>
NFT

دانلود بازی Zorro The Chronicles برای کامپیوتر – نسخه DOGE

بازی Zorro The Chronicles یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای شما دارد. قرار است که به سراغ یک بازی اکشن و هیجان‌انگیز رفته و در فضای طنز آلود بازی، سناریوها و ماموریت‌های مختلف را دنبال کنید. اکتشافات بازی با الهام از مجموعه‌های تلویزیونی چیده شده است و قرار است که ماجراجویی‌های حماسی را در دنیای انیمیشنی موفق The Chronicles تجربه کنید. از افراد آسیب پذیر و بی گناه در برابر ژنرال شرور و ارتش او محافظت کنید. باید عدالت را به سرزمین‌های کالیفرنیای اسپانیایی قرن نوزدهم بازگردانید. می‌توانید به‌عنوان یک قهرمان واقعی بازی کرده و برای عدایت تلاش کنید.

Zorro The Chronicles PC-DOGE

دانلود-بازی-Zorro-The-Chronicles

شما می‌توانید در نقش زورو قرار گرفته و حرکات جدید و مهارت‌های جالبی را کسب کنید. باید به یک جنگجوی شمشیر به دست تبدیل شده و تعادل را به سرزمین بازگردانید. مهارت‌ و رفلکس‌های تماشایی خواهید داشت و می‌توانید از آن‌ها برای حملات خود استفاده کنید. سپس با کشیدن حرف Z و با نوک شمشیر در پشت دشمنان خود، نشان خود را بر جای می‌گذارید. بازی در مججموع ۱۸ سطح متفاوت دارد که رویکرد کلی خود را باید در این مراحل تعیین کنید. می‌توانید از حرکات تطبیقی استفاده کرده و با حیله گری کار خود را جلو ببرید. مبارزات بازی رفته رفته سرعت بیشتری پیدا کرده و می‌توانید با کاوش در محیط و حرکات مخفیانه، حتی بدون مبارزه هم رقابت‌ها را پیروز شوید.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:47
info

Zorro The Chronicles is an exciting and humorous action game that includes combat and exploration scenarios inspired by the TV series. The epic adventure immerses you in the world of the successful animated series Zorro The Chronicles. Protect vulnerable and innocent people from the evil general and his army. Restore justice in 19th century Spanish California.

You can play as Zorro or his sister, Ines. Level up your heroes’ skills by unlocking new moves. Throw your opponents off balance with your sword skills, disarm them with a whip lash or sword strike, and pull off spectacular moves! Use your acrobatic prowess and reflexes to dodge their attacks. Then leave your mark on them by drawing a “””Z””” with the tip of your sword!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3 8100 (3.6 GHz) / AMD Ryzen 3 2200G (3.5 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 (2 GB) / AMD Radeon HD 5970 (2GB)

DirectX: Version 12

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 9600k (3.7 GHz) / AMD Ryzen 5 5600x (3.7 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB) / AMD RX 570 (4GB)

DirectX: Version 12

Storage: 8 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود