راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man


بازی Marvel’s Spider-Man توسط استدیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider-Man با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man
16:21:40

گرافیک زیبا و خیره‌کننده

بازی Marvel’s Spider-Man در زمان انتشارش برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز گرافیکی انقلابی داشت. نسخه PC بازی نه‌تنها همان گرافیک خوب را ارائه می‌دهد، بلکه بهبودها و ارتقا‌هایی نیز داشته که تجربه آن را واقع‌گرایانه‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. پشتیبانی از فناوری Ray Tracing برای دیدن انعکاس‌ها و نورپردازی چشم‌نواز، پشتیبانی از DLSS برای بهبود فریم ریت و همچنین رزولوشن 4K از ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC است که شبیه آن را در نسخه مربوط به پلی‌استیشن 5 بازی نیز مشاهده کرده بودیم.

انیمیشن‌های واقع‌گرایانه و سبک جهان باز

در این بازی شما می‌توانید به صورت آزادانه در شهر بزرگ نیویورک گشت و گذار کنید و با تاب خوردن از تارهای خود، لذت ببرید. بیشتر محیط‌های شهر با دقتی بالا شبیه‌سازی شده‌اند. همچنین انیمیشن‌های پیتر پارکر در قالب اسپایدرمن بسیاری واقع‌گرایانه بوده و ازلحاظ فیزیکی حیرت‌انگیز است. شما بسته به نوع تار انداختن خود، سبک متفاوتی از انیمیشن را برای اسپایدرمن مشاهده خواهید کرد و همچنین نبرد با دشمنان و تکنیک‌های رزمی نیز از این موضوع بهره‌مند هستند. دنیای بازی در سبک جهان باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای پیشروی در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

تنوع بالای فعالیت‌های فرعی و بسته‌های الحاقی

علاوه بر داستان اصلی، بازی دارای طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های فرعی و جذاب مانند رسیدگی به خلاف‌کاران و جرم‌های آن‌ها، پیدا کردن عروسک‌های مخفی و همچنین مخفی گاه‌های یکی از شخصیت‌های منفی داستان یعنی Kingpin است. علاوه بر این بسته‌های الحاقی منتشر شده برای بازی Marvels Spider Man Remastered نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد تا بتوانند پس از اتمام بازی اصلی، محتوای اضافی را نیز تجربه کنند.

مبارزات مهیج با تجهیزات مرد عنکبوتی

سیستم مبارزات در بازی Marvels Spider Man Remastered به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز طراحی شده و مبارزه با انواع دشمنان در آن اکشن بالایی دارد. کاراکتر شما به جز استفاده از فنون رزمی، تارها و سرعت فوق‌العاده به ابزارهای ویژه‌ای که توسط خود مرد عنکبوتی اختراع شده نیز دسترسی دارد که در طول بازی با سیستمی شبیه به عناوین نقش‌آفرینی ارتقا پیدا خواهد کرد. بخشی از بازی نیز مبارزه با Bossها بوده که در طول آن شخصیت‌های منفی معروف زیادی را ملاقات خواهید کرد.

در مجموع انتشار بازی Marvels Spider Man Remastered برای کامپیوتر امری بود که بسیاری از کاربران این پلتفرم تقاضا داشتند. اکنون می‌توانید با دانلود بازی Marvel’s Spider-Man تجربه مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را به خود هدیه دهید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4160, 3.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 950 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 75 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4670, 3.4 Ghz or AMD Ryzen5 1600, 3.2 Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580 8GB
DirectX: Version 12
Storage: 75 GB available space

تصاویری از محیط بازی :