>
NFT

دانلود بازی سیمپسون‌ها : بزن و برو (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر

The Simpsons Hit & Run

The Simpsons Hit & Run یک بازی اکشن ماجراجویی و مشابه سری GTA می باشد که توسط استودیو Radical برای پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز و کنسول های نسل ششمی پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شد. بازی داستان خانواده ی سیمپسون ها را روایت می کند که شاهد وقایع عجیبی در اسپرینگ فیلد بوده اند. گیم پلی بازی روی اکتشاف در محیط بازی و هم چنین انجام ماموریت ها تمرکز دارد. بازی هم چنین دارای برخی از ویژگی های عناوین ژانر RPG می باشد و از یک خط داستانی ویژه بهره می برد.

بر اساس نظرات منتقدین و طرفداران The Simpsons Hit & Run بهترین بازی عرضه شده در این سری می باشد. وفاداری به داستان اصلی انیمیشن در کنار یک گیم پلی جذاب از جمله مهم ترین خصوصیات این بازی می باشد. گیم اسپات و گیم اینفورمر به تحسین فضای موجود در بازی پرداختند و بیان کردند شهر اسپرینگ فیلد به خوبی در این بازی شبیه سازی شده است و احساس خوبی را به گیمر ها منتقل می کند. هم چنین طنز موجود در بازی از دیگر ویژگی های جالب آن به حساب می آید، طنزی که البته برای متوجه شدنشان باید از زبان انگلیسی خوبی برخوردار باشید. بسیاری از منتقدین کمدی موجود در بازی را با انیمیشن آن هم تراز دانستند و اعلام کردند The Simpsons Hit & Run یکی از بهترین بازی های ژانر خود است.

دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر
دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر
دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر
دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر
دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر
دانلود بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run) نسخه کامل برای کامپیوتر

بازی سیمپسون‌ها : بزن و برو  یک بازی در ژانر ماجراجویانه و اکشن است که سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. این بازی توسط شرکت رادیکال انترتیمنت (Radical Entertainment) ایجاد و ویویندی یونیورسال گیمز (Vivendi Universal Games)‌ آن را منتشر کرد. بازی بر اساس سری انیمیشن بازی سیمپسون‌ها : بزن و برو ساخته شده و ۲۲امین بخش از سری بازی‌های ویدیویی با محوریت بازی سیمپسون‌ها است. بازی سیمپسون‌ها : بزن و برو را می‌توان GTA در اسپرینگ‌فیلد (Springfield)‌ دانست. بازیکن نقش هومر، مارگی،‌ بارت ای آپو را بر عهده می‌گیرد و سعی خواهد کرد تا راز زنبورهای ماشینی که بر سر اسپرینگ‌فیلد آوار شده‌اند، خودروهای ون مرموز و کولایی که ذهن افرادی که آن را می‌نوشد را تحت کنترل درمی‌آورد را کشف کند.

 

همانند GTA، بازی یک مسیر خطی از پیش تعیین شده بعلاوه ۵۵مرحله اضافی را دنبال می‌کند. بازیکن باید ماشین‌ها را تعقیب کند و از مقصد آن‌ها باخبر شود. همه قوطی‌های کولای مرموز را پیش از اینکه شهروندان از آن بنوشند را جمع‌آوری کند. افراد شرور را تعقیب کند.

در حین بازی، بازیکن می‌تواند تعداد زیادی پاداش را با کامل کردن مراحل در وقت مقرر یا انجام شیرین‌کاری، کسب کند.

تمام صداپیشگان همان‌هایی هستند که در انیمیشن حضور دارند. این لیست شامل:
دان کاستیلانیتا (Dan Castellaneta) در نقش هومر (Homer)
جولی کاونر (Julie Kavner) در نقش مارگی (Marge)
یردلی اسمیت (Yeardley Smith) در نقش لیزا (Lisa)
بازی از حالت چندنفره (Multiplayer) پشتیبانی می‌کند که تا ۴نفر این امکان فراهم است.


بازی سیمپسون‌ها ۷ سطح دارد. هر سطح با ماموریت‌ها و اهدافی همراه است. بازیکن می‌تواند در هر سطح کنترل یکی از شخصیت‌ها را به عهده بگیرد. شخصیت‌هایی قابل کنترل شامل: هومر، بارت، لیزا، مارگی و آپو هستند. برای هومر و بارت تا دوبار امکان انتخاب برای بازی ممکن است. در حین حرکت با پا، نقش مربوطه می‌تواند راه برود، بپرد، بدوئد و سه نوع حمله ستیزه‌جویانه داشته باشد: ضربه معمولی، ضربه با پرش و حرکت کوبنده. برای رانندگی هیچ‌هایک کردن یا در دست گرفتن کنترل ماشین‌های دیگر شهروندان ممکن است. همچنین از غرفه تلفن می‌تواند ماشین خود را انتخاب کند. تعدادی ماشین در حالت مخفی در هر سطح وجود دارند و در صورتی که بازیکن آن‌ها را پیدا کند، قابل استفاده هستند. اهداف رانندگی در بازی مشابه با بازی معروف GTA III است.

در هر دو بازی بازیکن با دیگر شخصیت‌ها مسابقه می‌دهد، آیتم‌هایی را پیش از پایان وقت مقرر جمع‌آوری کرده و ماشین‌های دیگر را خورد و خمیر کند.

 

قابلیت چند نفره بازی سیمپسون‌ها (The Simpsons: Hit & Run)

 

قابلیت وضعیت بازیکن درباره 
LOCAL
 
۴  
LAN
 
#  
ONLINE
 
#  

 

 

 

سیستم مورد نیاز کمترین
سیستم عامل
Windows 98
پردازنده
Intel Pentium III
حافظه سیستم ۲۵۶ MB
درایو هارد دیسک ۲ GB
کارت گرافیک DirectX 8.1

 ***************************************************************************************************************