>
NFT

دانلود بازی Ravenbound برای کامپیوتر – نسخه RUNE

دانلود بازی Ravenbound برای کامپیوتر - نسخه RUNE

بازی کامپیوتر Ravenbound در سبک اکشن محصولی از Systemic Reaction™ می باشد . این بازی دارای گیم پلی اکشن سریع است که چالش های roguelite را با انتخاب های جهان باز ترکیب می کند. شما یک کلاغ هستید، یک سلاح ابدی که توسط خدایان زندانی ساخته شده است. برای آزاد کردن آنها و بازگرداندن نظم به جزیره Ávalt، کلاغ باید قدرت خود را بازسازی کند . در حالی که هر کاراکتر پس از سقوط در نبرد برای همیشه از دست می‌رود، قدرتی که برای Raven به ارمغان می‌آورد اینطور نیست و به شما اجازه می‌دهد هر بار قوی‌تر برگردید.

مهارت‌های خود را در طول زندگی‌های بسیاری تقویت کنید، همانطور که با موجودات فاسد زمین در یک سیستم نبرد سریع می‌جنگید، جایی که هیولاها در مقابل هیچ چیزی برای پایین آوردن شما توقف نمی‌کنند. در مبارزه مسلط شوید و ارتقاهایی را انتخاب کنید که برای غلبه بر چالش های پیش رو مناسب استایل بازی شما هستند. موجودات جنگی با الهام از فولکلور اسکاندیناوی و داستان های بلند درباره آنچه برای کسانی که راه خود را در جنگل گم می کنند اتفاق می افتد. در حالی که آزادانه جزیره زیبای Ávalt را کاوش می کنید، چه با پای پیاده و چه در آسمان به شکل ریون، با ترول های بزرگ، Huldras بی رحم و Draugr نامیرا روبرو شوید.

ویژگی های بازی کامپیوتر Ravenbound :

  • گیم پلی اکشن
  • ترکیب چالش های roguelite با انتخاب های آزادانه
  • روند داستانی جذاب الهام گرفته از افسانه های اسکاندیناوی
  • مبارزاتی مهیج

دانلود بازی Ravenbound

داستان بازی قرار است شمارا به جهانی سرکش و نزدیک به مرگ سوق دهد که به عنوان یک مبارز باستانی بزرگ باید در برابر نیروهای فولادی بسیاری ایستادگی کنید. در نقش مبارز هیولاهای قدرتمند و بی روحی که سدراهتان شده اند را باید به دار فانی سوق دهید. بازی مملو از مراحل و چالش های پیچیده ای بوده که میتواند شمارا با فرهنگ عامه اسکاندیناوی آشنا کند و در این زمینه گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد. دستیابی به قدرت های باستانی میتواند به شما در طول نبردها کمک کند.

 

مشخصات کلی بازی
نام : راونبوند
شرکت سازنده : Systemic Reaction
ناشر : Systemic Reaction
تاریخ انتشار : 2023
سبک : اکشن
رده بندی سنی : 16 سال به بالا
امتیاز : 82 از 100
بازی پیشنهادی : دانلود بازی Payday 3 برای کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر Ravenbound یک محصول تک نفره اکشن با ماجراجویی های بسیار بوده که از سوی شرکت Systemic Reaction توسعه و توسط همین شرکت در سال 2023 روانه بازار شد. این محصول با گیم پلی عالی اش میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم کند که در این راستا شاهد طراحی بسیار خوب و دیدنی خواهید بود.

تریلر Ravenbound

دانلود نسخه کرک شده معتبر RUNE بازی کامپیوتر Ravenbound | حجم: 19GB

– جدیدترین ورژن v1.1

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 2GB DOWNLOAD
10 709MB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
 
تصاویر :