>
NFT

دانلود بازی Dying Light 2 Ultimate Edition v1.10.2 کامپیوتر

نسخه کرک شده فشرده Fitgirl + جدیدترین آپدیت v1.10.2

Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition

بازی کامپیوتر Dying Light 2 در سبک اکشن و نقش آفرینی محصولی از Techland می باشد . بیش از بیست سال پیش در Harran، ما با ویروس جنگیدیم و شکست خوردیم وحالا، ما دوباره باختیم. شهر، یکی از آخرین سکونتگاه‌های بزرگ انسانی، در اثر درگیری از بین رفته است. تمدن به دوران تاریکی بازگشته است و با این حال، ما هنوز امیدواریم. شما یک آواره با قدرت تغییر سرنوشت شهر هستید. اما توانایی های استثنایی شما بهایی دارد … غرق در خاطراتی که نمی توانید رمزگشایی کنید، به دنبال یادگیری حقیقت هستید و خود را در یک منطقه جنگی می یابید .

دانلود بازی Dying Light 2

مهارت های خود را تقویت کنید، زیرا برای شکست دادن دشمنان و ایجاد متحدان، به نیرو و هوش نیاز دارید. رازهای تاریک پشت صاحبان قدرت را کشف کنید، طرف‌هایی را انتخاب کنید و در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرید. اما هر جا که انتخاب هایتان شما را می برد، یک چیز وجود دارد که هرگز نمی توانید فراموش کنید ، انسان بمانید . از مهارت‌های پارکور خود استفاده کنید تا حتی در وحشیانه‌ترین برخوردها، جان سالم به در ببرید. تفکر هوشمندانه، تله ها و سلاح های خلاق بهترین دوستان شما خواهند بود . منتظر بمانید تا شب به مخفیگاه های تاریک مبتلایان وارد شوید. نور خورشید آنها را دور نگه می‌دارد، اما در شب هیولاها شکار را آغاز می‌کنند و لانه‌های خود را برای کاوش آزاد می‌گذارند.

شما یک سرگردان با قدرت تغییر سرنوشت شهر هستید. اما توانایی های استثنایی شما بهایی دارد. غرق در خاطراتی که نمی توانید رمزگشایی کنید، به دنبال یادگیری حقیقت هستید… و خود را در یک منطقه جنگی می یابید. مهارت های خود را تقویت کنید، زیرا برای شکست دادن دشمنان و ایجاد متحدان، به مشت و هوش نیاز دارید. اسرار تاریک پشت صاحبان قدرت را کشف کنید، طرف‌هایی را انتخاب کنید و سرنوشت خود را تعیین کنید. اما هر جا که اعمالتان شما را می برد، یک چیز وجود دارد که هرگز نمی توانید فراموش کنید: انسان بمانید.

در زندگی شهری که در یک دوره تاریک جدید غرق شده است شرکت کنید. با کاوش در سطوح و مکان های متعدد آن، مسیرهای مختلف و گذرگاه های مخفی را کشف کنید. از مهارت‌های پارکور خود استفاده کنید و حتی در وحشیانه‌ترین برخوردها، کفه ترازو را بالا ببرید. تفکر هوشمندانه، تله ها و سلاح های خلاق بهترین دوستان شما خواهند بود. منتظر بمانید تا شب به مخفیگاه های تاریک مبتلایان بپردازید. نور خورشید آنها را دور نگه می دارد، اما وقتی هیولاها از بین رفتند، شکار را آغاز می کنند و لانه های خود را برای کاوش آزاد می گذارند. آینده شهر را با اقدامات خود شکل دهید و شاهد تغییر آن باشید. توازن قدرت را با انتخاب در یک درگیری رو به رشد تعیین کنید و تجربه خود را بسازید.

ویژگی های بازی کامپیوتر Dying Light 2 :

  • گیم پلی اکشن و نقش آفرینی
  • جست وجو در دوره ای تاریک از بشریت
  • مهارت هایی متنوع و مهیج
  • مکان های مخفی و رازهای آن ها را کاوش کنید

تصاویر