>
NFT

دانلود بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS

دانلود بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر

Dead Island 2 بازی جزیره مرده 2 عنوان یک بازی رو به انتشار بوده که قابلیت های بسیاری را نسبت به نسخه اول دریافت نموده است. تغییر سبک گیم پلی سبب شده تا بازی جان تازه ای بگیرد که در این نسخه قرار است در دنیایی رو به افول حضور داشته باشید و با زامبی های باقی مانده دست و پنجه نرم کنید. ویژگی های بسیاری مانند گیم پلی اعتیادآور ، طراحی چشم نواز ، شخصیت پردازی عالی و… در بازی وجود دارد که میتواند دلیلی برای دانلود بازی بشمار بیاید.

دانلود بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده که شما را در موقعیت های حساس و هیجان انگیزی قرار خواهد داد. این گیم هنوز در استودیو Dambuster در حال توسعه است و ممکن است امسال منتشر شود. به گفته تام هندرسون، یکی از افراد داخلی صنعت، که در یک ویدیوی یوتیوب ادعا می کند که با افراد نزدیک به توسعه بازی صحبت می کند و ظاهراً روند توسعه و ساخت گیم وضعیت خوبی دارد. او گفت: به گفته همه کسانی که من با آنها صحبت می کردم، وضعیت بازی خوب است و به زودی قرار است یک تریلر از بازی عرضه شود و پلیرها با محیط گیم و گیم پلی آشنا شوند. انتظار می رود تاریخ انتشار در سه ماهه چهارم سال 2022 باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در چرخه توسعه، احتمالا به سال آینده منتهی شود، بر طبق اطلاعاتی که هندرسون از سازندگان نزدیک بدست آورده داستان بازی به این شکل است که شما در هواپیما هستید و یک بیماری زامبی در هواپیما شیوع پیدا می کند. در نهایت هواپیما به هالیوود سقوط می کند، شما زنده می مانید و سپس این وظیفه شماست که تمامی زامبی ها را بطور کامل از بین ببرید، جالب است بدانید که بازی Dead Island 2 برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان با یک سری تاخیرها و تغییرات توسعه دهنده مواجه شده است. در آن زمان که اطلاعاتی در مورد بازی فاش شده بود گفته شده بود موضوع اصلی در مورد قرنطینه کردن کالیفرنیا توسط نیروهای مسلح ایالات متحده است. اما از آن روز تا به حال موضوع و طرح بازی بطور کامل تغییر کرده و البته هنوز هم مشخص نیست موضوع و داستان بازی قرار است چی باشد و پلیرها با چه گیمی روبه رو هستند اما در کل فعلا اطلاعاتی که در درست است نشان میدهد که می بایست زامبی های بسیاری را از بین ببرید به عنوان آخرین بازمانده برای زنده ماندن تلاش کنید. با تمامی تاخیر خوردن ها و عقب افتادن ها در حال حاضر، بازی دست ناشر Deep Silver بازگشته است و استودیو Deep Silver Dambuster مسئولیت توسعه را بر عهده گرفته است. از دوست داران بازی های این چنینی هستید؟ پس دانلود بازی Atomic Heart را از دست ندهید. بر طبق اطلاعات بدست آمده داستان بازی اینکونه روایت میشود : به تجربه آخرالزمان از بین بردن زامبی خوش آمدید و اکنون زیباتر از همیشه می بایست جلوی شیوع حماسی زامبی ها در جزیره گرمسیری را بگیرید و مانع پیشرفت آنها به بخش های مختلف شوید. فقط تلاش بکنید که زنده بمانید و از هر امکاناتی که میتوانید در این راه استفاده نمایید.

