>

SPORT - 3

13

دانلود-بازی-Just-Dance-2017Just Dance 2017 PC-ElAmigos

بازی Just Dance 2017 هشتمین نسخه اصلی از سری بازی‌های رقص Just Dance محسوب می‌شود که توسط یوبی‌سافت توسعه و منتشر می‌شود. این بازی در اکتبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، وی، وی یو و ویندوز و در مارس ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ عرضه شده بود. این اثر ویژگی‌های نابی داشته و به‌همین واسطه به‌عنوان یکی از بهترین‌های مجموعه شناخته می‌شود. در حالت Just Dance Machine بازیکنان باید از طریق حرکات رقص، یک سفینه فضایی را شارژ کنند.

با تلاش خود می‌توانید به رتبه سوپراستار هم دست پیدا کنید. این رتبه جدید با امتیاز ۱۱۰۰۰ قابل دستیابی است. اپلیکیشن Just Dance Controller را هم داریم که با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترلر بازی استفاده کنید. این بازی شامل ۴۰ آهنگ جدید از هنرمندان مختلف از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و کویین است. بازی به طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده است. اگر به دنبال یک بازی رقصی سرگرم‌کننده و جذاب هستید، این اثر می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها، حالت‌های بازی و ویژگی‌های جدید است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد در هر سنی تبدیل می‌کند

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
14

دانلود-بازی-SAND-LAND

SAND LAND v1.0.3 PC-ElAmigos

بازی SAND LAND در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده است و تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران انیمه ارائه می‌کند. این بازی بر اساس مجموعه مانگای قدیمی و محبوب SAND LAND اثر آکیرا توریاما ساخته شده است. داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید با همراهی گروهی از شخصیت‌های ناهنجار و عجیب، به دنبال چشمه افسانه‌ای در این بیابان بگردید.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن، اکتشاف جهان آزاد و حل معما است. شما می‌توانید با استفاده از قدرت‌های اهریمنی Beelzebub با دشمنان بجنگید، در دنیای بازی کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید. برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی سبب می‌شود که بیش از پیش برای ورود به چنین جهانی هیجان زده باشید. بازی دارای داستانی جذاب و گیرا بر اساس مانگای محبوب سندلند، دنیایی وسیع و آزاد برای کاوش، گیم‌پلی اکشن و سرگرم‌کننده، شخصیت‌های متنوع و جذاب و همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نواز برخوردار است.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 08 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
16 دانلود مستند Beckham 2023 دیوید بکهام بادوبله فارسی

مستند‌هایی که درباره‌ی زندگی افراد معروف هستند همیشه جذابیت خاصی دارند و مستند Beckham هم از این قاعده مستثنی نیست. دیوید بکهام، بازیکن فوتبال انگلیسی و همچنین یکی از نمادهای فرهنگی و شخصیت‌های محبوب در سطح جهان است. او در زمان بازی حرفه‌ای و حتی پس از بازنشستگی، با استعداد، استقامت، و البته سبک زندگی لوکس خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

یکی از جنبه‌های جالب مستند دیوید بکهام، تمرکز روی مسیر حرفه‌ای زندگی او است. شروع زندگی فوتبالی در تیم محلی تا رسیدن به قله موفقیت در باشگاه‌های معروف مانند منچستر یونایتد و رئال مادرید، داستان حرکت او در جهت تحقق آرزوها و رویایی که داشته، از جذابیت‌های این مستند به شمار می‌روند.

علاوه بر این، مستند دیوید بکهام به شکلی جذاب و روان، به زندگی شخصی او نیز می‌پردازد. از روابط خانوادگی تا روابط عاطفی و دوران موفقیت‌هایش، تماشاگران به دنیای شخصی و خصوصیات انسانی پشت پرده‌‌ی یکی از مهم‌ترین افراد جهان فوتبال وارد می‌شوند.

مستند Beckham به چالش‌ها و مواجهه با موانع در زندگی و حرفه او نیز پرداخته و نشان می‌دهد که موفقیت‌های بزرگ همیشه با شکست‌ها و پشتکارهایی همراه هستند.

به طور کلی، مستند دیوید بکهام یک سفر جذاب و الهام‌بخش است که علاوه بر تحلیل موفقیت‌های ورزشی، به جوانب مختلف شخصیت و زندگی این اسطوره فوتبالی نیز می‌پردازد و برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به دنیای ورزش و موفقیت هستند، تجربه‌ای خاص ایجاد می‌کند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 07 اردیبهشت 1403 فوتبالی استقلال زندگینامه بازیکنان فوتبال اخبار فوتبالی
ادامه
16

Tiny Glade یک بازی آرامش بخش کوچک در مورد قلعه ها است. ساختمان ها را کاوش کنید و بازی را تماشا کنید که با دقت تمام آجرها، سنگریزه ها و تخته ها را مونتاژ می کند. هیچ مدیریت، مبارزه یا پاسخ های اشتباهی وجود ندارد – فقط به عقب برگردید و مراتع فراموش شده را به دیوراماهای دوست داشتنی تبدیل کنید.

                                                                         پیشنهاد مدریت

| Tiny Glade – Build.12445659 P2P |

| نسخه فشرده و کرک شده با حجم ۸۸۶ مگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
26
دانلود Mahou v2.9.0.1 - نرم افزار تصحیح متن تایپ شده به زبان دوم کیبورد

ماهو / Mahou

اگر شما متوجه نشده باشید که زبان کیبورد تغییر نکرده و بدون اینکه سرتان را بالا بیاورید عبارت یا متنی را به اشتباه با کاراکترهای درهم زبان دیگر کیبوردتان تایپ کرده باشید، Mahou به کمک شما می آید تا آن ها را اصلاح کنید! با این روش دیگر مجبور نیستید تمام آن ها را دوباره تایپ کنید.
وقتی برای کیبورد ویندوز خود دو یا چند زبان (مانند فارسی و انگلیسی) را انتخاب کرده اید، حتما  شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که قصد داشته اید متنی را به زبان فارسی/انگلیسی تایپ کنید اما به هر دلیلی زبان کیبورد سیستم تغییر نکرده است و در نتیجه متنی با کاراکترهای درهم به زبان دیگر تایپ کرده اید که عملا برایتان هیچ کاربردی ندارد. اگر نرم افزار Mahou را بر روی سیستم خود داشته باشید تنها با فشردن کلید Scroll از صفحه کلید می توانید متن تان را تصحیح کنید.

Mahou دارای تنظیمات متعدد و پیشرفته ای است که کاربر را قادر می سازد تا همه چیز را مطابق با سلیقه و نیاز خود تنظیم کند.

14
دانلود Snooper Pro v3.4.9 - نرم افزار ضبط صدا در کامپیوتر

نرم افزار Snooper Pro

Snooper یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ضبط صدا به همراه تنظیمات متعدد و امکانات کاملا حرفه ای می باشد. ضبط صدا در این نرم افزار با میزان و سطح صدای تشخیص داده شده، فعال می شود. در حالت ضبط صدای فعال شده، تمامی صداهای جمع آوری شده در یک فایل واحد ذخیره می شوند. Snooper در حین ضبط صدا می تواند بر اساس سایز یا زمان مشخص شده توسط کاربر، فایل را تقسیم و ذخیره کند. امکان ضبط به مدت طولانی به صورت پیوسته از دیگر قابلیت های Snooper است. ضبط صدا به صورت خودکار در زمانی که صدا از ورودی میکروفون تشخیص داده شود، آغاز شده و در زمان سکوت نیز متوقف می شود. در این نرم افزار امکان استفاده از فرمت صوتی فشرده MP3 که می تواند یک ساعت ضبط صدا را در فایلی با حجم 4 مگابایت ذخیره کند نیز فراهم شده است. تنظیماتی مانند Bitrate، Smaple Rate، Mono،  Stereo و غیره نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش اموزش هاي جالب ترفند كامپيوتر
ادامه
13

Winlator.cover  - آموزش اجرای برنامه های ویندوز در گوشی اندروید - Winlator 6.1

 

دانلود Winlator

| + آموزش اجرای برنامه های ویندوز در گوشی اندروید |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، بتوانید با سهولت بسیار، اپلیکیشن‌های ویندوز را در گوشی موبایل (اندروید) اجرا کنید. شاید در ابتدا کمی برایتان تعجب‌آور باشد که چگونه می‌توان با وجود تفاوت سخت افزاری بسیار بین یک رایانه دسکتاپ یا لپ‌تاپ و یک گوشی موبایل، اپلیکیشن‌های اختصاصی ویندوز را در اندروید اجرا کرد. اما به تازگی یک روش جدید و عملی معرفی شده که با کمک آن، به راحتی می‌توانید هر نوع برنامه ویندوز را در گوشی موبایل خود هم اجرا کنید.

اگر که به دنبال روشی برای نصب و اجرای بازی و برنامه‌های کامپیوتری بر روی گوشی موبایل خود هستید، به شما این مژده را می‌دهیم که از این پس از طریق روشی ساده و سریع، می‌توانید اپلیکیشن‌های ویندوزی خود را در موبایل‌های اندروید اجرا کنید.  پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 02 اردیبهشت 1403
ادامه
26

این عنوان از Moon Studios، توسعه دهندگان برنده جایزه Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps، No Rest for the Wicked ارائه می شود، یک بازی RPG اکشن و دقیق که قرار است این ژانر را دوباره ابداع کند.

 

| No Rest for the Wicked – Early Access  Repack |

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX Vega 56
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی

OS: Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel Core i5-12600K / AMD Ryzen 7 5800X3D
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 3070Ti / AMD Radeon RX 6800 XT
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 01 اردیبهشت 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
18
دانلود VovSoft Broken Link Detector v4.1 - نرم افزار بررسی و پیدا کردن لینک های خراب

نرم افزار Broken Link Detector

Broken Link Detector نرم افزاری برای پیدا کردن لینک های خراب داخل یک وبسایت است. همانطور که می دانید روبرو شدن با یک لینک خراب، علاوه بر اینکه سئوی سایت را پایین می آورد، قطعا تجربه ی نامطلوبی برای بازدیدکنندگان از وب سایت شما خواهد بود. گوگل همواره توصیه می کند سایت های خود را برای پیدا کردن و تصحیح لینک های خراب به صورت منظم بررسی کنید و در صورتی که این موتور جستجو با لینک های خرابی در سایت شما روبرو شود، امتیاز منفی دریافت خواهید کرد. اما همانطور که می دانید چک کردن تک تک لینک های سایت به صورت دستی قطعا کاری پر دردسر و زمان بر خواهد بود که Broken Link Detector انجام این بررسی ها را برای شما آسان تر و دقیق تر ساخته است. بنابراین شما به عنوان یک مدیر سایت حتما به این ابزار ضروری نیاز خواهید داشت تا با یک اسکن کامل، تمام لینک های خراب سایت را پیدا کرده و تصحیح کنید. کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت است و تنها کافیست آدرس URL سایت خود را وارد کرده و عملیات جستجو را آغاز کنید.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 30 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت
ادامه
22
دانلود Abelssoft SSD Fresh Plus 2024 v13.01.53859 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش طول عمر دیسک های ا

اس اس دی فرش / SSD Fresh

Abelssoft SSD Fresh نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش طول عمر هارد دیسک های SSD است که تنظیمات سیستم عامل ویندوز را متناسب با سخت افزار SSD کانفیگ می کند. این نرم افزار تعداد عملیات خواندن و نوشتن را کاهش می دهد و در نتیجه طول عمر درایو شما را افزایش می دهد. از سوی دیگر با غیر فعال کردن سرویس های غیر ضروری، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. SSD Fresh قادر به نمایش اطلاعات مربوط به درایو و سازنده آن و سایر اطلاعات عمومی مانند ظرفیت ذخیره سازی و فضای اشغال شده است. هارد دیسک های مدرن از یک سامانه نظارت خودکار به نام S.M.A.R.T. (سیستم نظارت بر خود، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی) استفاده می کنند که این سامانه دیسک را آنالیز کرده و مشکلات موجود را نشان می دهد و از مفقود شدن اطلاعات جلوگیری می کند. این نرم افزار را نصب کرده و کارایی و عملکرد سیستم خود را بالا ببرید.