>
NFT

دانلود بازی چرخدار (Wheelman) برای کامپیوتر

Wheelman

دانلود بازی چرخدار (Wheelman) برای کامپیوتر

میلو بوریک یک Wheelman (ویل من) است. او برای افرادی را که نیاز به سرعت و کمتر به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه دارند، رانندگی می کند. Milo Burik همچنین یک مامور مخفی بوده که برای نفوذ به جهان زیرین خلافکارها به بارسلونا اعزام شده و اما به زودی خود را در جبهه های جنگ باندهای رقیب در سه گروه می یابد. میلو بوریک یک مامور مخفی که در حال حاضر برای سازمان سیا کار می کند و در مورد یک بسته حاوی اسناد محرمانه که گروه های مختلف جنایی بارسلونا قصد سرقت و فروش آن را با بالاترین قیمت دارند، ماموریت پیدا می کند. پس از آن، میلو تحت نظارت آنتون گالو، دستیار رئیس دفتر آژانس قرار می گیرد و با هویت یک Wheelman با بازی در نقش یک راننده فرار، در یک سرقت برای لومی وگا حضور خود را در شهر مشخص می کند.

بازی راننده جاسوس یا چرخدار دارای محیط جهان باز و با الگو برداری از شهر بارسلونا بوده که پر از اشیا تخریب پذیر، کوچه، میانبر های بلوک اداری و همچنین در مجموع دارای 31 ماموریت داستانی و 105 ماموریت جانبی تنظیم شده است. در حالی که بیشتر ماموریت رانندگی محور بوده، ماموریت های نیز وجود داشته که به صورت پیاده و از دیدگاه سوم شخص انجام می شود. طیف گسترده ای از سلاح ها مانند تپانچه، اسلحه های تهاجمی و آر پی جی دسترس بازیکن قرار دارد.

بازی دارای یک قابلیت منحصر به فرد به نام Airjack بوده که می توانند دشمن را به وسیله ماشین غیرنظامی ربوده و با قفل کردن در ماشین از، خود را از ماشین پرت کند. از جمله وسایل نقلیه ای که میلو بوریک در بازی استفاده می کند، می تواند به ماشین Pontiac G8 اشاره نمود که تریلر های منتشر شده برای Wheelman نیز نمایش داده شده است. همچنین خودروی Opel Astra نیز قابل رانندگی بوده، در نسخه نمایشی پلاک خودرو به شماره MRTL KM8T بوده که اشاره به بازی محبوب Mortal Kombat دارد.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Core2 Duo T6400 @ 2.00GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000

Video Card: GeForce 7800 GTX / Radeon X1900 GT

RAM Free: 2 GB RAM

Disk Space (HD): 9 Gb Free

Directx Version: DirectX 9

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل Autorun.exe را اجرا و بر روی INSTALL کلیک و نصب نمایید.

3- در پایان، محتویات پوشه ViTALiTY را در محل نصب کپی و جایگزین نمایید.