>
NFT

دانلود مجله Your Cat

نویسنده:سید سعید مرادی

|

مجله-Your-Cat

مجله مجله Your Cat به‌صورت کامل نکات و توصیه‌های کاربردی را در مورد زندگی با لذت بیشتری همراه با حیوانات خانگی عنوان خواهد کرد و به‌طور خاص در مورد گربه صحبت خواهد کرد. این مجله دارای اطلاعات بسیار جالبی برای شما بوده و پرسش و پاسخ‌های جالبی را در مورد گربه‌های خانگی خواهد داشت. متخصصین بسیاری در این مجله نظرات خود را اعلام کرده و می‌توانند تمرکز زیادی روی سلامت و دیگر مباحث و موارد گربه‌ها داشته باشند. آموزش‌های گام به گام به شما داده شده و حتی اگر برای اولین‌بار می‌خواهید که گربه نگهداری کنید، می‌توانید با شماره‌های مختلف این مجله همراه شده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره از نکات جالبی در مورد گربه‌ها صحبت خواهیم کرد و می‌توانید یک کوییز جالب در مورد گربه‌ها را نیز داشته باشید. از گربه‌های سنگاپوری صحبت کرده و ویژگی نژادهای مختلف آن را بررسی می‌کنیم. با جیمز براون همراه شده و اطلاعات جالبی از وی دریافت می‌کنیم.

مجله-Your-Cat

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره با گربه‌های دوست داشتنی همراه شده و خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بهترین محبت را به گربه‌ها داشته و رفتارهای درستی از خود نشان دهید. با متخصصین همراه شده و از فصولی صحبت خواهیم کرد که باید بیشتر از گربه خود مراقبت کنید.

مجله-Your-Cat

info

Your Cat is the must-have magazine for all cat lovers and owners – every issue is packed with information you need to keep your cat happy, safe and healthy

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Your Cat

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۸ مگابایت (جدید)

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۴۹ مگابایت