google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY خارجی
>

خارجی

18

دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

 

دانلود AI Video FaceSwap

| ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو |

 

AI Video FaceSwap 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی جابه‌جایی چهره در ویدیو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از این تجربه فان و جذاب لذت برده و خروجی‌ها را در فضای مجازی با دوستان ود به‌آشتراک بگذارند. همانطور که می‌دانید، این روزها ازارهای هوش مصنوعی کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران داشته و افراد بسیاری از این سرویس‌ها برای امور روزمره، سرگرمی و … استفاده می‌کنند. یکی از زمینه‌های کاربردی هوش مصنوعی که این روزها نمونه آن را در برنامه‌های نمایش خانگی، فضای مجازی و … شاهد هستیم، تغییر دادن چهره افراد در ویدیوها است.

نرم افزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزاری است که در مایکروسافت استور با مبلغی در حدود 80 دلار به فروش می‌رسد و اکنون شما عزیزان می‌توانید آن را به رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید. برای کار با این برنامه هیچ پیچیدگی خاصی پیش روی شما نیست و تنها بایست تصویر مورد نظر خود را برای جابه‌جایی به برنامه بدهید تا این برنامه صورت سوژه را فیلم تشخیص داده و چهره‌ها را با هم عوض کند؛ گویی که چهره تصویر مورد نظر شما در فیلم نقش‌آفرینی کرده باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Investment Account Manager را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

16

دانلود AutoAudioRecorder 1.0 - نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز

 

دانلود AutoAudioRecorder

| نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز |

 

AutoAudioRecorder 1.0 نام یک ابزار ساده، رایگان و کاربردی برای ضبط صدا در ویندوز است. نرم‌افزارهای ضبط صدا در ویندوز، ابزارهایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند صدا‌ها و صوت‌ها را از منابع مختلف ضبط کنند. این نرم‌افزارها معمولاً قابلیت‌هایی مانند ضبط صدا از میکروفون، ثبت صدا از دستگاه‌های بازی، ضبط صدا از ویدیوها، ضبط استریم صوتی از وب سایت‌ها و بسیاری از سرویس‌های استریم‌ینگ را دارا می‌باشند. با استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدا، کاربران می‌توانند صداهای موردنظر خود را ضبط کرده و در فرمت‌های مختلفی مانند MP3, OGG, WAV, FLAC و… و ذخیره کنند. همچنین، این نرم‌افزارها معمولاً امکاناتی مانند پیکربندی کیفیت ضبط صدا، تنظیمات صدای ورودی و خروجی، افکت‌های صوتی، قابلیت برش و ویرایش صدا، افزودن موسیقی زمینه و امکانات دیگر را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به تنوع بسیار اپ‌های ضبط صدا در ویندوز، بر آن شدیم تا یک ابزار رایگان و کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کنیم که کلیه انتظارت شما را با امکاناتی که دارد برآورده کند. از این نرم افزار می‌توانید برای اهداف مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از آنها برای ضبط وویس‌ها، پادکست‌ها، مصاحبه‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوهای آموزشی، ضبط بازی‌ها و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AutoAudioRecorder را از سایت دریافت نمایید.

 

27

دانلود Supertone Shift 0.1.2 - نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی

 

دانلود Supertone Shift

| نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، با کمک هوش مصنوعی صدای خود را تغییر دهید. این سرویس به شما قابلیتی می دهد که بتوانید به طور زنده از تکنولوژی تغییر صدا استفاده کرده و هر نوع گفتار صوتی را به کلی تغییر دهید. تنها کافی ست که یک صدای مشخص را انتخاب کنید تا این نرم افزار بتواند گویندگی شما را به کلی متحول کند. این نرم افزار و سرویس هوش مصنوعی آنلاین، متناسب با نیاز تولیدکنندگان محتوا، گیمرها و … است که با آن می توانید به راحتی صداها را به کلی تغییر دهید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، پلتفرم جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید به آسانی صدای خود را تغییر دهید. این نرم افزار نسبت به انواع دیگر ابزارها مزایای بیشتری داشته و از همه مهم تر اینکه بر پایه هوش مصنوعی کار کرده و عملکرد بسیار بهتری دارد. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

Supertone Shift1 300x126 - دانلود Supertone Shift 0.1.2 - نرم افزار تغییر صدا به کمک هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

این سرویس هم به صورت آنلاین از طریق آدرس زیر و هم از طریق نرم افزار قرار گرفته قابلیت استفاده دارد.

supertone.ai

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 148 مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود:
    21
    نرم افزار ویرایشگر صوتی کامل با امکانات حرفه ای می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی را ویرایش کرده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید. شما با کمک WavePad براحتی می توانید هرگونه فایل صوتی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با کمک ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ویرایش آنها کنید. بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده،  چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو، تقویت و کاهش صدا، حذف نویزهای موجود در صدا، حذف صداهای ناخواسته و ... را بر روی آنها اعمال کنید. نرم افزار WavePad قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید.
    قابلیت های نرم افزار WavePad Sound Editor Masters
    • امکان ویرایش هرگونه فایل صوتی
    • امکان ویرایش فایلهای صوتی بصورت دسته ای و تکی
    • امکان ضبط صدا با بهترین کیفیت
    • امکان ریپ کردن سی دی های صوتی
    • حذف صداهای ناخواسته و نویز از فایلهای صدای اصلی
    • امکان قرار دادن افکت های مختلف بر روی فایلهای صوتی
    • پشتیبانی از پلاگین VST برای استفاده از هزاران افکت آماده
    • و ...

    نسخه Windows
    دانلود با حجم 4 مگابايت به همراه keygen
    نسخه Mac
    دانلود ورژن 17.92 با حجم 7 مگابايت
    نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
    نسخه قابل حمل ورژن 17.99

    تصویری از محیط نرم‌افزار
    تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار

    پسورد : soft98.ir

    23
    دانلود Studio One 6 Professional v6.6.1 x64 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

    استودیو وان ۶ / Studio One 6

    Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

    جود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم از جمله امکانات جانبی اما مهم و کلیدی این نرم افزار می باشند.

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار موبایل فیلم کلیپ موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    26
    دانلود Overloud TH-U Premium v1.4.26 x64 - نرم افزار آمپلی فایر و افکت گذاری صدای گیتار

    نرم افزار Overloud TH-U Complete

    TH-U Complete یکی دیگر از ابزارهای Overloud برای آهنگسازان و تنظیم کنندگان آهنگ مخصوصا نوازندگان گیتار و بیس است تا علاوه بر بارگیری و ویرایش مدل های صوتی ریگ شده، به شبیه سازی کابینت سه بعدی و ساخت افکت های جذاب صوتی نیز بپردازند و تمام پردازش های صدای گیتار را در نرم افزار میزبان خود انجام دهند. TH-U قادر به لود مدل های ریگ شده ای است که بوسیله تنظیم های واقعی ایجاد شده اند. فناوری اختصاصی Overloud به مهندسان ما اجازه می دهد تا از یک ریگ (rig) کامل، از جمله پاسخ غیرخطی و پاسخ داینامیک از آمپلی فایر، کابینت، میکروفون ها، پری آمپلی فایر میکروفون و صدای اتاق، ریسپانس بگیرند. تکنولوژی Rig To Model امکان ضبط تنظیمات آنالوگ و دیجیتال را فراهم می آورد. Rig Player ادغام شده در TH-U به شما اجازه می دهد تا هر نمونه ریگ سمپل شده را دوباره تولید کنید. TH-U فقط یک جایگزین تقویت کننده نیست. این یک ابزار خلاقانه است که به شما امکان می دهد تُن شخصی خود را مانند صداهای صنعتی تغییر دهید و مرزهای ساز خود را کشف کنید. با این ابزار شما می توانید گیتار برقی خود را به یک گیتار آکوستیک تبدیل کنید، آهنگ های مصنوعی بسازید.

    نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    45

    دانلود Nobe OmniScope 1.10.123 - نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس

     

    دانلود Nobe OmniScope

    | نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس |

     

    Nobe OmniScope 1.10.123 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی تنظیمات رنگ و روشنایی در عکس و فیلم است که افراد حرفه‌ای در حوزه عکاسی، طراحی و تدوین فیلم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی حرفه‌ای، خصوصیات رنگ و نور در عکس و فیلم‌ها را تغییر داده و به این آثار جلوه‌ای تازه بدهید. با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از محصولات نرم افزاری در کنار حرفه عکاسی و فیلمبرداری به یک امر ثابت بدل شده است؛ به گونه‌ای که ویرایش و تدوین عکس و فیلم پس از ثبت عکس یا ویدیو یک بخش جدایی‌ناپذیر بوده و قسمت مهمی از کل فرآیند را شامل می‌شود.

    این محصول نرم افزاری به منظور کار با رنگ و تنظیمات نور در تصاویر و فیلم‌ها ساخته شده و از GPU Acceleration, HDR, StreamDeck و … هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به صورت حرفه‌ای و دقیق، تنظیمات رنگ و روشنایی را در عکس‌ها و فیلم‌ها بهبود بخشید. این نرم افزار ابزارهای پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات دقیقی را درباره رنگ‌ها، کنتراست، روشنایی و… را به سادگی در عکس و فیلم‌ها تغییر داده و نتایجی فوق‌العاده را خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Nobe OmniScope را از سایت دانلود دریافت نمایید.

     

     

    82

    بروز شده به جدیدترین نسخه

    دانلود Subtitle Workshop Classic 6.2.7 - ساخت و ویرایش زیرنویس ها

    Subtitle Workshop Classic ابزاری بسیار ویژه، کارآمد و بسیار مفید جهت ویرایش و ساخت زیرنویس ها میباشد، موقعی که مشغول دیدن یک فیلم بر روی کامپیوتر خود هستید، زیرنویس ها میتوانند یک تجربه مثبت، یا حتی منفی به شما بدهند، تجربه منفی معمولا به علت ترجمه نادرست و یا اینکه ناهماهنگی زیرنویس با ویدئو بوده که در اکثریت موارد قابل رفع است.

     

    197

    دانلود برنامه Design DaVinci Resolve

    پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزار تصحیح رنگ بندی تصاویر می باشد. اکنون شما با استفاده از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio می توانید به ویرایش و تصحیح رنگ در یک سیستم بپردازید . نرم افزار داوینچی ریزالو استودیو ابزار های بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با این ابزار ها می توانید فیلم های خود را فریم به فریم ویرایش تخصصی کنید.

    در نرم افزار تدوین فیلم Davinci Resolve شما بیش از 400 گزینه برای اصلاح رنگ و نویز در اختیار دارید که سرعت کار شما را افزایش خواهند داد . برای مثال یکی از گزینه ها برای اصلاح رنگ چشم بوده که به سرعت و بدون نیاز به انتخاب چشم، میتوانید رنگ چشم را به راحتی تغییر دهید . از دیگر خصوصیات مهم Davinci Resolve این است که این برنامه Node-based می باشد . یعنی میتوانید پروژه های خود را به راحتی بسط داده و از یک ترکیب در هزاران پروژه دیگر استفاده نمایید.

    Davinci Resolve از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکند از دوربین های RED گرفته تا فایل های Raw از دوربین های SLR ، فرمت فایل های دوربین های Canon , Nikon , Phantom , GoPro در  اندازه های HD , Full HD , 2K , 4K و 5K را میتوانید در این نرم افزار استفاده نمایید . نرم افزار DaVinci Resolve Studio نرم افزاری مورد استفاده در هالیوود می باشد که اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

    127

    دانلود Boom 3D 1.0.3 - پلیر حرفه ای صداهای سه بعدی

     

    دانلود Boom 3D

    | پلیر حرفه ای صداهای سه بعدی |

     

    Boom 3D 1.5.9000 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه پخش صداهای سه بعدی است که با استفاده از آن می‌توانید کیفیت صوت‌های سه بعدی را دو چندان کنید! احتمالا شما هم تاکنون صوتی به صورت سه بعدی را گوش داده‌اید؛ اگر نه، احتمالا برایتان کمی عجیب است که یک فایل صوتی چگونه می‌تواند دارای سه بعد مخلتف باشد؟! خدمت شما عرض خواهیم کرد: زمانی که یک صدا به نحوی ضبط شده باشد که حین گوش دادن به آن، حس کنید که گوینده در محیط اطراف شما مستقر است، در واقع شما با سومین بعد صوت سر و کار دارید! فایل‌های صوتی مختلفی با این سبک ضبط و منتشر شده‌اند که معروف‌ترین آن، حضور مجازی در یک فضای آرایشگری است. این فایل صوتی را با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید یافت؛ زمانی که با هندزفری به آن گوش می‌کنید، گویی که واقعا در یک آرایشگاه حضور یافته و منتظر اصلاح موهای خود هستید!

    علاوه بر کیفیت فایل صوتی، پلیر نیز در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب ازس ایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، قادر است صداهای سه بعدی را به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن برایتان پخش کند. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید بهترین کیفیت ممکن از فایل سه بعدی را آن‌طور که باید و شاید تجربه کنید؛ گویی که واقعا در حال تجربه آن فضای خاص باشید. این نرم افزار دارای امکانات متعددی در زمینه کنترل و تنظیم عمق صداست و با کمی تغییر در پارامترهای آن، به نتایج جالبی دست خواهید یافت. هم اکنون می توانید نرم افزار Boom 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

     

    159

    بروز شده به جدیدترین نسخه

    Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 16

    اگر میخواهید همانند طراح ها و دیزاینر های هالیوودی به تدوین فیلم و طراحی عکس و کاراکتر بپردازید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio استفاده کنید.Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قبلاً فقط توسط تدوینگر های سینمایی در هالیوود استفاده میشد و یکی از بهترین برنامه های تدوین,افکت گذاری,ویرایش و صدا گذاری ویدیو است.

    یکی از مشکلات فیلم هایی که کاربران تولید می کنند مشکل رنگ هاست که در فیلم ها بسیار بد دیده می شوند. تصحیح رنگ ها طوری نیست که به راحتی و بدون ابزار قابل انجام باشد و این کار به راحتی از طریق نرم افزار کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

    بسیاری از افراد از کم بودن کیفیت فیلم ها به دلیل مشکلات رنگ و کنتراست رنگ ها گلایه می کنند و بسیاری دیگر برای تولید فیلم های حرفه ای نیازمند رفع مشکلات مربوط به رنگ ها هستند که به راحتی از طریق استفاده از برنامه کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

    بلک مجیک دارای سرعت بی نظیری در اجرای تغییرات می باشد. هیچ محدودیتی در سخت افزار نداشته و با هر سخت افزاری قابل اجراست. به صورت ریل تایم تغییرات را اعمال می کند و تصاویر سه بعدی را نیز پشتیبانی می کند.

    57

    دانلود Studio One 6 Professional v6.5.1 x64 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

    استودیو وان ۶ / Studio One 6

    Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

    جود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم از جمله امکانات جانبی اما مهم و کلیدی این نرم افزار می باشند.

    264
    دانلود Adobe Collection 2024 v17.10.2023 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۴

    ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۴ / Adobe Collection 2024

    Adobe Collection 2024 مجموعه‌ای است متشکل از نرم افزارهای Adobe که همواره از آن ها بعنوان جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره یاد می شوند. محصولات ادوبی همواره جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
    هرچند دیگر مجموعه Adobe Collection بصورت رسمی ارائه نمی شود اما هربار نسخه های غیر رسمی از محصولات ادوبی با نام های Adobe Creative Cloud Collection و همچنین Adobe Master Collection ارائه میشود.
    اگر شما نیز از کاربرانی هستید که از اکثر نرم افزارهای ادوبی برای طراحی و ویراش های گرافیکی خود استفاده می کنید، می توانید از این مجموعه ها استفاده کنید.

    70

    Freemake Video Converter 4.1.12.128 اگر بدنبال یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های خود هستید این نرم افزار به خوبی میتواند از انواع فرمت های پخش تصویری پشتیبانی کند و آنها را به یکدیگر و حتی به فایل صوتی نیز تبدیل کند.

    اگر بدنبال یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های خود هستید این نرم افزار به خوبی میتواند از انواع فرمت های پخش تصویری پشتیبانی کند و آنها را به یکدیگر و حتی به فایل صوتی نیز تبدیل کند. در ادامه مطلب با امکانات فوق العاده دیگری از نرم افزار مبدل ویدیویی فریمیک آشنا خواهید شد.

    در ابتدا فرمت هایی که نرم افزار Freemake Video Converter 4.1.12.128 قابلیت پشتیبانی و تبدیل آنها را دارد معرفی میکنیم. فریمیک قادر است از پسوند های AVI, MP4, WMV, MKV, 3GP, DVD, MP3, iPad, iPhone, PSP, Android phones پشتیبانی کند و هر یک از این فرمت ها را به دیگری تبدیل کند. همانطور که قبل تر گفتیم شما میتوانید فقط با چند کلیک ساده فایل های تصویری را به MP3 تبدیل کنید.

    از کاربرد های بی نظیر Freemake Video Converter 4.1.12.128 میتوان به قابلیت ویرایش و حذف برخی از قسمت های ویدیو نیز اشاره کرد. میتوانید فایل تصویری دلخواه خود را تکه تکه کنید و یا با تغییر رزولوشن و ابعاد تصویر آنرا ویرایش کنید. با استفاده از مبدل ویدیویی میتوانید اسلاید شو های تصویری ساخته و آنها را یوتیوب تبدیل کنید تا فیلم ها و تصاویر خود را به راحتی اپلود کنید.

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 25 شهریور 1402 دانلود نرم افزار موبایل فیلم کلیپ موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    125
    دانلود YT Downloader (Youtube Downloader) v9.0.0 - نرم افزار دانلود سریع فیلم از یوتیوب و سایر وبسای

    نرم افزار YT Downloader (Youtube Downloader)

    YTD Youtube Downloader نرم افزاری برای دانلود آسان و سریع فیلم از YouTube و سایر وبسایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند فیس بوک، ویمئو و ... می باشد. همچنین پس از دانلود می توانید ویدئو های ذخیره شده روی سیستم را به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید تا امکان پخش بر روی گوشی های آیفون، آی پد، دستگاه های اندرویدی و ... را داشته باشند. امکان استخراج و ذخیره سازی جداگانه صدای فیلم نیز با فرمت های صوتی mp3 ، wav ، wma ، ac3 و ... وجود دارد. به همراه این برنامه، MP Media Player نیز به عنوان یک پلیر ساده و کاربردی برای پخش فایل های ویدئویی/صوتی نصب می شود. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافیست لینک فیلم مورد نظر خود را در برنامه کپی کنید تا با سرعتی باورنکردنی دانلود شود.

    397

    دانلود Screenbox 0.9.3.0 - ویدیو پلیر زیبا و کاربردی برای ویندوز

     

    دانلود Screenbox

    | ویدیو پلیر زیبا و کاربردی برای ویندوز |

     

    Screenbox 0.9.3.0 نام یک پلیر جدید، قوی و پرامکانات برای ویندوز است که بر اساس VLC ساخته شده و امکانات بیشتر و مدرن‌تری را به نسبت این پلیر محبوب در خود جای داده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سازگاری با کروم‌کست (Chromecast) و جسچر (Gesture) اشاره کرد. استفاده از ویدیو پلیرهای غیر پیش‌فرض، در زمان‌های پخش یا تماشای فیلم‌ها به صورت آفلاین کاربرد گسترده‌ای دارد. با این نرم افزارها کاربر می‌تواند تا شمار نامحدودی از فرمت‌های ویدیویی یا صوتی را پخش نماید؛ بدون آنکه نیاز به نصب کدک‌های اضافه باشد. ویندوز مدیا پلیر به عنوان پلیر پیش‌فرض ویندوز که از اولین نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز در آن گنجانده شده بود، با وجود سادگی و سهولت در استفاده‌ی بسیار، در برخی زمینه‌ها دچار ضعف و ناتوانی است که در اینجا یک جایگزین قوی را برای این ابزار خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

    اسکرین‌باکس، یک ویندوز استور اپلیکیشن جدید و کاربردی است که بر پایه VLC ساخته شده و با دارا بودن یک رابط گرافیکی کاملا جدید و جذاب، می‌تواند جایگزینی بسیار معتبر برای این پلیر محبوب باشد. این نرم افزار در واقع یک ویدیو پلیر مدرن و زیبا است که از امکانات جدیدتری به نسبت وی‌ال‌سی پلیر پشتیبانی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سازگاری با کروم‌کست (جهت تماشای فیلم‌ها در صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر) و همینطور جسچرهای حرکتی اشاره کرد.

    نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 20 فروردین 1402 دانلود نرم افزار فیلم موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    129

    بروز شده به آخرین نسخه

    Apeaksoft Blu-ray Player پلیری قدرتمند در زمینه پخش فیلم های بلوری بوده که میتواند در پخش دیسک های Blu-ray و یا دیسک های DVD و فایل های ISO مورد استفاده قرارگیرد. Blu-ray Player از اکثریت فرمت ها نظیر 4K UHD/1080p HD/SD پشتیبانی کرده و امکان پخش فرمت های تصویری MP4, MOV, AVI, MKV  و فرمت های صوتی MP3, FLAC نظیر فراهم گردیده است.

    116

    دانلود نرم افزار محبوب و حرفه ای جت آدیو

    JetAudio Plus 8.1.9.21000 Windows

     

     

    نرم افزار محبوب و حرفه ای جت آدیو - JetAudio Plus 8.1.9.21000 Windows

     

     

    نرم افزار JetAudio یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش کننده صدا و تصویر است و کاربران آن را با شکل و شمایل یک ضبط چند طبقه طلایی رنگ به خاطر میاورند. نرم افزار JetAudio تا امروز تغییرات بسیاری کرده است و شکل و شمایل خود را کاملا تغییر داده است ولی کارایی و محبوبیت خود را نه تنها از دست نداده است بلکه بیشتر از گذشته نیز شده است.

     

    نرم افزار JetAudio دارای ویژگی های بسیاری است و توانایی پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری را نیز دارا میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید CD های Audio را به راحتی به MP3 تبدیل کنید و یا بالعکس بر روی CD به صورت Track آهنگ های مورد علاقه خود را رایت کنید.

     

    JetAudio همچنین یک پخش کننده تصویری قوی نیز به شمار میاید که میتوانید انواع فرمت های تصویری را نیز توسط آن پخش کنید.

     

    نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 بهمن 1401 دانلود نرم افزار موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    269
    دانلود Cakewalk v28.11.0.021 x64 - نرم افزار استودیو حرفه ای ساخت، ویرایش، میکس و مسترینگ موسیقی

    Cakewalk استانداردی جدید برای استودیو های ضبط مدرن است که بعنوان محصولی از BandLab در پی بیش از 30 سال تجربه و تلاش بی وقفه برای ارائه محصولات نوآورانه در حوزه ضبط و میکس حرفه ای صدا، ارائه شده است. این نرم افزار بعنوان مجموعه ای کامل از ابزارها و تکنولوژی های پیشرفته تولید موسیقی با رابط کاربری الهام بخش و ساده و گردش کاری بی دردسر، تجربه ای منحصربفرد و خلاقانه که تنها در کار با SONAR می توانستید داشته باشید را برایتان فراهم می کند.
    برای ترکینگ، میکس و مسترینگ آهنگ ها، Cakewalk از ابزارهای ضروری گرفته تا ابزارهای پیشرفته و خاص هرآنچه نیاز دارید را فراهم نموده است. بطور کلی آهنگسازی، ضبط با کیفیت اجراها، تولید نامحدود ترک های MIDI، ویرایش آهنگ های ضبط شده، میکس آهنگ ها و به اشتراک گذاری آهنگ نهایی، را می توان با Cakewalk به بهترین نحو انجام داد.

    207
    دانلود Arturia Synths V-Collection 2022.11 CE x64 - مجموعه سینت های کمپانی آرتوریا

    آرتوریا سینت وی-کالکشن

    Arturia یکی از شرکت های مشهوری است که ابزار موسیقی الکترونیکی، از جمله سینت سایزر نرم افزار، دستگاه های درام، سینتی سایزر آنالوگ، کنترل کننده های MIDI، ترتیب سنج (sequencers) و برنامه های موبایل را طراحی و تولید می کند.
    سینت های کمپانی Arturia به دلیل اصیل و منحصر به فرد بودن بسیار شناخته شده اند. با یک سینت سایزر آرتوریا (Arturia synthesizer) می توانید مجموعه ای متنوع از صداهای مصنوعی را برای آهنگ های خود ایجاد کنید. آنها مجموعه ای از سینت های قدرتمند آنالوگ و دیجیتال دارند که هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه ای ایده آل هستند.

    85

    دانلود Tauon Music Box 7.4.3 - موزیک پلیر جدید و رایگان برای ویندوز

     

    دانلود Tauon Music Box

    | موزیک پلیر جدید و رایگان برای ویندوز |

     

    Tauon Music Box 7.4.3 نام یک موزیک پلیر زیبا، مدرن و پرامکانات است که برای کاربران در سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده و با دارا بودن قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی، یک تجربه بی‌نظیر را در حین گوش دادن به موسیقی برای شما به ارمغان می‌آود. با وجود اینکه نسل جدید، معمولا آشنایی بیشتری با Apple Music, Spotify, Google Play Music, Tidal و … دارند، در مقابل نسل قدیمی‌تر تجربه گوش دادن به موسیقی را با پلیرهایی همچون Winamp, jetAudio و … به خاطر می‌آورند. با وجود اینکه امروزه گوش کردن به موسیقی در رایانه شخصی با استفاده از پلیرهای ساده رو به منسوخ شدن می‌رود، با این حال هنوز هم هستند افرادی که گوش کردن به موسیقی و قطعات صوتی به این روش را به طرق جدیدتر ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و به دنبال یک موزیک پلیر زیبا و پرامکانات می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی این نرم افزار را از دست ندهید.

    این نرم افزار، یک مثال حرفه‌ای از یک موزیک پلیر پرامکانات در ویندوز است. به دلیل رایگان، متن‌باز بودن و همینطور جذابیت بالا در طراحی، این موزیک پلیر توانسته در مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن گذشته محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران کسب کند. رابط گرافیکی این نرم افزار، آن را به عنوان یک پکیج بسیار جذاب و ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای موسیقی تبدیل می‌کند. این نرم افزار از انواع فرمت‌های صوتی رایج مثل MP3, FLAC, OGG و … پشتیبانی کامل دارد و کاربر می‌تواند در محیط آن انواع قطعات صوتی، لیست‌های پخش و … را پخش کرده و از تجربه کار با آن لذت ببرد

    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 16 آبان 1401 دانلود نرم افزار موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    264
    دانلود Native Instruments Maschine v2.16.0 x64 - نرم افزار وی اس تی ساخت ریتم، ملودی و هارمونی

    نرم افزار Maschine

    Maschine از نرم افزار های آهنگ سازی متعلق به کمپانی بزرگ و شناخته شده Native Instruments می باشد که با کمک آن می توانید انواع صداهای اختصاصی، ریتم، ملودی و هارمونی و بیت را به وسیله سینتی سایزر ها بسازید. محیط کاربری مناسب این نرم افزار فرآیند آهنگسازی را سریع، آسان و سرگرم کننده نموده است و به شما امکان می دهد ایده های خود را به راحتی به تولیدات حرفه ای تبدیل کنید. Maschine شامل چند پد رنگی، همانند لانچ پد واقعی، برای کنترل بیت و ریتم های ساخته شده می باشد که می توانید هر پد رنگی را به یک گروه خاص اختصاص دهید. عملکرد هریک از پد ها نیز به صورت کامل در برنامه قابل مشاهده و تغییر است. از سایر ویژگی های بارز این وی اس تی نیز می توان به اکسپشن های فراوان ارائه شده برای آن اشاره نمود. همچنین دارای بیش از 5 گیگابایت صدا و الگوهای آماده تولید است.

    224

    دانلود Windows Video Converter 2020 8.0.6.2 - تبدیل فرمت‌های ویدیویی

     

    دانلود Windows Video Converter

    | تبدیل فرمت‌های ویدیویی |

     

    Windows Video Converter 2022 v9.9.9.8 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه تبدیل فرمت‌های ویدیویی به همدیگر است که به کمک آن می‌توانید انواع مختلف فرمت‌ها را در نهایت سادگی به همدیگر تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، دستگاه‌های مختلف معمولا از فرمت خاصی برای ضبط و پخش فیلم‌ها پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، زمانی که شما یک فایل ویدیویی را به کمک دوربین گوشی آیفون ضبط می‌کنید، امکان پخش مستقیم آن در برخی گوشی‌های قدیمی‌تر اندروید برایتان وجود ندارد. در چنین مواقعی لازم است که فرمت فایل ویدیویی مورد نظر خود را به فرمتی قابل پخش در دستگاه مقصد تبدیل کنید.

    به مظور تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی به همدیگر، حتما لازم نیست که از ابزارهای حرفه‌ای و یا ترکیبی از چند برنامه مختلف استفاده کنید؛ زیرا که با استفاده از این برنامه کاربردی قادر هستید فایل ویدیویی مورد نظر خود را به آسانی به بیش از 1000 فرمت مختلف متناسب با نیاز خود تبدیل کنید. استفاده از این برنامه، تا 30 برابر سرعت تبدیل ویدیوها را بالاتر می‌برد و این در حالی‌ست که کیفیت اصلی فایل ویدیویی شما حین فرآیند تبدیل به طور کامل حفظ خواهد شد. در صورتی که شما هم نیاز به یک جعبه ابزار کامل برای تبدیل فرمت‌های ویدیویی دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. 

    169
    دانلود 4K Video Downloader v5.0.0.5103 Beta x86/x64 - نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین

    نرم افزار 4K Video Downloader

    4K Video Downloader نرم افزاری برای دانلود سریع ویدیو های با کیفیت از وبسایت هایی نظیر یوتیوب می باشد که رابط کاربری ساده نرم افزار به شما اجازه می دهد تا توسط کلید Paste Url لینک ویدیو را از Clipboard وارد کرده و به لیست دانلود خود اضافه کنید. یکی از مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader پشتیبانی از فرمت های جدید با کیفیت بالا می باشد. همانطور که می دانید فرمت های جدیدی مانند 4K و 8K که به تازگی وارد دنیای مجازی شده اند با کیفیت دو برابر و چهار برابر فایل های Full HD ارایه می شوند و نرم افزار های کمی از این فرمت ها پشتیبانی می کنند و قابلیت دانلود آن ها نیز در هر نرم افزاری وجود ندارد. نرم افزار 4K Video Downloader با استفاده از آخرین تغییرات ایجاد شده در هسته می تواند این فایل ها را از سایت های مختلف دریافت نماید. بخش جالبی که در نرم افزار 4K Video Downloader قرار داده شده بخش Smart Mode می باشد . بطوریکه کاربر ابتدا فرمت مورد نظر خود را انتخاب می کند، سپس نرم افزار با استفاده از حجم و فرمت ،نوع فایل ویدئویی مورد نظر را دانلود می کند. تبدیل به فرمت های MP4, MKV, M4A, MP3, FLV, 3G پس از دانلود از دیگر مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader به شمار می رود.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار  4K Video Downloader:
    - قابلیت دریافت ویدیوی های با کیفیت بالا از جمله 4K و 8K
    - امکان دانلود ویدیوهای سایت های مختلف
    - دانلود پلی لیست کامل ویدیوها از وب سایت های پخش ویدیوی آنلاین
    - ذخیره سازی ویدیوها در کیفیت های HD 1080p, HD 720p یا 4K
    - دارا بودن قابلیت ذخیره سازی زیرنویس
    - امکان ذخیره سازی پروفایل های تنظیمات
    - امکان دانلود فیلم های 3 بعدی
    - دارا بودن نسخه مختلف برای انواع پلت فرم ها
    - قابلیت تبدیل ویدیوها پس از دانلود به فرمت های رایج
    - دارای گزینه Smart Mode برای سهولت در دانلود
    - رابط کاربری ساده و آسان
    - و ...

    4K Video Downloader Screenshot 1

    4K Video Downloader

    4K Video Downloader allows to download video, audio and subtitles from YouTube in high-quality and as fast as your computer and connection will allow. If you want that video on your iPad, iPhone or other device we've got you covered. Downloading is simple and straightforward: just copy the video link from your browser and click 'Paste Url'. Done!

    More info (open/close)

    سیستم مورد نیاز

    OS: Windows 7 and newer

    مشخصات

    گزارش انتشار نسخه جدید

    شرکت سازنده: OpenMedia LLC Link to
    نام انگلیسی: 4K Video Downloader
    شماره نسخه: v5.0.0.5103 Beta
    حجم فایل: 91 + 105 مگابایت
    تاریخ انتشار: 23:55 - 1401/7/16 | 2022.10.08
    منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
    امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

    راهنمای نصب

    1- نرم افزار را نصب کنید.
    2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در نوار پایین ویندوز، در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار دارد آن را ببندید.
    3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
    4- نرم افزار را اجرا کنید.

    * محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
    - در ویندوز 10و11: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
    - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
    - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
    - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.

    رمز فایل www.p30download.com 
    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 18 مهر 1401 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    91

    دانلود Xreveal 2.3.1 - شکستن قفل‌های CD/DVD/Blu-ray

     

    دانلود Xreveal

    | نرم افزار شکستن قفل‌های CD/DVD/Blu-ray |

     

    Xreveal 2.3.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور از بین بردن محدودیت از دیسک‌های CD/DVD/BR و برداشتن کلیه موانع موجود برای کپی و به‌اشتراک‌گذاری محتوای آن‌هاست. این برنامه، به طور خاص با هدف از بین بردن محدودیت دیسک‌های فشرده عرضه شده و ضمن سازگاری کامل با دیسک‌های سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلوری به شما کاربران قابلیتی می‌دهد که بتوانید هرگونه محدودیت موجود بر روی دیسک‌های محافظت شده را از بین ببرید و به سادگی محتوای آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. با توجه به اینکه این روزها، دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray کاربرد کمتری به نسبت انواع دیگر دیسک و حافظه‌ها دارند، کاربران ترجیح می‌دهند که از حافظه‌های جایگزین برای دسترسی به اطلاعات مختلف خود استفاده کنند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر دیتای موجود در انواع دیسک‌های فشرده هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

    این نرم افزار، بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید محتوای دیسک CD/DVD/Blu-ray از قبیل فیلم و یا موسیقی را استخراج و محدودیت‌های به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها را از بین ببرید. با این ابزار، شما می‌توانید هرگونه محدودیت و یا قفل‌های نرم افزاری موجود بر روی دیسک‌های مذکور را از میان بردارید و از کارکرد جادویی این نرم افزار نهایت بهره را ببرید. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربران بلافاصله بعد از نصب و راه‌اندازی می‌توانند استفاده از آن را شروع کرده و با آن محدودیت‌های موجود بر روی دیسک‌ها را از بین ببرند

    115

    دانلود HitPaw Object Remover 1.0.0.16 - حذف اشیای اضافه از فیلم‌ها

     

    دانلود HitPaw Object Remover

    | حذف اشیای اضافه از فیلم‌ها |

     

    HitPaw Object Remover 1.0.0.16 نام یک ابزار کاربردی و جدید به منظور حذف کردن اشیای اضافه از فیلم‌ها است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به شکلی هوشمندانه، حرکات اشیای مورد نظرتان در فیلم‌ها را تشخیص داده و با تکنولوژی هوش مصنوعی آن‌ها را به شکلی کاملا طبیعی و غیرمحسوس حذف کنید. احتمالا این نیاز برای شما هم احساس شده که بخواهید در ویدیوهایی که با گوشی موبایل خود به صورت شخصی ضبط می‌کنید، اشیای اضافی را حذف کنید؛ البته به گونه‌ای که اثرات آن در پس‌زمینه فیلم محسوس نباشد! اگر که به دنبال ابزاری برای حذف کردن اشیا و یا اشخاص از فیلم‌های خود هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم که قادر است چنین کاری را با سهولت و سادگی بسیار برای شما به انجام برساند.

    آیا برای حذف کردن اشیای اضافه از ویدیوها با مشکل مواجه هستید و هنوز ابزار مخصوص به این کار را پیدا نمی‌کنید؟ با استفاده از نرم افزار قدرتمند و باکیفیتی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، همه چیز برای آنکه بتوانید اشیاء را از پس‌زمینه ویدیوها پاک کنید ساده‌تر خواهد شد. این برنامه با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و قادر است ضمن تشخیص پس‌زمینه، آن را در تمام فرآیند قفل کند تا پس از حذف شدن شیء و یا شخص مورد نظر از فیلم، هیچ تغییر محسوسی در پس زمینه رخ ندهد و همه چیز طبیعی جلوه کند.

    278

    دانلود Cider 1.5.4 Beta 34 - سایدر؛ پلیر اپل موزیک برای ویندوز

     

    دانلود Cider

    | سایدر؛ پلیر اپل موزیک برای ویندوز |

     

    Cider 1.5.4 Beta 34 نام یک اپ رایگان، متن‌باز و کاربردی برای استریم کردن موزیک از سرویس اپل موزیک (Apple Music) آن‌هم بدون استفاده از آیتونز (iTunes) است. همانطور که می‌دانید، لزوم اپل به استفاده از آیتونز برای انجام عملیات مختلف از قبیل نصب اپ، دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی، سرویس‌های فیلم / موزیک و …، گاها موجب برخی نارضایتی‌ها در بین کاربران بوده و بسیاری افراد، ترجیح می‌دهند که به یک طریق جایگزین به غیر از استفاده‌ی آیتونز به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. اگر که شما هم از کاربران سرویس اپل موزیک هستید و می‌خواهید بدون استفاده از آیتون از امکانات آن بهره ببرید، نرم افزار سایدر یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای این کار است.

