>
NFT

دانلود Super Mario Odyssey - بازی سوپر ماریو ادیسه

دانلود Super Mario Odyssey - بازی سوپر ماریو ادیسه

Super Mario Odyssey یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و معمایی است که توسط شرکت Nintendo توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در اکتبر 2017 منتشر شده است. همچنین نسخه کرک شده بازی نیز در فوریه 2021 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردیده است. این نسخه از بازی یکی از سری بازی های محبوب و دوست داشتنی Super Mario است که در کشور ما به قارچ خور معروف می باشد. داستان بازی در مورد شخصیت ماریو و کپی است، کپی روحی است که تبدیل به کلاه ماریو شده و به او اجازه می‌دهد تا سایر کاراکترها و اشیا را تسخیر کند. در این عنوان می توانید در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید و سعی کنید تا سکه و آیتم های مختلفی را در مکان‌هایی متنوع پیدا کنید. محیط های بازی "سوپر ماریو ادیسه" آنقدر بزرگ و پر از اسرار و فعالیت است که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند.




Super Mario Odyssey Screenshot 1 Super Mario Odyssey Screenshot 2 Super Mario Odyssey Screenshot 3 Super Mario Odyssey Screenshot 4 Super Mario Odyssey Screenshot 5

Explore incredible places far from the Mushroom Kingdom as you join Mario and his new ally Cappy on a massive, globe-trotting 3D adventure. Use amazing new abilities—like the power to capture and control objects, animals, and enemies—to collect Power Moons so you can power up the Odyssey airship and save Princess Peach from Bowser’s wedding plans!

Thanks to heroic, hat-shaped Cappy, Mario’s got new moves that’ll make you rethink his traditional run-and-jump gameplay—like cap jump, cap throw, and capture. Use captured cohorts such as enemies, objects, and animals to progress through the game and uncover loads of hidden collectibles. And if you feel like playing with a friend, just pass them a Joy-Con™ controller! Player 1 controls Mario while Player 2 controls Cappy. This sandbox-style 3D Mario adventure—the first since 1996’s beloved Super Mario 64™ and 2002’s Nintendo GameCube™ classic Super Mario Sunshine™—is packed with secrets and surprises, plus exciting new kingdoms to explore.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i3 3.2 GHz, AMD Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
Storage: 4 GB available space

همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nintendo Link to
نام انگلیسی: Super Mario Odyssey
نام فارسی: سوپر ماریو ادیسه
تاریخ انتشار رسمی بازی: ‎27 Oct, 2017 - 20 Feb, 2021
امتیاز سایت GameSpot:‏ 10
رده بندی سنی: بازی مناسب برای افراد بالای 12 سال ESRB Rating PEGI Rating
حجم فایل: 2390 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:59 - 1399/12/5 | 2021.02.23
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

راهنمای نصب

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.

*توجه داشته باشید که این بازی مخصوص کنسول Switch می باشد و تنها بر روی (شبیه ساز) امولاتور Yuzu اجرا می شود.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  • فیلم راهنمای دانلود و رفع عیب فایل های دانلود شده را در این صفحه ببینید.


رمز فایل :www.p30download.com