>
NFT

دانلود TopNotify 2.3.7 – مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز

دانلود TopNotify 2.3.7 - مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز

 

دانلود TopNotify

| مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز |

 

TopNotify 2.3.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویندوز است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اعلان‌های خود در ویندوز را به شکل بهتری مدیریت کنید. بسته به اینکه چه تعداد اپلیکیشن با امکان دسترسی به اعلان‌ها در ویندوز نصب کرده‌اید، شانس اینکه از اعلام اپلیکیشن مورد نظر خود باخبر شوید، بسیار کم است؛ چرا که در اوج ساعات کاری ممکن است شمار متعددی از اعلان‌ها را دریافت کنید که بخش زیادی از آن‌ها چندان هم مهم نیستند و این باعث می‌شود که اعلان‌های مهم خود را از دست بدهید.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که با هدف مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز طراحی شده و امکانات متعددی را در این زمینه در خود دارد. تاپ نوتیفای، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با مدیریت هرچه بهتر اعلان‌ها، آن دسته از نوتیفیکیشن‌ها که برایتان از اهمیت بیشتری برخوردارند را بالاتر از بقیه ببینید. با این برنامه، شما می‌توانید برای مثال میزان شفافیت اعلان‌های کم‌اهمیت‌تر را به شکلی تنظیم کنید که صرفا اعلان‌های مهم برایتان چشم‌گیر باشند؛ بدین ترتیب دیگر هیچگاه نوتیفیکیشن‌های مهم خود در ویندوز را از دست نخواهید دا. 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TopNotify :

– امکان دگرگون کردن نمایش اعلان‌ها در ویندوز

– قابلیت جابه‌جایی اعلان‌ها در قسمت‌های مختلف صفحه نمایش

– جلوگیری از دست دادن اعلان‌های مهم در ویندوز

– قابلیت تنظیم شفافیت اعلان‌ها در سطوح مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TopNotify1 300x169 - دانلود TopNotify 2.3.7 - مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز TopNotify2 300x62 - دانلود TopNotify 2.3.7 - مدیریت بهتر اعلان‌ها در ویندوز

 

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 400 کیلوبایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: