>
NFT

دانلود بازی RIDE 4 Japan Style-CODEX+ all update کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود بازی کامپیوتر  RIDE 4 
دانلود-بازی-کامپیوتر-RIDE-4

دانلود بازی RIDE 4 برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده


RIDE 4 Japan Style-CODEX

بسته الحاقی جدید Japan Style اضافه شد


بازی RIDE 4 عنوانی جذاب در سبک شبیه ساز رانندگی با موتورهای سنگین و اسپورت میباشد که توسط استودیو بازی سازی Milestone S.r.l ساخته و برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PC منتشر شده است.

درباره بازی RIDE 4:

بازی RIDE 4 بعد از دو سال وقفه نسبت به نسخه قبلی بلاخره منتشر شد. تیم توسعه دهنده در این نسخه تلاش کرده است طرفداران سبک موتور سواری را به سوی خود جذب کند. بازی RIDE 4 تعداد قابل توجهی از مسابقات را به سه مرحله کلان تقسیم می کند. لیگ‌های قاره ، مسابقات جهانی و سپس دو لیگ جهانی خاص مانند لیگ جهانی شما میتوانید به این لیگ ها رفته و در سر تا سر جهان با موتور سواران دیگر به رقابت بپردازید.

دانلود بازی Ride 4 مجموعه قابل توجهی از موتورسیکلت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در روز اننتشار بازی ۱۷۶ موتور سیکلت در بازی تعبیه شده و با DLC  که برای بازی در نظر گرفته اند ۸۱ موتور سیکلت دیگر به بازی اضافه خواهند شد .

دریافت نسخه سالم و تست شده کامل بازی در ادامه مطلب..  با ویجی دی ال “سرزمین بازی های ویدئویی” مرجع دانلود گیم و دانلود بازی اندروید دورهمی گیمرها همراه باشید.  نسخه فشرده کم حجم fitgirl , corepack + نسخه complete edition فارسی کرک و dlc دی ال سی ها

دانلود بازی کامپیوتر RIDE 4



نمایشگر ویدیو
00:00
00:30