>
NFT

دانلود مجله PC Gamer USA – شماره ۳۶۹

PC Gamer USA – مجله پی سی گیمر

| شماره ۳۶۹ اضافه شد |

مجله-PC-Gamer

مجله PC Gamer توسط وب سایتی با همین نام به‌صورت ماهیانه منتشر می‌شود و قدمت آن به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد. این مجله در انگلیس تولید شده و به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص پیدا کرده است. این مجله چندین نسخه مختلف منطقه‌ای دارد که در انگلیس و ایالات متحده به فروش می‌رسد. ما در این مطلب نسخه آمریکایی را به‌صورت ماهیانه برای شما آماده خواهیم کرد. مجله بهترین فروش را در بین مجلات بازی‌های رایانه‌ای داشته است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی به این صنعت، آن را مطالعه کرده و لذت ببرید. این مجله تصاویر بسیار جذابی هم دارد و در کنار آن، نقد و بررسی‌های بسیار خوبی از بازی‌های روز دنیا نیز خواهد داشت. بازی‌های مختلف در این مجله حضور خواهند داشت و در بخش نوستالژی نیز می‌توانید خطرات خوش خود را با بازی‌های قدیمی مرور کنید.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، بازی‌های بزرگی همچون Left 4 Dead و Sim City حضور دارند. هالف لایف نیز بخش دیگری از این مجله است که اطلاعات مهم پیرامون آن بررسی خواهد شد. به بازی‌هایی اشاره می‌کنیم که به‌صورت دسترسی زودتر موعد ارائه شده و تحلیل نیز با نسخه‌های اصلی آن‌ه خواهیم داشت. این مجله به برترین پردازند‌ه‌های مخصوص بازی خواهد پرداخت و می‌توانید یک راهنمای خرید بسیار خوب هم داشته باشید.

مجله-PC-Gamer

می ۲۰۲۱

این شماره از مجله به بازی Back 4 Blood اختصاص پیدا کرده است و می‌توانید با ویژگی‌های جذاب آن آشنا شوید. در بخش فنی، به سراغ بهترین SSD های بازار مخصوص بازی خواهیم رفت و می‌توانید بهترین نمونه‌های قابل خرید را مشاهده کنید. بازی Total War و نسخه جدید آن هم در این شماره حضور دارد و می‌توانید اطلاعات جامعی از آن دریافت کنید.

مجله-PC-Gamer

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره از مجله PC Gamer به سراغ بازی‌های ژاپنی رفته و به‌طور ویژه، Genshin Impact را بررسی خواهیم کرد. اخبار پیرامون Total War ادامه دار خواهد بود و می‌توانید با نسخه ریمستر آن آشنا شوید. تصاویر نابی در این شماره از مجله وجود دارد و می‌توانید با مطالعه اطلاعات مخصوص دنیای گیم، اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن پر کنید.

مجله-PC-Gamer

جولای ۲۰۲۱

این شماره از مجله از ارباب حلقه‌های جدید خواهد گفت و موفقیت احتمالی آن را بررسی می‌کند. از بازی Age of Empire 4 صحبت کرده و خواهیم دید که ماوس های سبک برای گیمینگ شامل چه مواردی می شوند. از Blood Bowl گفته و به‌صورت مفصل آن را در جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

مجله-PC-Gamer-USA

آگوست ۲۰۲۱

این شماره به بازی Darkest Dungeon 2 پرداخته و به مسیری اشاره خواهد کرد که برای پایان دادن به آخر الزمان، باید توسط بازیکنان طی شود. این شماره از مانیتورهای گیمینگ هم صحبت کرده و بهترین نمونه‌های بازار را به شما معرفی می‌کند. می‌توانید با دیگر اختیار دنیای گیم هم آشنا شوید.

مجله-PC-Gamer-USA

آگوست ۲۰۲۱ (نسخه USA)

این شماره به بازی Total War Warhammer III پرداخته و تحلیلی روی مراحل آن خاهد داشت. به سراغ نسخه جدید بازی رینبو سیکس رفته و ویژگی‌های آن را تحلیل خواهیم کرد. در بخش فنی، به سراغ بهترین PSU های کامپیوتر رفته و خواهیم دید که خرید کدام یک از آن‌ها برای مادربرد و دیگر قطعات شما مناسب‌تر خواهد بود.

مجله-PC-Gamer-USA

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با اطلاعات جالبی از بازی Compamy of Heroes 3 همراه شده و با نقشه و جهان آن آشنا شوید. می‌توانید با صندلی‌های مخصوص گیمینگ آشنا شده و گزینه‌های مناسب را با توجه به بودجه خود پیدا کنید. با پیش نمایشی از بازی Battlefield 2042 نیز همراه خواهیم شد.

مجله-PC-Gamer

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با بازی Dying Light 2 همراه شده و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن، انتظارات خود را مرور کنید. از استیم دک، کنسول جدید استیم هم صحبت خواهیم کرد و نظر کارشناسان مختلف را در مورد آن مرور می‌کنیم. این شماره دارای نکات جالبی هم در مورد کنترلرهای مخصوص گیمینگ خواهد بود.

مجله-PC-Gamer-UK

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعات جامع و اختصاصی از بازی Age of Empires IV دریافت کرده و سپس به سراغ بازی‌های دیگر بروید. از Dead Space صحبت کرده و می‌توانید از بهترین میکروفون‌هایی بشنوید که برای استریم کاربرد دارد.

مجله-PC-Gamer

کریسمس ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید از ریوت گیمز شنیده و آثار جدیدی که در سال جدید میلادی منتشر خواهند شد را تحلیل کنید. می‌توانید اطلاعات جالبی از بازی بالدورز گیت ۳ دریافت کرده و مصاحبه‌های اختصاصی با سازندگان آن داشته باشید. تصاویر جدیدی هم در این سری خواهیم داشت.

مجله-PC-Gamer

سالانه ۵

در این شماره می‌توانید با بهترین آثار گیمینگ سال آشنا شوید. از بازی‌های متنوعی در این شماره صحبت شده است و به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، می‌توانید از GTA V و چند اثر عالی دیگر نیز مطالبی را بخوانید. تصاویر جالبی هم در این شماره فراهم شده است.

مجله-PC-Gamer

شماره ۳۵۵

در این شماره به عصر جدید بازی‌های کامپیوتر خواهیم پرداخت. از بازی ماتریکس و پیشرفت‌های موتور بازی سازی آن صحبت خواهیم کرد. به سراغغ گاد آور جدید رفته و اطلاعات خود را از بازی استارفیلد مرور خواهیم کرد. نکات جالب دیگری از جهان گیم هم خواهیم داشت.

مجله-PC-Gamer

شماره ۳۶۶

در این شماره قرار است که سال گیمینگ پیش رو را مورد بررسی کامل قرار دهیم. در این شماره از گیم اواردز سخن گفته و برندگان را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. از بهترین اس اس دی‌ها برای شما گفته و به سراغ بازی والهیم هم خواهیم رفت.

مجله-PC-Gamer

شماره ۳۶۹

بازی Warframe اصلی‌ترین بحث این شماره از مجله بوده و به سراغ بررسی آن خواهیم رفت که دسترسی آن به‌صورت اختصاصی در اختیار پی سی گیمر قرار گرفته بود. از بازی‌های جدید و دی ال سی‌های جدیدی که منتشر شده بود هم صحبت خواهیم کرد.

مجله-PC-Gamer

info

PC Gamer is a magazine and website founded in the United Kingdom in 1993 devoted to PC gaming and published monthly by Future plc. The magazine has several regional editions, with the UK and US editions becoming the best selling PC games magazines in their respective countries

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله PC Gamer USA

دانلود شماره ۳۶۹ – حجم ۴۳ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۳۶۶ – با حجم ۳۸ مگابایت

دانلود شماره ۳۵۵ – با حجم ۲۶ مگابایت

دانلود شماره سالانه ۵ – با حجم ۲۹ مگابایت

دانلود شماره کریسمس ۲۰۲۱ – با حجم ۱۴۷ مگابایت

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۶۴ مگابایت

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۱ – حجم ۲۵ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – حجم ۳۳ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ (نسخه USA) – حجم ۵۶ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۲۱ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۲۱ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۵ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۷۷ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۶۲ مگابایت