag & drop کردن برای تغییر در ترتیب وظایف
- قرار گرفتن جدول زمانی در یک موقعیت مکانی دلخواه در اسلاید
- قرارگیری میل های نمودار به صورت عمودی
- و ...

178

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2022 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

فتوشاپ ۲۰۲۲ با کرک کاملا سالم و آفلاین اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

92

نویسنده:سید سعید مرادی

سوال در زمینه های مختلف عیب یابی کامپیوتر:

۱- سی دی فیلم من در کامپیوتر اجرا می شود ولی در ویدئو سی دی نمی خواند چه کنم؟

ابتدا آن را در کامپیوتر کپی کنید. بعد از طریق برنامه نرو بصورت Make Video CD رایت کنید. حالا براحتی در ویدئو سی دی ببینید.

۲- هرگاه به صفحه مانیتوردرایکس پی نگاه میکنم صفحه حرکت دارد لذا چشمم درد می گیردچه کنم؟

روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید/ انتخاب پروپرتیز/ از تب ستینگ گزینه ادونسد را انتخاب نموده از تب مانیتوردر بخش مانیتور ستینگ / سرعت را بالای ۷۵ قراردهید.حالا صفحه را مثل آینه ببینید.

۳- چه کنم تمام آیکنها وپوشه ها ومتنها بزرگ نمایش داده شوند با رزولیشن ۱۰۲۴در مانیتور ۱۷ اینچ؟

 روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید/ انتخاب پروپرتیز/ از تب ستینگ گزینه ادونسد را انتخاب نموده از تب جنرال در بخش دیس پلی سایز را بزرگتر قراردهیدو سیستم را ریست کنید.

۴- هروقت حرف ی رادروست کلمه تایپ می کنم درسیستم دیگربه صورت حرف بزرگ دیده می شود چگونه این مشکل را رفع کنیم ؟.....

111

نویسنده:سید سعیدمرادی

دانلود Simple Business Cards - 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده

این بخش شامل 50 کارت ویزیت لایه باز با طرح های ساده می باشد که با فرمت PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.