 

مشخصات کلی بازی
نام : جزیره مرده 2
شرکت سازنده : Dambuster Studios
ناشر : Deep Silver
سال انتشار : 1 اردیبهشت 1402
سبک : ترس و بقاء
قیمت : 59.99 دلار
امتیاز :

88 از 100

دانلود بازی Dead Island 2

سرها را بشکنید، جمجمه‌ها را خورد کنید همه چیز در گیم برای شما آزاد است تا نبردهای هیجان انگیز و حماسی را تجربه نمایید، همکاری 4 نفره مبتنی بر داستان واقعی در یک جهان باز گسترده شما را برای رسیدن به هدف های نهایی کمک خواهد کرد. در این گیم شما محدود به یک سلاح خاص نیستید و میتوانید امکانات مختلف را در اختیار بگیرید از تمامی قابلیت ها استفاده نمایید. هر کدام از زامبی ها دارای قدرت های مخصوص به خود هستند و باید با قدرت بیشتری آنها را شکست دهید و برخی از آنها را باید فقط با شلیک به سر بکشید تا از دست آنها خلاص شوید، برای زنده ماندن از چه تاکتیکی میخواهید استفاده کنید؟ آیا مهماتی که در اختیار دارید کافی است؟ پاسخ به این سوال ها فقط در بازی مشخص خواهد شد. اگر تریلر بازی Dead Island 2 را مشاهده کرده باشید قطعا با یک مورد بطور کامل آشنا شدید که هیچ چیز ابدی نخواهد بود. داستان تریلر در مورد یک مرد به اصطلاح خوش تیپ میباشد که گرفتار بیماری زامبی شده و همین مورد او را به یک زامبی زیبا تبدیل میکند. طراحی بازی به شکل خوبی انجام شده است که تمام موارد مربوط به گرافیک با کیفیت فول اچ دی شبیه سازی شده اند تا کاربر در حین اجرای بازی با تصویر و بازدهی خوبی همراه باشد. از سوی دیگر صداگذاری فوق العاده ای در بازی شکل گرفته است که این مورد بصورت مستقیم با گرافیک و گیم پلی در ارتباط بوده و سبب خواهد شد تا گیم پلی بهتری برای کاربر شکل بگیرد. هدف از ساخت این بازی رو به رو کردن کاربر با مشکلات مربوط به دنیای زامبی ها است که اگر در آینده این فاجعه رخ بدهد (به نظر من که اتفاق میوفته) کاربرانی که با این سبک از بازی ها آشنایی دارند قطعا هضم و مقابله با این مشکل برایشان ساده تر خواهد بود تا انسان های عادی. طراحی گرافیکی بازی توسط موتور نام آشنای Unreal Engine 4 انجام شده است که شاهد کیفیتی پایدار و پویا در بازی دد ایسلند 2 خواهید بود. اگر از دوست داران بازی های جهان باز و مبارزه با زامبی هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:44

کم کم آمادگی خود برای دانلود بازی Dead Island 2 را افزایش دهید که قرار است با یک بازی ایده آل و کاملا سرگرم کننده در سبک بازی های آخرالزمانی رو به رو شوید. بازی دد ایسلند 2 مملو از ماموریت های استرس زایی است که میتواند گیمر را با ترس واقعی رو به رو کند. در این میان سلاح و ابزار های بسیاری برای عبور از زامبی ها برای شما درنظر گرفته شده است که با استفاده از آنها میتوانید دشمنان را از سد راه بردارید. داستان بازی در مکان های بسیاری جریان دارد که در این زمینه میتوانید به یکسری رویداد تکمیلی برای افزایش سطح گیم پلی نیز دسترسی داشته باشید. همانطور که گفته شده است بازی از طراحی زیبایی برخوردار است که میتوانید در محیط های زیبایی ایفای نقش نمایید. اگر قصد دارید خودرا با یک بازی ترسناک و جدید سرگرم کنید پیشنهاد میشود دانلود بازی Dead Island 2 را از دست ندهید.

بازی کامپیوتر Dead Island 2 توسط استودیو بازیسازی Dambuster Studios طراحی و قرار است توسط شرکت نام آشنای Deep Silver در سال 2023 برای پلتفرم های مختلف اللخصوص ویندوز عرضه شود. طبق بررسی های انجام شده این بازی توانسته امتیاز عالی 89 از 100 را دریافت کند.

4.9/5 (7 نظر)

تریلر Dead Island 2

لینک دانلود:

نسخه EMPRESS حجم فایل ها : 48.3 گیگابایت

--------------------------------------------------------------------------------------------


رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )