>

سایر

10
دانلود OneCommander Pro v3.85.0 - نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز 10 و 11

نرم افزار OneCommander

نرم افزار OneCommander یک فایل منیجر مدرن برای ویندوز 10 و 11 است که با ارائه ویژگی های جدید، دسترسی و مدیریت فایل ها و فولدر های سیستم را آسان تر می کند. برای مثال با کمک این نرم افزار می توانید محتوای دو فولدر را به طور هم زمان در کنار هم مشاهده کنید و یا با اضافه کردن تب های جدید، چندین فولدر را در تب های مختلف باز کنید و به آسانی و با یک کلیک بین تب ها جابجا شوید. امکان جابجایی ستون ها، اضافه کردن تگ های رنگی، تغییر تم، فیلتر کردن برای جستجو و دسترسی سریع تر به فایل مورد نظر و ... بخشی از قابلیت های گسترده این نرم افزار است.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 04 تیر 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
21

دانلود Kali Linux 2017.1 (32/64-bit) Light / Full - سیستم عامل کالی لینوکس

 

دانلود Kali Linux

| سیستم عامل کالی لینوکس |

| جایگزینی قدرتمند برای بک ترک 5 |

 

Kali Linux 2024.2 32/64-bit سیستم عامل کالی لینوکس یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل منبع باز لینوکس، برای متخصصین هک و امنیت است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل لینوکس، یک سیستم‌عامل کامپیوتری امن، پرسرعت، سبک و رایگان است که از سوی برنامه‌نویسان سرتاسر دنیا، توسعه داده می‌شود. در فرآیند توسعه توزیع‌های مختلف سیستم‌عامل لینوکس، بسیاری از برنامه‌نویسان شرکت دارند. همین امر، موجب امنیت فوق‌العاده و مثال زدنی این سیستم‌عامل گردیده است. سیستم‌عامل بک ترک 5 (BackTrack 5 r3) برای مدتی طولانی، از سوی انواع هکرها و متخصصان امنیتی، مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با پایان یافتن عمر این سیستم‌عامل، توسعه‌دهندگان آن، با عرضه سیستم‌عامل جدید کالی لینوکس، توانستند یک بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار نمایند.

در ماه مارس 2013، تیم توسعه‌دهنده بک ترک، با عرضه نسخه کاملا جدید این سیستم‌عامل با نام کالی، یک بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفتند. به واقع می‌توان گفت کالی لینوکس، اصلی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای یک هکر یا متخصص امنیتی را در خود جای داده است. توسط Kali Linux ، شما کاربران به مجموعه‌ای عظیم از انواع ابزارهای تست امنیتی در شبکه اینترنت دسترسی کامل دارید. کالی لینوکس در مجموع بیش از 300 نرم افزار از پیش نصب شده را در خود دارد که به کمک آنان می‌توانید تمامی نیازهای خود را در زمینه اسکن پورت‌ها، آی‌پی‌ آدرس‌ها، آنالیز بسته‌ها، کرک پسوردها و … دسترسی داشته باشید. بسیاری از ابزارهای امنیتی موجود در کالی لینوکس، هیچ نمونه‌ی مشابهی در ویندوز ندارند، از این رو توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از متخصصین هک و امنیت در سییستم‌های کامپیوتری باشید، در اولین قدم کالی لینوکس را نصب کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل کالی لینوکس را از ادامه مطلب وب سایت  دریافت نمائید.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 18 خرداد 1403 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
18

Wise Care 365 مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از نرم افزار Wise Care 365 بسیار راحت بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و ... بخشی از امکاناتی است که نرم افزار Wise Care 365 در اختیار کاربران قرار می دهد.

25

دانلود آفیس 2021 - Microsoft Office 2021 v2108 Build 14326.20238 x64 Pre-Activated

 

دانلود آفیس 2021 Microsoft Office

| مایکروسافت آفیس 2021 |

 

آفیس 2021 – Microsoft Office 2016-2021 Version 2404 Build 17531.20128 LTSC AIO + Visio + Project Retail-VL x86/x64 تازه‌ترین نسخه از محصول قدرتمند نرم افزاری شرکت مایکروسافت، یعنی آفیس 2021 (Office 2021) است. مایکروسافت آفیس، یا به شکل ساده‌تر آفیس یک خانواده نرم افزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است. آفیس برای اولین بار توسط بیل گیتس مدیرعامل وقت این شرکت در تاریخ 1 آگوست 1988 رونمایی شد. اولین نسخه از آفیس، دارای ابزارهای Microsoft work, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint بود. در طول این سال‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. مجموعه آفیس با دارا بودن بیش از 2 دهه قدمت، توانسته به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های چندرسانه‌ای و … مطرح شود. اکنون که مایکروسافت به شکل رسمی از ویندوز 11 پرده برداشته، شاهد معرفی و انتشار آفیس 2021 هستیم؛ نسخه‌ای کاملا جدید از آیس که با دارا بودن امکانات جذاب خود توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند.

آفیس 2021، نسل بعدی مایکروسافت آفیس برای کاربران و کسب و کارها است. اصلی‌ترین آیتم‌های موجود در مجموعه آفیس، شامل ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر و وان‌نوت است. این ابزارها، تماما در داخل یک بسته نرم افزاری آفیس گنجانده شده و افراد می‌توانند هریک از این محصولات را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. آفیس 2021 هم شامل نسخه‌های کاملا جدیدی از ابزارهای Word 2021, Excel 2021, PowerPoint 2021, Outlook 2021, Access 2021, Publisher 2021, OneNote 2021 است. مایکروسافت تاکنون وجود امکانات جدیدی را در آفیس 2021 تایید کرده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار آفیس 2021 را از ادامه مطلب وب سایت دریافت نمائید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر فونت
ادامه
16

دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 - افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود DesktopSnowOK

| افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز |

 

SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و کم‌حجم برای دسکتاپ ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید افکت بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود شبیه‌سازی کنید. با این ابزار امکانی برای شما مهیاست که بتوانید حال و هوای زمستان و بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود داشته باشید. فصل زمستان به زندگی ما یک حال و هوای جذاب و جادویی را می‌آورد. دانه‌های برف زیبایی که بر روی زمین می‌افتند و همه چیز را سفید می‌کنند، از دوران کودکی مورد علاقه همه‌ی ما بوده و سفید پوش شدن خیابان‌ها، درختان و … برایمان جذاب و دوست‌داشتنی است. نگاه کردن به بیرون از پنجره و تماشای این منظره نیز در نوع خود همه ما را به وجد می‌آورد. اگر که شما هم از دوست‌داران تماشای برف هستید، در این مطلب برای شما یک ابزار جدید و کم‌حجم را آماده کرده‌ایم که می تواند بارش برف را به شکل مجازی در دسکتاپ شما شبیه‌سازی کند.

نرم‌افزار فوق، یک برنامه سبک و جالب است که به شما امکان می‌دهد بر روی دسکتاپ خود برف ببینید. این برنامه می‌تواند دسکتاپ شما را به یک صحنه زمستانی شگفت‌انگیز تبدیل کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید برفی روی صفحه نمایش خود ببینید که به آرامی بر پایین صفحه می‌افتد. این برنامه انواع تنظیمات را برای شخصی‌سازی برف فراهم می‌کند، از جمله انتخاب نوع برف (به همراه برف گرافیکی) و تنظیم شدت و سرعت سقوط برف و… که بسته به سلیقه شما قابل تغییر است. همچنین، شما می‌توانید شفافیت برف، ابعاد، تعداد، و ترتیب ظاهر شدن آنها را نیز تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DesktopSnowOK را از سایت  دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 22 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش سایر تم ویندوز
ادامه
32

دانلود ManagedShell 0.0.248 - لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز

 

دانلود ManagedShell

| لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز |

 

ManagedShell 0.0.248 نام یک لایبرری جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت پوسته‌های ظاهری مختلف و جذاب برای سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، ویندوز به دلیل برخورداری از واسط گرافیکی و المان‌های مختلف، یک سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار در بین کاربران است. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک لایبرری جدید و کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از آن المان‌های گرافیکی جایگزین را برای ویندوز ساخت و استفاده کرد. این لایبرری جدید که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند پوسته‌های گرافیکی جدید و جایگزین را با استفاده از NET. برای بخش‌های مختلف ویندوز بسازند.

به کمک این لایبرری دات نت، شما توسعه‌دهندگان این زبان هم می‌توانید به راحتی انواع مختلف المان‌های گرافیکی را ایجاد و از آن در پروژه‌های خود استفاده کنید. اگر که شما هم توسعه‌دهنده دات نت هستید، از این لایبرری سی‌شارپ می‌توانید برای ساخت انواع المان‌های شخصی‌سازی شده در ویندوز استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به تسکبار جدید، نوار منو، داک، ویجت‌های مختلف و … مشابه نمونه‌هایی از آن در مک یا لینوکس اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ManagedShell را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
32

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 

دانلود WinThemeChange

| نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز |

 

WinThemeChange 3.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی کنترل و دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی ساده و گویا، تنظیمات تم و فونت را در ویندوز کنترل و آن را مطابق به شرایط و نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانیم، محیط ظاهری ویندوز شامل تنظیمات بصری شامل فونت، تصویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و … از جمله گزینه‌هایی هستند که در ویندوز به حد قابل قبولی امکان شخصی‌سازی دارند و کاربر می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را کنترل کند. اگر که شما نیز می‌خواهید به شکلی ساده و سریع‌تر تنظیمات فونت و تم را در سیستم کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار کمکی استفاده کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تنظیمات تم و فونت را در ویندوز 10 و 11 با سهولت بیشتری کنترل کنید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسندتر بتوانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. اگر که تنظیمات مذکور در ویندوز برایتان پیچیده و یا تغییر آن دشوار است، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinThemeChange را از سایت دانلود دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 27 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
25

دانلود DriversCloud 10.0.8.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

 

دانلود DriversCloud

| نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها |

 

DriversCloud 12.0.23.0 x86/x64 نام نرم افزاری رایگان و ساده برای جستجو و دریافت تازه‌ترین درایورها برای محصولات سخت‌افزاری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، از در دسترس بودن نسخه جدید درایورها برای سخت‌افزار سیستم اطلاع یافته و سپس نسبت به دریافت و نصب آنان اقدام نماید. مزیت این روش در مقایسه با جستجو و دانلود دستی درایورها، این است که نرم افزار فعلی به کاربر این اطمینان را می‌دهد که درایور در حال دریافت، کاملا با سخت افزار سیستم سازگاری داشته و بدین ترتیب از دانلود درایورهای ناسازگار جلوگیری خواهد شد.

این نرم افزار می‌تواند با اولین اجرا، اطلاعاتی جامع و کامل را از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شما نمایش دهد تا در ادامه قادر باشید نسخه درایورهای نصب شده را با تازه‌ترین نسخه‌های ارائه شده مقایسه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، به اطلاعاتی جامع در رابطه با مشخصات سیستم دست پیدا کرده و در صورت تمایل از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DriversCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
21

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

 

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

| ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس را چگونه نصب کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، با سهولت بسیار WSL را در ویندوز نصب کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، Windows Subsystem for Linux (WSL) قابلیت جدیدی در ویندوز است که به کمک آن، امکانات متعددی از لینوکس را می‌توان در ویندوز هم فعال کرد. ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس (WSL) یک ویژگی است که در سیستم عامل ویندوز 10 معرفی شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا امکان اجرای برنامه‌ها و دستورات لینوکسی را مستقیماً درون ویندوز داشته باشند. WSL اجرای محیط لینوکسی با استفاده از یک لایه فراهم می‌کند که بین هسته ویندوز و هسته لینوکسی قرار می‌گیرد. با استفاده از WSL، کاربران می‌توانند پکیج‌های لینوکسی را نصب کرده، اسکریپت‌ها و دستورات را اجرا کنند و به طور عمومی از برنامه‌های متن باز و ابزارهای توسعهٔ لینوکس استفاده کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
70


Ghost Spectre Windows 10 یک نسخه اصلاح‌شده از سیستم‌عامل اصلی ویندوز ۱۰ است که به‌طور خاص طراحی شده است تا سبک و سریع باشد. ویندوز ۱۰ استاندارد دارای نیازمندی‌های سخت‌افزاری سختگیرانه‌ای برای نصب است که ممکن است مانع ارتقاء برخی از کامپیوترهای قدیمی‌تر شود. به‌منظور رفع این مشکل، Ghost Spectre Windows 10 ویژگی‌ها و برنامه‌های غیرضروری را حذف کرده و مناسب دستگاه‌های با حافظه RAM کمتر، هارد‌دیسک‌های کندتر و پردازنده‌های قدیمی‌تر می‌کند. این نسخه همچنین تنظیمات حریم‌خصوصی و عملکرد را بهینه‌سازی می‌کند تا تجربه‌ای بهتر را برای این دستگاه‌ها فراهم کند.

 

31

دانلود east-tec ColorVeil 4.0.0.175 - نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر

 

دانلود east-tec ColorVeil

| نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر |

 

east-tec ColorVeil 4.0.0.175 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر است. مشکلی که اغلب افرادی که بیشتر از چند ساعت در روز با کامپیوتر کار می‌کنند با آن مواجه هستند، فشار چشم و خستگی چشم است. خیره شدن به صفحه کامپیوتر بدون استراحت مناسب می‌تواند منجر به این مشکلات شود. فشار چشم به عنوان یک وضعیت ناراحت کننده و معمولاً موقتی، شامل علایمی مانند خشکی، سوزش، خارش، تاری دید و سردرد است. یکی از عوامل اصلی فشار چشم کاربران کامپیوتر، عدم پلک زدن کافی است. پلک زدن کردن، عملی است که به وسیله آن چشم‌ها رطوبت کافی را به دست می‌آورند. پلک نزدن، منجر به تبخیر سریع‌تر اشک‌ها و خشک شدن چشم می‌شود. همچنین، نور زیاد صفحه کامپیوتر و نور محیط، تمرکز بر صفحه با دید بلند مدت، فاصله نزدیک چشم‌ها تا صفحه کامپیوتر و ناکافی بودن استراحت چشم‌ها نیز می‌تواند تحت عنوان عوامل موثر در فشار چشم محسوب شوند.

برای محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، می‌توان از برنامه‌ها و راهکارهای مختلف استفاده کرد. این برنامه‌ها اغلب شامل یادآوری‌های منظم برای استراحت کردن چشم‌ها هستند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید از خستگی چشم و آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم جلوگیری کنید

27
دانلود High-Logic FontCreator Professional v15.0.0.2958 x86/x64 + v10.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش فو

فونت کریتور / FontCreator

FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

33

دانلود نرم افزار ساخت آیکون (برای ویندوز)

IcoFX 3.9.0 Windows

 

 

نرم افزار ساخت آیکون (برای ویندوز) - IcoFX 3.9.0 Windows

 

 

IcoFX یک نرم افزار حرفه‌ای و تخصصی برای طراحی و ویرایش آیکون‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار توسط شرکت IcoFX Software توسعه یافته و به طراحان، توسعه‌دهندگان و هر کسی که نیاز به ساخت و ویرایش آیکون‌های شخصی یا تجاری دارد، امکانات و ابزارهای قدرتمندی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته IcoFX قابلیت ویرایش تصاویر با پیکسل‌های آیکون و ایجاد آیکون‌های با کیفیت وضوح بالا است.

 

یکی از ویژگی‌های اصلی IcoFX، ابزارهای قدرتمندی برای طراحی و ایجاد آیکون‌ها است. این نرم افزار امکاناتی چون ایجاد آیکون‌های چند لایه، تغییر ابعاد و رنگ‌ها، اضافه کردن افکت‌های ویژه و افزودن متن به آیکون‌ها را فراهم می‌کند. همچنین، IcoFX از قابلیت تبدیل تصاویر معمولی به فرمت آیکون (ICO) نیز پشتیبانی می‌کند.

 

واجهه کاربری کاربرپسند و مستندسازی جامع IcoFX، از دیگر مزایای این نرم افزار است. کاربران می‌توانند به راحتی از ابزارها و ویژگی‌های مختلف نرم افزار بهره ببرند و با استفاده از منابع آموزشی و مستندسازی فراوان، مهارت‌های طراحی و ویرایش آیکون را ارتقاء دهند.

 

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 22 دی 1402 دانلود نرم افزار سایر آیکون
ادامه
29  دانلود نرم افزار ساخت فایل ستاپ Indigo Rose Setup Factory 9.5.3.0 + Portable

دانلود نرم افزار ساخت برنامه نصب (برای ویندوز)

Setup Factory 9.5.1.0 Windows

 

 

نرم افزار ساخت برنامه نصب (برای ویندوز) - Indigo Rose Setup Factory 9.5.1.0 Windows

 

 ساخت فایل های Setup که معمولا پسوند Exe و یا Msi دارند در شرایط خاصی صورت می گیرد، این گونه فایل ها همیشه برای آماده شدن به صورتی که ما از آن ها بهره می بریم مستلزم استفاده از نرم افزارهایی هستند که در آن ها نحوه اجرا و توضیحات در آن ها به طور کامل توسط سازنده فایل Setup تعریف می شود. برای مثال بسیاری از فایل های Setup شرکت مایکروسافت با نرم افزار Winrar قابل بازگشایی نیز می باشند چرا که با نرم افزاری طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را از حالت فشرده خارج نمود، گاهی هم نرم افزارهایی هستند که به هیچ وجه نمی توان آن ها را Decode کرد و تنها راه استفاده از آن ها اجرا در محیط ویندوز است. 

یکی از ساده ترین نرم افزار های ایجاد فایل های نصبی در ویندوز، Setup Factory میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی فایل های نصبی EXE را ایجاد کنید.

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت کشیدن و رها کردن اشاره کرد که میتوانید فایل های خود را به داخل نرم افزار بکشید و سپس اقدام به ایجاد فایل نصبی کنید. برای کار کردن با این نرم افزار نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و کارایی بسیار ساده این نرم افزار از علل محبوبیت آن در میان کاربران به حساب میاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت دریافت کنید.

31
دانلود PVS-Studio v7.28.77071.626 - نرم افزار خطا یابی در کد نویسی

پی وی اس استدیو / PVS-Studio

PVS-Studio یک نرم افزار تجزیه و تحلیل استاتیک برای تشخیص خطاهای موجود در کد منبع C/C++/C++11 برنامه ها است. این نرم افزار پس از نصب در ویژوال استدیو اضافه می‌شود و به برنامه نویس در خطایابی و رفع آن کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود خطاهایی از جمله خطای عمومی، خطای پارالل و خطای 64 بیتی را یافته و آن ها را تصحیح نمایید. فرایند تجزیه و تحلیل این نرم افزار به طور کامل توسط فرد کنترل می‌شود و اگر به تغییر نیاز دارد، برنامه نویس تصمیم می گیرد.

40

دانلود Stardock Start11 1.11 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11

 

دانلود Stardock Start11

| نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی استارت منوی ویندوز 11 |

 

Stardock Start11 2.03 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور کاستومایز کردن شکل ظاهری استارت منو، دکمه استارت و همینطور تسک‌بار ویندوز 10 و ویندوز 11 است. یکی از قابلیت‌های جدیدی که در ویندوز 11 شاهد آن بودیم، تغییر محل قرارگیری آیکون‌های تسک‌بار ویندوز 11 به بخش وسط تسک‌بار بود. با وجود اینکه این قابلیت در ابتدا یک تغییر جذاب و کاربردی به شمار می‌رفت، اما عادت کردن کاربران با آن کار ساده‌ای نبوده و احتمالا مدت زمان طولانی‌تری برای عادت به آن نیاز است. اگر که شما نیز با این تغییر و تحولات ویندوز 11 به سختی کنار آمده و به دنبال راهی برای امتحان کردن استارت منوی قبلی هستید، ما برایتان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای همین کار طراحی شده و می‌تواند شکل ظاهری استارت منوی کلاسیک را به ویندوز 10 و ویندوز 11 بیاورد.

نرم افزاری که در اینجا برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانید در بین تم و استایل‌های مختلف استارت منوی ویندوز سوئیچ کنید و شکل ظاهری آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. این برنامه، نصب و راه‌آندازی سریع و آسانی دارد و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید منوی استارت سیستم خود را به حالت کلاسیک درآورید. علاوه بر این‌ها، با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی تسک‌بار ویندوز اعمال کنید؛ بدین ترتیب که برخی امکانات تازه و مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید و دسترسی‌های بیشتری به مسیرهای مختلف از طریق استارت منوی ویندوز داشته باشید

36

یک مجموعه ابزار رایگان برای کاربران ویندوز است که به آنها کمک می کند تا بهره وری خود را در کار کردن در محیط ویندوز افزایش دهند. PowerToys شامل ابزارهایی برای مدیریت پنجره ها، مدیریت فایل ها، مدیریت تصاویر، مدیریت صفحه کلید و جستجوی سریع برنامه ها است.

51

| Windows 11 Enterprise / Education / Pro 21H2 Build 22000.527|

| Non-TPM 2.0 Compliant x64 En-US Preactivated |

| نسخه نهایی در Feb 2022 |

داشتن ویندوز خوب برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی بسیار اهمیت داشته و دربرخی مواقع نصب یک نسخه ضعیف ممکن است به سخت افزار سیستم شما آسیب وارد کند. از این رو گیم ستاپ با قرار دادن نسخه نهایی ویندوز 11 سعی داشته تا این مشکل را برطرف کند و برای اجرای بازی با بهترین کیفیت و بدون مشکل یک سیستم عالی داشته باشید.

دانلود ویندوز 11 برای بازی بهترین نسخه ویندوز 11 آپدیت شده و اکتیو شده

کسانی که به صورت حرفه ای به دنبال بازی کردن و استفاده از نرم افزار های گرافیکی هستند یا به هر نحوی با سیستم عامل ویندوز سر و کار دارند همیشه به دنبال جدیدترین آپدیت برای ویندوز خود بوده تا بهترین عملکرد و بیشترین امکانات را از آن به دست اورند. از این رو بهترین انتخاب برای نصب یک ویندوز خوب و بدون مشکل همیشه جدیدترین و بروز ترین نسخه از ان بوده و هست. حال شرکت مایکروسافت با انتشار ویندوز جدید خود تحت عنوان Windows 11 یک محیط جدید و قدرتمند را برای کاربران خود معرفی کرده تا مشکلات عمده و کندی ویندوز 10 را جبران کند تا از فضایی بسیار روان و سرعت بالای ویندوز 11 لذت ببرید.

299
دانلود Adobe Photoshop 2023 v24.7.0.643 x64 + Firefly AI + Repack + Portable - نرم افزار ادوبی فتوشا

فتوشاپ ۲۰۲۳

Adobe Photoshop 2023 بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از فتوشاپ استفاده می کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند. از طراحی پوستر گرفته تا بسته بندی، از طراحی بنرهای تبلیغاتی بزرگ گرفته تا وب سایت های زیبا، از طراحی آرم های فراموش نشدنی گرفته تا نمادهای چشم نواز، Photoshop دنیای خلاق را در حال حرکت نگه می دارد. با استفاده از ابزارهای بصری و تنظیمات و ابزارها، حتی مبتدی ها می توانند گرافیک های شگفت انگیزی را ایجاد کنند.
دراین نرم افزار امکاناتی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop 2023:
- انتشار فایل ها در سیستم Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپیوتر استفاده شود. بدین ترتیب شما می توانید پروژه های خود را به صورت مستقیم با دیگر کاربران فتوشاپ به اشتراک بگذرید و نظرات طراحان مختلف را در سراسر دنیا راجع به طرح خود با سرعت بالا دریافت کنید.

- شفاف سازی هوشمند (Smart Sharpen) : این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای و جدید برای افزایش شفافیت عکس ها می باشد. Smart Sharpen عکس ها را آنالیز می کند و افزایش شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را برای شما به ارمغان می آورد تا تصویر واقعی به نظر برسند.

- نمونه گیری افزایشی هوشمند: افزایش مقدار رزولوشن تصاویر برای پرینت در ابعاد بزرگ یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات توسعه یافته فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند با تمام جزئیات عکس شما را بزرگ کند.

- امکانات کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های ۳ بعدی و آنالیز عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

- گوشه های گرد و مربعی متنوع. این قابلیت یکی از مهم ترین امکانات Adobe Photoshop است. شما می توانید سایز شکل را قبل از ساخت آنها انتخاب کنید. حتی می توانید مقدار دایره ای شدن گوشه ها را نیز تعیین کنید. اگر شکل شما قرار است در یک صفحه وب قرار گیرد می توانید اطلاعات را به صورت فایل CSS دریافت کنید.

- قابلیت انتخاب چندین شکل و Contour به صورت همزمان کارآیی نرم افزار را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. بدین ترتیب می توانید تنها با چند کلیک ساده روی وکتورها و شکل ها ماسک قرار دهید.

35

دانلود محیط برنامه نویسی به زبان پایتون (برای ویندوز)

Python 3.11.4 Windows

 

 

محیط برنامه نویسی به زبان پایتون (برای ویندوز) - Python 3.11.4 Windows

 

 

Python یک زبان برنامه‌نویسی بسیار قدرتمند و پرکاربرد است که برای توسعه نرم افزار‌های متنوع، از وب و داده‌ها تا هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ استفاده می‌شود. این زبان به صورت متن‌باز و رایگان ارائه می‌شود و بسیاری از برنامه‌نویسان از آن به عنوان ابزار اصلی خود برای توسعه استفاده می‌کنند.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته Python، سادگی و خوانایی زبان برنامه‌نویسی آن است. این زبان با نحوه نوشتن خود و استفاده از ساختارهای زبانی متناسب، به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد به صورت ساده و خوانا کد بنویسند. علاوه بر آن، Python با ارائه مجموعه وسیعی از کتابخانه‌ها و ماژول‌ها، به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند پردازش داده‌ها، مدیریت شبکه، تولید گرافیک و بسیاری موارد دیگر بهره‌برداری کنند.

 

علاوه بر سادگی، Python یک زبان بسیار قدرتمند است. این زبان از دید باروری و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی برخوردار است و قابلیت توسعه برنامه‌های بزرگ و پیچیده را فراهم می‌کند. Python از الگوهای برنامه‌نویسی متنوعی مانند شیءگرایی، تابعی، رویدادگرا و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین، برای اجرای کد Python نیاز به کامپایل ندارد و می‌توان کد را به صورت تفسیری اجرا کرد، که عملکرد و توسعه سریع‌تر را به برنامه‌نویسان ارائه می‌دهد.

 

با توجه به ویژگی‌های فوق، Python یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار محبوب و مورد استفاده قرار گرفته است. این زبان با سادگی و قدرت بالا، به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد به صورت کارآمد و سریع به توسعه نرم افزار‌های مختلف بپردازند و با استفاده از کتابخانه‌ها و ابزارهای متنوع، به مشکلات مختلف برنامه‌نویسی پاسخ دهند.

 

266
دانلود Microsoft Visual Studio 2022 v17.6.5 Enterprise (Updated Jul 2023) - نرم افزار مایکروسافت ویژ

ویژوال استودیو ۲۰۲۲ (به روز شده در تیر ۱۴۰۲)

Microsoft Visual Studio نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری Microsoft تولید شده است. این برنامه، ابزار های متنوعی را در اختیار تیم های بزرگ یا کوچک برای ساختن برنامه برای انواع پلتفرم ها می گذارد. در هر نسخه جدید، سعی بر این است که پشته این ابزار ها بزرگ تر شود و برای اکثر تیم های برنامه نویسی که در ویندوز کار می کنند، انتخاب اول است. همچنین پشتیبانی از افزونه های جانبی برای بزرگ تر کردن این پشته یا اضافه کردن قابلیت های خاص دیگر به خود نرم افزار، باعث می شود که اکثر نیاز هایی که افراد برنامه نویس داشته باشند رفع شود. در حال حاضر می توان با Visual Studioبرای کامپیوتر های میزی، برای تلفن های همراه، سیستم های ابری، کنسول های خانگی و وب سرور ها برنامه هایی نوشت که در آن زبان های محبوبی مانند پایتون، سی پلاس پلاس، سی شارپ یا اف شارپ نوشته شده باشند.

