>
NFT

دانلود Marvel's Iron Man VR PS4 - بازی مرد آهنی برای پلی استیشن 4

دانلود Marvel's Iron Man VR PS4 - بازی مرد آهنی برای پلی استیشن 4
PS4 icon

(99/6/5) تغییرات:

آپدیت 107 اضافه شد!

Marvel's Iron Man VR یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Camouflaj توسعه یافته و به وسیله Sony Interactive Entertainment در جولای 2020 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 و مخصوص هدست واقعیت مجازی PlayStation VR منتشر شده است. مرد آهنی یا آیرون‌من یک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانی در کتاب‌های کمیک مارول کامیکس است که تا مجموعه فیلم های Iron Man نیز برگرفته شده از این کمیک ها می باشد. در گیم پلی بازی "مرد آهنی" شما قادر خواهید بود تا با ماجراجویی‌های شخصیت دوست داشتنی تونی استارک (Tony Stark) همراه شده و با استفاده از قابلیت های لباس جذاب و پیشرفته او ماجراهای بسیاری را پشت سر بگذارید. در بازی شما می توانید با استفاده از سیستم شبیه سازی بسیار جذابی که در بازی قرار داده شده است جت‌های پرواز Repulsor آیرون من را کنترل کنید و مانورهای تماشایی را از خود در آسمان و حین پرواز نشان دهید. در بازی شاهد مکان های مختلفی خواهید بود که بسیار عالی طراحی شده اند که می توانید با حداکثر سرعت و توان خود به پرواز در آمده و در مبارزات هوایی به خوبی مانور داده و به مقابله با دشمنان بپردازید. لازم به ذکر است لباس های شما مجهز به پیشرفته ترین سلاح های می باشد که می توانید از آنها در مبارزات بازی استفاده نمایید. با پیشرفت در بازی می توانید توانایی های خود را ارتقاء دهید و سرعت، قدرت و سلاح های خود را تقویت کنید.


Marvel's Iron Man VR Screenshot 1 Marvel's Iron Man VR Screenshot 2 Marvel's Iron Man VR Screenshot 3 Marvel's Iron Man VR Screenshot 4 Marvel's Iron Man VR Screenshot 5
www.p30download.com

Platform: PS4
Type: PKG
Region: Europa
GameID: CUSA16206

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از ایران کمی دشوار است، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن 4 به صورت دانلود با لینک مستقیم برای کاربران قرار داده می شوند.
این فایل ها برای کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند.

برای خرید بازی Marvel's Iron Man VR از سایت PlayStation Store (سایت اصلی فروش بازی) اینجا کلیک کنید.

 رمز فایل www.p30download.com