>
NFT

دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 – ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

 

دانلود AI Video FaceSwap

| ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو |

 

AI Video FaceSwap 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی جابه‌جایی چهره در ویدیو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از این تجربه فان و جذاب لذت برده و خروجی‌ها را در فضای مجازی با دوستان ود به‌آشتراک بگذارند. همانطور که می‌دانید، این روزها ازارهای هوش مصنوعی کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران داشته و افراد بسیاری از این سرویس‌ها برای امور روزمره، سرگرمی و … استفاده می‌کنند. یکی از زمینه‌های کاربردی هوش مصنوعی که این روزها نمونه آن را در برنامه‌های نمایش خانگی، فضای مجازی و … شاهد هستیم، تغییر دادن چهره افراد در ویدیوها است.

نرم افزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزاری است که در مایکروسافت استور با مبلغی در حدود 80 دلار به فروش می‌رسد و اکنون شما عزیزان می‌توانید آن را به رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید. برای کار با این برنامه هیچ پیچیدگی خاصی پیش روی شما نیست و تنها بایست تصویر مورد نظر خود را برای جابه‌جایی به برنامه بدهید تا این برنامه صورت سوژه را فیلم تشخیص داده و چهره‌ها را با هم عوض کند؛ گویی که چهره تصویر مورد نظر شما در فیلم نقش‌آفرینی کرده باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار AI Video FaceSwap :

– امکان فیس سواپ برای فیلم‌ها

– قابلیت تغییر خودکار صورت‌ها و اعمال تغییرات

– عدم درج واترمارک روی فایل ویدیویی

– عملکرد آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– سادگی در استفاده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AI Video FaceSwap1 300x237 - دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو AI Video FaceSwap2 300x237 - دانلود AI Video FaceSwap 1.0.0 - ابزار جابه‌جایی چهره در ویدیو

 

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 3.34 گیگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com