>
NFT

دانلود نرم افزارهای مورد نیاز بازی ها بصورت یکجا

دانلود پیش نیازهای بازی های کامپیوتری با چند کلیک

طبیعتاً قبل از دانلود بازی و نصب آن، به پیش نیازهای مختلف و متنوعی نیاز دارید که برخی از آنها مختص همان بازی است. در این مطلب مهم ترین و عمومی ترین پیش نیازهای بازی ها را معرفی و برای دانلود آماده کرده ایم.

پیش نیازهای بازی کدام نرم افزارها هستند؟

دنیای بازی ها برخلاف گذشته امروز گسترده تر شده و سنین مختلفی را هم در بر می گیرد. نکته بسیار مهمی که در مورد گیم ها وجود دارد و متاسفانه بسیاری از علاقه مندان این بازی ها به آن توجه ندارند، پیش نیازهای بازی می باشد. اکثر بازی ها برای اینکه به اجرا در بیایند نیاز به نرم افزار های مختلفی دارند که قبل از آنها باید نصب شود. البته مهمترین پیش نیاز هر بازی بررسی این موضوع است که با توجه به مشخصات سیستم، آیا اصلاً امکان استفاده از آن بازی را داریم یا خیر؟ این نکته بسیار مهم است و معمولاً عموم مردم که برای تفریح و پر کردن اوقات فراغت از بازی ها استفاده می کنند نسبت به آن بی توجه هستند.

چه تاثیری در پیش نیازهای بازی دارند؟

بدون وجود Microsoft Visual c++ Redistributable بعید است بتوانید هیچ بازی را بر روی سیستم خودتان به اجرا در بیاورید. البته علاوه بر این نرم‌افزار دو مورد دیگر از پیش نیازهای بازی هستند که حتما باید بر روی سیستم شما نصب باشند و بدون وجود آنها احتمال بسیار زیاد بازی ها به اجرا در نخواهند آمد. نرم افزارهای دیگری که حتما باید بر روی سیستم شما برای اجرای بازی نصب باشند عبارتند از Net Framework و Microsoft Visual. حتما نسبت به نصب این دو نرم افزار اقدام کرده و بروزترین نسخه آنها را نصب کنید.

نصب همه نرم افزارهای مورد نیاز بازی در کنار هم

اگر بازی ها را به صورت سی دی یا دی وی دی خریداری کنید، معمولاً تمام پیش نیازهای آن را در کنار خود بازی دارند. اما اگر شیوه دیگری را برای نصب بازی انتخاب کرده اید باز هم یک راهکار برای اینکه تمام پیش نیاز های بازی را همزمان نصب کنید وجود دارد و آن هم استفاده از نرم افزار All In One Run-times می باشد. این نرم افزار تمامی پیش نیاز های بازی را به آسانی بر روی سیستم شما نصب می کند.

آیا به روز بودن DirectX و Net Framework مهم است؟

در میان نرم افزارهای مورد نیاز بازی ها این دو نرم‌افزار بسیار مهم هستند و همچنین دانلود آخرین نسخه آن ها هم در اجرای بهتر بازی ها بسیار تاثیر دارد. حتماً نسخه بروز این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی سیستم خودتان نصب کنید. هر چند وقت یکبار هم مجدداً نسخه به روز شده آن را دانلود کنید.

چگونه از وقوع مشکلات برای بازی ها جلوگیری کنیم؟

برای اینکه از وقوع مشکل و خطا یا همان باگ در بازی خودتان و پیش نیاز های بازی جلوگیری به عمل آورید بهترین کار این است که ویندوز خودتان را به صورت مرتب آپدیت کنید. بروز رسانی کردن ویندوز باعث می‌شود تا بسیاری از فایل های مورد نیاز پیش نیاز های یک بازی به صورت خودکار بر روی سیستم نصب و بروز شوند. در این حالت کار شما برای اجرای بازی به شدت آسان‌تر شود.

سوالات متداول

✔️ چرا باید نرم افزارهای پیش نیاز بازی را نصب کنیم؟

بازی های PC همیشه برای اجرا شدن نیاز به یک سری نرم افزار پیشنیاز دارند. این نرم افزارها برای هر بازی متفاوت است. ما در سایت تعمیر پی سی همه آنها را یکجا برای دانلود قرار داده ایم تا شما گیمرهای عزیز براحتی به هر نرم افزاری که بخواهید دسترسی داشته باشید.

💎 چه نرم افزارهایی حتما باید نصب باشند؟

راهنمای نصب

  • نصب تمامی نرم افزارها به آسانی قابل انجام است.
  • با چند بار Next زدن نصب کنید.
  • لذت ببرید.

 

برای کپی، کلیک کنید . پسورد : tamirpc.net