دانلود The House of Da Vinci 3 - بازی خانه داوینچی 3

بازی خانه داوینچی 3 برای کامپیوتر

The House of Da Vinci 3 یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت Blue Brain Games توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در دسامبر 2022 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از سری بازی های خانه داوینچی است که در آن شاهد تعداد زیادی پازل جدید و مشکلات ذهنی خواهید بود که باید آنها را حل کرده و مکان‌های اسرارآمیز جدیدی را با زیبایی خیره کننده کشف کنید. از هوش و مهارت های مشاهده ای خود برای فرار از اتاق ها و حل داستان مرموز پشت یکی از پرکارترین مخترعان جهان در تاریخ استفاده کنید. در گیم پلی بازی "خانه داوینچی 3" بالاخره زمان آن فرا رسیده است برای آخرین بار جاکومو شوید و به لئوناردو داوینچی، استاد هنر و علم، به عنوان دوست و شاگرد او بپیوندید. دنیای رنسانس پر از پازل را بیشتر کاوش کنید، پیام‌های مخفی را کشف کنید و شگفتی‌های مکانیکی را آشکار کنید. توطئه هایی را که شامل قدرتمندترین افراد ایتالیا می شود شناسایی کنید و نه تنها در فضا بلکه در زمان نیز سفر کنید.

تصاویر:

بازی خانه داوینچی 3 (برای کامپیوتر) - The House of Da Vinci 3 PC Game

 

 

بازی خانه داوینچی 3 (برای کامپیوتر) - The House of Da Vinci 3 PC Game

 

 

بازی خانه داوینچی 3 (برای کامپیوتر) - The House of Da Vinci 3 PC Game

The House of Da Vinci 3 Game for PC

The grand finale to The House of Da Vinci trilogy is here! Solve numerous new puzzles and mind benders and explore new mystifying locations of ravishing beauty. Use your wits and observational skills to escape rooms and solve the mysterious story behind one of the world’s most prolific inventors in history. The time has finally come: become Giacomo one last time and join Leonardo da Vinci, the master of both art and science, as his friend and apprentice. Explore more of the Renaissance world full of puzzles, discover secret messages, and reveal mechanical wonders. Unravel conspiracies involving the most powerful people in Italy – and travel not only through space but time as well. Meet friends and rivals both old and new. Become the focus of a plan that might change history forever.

سیستم مورد نیاز

Minimum
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video card with 1024MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB available space

Recommended
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB available space

همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Blue Brain Games Link to
نام انگلیسی: The House of Da Vinci 3
نام فارسی: خانه داوینچی 3
تاریخ انتشار رسمی بازی: ‎22 Dec, 2022
حجم فایل: 5820, 4040 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:03 - 1401/10/18 | 2023.01.08
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل The.House.of.Da.Vinci.3.exe به نصب بازی بپردازيد.
3- بازی های GoldBerg به صورت پیش فرض کرک شده است.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.