>
NFT

دانلود آموزش و قواعد زبان برای اندروید -Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2

نویسنده:سید سعید مرادی

دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Quizlet: Learn languages and vocabulary برای اندروید

| آموزش و قواعد زبان برای اندروید |

 

Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 نام یک اپ جدید، رایگان و کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است که از آن به عنوان یک دستیار هوشمند برای یادگیری هرچه بهتر زبان یاد می‌شود. با این اپلیکیشن، شما به یک مجموعه حرفه‌ای برای یادگیری زبان دسترسی دارید و به راحتی می‌توانید تمرین کنید و آنچه در ذهن دارید را در زمانی کوتاه فرا بگیرید. با این اپ، شما می‌توانید زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری را به موثرترین روش ممکن آموزش ببینید. بدین صورت که کافی‌ست فلش کارت دلخواه خود را بسازید و با همراهی میلیون‌ها کاربر فعال دیگر شروع به مطالعه محتوای آموزشی آن کنید.

این روزها بر خلاف گذشته، بسیاری افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه فیزیکی در کلاس زبان، این مهارت را به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن‌های آموزش زبان یاد بگیرند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اپلیکیشنی را با بیش از 60 میلیون کاربر فعال در سرتاسر دنیا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با روشی نوآورانه سعی می‌کند مطالعه زبان، قواعد و … را به شما آموزش دهد. فرقی نمی‌کند که یادگیری زبان را با چه هدفی آغاز کرده‌اید؛ زیرا که این برنامه می‌تواند به شما محتوای آموزشی مربوط به یادگیری بیش از 18 زبان مختلف دنیا را به شکل حاضر و آماده در اختیار قرار دهد تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه بر آن تسلط پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Quizletبرای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quizlet: Learn languages and vocabulary :

– امکان یادگیری با فلش کارت

– امکان دسترسی به ده‌ها محتوای مختلف برای یادگیری و مطالعه

– امکان به‌اشتراک‌گذاری فلش‌کارت‌ها با دوستان و هم‌کلاسی‌ها

– امکان یادگیری مهارت نوشتن، خواندن و مکالمه به 18 زبان مختلف

– امکان آشنایی با زبان مورد نظر از طریق مقالات علمی، ریاضیات، تاریخ و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

unnamed.png1  84x150 - دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید unnamed.png2  84x150 - دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید unnamed.png3  84x150 - دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید unnamed.png4  84x150 - دانلود Quizlet: Learn languages and vocabulary 6.3.2 - آموزش و قواعد زبان برای اندروید

 









مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com

ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.