>
NFT

دانلود The Last of Us Part II PS4 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت 2 برای پلی استیشن 4

دانلود The Last of Us Part II PS4 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت 2 برای پلی استیشن 4
PS4 icon

(99/3/25) تغییرات:

ریجن آمریکا اضافه شد!

The Last of Us Part II یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی، تیراندازی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Naughty Dog توسعه یافته و به وسیله Sony Interactive Entertainment به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 منتشر شده است. این نسخه از بازی دومین شماره از سری محبوب و فوق العاده جذاب The Last of Us می باشد که داستان آن نیز در ادامه نسخه قبلی روایت می شود. داستان بازی حدوداً پنج سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و همانند گذشته شما کنترل شخصیت Ellie را به عهده خواهید گرفت، که با یک فرقه مرموز در ایالات متحده به سبک پسارستاخیزی درگیر جنگ می‌شود. در گیم پلی بازی "آخرین بازمانده از ما قسمت 2" شاهد شخصیت های جدیدی خواهید بود که هریک در روند بازی تاثیر بسیار زیادی دارند و به نوعی گیم پلی بازی بر اساس رفتار های شما با این شخصیت ها شکل می گیرد. در تمام مراحل و روند بازی با دشمنان مختلفی روبه‌رو خواهید شد و مبارزات بازی نیز در شدیدترین حالت خود دنبال می‌شوند. دشمنان شما در این بازی از انسان ها گرفته تا زامبی های آلوده هوشمندتر شده اند و باید برای مبارزه با آنها از حالت مخفی کاری استفاده کنید تا درصد شکست خود را کاهش دهید. در واقع پنهان شدن زیر خودرو، پشت درخت و داخل کمدها و ... باعث زنده ماندن شما می شود.


سلاح های شما در بازی بسیار متنوع می باشند و می توانید با پیشرفت در بازی سلاح های بیشتری را نیز بدست آورید. بازی از لحاظ گرافیکی نیز فوق العاده کار شده است و شاهد یک دنیای کامل و پهن آور خواهید بود که با جزئیات بسیار بالایی طراحی شده است. در این نسخه شما به نوعی با خشم شخصیت Ellie رو به رو خواهید شد که در پی انتقام گرفتن از دشمنانی است که زندگی بازماندگان را تهدید می کنند.

The Last of Us Part II Screenshot 1 The Last of Us Part II Screenshot 2 The Last of Us Part II Screenshot 3 The Last of Us Part II Screenshot 4 The Last of Us Part II Screenshot 5
www.p30download.com

Platform: PS4
Type: PKG
Region: Europa
GameID: CUSA10249

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از ایران کمی دشوار است، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن 4 به صورت دانلود با لینک مستقیم برای کاربران قرار داده می شوند.
این فایل ها برای کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند. برای خرید بازی The Last of Us Part II از سایت PlayStation Store (سایت اصلی فروش بازی) اینجا کلیک کنید.

 رمز فایل :www.p30download.com

دوشنبه 26 خرداد 1399 PS4
نظر درباره مطلب یادتون نره