google-site-verification=gLM8HhoBq0cZ9ObPKoUIY5xvrU6LKoT6asmvkszTKrY فونت
>

فونت

20

دانلود Kali Linux 2017.1 (32/64-bit) Light / Full - سیستم عامل کالی لینوکس

 

دانلود Kali Linux

| سیستم عامل کالی لینوکس |

| جایگزینی قدرتمند برای بک ترک 5 |

 

Kali Linux 2024.2 32/64-bit سیستم عامل کالی لینوکس یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل منبع باز لینوکس، برای متخصصین هک و امنیت است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل لینوکس، یک سیستم‌عامل کامپیوتری امن، پرسرعت، سبک و رایگان است که از سوی برنامه‌نویسان سرتاسر دنیا، توسعه داده می‌شود. در فرآیند توسعه توزیع‌های مختلف سیستم‌عامل لینوکس، بسیاری از برنامه‌نویسان شرکت دارند. همین امر، موجب امنیت فوق‌العاده و مثال زدنی این سیستم‌عامل گردیده است. سیستم‌عامل بک ترک 5 (BackTrack 5 r3) برای مدتی طولانی، از سوی انواع هکرها و متخصصان امنیتی، مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با پایان یافتن عمر این سیستم‌عامل، توسعه‌دهندگان آن، با عرضه سیستم‌عامل جدید کالی لینوکس، توانستند یک بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار نمایند.

در ماه مارس 2013، تیم توسعه‌دهنده بک ترک، با عرضه نسخه کاملا جدید این سیستم‌عامل با نام کالی، یک بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفتند. به واقع می‌توان گفت کالی لینوکس، اصلی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای یک هکر یا متخصص امنیتی را در خود جای داده است. توسط Kali Linux ، شما کاربران به مجموعه‌ای عظیم از انواع ابزارهای تست امنیتی در شبکه اینترنت دسترسی کامل دارید. کالی لینوکس در مجموع بیش از 300 نرم افزار از پیش نصب شده را در خود دارد که به کمک آنان می‌توانید تمامی نیازهای خود را در زمینه اسکن پورت‌ها، آی‌پی‌ آدرس‌ها، آنالیز بسته‌ها، کرک پسوردها و … دسترسی داشته باشید. بسیاری از ابزارهای امنیتی موجود در کالی لینوکس، هیچ نمونه‌ی مشابهی در ویندوز ندارند، از این رو توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از متخصصین هک و امنیت در سییستم‌های کامپیوتری باشید، در اولین قدم کالی لینوکس را نصب کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل کالی لینوکس را از ادامه مطلب وب سایت  دریافت نمائید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 18 خرداد 1403 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
17

Wise Care 365 مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از نرم افزار Wise Care 365 بسیار راحت بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و ... بخشی از امکاناتی است که نرم افزار Wise Care 365 در اختیار کاربران قرار می دهد.

24

دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

 

دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

| مایکروسافت آفیس 2021 |

 

آفیس 2021 – Microsoft Office 2016-2021 Version 2404 Build 17531.20128 LTSC AIO + Visio + Project Retail-VL x86/x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار آفیس 2021 را از ادامه مطلب وب سایت دریافت نمائید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر فونت
ادامه
31

دانلود ManagedShell 0.0.248 - لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز

 

دانلود ManagedShell

| لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز |

 

ManagedShell 0.0.248 نام یک لایبرری جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت پوسته‌های ظاهری مختلف و جذاب برای سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، ویندوز به دلیل برخورداری از واسط گرافیکی و المان‌های مختلف، یک سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار در بین کاربران است. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک لایبرری جدید و کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از آن المان‌های گرافیکی جایگزین را برای ویندوز ساخت و استفاده کرد. این لایبرری جدید که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند پوسته‌های گرافیکی جدید و جایگزین را با استفاده از NET. برای بخش‌های مختلف ویندوز بسازند.

به کمک این لایبرری دات نت، شما توسعه‌دهندگان این زبان هم می‌توانید به راحتی انواع مختلف المان‌های گرافیکی را ایجاد و از آن در پروژه‌های خود استفاده کنید. اگر که شما هم توسعه‌دهنده دات نت هستید، از این لایبرری سی‌شارپ می‌توانید برای ساخت انواع المان‌های شخصی‌سازی شده در ویندوز استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به تسکبار جدید، نوار منو، داک، ویجت‌های مختلف و … مشابه نمونه‌هایی از آن در مک یا لینوکس اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ManagedShell را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
32

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 

دانلود WinThemeChange

| نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز |

 

WinThemeChange 3.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی کنترل و دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی ساده و گویا، تنظیمات تم و فونت را در ویندوز کنترل و آن را مطابق به شرایط و نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانیم، محیط ظاهری ویندوز شامل تنظیمات بصری شامل فونت، تصویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و … از جمله گزینه‌هایی هستند که در ویندوز به حد قابل قبولی امکان شخصی‌سازی دارند و کاربر می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را کنترل کند. اگر که شما نیز می‌خواهید به شکلی ساده و سریع‌تر تنظیمات فونت و تم را در سیستم کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار کمکی استفاده کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تنظیمات تم و فونت را در ویندوز 10 و 11 با سهولت بیشتری کنترل کنید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسندتر بتوانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. اگر که تنظیمات مذکور در ویندوز برایتان پیچیده و یا تغییر آن دشوار است، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinThemeChange را از سایت دانلود دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 27 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
67


Ghost Spectre Windows 10 یک نسخه اصلاح‌شده از سیستم‌عامل اصلی ویندوز ۱۰ است که به‌طور خاص طراحی شده است تا سبک و سریع باشد. ویندوز ۱۰ استاندارد دارای نیازمندی‌های سخت‌افزاری سختگیرانه‌ای برای نصب است که ممکن است مانع ارتقاء برخی از کامپیوترهای قدیمی‌تر شود. به‌منظور رفع این مشکل، Ghost Spectre Windows 10 ویژگی‌ها و برنامه‌های غیرضروری را حذف کرده و مناسب دستگاه‌های با حافظه RAM کمتر، هارد‌دیسک‌های کندتر و پردازنده‌های قدیمی‌تر می‌کند. این نسخه همچنین تنظیمات حریم‌خصوصی و عملکرد را بهینه‌سازی می‌کند تا تجربه‌ای بهتر را برای این دستگاه‌ها فراهم کند.

 

27
دانلود High-Logic FontCreator Professional v15.0.0.2958 x86/x64 + v10.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش فو

فونت کریتور / FontCreator

FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

39

دانلود Stardock Start11 1.11 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11

 

دانلود Stardock Start11

| نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11 |

 

Stardock Start11 2.03 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور کاستومایز کردن شکل ظاهری استارت منو، دکمه استارت و همینطور تسک‌بار ویندوز 10 و ویندوز 11 است. یکی از قابلیت‌های جدیدی که در ویندوز 11 شاهد آن بودیم، تغییر محل قرارگیری آیکون‌های تسک‌بار ویندوز 11 به بخش وسط تسک‌بار بود. با وجود اینکه این قابلیت در ابتدا یک تغییر جذاب و کاربردی به شمار می‌رفت، اما عادت کردن کاربران با آن کار ساده‌ای نبوده و احتمالا مدت زمان طولانی‌تری برای عادت به آن نیاز است. اگر که شما نیز با این تغییر و تحولات ویندوز 11 به سختی کنار آمده و به دنبال راهی برای امتحان کردن استارت منوی قبلی هستید، ما برایتان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای همین کار طراحی شده و می‌تواند شکل ظاهری استارت منوی کلاسیک را به ویندوز 10 و ویندوز 11 بیاورد.

نرم افزاری که در اینجا برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانید در بین تم و استایل‌های مختلف استارت منوی ویندوز سوئیچ کنید و شکل ظاهری آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. این برنامه، نصب و راه‌آندازی سریع و آسانی دارد و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید منوی استارت سیستم خود را به حالت کلاسیک درآورید. علاوه بر این‌ها، با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی تسک‌بار ویندوز اعمال کنید؛ بدین ترتیب که برخی امکانات تازه و مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید و دسترسی‌های بیشتری به مسیرهای مختلف از طریق استارت منوی ویندوز داشته باشید

36

یک مجموعه ابزار رایگان برای کاربران ویندوز است که به آنها کمک می کند تا بهره وری خود را در کار کردن در محیط ویندوز افزایش دهند. PowerToys شامل ابزارهایی برای مدیریت پنجره ها، مدیریت فایل ها، مدیریت تصاویر، مدیریت صفحه کلید و جستجوی سریع برنامه ها است.

51

| Windows 11 Enterprise / Education / Pro 21H2 Build 22000.527|

| Non-TPM 2.0 Compliant x64 En-US Preactivated |

| نسخه نهایی در Feb 2022 |

داشتن ویندوز خوب برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی بسیار اهمیت داشته و دربرخی مواقع نصب یک نسخه ضعیف ممکن است به سخت افزار سیستم شما آسیب وارد کند. از این رو گیم ستاپ با قرار دادن نسخه نهایی ویندوز 11 سعی داشته تا این مشکل را برطرف کند و برای اجرای بازی با بهترین کیفیت و بدون مشکل یک سیستم عالی داشته باشید.

دانلود ویندوز 11 برای بازی بهترین نسخه ویندوز 11 آپدیت شده و اکتیو شده

کسانی که به صورت حرفه ای به دنبال بازی کردن و استفاده از نرم افزار های گرافیکی هستند یا به هر نحوی با سیستم عامل ویندوز سر و کار دارند همیشه به دنبال جدیدترین آپدیت برای ویندوز خود بوده تا بهترین عملکرد و بیشترین امکانات را از آن به دست اورند. از این رو بهترین انتخاب برای نصب یک ویندوز خوب و بدون مشکل همیشه جدیدترین و بروز ترین نسخه از ان بوده و هست. حال شرکت مایکروسافت با انتشار ویندوز جدید خود تحت عنوان Windows 11 یک محیط جدید و قدرتمند را برای کاربران خود معرفی کرده تا مشکلات عمده و کندی ویندوز 10 را جبران کند تا از فضایی بسیار روان و سرعت بالای ویندوز 11 لذت ببرید.

295
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.7.0.643 x64 + Firefly AI + Repack + Portable - نرم افزار ادوبی فتوشا

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

- گوشه های گرد و مربعی متنوع. این قابلیت یکی از مهم ترین امکانات Adobe Photoshop است. شما می توانید سایز شکل را قبل از ساخت آنها انتخاب کنید. حتی می توانید مقدار دایره ای شدن گوشه ها را نیز تعیین کنید. اگر شکل شما قرار است در یک صفحه وب قرار گیرد می توانید اطلاعات را به صورت فایل CSS دریافت کنید.

- قابلیت انتخاب چندین شکل و Contour به صورت همزمان کارآیی نرم افزار را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. بدین ترتیب می توانید تنها با چند کلیک ساده روی وکتورها و شکل ها ماسک قرار دهید.

154

دانلود Summitsoft Creative Fonts Collection 2020.1 - مجموعه فونت خلاقانه انگلیسی

 

دانلود Summitsoft Creative Fonts Collection

| مجموعه فونت خلاقانه انگلیسی |

 

Summitsoft Creative Fonts Collection 2022 نام یک مجموعه فونت پک حرفه‌ای به زبان انگلیسی است که شما کاربران حوزه گرافیک می‌توانید آن را به شکل حرفه‌ای در طرح‌های خود به شکلی خلاقانه به کار ببرید. همانطور که می‌دانید، فونت‌ها نقش پررنگی در جلوه نهایی یک طرح گرافیکی دارند. این موضوع تا حدی اهمیت دارد که طراحان زمان زیادی را برای انتخاب یا گزینش فونت مورد نظر خود برای طرح‌ها صرف می‌کنند. شما می‌توانید فونت‌ها را به شکل گلچین در گوگل دانلود کنید؛ یا اینکه یک فونت جامع را دانلود کنید و همه فونت‌های خلاقانه را به طور یکجا داشته باشید؛ این همان چیزی‌است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم.

این مجموعه فونت حرفه‌ای، آماده است که بتوانید آن‌ها را در انواع پروژه‌ها مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه شامل صدها فونت سنتی و مدرن است که انواع سبک‌ها را در خود دارد. در واقع اگر بخواهید این مجموعه را از اینترنت به صورت تکی دانلود کنید، شاید مجبور باشید زمانی طولانی را صرف جستجوی فونت‌ها کنید و شاید هم نهایتا برخی از آن‌ها را پیدا نکنید. این مجموعه، شامل بهترین فونت‌های موجود در سبک‌های مختلف است که شما بتوانید آن‌ها را در انواع محصولات مختلف طراحی، تایپ و … مورد استفاده قرار دهید

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 06 خرداد 1402 دانلود سایر فونت
ادامه
132

دانلود گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

Metal Gradients For Photoshop

  

گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

 

گرادیانت (Gradient) در فتوشاپ یک اثر بصری است که از ترکیب رنگ‌های مختلف در یک تغییر ناپذیر پیوسته تشکیل می‌شود. در واقع، گرادیانت یک تغییر ناپذیر پیوسته از یک رنگ به رنگ دیگر است که به صورت پیوسته از یک نقطه به نقطه دیگر در تصویر یا طرح اعمال می‌شود.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از ابزار گرادیانت استفاده کنید تا گرادیانت‌های مختلف را ایجاد و به تصاویر خود اعمال کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از ابزار "ابزار گرادیانت" در نوار ابزار استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند رنگ‌ها، نوع گرادیانت، جهت و تنظیمات دیگر را تعیین کنید.

 

در فتوشاپ، با استفاده از ابزار گرادیانت، می‌توانید این نوع از انتقال رنگ‌ها را به تصاویر خود اضافه کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از پنل گرادیانت استفاده کنید که در پایین پنجره نمایش فتوشاپ قرار دارد.

 

استفاده از گرادیانت در فتوشاپ می‌تواند در طراحی طرح‌های گرافیکی، ویرایش تصاویر، ایجاد اثرات نورپردازی و تولید انتقال رنگ مفید باشد.

 

با استفاده از گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید انواع زمینه‌ها، پس‌زمینه‌ها، لایه‌های مختلف و انواع اثرات بصری را ایجاد کنید. به طور کلی، گرادیانت یکی از ابزارهای پرکاربرد در طراحی گرافیک و ویرایش تصویر در فتوشاپ است.

برای نصب یک گرادینت، ابتدا ابزار Gradients را انتخاب کنید. حال از قسمت بالا، روی فلشی که کنار آیکون انتخاب رنگ گرادینت است کلیک کنید.

از این قسمت با کلیک روی چرخ دنده کوچکی که در سمت راست پنجره قرار دارد، گزینه Load Gradients را انتخاب کنید. آدرس فایل های Gradient را انتخاب کنید و روی گزینه Load کلیک کنید.


 

149

دانلود استایل طلایی فتوشاپ

Gold Style For Photoshop 

استایل طلایی فتوشاپ 

 

در فتوشاپ، استایل‌ها (Styles) مجموعه‌ای از تنظیمات و افکت‌های بصری هستند که می‌توانید بر روی اشکال، متن، لایه‌ها و عناصر گرافیکی دیگر اعمال کنید. استایل‌ها در فتوشاپ امکان ایجاد اثرات و تغییرات سریع و آسان را به طرح‌ها و تصاویر فراهم می‌کنند. با استفاده از استایل‌ها می‌توانید به سرعت و با یک کلیک افکت‌های طراحی شده را به تصاویر و لایه‌های خود اضافه کنید.

 

در واقع استایل فتوشاپ مجموعه از تنظیمات است که به صورت یکپارچه برای لایه‌های تصویری، شامل تغییراتی مانند رنگ، سایه، چرخش و حتی اثرات سه بعدی، اعمال می‌شوند. با استفاده از استایل‌ها، شما می‌توانید با یک کلیک به تصاویر خود افکت‌های زیبا و حرفه‌ای اعمال کنید و زمان بیشتری برای ویرایش صرفه‌جویی کنید.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از استایل‌های پیش‌فرض استفاده کنید، یا استایل‌های سفارشی خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک استایل در فتوشاپ، می‌توانید تغییرات مختلفی را بر روی یک لایه اعمال کنید، سپس از منوی "Layer Styles" گزینه "New Style" را انتخاب کرده و یک نام برای استایل جدید خود تعیین کنید. با انتخاب "OK"، استایل جدیدی با تنظیمات شما ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را به لایه‌های دیگر اعمال کنید.

 

همچنین، فتوشاپ شامل مجموعه‌ای از استایل‌های پیش‌فرض است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این استایل‌ها شامل تنظیماتی مانند حاشیه‌نویسی، سایه، نور و انتقال رنگ هستند. با استفاده از استایل‌های پیش‌فرض، می‌توانید به سرعت تغییراتی مانند رنگ، حاشیه‌نویسی و سایه برای لایه‌های خود اعمال کنید.

 

به کمک استایل‌ها در فتوشاپ، می‌توانید طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای را برای چاپ، وب و رسانه‌های دیجیتالی ایجاد کنید.

51

دانلود BeWidgets 0.13.2.0 - ساخت و استفاده از ویجت‌های زیبا در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود BeWidgets

| ساخت و استفاده از ویجت‌های کاربردی در دسکتاپ ویندوز |

 

BeWidgets 0.13.2.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای شخصی‌سازی نمای ظاهری دسکتاپ ویندوز است که با آن می‌توانید چهره‌ای جدید و متنوع را به دسکتاپ ویندوز بدهید. این نرم افزار، به منظور تسهیل انجام امور روزمره‌ی شما طراحی شده تا با آن بتوانید ویجت‌هایی پرکاربرد را در دسکتاپ قرار دهید و با آن از تجربه یک دسکتاپ زیبا و جذاب‌تر لذت ببرید. برای کار با این ابزار، حتما نیازی نیست که دولوپر باشید؛ زیرا که حتی با مهارت‌های ابتدایی هم می‌توان خلاقیت را به کار بست و شاهد نتایجی بی‌نظیر بود.

همانطور که می دانید، این روزها ویجت‌ها کاربرد گسترده‌ای در انواع سیستم‌عامل‌ها دارند. از ویندوز گرفته تا مک یا اندروید و iOS؛ همه و همه از ویجت‌ها برای فراهم‌سازی امکاناتی جذاب و مفیدتر در دسکتاپ استفاده می‌کنند. ویجت‌های مختلف شامل زمان، تاریخ، گالری عکس، اطلاعات مالی، شرتکات اپلیکیشن‌ها و … از جمله‌ی آیتم‌های پرکاربردی هستند که می‌توانید بر حسب نیاز آن‌ها را در دسکتاپ خود قرار دهید. بسته به ویجت مورد نیاز، شما می‌توانید به تنظیمات مختلف آن دسترسی پیدا کرده و ویجت شخصی خود را مطابق با نیاز و سلیقه خودتان در دسکتاپ ویندوز قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BeWidgets را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
150

دانلود Easy Dark Mode 1.0.0.2 - فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10

 

دانلود Easy Dark Mode

| فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11 |

 

Easy Dark Mode 1.4.2.10 نام نرم افزار ساده و کم‌حجم برای فعال‌سازی حالت تیره (تاریک) در ویندوز 10 و 11 است. همانطور که می‌دانید، در حالت پیش‌فرض رنگ پنجره‌ها و محیط گرافیکی ویندوز 10، با بک‌گراند سفید طراحی شده است. زمانی که کاربر قصد داشته باشد در فضاهای تاریک با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کند، رنگ سفید موجب آسیب رساندن به چشم او می‌شود. راهکار حل این مشکل، استفاده از بک‌گراند تیره در سناریوی گفته شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، حالت تیره‌رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کنید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با کامپیوتر خود در تاریکی شب به مدت طولانی استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد که جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها از این برنامه استفاده کنید. نرم افزار مذکور با دارا بودن حجم بسیار اندک، قادر است تنها با یک کلیک حالت تیره رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کند. همچنین در هر زمان شما می‌توانید تنها با یک کلیک، تنظیمات را به حالت پیش‌فرض تغییر داده و در هر زمان نسبت به اعمال این تغییر اعمال نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Dark Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  دانلود دریافت نمایید.

166
دانلود Quick 'n Easy Web Builder v10.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی و ایجاد وب سایت بدون نیاز به کدنویس

نرم افزار Quick 'n Easy Web Builder

Easy Web Builder نرم افزاری جالب و گرافیکی که به کاربرانی که هیچ اطلاعات و دانشی در زمینه برنامه نویسی و کد نویسی طراحی سایت ندارند این امکان را می دهد تا به وسیله ابزارهایی کامل بتوانند برای خود وب سایت طراحی کنند زیرا با استفاده از این برنامه که با یک رابط کاربری هوشمندانه طراحی شده است نیازی به کد نویسی نیست و تنها با استفاده از ابزارهای دقیقی که در اختیار کاربر می گذارد این امکان را می دهد تا یک طرح استاندارد و جذاب ایجاد کند و آن را ویرایش نماید. این نرم افزار دارای کتابخانه و آرشیوی از اشیاء قابل تنظیم مانند: ابزار طراحی، تصاویر، فرم، رسانه ها و jQuery های پیشرفته می باشد، همچنین در طول ساخت سایت می توان یک پیش نمایش از روند کار خود را در مرورگر وب مشاهده نمود، همچنین قادر به تولید یک خروجی به طور مستقیم بر روی سرور و یا به صورت محلی در دایرکتوری های سفارشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توان بدون داشتن اطلاعات زیادی در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به ایجاد صفحات وب مدرن پرداخت.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 26 بهمن 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون فونت قالب وبلاگ
ادامه
116

Linux openSUSE Tumbleweed 84 87 Leap 15 4 42 3 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

دانلود یکی از محبوبترین توزیع های سیستم عامل لینوکس با نام openSUSE

باید اذعان داشت که دنیای فعلی کامپیوترها به کام لینوکسی‌ها است، زیرا روزی وجود ندارد که خبر خوشی از جامعه منبع باز (Open Source) به گوش نرسد.

عرضه توزیع‌ها و نرم‌افزارهای متفاوت و جدید باعث شده تا افراد بسیاری به امید برآورده‌شدن خواسته‌هایشان به سمت اپن‌سورس کشیده شوند.

در این میان عرضه نسخه جدید یک توزیع معتبر می‌تواند یکی از بهترین خبرهای ممکن تلقی شود. این بار این خبر خوش طرفداران SuSE را هدف قرار داده است.

داستان شکل‌گیری و رشد SuSE به سال ۱۹۹۲ و شهر نورنبرگ در آلمان برمی‌گردد. یعنی هنگامی که چهار جوان تصمیم گرفتند تا شرکتی نرم‌افزاری بر پایه ارائه نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با یونیکس ایجاد کنند.

توماس فر مهندس نرم‌افزار و رولند دایروف، بورکهارد اشتین بیلد و هوبرت منتل که هر سه دانشجوی ریاضی بودند بدون آن که یک ایده تجاری قوی داشته باشند، به ایجاد گروهی دست زدند که کمی بعد با عنوان S.u.S.E (سرنامSoftware undSystem-Entwicklung) یا توسعه نرم‌افزار و سیستم‌ها به رسمیت شناخته شد. این نام در اکتبر ۱۹۹۸ به SuSE تغییر داده شد.

184
دانلود Awesome Brushes Pack For Photoshop - 25 براش متنوع برای فتوشاپ

در این مجموعه شاهد 25 براش فتوشاپ با موضوعات مختلف شیشه شکسته، حباب، مه، نور، برفپودر، گرد و غبار و ... می باشید که با فرمت ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: Awesome Brushes Pack For Photoshop
نام فارسی: 25 براش متنوع برای فتوشاپ
فرمت فایل: ABR
حجم فایل: 686 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:28 - 1401/9/16 | 2022.12.07
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

رمز فایل:www.p30download.com

96

دانلود WinPaletter 1.0 - اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود WinPaletter

| اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

WinPaletter 1.0.6.3 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور رنگ‌آمیزی ویندوز 10 و ویندوز 11 با رنگ‌های دلخواه شماست. با این نرم افزار، شما می‌توانید دو سیستم‌عامل محبوب Windows 10/Windows 11 را از نظر بصری و رنگ‌هایی که در بخش‌های مختلف آن به کار رفته، شخصی‌ کرده و تغییرات مورد علاقه خود را در آن اعمال کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این دو سیستم‌عامل، وجود راهکاری که با آن بتوان جنبه‌های مختلف ویندوز را شخصی‌سازی کرد به خوبی حس می‌شد. در این مطلب، برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که تغییرات مدنظرتان را به ساده‌ترین شکل ممکن اعمال می‌کند.

زمانی که صحبت از کاستومایز کردن به میان است، ویندوز به عنوان یک سیستم‌عامل جذاب و محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. به عنوان یک کاربر، همه ما علاقه‌مند هستیم که بتوانیم جزئیات مختلف سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه و راحتی خودمان تغییر دهید. تغییر دادن نشانگر موس، تغییر رنگ نوار تس‌بار، منوها، آیکون‌ها و … از جمله تغییراتی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی محیط کاربری سیستم‌عامل اعمال کرد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای اعمال هرچه آسان‌تر این تغییرات در ویندوز 10 و ویندوز 11 هستید، ما برایتان ابزاری جدید، رایگان و متن‌باز را آماده کرده‌ایم که این انجام این دسته از تغییرات را برای شما ساده و آسان می‌کند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 25 آبان 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
89
دانلود CM Professional Logos Bundle - بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع

در این مجموعه شاهد بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: CM Professional Logos Bundle
نام فارسی: بیش از 800 آرم و لوگوی حرفه ای متنوع
فرمت فایل: EPS, AI, PNG, JPG
حجم فایل: 1722 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:36 - 1401/6/21 | 2022.09.12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5


 رمز فایل :www.p30download.com

379

دانلود WidgetBox 1.5.1410 - مجموعه ویجت جدید و جذاب برای ویندوز

 

دانلود WidgetBox

| مجموعه ویجت جدید و جذاب برای ویندوز |

 

WidgetBox 1.5.1410 نرم افزاری جدید و کاربردی است که در خود ده‌ها ویجت جذاب را جای داده تا بتوانید باقرار دادن آن‌ها در دسکتاپ، محیط کاربرپسندتری را در میزکار خود داشته باشید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، استفاده از این ویجت‌های جذاب را آغاز کند. ویجت باکس، ده‌ها ویجت جذاب و کاربردی را در خود جای داده که شما کاربران عزیز به راحتی می‌توانید از آن‌ها در دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید و نمای جذاب‌تری را به آن بدهید.

