>
NFT

دانلود بازی Stray Souls – ElAmigos/DODI – ALL Update برای کامپیوتر

دانلود بازی Stray Souls

دانلود بازی Stray Souls برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Stray Souls برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Stray Souls – ElAmigos / DODI Repack

بازی Stray Souls یک بازی ویدئویی در سبک ترسناک روانشناختی است که توسط استودیوی Jukai Studio توسعه یافته و توسط Versus Evil در تاریخ 25 اکتبر 2023 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

داستان بازی Stray Souls در مورد مرد جوانی به نام دنیل است که از طرف مادربزرگش خانه‌ای به ارث می‌برد. او که تصور می‌کرد مادربزرگش این خانه را ساخته است، با ورود به آن متوجه می‌شود که قدمت خانه بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کرده است. همین امر موجب شده که خانه به ارث رسیده موجودات اهریمنی و ماورایی را در خود جای دهد.

اسرار پنهان در شهر خالی از سکنه Aspen Falls را باز کنید که شامل برخوردهای وحشتناک با دشمن، رئیس‌های حماسی، پازل‌های حیله‌گر و داستانی عمیق است که در آن همه آن‌طور که به نظر می‌رسند نیستند. نقش دانیل را بازی کنید، یک نوجوان معمولی که پس از به ارث بردن خانه مادربزرگ خود و ملاقات با زنی مرموز با اطلاعات صمیمی در مورد خانواده، خانه و ارتباط تکان دهنده آن با گذشته اش، زندگی برای همیشه تغییر می کند. عناصر گیم پلی با الهام از مبارزات ترسناک کلاسیک با دقتی شبیه به روح، چرخشی تازه در ژانر اکشن-ترسناک مدرن ایجاد می کند.

شهر آسپن فالز و نواحی اطراف آن را کاوش کنید تا نقشه بدخواهانه ای را کشف کنید که در بدو تولد دانیل شروع شده است. خود را در داستان دانیل غرق کنید. پاسخ‌ها را در لحظات کلیدی از طریق گزینه‌های گفتگوی شاخه‌ای انتخاب کنید، لحن و شخصیت دانیل را شکل دهید.

با انبوهی از موجودات تند و زننده مبارزه کنید یا برای جان خود فرار کنید. نبرد ساده بدون بارگذاری های عظیم، تمرکز خود را بر استراتژی تاکتیک های جنگی و مدیریت منابع قرار می دهد. ده ها پازل هوشمندانه را با راه حل های خارج از جعبه حل کنید تا هوش خود را آزمایش کنید.

سیستم‌های تصادفی تضمین می‌کنند که برخوردهای دشمن، مکان آیتم‌ها، تغییر الگوهای آب‌وهوا و پدیده‌های عجیب همه در مکان‌های مختلف رخ می‌دهد و هر بازی را منحصربه‌فرد می‌کند.

با موتور بازی سازی قدرتمند Unreal Engine 5 و فناوری MetaHuman وحشتی محض را تجربه کنید. انیمیشن های پیشرفته صورت طیف وسیعی از احساسات انسانی را به تصویر می کشند و سطح کاملا جدیدی از فوتورئالیسم را ایجاد می کنند! نورپردازی پویا و آب و هوا، آبشار آسپن را با جزئیات وهم‌آوری زنده می‌کند، از کاغذ دیواری پوسته‌شده خانه مادربزرگ تا مناطق انبوه جنگلی پوشیده از مه و فراتر از آن!

آبشار آسپن، شهر کوچکی که گرفتار یک نفرین شوم است که همه چیز را در مسیر خود می بلعد. دانیل پس از به ارث بردن خانه مادربزرگ جدا شده خود در تولد 18 سالگی خود، فکر می کند که در لاتاری برنده شده است، اما به زودی متوجه می شود که شانس هیچ ربطی به آن ندارد. او اکنون در مرکز یک آیین تاریک قرار دارد که موجودیت او را تهدید می کند و باید برای کشف رازهای گذشته خود سفری وحشتناک را آغاز کند.

انتخاب باشماست. دانیل یک سرباز آموزش دیده نیست. یک اسلحه بردارید و روی زمین خود بایستید یا به سمت امن بدوید و سلامتی و مهمات خود را برای یکی از باس های سرسخت بازی ذخیره کنید. قدرت کسر و حل مسئله خود را روی پازل های کلاسیک با لیفت صورت مدرن آزمایش کنید.

با حضور آکیرا یامائوکا (Silent Hill) آهنگساز مهمان افسانه ای و پیت ویچر آهنگساز مستقل کهنه کار. در مواقعی تسخیرکننده و اثیری. خشمگین و ناراحت کننده برای دیگران. در سفر خود در سراسر آسپن فالز در امتیاز اصلی فریبنده گم شوید.

نتیجه:

اگر به بازی‌های ترسناک روانشناختی علاقه دارید، بازی Stray Souls یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این بازی تجربه‌ای ترسناک و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

دانلود بازی کامپیوتر Stray Souls 

تریلر

  • سیستم مورد نیاز
  • MINIMUM

      • OS: Windows 10
      • Processor: Intel Core i5-4690K or AMD FX-8350
      • Memory: 8 GB RAM
      • Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 4 GB or AMD Radeon R9 380, 4 GB
      • DirectX: Version 11
      • Storage: 40 GB available space

    RECOMMENDED

      • OS: Windows 10
      • Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1600
      • Memory: 16 GB RAM
      • Graphics: GeForce GTX 1060, 6 GB or Radeon RX 590, 8 GB
      • DirectX: Version 11
      • Storage: 40 GB available space
  • راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.


آموزش نصب نسخه فشرده DODI:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3: فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. در پنجره اول، ابتدا باید “دکمه جهت بالا کیبورد” را یکبار بزنید تا صفحه نصب نمایش داده شود.

4: ترجیحا تیک نصب گزینه های اضافی مثل ++Visual C را بردارید.

5: فرایند نصب را آغاز کنید.