>
NFT

دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 – افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز

دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 - افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز

 

دانلود DesktopSnowOK

| افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز |

 

SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و کم‌حجم برای دسکتاپ ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید افکت بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود شبیه‌سازی کنید. با این ابزار امکانی برای شما مهیاست که بتوانید حال و هوای زمستان و بارش برف را در دسکتاپ سیستم خود داشته باشید. فصل زمستان به زندگی ما یک حال و هوای جذاب و جادویی را می‌آورد. دانه‌های برف زیبایی که بر روی زمین می‌افتند و همه چیز را سفید می‌کنند، از دوران کودکی مورد علاقه همه‌ی ما بوده و سفید پوش شدن خیابان‌ها، درختان و … برایمان جذاب و دوست‌داشتنی است. نگاه کردن به بیرون از پنجره و تماشای این منظره نیز در نوع خود همه ما را به وجد می‌آورد. اگر که شما هم از دوست‌داران تماشای برف هستید، در این مطلب برای شما یک ابزار جدید و کم‌حجم را آماده کرده‌ایم که می تواند بارش برف را به شکل مجازی در دسکتاپ شما شبیه‌سازی کند.

نرم‌افزار فوق، یک برنامه سبک و جالب است که به شما امکان می‌دهد بر روی دسکتاپ خود برف ببینید. این برنامه می‌تواند دسکتاپ شما را به یک صحنه زمستانی شگفت‌انگیز تبدیل کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید برفی روی صفحه نمایش خود ببینید که به آرامی بر پایین صفحه می‌افتد. این برنامه انواع تنظیمات را برای شخصی‌سازی برف فراهم می‌کند، از جمله انتخاب نوع برف (به همراه برف گرافیکی) و تنظیم شدت و سرعت سقوط برف و… که بسته به سلیقه شما قابل تغییر است. همچنین، شما می‌توانید شفافیت برف، ابعاد، تعداد، و ترتیب ظاهر شدن آنها را نیز تنظیم کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SoftwareOK.com DesktopSnowOK :

– دارا بودن حجم اندک و مصرف بهینه منابع سیستم

– امکان تنظیم سرعت بارش دانه‌های شبیه‌سازی شده برف در دسکتاپ

– امکان تنظیم شفافیت برف

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DesktopSnowOK1 300x253 - دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 - افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز DesktopSnowOK2 300x249 - دانلود SoftwareOK.com DesktopSnowOK 6.26 x86/x64 - افکت بارش برف در دسکتاپ ویندوز

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com