>

فوتبالی

31 دانلود مستند Beckham 2023 دیوید بکهام بادوبله فارسی

مستند‌هایی که درباره‌ی زندگی افراد معروف هستند همیشه جذابیت خاصی دارند و مستند Beckham هم از این قاعده مستثنی نیست. دیوید بکهام، بازیکن فوتبال انگلیسی و همچنین یکی از نمادهای فرهنگی و شخصیت‌های محبوب در سطح جهان است. او در زمان بازی حرفه‌ای و حتی پس از بازنشستگی، با استعداد، استقامت، و البته سبک زندگی لوکس خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

یکی از جنبه‌های جالب مستند دیوید بکهام، تمرکز روی مسیر حرفه‌ای زندگی او است. شروع زندگی فوتبالی در تیم محلی تا رسیدن به قله موفقیت در باشگاه‌های معروف مانند منچستر یونایتد و رئال مادرید، داستان حرکت او در جهت تحقق آرزوها و رویایی که داشته، از جذابیت‌های این مستند به شمار می‌روند.

علاوه بر این، مستند دیوید بکهام به شکلی جذاب و روان، به زندگی شخصی او نیز می‌پردازد. از روابط خانوادگی تا روابط عاطفی و دوران موفقیت‌هایش، تماشاگران به دنیای شخصی و خصوصیات انسانی پشت پرده‌‌ی یکی از مهم‌ترین افراد جهان فوتبال وارد می‌شوند.

مستند Beckham به چالش‌ها و مواجهه با موانع در زندگی و حرفه او نیز پرداخته و نشان می‌دهد که موفقیت‌های بزرگ همیشه با شکست‌ها و پشتکارهایی همراه هستند.

به طور کلی، مستند دیوید بکهام یک سفر جذاب و الهام‌بخش است که علاوه بر تحلیل موفقیت‌های ورزشی، به جوانب مختلف شخصیت و زندگی این اسطوره فوتبالی نیز می‌پردازد و برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به دنیای ورزش و موفقیت هستند، تجربه‌ای خاص ایجاد می‌کند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 اردیبهشت 1403 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
46
دانلود eFootball 2024 - بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای 2024

بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای 2024 برای کامپیوتر

eFootball 2024 یک بازی ویدئویی در سبک ورزشی و شبیه سازی است که توسط شرکت Konami توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در اکتبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از مجموعه بازیه ای محبوب و دوست داشتنی PES است که با نام جدید eFootball منتشر گردیده است. نسخه 2024 بازی دارای آخرین داده های تیم ها از سراسر جهان، از جمله باشگاه های بزرگ از اروپا و تیم های ملی است که از طریق گیم پلی بهبود یافته و کاربران می توانند پیشرفت گسترده ای در واقع گرایی بازی های حمله و دفاع را تجربه کنند. این عنوان در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از بازی سال قبل به همراه اطلاعات بروزرسانی شده از بازیکنان و باشگاه‌ها است که به بر اساس سال 2021 بروزرسانی شده است. در این عنوان همانند گذشته شما می‌توانید باشگاه رویایی خود را ساخته و یک فصل جذاب از رقابت‌های لیگ دلخواه خود را شروع کنید و در تورنومنت های مختلف پیروزی شوید. طیف گسترده ای از انواع بازیکنان برای کمک به ایجاد یک منظره فوتبالی همه جانبه تر معرفی خواهند شد.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 15 مهر 1402 فوتبالی استقلال رونالدو مسی
ادامه
197

دانلود-بازی-Atlas-Fallen

بازی Atlas Fallen یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکن‌ها را به سفری غیرمنتظره در دنیایی عظیم و پوشیده از شن می‌برد. در این بازی کنترل قهرمانی را در دست می‌گیرید که دربرابر God Thelos ظالم می‌ایستد و با موجودات وحشتناکی با نام Wraith مبارزه می‌کند. گیمرها پس از پوشیدن دستکش آهنی توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را به‌دست می‌آورند که می‌توان از آن‌ها و سلاح‌‌های تغییرشکل‌دهنده‌ برای مقابله با ریث‌ها استفاده کرد.

Atlas Fallen عنوانی نیست که ژانر اکشن نقش‌آفرینی را به جلو سوق دهد، اما بازی آنقدر سرگرم کننده است که این موضوع آن چنان مهم به نظر نرسد. حلقه گیم‌پلی راضی کننده است و مکانیک‌های جهش هوایی و ساندگلایدر به اندازه کافی روان هستند که حتی اگر در داستان اصلی را دنبال نکنید از کاوش در دنیای آن خوشحال خواهید شد. طراحی درهم و برهم دنیای بازی جذابیت خاصی دارد و مبارزات و پیمایش لذت‌بخش برای افرادی که به دنبال تجربه یک ماجراجویی سرگرم‌کننده هستند، به ارمغان می‌آورد.

260

دانلود همه کلیپ‌های رابرت لواندوفسکی – Robert Lewandowski

| کلیپ مهارت‌های ماورایی لواندوفسکی در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-رابرت-لواندوفسکی

در کلیپ لواندوفسکی می‌توانید بهترین لحظات و خاص‌ترین گل‌های وی را در تیم‌های مختلف نظاره کنید. لواندوفسکی که با بایرن مونیخ، موفق به کسب افتخارات زیادی شده است، به احتمال زیاد هم‌اکنون بهترین بازیکن جهان لقب کرده است و می‌تواند که این موفقیت‌های خود را همچنان ادامه دهد. این بازیکن ۳۲ ساله، برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند و با پوشیدن شماره ۹ تیم بایرن مونیخ، می‌تواند هچمنان به این درخشش ادامه دهد. این بازیکن مثل بازیکنان دیگر، از تیم دورتموند به شهرت رسیده و در نهایت مورد توجه باشگاه بزرگ بایرن مونیخ قرار گرفت. او در لیگ قهرمانان اروپا، گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رسانده است و در جام‌های دیگر نیز توانسته است که افتخار آفرینی کند.

136

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو آگوئرو – Sergio Aguero

| کلیپ ۱۰ گل برتر آگوئرو در پریمیر لیگ اضافه شد |

کلیپ آگوئرو

با کلیپ آگوئرو می‌توانید گلچینی از بهترین گل‌ها و مهارت‌های این بازیکن آرژانتینی را نظاره کرده و از آن‌ها لذت ببرید. سرخیو آگوئرو بازیکن ۲ ساله اهل بوینس آیرس آرژانتین است که روزگار خوشی را در تیم منچستر سیتی گذرانده است و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود. او بازی‌های بزرگی را در جام جهانی فوتبال تجربه کرده است و همواره یک زوح عالی برای لیونل مسی در رده‌ی ملی بوده است. همکاری وی با پپ گورادیولا بسیار عالی بوده است و چند قهرمانی ارزشمند نیز همراه با منچسترسیتی در پریمیر لیگ کسب کرده است.

126

دانلود همه کلیپ‌های لیونل مسی – Lionel Messi

| کلیپ ۱۰۰ دریبل جادویی لیونل مسی اضافه شد |

دانلود-کلیپ-مسی

لیونل مسی یکی از دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در عصر کنونی است که همه‌ی ما وی را به‌عنوان پادشاه فوتبال می‌شناسیم. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است و با کسب ۶ توپ طلا، پرافتخارترین بازیکن از این حیث است. لیونل مسی رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو است و در طول این سال‌ها توانسته است که همیشه کیفیت بالای فوتبال خودش را حفظ کند. او به‌عنوان مهره اصلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و افتخارات بسیار بزرگی همچون چندین دوره قهرمانی لالیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. مسی که شماره ۱۰ تیم بارسلونا است، با بازیکنان بزرگی همچون ژاوی، اینیستا و رونالدینیو هم‌بازی بوده است و همه‌ی ما لحظات شیرین و جذابی از وی را در بارسلونای گواردیولا به‌یاد می‌آوریم. حال در این مطلب قصد داریم که بهترین کلیپ‌ها و فیلم‌های بازی، گل‌ها و مهارت‌های وی را مشاهده کنیم.

330

دانلود همه کلیپ‌های کیلیان امباپه – Kylian Mbappe

| کلیپ فصل باورنکردنی امباپه اضافه شد |

دانلود-کلیپ-امباپه

در کلیپ امباپه می‌توانید گلچینی از بهترین مهارت‌ها و گل‌های دیدنی این بازیکن را مشاهده کرده و لذت ببرید. این بازیکن فرانسوی با ۲۲ سال سن، هم اکنون یکی از استعدادهای بزرگ جهان فوتبال است که افتخارات بزرگی را در تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن کسب کرده است. او متولد آخرین ماه از سال ۱۹۹۸ است و یقینا آینده‌ی درخشانی در فوتبالش برای متصور شده‌اند. او ۱۷.۵ میلیون یورو تا آخرین برآورد سال ۲۰۱۸، درآمد سالیانه دارد و در آینده نیز تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان او خواهند بود.

در این کلیپ سعی خواهیم کرد که به مهارت‌های جذاب و دیوانه‌وار وی پرداخته و ببینیم که چرا این طور مورد توجه قرار گرفته است. او مهارت گلزنی بسیار بالایی دارد و همواره به دلیل سرعت بالا، قدرت دریبل زنی و مهارت فینیشینگ خود شناخته می‌شود. این بازی در همه‌ی زمین بازی دیده می‌شود و همواره یک فاکتور مهم در موفقیت هر باشگاهی بوده است.

153

دانلود همه کلیپ‌های نیمار – Neymar Jr

| کلیپ نیمار پادشاه دریبل در فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-نیمار

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بازیکن اهل کشور برزیل است که از همان کودکی موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۸ ساله با بازی برای تیم سانتوس موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و طی ۴ فصل حضور در این تیم، توانست که ۶۸ گل مهم برای این تیم به ثمر رسانده و مثلث هجومی خطرناکی را با همراهی لیونل مسی و لوئیس سوارز رقم بزند. این بازیکن هم‌اکنون در تیم پاری سن ژرمن فرانسه توپ می‌زند و عملکرد درخشان و بهتری نیز داشته است. بازی‌های وی برای تیم ملی برزیل نیز خالی از لطف نیست و همواره یکی از ارکان موفقیت تکنیکی‌های برزیلی بده است. نیمار یک بازیکن تکنیکی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توانست در کنار رونالدو و مسی از بهترین بازیکنان لقب بگیرد.

95

دانلود همه کلیپ‌های کریم بنزما – Karim Benzema

| کلیپ بهترین گل‌های بنزما برای رئال مادرید اضافه شد |

کلیپ-بنزما

کریم بنزما فوتبالیست شناخته شده‌ای است که سال‌ها برای رئال مادرید اسپانیا توپ زده و افتخارات بسیار زیادی را با این باشگاه کسب کرده است. این افتخارات به قدری بزرگ بوده است که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، بعد از مدت‌ها و به دلیل مشکلاتی که کشور فرانسه با بنزما داشت، بالاخره این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و از وی در یورو ۲۰۲۰ هم استفاده کرد که البته علیرغم عملکرد درخشان بنزما، فرانسه موفق به بالا رفتن به مراحل نهایی نشد. در این کلیپ‌ها قرار است که هنرنمایی‌های بنزما را در رده‌های مختلف مشاهده کرده و ببینیم که تا چه حدی برای تیم خود موثر بوده است. بنزما مدت‌ها در زیر سایه رونالدو هم عملکرد بالای خود را نشان داده بود و هم اکنون که به عنوان مهاجم اصلی رئال مادرید شناخته می‌شود، عملکردش بیش از پیش به چشم می‌خورد.

67

دانلود همه کلیپ‌های محمد صلاح – Mohamed Salah

| کلیپ عملکرد محمد صلاح در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-محمد-صلاح

محمد صلاح بازیکن اهل مصر و فعال در فوتبال اروپا است که در طول دوران حرفه‌ای بازی خود، همواره خوش درخشیده است و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، در تیم لیورپول بازی می‌کند. محمد صلاح سابقه بازی برای تیم‌های رم و چلسی را هم دارد و هم‌اکنون با ۲۸ سال سن، قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سابقه دارد. این بازیکن با یک و ۷۵ سانتی‌متر ق، فوروارد شماره یک تیم لیورپول است و گل‌های بسیار زیبا و حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. محمد صلاح بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی مصر هم است و در راه‌یابی این تیم به جام جهانی سال ۲۰۱۸ نقش مهمی داشته است.

در این پست قصد داریم که دوران بازی حرفه‌ای محمد صلاح را مرور کرده و فیلم گل‌ها و مهارت‌های وی را در به نظاره بنشینیم. بهترین کلیپ‌ها و پربازدیدترین آن‌ها از یوتیوب انتخاب شده و در این پست با بهترین کیفیت ممکن قرار داده خواهد شد. شما نیز می‌توانید با ما همراه بوده و این صحنه‌های زیبا را مشاهده کنید. علاقه‌مندان دنیای فوتبال یقینا از مشاهد‌ه‌ی این کلیپ‌ها لذت خواهند برد.

97

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو راموس – Sergio Ramos

| کلیپ تکل‌ها و دفاع برتر سرجیو راموس اضافه شد |

کلیپ راموس

با کلیپ راموس می‌توانید مهارت‌های جذاب و حیرت انگیز این بازیکن اسپانیایی و کاپیتان سرنوشت ساز تیم رئال مادرید و اسپانیا را نظاره کرده و از آن لذت ببرید. سرخیو راموس همواره به‌عنوان مدافع کلیدی برای تیم باشگاهی و ملی خود محسوب می‌شود و به‌همین دلیل نبود وی همواره در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. این بازیکن در لالیگا رکوردهای ارزشمندی را برای خود ثبت کرده است و معمولا یک مدافع پیش تاخته و گلزن محسوب می‌شود که معروف‌ترین گل‌های وی نیز بعد از دقیقه ۹۰ به بعد زده شده است و نتیجه‌ی بازی را تعیین کرده است. این بازیکن ۳۵ ساله متولد ماه مارس است و در سال ۲۰۲۱ میزان حقوق سالیانه ۱۵ میلیون پوند برای وی ثبت شده است.

55

دانلود همه کلیپ‌های ارلینگ – Erling Haaland

| کلیپ تمام گل‌های هالند در لیگ انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

کلیپ-هالند

ارلینگ براوت هالند فوتبالیست اهل نروژ است که در باشگاه بورسیا دورتموند بازی کرده و به عنوان پدیده این روزهای دنیای فوتبال شناخته شده است. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در طی فصل‌های گذشته داشته است و حتی گل‌های زیبا و تاثیرگذاری هم در لیگ قهرمانان برای دورتمند داشته است. او در کنار جیدو سانچو به عنوان زوج حمله وحشتناک بوندسلیگا شناخته شده و امیدوار است که در آینده به تیم‌های مطرح‌تر اروپایی هم ترنسفر شود. او یکی از گلزنان پر کار دنیای فوتبال است و سرعت وی در جهان شناخته شده است. طرفداران به او لقب نابودگر داده‌اند و می‌توانیم در آینده خبرهای بسیار بیشتری از او بشنویم. ارلینگ هالند سرسعت بسیار بالایی به عنوان یک ورزشکار دارد و قدرت وی هم در زمین فوتبال اثبات شده است.

108

دانلود همه کلیپ‌های زلاتان ابراهیموویچ – Zlatan Ibrahimovic

| کلیپ لحظات خشونت آمیز ابراهیموویچ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-های-ابراهیموویچ

در این مطلب قصد داریم که کلیپ ابراهیموویچ همراه با تمامی گل‌ها، پاس گل‌ها و مهارت‌های وی را برای شما آماده کنیم. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن اهل سوئدی تیم‌های باشگاهی مختلف است که هم‌اکنون در تیم میلان ایتالیا بازی می‌کند. این بازیکن ۳۹ ساله، هنوز هم در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کند و به دلیل داشتن شخصیت جنگنده و خاص خود، در جهان فوتبال شناخته شده است. او یکی از بهترین مهاجمین سری آ است و توانسته است که در طول بازی خود، ۳۱ جام متنوع را کسب کند.

36
جانلوئیجی بوفون

جانلوئیجی بوفون سنگربان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا با انتشار توییتی به صورت رسمی خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد.

پس از اعلام رسانه‌های ایتالیایی، امروز جانلوئیجی بوفون هم با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به صورت رسمی اعلام کرد در ۴۵ سالگی دستکش‌هایش را آویخته است.

بوفون که بی‌شک یکی از برترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال است، ۹۷۵ مرتبه در رده باشگاهی برای پارما، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن بزای کرد و ۱۷۶ مرتبه هم درون دروازه تیم ملی ایتالیا ایستاد.

جی‌جی ۲۸ جام مختلف هم کسب کرد که ماندگارترین آن‌ها قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۰۶ با آتزوری بود. اگرچه او سه مرتبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و یکی از بازیکنانی‌ست که حسرت بالا بردن جام گوش‌بزرگ را برای همیشه خواهد داشت.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 15 مرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
142

گل‌های لحظه آخری احساسی (سال ۲۰۲۳)

کلیپ-Emotional-Last-Minute-Goals-2023

 

در این کلیپ می‌توانید با گل‌های احساسی لحظه آخری در بازی فوتبال سال ۲۰۲۳ همراه شوید. این گل‌ها حساسیت مسابقه را بالا برده و سبب خیره شدن چشمان بینندگان به مسابقه شده است. این مسابقات کم نبوده و بارها شاهد عوض شدن نتایج بازی بوده‌ایم.

Emotional Last Minute Goals 2023

132

Dramatic Penalty Shootouts in Football

برترین و دراماتیک‌ترین ضربات پنالتی 

کلیپ-Dramatic-Penalty-Shootouts-in-Football

 در این شماره می‌توانید با پنالتی‌های برتر بازی فوتبال همراه شوید. برخی از بازیکنان تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارند و می‌توانند با استرس پایینی آن‌ها را تبدیل به گل کنند. در این کلیپ هم بهترین شوت‌های ضربات پنالتی را تماشا کرده و صحنه آهسته آن‌ها را تماشا خواهید کرد.

333

دانلود فیلم مستند Lionel Messi Destiny

این مستند موفقیت لیونل مسی در رسیدن به جام جهانی، تنها جامی که در دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزش در رسیدن به آن ناکام مانده بود را روایت می کند.

فیلم سرنوشت لیونل مسی مستندی ورزشی محصول کشور انگلستان است که در سال ۲۰۲۳ میلادی تولید شد، در این مستند افرادی همچون لیونل مسی، لیونل اسکالونی، امیلیانو مارتینز، الکسیس مک الیستر، جولیان آلوارز، گری لینکر، مارسلا مورا آرائوخو، کلودیو فابیان تاپیا، گیلام بالاگوئه، پابلو زابالتا، جاناتان ویلسون، سوفی مارتینز، کریستین مارتین و غیره حضور دارند.

مستند لیونل مسی اولین بار در تاریخ 25 می سال 2023 میلادی از شبکه BBC One در کشور انگلستان پخش شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

مستند لیونل مسی Lionel Messi Destiny تاکنون با نقدهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبرو شده است به طوری که برای حضور شخصیت‌های شاخص، ارزش‌های تولید، مضامین مطرح شده و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شده است؛ لیونل آندرس مسی متولد 24 ژوئن 1987 که با نام لئو مسی نیز مشهور است، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند. او به‌ طور گسترده به‌ عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ دانسته می‌شود، وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که هفت بار برنده توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌ است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از 800 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (672) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد. مسی قبل از ترک بارسلونا در سال 2021 که تمام دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه گذرانده بود، 10 قهرمانی لالیگا، 7 قهرمانی کوپا دل ری، 7 قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا و 3 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در این تیم کسب کرده‌ است.

126

کریم بنزما در حالی چهارشنبه شب وارد جده شد که حالا همه چیز آماده رونمایی از این ستاره فرانسوی است.

بنزما امروز در استادیوم الاتحاد معارفه  شد و این در حالی است که باشگاه عربستانی برای طرفدارانش بلیت‌فروشی نیز برگزار کرد.

این مراسم معارفه با حضور ۶۵ هزار هوادار برگزار شد.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 20 خرداد 1402 فوتبالی زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
168
نسخه دوبله فارسی اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : مستند , ورزشی , خانوادگی

۷/۱۰ از ۱۱۵ رای

مدت زمان : ۸۵ دقیقه
زبان : فارسی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
انکودر : F2M
حجم : ۶۸۹ مگابایت
محصول : آمریکا


ستارگان : Eric Abidal, Jordi Alba, Gianluigi Buffon, Petr Cech
کارگردان : Oriol Bosch
لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس کیفیت‌های دیگر

توضیحات دوبله :
دوبله فارسی فیلم آندرس اینیستا قهرمان غیرقابل تصور
خلاصه داستان :
آندرس اینیستا قهرمان غیرقابل تصور ، فیلمی مستند محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی اسپانیا می‌باشد. آندرس اینیستا لوخان بازیکن فوتبال اسپانیایی است که در پست هافبک برای تیم ژاپنی ویسل کوبه به میدان می‌رود. او پیش از این به عنوان کاپیتان در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کرد. اینیستا یکی از بهترین هافبک‌های تمام ادوار فوتبال به شمار می‌رود و…
نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 20 خرداد 1402 فوتبالی زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی مسی
ادامه
87

بازیکن اسبق بارسلونا در دیداری دوستانه مقابل این تیم، از ویسل کوبه خداحافظی کرد.

جی پلاس؛ آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در جریان دیداری دوستانه بین ویسل کوبه و بارسلونا که با شکست دو برصفر کوبه همراه بود، از این تیم ژاپنی خداحافظی کرد.

اینیستا سال 2018 با جدایی از بارسلونا، به ویسل کوبه ژاپن پیوست و حالا پس از 5 سال، از این تیم جدا شد.

 

62

مصاحبه مفصل مسی بعد از رسمی شدن انتقالش به اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بالاخره تصمیم نهایی‌اش را درباره آینده‌اش گرفت و راهی تیم اینتر میامی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی - بالاخره دوران حضور نابغه آرژانتینی در فوتبال اروپا به پایان رسید و این ستاره 35 تصمیم گرفت تا به اینتر میامی بپیوندد. هفته پیش خروج مسی از پاریسن ژرمن قطعی شده بود و هواداران بارسلونا امیدوار بودند که دوباره اسطوره خود را در نیوکمپ مشاهده کنند، اما قهرمان جام جهانی 2022 بین بارسلونا، الهلال و اینتر میامی تصمیم گرفت تا به آمریکا برود.

از ساعت 21 به وقت اسپانیا، مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو و اسپورت کرد که آن را در ادامه می خوانیم. 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 18 خرداد 1402 فوتبالی زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی مسی
ادامه
364

قرارداد مسی با اینترمیامی چه جزییاتی دارد؟

قرارداد مسی با اینترمیامی چه جزییاتی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور لیونل مسی در فوتبال اروپا به پایان خود رسید و به این ترتیب این ستاره آرژانتینی قرار است راهی لیگ فوتبال آمریکا شود.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی از بین بارسلونا، الهلال عربستان و اینترمیامی ترجیح داد که تیم آمریکایی را انتخاب کند و راهی این باشگاه شود.

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال درباره جزییاتی که قرارداد لیونل مسی با اینترمیامی دارد گفته است که قرارداد ستاره آرژانتینی با این باشگاه دو ساله خواهد بود و لئو مسی قرار است به ازای هر سال 200 میلیون یورو دریافت کند. مسی با این دستمزد در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما قرار می گیرد و به این ترتیب به همراه آن ها پر درآمدترین بازیکن دنیای فوتبال می شود.

همچنین لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی صد درصد حق تصویر و حق تبلیغاتش را در اختیار خواهد داشت. در قراردادی که کریم بنزما با الاتحاد عربستان بسته بود نیز چنین بندی وجود داشت.

گفته می شود که برخی از شرکت های بزرگ آمریکایی مثل کمپانی اپل و همچنین آدیداس از پروژه جذب لیونل مسی توسط اینترمیامی حمایت کرده اند و به عنوان حامی مالی این پروژه به بسته شدن این قرارداد بزرگ کمک کرده اند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 17 خرداد 1402 فوتبالی زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی مسی
ادامه
155

کریم بنزما شاگرد فرهاد مجیدی در الاتحاد شد

1883905

اکنون از دقایقی پیش بازیکنان و کادر فنی رئال و همچنین تعدادی از اسطوره‌های باشگاه در محل کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کردند تا با مهاجمی وداع کنند که در یک دهه گذشته نقش پررنگی در موفقیت‌های رئال مادرید داشته است:

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 16 خرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
693
فرش قرمز، غرور و اشک/ 10 دقیقه از مراسم خداحافظی زلاتان با فوتبال + فیلم

رکنا: ستاره 41 ساله دنیای فوتبال که لقب تمام نشدنی را یدک می کشید، بالاخره تمام شد. بالاخره زمان خداحافظی از فوتبال برای زلاتان هم فرا رسید.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 16 خرداد 1402 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
355
پله

پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی سرانجام پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با سرطان دار فانی را وداع گفت.

پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان روده بزرگ، پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی درگذشت.

«ادسون آرانتیمس دو ناسیمنتو» ملقب به «پله» بیست‌وسوم اکتبر ۱۹۴۰ در شهر «ترس کورایسوس» از ایالت «میناس ژرایس» متولد شد و در ۱۳ سالگی با ملحق شدن به باشگاه بائورو فوتبالش را آغاز کرد. او ۱۶ ساله بود که به سانتوس پیوست و ۱۸ سال پیراهن این تیم را پوشید. پله که در دوران فوتبالش برای سانتوس و نیویورک کاسموس بازی کرد، در ۹۲ بازی ملی برای برزیل ۷۷ گل به ثمر رساند.

361
ایران در جام جهانی

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی ایران یکی از 32 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی قطر 2022 است که در گروه B رقابت ها به مصاف با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز خواهد رفت. شاگردان کی روش که شانس صعود از گروه خود را دارند، در تاریخ و زمان ذکر شده در این بخش از نمناک به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم مسابقات جام جهانی 2022 با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت خواهد کرد. برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر به قرار زیر است:

تاریخ و زمان بازی ایران – انگلیس در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز دوم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی انگلستان خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

دوشنبه 30 آبان 1401 شمسی --- 21 / 11 / 2022 میلادی ---- 26 ربیع الثانی سال 1444 قمری

ساعت 16:30

ورزشگاه بین‌المللی خلیفه الریان

ایران در جام جهانی

تاریخ و زمان بازی ایران - ولز در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز ششم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

جمعه - 4 آذر 1401 شمسی ---- 25 / 11 / 2022 میلادی ---- 30 ربیع الثانی سال 1444 قمری

ساعت 13:30

ورزشگاه احمد بن علی

تاریخ و زمان بازی ایران - آمریکا در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی کشورمان در روز دهم شروع رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. زمان، تاریخ و محل برگزاری این دیدار عبارتند از:

سه‌شنبه - 8 آذر 1401 شمسی ---- 29 / 11 / 2022 میلادی ----- 30 جمادی الاولی سال 1444 قمری

ساعت 22:30

ورزشگاه الثمامه

ایران در جام جهانی قطر

گروه بندی کشورهای راه یافته به جام جهانی 2022 قطر

64 دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال 2022 مشخص شود. کشورهای راه یافته به جام جهانی 2022 قطر عبارتند از:

  • گروه A:قطر - اکوادور - سنگال - هلند
  • گروه B:انگلیس - ایران - آمریکا - ولز
  • گروه C:آرژانتین - عربستان - مکزیک - لهستان
  • گروه D:فرانسه - استرالیا - دانمارک - تونس
  • گروه E:- اسپانیا - کاستاریکا - آلمان - ژاپن
  • گروه F:بلژیک - کانادا - مراکش - کرواسی
  • گروه G:برزیل - صربستان - سوئیس - کامرون
  • گروه H:پرتغال - غنا - اروگوئه -کره جنوبی

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 18 آبان 1401 فوتبالی استقلال اخبار فوتبالی
60

غفوری جام قهرمانی استقلال را بالای سر برد

غفوری جام قهرمانی استقلال را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار با نفت مسجد سلیمان، جام قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر بردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرهاد مجیدی با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، با کسب 68 امتیاز به کار خود به عنوان قهرمان لیگ برتر پایان دادند.

پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال، جام قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر بردند.

نکته جالب غیبت وزیر ورزش و جوانان بود و به جای حمید سجادی، معاون وی محمد پولادگر در مراسم حضور داشت.

این چهارمین قهرمانی استقلال در تاریخ لیگ برتر است. ادامه مطلب....

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 09 خرداد 1401 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
87

دانلود مجموعه کامل برنامه فوتبال 360 - بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و علی دایی

 

دانلود فوتبال 360

| عادل فردوسی‌پور؛ پس از مدت‌ها جلوی دوربین |

 

بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و علی دایی اضافه شد…

فوتبال 360 نام یک برنامه جدید و بسیار پرطرفدار با اجرای عادل فردوسی‌پور به عنوان میزبان برنامه است که از طریق پلتفرم فوتبال 360 پخش می‌شود. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، باری دیگر عادل فردوسی‌پور به جلوی دوربین بازگشت. مدتی پیش بود که برای اولین بار، خبر بازگشت عادل فردوسی‌پور منتشر شد. همانطور که می‌دانیم، او یک گزارشگر و مجری حرفه‌ای در حوزه ورزش فوتبال است که دو دهه سابقه در زمینه اجرای برنامه 90 در شبکه 3 سیما داشت. برنامه نود، هر دوشنبه شب، مهمان خانه‌های دوست‌داران فوتبال بود و تا بامداد روز بعد، محتوای جذاب و گاها جنجالی این برنامه محبوب ادامه داشت. سرانجام، در بیستم اسفند ماه 1398 آخرین قسمت از این برنامه پخش و نهایتا پروژه‌ی برنامه 90 و پخش تلویزیونی آن از شبکه سوم صدا و سیما خاتمه پیدا کرد.

همه ما با اجراهای عادل فردوسی‌پور خاطره داریم. از برنامه 90 گرفته تا گزارش رقابت‌های مهم و حساس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی، گزارش جذاب عادل فردوسی‌پور همیشه محبوبیت خاصی در بین علاقه‌مندان فوتبال داشت. اکنون در آستانه‌ی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، برنامه عادل فردوسی‌پور در قالب پلتفرم اینترنتی فوتبال 360 شروع به پخش کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی خواهیم کرد که جدیدترین قسمت‌های فوتبال 360 را با بالاترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در واقع شما می‌توانید هر بار با پخش قسمت‌های جدید این برنامه به این صفحه مراجعه کرده و قسمت جدید آن را دانلود و بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین آن را تماشا کنید

94
مجموعه کامل بازی های PES

در این پست دانلود مجموعه کامل بازی های PES فوق فشرده و کرک شده قرار گرفته اند که اکنون میتوانید بازی مورد نظر خود را انتخاب و با لینک کاملا مستقیم و رایگان و همچنین نیم بها دانلود کرده و لذت ببرید .

.

| Pro Evolution Soccer Collections PC Game |

مجموعه کامل بازی های PES 2001 تا PES 2022 با لینک مستقیم قرار گرفتند

نام بازی : دانلود مجموعه کامل بازی های PES

نسخه بازی : نسخه کرک شده

حجم : حجم هر بازی مشخص است

تاریخ انتشار در سایت : 27 دی ماه 1397

سال انتشار بازی ها : از سال 2000 تا 2022

منبع و رمز : moddingway.ir

مخاطب سنی : + 3

ژانر : ورزشی

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 بازی بازی کامپیوتر فوتبالی فرناندو تـوررس رونالدو مسی
ادامه
75
پولدارترین فرد جهان

اسم و دارایی پولدارترین فرد جهان لو رفت

اگر شما هم دوست دارید پولدارترین فرد جهان در سال 2022 را بشناسید و بدانید این شخص چه میزان ثروت و دارایی دارد، میتوانید با ما همراه شوید.

لیست پولدارترین افراد جهان در سال 2022

اکثر مردم؛ افراد زیادی مثل بیل گیتس را نماد ثروت می‌دانند اما نمی دانند به جز او کارآفرینان زیادی هستند که پول شان از پارو بالا می رود. احتمالا قبلا نام هایی به گوش تان خورده است؛ اما ما در این قسمت از نمناک نام 15 نفر برتر به همراه مقدار دارایی شان را به صورت یک لیست در اختیارتان قرار داده ایم که البته مثل روال همیشگی این دسته مطالب در نمناک، رتبه ها از آخر به اول مشخص شده اند و شما پولدارترین فرد جهان را در انتهای لیست خواهید شناخت.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 دانلود اینترنت تصویر عکس گوناگون بازی بازی کامپیوتر PS5 فوتبالی استقلال
ادامه
146

تقویم کامل مسابقات جام جهانی 2022 به همراه اطلاعات بازی‌های ایران

پایگاه خبری فوتبالی - یک ماه هیجان و لذت در مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی جهان؛ جام جهانی 2022 از آخر آبان تا اواخر آذر در قطر در جریان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی جام جهانی 2022 برگزار شد و تیم‌های حاضر در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا، حریفان خود را شناختند. با گذشت ساعاتی از مراسم قرعه‌کشی، فیفا روزها و ساعات دقیق برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرده است. اکنون نگاهی داریم به تقویم کامل مسابقات جام جهانی 2022 به همراه اطلاعات بازی‌های ایران.

107

دانلود پچ PES 2021 SmokePatch21 آپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات تیم‌ها در PES 2021

 

دانلود پچ PES 2021 SmokePatch21 برای PES 2021

| آپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات تیم‌ها در eFootball PES 2021 |

| به همراه آموزش نصب |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/10/10: نسخه جدید PES 2021 SmokePatch21 v4 21.4.3b به همراه راهنمای نصب قرار گرفت…

PES 2021 SmokePatch21 v4 21.4.3b نسخه جدید پچ محبوب پی‌اس اسموک برای دوست‌داران این بازی محبوب کامپیوتری است که با نصب آن بر روی بازی می‌توانید شاهد تغییراتی چشم‌گیر در رابطه با چهره بازیکنان، نقل و انتقالات و کیت باشگاه‌ها باشید. هر ساله کاربران بسیاری به علت ضعف در طراحی چهره‌ها و لایسنز نشدن برخی تیم‌های باشگاهی گله‌مند هستند. PES 2021 هم از این قاعده مستثنی نبود و بعد از نصب کردن آن، احتمالا شاهد برخی ضعف‌ها در این زمینه شده باشید. اما خبر خوب این است که با نصب کردن پچ بر روی بازی خود می‌توانید بسیاری از این اشکالات را از بین ببرید و از تجربه بازی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

سیاست‌های پش پرده طراحی دو بازی معروف در این سبک یعنی FIFA و PES، سبب شده که هر تیم باشگاهی تنها قادر باشد با یکی از این دو استودیوی بازی‌سازی قرارداد ثبت کند و به همین دلیل است که برخی تیم‌ها در PES و برخی صرفا در FIFA لایسنز اصلی دارند. این لایسنز به معنی طراحی واقعی چهره بازیکنان، کیت‌های باشگاهی و … است. در صورتی که باشگاه مورد علاقه شما در پی‌اس 2021 مشکلاتی از این قبیل دارد، هم‌اکنون این مژده را به شما می‌دهیم که با نصب پچ محبوب و معتبر اسموک می‌توانید بسیاری از ایرادات رایج در این زمینه را برطرف کنید و بتوانید از تجربه این بازی جذاب لذت ببرید

610

این گل از میانه زمین توسط بازیکن برزیلی روبرتو کالوس زده شده وبه عنوان بهترین گل بازی pes انتخاب شده تهیه شده توسط :سید سعید مرادی

برای شما علاقه مندان فوتبال


456

نویسنده:سید سعید مرادی

با بازی eFootball 2022 دوران جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال کونامی را که از PES به eFootball تغییر نام داده است، شاهد خواهیم بود. سازندگان قول گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته را در این اثر داده‌اند و گویا قرار است که موتور جدیدی برای پیاده‌سازی بهتر فوتبال واقعی در این نسخه شاهد باشیم. کونامی برای رسیدن به این اهداف بلندپروازانه، ساختار کلی بازی خود را تغییر داده و امیدوار است که بتواند از این موتور جدید، به‌عنوان راهی برای نمایش انیمیشن‌های جدید، تمرکز کامل روی مسابقات یک در برابر یک و همچنین حمله و دفاع بهتر در فوتبال فراهم کند. با به‌روزرسانی‌های آینده، بازیکنان در هر پلتفرمی می‌توانند بازی را تجربه کنند و باشگاه‌های بیشتری هم به آن اضافه می‌شود.

eFootball 2022 PS4-UNLiMiTED

Update v1.01; ID: CUSA26996

دانلود-بازی-efootball-2022

بازی به‌صورت کامل رایگان عرضه شده است و به‌روزرسانی‌های بعدی هم به‌همین صورت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توانید بازیکنان و سرمربی‌های موردعلاقه خود را انتخاب کرده و تیم رویایی‌تان را بسازید. از مربیانی استفاده کنید که ترکیب و تاکتیک‌های موردعلاقه شما را به کار گرفته و آن‌ها را در بهترین حالت خود قرار دهد. تورنمنت‌های هفتگی متعددی در بازی وجود دارد که براساس مسابقات واقعی ساخته و پرداخته شده است و تجربه‌ای تازه و هیجان انگیز را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

89

فیفا ۲۲ یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که توسط الکترونیک آرتس به عنوان نسخه ۲۰۲۲ از سری فیفا منتشر شد. سازندگان بازی تلاش دارند بازی را با پیشرفت های اساسی گیم پلی و فصل جدیدی از نوآوری در همه بخش ها هر ساله، به واقعیت نزدیکتر شوند.

| Lost Judgment [Update.v1.15, Firm 9.0]  DUPLEX |

| نسخه فشرده و هک شده با حجم ۳۸٫۱ گیگابایت |