قابلیت استفاده از ویجت‌ها، همزمان با ویندوز ویستا در این سیستم‌عامل گنجانده شد. با استفاده از ویجت‌ها می‌توانید مجموعه‌ای از ابزارهای پرکاربرد خود را در دسکتاپ قرار دهید و در هر زمان از اطلاعات و یا کاربردهای آن بهره ببرید. برخی ویژگی‌های محبوب در بین ویجت‌ها شامل امکان نمایش درصد باتری، دسترسی به ماشین‌حساب، تقویم و … است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مجموعه‌ی جدید شامل 10 ویجت رایگان را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود قرار داده و از استفاده‌ی آن لذت ببرید. تنظیم ویجت‌ها بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید از لیست موجود، آن دسته از ویجت‌های دلخواه خود را انتخاب و در دسکتاپ سیستم خود قرار دهید. 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 05 شهریور 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
172

دانلود نرم افزار اسکن متن (برای ویندوز)

PaperScan Pro 4.0.7 Windows

 

 

نرم افزار اسکن متن (برای ویندوز) - PaperScan Pro 4.0.7 Windows

 

 

اگر در منزل یا محل کار خود دستگاه اسکنر دارید و میخواهید به صورت حرفه ای اسکن کنید، نیاز به یک دستیار حرفه ای خواهد داشت. دستیاری که بتواند فایل ها و عکس های اسکن شده را سروسامان دهد و امکان تبدیل اسکن به متن (OCR) هم داشته باشد.

 

نرم افزار PaperScan یک دستیار حرفه ای برای افرادی است که زیاد با اسکنر کار میکنند. این نرم افزار جزو معروف ترین برنامه های اسکن متن و عکس و اتوماسیون اداری در دنیا بوده و قابلیت کار با انواع Scanner و دوربین های دیجیتال را دارد.

 

اگر به دنبال یک نرم افزار اسکنر برای کامپیوتر هستید که همه ابزارهای مورد نیاز را داشته باشد، PaperScan انتخاب خوبی است.

 

نرم افزار اسکن متن (برای ویندوز) - PaperScan Pro 4.0.7 Windows

 

 

نرم افزار اسکن متن (برای ویندوز) - PaperScan Pro 4.0.7 Windows 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار PaperScan Professional:

- تبدیل اسناد به عکس و PDF

- امکان اسکن سیاه و سفید یا رنگی

- اصلاحی خودکار کجی تصاویر اسکن شده

- مدیریت تمام اسکن های شما به صورت یکپارچه

- امکان اضافه کردن یک لوگو یا متن ثابت به همه اسکن ها

- امکان ذخیره تصاویر اسکن شده با فرمت های مختلف عکس

- دارای سیستم OCR برای تبدیل نوشته های عکس به متن قابل ویرایش

- امکان وارد کردن عکس یا PDF در نرم افزار و شبیه سازی اسکن

- تشخیص اسکن متن و عکس با تنظیمات مخصوص هر کدام

- امکان افزایش وضوح در اسکن اسناد بی کیفیت

- امکان ویرایش تصویر اسکن شده و پرینت آن

- امکان بزرگنمایی اسناد اسکن شده

- تنظیم شدت نور و رنگ

 

مهمترین تغییرات نسخه 4.0.7:

- بهبود عملکرد کلی نرم افزار

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

نرم افزار اسکن متن (برای ویندوز) - PaperScan Pro 4.0.7 Windows را دانلود کنید:

 

  دانلود نرم افزار (حجم 134 مگابایت)

 

 تاریخ انتشار: 01/05/18

 

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10

 

 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)

 

 سایر نسخه های این نرم افزار

 

 سایر نرم افزارهای اسکنر

 راهنمای نصب و فعال سازی:


1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)

2. برنامه را نصب کنید. اما آن را اجرا نکنید و اگر اجرا شده است از آن خارج شوید. فایل Block Hosts را اجرا کنید.

3. وارد فولدر Cracked File شوید. محتویات این فولدر را در محل نصب برنامه کپی کرده و جایگزین فایل موجود کنید.
(اگر فایل را در مسیر مناسب کپی کنید پیغامی ظاهر میشود که در آن باید گزینه Replace و سپس Continue را بزنید)

4. برنامه را اجرا کنید.


محل نصب برنامه: فولدر محل نصب برنامه ها در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.

برای پیدا کردن محل نصب برنامه، روی آیکون آن در دسکتاپ یا منوی استارت کلیک راست کرده و از منویی که باز میشود گزینه Open file location را بزنید.
اگر به جای محل نصب برنامه، پوشه حاوی آیکون برنامه باز شد، مجددا روی این آیکون کلیک راست کنید و Open file location را بزنید.


لینک های راهنما:

 آموزش عمومی نصب نرم افزار و بازی در ویندوز

 

 آموزش رجیستر کردن برنامه ها با استفاده از فایل های کرک شده

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 مرداد 1401 دانلود نرم افزار تصویر عکس گوناگون بازی سایر فونت
143

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده (برای ویندوز)

Readiris Corporate 17.4.137 Windows

 

 

نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده (برای ویندوز) - Readiris Corporate 17.4.137 Windows

 

 

نرم افزار Readiris Corporate میتواند تصاویر اسکن شده شما را به نسخه تایپ شده تبدیل کند. هنگامی که از یک سند، تصویر آن را در اختیار دارید و میخواهید آن را به متن تایپ شده تبدیل کنید نرم افزار Readiris Corporate میتواند به شما کمک کند.

 

به عمل تبدیل عکس به نوشته تایپ شده، OCR میگویند. با استفاده از نرم افزارهای OCR دیگر دردسر تایپ کردن متن را نخواهید داشت و به راحتی میتوانید عکس خود را به نوشته تایپی تبدیل کرده و آن را ویرایش کنید.

 

از ویژگی های مهم نرم افزار Readiris Corporate پشتیبانی از زبان فارسی میباشد.

نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده (برای ویندوز) - Readiris Corporate 17.4.137 Windows

 

 

نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده (برای ویندوز) - Readiris Corporate 17.4.137 Windows

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Readiris Corporate:

- ساخت اسناد PDF و XPS

- ورود تصاویر با فرمت های مختلف

- ذخیره سند اسکن شده با فرمت دلخواه

- دارای قابلیت OCR برای تبدیل عکس به متن

- اسکن عکس و ارسال متن جدا شده مستقیما به صورت ایمیل

- وجود ابزارهای مختلف ویرایش تصویر

- پشتیبانی از زبان فارسی

 

مهمترین تغییرات نسخه 17.4.137:

- بهبود عملکرد کلی نرم افزار

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده (برای ویندوز) - Readiris Corporate 17.4.137 Windows را دانلود کنید:

 

  دانلود نرم افزار (حجم 473 مگابایت)

 

 تاریخ انتشار: 01/05/18

 

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10

 

 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)

 

 سایر نسخه های این نرم افزار

 

 سایر نرم افزارهای تبدیل عکس به متن

 راهنمای نصب و فعال سازی:


1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)

2. برنامه را نصب کرده و سپس اجرا نمایید.

3. وارد فولدر Keygen شوید.

4. برنامه Keygen را اجرا کنید.
(روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)

5. فایل تولید شده را در مسیر C:\ProgramData\Readiris17Cor کپی کنید.


توجه: فایل های Keygen به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شده و یا به صورت اتوماتیک حذف شوند. در این صورت موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.


لینک های راهنما:

 آموزش عمومی نصب نرم افزار و بازی در ویندوز

 

 آموزش رجیستر کردن برنامه ها با استفاده از Keygen

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 مرداد 1401 دانلود نرم افزار سایر فونت
105

دانلود Classic Shell 4.3.1 - پوسته کلاسیک برای ویندوز

 

دانلود Open-Shell – Classic-Start

| پوسته کلاسیک برای ویندوز |

 

Open-Shell (Classic-Start) 4.4.171 نام یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی به منظور بازگردانی قابلیت‌های کلاسیک ویندوز، به سیستم‌های امروزی است. این برنامه شما را قادر می‌سازد بسیاری از قابلیت‌های حذف شده در نسخه‌های جدیدی سیستم‌عامل ویندوز را بازیابی کرده و آنان را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید. پوسته کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد که قابلیت‌های کاربردی و مفید را به بخش‌های مختلفی از ویندوز خود اضافه کنید. از جمله این امکانات می‌توان به منوی تولبار در ویندوز اکسپلورر، جایگزینی منوی استارت کلاسیک و … اشاره کرد.

منوی استارت جدیدی که پوسته کلاسیک به ویندوز شما اضافه می‌کند، به طور دقیق و آیتم به آیتم قابل ویرایش و تغییر است. از این جهت شما می‌توانید مجموعه‌ای از گزینه‌های دلخواه خود را برای آن تعریف کنید. همچنین شما رابط گرافیکی منوی استارت را می‌توانید از میان پوسته‌های Windows Classic, Windows XP, Vista/Windows 7 انتخاب کنید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Classic Shell :

– قابلیت جایگزینی منوی استارت ویندوز XP در ویندوزهای Windows 7, 8, 8.1, 10

– پشتیبانی از Drag & Drop برای جایگزینی آیتم‌های دلخواه

– امکان نمایش علاقمندی‌ها و دسترسی شاخه‌ای به کنترل پنل

– قابلیت نمایش اسناد اخیر

– امکان دسترسی به استارت منوی اصلی با کلید‌های Shift + Click

– پشتیبانی از پوسته‌های متنوع و زیبا

– اضافه کردن تولبار کلاسیک ویندوز اکسپلورر

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 مرداد 1401 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز فونت
249
دانلود Fabulous Floral Bundle - بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ...

در این مجموعه شاهد بیش از 1000 المان گرافیکی شامل پترن، بت و جقه، پر، دریم کچر و ... می باشید که با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل : www.p30download.com

293
دانلود Windows All (7, 8.1, 10, 11) AIO 48in1 (Updated July 2022) x64 - مجموعه کامل ویندوز ۷ تا ۱۱

مجموعه کامل ویندوز (به روز شده در مرداد ۱۴۰۱)

Windows سیستم عامل ساخت شرکت Microsoft، محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل در دنیا می‌باشد که تاکنون بیش 15 نسخه از آن از سال 1985 منتشر شده است. هر یک از نسخه‌های مختلف این ویندوز در پست‌هایی جداگانه بر روی سایت و در این نشانی قابل دریافت هستند قرار گرفته است.
در چند سال اخیر که استفاده از DVD دیگر رایج نیست و برای نصب ویندوز بیشتر از Flash Memory استفاده می شود‌، یکی از مشکلاتی که وجود دارد این هست که برای نصب هر نسخه از ویندوز لازم هست کل محتوای Flash Memory را فرمت کرد تا بتوان ویندوز با قابلیت بوت (Bootable) روی آن کپی و اقدام به نصب ویندوز کرد. حال اگر قصد نصب چند ویندوز مختلف به صورت پیوسته روی یک سیستم و یا چند سیستم را داشته باشید. هر بار فرمت کردن Flash Memory و کپی ویندوز عملی طاقت فرسا می شود.
مجموعه پیش رو یک بسته کامل و یکپارچه از تمامی نسخه‌های ویندوز شامل ویندوز 7، ویندوز 8.1، ویندوز 10 و ویندوز 11 هست که در هنگام نصب هر کدام را به بنا به نیاز خود می توانید انتخاب و نصب کنید.
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 13 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
236

بروز شده به آخرین نسخه

Winstep Xtreme

Winstep Xtreme ابزاری قدرتمند در زمینه ایجاد تغییرات چهره محیط سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای مشابه بر روی همه نسخه های ویندوز 95، 98، SE ،ME ،NT4 ،2000 ،XP 32/64 bit ،2003 Server و Vista 32/64 bit Seven قابل نصب و اجرا می باشد. از مزیت های این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه حفظ سرعت سیستم عامل می باشد و همانند دیگر نرم افزارها کاهش سرعت سیستم عامل را موجب نمی شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر شکل کلی محیط desktop، سازمان دهی desktop و بهم ریختگی های فایل ها و آیکن های موجود بر روی آن، افزایش کارایی از محیط کاری و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت WinStep Software می باشد. با Xtreme می توانید چهره میز کار خود را سفارشی سازید بطوری که برای شما مناسب باشد و به کارتان بیاید. این برنامه خود شامل قسمت های مختلفی است که با آنها مدیریت کامل روی چهره دسکتاپ خواهید داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
117

بروز شده به جدیدترین نسخه

Winstep Nexus Ultimate

Winstep Nexus Ultimate نرم افزار کاربردی برای ایجاد پنل های دلخواه در هرجای ویندوز است که به کاربر امکان میدهد به صورت زیبا و دلخواه و سفارشی ، پنل دسترسی به برنامه های موردنیازش را ایجاد نماید. اگر جزو کاربرانی هستید که به یک سری از برنامه ها نیاز مبرم دارید نمیخواهید که هر بار از طریق منوی استارت یا از طریق دسکتاپ و جستجوی آنها به این برنامه ها دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از برنامه پنل ساز حرفه ای Winstep Nexus Ultimate استفاده کنید.

شما با استفاده از نرم افزار کامپیوتری Winstep Nexus Ultimate صرفا با یک کلیک به برنامه های دلخواهتان دسترسی پیدا می کنید. از ویژگی های این برنامهپرکاربرد امکان نمایش نرم افزارهای اجرا شده می باشد.همچنین بیش از 80 دستور کاربردی میانبر برای اقداماتی همچون اسلیپ، تغییر حالت ویندوز و … در نرم افزار Winstep Nexus Ultimate تعبیه شده است.

کاربر می تواند شبکه اینترنت و استفاده خود را مانیتور کند و همچنین به آب و هوای 39000 شهر دنیا دسترسی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های برنامه Winstep Nexus Ultimate دسترسی به عملکرد رم و سی پی یو و دیگر سخت افزار کامپیوتر می باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 مرداد 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
129

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی مخصوص ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به تنظیمات مخفی این سیستم‌عامل دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نرم افزار به طور خاص برای ویندوز 10 طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با اعمال برخی تغییرات در رجیستری ویندوز، خصوصیات رابط کاربری ویندوز 10 را تغییر دهید. همه ما علاقه‌مند هستیم که محیط سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه‌ شخصی‌مان تغییر دهیم. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در رنگ‌ها، والپیپر صفحه و … اشاره کرد. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند این کار را برای شما ساده‌تر کند، در این مطلب برای شما ابزاری قدرتمند در این زمینه را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارها را در نهایت سادگی برای شما به انجام برساند.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید بسیاری از خصوصیات ویندوز 10 را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این برنامه شما می‌توانید تسک‌بار ویندوز را به بخش بالا، چپ یا راست منتقل کرده و یا اینکه بسته به نیاز خود اندازه‌ی آن را تغییر دهید و یا اینکه شفافیت آن را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. کارکرد این نرم افزار، با تغییر در رجیستری ویندوز 10 است که در حالت عادی انجام آن برای کاربران مبتدی، سخت و پرریسک است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تغییر را به سرعت و سادگی در ویندوز 10 اعمال و از خصوصیات جدید آن لذت ببرید

226

LC Technology PHOTORECOVERY یک نرم افزار بازیابی حرفه ای عکس برای عکاسان است که برای بازیابی تصاویر ، فیلم ها و فایل های صوتی از انواع رسانه های دیجیتال طراحی شده است. این شماره این نرم افزار از کارتهای Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash I & II ، SD / XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و سایر اشکال دیگر رسانه های دیجیتال پشتیبانی می کند ، همچنین از پرونده های RAW و HD Video نیز پشتیبانی می کند. سازگار با انواع رسانه های دیجیتال از جمله Memory Stick ، ​​SmartMedia ، CompactFlash ، Micro Drives ، انواع کارت های SD ، کارت های XD ، MMC ، درایوهای فلش USB و هر نوع رسانه ذخیره سازی دیگر است. نرم افزار بازیابی عکس LC Technology PHOTORECOVERY از تمام تولیدکنندگان اصلی دوربین از جمله ، نیکون ، کانن ، الیمپوس ، سونی ، کداک ، کاسیو ، پاناسونیک ، سامسونگ ، فوجی ، مینولتا ، پنتاکس ، لیف ، هاسلبلاد ، سیگما و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

|  LC Technology PHOTORECOVERYV2020.5.2.3.7 ۳۲&64bit |

| نسخه نهایی به صورت فشرده و با حجم ۱۸٫۵ مگابایت |

113

Microsoft Office 2021 یک مجموعه اداری در برگیرنده نرم‌افزار های یکپارچه برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. نسخه نهایی آفیس ۲۰۲۱ تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد؛ مایکروسافت این مجموعه را به نحوی طراحی کرده که کاربر بتواند بهره وری بیشتر و همکاری سریع تری داشته باشد . در نسخه جدید، مایکروسافت به چند کاربر اجازه می دهد تا بصورت همزمان روی یک پروژه مشترک کار کنند.

| Microsoft Office 2016-2021 16.0.15128.20264.BUILD.2204 ۳۲&64|

| نسخه نهایی با فرمت فشرده و حجم ۴٫۰۸ گیگابایت |

78

Adobe Photoshop معروف و محبوب ترین نرم افزار گرافیکی جهان است که میلیون ها طراح ، عکاس و هنرمند در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. فتوشاپ از پوستر گرفته تا بسته بندی ، بنرهای اساسی تا وب سایت های زیبا ، آرم های فراموش نشدنی تا آیکون های چشم نواز ، دنیای خلاق را به حرکت واداشته است. با استفاده از ابزارهای بصری و الگوهای با کاربرد آسان ، حتی مبتدیان نیز می توانند چیزی شگفت انگیز ایجاد کنند. چه به دنبال ویرایش های روزمره یا تغییرات کلی باشید این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای حرفه ای عکاسی را برای تبدیل عکس های فوری به آثار هنری ارائه می دهد. تنظیم ، برش ، برداشتن اشیا، ، روتوش و ترمیم عکس های قدیمی. با رنگ ، جلوه ها و موارد دیگر برخی از امکانتات خارق العاده این نرم افزار پر طرفدار است.

69
دانلود DA-OrderForm v4.12.2 - نرم افزار طراحی فرم های سفارش فروش برای وبسایت

دی ای-اردر فرم

DA-OrderForm نرم افزاری جهت ساخت انواع فرم های HTML برای فروش آنلاین محصولات خود از طریق وبسایت های فروشگاهی می باشد و برای ساخت این فرم ها نیاز به هیچ دانش خاصی در زمینه HTML یا تنظیمات خاصی در فضای وب ندارید. از امکانات و قابلیت های داخل نرم افزار می توانید برای تنظیم رنگ، فیلد ها و موارد دلخواه و سفارشی خود استفاده کنید، برای مثال از فیلد ایمیل برای وارد کردن آدرس ایمیل، فیلد تاریخ برای وارد کردن تاریخ به فرمت مشخص شده و همچنین فیلد آپلود برای انتخاب و آپلود یک یا چندین فایل در فرم و ... . در نهایت با کپی کدها در صفحه اصلی سایت، فرم های ساخته شده خود را اضافه می کنید. علاوه بر این با طراحی فرم های Html خود بر اساس چارچوب Bootstrap و W3.CSS می توانید آن ها را ریسپانسیو کنید، به گونه ای که بر روی دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها به شکل کامل نمایش داده شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DA-OrderForm:
- ایجاد سریع فرم های سفارشی برای فروش آنلاین محصولات
- حفاظت از فرم ها در برابر هرزنامه ها با ادغام یک کپچای امنیتی
- مجموعه ای از آیتم ها و چک باکس های مختلف برای فرم محصولات
- ساخت فرم های Html ریسپانسیو بر اساس چارچوب Bootstrap و W3.CSS
- افزودن فیلد آپلود فایل
- اضافه کردن فیلد های تقویم برای وارد کردن تاریخ
- جاسازی آسان فرم ها در صفحه اصلی با کپی و پیست کردن کد در آن
- بررسی اعتبارسنجی داده های ورودی هر فیلد براساس نوع آن فیلد مانند داده ی عددی، فرمت تاریخ، آدرس ایمیل و ...
- ساخت قالب هایی آماده از فیلد ها و آیتم های پر استفاده
- و ...

DA-OrderForm Screenshot 1 DA-OrderForm Screenshot 2 DA-OrderForm Screenshot 3 DA-OrderForm Screenshot 4 DA-OrderForm Screenshot 5

رمز فایل: www.p30download.com

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 03 تیر 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر فونت قالب وبلاگ
162

دانلود WinPaletter 1.0 - اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود WinPaletter

| اعمال تغییرات رنگی جذاب در ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

WinPaletter 1.0 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور رنگ‌آمیزی ویندوز 10 و ویندوز 11 با رنگ‌های دلخواه شماست. با این نرم افزار، شما می‌توانید دو سیستم‌عامل محبوب Windows 10/Windows 11 را از نظر بصری و رنگ‌هایی که در بخش‌های مختلف آن به کار رفته، شخصی‌ کرده و تغییرات مورد علاقه خود را در آن اعمال کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این دو سیستم‌عامل، وجود راهکاری که با آن بتوان جنبه‌های مختلف ویندوز را شخصی‌سازی کرد به خوبی حس می‌شد. در این مطلب، برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که تغییرات مدنظرتان را به ساده‌ترین شکل ممکن اعمال می‌کند.

زمانی که صحبت از کاستومایز کردن به میان است، ویندوز به عنوان یک سیستم‌عامل جذاب و محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. به عنوان یک کاربر، همه ما علاقه‌مند هستیم که بتوانیم جزئیات مختلف سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه و راحتی خودمان تغییر دهید. تغییر دادن نشانگر موس، تغییر رنگ نوار تس‌بار، منوها، آیکون‌ها و … از جمله تغییراتی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی محیط کاربری سیستم‌عامل اعمال کرد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای اعمال هرچه آسان‌تر این تغییرات در ویندوز 10 و ویندوز 11 هستید، ما برایتان ابزاری جدید، رایگان و متن‌باز را آماده کرده‌ایم که این انجام این دسته از تغییرات را برای شما ساده و آسان می‌کند

292

به روز شده به جدیدترین نسخه | مود شده + فونت فارسی

دانلود پیکس آرت PicsArt Photo Studio 19.6.0 - ویندوز کامپیوتر و اندروید

با برنامه ویرایشگر عکس اندروید PicsArt Photo Studio می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در گوشی خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار میدهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن پیکس آرت تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان آن را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس نام برد. این برنامه بر روی اندروید نسخه 2.3 و بالاتر اجرا می شود

573

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود درایور پک آنلاین DriverPack Solution Online v17.11.108

DriverPack Solution Online یک نرم افزار کارآمد و بسیار مفید در جهت آپدیت درایورهای سیستم می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید.

درایور پک آنلاین یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود.

179
دانلود Multipurpose Business Cards - 24 کارت ویزیت لایه باز با طرح های خلاقانه

این بخش شامل 24 کارت ویزیت لایه باز با طرح های خلاقانه می باشد که با فرمت PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

رمز فایل: www.p30download.com

250

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود VovSoft Text Statistics Analyzer v2.6 - نرم افزار شمارش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک

Text Statistics Analyzer نرم افزاری برای محاسبه آمار تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک فایل متنی می باشد. شمارش دستی برای بدست آوردن آمار دقیق این تعداد، در یک متن طولانی، کاری سخت و تقریبا غیرممکن است، اما این نرم افزار محاسبه دقیق و سریع این اطلاعات را برای شما به آسانی انجام می دهد. با استفاده از رابط کاربری ساده این نرم افزار می توانید به راحتی فایل متنی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بارگذاری کنید، سپس با انتخاب دکمه Analyze برنامه شروع به محاسبه و شمارش آمار خطوط و کلمات خواهد کرد و در نهایت نتیجه بدست آمده را در قالب یک پنجره جدید همراه با جزئیات دقیق به شما نمایش می دهد. به این ترتیب علاوه بر مشاهده تعداد کل خطوط، کلمات و کاراکتر ها، قادر به مشاهده آمار تعداد خطوط، کلمات یا کاراکتر های واحد و همچنین تعداد خطوط، کلمات یا کاراکتر های تکرار شده براساس نوع کاراکتر یا کلمه و آمار مربوط به آن خواهید بود. در ضمن نتایج بدست آمده را می توانید جهت تجزیه و تحلیل بیشتر در قالب یک فایل CSV استخراج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Text Statistics Analyzer:
- شمارش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک فایل متنی
- نمایش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط تکراری در یک فایل متنی
- بدست آوردن آمار کاراکتر ها، کلمات و خطوط واحد
- استخراج نتایج خروجی در قالب یک فایل CSV
- رابط کاربری ساده
- و ...

Text Statistics Analyzer Screenshot 1

رمز فایل:www.p30download.com

250

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود DataFileConverter v4.0 Release 3 Build 220107 x86/x64 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های داده به

Data File Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت های مختلف فایل به یکدیگر می باشد. فرمت های CSV، TXT، TSV، XLS، XML، SQL و HTML جزء فرمت های رایج برای ذخیره سازی داده ها می باشند که هرکدام توسط نرم افزار خاصی قابل مشاهده و ویرایش بوده و دارای کاربرد های منحصر بفردی در زمینه های مختلف می باشند. Data File Converter به شما کمک می کند تا بتوانید داده های موجود در این گونه فایل ها را به آسانی و در کنار یک رابط کاربری ساده به یکدیگر تبدیل کنید. امکان اسکژول کردن وظایف نیز از جمله قابلیت های ویژه این نرم افزار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DataFileConverter:
- تبدیل  فرمت های CSV، TXT، TSV، XLS، XML، SQL و HTML به یکدیگر
- اسکژول کردن عملیات
- ذخیره سازی/ بارگذاری سشن ها
- پشتیبانی از خط فرمان
- ساده سازی عملیات تبدیل
- و ...