نسخه ی جدید Visual Studio نسبت به نسخه های قبلی خود، شامل یک نصاب جدید است که حداقل حجم مورد نیاز آن را به شکل چشم گیری کاهش می دهد و مانند نسخه های قبلی نصب و حذف آن به شکل عذاب آوری طولانی نخواهد بود. همچنین، سعی شده که تمامی پکیج های نصب شده یک پارچه باشند و تا جایی که می شود همه چیز را یک جا با سیستم عامل تطابق داد. علاوه بر این، سرعت اجرای خود برنامه نیز ارتقا داده شده و پروژه های شما باید سریع تر بارگذاری شوند.

در کل می توان گفت ویژوال استودیو یکی از User-friendly ترین محیط های برنامه نویسی موجود در بازار است که هر تیمی از توسعه دهندگان با هر اندازه و مقیاسی می توانند از تکنولوژی های آن برای بهتر پیاده کردن پروژه های خود استفاده کنند.

213

دانلود Windhawk 1.3.1 Beta - نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز

 

دانلود Windhawk

| نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز |

 

Windhawk 1.3.1 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور کاستومایز کردن ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید قسمت‌های مختلف سیستم را به دلخواه خود تنظیم کنید. در حال حاضر، همه ما می‌دانیم که ویندوز یک سیستم عامل قابل کاستومایز کردن است. علاوه بر وجود تنظیمات پیش‌فرض در این زمینه، شمار زیادی از ابزارهای موجود در وب برای تغییر ظاهر و عملکرد ویندوز معرفی و عرضه شده‌اند. مشکل اصلی اینجست که کاربران برای پیدا کردن آن‌ها در اینترنت باید زمان زیادی را صرف کنند تا به ابزار مورد نظر خود نزدیک شوند. نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، با فراهم کردن یک Marketplace مخصوص، امکانی به شما می‌دهد تا بتوانید انواع تغییرات ظاهری و عملکردی در ویندوز را به دلخواه خود دانلود و نصب کنید.

همه ما از تغییر ظاهر و شخصی‌سازی محیط گرافیکی سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و … لذت می‌بریم. در واقع کاربر برای تنوع هم که شده ترجیح می‌أهد بتواند بسیاری از جنبه‌های مختلف سیستم‌عامل را دستکاری کند. در کنار ابزارهای پیش‌فرض ویندوز، وجود یک محیط مخصوص برای این کار نیز می‌تواند جذاب باشد.  سفارشی سازی ویندوز احتمالا یک عملیات مخصوص به کاربران حرفه‌ای تر است، اما این ابزار به دلید ماهیت دقیق و نزدیک خود به یک مارکت نرم افزاری، می‌تواند این کار را برای همه کاربران دسترسی‌پذیرتر کند. یک نگاه سریع به برنامه نشان می‌دهد که هر کسی که می‌خواهد از آن استفاده کند؛ در واقع شما می‌ـوانید صرف‌نظر از سطح مهارت کار با کامپیوتر می‌توانید با مشاهده‌ی اسکرین‌شات‌ها و مطالعه توضیحات هر مود، آن را در صورت تمایل بر روی سیستم خود امتجان کنید

233

دانلود XBatteryStatus 1.0.2 - ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی

 

دانلود XBatteryStatus

| ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی |

 

XBatteryStatus 1.0.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور نمایش درصد باتری دستگاه‌های بلوتوثی متصل به سیستم است که از جمله‌ی بیشترین کاربرد آن می‌توان به عنوان نمایشگر درصد باتری گیم‌پدهای بلوتوثی اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، روز به روز بر تعداد گیمرهای پلتفرم PC افزوده می‌شود و تجهیزات جانبی مخصوص به گیمرها نیز بازار داغی دارد. یکی از تجهیزات بسیار محبوب برای گیمرها، گیم‌پدهای بی‌سیم هستند. با توجه به سادگی در ارتباط و عملکرد، گیم‌پدهای بلوتوثی رو به روز بیشتر از قبل محبوب می‌شوند. گیم‌پدهای بی‌سیم معمولا از طریق بلوتوث به سیستم متصل می‌شوند و هر چند وقت یک بار نیاز به شارژ دارند. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که در نقطه حساسی از یک بازی، با اتمام شارژ دسته بازی مواجه می‌شوند. اگر که می‌خواهید به این غافل‌گیری برای همیشه خاتمه دهید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را حتما نصب و استفاده کنید.

این نرم افزار مخصوص کنترلرهای ایکس باکس (Xbox) نیست و کاربر می‌تواند تمامی کنترلرهای بلوتوثی را به آن متصل کند و اطلاعات مربوط به باتری را در دسکتاپ مشاهده کند. با این ابزار، شما هیچ‌گاه با اتمام شارژ باتری گیم‌پد خود غافل‌گیر نمی‌شوید؛ بنابراین این ابزار را باید به عنوان یک انتخاب عالی برای هر گیمر در PC به شمار برد. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند به سرعت آن را بر روی سیستم خود نصب کند تا در ادامه ویجت آن بر روی دسکتاپ نمایش داده شود و بتوان از امکانات آن بهره گرفت

491

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

46

برنامه تغییر رنگ فولدرها Folder Marker Pro 4.8

 

همانطور که می دانید ویندوز بصورت پیش فرض رنگ تمامی فولدرها را به یک صورت در می آورد و شما برای شناسایی فایهای موجود در فولدرها اقدام به تغییر نام آنها می کنید. حال فرض کنید یک برنامه در اختیار شما قرار بگیرد که فولدرهای شما را از یکنواختی خارج کند و بنا به سلیقه خود بخواهید فولدرها را تغییر رنگ دهید. Folder Marker Pro یک برنامه سبک و بسیار زیبا می باشد که به شنا اجازه می دهد تا تنها با یک کلیک رنگ و ظاهر فولدرها را تغییر دهید. مثلا فولدر فیلم هایتان را قرمز , موزیک هایتان را آبی , تصاویر را به رنگ مشکی و… تغییر دهید. پس از نصب این برنامه شما قادر خواهید تنها با راست کلیک بر روی فولدر مورد نظر و انتخاب گزینه MARK FOLDER فولدر خود را بصورت تکی و یا دسته جمعی تغییر رنگ دهید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 11 خرداد 1402 سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
154

دانلود Summitsoft Creative Fonts Collection 2020.1 - مجموعه فونت خلاقانه انگلیسی

 

دانلود Summitsoft Creative Fonts Collection

| مجموعه فونت خلاقانه انگلیسی |

 

Summitsoft Creative Fonts Collection 2022 نام یک مجموعه فونت پک حرفه‌ای به زبان انگلیسی است که شما کاربران حوزه گرافیک می‌توانید آن را به شکل حرفه‌ای در طرح‌های خود به شکلی خلاقانه به کار ببرید. همانطور که می‌دانید، فونت‌ها نقش پررنگی در جلوه نهایی یک طرح گرافیکی دارند. این موضوع تا حدی اهمیت دارد که طراحان زمان زیادی را برای انتخاب یا گزینش فونت مورد نظر خود برای طرح‌ها صرف می‌کنند. شما می‌توانید فونت‌ها را به شکل گلچین در گوگل دانلود کنید؛ یا اینکه یک فونت جامع را دانلود کنید و همه فونت‌های خلاقانه را به طور یکجا داشته باشید؛ این همان چیزی‌است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم.

این مجموعه فونت حرفه‌ای، آماده است که بتوانید آن‌ها را در انواع پروژه‌ها مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه شامل صدها فونت سنتی و مدرن است که انواع سبک‌ها را در خود دارد. در واقع اگر بخواهید این مجموعه را از اینترنت به صورت تکی دانلود کنید، شاید مجبور باشید زمانی طولانی را صرف جستجوی فونت‌ها کنید و شاید هم نهایتا برخی از آن‌ها را پیدا نکنید. این مجموعه، شامل بهترین فونت‌های موجود در سبک‌های مختلف است که شما بتوانید آن‌ها را در انواع محصولات مختلف طراحی، تایپ و … مورد استفاده قرار دهید

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 06 خرداد 1402 دانلود سایر فونت
ادامه
107

دانلود مجموعه والپیپر های ویندوز 11 برای کامپیوتر 

 

مجموعه والپیپر های ویندوز 11 برای کامپیوتر

 

والپیپرهای ویندوز یا پس زمینه های ویندوز، تصاویری هستند که به عنوان پس زمینه روی دسکتاپ کامپیوتر قرار می‌گیرند. این تصاویر معمولاً شامل مناظر طبیعی، مدل‌های ۳D، کارتون‌ها، آثار هنری و تصاویر دیجیتالی دیگر هستند.

 

والپیپرهای ویندوز، به کاربران اجازه می‌دهند که دسکتاپ خود را با تصاویر زیبا و جذاب شخصی سازی کنند. همچنین ویندوزها، شامل مجموعه‌ای از والپیپرهای پیش فرض هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

با دانلود والپیپرهای جدید و زیبا، می‌توانید دسکتاپ کامپیوتر خود را به شکلی شخصی سازی کنید که با سلیقه و سبک خودتان سازگار باشد. والپیپرهای ویندوز یکی از راه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها، دسکتاپ کامپیوتر خود را شخصی سازی کنند و از تصاویر جذاب و زیبا برای دیدن هنگام استفاده از کامپیوتر لذت ببرند.

133

دانلود گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

Metal Gradients For Photoshop

  

گرادیانت نقره‌ای و طلایی برای فتوشاپ

 

گرادیانت (Gradient) در فتوشاپ یک اثر بصری است که از ترکیب رنگ‌های مختلف در یک تغییر ناپذیر پیوسته تشکیل می‌شود. در واقع، گرادیانت یک تغییر ناپذیر پیوسته از یک رنگ به رنگ دیگر است که به صورت پیوسته از یک نقطه به نقطه دیگر در تصویر یا طرح اعمال می‌شود.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از ابزار گرادیانت استفاده کنید تا گرادیانت‌های مختلف را ایجاد و به تصاویر خود اعمال کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از ابزار "ابزار گرادیانت" در نوار ابزار استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند رنگ‌ها، نوع گرادیانت، جهت و تنظیمات دیگر را تعیین کنید.

 

در فتوشاپ، با استفاده از ابزار گرادیانت، می‌توانید این نوع از انتقال رنگ‌ها را به تصاویر خود اضافه کنید. برای ایجاد یک گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید از پنل گرادیانت استفاده کنید که در پایین پنجره نمایش فتوشاپ قرار دارد.

 

استفاده از گرادیانت در فتوشاپ می‌تواند در طراحی طرح‌های گرافیکی، ویرایش تصاویر، ایجاد اثرات نورپردازی و تولید انتقال رنگ مفید باشد.

 

با استفاده از گرادیانت در فتوشاپ، می‌توانید انواع زمینه‌ها، پس‌زمینه‌ها، لایه‌های مختلف و انواع اثرات بصری را ایجاد کنید. به طور کلی، گرادیانت یکی از ابزارهای پرکاربرد در طراحی گرافیک و ویرایش تصویر در فتوشاپ است.

برای نصب یک گرادینت، ابتدا ابزار Gradients را انتخاب کنید. حال از قسمت بالا، روی فلشی که کنار آیکون انتخاب رنگ گرادینت است کلیک کنید.

از این قسمت با کلیک روی چرخ دنده کوچکی که در سمت راست پنجره قرار دارد، گزینه Load Gradients را انتخاب کنید. آدرس فایل های Gradient را انتخاب کنید و روی گزینه Load کلیک کنید.


 

152

دانلود استایل طلایی فتوشاپ

Gold Style For Photoshop 

استایل طلایی فتوشاپ 

 

در فتوشاپ، استایل‌ها (Styles) مجموعه‌ای از تنظیمات و افکت‌های بصری هستند که می‌توانید بر روی اشکال، متن، لایه‌ها و عناصر گرافیکی دیگر اعمال کنید. استایل‌ها در فتوشاپ امکان ایجاد اثرات و تغییرات سریع و آسان را به طرح‌ها و تصاویر فراهم می‌کنند. با استفاده از استایل‌ها می‌توانید به سرعت و با یک کلیک افکت‌های طراحی شده را به تصاویر و لایه‌های خود اضافه کنید.

 

در واقع استایل فتوشاپ مجموعه از تنظیمات است که به صورت یکپارچه برای لایه‌های تصویری، شامل تغییراتی مانند رنگ، سایه، چرخش و حتی اثرات سه بعدی، اعمال می‌شوند. با استفاده از استایل‌ها، شما می‌توانید با یک کلیک به تصاویر خود افکت‌های زیبا و حرفه‌ای اعمال کنید و زمان بیشتری برای ویرایش صرفه‌جویی کنید.

 

در فتوشاپ، شما می‌توانید از استایل‌های پیش‌فرض استفاده کنید، یا استایل‌های سفارشی خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک استایل در فتوشاپ، می‌توانید تغییرات مختلفی را بر روی یک لایه اعمال کنید، سپس از منوی "Layer Styles" گزینه "New Style" را انتخاب کرده و یک نام برای استایل جدید خود تعیین کنید. با انتخاب "OK"، استایل جدیدی با تنظیمات شما ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را به لایه‌های دیگر اعمال کنید.

 

همچنین، فتوشاپ شامل مجموعه‌ای از استایل‌های پیش‌فرض است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این استایل‌ها شامل تنظیماتی مانند حاشیه‌نویسی، سایه، نور و انتقال رنگ هستند. با استفاده از استایل‌های پیش‌فرض، می‌توانید به سرعت تغییراتی مانند رنگ، حاشیه‌نویسی و سایه برای لایه‌های خود اعمال کنید.

 

به کمک استایل‌ها در فتوشاپ، می‌توانید طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای را برای چاپ، وب و رسانه‌های دیجیتالی ایجاد کنید.

25

دانلود مجموعه کامل آیکون های برنامه نویسی

(بیش از 6000 آیکن پرکاربرد برای برنامه نویسی) 

مجموعه کامل آیکون های برنامه نویسی

  

آیکن‌های برنامه نویسی نمادهای کوچکی هستند که برای نشان دادن مفاهیم مرتبط با برنامه نویسی و توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شوند. این آیکن‌ها معمولاً شامل نمادها، سمبل‌ها و تصاویری است که به طور معمول با اصول و علایق جامعه برنامه‌نویسان همخوانی دارند. آیکن‌های برنامه نویسی می‌توانند در وبسایت‌ها، برنامه‌ها، مستندات توسعه و سایر منابع مرتبط با برنامه نویسی استفاده شوند.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 تصویر عکس گوناگون سایر آیکون
ادامه
33

دانلود مجموعه آیکون های شبکه های اجتماعی

(بیش از 1400 آیکن سوشیال مدیا به صورت یکجا) 

مجموعه آیکون های شبکه های اجتماعی (به صورت یکجا)

 

 

آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی یک مجموعه از آیکون‌هایی هستند که برای نمایش شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و غیره استفاده می‌شوند. این آیکون‌ها معمولاً به عنوان لوگوی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند و در وبسایت‌ها، برنامه‌ها، برگه‌های شبکه‌های اجتماعی و سایر محتواهای مرتبط با آنها استفاده می‌شوند.

 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 دانلود نرم افزار اینترنت تصویر عکس گوناگون سایر آیکون
ادامه
160
دانلود Resource Tuner v2.23 - نرم افزار دستکاری و تغییر فایل های اجرایی exe و dll

نرم افزار Resource Tuner

Resource Tuner به شما اجازه مشاهده، extract، ویرایش، replace و حذف منابع فایل های اجرایی جاسازی شده مانند: آیکون ها، تصاویر، صداها، رشته ها، منو ها، dialogها و همچنین تمامی قسمت های ویژوال برنامه های ویندوز را می دهد. در واقع با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بدون دسترسی داشتن به کد منبع واقعی اقداماتی همچون اضافه کردن علامت دلخواه خود به یک برنامه، تغییر پیام های محاوره ای و سفارشی کردن فعالیت های نوار ابزار را انجام دهید. Resource Tuner برای هرکسی که می خواهد نگاه و احساس متفاوتی نسبت به یک برنامه داشته باشد (حتی اگر یک برنامه نویس نباشد) امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد که این برای بسیاری از افراد از جمله مترجمان ایده آل است. Resource Tuner درباره ابزاری که شما احتمالا به تغییر آن اطمینان دارید، کد منبع را در یک PE اجرایی اصلاح می کند. با این برنامه قدرتمند شما دیگر مجبور به تحمل آیکون ها و تصاویر پیش فرض نخواهید بود و می توانید برنامه های کاربردی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید.

189

دانلود AWicons Pro 11.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون

 

دانلود AWicons Pro

| نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون |

 

AWicons Pro 11.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور ساخت و ویرایش آیکون‌ها در یک محیط گرافیکی پیشرفته و پر امکانات است که تقریبا تمام نیاز شما برای ساخت و ویرایش آیکون‌ها را برطرف می‌کند. این برنامه دارای ده‌ها افکت و نمایه از پیش آماده است که با آن می‌توانید آیکون‌های مورد نظر خود را با کمی تغییر بسازید. طرز کار با این برنامه نیز بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند در یک محیط بسیار مجهز و قدرتمند، هرگونه آیکون دلخواه خود را طراحی کرده و از آن در کارهای گرافیکی، اپلیکیشن‌های موبایل، دسکتاپ و … استفاده کند.

این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی گرافیکی کوچک و کاربردی است که با آن می‌توانید آیکون‌ها را بسازید و یا ویرایش کنید. علاوه بر این، امکان ساخت نشانگر موس، تغییر در آیکون‌ها و خروجی گرفتن در اندازه‌های مختلف از آن‌ها از سایر قابلیت‌های این ابزار است. طراحی محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند این نرم افزار حتی به کاربران مبتدی هم اجازه می‌دهد که بتوانند به سادگی از کلیه امکانات مورد انتظار خود بهره‌مند گردند. اگر طراح گرافیک هستید و یا برنامه‌نویس موبایل یا دسکتاپ و می‌خواهید برای اپ یا بازی خود یک آیکون اختصاصی طراحی کنید، این نرم افزار یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارهای موجود را پیش روی شما می‌گذارد که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 08 اردیبهشت 1402 دانلود نرم افزار سایر آیکون
ادامه
429  جایگزین منوی استارت در ویندوز 11

 نرم افزاری کاربردی جهت جایگزین منوی استارت در ویندوز 11 میباشد. هنگام کار با ویندوز 11 متوجه تغییر بزرگی در رابط کاربری آن خواهید شد که عبارت است از تغییر منوی استارت این ویندوز با ظاهر منوی استارت ویندوز 10 یا 7 میباشد و از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این منوی استارت جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن منوهای قبلی باشند، StartAllBack به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت کاربردی تر را به ویندوز 11 بازگردانید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 29 فروردین 1402 دانلود نرم افزار سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
51

دانلود BeWidgets 0.13.2.0 - ساخت و استفاده از ویجت‌های زیبا در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود BeWidgets

| ساخت و استفاده از ویجت‌های کاربردی در دسکتاپ ویندوز |

 

BeWidgets 0.13.2.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای شخصی‌سازی نمای ظاهری دسکتاپ ویندوز است که با آن می‌توانید چهره‌ای جدید و متنوع را به دسکتاپ ویندوز بدهید. این نرم افزار، به منظور تسهیل انجام امور روزمره‌ی شما طراحی شده تا با آن بتوانید ویجت‌هایی پرکاربرد را در دسکتاپ قرار دهید و با آن از تجربه یک دسکتاپ زیبا و جذاب‌تر لذت ببرید. برای کار با این ابزار، حتما نیازی نیست که دولوپر باشید؛ زیرا که حتی با مهارت‌های ابتدایی هم می‌توان خلاقیت را به کار بست و شاهد نتایجی بی‌نظیر بود.

همانطور که می دانید، این روزها ویجت‌ها کاربرد گسترده‌ای در انواع سیستم‌عامل‌ها دارند. از ویندوز گرفته تا مک یا اندروید و iOS؛ همه و همه از ویجت‌ها برای فراهم‌سازی امکاناتی جذاب و مفیدتر در دسکتاپ استفاده می‌کنند. ویجت‌های مختلف شامل زمان، تاریخ، گالری عکس، اطلاعات مالی، شرتکات اپلیکیشن‌ها و … از جمله‌ی آیتم‌های پرکاربردی هستند که می‌توانید بر حسب نیاز آن‌ها را در دسکتاپ خود قرار دهید. بسته به ویجت مورد نیاز، شما می‌توانید به تنظیمات مختلف آن دسترسی پیدا کرده و ویجت شخصی خود را مطابق با نیاز و سلیقه خودتان در دسکتاپ ویندوز قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BeWidgets را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 27 فروردین 1402 سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
151

دانلود Easy Dark Mode 1.0.0.2 - فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10

 

دانلود Easy Dark Mode

| فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11 |

 

Easy Dark Mode 1.4.2.10 نام نرم افزار ساده و کم‌حجم برای فعال‌سازی حالت تیره (تاریک) در ویندوز 10 و 11 است. همانطور که می‌دانید، در حالت پیش‌فرض رنگ پنجره‌ها و محیط گرافیکی ویندوز 10، با بک‌گراند سفید طراحی شده است. زمانی که کاربر قصد داشته باشد در فضاهای تاریک با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کند، رنگ سفید موجب آسیب رساندن به چشم او می‌شود. راهکار حل این مشکل، استفاده از بک‌گراند تیره در سناریوی گفته شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، حالت تیره‌رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کنید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با کامپیوتر خود در تاریکی شب به مدت طولانی استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد که جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها از این برنامه استفاده کنید. نرم افزار مذکور با دارا بودن حجم بسیار اندک، قادر است تنها با یک کلیک حالت تیره رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کند. همچنین در هر زمان شما می‌توانید تنها با یک کلیک، تنظیمات را به حالت پیش‌فرض تغییر داده و در هر زمان نسبت به اعمال این تغییر اعمال نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Dark Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  دانلود دریافت نمایید.

167
دانلود Quick 'n Easy Web Builder v10.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی و ایجاد وب سایت بدون نیاز به کدنویس

نرم افزار Quick 'n Easy Web Builder

Easy Web Builder نرم افزاری جالب و گرافیکی که به کاربرانی که هیچ اطلاعات و دانشی در زمینه برنامه نویسی و کد نویسی طراحی سایت ندارند این امکان را می دهد تا به وسیله ابزارهایی کامل بتوانند برای خود وب سایت طراحی کنند زیرا با استفاده از این برنامه که با یک رابط کاربری هوشمندانه طراحی شده است نیازی به کد نویسی نیست و تنها با استفاده از ابزارهای دقیقی که در اختیار کاربر می گذارد این امکان را می دهد تا یک طرح استاندارد و جذاب ایجاد کند و آن را ویرایش نماید. این نرم افزار دارای کتابخانه و آرشیوی از اشیاء قابل تنظیم مانند: ابزار طراحی، تصاویر، فرم، رسانه ها و jQuery های پیشرفته می باشد، همچنین در طول ساخت سایت می توان یک پیش نمایش از روند کار خود را در مرورگر وب مشاهده نمود، همچنین قادر به تولید یک خروجی به طور مستقیم بر روی سرور و یا به صورت محلی در دایرکتوری های سفارشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توان بدون داشتن اطلاعات زیادی در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به ایجاد صفحات وب مدرن پرداخت.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 26 بهمن 1401 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون فونت قالب وبلاگ
ادامه
116

Linux openSUSE Tumbleweed 84 87 Leap 15 4 42 3 تصاویر نرم افزار  - سافت گذر

دانلود یکی از محبوبترین توزیع های سیستم عامل لینوکس با نام openSUSE

باید اذعان داشت که دنیای فعلی کامپیوترها به کام لینوکسی‌ها است، زیرا روزی وجود ندارد که خبر خوشی از جامعه منبع باز (Open Source) به گوش نرسد.

عرضه توزیع‌ها و نرم‌افزارهای متفاوت و جدید باعث شده تا افراد بسیاری به امید برآورده‌شدن خواسته‌هایشان به سمت اپن‌سورس کشیده شوند.

در این میان عرضه نسخه جدید یک توزیع معتبر می‌تواند یکی از بهترین خبرهای ممکن تلقی شود. این بار این خبر خوش طرفداران SuSE را هدف قرار داده است.

داستان شکل‌گیری و رشد SuSE به سال ۱۹۹۲ و شهر نورنبرگ در آلمان برمی‌گردد. یعنی هنگامی که چهار جوان تصمیم گرفتند تا شرکتی نرم‌افزاری بر پایه ارائه نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با یونیکس ایجاد کنند.

توماس فر مهندس نرم‌افزار و رولند دایروف، بورکهارد اشتین بیلد و هوبرت منتل که هر سه دانشجوی ریاضی بودند بدون آن که یک ایده تجاری قوی داشته باشند، به ایجاد گروهی دست زدند که کمی بعد با عنوان S.u.S.E (سرنامSoftware undSystem-Entwicklung) یا توسعه نرم‌افزار و سیستم‌ها به رسمیت شناخته شد. این نام در اکتبر ۱۹۹۸ به SuSE تغییر داده شد.

161

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10 1.0.0 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 10

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی مخصوص ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به تنظیمات مخفی این سیستم‌عامل دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نرم افزار به طور خاص برای ویندوز 10 طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با اعمال برخی تغییرات در رجیستری ویندوز، خصوصیات رابط کاربری ویندوز 10 را تغییر دهید. همه ما علاقه‌مند هستیم که محیط سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه‌ شخصی‌مان تغییر دهیم. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در رنگ‌ها، والپیپر صفحه و … اشاره کرد. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند این کار را برای شما ساده‌تر کند، در این مطلب برای شما ابزاری قدرتمند در این زمینه را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارها را در نهایت سادگی برای شما به انجام برساند.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید بسیاری از خصوصیات ویندوز 10 را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این برنامه شما می‌توانید تسک‌بار ویندوز را به بخش بالا، چپ یا راست منتقل کرده و یا اینکه بسته به نیاز خود اندازه‌ی آن را تغییر دهید و یا اینکه شفافیت آن را بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. کارکرد این نرم افزار، با تغییر در رجیستری ویندوز 10 است که در حالت عادی انجام آن برای کاربران مبتدی، سخت و پرریسک است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تغییر را به سرعت و سادگی در ویندوز 10 اعمال و از خصوصیات جدید آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 10 :

– امکان تغییر موقعیت نوار تسک‌بار

– امکان تغییر سایز تسک‌بار

– امکان تغییر در اپ سوئیچ ویندوز

– قابلیت شفاف کردن نوار تسک‌بار

– بازگردانی تولبار کلاسیک فایل اکسپلورر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakNow WinSecret for Windows 10.cover1  300x221 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10 TweakNow WinSecret for Windows 10.cover2  300x221 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 10 3.9.5 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 10

 



فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 16 دی 1401 دانلود نرم افزار آموزش ترفند كامپيوتر سایر تم ویندوز
184
دانلود Awesome Brushes Pack For Photoshop - 25 براش متنوع برای فتوشاپ

در این مجموعه شاهد 25 براش فتوشاپ با موضوعات مختلف شیشه شکسته، حباب، مه، نور، برفپودر، گرد و غبار و ... می باشید که با فرمت ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام انگلیسی: Awesome Brushes Pack For Photoshop
نام فارسی: 25 براش متنوع برای فتوشاپ
فرمت فایل: ABR
حجم فایل: 686 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:28 - 1401/9/16 | 2022.12.07
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

رمز فایل:www.p30download.com