    همانطور که می‌داین، برای سرویس اپل موزیک در حال حاضر اپلیکیشن اختصاصی وجود ندارد و برای دسترسی به محتوای دلخواه، می‌بایست آن را در آیتونز جستجو کنید. اگر که به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید و می‌خواهید از طریق یک اپ مخصوص به محتوای اپل موزیک دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن سایدر را از دست ندهید. سایدر یک اپ متن‌باز و رایگان است که به عنوان کلاینت غیررسمی اپل موزیک برای ویندوز و مک منتشر شده و با این اپ شما می‌توانید اط طریق حساب کاربری اپل، در محیطی زیبا و جذاب به محتوای رسانه‌ای و مورد علاقه‌ی خود از هنرمندان مختلف دسترسی داشته باشید

    نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 15 مرداد 1401 دانلود نرم افزار موزیک ایرانی خارجی
    ادامه
    108

    بروز شده به جدیدترین نسخه

    Everyone Piano

    Everyone Piano یک ابزار و برنامه ای ویژه برای یادگیری پیانو است . بوسیله آن شما میتوانید بصورت کاملا رایگان ، استفاده از یک پیانو را شبیه سازی کنید بطوری که تمامی خدمات ویژه یک پیانوی واقعی را برای استفاده نیاز داشته باشید . تنها کافیست Everyone Piano را دانلود و نصب نمایید و از بخش های مختلف آن استفاده لازم را ببرید .

    در هر پیانوی واقعی صدا ها و موسیقی های مختلفی ضبط شده و قابل ضبظ است ؛ میتوان در پیانو برای کامپیوتر این زمینه گفت که بوسیله Everyone Piano شما تمامی این قابلیت ها را خواهید داشت ، بطوری که با مراجعه مجازی به بخش مربوطه در منوی صدا ، میتوانید از آن استفاده کنید .

    از دیگر قابلیت های ویژه آن ، ضبط موسیقی ها و استخراج آن در کامپیوتر شخصیتان با پسوند مورد علاقتان است بطوری که با ضبط موسیقی های اجرا شده توسط انگشتانتان ، قادر خواهید بود این قطعه بیاد ماندنی را نزد خود نگه دارید . استفاده از آن بسیار آسان است و با کیبورد کامپیوتر شخصیتان قادر خواهید بود تمامی اجزای پیانو را لمس نمایید .

    نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 مرداد 1401 دانلود نرم افزار موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
    ادامه
    360
    امتیاز

    دانلود با کیفیت ۴۸۰ | دانلود با کیفیت ۷۲۰ | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

    بازی Injustice 2 – بی‌عدالتی ۲ یک ویدئو گیم در سبک مبارزه‌ای است که توسط شرکت بازی سازی ندررلم استودیوز ساخته شده است و بوسیله کمپانی بزرگ وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های ps4 و xbox1 منتشر شد. همچنین نسخه کامپیوتر ویندوز این بازی در نوامبر ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. دانلود بازی Injustice 2 در ادامه مطلب.. با ویجی دی ال بزرگترین مرجع دانلود گیم و دورهمی گیمیرها همراه باشید.


    داستان Injustice 2 بی‌ عدالتی ۲

    این بازی دنباله‌ای بر بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. همانند قسمت پیشین، یک نسخه به صورت اپ موبایل نیز برای سیستم عامل‌های آی‌اواس و اندروید عرضه شد.

    داستان بازی Injustice 2حول محور شخصیت بتمن و تلاش او برای بازگرداندن جامعه پس از سقوط سازمان سوپرمن است؛ اگرچه با ورود گروه شرور بزرگ تازه تشکیل شده‌ای با عنوان انجمن سری و همچنین شخصیت برین‌ نیاک، بتمن مجبور به آزاد نمودن سوپرمن زندانی برای کمک کردن در مقابل این تهدیدات شد.

    نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 27 تیر 1401 فیلم خارجی موزیک خارجی بازی بازی کامپیوتر
    123

    دانلود dupeGuru 4.3.1 x86/x64 - نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری

     

    دانلود dupeGuru

    | نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری |

     

    dupeGuru 4.3.1 x86/x64 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا سیستم خود را از فایل‌ها و دیتاهای تکراری و بلااستفاده پاک کنید. با این کار شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای هارد دیسک را آزاد کرده و از آن به شکل موثرتری استفاده کنید. این اپ، در واقع یک نرم افزار متن‌باز و کراس پلتفرم برای حذف کردن اطلاعات تکراری از سیستم است؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید با اجرا و اسکن دقیق هارد دیسک سیستم، کلیه اطلاعات تکراری در جای جای سیستم را تشخیص داده و با چند کلیک اقدام به حذف آن کنید.

    کارکرد روزانه و مداوم با سیستم‌های رایانه‌ای، معمولا این مشکل را به وجود می‌آورند که اطلاعات شخصی کاربر در قسمت‌های مختلف تکرار شده باشد. جستجو و پیدا کردن اطلاعات تکراری در قسمت‌های مختلف سیستم به طور دستی، کاری سخت و پرخطا است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید سیستم خود را به طور کامل از لحاظ وجود یا عدم وجود اطلاعات تکراری اسکن کنید و در صورت موجود بودن، نسخه‌های تکراری فایل‌ها را حذف کنید. با این اقدام، شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای اشغال شده در سیستم را آزاد و فضای آن را برای ذخیره اطلاعات شخصی‌تان مورد استفاده قرار دهید

    153

    دانلود Apowersoft Video Converter Studio 4.5.6 - مبدل قدرتمند فرمت های ویدیویی

     

    دانلود Apowersoft Video Converter Studio

    | مبدل قدرتمند فرمت های ویدیویی |

     

    Apowersoft Video Converter Studio 4.8.6.5 نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که فایل های ویدیویی خود با فرمت های AVI, MP4, FLV, MKV و … را به همدیگر تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار از فرمت های صوتی رایج از جمله MP3, MP2, OGG, AAC و … نیز پشتیبانی کامل دارد. همانطور که می دانید امروزه دستگاه های دیجیتالی مختلف، جهت پخش فایل های ویدیویی، نیازمند فرمت های مخصوص و منحصر به فرد خود هستند، توسط نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آمده کرده ایم، شما می توانید فایل های ویدیویی خود را در میان طیف وسیعی از انواع فرمت های شناخته شده تبدیل کنید.

    این نرم افزار به منظور ساده سازی کارها، مجموعه ای از پروفایل های از پیش آماده شده را نیز در نظر گرفته تا شما با انتخاب آنان سریعاً فایل ویدیویی خود را به فرمت مخصوص به آن تبدیل کنید. برای مثال شما می توانید با انتخاب پروفایل آیفون 7 یا آیپد، سریعاً فایل ویدیویی تان را به فرمت و رزولوشن مخصوص این دستگاه تبدیل کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

     

     

     

    ویژگی های کلیدی نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio :

    – قابلیت تبدیل انواع فایل های ویدیویی و همچنین استخراج صدا از فایل های ویدیویی

    – امکان تبدیل فرمت های صوتی به همدیگر

    – پشتیبانی کامل از قابلیت تبدیل ویدیوهای 1080P و 720P

    – قابلیت اضافه کردن فایل زیرنویس یا صوت دوبله به فیلم ها

    – دارا بودن تنظیمات دقیق و قابل شخصی سازی برای زیرنویس ها

    – امکان ادغام چندین فایل ویدیویی با همدیگر

    – پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های خروجی

    – دارا بودن قابلیت ویرایش ویدیوها، تکه تکه کردن فیلم ها، جدا کردن قسمتی از تصویر، پرخش، تنظیم نور و کنتراست

     

    مشخصات
    • فرمت : EXE
    • حجم : 49 مگابایت
    • منبع : یاس دانلود
    • رمز : www.yasdl.com
    • دانـــــــلود
    • www.yasdl.com



    ترافیک نیمه بها
    سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
    در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
    244

    Movavi-Video-Editor

    دانلود Movavi Video Editor جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار Movavi Video Editor با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

    Movavi Video Editor نرم افزار و و همچنین ویرایشگر مفید و قدرتمندی است که شما می توانید یک ویدئو از ۰ تا ۱۰۰ را با استفاده از این نرم افزار ویرایش و تدوین کنید.شما می توانید با استفاده از ابزار های نرم افزار Video Editor یک ویدئو به صورت حرفه ای و در سطح هالیوود درست کنید و البته بستگی به خلاقیت خودتان دارد.شما می توانید کار های مختلفی را با استفاده از این نرم افزار انجام دهید.شما می توانید ویدئو هارا برش دهید و یا بتوانید چندین تیکه از ویدئو را در کنار هم قرار دهید بدون اینکه کیفیت ویدئو کاهش یابد.از ابزار های دیگه می توان به قرار دادن موسیقی و آهنگ به روی ویدئو اشاره کرد و می تواند ویدئوی شمارا جذاب بکند.

    80

    دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2 با دوبله فارسی "دانلود فیلم سونیک 2 "

    دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2 با دوبله فارسی “دانلود فیلم سونیک ۲ “

    دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2 – دوبله فارسی فیلم سینمایی سونیک خارپشت ۲ با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

    درباره فیلم Sonic the Hedgehog 2 سونیک خارپشت ۲ :

    سونیک خارپشت ۲ Sonic the Hedgehog 2 یک فیلم کمدی اکشن ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی منتشر شده توسط سگا و دنباله Sonic the Hedgehog (۲۰۲۰) است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر و نویسندگی پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینتون، بن شوارتز در نقش صداپیشگی سونیک جوجه تیغی در کنار جیمز مارسدن، تیکا سامپتر، ناتاشا راثول، آدام پالی، شمار مور، کالین اُو بازی می کند. شاگنسی، لی مجدوب، ادریس البا و جیم کری. این فیلم داستان سونیک و تیلز را دنبال می‌کند که برای یافتن استاد زمرد قبل از دکتر روباتنیک و ناکلز اکیدنا، متحد می‌شوند، در حالی که با سازمان نظامی G.U.N هم مبارزه می‌کنند. پس از موفقیت فیلم اول، پارامونت پیکچرز در ماه مه ۲۰۲۰ اعلام کرد که دنباله این فیلم خواهد بود و فاولر به عنوان کارگردان بازمی گردد، در حالی که کیسی و جاش میلر به عنوان نویسنده بازمی گردند، و شوارتز، کری و بقیه بازیگران نقش های خود را از فیلم قبلی تکرار می کنند. فیلمبرداری از مارس تا ژوئن ۲۰۲۱ در ونکوور و هاوایی انجام شد.برای دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2 دانلود فیلم سونیک ۲ و یا تماشا با کیفیت بلوری ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰ با لینک مستقیم و رایگان زیرنویس فارسی و دوبله فارسی فیلم جدید به ادامه مطلب مراجعه فرمایی

    نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 06 خرداد 1401 فیلم خارجی کلیپ موزیک خارجی
    ادامه
    187
    دانلود VirtualDJ Pro 2021 Pro Infinity v8.5.6921 x64 + v8.4.5681 - نرم افزار دی جی و میکس فایل های ص

    ویرچوال دیجی پرو

    VirtualDJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاهاً بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از پس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
    با زبان ساده باید گفت Atomix VirtualDJ Pro یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و  پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایل های MP3. موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگ  های شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. Atomix Virtual DJ Pro با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته BeatLock engine با سهولت هر چه تمام تر به شما امکان میکس فایل های mp3 و یا فایل های حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. موتور هوشمندی که در این نرم افزار تعبیه شده امکانات اتوماتیک فراوانی را در یک فضای ساده و بدون سردر گمی برای کاربر فراهم می سازد.

    از دیگر امکانات برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که برنامه مذکور از ورودی ها و همچنین خروجی های دیجیتال صدا پشتیبانی می کند تا بتوانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و برای ادیت آهنگ نیز با در امکان قرار دادن اکولایزر ها و ابزار های حرفه ای مورد نیاز به شما امکان ساخت آهنگ مورد علاقه خود را با کمترین مشکل و دردسر و بدون معطلی می دهد. هر آنچه را که از یک نرم افزار حرفه ای انتظار دارید را در Atomix Virtual DJ Pro به راحت ترین صورت ممکن بیابید، استفاده کنید و لذت ببرید.

    258
    دانلود Hit'n'Mix RipX DeepAudio v5.2.6 x64 - نرم افزار جداسازی موزیک های میکس شده

    اگر به دنبال ابزاری برای ویرایش و جداسازی موزیک های از قبل میکس شده هستید، نرم افزار RipX DeepAudio راه حل موثری برای شما خواهد بود. این نرم افزار با بهره مندی از قابلیت های هوشمندانه قادر به برش و مجزا سازی حرفه ای صدا های میکس شده است. علاوه بر این با ارائه ابزار های ویرایش و دستکاری صدا قادر به استخراج صدا های جدا شده با بالاترین کیفیت ممکن است که می توانید آن ها را در قالب اکثر فرمت های صوتی، حتی MIDI ذخیره کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Hit'n'Mix RipX DeepAudio:
    - جداسازی موزیک های میکس شده
    - ابزار های ویرایش و اصلاح صدا
    - حذف نویز های اضافی
    - تنظیم تن، پیچ و تایم
    - استخراج صدا در قالب اکثر فرمت های صوتی
    - عملکرد مستقل یا همراه با DAW
    - رابط کاربری مناسب
    - و ...

    488
    دانلود FlixGrab v5.2.0.422 Premium - نرم افزار دانلود سریال ها و فیلم های شبکه Netflix

    نت‌فلیکس (Netflix) بعنوان یکی از شرکت های تولید کننده فیلم، سریال و مجموعه‌های تلویزیونی آمریکایی فعالیت دارد که در سال های اخیر بیشتر افراد آن را بعنوان شبکه ای برای پخش آنلاین مجموعه های تلویزیونی میشناسند و برای تماشای برنامه های این شبکه باید به اینترنت متصل باشید.
    FlixGrab نرم افزاری منحصربفرد برای دانلود کامل سریال ها، برنامه های تلویزیونی، مستندها و فیلم های شبکه Netflix است. با استفاده از این برنامه می توانید به کامل سریال های نت فیلیکس پرداخته و سپس آن ها را بصورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) و بدون محدودیت هایی که نتفیلیکس دارد بر روی هر دستگاهی مشاهده کنید. برای دانلود سریال ها با این نرم افزار تنها کافیست آدرس URL فیلم موردنظرتان در شبکه Netflix را در نرم افزار کپی کنید!

    189
    دانلود Stereo Tool v9.90 x86/x64 + Plugin for Winamp - نرم افزار تنظیم و بهبود کیفیت صدا

    استریو تول

    Stereo Tool پردازنده قدرتمندی است که برای  تنظیم و بهبود فرکانس صدا، طراحی شده است. این نرم افزار تعدادزیادی فیلتر صدا و تنظیمات برای شما فراهم می کند که به شما اجازه کار در تمام جنبه های سیگنال را می دهد. در حقیقت می توان گفت که آرایه وسیعی از قابلیت ها در یک رابط کاربری کاربرپسند بسته بندی شده است. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هیچ پیکربندی خاصب برای استفاده نیاز ندارد و هر دو گروه کاربران مبتدی و حرفه ای به خوبی می توانند از این نرم افزار بهره ببرند. از این نرم افزار برای یکنواخت سازی صدای فایل های صوتی استفاده می شود. با امکانات موجود در نرم افزار قادر خواهید بود تا کیفیت فایل های صوتی بی کیفیت خود را افزایش دهید و همین طور صدای موسیقی هایی را که به صورت استریو (2 کاناله) ضبط گردیده اند را با وضوح بیشتری گوش کنید. امکان تغییر و تنظیم فرکانس های صوتی با نرم افزار فوق ممکن است که به شنیده شدن بهتر اصوات و فرکانس های بسیار پایین کمک می کند. علاوه بر این به عنوان پلاگینی برای پلیر WINAMP نیز مورد استفاده قرار می گیرد. Stereo Tool یک ابزار حرفه ای برای بهبود کیفیت فایل های صوتی است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Stereo Tool:
    - بالا بردن کیفیت صدا با استفاده از تعداد زیادی پردازنده
    - بهبود کیفیت فایل های صوتی به صورت حرفه ای
    - آرایه وسیعی از ویژگی های بسته بندی شده در یک رابط کاربر پسند
    - 10 باند کمپرسور multiband
    - تصحیح خطا در امواج  و فرکانس ها
    - مرکز بلندگوی باس و تنظیمات باس
    - کاهش صدای خش خش
    - 3 سطح حفاظت از حد خارج شدن
    - استفاده آسان
    - قابل استفاده برای هر دو گروه کاربران مبتدی و حرفه ای
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
    - و ...

    79
    save

    بروزشده به جدیدترین نسخه

    Free Netflix Download

    Free Netflix Download برنامه ای منحصر به فرد و قدرتمند برای دانلود کلیه ی سریال ها، سریال های تلویزیونی ، فیلم ها ، اطلاعات و فیلم ها و موزیک های نتفلیکس به صورت رایگان می باشد. با استفاده از برنامه دانلود نتفلیکس شما می توانید هر ویدیویی را از نتفلیکس دانلود و به صورت افلاین در هر دستگاهی بدون دسترسی به اینترنت و بدون محدودیت با موتور قدرتمند این نرم افزارتماشا کنید. نتفلیکس شبکه ای سیال یا اینترنتی پخش فیلم ، سریال و مجموعه های تلویزیونی می باشد .

    شرکت سازنده نرم افزار Free Netflix Download یعنی FreeGrabApp به طور کامل قوانین کپی رایت را رعایت میکند و به قوانین ایجاد شده توسط نتفلیکس و سرویس های ویدیویی دیگر احترام میگذارد پس استفاده از آن برای نیاز های شخصی کاملا قانونی است اما کاربر حقی مبنی بر اشتراک گذاری آن با اشخاص دیگری را ندارد. نحوه کار این نرم افزار ساده و محیط آن بسیار کاربردی است . شما ابتدا لینک ویدیو مورد نظرخود را از مرورگر کپی کرده و آن را در محیط اپلیکیشن Paste میکنید سپس روی Download کلیک میکنید و دانلود ویدیو موردنظر شما شروع میشود.

    469
    دانلود Leawo Prof. Media v11.0.0.2 DC 18.04.2022 - نرم افزار قدرتمند چندمنظوره برای تبدیل فرمت، کپی،

    Leawo Prof. Media نرم افزاری قدرتمند، جامع و چندمنظوره برای مدیریت فایل های ویدئویی و چندرسانه ای در زمینه های مختلف می باشد. از تماشای فیلم با کیفیت بالا گرفته تا تبدیل فرمت ویدئو های HD، تبدیل صدا، رایت کردن، ریپ کردن دی وی دی، ساخت دیسک های بلوری، کپی کردن دی وی دی، ساخت DVD، ساخت اسلایدشویی از تصاویر دلخواه، رایت اسلایدشو بر روی دیسک های بلوری و دی وی دی، دانلود فیلم های یوتیوب و... . این نرم افزار به عنوان یک مبدل رسانه ای قادر به برطرف کردن مسائل مربوط به ناسازگاری فرمت ها در حین عملیات تبدیل نیز می باشد. Prof. Media با پشتیبانی از فرمت های ویدئویی محبوب، امکان تبدیل فیلم های با کیفیت HD به فرمت های مختلف MP4, AVI, MOV, FLV, MKV, WMV, RM, MPEG و ... را نیز فراهم نموده است. با کپی کردن آسان و سریع محتوای DVD ها با کمک این نرم افزار بر روی سیستم خود، می توانید از آن به عنوان ابزاری جهت بکاپ گیری از فایل های ویدئویی خود نیز استفاده کنید. تمام این موارد تنها بخشی از قابلیت های گسترده این نرم افزار می باشد که با و نصب آن متوجه خواهید شد که Prof. Media پاسخگوی تمام نیاز های کاربردی و ضروری شما در کار با دیسک ها و فایل های ویدئویی خواهد بود.

    480
    دانلود GiliSoft Audio Toolbox Suite v9.0.0 - نرم افزار کار با فایل های صوتی

    GiliSoft Audio Toolbox Suite نرم افزاری شامل 9 برنامه قدرتمند و مفید صوتی می باشد که در قالب یک پکیج نرم افزاری جامع، کار با فایل های صوتی را برای شما آسان نموده است. این مجموعه شامل ابزار های ضبط صدا، کات کردن صدا، ادغام چند فایل صوتی با یکدیگر، تبدیل فرمت صدا، استخراج صدای فیلم در قالب یک فایل Mp3، ویرایشگر تگ ID3، انتقال صدا به آیتونز، ریپ کردن سی دی و رایت سی دی می باشد. Audio Toolkit قادر به انجام اینگونه عملیات تبدیل، ریپ کردن CD/DVD، رایت آهنگ بر روی CD، ویرایش هر نوع فایل صوتی و ضبط صدا از سایت های موسیقی، ایستگاه های رادیویی، چت های صوتی و ... در قالب فرمت های صوتی MP3، AAC، FLAC، WMA و ... می باشد. همچنین با برش بخش مورد علاقه خود از یک کلیپ صوتی و ذخیره آن در قالب یک فایل MP3 می توانید از آن به عنوان آهنگ زنگ برای تلفن همراه خود استفاده کنید. ابزار ویرایشگر برچسب ID3 به شما امکان اضافه کردن و ویرایش متادیتا های مربوط به یک فایل صوتی مانند ژانر، نام آهنگ، خواننده، آلبوم، سال انتشار، شماره آهنگ و ... را می دهد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Audio Toolbox:
    - ضبط صدا با فرمت های  MP3، AAC، FLAC، WMA و ...
    - امکان پخش صدا های ضبط شده بر روی پلیر های مختلف و دستگاه های قابل حمل مثل گوشی
    - امکان برش بخشی از یک فایل صوتی Mp3 Wav WMA و ...
    - جدا کردن قسمت مورد علاقه آهنگ برای استفاده به عنوان زنگ گوشی
    - ادغام و ترکیب چند فایل صوتی با یکدیگر
    - مبدل صوتی
    - افزودن افکت به صدا
    - تغییر صدا
    - تنظیم سرعت صدا
    - استخراج صدا از فایل های ویدئویی و ذخیره در فرمت های MP3 و WAV با کیفیت بالا
    - ویرایشگر تگ های ID3
    - امکان انتقال موسیقی و صدا های ضبط شده به iTunes
    - ریپ کردن سی دی های صوتی به فرمت های WMA, MP3, OGG, VQF, FLAC, APE و WAV
    - رایت کردن آهنگ بر روی سی دی
    - و ...