>
NFT

دانلود بازی Stronghold Crusader 2 Build 11667837 برای کامپیوتر

دانلود بازی Stronghold Crusader 2

بازی کامپیوتر Stronghold Crusader 2 یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط FireFly Studios طراحی و ساخته شده توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . پس از 12 سال بار دیگر Stronghold با گرافیکی 3 بعدی , قدرتمند و واقع گرایانه تر بازگشته است . بازی در شرق میانه و حدود سال های 1189 روایت می شود . در این نسخه از فناوری جدیدی به نام Havok Physics استفاده شده است که باعث می شود تخریب و نابودی قلعه به طرز خیره کننده ای به دنیای واقعی شبیه باشد.

گیم پلی بازی از تمامی جهات بهبود پیدا کرده و ساخت قلعه سریعتر صورت می گیرد . جنگی سخت در پیش است . در این نسخه دو کمپین به نام های Crusader Knight شوالیه های تاریکی و مبارزان Arabic freedom وجود دارد . انتخاب با شماست که در زمره سربازان ریچارد شیردل پا به میدان نبرد بگذارید و یا سلطان سوریه . در این بازی شما به عنوان فرمانده باید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید زیرا سرنوشت سرزمین مقدس در دستان شماست.

در بازی Stronghold Crusader 2 برای نبرد با سایر اقوام همیشه باید آماده باشید پس هرگز از آموزش سربازانی باهوش و شجاع غافل نشوید . تمامی حوادث و اتفاقات بازی به صورت پویا بوده به طوری ممکن است حتی در برخی مراحل بازی , ملخ ها از فرط گرسنگی به قلعه و شهرهای شما یورش آورند . تبدیل شدن به یک قدرت نظامی و اقتصادی در این نسخه از اهمیت بالایی برخوردار است.

Stronghold Crusader 2

برای آنکه در میدان نبرد بتوانید قدرت نمایی کنید , باید به ۲۵ ویژگی منحصر به فرد دست پیدا کرده و توانایی های خود را به خوبی بشناسید . بالا بردن روحیه سربازان , استفاده از کمانداران و تشویق فرماندهان در صورت پیروزی تنها بخشی از ویژگی های این بازی است.

زمانی که مطمئن شدید تمامی مهارت های شما کامل شده , وقت آن است تا به صورت آنلاین با سایر دوستانتان به بازی پرداخته و قدرت خود را به رخ سایر رقبا بکشید همچنین بازی این امکان را به شما می دهد تا نقشه مورد نظر خود را طراحی کرده و حداکثر ۸ نفر از دوستانتان را برای بازی به آن نقشه دعوت کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما می توانید این بازی زیبا و اعتیادآور را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

نام: Stronghold Crusader 2
حجم فایل: ۳.۱ گیگابایت
شرکت سازنده: Simon Bradbury
تاریخ انتشار: September 23, 2014
امتیاز استیم: ۷ از ۱۰
ورژن: Build 11667837
نسخه: Portable
آپدیت: ۳ مهر ۱۴۰۲
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Firefly Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/07/03 نسخه Stronghold Crusader 2 Build 11667837 اضافه شد
لینک دانلود
بازی Stronghold Crusader 2 Build 11667837 نسخه Portable با حجم 3.1 گیگابایت