>
NFT

دانلود AutoAudioRecorder 1.0 – نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز

دانلود AutoAudioRecorder 1.0 - نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز

 

دانلود AutoAudioRecorder

| نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز |

 

AutoAudioRecorder 1.0 نام یک ابزار ساده، رایگان و کاربردی برای ضبط صدا در ویندوز است. نرم‌افزارهای ضبط صدا در ویندوز، ابزارهایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند صدا‌ها و صوت‌ها را از منابع مختلف ضبط کنند. این نرم‌افزارها معمولاً قابلیت‌هایی مانند ضبط صدا از میکروفون، ثبت صدا از دستگاه‌های بازی، ضبط صدا از ویدیوها، ضبط استریم صوتی از وب سایت‌ها و بسیاری از سرویس‌های استریم‌ینگ را دارا می‌باشند. با استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدا، کاربران می‌توانند صداهای موردنظر خود را ضبط کرده و در فرمت‌های مختلفی مانند MP3, OGG, WAV, FLAC و… و ذخیره کنند. همچنین، این نرم‌افزارها معمولاً امکاناتی مانند پیکربندی کیفیت ضبط صدا، تنظیمات صدای ورودی و خروجی، افکت‌های صوتی، قابلیت برش و ویرایش صدا، افزودن موسیقی زمینه و امکانات دیگر را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به تنوع بسیار اپ‌های ضبط صدا در ویندوز، بر آن شدیم تا یک ابزار رایگان و کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کنیم که کلیه انتظارت شما را با امکاناتی که دارد برآورده کند. از این نرم افزار می‌توانید برای اهداف مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از آنها برای ضبط وویس‌ها، پادکست‌ها، مصاحبه‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوهای آموزشی، ضبط بازی‌ها و … استفاده کنید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AutoAudioRecorder :

– امکان ضبط آسان و سریع صدا در ویندوز

– توانایی ضبط صدا از وب‌سایت، بازی، پادکست و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AutoAudioRecorder1 300x243 - دانلود AutoAudioRecorder 1.0 - نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز AutoAudioRecorder2 300x243 - دانلود AutoAudioRecorder 1.0 - نرم افزار رایگان ضبط صدا در ویندوز

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 1.71 مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: