>

SPORT - 4

22
دانلود Macrorit Disk Scanner v6.7.3 - نرم افزار اسکن و شناسایی سکتور های خراب دیسک

نرم افزار Macrorit Disk Scanner

Macrorit Disk Scanner نرم افزار قدرتمندیست که با اسکن کامل سیستم، بد سکتور ها را شناسایی کرده و موقعیت آن ها بر روی هارد دیسک را به شما نمایش می دهد. تا بتوانید هرچه سریع تر برای رفع این مشکل و جلوگیری از روبرو شدن با مشکلات بزرگتری چون از دست رفتن کامل اطلاعات خود اقدام مناسبی انجام دهید.
همانطور که شاید بدانید سطح هاردیسک به قطعاتی تقسیم میشود که به آن ها سکتور میگویند، گاهی به دلایل مختلفی ممکن است این قطعات دچار آسیب شوند به طوری که امکان استفاده از آن ها وجود نداشته باشد، در این حالت به اصطلاح می گویند هارد شما 'بدسکتور' گرفته است. مشکل بد سکتور از رایج ترین مشکلاتیست که در هارد دیسک های کامپیوتری، فلش مموری ها یا هارد اکسترنال رخ می دهد چرا که هرلحظه ممکن است اطلاعات شما از دست بروند یا غیرقابل خواندن شوند. همچنین بد سکتور باعث کند شدن اجرای سیستم یا فایل ها و برنامه ها خواهد شد و در برخی از موارد حتی ممکن است سیستم دچار خطای مشاهده صفحه آبی مرگ نیز بشود.
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 30 فروردین 1403 دانلود نرم افزار آموزش ترفند و آموزش ترفند كامپيوتر
ادامه
20

دانلود  بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز)
Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 

بازی بتل رویال کال آف دیوتی (برای ویندوز) - Call of Duty Mobile Season 1.0.44 Android

 


بازی Call of Duty Mobile یک اثر بسیار پرطرفدار در دنیای بازی‌های اندرویدی است که توسط شرکت Tencent Games و تحت لیسانس Activision منتشر شده است. این بازی یک تجربه چندنفره‌ی جذاب از سری معروف بازی‌های Call of Duty را بر روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌کند. بازیکنان در Call of Duty Mobile به سرعت به جنگ می‌پردازند و در مقابل دشمنان خود به مبارزه می‌پردازند، همچنین می‌توانند در مکان‌های مختلفی از جهان به تجربه‌ی جذاب میدان‌های نبرد مختلف بپردازند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Call of Duty Mobile، گرافیک بسیار باکیفیت و محیط‌های زیبا و جذاب آن است که تجربه‌ی واقعی‌گرایانه‌ای از جنگ را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این بازی از انواع مختلف حالت‌های بازی مانند تیمی، بقا، ویژه‌ترین مودهای دورانه، و ... پشتیبانی می‌کند که بازیکنان را به یک تجربه‌ی متنوع و شگفت‌انگیز در دنیای جنگ مجازی می‌کشاند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 دانلود موبایل اینترنت بازی بازی کامپیوتر بازی موبایل
ادامه
19

دانلود Nobe OmniScope 1.10.123 - نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس

 

دانلود Nobe OmniScope

| نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس |

 

Nobe OmniScope 1.10.123 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی تنظیمات رنگ و روشنایی در عکس و فیلم است که افراد حرفه‌ای در حوزه عکاسی، طراحی و تدوین فیلم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی حرفه‌ای، خصوصیات رنگ و نور در عکس و فیلم‌ها را تغییر داده و به این آثار جلوه‌ای تازه بدهید. با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از محصولات نرم افزاری در کنار حرفه عکاسی و فیلمبرداری به یک امر ثابت بدل شده است؛ به گونه‌ای که ویرایش و تدوین عکس و فیلم پس از ثبت عکس یا ویدیو یک بخش جدایی‌ناپذیر بوده و قسمت مهمی از کل فرآیند را شامل می‌شود.

این محصول نرم افزاری به منظور کار با رنگ و تنظیمات نور در تصاویر و فیلم‌ها ساخته شده و از GPU Acceleration, HDR, StreamDeck و … هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به صورت حرفه‌ای و دقیق، تنظیمات رنگ و روشنایی را در عکس‌ها و فیلم‌ها بهبود بخشید. این نرم افزار ابزارهای پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات دقیقی را درباره رنگ‌ها، کنتراست، روشنایی و… را به سادگی در عکس و فیلم‌ها تغییر داده و نتایجی فوق‌العاده را خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Nobe OmniScope را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

21

BMX Streets PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.0.109.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-BMX-Streets

ازی BMX Streets به‌عنوان یک بازی ورزشی جذاب عرضه شده است و در آن شما در نقش یک دوچرخه‌سوار BMX حرفه‌ای، به انجام حرکات نمایشی و چالش‌برانگیز می‌پردازید. ویژگی‌های کلیدی بازی سبب شده است تا با یکی از عناوین عالی در سبک موتورسواری رو به رو باشیم. اولین مورد، گیم‌پلی واقع‌گرایانه آن است. فیزیک بازی بسیار واقع‌گرایانه است و شما می‌توانید حرکات نمایشی واقعی BMX را در این بازی انجام دهید. تنوع بالای حرکات را هم در آن می‌بینیم. در این بازی شما می‌توانید از بین صدها حرکت نمایشی مختلف، حرکات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به صورت ترکیبی اجرا کنید.

مراحل متنوع بازی را نیز نباید فراموش کنیم. این اثر دارای مراحل مختلفی است که در هر کدام از آن‌ها باید چالش‌های جدیدی را پشت سر بگذارید. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و طراحی هنری آن نیز بسیار خلاقانه است. همین موارد سبب می‌شود که از نظر ویژوالی هم رقابت در جاده‌ها و مسیرهای مختلف هیجان انگیز باشد. در کل می‌توان گفت که بازی BMX Streets یک بازی ورزشی جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را مشغول کند. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز با گرافیک زیبا هستید، BMX Streets می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
20

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 

دانلود WinThemeChange

| نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز |

 

WinThemeChange 3.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی کنترل و دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی ساده و گویا، تنظیمات تم و فونت را در ویندوز کنترل و آن را مطابق به شرایط و نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانیم، محیط ظاهری ویندوز شامل تنظیمات بصری شامل فونت، تصویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و … از جمله گزینه‌هایی هستند که در ویندوز به حد قابل قبولی امکان شخصی‌سازی دارند و کاربر می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را کنترل کند. اگر که شما نیز می‌خواهید به شکلی ساده و سریع‌تر تنظیمات فونت و تم را در سیستم کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار کمکی استفاده کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تنظیمات تم و فونت را در ویندوز 10 و 11 با سهولت بیشتری کنترل کنید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسندتر بتوانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. اگر که تنظیمات مذکور در ویندوز برایتان پیچیده و یا تغییر آن دشوار است، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinThemeChange را از سایت دانلود دریافت نمایید.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 27 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز فونت
ادامه
52 سیو کامل بازی Lords of the Fallen 2023

 

سیو کامل بازی بسیار جذاب Lords of the Fallen 2023 که طرفداران بازی سر سولز این بازی پس از انتشار، نقدهای متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که به خاطر خلاقیت، طراحی های رئیس و انواع سلاح ها و جادوها تحسین شد. با این حال، برخی از انتقادات به کاستی های عملکردی و دشواری رئیس آن وارد شد....

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 24 فروردین 1403 دانلود اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر بازی بازی کامپیوتر
ادامه
23

دانلود نرم افزار ویرایش ویدیو حرفه ای وی ان (برای اندروید)
VN Video Editor Pro 2.2.5 Android
 

 

نرم افزار ویرایش ویدیو حرفه ای وی ان (برای اندروید) - VN Video Editor Pro 2.2.5 Android



VN Video Editor یکی از نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو برای دستگاه‌های اندرویدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوهای خود را به سرعت و با کیفیت حرفه‌ای ویرایش کنند. این نرم‌افزار از طراحی ساده و کاربرپسند برخوردار است که از هر کاربری، حتی افرادی که تازه وارد عرصه ویرایش ویدیو شده‌اند، به راحتی استفاده کنند. با استفاده از VN Video Editor، کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را برش دهند، فیلترها و افکت‌های متنوع را اعمال کنند، موزیک و صدا اضافه کنند، عنوان و ترجمه بیافتند و از ویژگی‌های دیگر برای ایجاد ویدیوهای جذاب و خلاقانه استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته VN Video Editor، محیط کاربری ساده و قابل فهم آن است. این نرم‌افزار با ارائه یک رابط کاربری کاربرپسند و منطقی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به ابزارها و ویژگی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و ویرایش ویدیوهای خود را آغاز کنند. علاوه بر این، VN Video Editor از تنوع بالایی از افکت‌ها، فیلترها، ترانزیشن‌ها و سایر ابزارهای ویرایشی برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوهای خود را به شکلی منحصر به فرد و جذاب ویرایش کنند.

ویژگی دیگری که در VN Video Editor مشاهده می‌شود، امکان اشتراک‌گذاری آسان ویدیوهای ویرایش شده است. با این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند یا آن‌ها را در پروفایل‌های خود در وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های مختلف ارسال کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا خلاقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از ویدیوهای خود لذت ببرند.

به علاوه، VN Video Editor ابزارهای پیشرفته‌ای برای ویرایش و تنظیم صدا نیز فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، صداهای ویدیوهای خود را به طور دقیق و حرفه‌ای ویرایش کنند، افکت‌های صوتی اضافه کنند، نویز و صداهای اضافی را حذف کنند، و به طور کلی کیفیت صدا را بهبود بخشند. این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا ویدیوهای خود را با صداهایی حرفه‌ای و جذاب همراه کنند و تجربه دید و شنیدی بی‌نظیری را برای تماشاگران فراهم کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار موبایل فیلم کلیپ
ادامه
23

دانلود بازی PIPELINE RTX 2 برای PC

 

دانلود بازی PIPELINE RTX 2 برای کامپیوتر

| بازی پایپلاین آر‌تی‌ایکس 2 |

| نسخه TENOKE |

 

PIPELINE RTX 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال، ایندی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Piece Of Voxel ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده ایم یک عنوان پازلی است. هدف در این بازی ساده است؛ شما باید بخش‌های مختلف لوله‌ها را در محل مناسب قرار دهید تا مسیر آبرسانی را کامل کنید.

این بازی در واقع یک شبیه‌سازی جذاب و واقع‌گرایانه از سیستم لوله‌کشی است که شما با وجود پیچ و تاب‌های موجود در مسیر در نهایت باید بتوانید آب را از منبع به شکل صحیح منتقل کنید. بازی در مجموع 20 مرحله مختلف دارد که در آن شاهد فیزیک واقع‌گرایانه حرکت آب، گرافیک با وضوح بالا و تنوع بسیار در مراحل اشاره کرد که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PIPELINE RTX 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
21
دانلود BMX Streets - بازی خیابان های بی ام ایکس

بازی خیابان های بی ام ایکس برای کامپیوتر

BMX Streets یک بازی ویدئویی در سبک ورزشی و شبیه سازی است که توسط شرکت Mash Games توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در آوریل 2024 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این عنوان یک شبیه‌ساز دوچرخه‌سواری آزاد است که در دنیایی باز جریان دارد. گیم پلی بازی "خیابان های بی ام ایکس" جوهر فرهنگ BMX را با دادن توانایی به بازیکنان برای یافتن سبک سواری خود از طریق تمرین، آزمایش و اکتشاف به تصویر می‌کشد. بازی به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کامل دوچرخه‌تان را در دست بگیرید، چه روی زمین باشد، چه در هوا و چه در حال چرخیدن روی یک نرده باید دوچرخه خود را کنترل کنید. دوچرخه خود را با بیش از 1000 قطعه دوچرخه مطابق با سبک خود بسازید. قطعاتی را جمع آوری کنید تا دوچرخه رویایی خود را بسازید که نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه به شما اجازه می دهد آنطور که می خواهید سوار شوید.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403
ادامه
20

دانلود DriversCloud 10.0.8.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

 

دانلود DriversCloud

| نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها |

 

DriversCloud 12.0.23.0 x86/x64 نام نرم افزاری رایگان و ساده برای جستجو و دریافت تازه‌ترین درایورها برای محصولات سخت‌افزاری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، از در دسترس بودن نسخه جدید درایورها برای سخت‌افزار سیستم اطلاع یافته و سپس نسبت به دریافت و نصب آنان اقدام نماید. مزیت این روش در مقایسه با جستجو و دانلود دستی درایورها، این است که نرم افزار فعلی به کاربر این اطمینان را می‌دهد که درایور در حال دریافت، کاملا با سخت افزار سیستم سازگاری داشته و بدین ترتیب از دانلود درایورهای ناسازگار جلوگیری خواهد شد.

این نرم افزار می‌تواند با اولین اجرا، اطلاعاتی جامع و کامل را از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شما نمایش دهد تا در ادامه قادر باشید نسخه درایورهای نصب شده را با تازه‌ترین نسخه‌های ارائه شده مقایسه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، به اطلاعاتی جامع در رابطه با مشخصات سیستم دست پیدا کرده و در صورت تمایل از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DriversCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت آموزش ترفند كامپيوتر سایر آیکون تم ویندوز
ادامه