>
NFT

دانلود Graveyard Shift - بازی تغییر قبرستان

دانلود Graveyard Shift - بازی تغییر قبرستان

بازی تغییر قبرستان برای کامپیوتر

Graveyard Shift یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت DarkPhobia Games توسعه یافته و به وسیله DarkPhobia Games با همکاری Teaserplay در دسامبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نگهبانی از شیفت قبرستان اغلب به عنوان یکی از وحشتناک ترین مشاغل در سطح جهان در نظر گرفته می شود، اما نگهبانی شبانه در گورستان Whispering Winds به طرز وحشتناکی از هر قبرستان دیگری پیشی می گیرد. نگهبانی شب در این مکان برای شما تبدیل به کابوسی می شود که شاید هرگز فراموش نکنید. در گیم پلی بازی "تغییر قبرستان" شما در نقش شخصیتی به نام گری بازی می کنید که باید برای اولین روز کاری خود به گورستان Whispering Winds برود و از ساعت 5 عصر تا 8 صبح روز بعد از آن محافظت کند. در ابتدا همه چیز آرام به نظر می رسد، اما اندکی بعد شرایط تغییر می کند و به تدریج گورستان برای گری تبدیل به جهنم می شود. گری از طریق دوربین‌های نظارتی متوجه چیزهای عجیبی می‌شود و در ابتدا فکر می‌کرد که فقط در فید دوربین قابل مشاهده هستند. با این حال، وقتی در میان قبرها قدم می زند، متوجه می شود که باید وحشتناک ترین شب زندگی خود را تحمل کند.

Graveyard Shift Screenshot 1Graveyard Shift Screenshot 2Graveyard Shift Screenshot 3Graveyard Shift Screenshot 4Graveyard Shift Screenshot 5

Graveyard Shift Game for PC

Guarding the graveyard shift is often considered one of the most terrifying jobs globally, but night guarding at Whispering Winds Cemetery surpasses any other cemetery in horror! Being Night Security in this place will turn into a nightmare for you that you may never forget. You play as a character named Gary, who must go to Whispering Winds Cemetery for his first workday and guard it from 5 PM to 8 AM the next day. Initially, everything seems calm, but shortly after, conditions change, and gradually, the cemetery becomes a hell for Gary. Through surveillance cameras, Gary notices strange things, initially thinking they're only visible in the camera feed. However, as he walks among the graves, he realizes he must endure the most terrifying night of his life!

سیستم مورد نیاز

Minimum
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel® Core™ i5-3470 or AMD™ Ryzen 5 3600
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

Recommended
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1660 or AMD Radeon™ RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

مشخصات:

شرکت سازنده: DarkPhobia Games
نام انگلیسی: Graveyard Shift
نام فارسی: تغییر قبرستان
تاریخ انتشار رسمی بازی: ‎2 Dec, 2023
حجم فایل: 8730, 6450 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:59 - 1402/9/20 | 2023.12.11
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل setup به نصب بازی بپردازيد.
3- در آخر محتويات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی نماييد.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.