google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY جدول لیگ
>

جدول لیگ

101

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از شروع صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

سرخیو آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شده و دو ماهه ابتدایی فصل جاری را نیز از دست داد. اما در ادامه و بعد از انجام تنها چند بازی برای بارسلونا، یک مشکل عجیب باعث دوری او از میادین شد.

253
مقایسه Dream League Soccer، FIFA Mobile و PES Mobile

فوتبال، کلمه‌ای است که با شنیدنش، ناخودآگاه هیجان عجیبی در بدنتان به‌وجود خواهد آمد. فارغ از این که به eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer بپردازیم، سالانه میلیون‌ها دلار برای این ورزش خرج می‌شود و میلیون‌ها طرفدار بی‌صبرانه پای بازی‌های تیم محبوبشان می‌نشینند تا رد شدن توپ از خط دروازه‌ها را شاهد باشند.

فوتبال فراتر از ورزش و یک سبک زندگی است. با این حجم از محبوبیت، بدیهی است که در هر صنعتی شاهد ردپایی از ورزش فوتبال باشیم و صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قائده مستثنا نیستند.

ما تقریبا در هر پلتفرمی در دنیای گیم، می‌توانیم عنوان یا عناوین متعددی که سعی بر شبیه‌سازی فوتبال دارند را ببینیم، گوشی‌های هوشمند نیز به همین منوال دارای بازی‌های مختلف فوتبالی هستند که در این مقاله به سراغ سه عدد از محبوب‌ترین آن‌ها رفته‌ایم، یعنی eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer.

قرار است در این مقاله به مقایسه این سه بازی بپردازیم و آن‌ها را در زمینه‌های مختلف شانه‌ به شانه یکدیگر قرار دهیم تا در نهایت عملکرد هرکدام از آن‌ها سنجیده شود.

147
 
نرم افزار اطلاع از نتایج مسابقات فوتبال (برای اندروید) FotMob 135.0.9274.20211006 Android
 
 

نسخه جدید نرم افزار FotMob برای اندروید منتشر شد. (135.0.9274.20211006)

 

FotMob یکی از برترین برنامه های اخبار ورزشی و اعلام نتایج زنده فوتبال برای اندروید می باشد. توسط FotMob می توانید از نتایج و اخبار تمام تیم ها و بازی های فوتبال سراسر دنیا مطلع شوید.
 
یکی از ویژگی های خوب FotMob پشتیبانی از لیگ برتر ایران می باشد. شما می توانید تمام نتایج بازی های لیگ برتر به همراه اخبار و حواشی بازی ها را به سادگی مشاهده کنید.
 
از دیگر ویژگی های FotMob می توان به تحلیل بازی و اتفاقات درون آن اشاره نمود. برای مثال پس از اتمام هر بازی تعداد شوت های درون چارچوب، پاس های هر دو تیم، تعداد کارت زرد و قرمز، و... را به شما نمایش می دهد.
234

آموزش دریبل های رونالدو برای افراد مبتدی (فیلم آموزشی)

 

فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که توسط دو تیم یازده نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام میگیرد.

 

448
دانلود 365Scores : Sports Scores Live v11.0.7 - نرم افزار موبایل نمایش زنده نتایج فوتبال
OS support Android icon

(99/12/18) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 11.0.7
نسخه Lifetime Subscription | Ads Removed – پرمیوم و کامل + بدون تبلیغات

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و مفید در زمینه نمایش زنده نتایج فوتبال در سیستم عامل اندروید می باشید این برنامه میتواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمیتوانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم میخواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید. اکنون فقط کافیست این برنامه کاربردی را دانلود و نصب کنید تا از نتایج فوتبال در سریع ترین زمان اطلاع پیدا کنید. شما در این برنامه میتوانید تیم ها و لیگ مورد علاقه خود را برای ایجاد کانال های ورزشی خود را انتخاب کرده و تمام نتایج ، جدول رده بندی ، اخبار ورزشی ، سخنان برجسته مربوط به تیم ها و لیگ های انتخاب شده را همه و همه اطلاعات را در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد دنبال کنید.